abonnement Unibet Coolblue
pi_165798619
quote:
7s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 21:10 schreef H0D3NPYL het volgende:
Wat een ranzige vent is dat dan :')
Hierop reargeerden er wel anders veel op dat als het alleen voor de seks is dat het oke is. Blijkbaar zijn er dan veel ranzige venten als ik zo lees? Oftwel zijn ze allemaal van mijn leeftijd..
  donderdag 6 oktober 2016 @ 21:22:05 #252
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_165798687
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 21:20 schreef E1999 het volgende:

[..]

Hierop reargeerden er wel anders veel op dat als het alleen voor de seks is dat het oke is. Blijkbaar zijn er dan veel ranzige venten als ik zo lees? Oftwel zijn ze allemaal van mijn leeftijd..
Het is een fantasie van velen dat wil ik best geloven. Maar in een relatie val je zo snel in een vader-dochter verhouding, lijkt me naar.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_165798969
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 21:22 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Het is een fantasie van velen dat wil ik best geloven. Maar in een relatie val je zo snel in een vader-dochter verhouding, lijkt me naar.
Soms voel ik mij wel een beetje gekleinerd om eerlijk te zeggen.. Naast mij leeftijdsgenoten voel me helemaal niet zo natuurlijk. Maar soms is het voor mij aangenamer om met een wat ouder iemand te praten om hij mij dan beter begrijpt en ook veel volwassener is dan gastjes van mijn leeftijd.. Ben nu ook niet super volwassen ofzo maar meestal altijd volwassener dan die jongens en da vind ik juist zo ambetant
  donderdag 6 oktober 2016 @ 21:56:41 #254
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_165800068
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 21:28 schreef E1999 het volgende:

[..]

Soms voel ik mij wel een beetje gekleinerd om eerlijk te zeggen.. Naast mij leeftijdsgenoten voel me helemaal niet zo natuurlijk. Maar soms is het voor mij aangenamer om met een wat ouder iemand te praten om hij mij dan beter begrijpt en ook veel volwassener is dan gastjes van mijn leeftijd.. Ben nu ook niet super volwassen ofzo maar meestal altijd volwassener dan die jongens en da vind ik juist zo ambetant
Nou ja hij is dubbel zo oud. Bij seks grapt men vaak daar voel je niets van maar bij een gesprek is het zo dat iemand van je eigen leeftijd of net wat ouder beter past. Waar praat je over als je zo ver uit elkaar ligt?
Ik ben zelf 30 en moet niet aan iemand van 17 denken.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_165800828
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 21:56 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Nou ja hij is dubbel zo oud. Bij seks grapt men vaak daar voel je niets van maar bij een gesprek is het zo dat iemand van je eigen leeftijd of net wat ouder beter past. Waar praat je over als je zo ver uit elkaar ligt?
Ik ben zelf 30 en moet niet aan iemand van 17 denken.
Over van alles. Maar het is ook niet zo dat 17-jarigen kleine kinders zijn fzo. Of zie je dat wel zo? En ik ben als het op gesprekken valt veel volwassen dan je denkt hoor. Niet alle 17 jarigen zijn het zelfde..
pi_165800946
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 22:15 schreef E1999 het volgende:

[..]

Over van alles. Maar het is ook niet zo dat 17-jarigen kleine kinders zijn fzo. Of zie je dat wel zo? En ik ben als het op gesprekken valt veel volwassen dan je denkt hoor. Niet alle 17 jarigen zijn het zelfde..
Dat overschatten van je eigen volwassenheid is juist kenmerkend voor je jonge leeftijd.
  donderdag 6 oktober 2016 @ 22:22:15 #257
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_165801103
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 22:18 schreef Chai het volgende:

[..]

Dat overschatten van je eigen volwassenheid is juist kenmerkend voor je jonge leeftijd.
Helaas klopt dit. En iemand die jou leuk vindt zal dit tegenspreken. Maargoed ts ik zal happen wat vindt je volwassen onderwerpen.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_165802034
quote:
15s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 22:22 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Helaas klopt dit. En iemand die jou leuk vindt zal dit tegenspreken. Maargoed ts ik zal happen wat vindt je volwassen onderwerpen.
pi_165802108
quote:
15s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 22:22 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Helaas klopt dit. En iemand die jou leuk vindt zal dit tegenspreken. Maargoed ts ik zal happen wat vindt je volwassen onderwerpen.
Over wa praten jullie dan? Waar ik volgens jullie blijkbaar niet groot genoeg voor ben..
  donderdag 6 oktober 2016 @ 23:14:15 #260
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_165803032
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 21:09 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Maar ik heb gelijk en jij niet, dus dat is niet zo.
Je kan wel gelijk willen hebben maar je krijgt het niet.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_165803270
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 22:57 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Zoals ik in dit topic al aan heb gegeven moeten jullie lekker doen wat goed voelt. Daarbij staan er in dit topic ook echt goede tips. Dus probeer daar rekening mee te houden en denk aan jezelf. Doe het ook niet in het geheim en probeer wel je vriendinnen erbij te betrekken mocht er iets ontstaan.

