abonnement Unibet Coolblue
pi_467569
Tis nu wel duidelijk. De enige manier waar BB dit suffe zooitje nog een beetje over de zeik kan helpen is alcohol. Vanavond is het weer raak! Iedereen irriteert zich aan iedereen en doet/zegt dingen die ie 'normaal' niet doet.

Nu Dijkshoorn nog aan de alcohol tot eind van het jaar en het komt helemaal goed

ex-Graz stalker
pi_467576
Yup.
Waarom brengen ze anders alcohol in het huis? Echt niet omdat ze het de bewoners gunnen hoor, daat zitten dingen achter

De perfecte timing nu Ferdi hevig verliefd is op Hieke en de relatie tussen Kim en Georgie dreigt stuk te lopen.

De bewoners weigeren het niet en het levert perfecte beelden op = kijkcijfers.

blabla
pi_467581
Een biertap in dat huis en wel nu.
Ik vond het eindelijk weer eens grappig.
pi_467591
Rexplosieve situatie met die Kimmie...
pi_467614
Lieve Katja,
22 seconden je hebt gelijk, ik was trager
maar dat komt door de BB. Het maakt mij niet uit of men hier of in mijn topic verder praat maar verwijs wel ieder even naar mijn topic om antwoord te krijgen op mijn vragen. Ik vind het best dat men dan hier antwoord en de moderator de mijne sluit.
liefs en proost
WhiteRaven
Ik denk derhalve ik ben
pi_467632
quote:
Op 14 november 2000 00:28 schreef marky het volgende:
Op alle vragen past maar een antwoord

LEKKER BELANGRIJK

Zo denkt de regie de redaktie en John de Mol en VOO en last but not least DE BEWONERS


Kleine correctie, Marky, voor 2 miljard op je conto willen héél wat mensen zulke dingen bést 'belangrijk' vinden, oa. Johnnie Mol en z'n vriendjes.
pi_467730
Elke dag een onbeperkte hoeveelheid alcohol maakt BB nog steeds niet leuk. Of je die alcohol nu aan de bewnoers of aan mij geeft doet er geeneens toe...
Stumpers...
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  dinsdag 14 november 2000 @ 02:29:22 #8
2705 cynix
is verdwaald
pi_467738
't Is níet 'back-to-basic' (behalve voor diegenen voor wie alcohol in 't basispakket zit natuurlijk), maar 't levert wél interessante TV op. Hmmm, dilemma.
pi_467752
Doe mij die Alcohol dan maar voor mezelf en als ik interessante TV wil zien zet ik dezer dagen CNN wel op.

Sorry hoor maar als het feit of het programma interessant is, valt of staat met alcohol..... van wat voor een bedroevend niveau is het programma dan?

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  dinsdag 14 november 2000 @ 02:57:33 #10
2705 cynix
is verdwaald
pi_467754
Eeeeeh, van 't bedroevende niveau dat de kijkers graag willen?
Ja, ik gok maar wat.
pi_467993
WhiteRaven:

Jouw vragen en mijn antwoorden

Nu mijn vragen geacht forum:
a.is dit misbruik ( manipulatie) van de macht die je hebt als regie??
b.wat vinden mensen met slechte drankervaringen van deze beelden
c.wat heeft dit alles nog met back to basic te maken
d.wie is verantwoordelijk als bv Robin in delerium was geraakt ( overleden?? om maar even te chargeren).
e.er zijn vast nog veel meer vragen, dus vul ze aan s.v.p. ( en antwoorden welkom graag)

a. Dit is geen misbruik van de macht, de groep is er zelf verantwoordelijk voor hoe ze hier mee omgaan. Alle drank hoeft natuurlijk niet op.

b. Ik heb geen slechte drank ervaringen, maar ik denk dat iedereen minstens 1 keer in zijn zich helemaal lam heeft gedronken. Achetraf denk ik dit hoort gewoon bij het "groot" worden, en ik heb er geen spijt van gehad.

c. De drank heeft nog wel iets met back to basic te maken maar de niet. Ik stel voor om zelf wat instrumenten te geven.

d. De groep moet voor een bepaalde "sociale controle" zorgen, en met Koos en Desiree in het huis zit dit wel goed.
Zelfde vraag is in feite: wie is er verantwoordelijk voor wanneer je met een groep vrienden uitgaat en er laat er zijn eentje helemaal gaan?

e. Verder geen vragen, maar nog wel een opmerking. Ik denk dat de formule "feesten met drank in het BB huis" snel uitgewerkt is.

Ik ben vergeten pindakaas te kopen.
  dinsdag 14 november 2000 @ 14:47:40 #12
5853 alba
Ik lijd niet... ik leef!!
pi_468563
sorry hoort in ander topic...

