abonnement Unibet Coolblue
pi_165791426
-verwijderd-

[ Bericht 99% gewijzigd door Flogging op 13-10-2016 16:15:47 ]
pi_165791441
quote:
10s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 14:28 schreef Mister-Bradge het volgende:
Had ooit een date met een meid, zouden bij haar thuis wat drinken (Was de eerste date :') ) En vervolgens hebben we ook nog een film gekeken, en halverwege de film gingen we maar naar de slaapkamer toe _O-
iewl
pi_165791453
sex is toch altijd onverwachts.
goeie sex athans
pi_165791465
quote:
10s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 16:17 schreef tailfox het volgende:
sex is toch altijd onverwachts.
goeie sex athans
Ik heb een minutieuze planning in mijn agenda.
pi_165791586
Sex met iemand die dood was. Net als dit topic.
Sometimes i sneeze so loud, that it sounds like elephant sex
pi_165792150
Toen mijn oom vroeger een keer op mij moest babysitten. :'(
  donderdag 6 oktober 2016 @ 17:13:37 #32
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_165792418
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 13:59 schreef workhard12 het volgende:
Wat was je meest onverwachte seks moment ooit?
Ts begint: Had ooit een date met een meisje uit m'n klas. Gingen paardrijden.. Uiteindelijk was de stal leeg. Begonnen Te zoenen en nog geen 5 min later druktr ik haar tegen de muur en begon ik Te stoten
Vind je dat onverwacht? zo ging het vroeger altijd. Toen mocht je geen vriendje of vriendinnetje mee naar je slaapkamer nemen. Neen, dan was men na het paardrijden in de stal, en voor een vrouw is het bizonder opwindend met haar kutje en cltoris over zo een lederen zadel te glijden en de systematische schokken in haar kruis te mogen ontvange. Daarna het paard verzorgen, droog wrijven,borstelen, en dan hangt daar zo een paardelul van, in slappe toestand, 40 cm. Zo een meid was dan echt kletsnat, en als jij er niet bij was zou ze zichzelf getrakteerd hebben op de bezem!
Als jongen, man wist je wat je te doen stond. Je ging achter haar staan met je al stijvende leuter tegen haar paardrij kont. Een hand van je reikte voor langs en verdween in haar handgebreide onderbroek, je andere hand onder haar truitje naar haar bh-loze borsten. En dan uiterst ferm !! kneden en masseren.
Let wel op: je doet dit altijd van achteren en zelf leun je tegen de muur. Komt er ooit zeik van dan kun je bij justite, haar en jouw ouders en voor de rechter altijd zeggen hoe je het deed en dat ze maar had hoeven weg te lopen, zich maar had hoeven te verwijderen, van jou.
Zo werd ons dat door opa en ooms ingefluisterd, diegenen dus die het goed met je voor hadden.

^O^ :Y :W
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_165792910
Er kwam een pop-up met seksuele beelden tevoorschijn toen ik aan het internetten was. Sindsdien een Adblocker, seks :r
Moeten zij weten
  donderdag 6 oktober 2016 @ 19:05:00 #34
395292 oppanganjastyle
Smoke weed every day
pi_165793968
-verwijderd-

[ Bericht 50% gewijzigd door Flogging op 13-10-2016 16:16:05 ]
pi_165907794
Kwaliteitstopic
pi_165907825
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 17:13 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Vind je dat onverwacht? zo ging het vroeger altijd. Toen mocht je geen vriendje of vriendinnetje mee naar je slaapkamer nemen. Neen, dan was men na het paardrijden in de stal, en voor een vrouw is het bizonder opwindend met haar kutje en cltoris over zo een lederen zadel te glijden en de systematische schokken in haar kruis te mogen ontvange. Daarna het paard verzorgen, droog wrijven,borstelen, en dan hangt daar zo een paardelul van, in slappe toestand, 40 cm. Zo een meid was dan echt kletsnat, en als jij er niet bij was zou ze zichzelf getrakteerd hebben op de bezem!
Als jongen, man wist je wat je te doen stond. Je ging achter haar staan met je al stijvende leuter tegen haar paardrij kont. Een hand van je reikte voor langs en verdween in haar handgebreide onderbroek, je andere hand onder haar truitje naar haar bh-loze borsten. En dan uiterst ferm !! kneden en masseren.
Let wel op: je doet dit altijd van achteren en zelf leun je tegen de muur. Komt er ooit zeik van dan kun je bij justite, haar en jouw ouders en voor de rechter altijd zeggen hoe je het deed en dat ze maar had hoeven weg te lopen, zich maar had hoeven te verwijderen, van jou.
Zo werd ons dat door opa en ooms ingefluisterd, diegenen dus die het goed met je voor hadden.

^O^ :Y :W
En Trump wordt door dit soort praat geen president :P
  woensdag 12 oktober 2016 @ 17:35:28 #37
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_165915545
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 16:18 schreef JimmyDean het volgende:
Ik heb een minutieuze planning in mijn agenda.
Ik normaal gesproken ook, maar laatst stond mijn vriending 5 minuten te vroeg in mij kamer.
Dat was best wel onverwacht.
Tot nooit .......
pi_165915708
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 17:35 schreef Speekselklier het volgende:

[..]