Dat gezegd heb ik wel persoonlijke ervarijg met het daten van 17 jarige meisjes. Persoonlijk is het voor mij ook te jong. Mijn ervaring is dat er een stuk onervarenheid in zit waaar ik in ieder geval niet mee overweg kan. Dit is al een heeel stuk minder vanaf 21. Je merkt de volwassenheidsdrempel echt wel.

Een voorbeeld van een (destijds 17 jarig) vriendinnetje waar ik ooit eens serieus mee had gedate .. Mijn omgang met haar was uitstekend. Helaas was haar omgang met anderen voor mij niet volwassen genoeg. Dan in met name met haar ouders. Zo vertoonde ze ooit eens full-retard puberaal gedrag in een woordenwisseling met haar moeder. Ik stond daarbij, ik schaamde mezelf een slag in de rondte en ik wist niet hoe snel ik hem moest smeren. :P Nou, dat dus. :D
Haha oke danku xp, hoe oud bent u dan?
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 08:07:23 #262
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_165806243
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 22:47 schreef E1999 het volgende:

[..]

Over wa praten jullie dan? Waar ik volgens jullie blijkbaar niet groot genoeg voor ben..
Nou ik ken jou niet dus daar kan ik niet over oordelen. Maar toen ik 17 was, was een vrouw voor mij relatiemateriaal wanneer ik er kriebels van in mijn buik kreeg en me er dus verliefd op voelde. Of we het nou goed met elkaar konden vinden of elkaars tegenpolen waren en veel ruzieden. Het ging mij erom dat ik haar leuk vond en dat het leuk was samen. Aan toekomst dacht ik niet.

Als ik naar mij van 10 jaar later keek, werkend, met een woning. Dan ga je denken aan "hoe goed past zij bij mij" "zie ik ons samen oud worden en een gezin beginnen", "Denken we hetzelfde over belangrijke zaken". Als daar nee uit komt, dan gaat een relatie op de lange termijn niet werken. En zeker bij een leeftijdsverschil kan dat moeilijk zijn. Hij is op de leeftijd dat hij juist huisje en gezinnetje zal willen met kinderen. Bij 17 schat ik in dat je of net studeert of nog op de middelbare zit en volgend jaar gaat studeren. Dat duurt zo nog 4 - 5 jaar. Dan wil je nog even reizen en omdat je gestudeerd hebt carriere maken. En tegen de tijd dat je denkt "ja ik ben bijna 30, laat de kinderen maar komen" Is hij bijna 50 en ga je je afvragen of je hem wel wilt als vader want tegen de tijd dat de kinderen op zijn 25e het huis uit gaan is hij 75 en in plaats van dat papa de kinders helpt met verhuizen helpen de kinderen papa te verhuizen naar het bejaardenhuis.

Dat soort gedachtes krijg ik als ik aan deze situatie denk, maargoed verras me, waar denk jij dan aan bij jullie?
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 08:41:33 #263
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_165806554
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 19:46 schreef E1999 het volgende:

[..]

na school
Dus.... Deze 2 woorden zeggen alles al.
En hij, heeft hij een baan? Of?
pi_165806724
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 08:07 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Nou ik ken jou niet dus daar kan ik niet over oordelen. Maar toen ik 17 was, was een vrouw voor mij relatiemateriaal wanneer ik er kriebels van in mijn buik kreeg en me er dus verliefd op voelde. Of we het nou goed met elkaar konden vinden of elkaars tegenpolen waren en veel ruzieden. Het ging mij erom dat ik haar leuk vond en dat het leuk was samen. Aan toekomst dacht ik niet.

Als ik naar mij van 10 jaar later keek, werkend, met een woning. Dan ga je denken aan "hoe goed past zij bij mij" "zie ik ons samen oud worden en een gezin beginnen", "Denken we hetzelfde over belangrijke zaken". Als daar nee uit komt, dan gaat een relatie op de lange termijn niet werken. En zeker bij een leeftijdsverschil kan dat moeilijk zijn. Hij is op de leeftijd dat hij juist huisje en gezinnetje zal willen met kinderen. Bij 17 schat ik in dat je of net studeert of nog op de middelbare zit en volgend jaar gaat studeren. Dat duurt zo nog 4 - 5 jaar. Dan wil je nog even reizen en omdat je gestudeerd hebt carriere maken. En tegen de tijd dat je denkt "ja ik ben bijna 30, laat de kinderen maar komen" Is hij bijna 50 en ga je je afvragen of je hem wel wilt als vader want tegen de tijd dat de kinderen op zijn 25e het huis uit gaan is hij 75 en in plaats van dat papa de kinders helpt met verhuizen helpen de kinderen papa te verhuizen naar het bejaardenhuis.