[Dit bericht is gewijzigd door alba op 14-11-2000 14:52]

het is een rare wereld.. met name die waarin wij leven..
  dinsdag 14 november 2000 @ 14:55:08 #13
7248 Marv
Son of a Bitch
pi_468577
De roep om alcohol in het huis, om de boel wat minder saai te maken, was op dit forum groot. Vergeet niet dat VOO haar licht meermaals opsteekt bij FOK (denk aan actie-Cindy). Nu het vuurwater een faktor is geworden krijgen we het emotionele vuurwerk dat we wilden. Niet meer klagen dus, achterover en genieten.
De klussen waar je niet aan begint duren het langst om af te maken
pi_470074
Marv,
als er niks meer te klagen is kunnen we
het hele forum wel sluiten.

Delta,
en het met je eens, als we op korte termijn weer tegen dezelfde bezopen koppen moeten aankijken gaat het gauw vervelen en zoek ik een andere kroeg op.

Ik denk derhalve ik ben
  dinsdag 14 november 2000 @ 23:46:28 #15
7248 Marv
Son of a Bitch
pi_470176
WhiteRaven Het forum is voor mij zeker geen klaagmuur.
Commentaar leveren, discuzeuren, speculeren en analyseren dat vind ik leuk.

Zo ook de speculatie dat het nu wel eens gedaan kan zijn met de alco-input van VOO.
Eens dat hier geschreven wordt dat het gaat vervelen trekt Hummie de streep en verzint ze iets nieuws. jammer...

In het topic
klik hier
Staan de aanbevelingen voor haar om de kijkcijfers omhoog te krikken.

totdat iemand hier zich erbij verveelt en dat post.....

De klussen waar je niet aan begint duren het langst om af te maken
  Moderator donderdag 16 november 2000 @ 09:27:26 #16
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_473181
De neiging zal in het huis groter zijn dan buiten, om het eens flink op een zuipen te zetten. De op zich wat paradoxale combinatie van spanning en verveling staat hier garant voor. Toch hangt het heel erg van de persoon af

Kim drinkt in huis bewust met mate, hoewel ze buiten het huis best wel eens flink aangeschoten is als je haar verhalen hoort.
Georgie drinkt ook heel weinig. Hij weet als geen ander wat te veel alcohol met mensen doet. Sterker: hij maakt wekelijks misbruik van meisjes die te veel gedronken hebben, en vindt zichzelf daardoor een hele Casanova (ipv zich de ogen uit zijn kop te schamen). Koos: te veel ervaring. Bianca: wil de camera's goed in de peiling kunnen houden en drinkt daarom met mate.

Eigenlijk zijn het alleen de 'jonge honden' Ferdie en Robin,die zichzelf overschatten, hun grenzen nog niet haarfijn kennen zoals Koos die wel kent, de ouwe rot, hij weet precies wanneer hij moet ophouden met drinken.

Ferdi en Robin weten dat nog niet, gaan te ver en zetten zichzelf voor lul. Net zoals ons allemaal weleens overkomen is. Alleen niet voor een miljoen kijkers.

(Maar wat is eigenlijk méér sneu: op TV een feestje bouwen en uiteindelijk over je nek gaan, of in een kastje zitten staren naar andere mensen die het gezellig met elkaar hebben en daar schamper over te doen.)

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  donderdag 16 november 2000 @ 23:18:55 #17
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_474887
Tequila Time!!

Negen uur. Tijd voor een drankje. En proost! De klaverjassers in het Big Brother-huis hebben de eerste Tequila achter de kiezen. Zullen ze de live-uitzending nog nuchter meemaken?

Terwijl de kaarters binnen proosten, zit Robin alleen in de tuin. De sportman moet even niets hebben van de alcohol. De afloop van zijn vorige drankfestijn staat hem nog al te fris in het geheugen.

Als Kim naar buiten loopt om hem een 'shot' aan te bieden, wijst hij dit resoluut van de hand. "Nee, nee, absoluut niet", zegt hij luid en duidelijk. Daarbij maakt hij met zijn handen een afwerende beweging, alsof hij zich moet verdedigen. En ja, wie kan hem dat kwalijk nemen??

Binnen zijn de bewoners echter wel toe aan een volgend feestje. Het Mexicaanse drankje smaakt de kaarters opperbest. "Aaaaaahhh", slaakt Bianca een kreet van opluchting als ze haar eerste Tequila achterover slaat. Kimmie denkt daar een tikkie anders over. "Pfff, die eerste is altijd weer even wennen", zegt ze met een besmuikt gezicht.

bron: www.big-brother.nl

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_474945
quote:
[(Maar wat is eigenlijk méér sneu: op TV een feestje bouwen en uiteindelijk over je nek gaan, of in een kastje zitten staren naar andere mensen die het gezellig met elkaar hebben en daar schamper over te doen.)
Gert! Begin je er zin in te krijgen???
Volgend jaar misschien?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')