Ik normaal gesproken ook, maar laatst stond mijn vriending 5 minuten te vroeg in mij kamer.
Dat was best wel onverwacht.
naar verhaal, sterkte!
pi_165924295


[ Bericht 100% gewijzigd door Flogging op 14-10-2016 14:55:21 (OT) ]
Gino ♥
  donderdag 13 oktober 2016 @ 16:15:24 #40
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_165932712
Laten we dit topic laten bij het onderwerp mensen. Gaarne niet doorlopend de "leuke" opmerkingen, maar gewoon ontopic blijven.
  donderdag 13 oktober 2016 @ 20:51:17 #41
53151 T42
Pinball Wizard
pi_165939183
ts...

en heb geen onverwachte seks moet me er op voorbereiden ;) en sieraden veranderen
  vrijdag 14 oktober 2016 @ 11:58:46 #42
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_165949912
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 10:37 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

En Trump wordt door dit soort praat geen president :P
Hee Kassamiep, kan zijn, maar die zit in Amerika. Maar hier in NL zou ik zo president kunnen worden. Hier telt dat niet mee. Kijk eens wat hier allemaal rondloopt en zelfs (minister) president is geworden de laatste 30-40 jaren. Daar zaten toch ook wat "aparte" figuren onder. Lubbel, Van Zeven, Jan Peter Balkenbende, Putte himself, dadelijk misschien Simpson of Wilde Greetje want of men Putte zijn "werk" zoals ie het noemt laat afmaken en hem in Nederland toelaten dat hij ons land totaal ruineert ............
De meest normale en fatsoenlijke man in de politiek vind ik nog die leraar van de SP,

:Y :N :X
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  vrijdag 14 oktober 2016 @ 12:01:41 #43
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_165949967
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 16:15 schreef Flogging het volgende:
Laten we dit topic laten bij het onderwerp mensen. Gaarne niet doorlopend de "leuke" opmerkingen, maar gewoon ontopic blijven.
Okay boss, sorry, slip of the toetsenbord !!

O-) :W
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_165950105
Toen ik de ramen aan het wassen was en de ladder omviel, viel zo bij mijn buurvrouw in bed.
pi_165963647
Eigenlijk was mijn ontmaagding het meest onverwachte seksmoment ooit. Ik had notabene verkering met het meisje maar op een of andere manier dacht ik op mijn 15e dat alleen mannen (en jongens) perverse gedachten konden hebben. Ze kwam een keer mijn kamer binnen lopen en zei: "Zo, en nu gaan we seks hebben". Ik kon alleen maar denken: Ohh???? maar het is toch gelukt...
pi_165973524
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 23:48 schreef jaha het volgende:
Eigenlijk was mijn ontmaagding het meest onverwachte seksmoment ooit. Ik had notabene verkering met het meisje maar op een of andere manier dacht ik op mijn 15e dat alleen mannen (en jongens) perverse gedachten konden hebben. Ze kwam een keer mijn kamer binnen lopen en zei: "Zo, en nu gaan we seks hebben". Ik kon alleen maar denken: Ohh???? maar het is toch gelukt...
Meest perverse wat ik vandaag heb gelezen....
pi_166009031
Ruzie met een collega van een andere locatie via email. Uiteindelijk bijgelegd via de telefoon. Een week later was er een bedrijfsfeest in hoofddorp waar ik haar ontmoette. Totaal niet mijn type, echt zo'n minerva kut met een sjaaltje om haar nek. Aan de praat geraakt, oa over haar relatie en dat ze een hekel had aan vreemd gaan. Ik schat dat ze een uur later achter een of ander bedrijfspand op een hoofddorps industrieterrein met haar slip omlaag en rok omhoog voorover gebukt stond. Dat is een jaar of 10 geleden. Inmiddels is ze getrouwd en hebben we gemiddeld 1 keer in de 2 jaar seks :@
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_166027094
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 11:45 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ruzie met een collega van een andere locatie via email. Uiteindelijk bijgelegd via de telefoon. Een week later was er een bedrijfsfeest in hoofddorp waar ik haar ontmoette. Totaal niet mijn type, echt zo'n minerva kut met een sjaaltje om haar nek. Aan de praat geraakt, oa over haar relatie en dat ze een hekel had aan vreemd gaan. Ik schat dat ze een uur later achter een of ander bedrijfspand op een hoofddorps industrieterrein met haar slip omlaag en rok omhoog voorover gebukt stond. Dat is een jaar of 10 geleden. Inmiddels is ze getrouwd en hebben we gemiddeld 1 keer in de 2 jaar seks :@
Mits waar: _O_
pi_166027870
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 11:45 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ruzie met een collega van een andere locatie via email. Uiteindelijk bijgelegd via de telefoon. Een week later was er een bedrijfsfeest in hoofddorp waar ik haar ontmoette. Totaal niet mijn type, echt zo'n minerva kut met een sjaaltje om haar nek. Aan de praat geraakt, oa over haar relatie en dat ze een hekel had aan vreemd gaan. Ik schat dat ze een uur later achter een of ander bedrijfspand op een hoofddorps industrieterrein met haar slip omlaag en rok omhoog voorover gebukt stond. Dat is een jaar of 10 geleden. Inmiddels is ze getrouwd en hebben we gemiddeld 1 keer in de 2 jaar seks :@
Bedrijfsfeest, hoofddorp. Claus?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_166035939
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2016 23:42 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Bedrijfsfeest, hoofddorp. Claus?
Claus?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')