Dat soort gedachtes krijg ik als ik aan deze situatie denk, maargoed verras me, waar denk jij dan aan bij jullie?
Daar stond ik nog niet bij stil, maar ik geef u wel gelijk.
pi_165806753
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 08:41 schreef amaranta het volgende:

[..]

Dus.... Deze 2 woorden zeggen alles al.
En hij, heeft hij een baan? Of?
Hij werkt in de horeca
pi_165807053
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 08:41 schreef amaranta het volgende:

[..]

Dus.... Deze 2 woorden zeggen alles al.
"Wat doet je vriendin eigenlijk ?"
"Die studeert"
"Leven lang leren he ? Wat studeert ze ?"
"Havo"

:P
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 09:28:23 #267
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_165807166
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 08:53 schreef E1999 het volgende:

[..]

Daar stond ik nog niet bij stil, maar ik geef u wel gelijk.
Je mag echt gewoon je zeggen tegen mij :P ik ben wel voor erger uit gemaakt op het forum ;)
Maargoed, wat voor studie volg je? :)

En wat ik me nog afvroeg, waarom staat dit in de SEX en niet bij relaties? :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_165807293
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 09:28 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Je mag echt gewoon je zeggen tegen mij :P ik ben wel voor erger uit gemaakt op het forum ;)
Maargoed, wat voor studie volg je? :)

En wat ik me nog afvroeg, waarom staat dit in de SEX en niet bij relaties? :P
Haha omdat ik dat eerst niet gezien had. Het is de eerste keer dat ik op zoiets zit dusja. En ik volg nu verzorging en dan ga ik verpleegkunde gaan studeren. 4jaar dus.
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 09:40:08 #269
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_165807315
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 09:39 schreef E1999 het volgende:

[..]

Haha omdat ik dat eerst niet gezien had. Het is de eerste keer dat ik op zoiets zit dusja. En ik volg nu verzorging en dan ga ik verpleegkunde gaan studeren. 4jaar dus.
Dus het is niet dat je onbewust doorhebt dat seks het enige is waar dit goed voor gaat zijn? :+
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_165807357
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 09:40 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Dus het is niet dat je onbewust doorhebt dat seks het enige is waar dit goed voor gaat zijn? :+
Nee xp, maar deze onderwerp leek me ook intressanter
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 09:47:43 #271
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_165807402
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 09:43 schreef E1999 het volgende:

[..]

Nee xp, maar deze onderwerp leek me ook intressanter
Misschien had ik verder terug moeten lezen, maar ik neem aan dat jullie dan wel seks hebben?
Ben ik dan een van de weinige die dat toch een beetje vreemd vindt bij zo een verschil? :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_165807505
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 09:47 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Misschien had ik verder terug moeten lezen, maar ik neem aan dat jullie dan wel seks hebben?
Ben ik dan een van de weinige die dat toch een beetje vreemd vindt bij zo een verschil? :P
We hebben nog geen seks gehad hoor..
pi_165808278
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 09:54 schreef E1999 het volgende:

[..]

We hebben nog geen seks gehad hoor..
Komt vanzelf wel.
pi_165808662
quote:
17s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 20:24 schreef E1999 het volgende:
Hallo,
Ik wou even wat jullie ervan vinden als een 17 jarig meisje met een 35/36 man een relatie zou hebben.Ik vind namelijk een man leuk maar ik weet niet of het wel normaal is om met zoveel oudere man te gaan. Zelf vind ik ook wel dat het een groot leeftijdsverschil is maar hij is zo leuk, lief en grappig.
Ervan uitgaande dat je relatie voor de rest van jullie leven is: Als hij stopt met werken op z'n 67e, ben jij 49, en moet jij nog 18 jaar werken. Leuk, lekker samen genieten van je pensioen.....
als jij eindelijk pensioen krijgt is hij 85 oftewel dood.
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
pi_165809230
Bedankt voor de goede tips alsinds. Maar het is ook niet de eerste in een korte periode dat ik mij aangetrokken voel tot een oudere man. Oke dat is nu dom, maar over het laast werd ik geopeerd en ik vond mijn chirug echt leuk! ( en hij was ook knap enzo, en grappig enzo.. ) Maar ook hij was denk ik juist 40 ofzoiets. Maar nu denk ik dat ik hem eerder meer zag als vader dan iemand wie ik gewoon aantrekklijk vindt. Ik heb mijn vader namelijk verloren toen ik 6 was en pas nu mis ik hem.. Het doet soms zo'n pijn.. Mijn moeder heeft geen vriend dusja. En nu mis ik het echt enorm! Ik heb wel een broer dat bijna 30 maar ja dat is nu niet het zelfde.. Misschien voel ik mij wel aangetrokken tot oudere mannen omdat ik zelf een vaderfiguur wil, en geen vriend. Dus nu ben ik niet meer heel zeker of het wel verliefdheid is dat ik voel :(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')