abonnement Unibet Coolblue
pi_165784056
T lijkt nu weer af te nemen. Gelukkig maar want 35+5 vind ik nog wat te vroeg.
Hij ligt al helemaal ingedaald dus denk eerder toch oefenweeen maar dan erger dan voorheen.
S. 2014
J. 2016
pi_165784155
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 07:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
T lijkt nu weer af te nemen. Gelukkig maar want 35+5 vind ik nog wat te vroeg.
Hij ligt al helemaal ingedaald dus denk eerder toch oefenweeen maar dan erger dan voorheen.
:o :o :o GM!! Nog heel even wachten hoor! O+
pi_165784206
Veel plezier straks met het maken van de foto's Sproetjes!

GM fijn dat het weer afneemt, rustig aan doen maar? :*
  donderdag 6 oktober 2016 @ 07:58:53 #54
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_165784207
Fijn dat 't weer af lijkt te nemen.
Ik zou toch gaan bellen hoor, als je straks nog twijfelt. Elke zwangerschap is anders, dus kan me voorstellen dat de start misschien ook wel anders voelt.

Herkenbaar Fazz, dat het nog moet landen. Hoewel ik nu echt wel het idee heb dat ik baby net voelde, alsof er een spiertje beweegt in mijn buik :)

Veel plezier met de shoot , Sproetjes!
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_165784241
Ik zou idd zometeen even bellen, just in case :*

Met meerderen op een kamer na de bevalling lijkt me ook niks! :o hier supermooie kraamsuites, vorige keer moest ik wel na 1 dag naar een zaaltje (wel zonder medepatiënten gelukkig) omdat t druk was en dochter toch op de neonatologie lag :P
Maar nu hopelijk lekker thuis O+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  donderdag 6 oktober 2016 @ 08:07:33 #56
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_165784266
Thnx allemaal ik ben benieuwd dadelijk. En dan vnvnd mijn babyshower (eigenlijk geheim maar ik weet stiekem al een tijd want verrassingen/stress enz :') )

Gm wat schrikken! :o hopelijk is t afgenomen. Hier ook al 3 avonden op een rij korte periodes met indalingsweeën, gisteren voor t eerst ook echt even een of twee venijnige... Toch wel spannend allemaal. Mijn man werd er ook zenuwachtig van merkte ik, ineens moet nu toch alles in rap tempo af/gekocht worden enz terwijl ie de hele tijd extreem relaxed en afwachtend is geweest haha
pi_165784305
Fijn SQ, een goede SEO! En Thee een goede combinatietest.

Succes vandaag met je echo Franny!
pi_165784310
Gm dat was even schrikken! Hopelijk neemt het verder af vandaag. Die douchetip van iedereen lijkt mij wel prettig voor je.

Haha Fazz ja het blijft wat onwerkelijk he? Zodra je je baby gaat voelen kun je er vast niet meer omheen ;)

Veel plezier vandaag sproetjes!

quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 07:25 schreef snoenk het volgende:

Wanneer is de nipt tweedle?

Aanstaande maandag gaan we erheen, dan binnen twee weken de uitslag :s)
  donderdag 6 oktober 2016 @ 08:22:06 #59
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_165784358
Herkenbaar sproetjes :P mijn man zou gisteren met de boodschappen ook de kratten voor het bed ophalen, en was dat vergeten. Van mij had hij dat ook komend weekend mogen doen, maar hij is al mokkend weer terug gereden (terwijl het eigenlijk al etenstijd was :P).

@GM, voorweeën kunnen idd flink venijnig zijn... Heb je geen belinstructies van het ziekenhuis gekregen?

Ik heb zo'n zin in mijn baby O+. Straks ga ik denk ik maar lekker met het wiegje aan de slag, kijken of de door mij overal en nergens bijeengeraapte items daadwerkelijk zo goed bij elkaar passen als ik het in mijn hoofd heb. De babykamer is iig helemaal uitgepakt zoals ik wilde; ik moest er een beetje van huilen gisteren, zo fijn is het kamertje geworden O+.

[ Bericht 3% gewijzigd door Burdie op 06-10-2016 08:27:44 ]
KuikenGuppy
pi_165784437
Wat fijn Burdie dat je zo blij bent met het kamertje. De wieg komt dan vast ook wel goed!

Thee en SQ gefeliciteerd met de goede uitslagen. Ik ben denk ik echt vreemd want ik zie het helemaal niet zo heeeeeel duidelijk SQ :P dus vandaar dat ik van mijn eigen kint ook geen meisje kan maken aan de hand van de echo's :')

Ik was gisteren bij de VK, alles goed nog steeds. Volgende week vrijdag pas weer een afspraak ingepland, dan ben ik 40+4. Ze wil dan gaan bespreken of we gaan strippen ed vanaf maandag de 10e, als de baby er dan nog niet is uiteraard. Hoe kijken jullie aan tegen dat strippen? Ik vraag me echt af in hoeverre dat nou nut heeft. Ze gaan dan strippen en om de dag herhalen en dan komt de bevalling hopelijk een keer op gang. Maar als het zo lang nog kan duren na het strippen, was je dan niet sowieso wel bevallen tussen 41 en 42 weken? Die kans is op zichzelf natuurlijk al vrij groot. Dus ik weet nog niet zo goed of ik dat gepoer allemaal wel wil mocht het zo ver komen..
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 6 oktober 2016 @ 09:20:15 #61
269689 crew  Viv
pi_165784880
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 08:22 schreef Burdie het volgende:
Ik heb zo'n zin in mijn baby O+. Straks ga ik denk ik maar lekker met het wiegje aan de slag, kijken of de door mij overal en nergens bijeengeraapte items daadwerkelijk zo goed bij elkaar passen als ik het in mijn hoofd heb. De babykamer is iig helemaal uitgepakt zoals ik wilde; ik moest er een beetje van huilen gisteren, zo fijn is het kamertje geworden O+.
Nohh O+ !

Hier geen harde buik, indalingswee, oefenwee, krampjes, steekjes of wat dan ook te bespeuren qua voorwerk. Misschien ga ik mijn moeder achterna, met bevallingen die pas merkbaar zijn in de persfase. :D
  donderdag 6 oktober 2016 @ 09:20:32 #62
149959 SQ
snelle trees
pi_165784881
Hou 'm nog maar even binnen GM!

Fazz alweer tweede trimester :o O+

Burd, je klinkt erg happy, dat vind ik fijn om te lezen O+ :*

Justme, meen je dat nou? :D O+ Ik zal 'm even verduidelijken dan :7
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wb strippen, ik sta daar best positief tegenover zolang je het niet zelf doet, niet met 37 weken doet of denkt dat je dan gegarandeerd snel gaat bevallen. Ik heb het ook nooit als zeer belastend ervaren, maar ik schijn redelijk gevoelloos te zijn down under dus dat is heel persoonlijk. Als je het helemaal niks vindt ben je ook niet verplicht het nog vaker te laten doen toch? ;)

Franny, heel veel succes straks!
disclaimer
pi_165784974
Strippen is bewezen effectief vanaf 41 weken (stripstudie van esteriek de miranda, kun je googlen ;) ), maar NNT is 6. Gezondheidsrisico's zijn echter niet gevonden, dus daarom wordt het vaak aangeboden en maken veel vrouwen er gebruik van. In mijn ervaring helpt strippen ook voor het rijper maken van de baarmoedermond. Als je dan toch moet worden ingeleid, heb je met strippen al wat voorwerk gedaan, zodat het inleiden vlotter gaat.
pi_165784985
haha ja ik had het uiteindelijk wel gezien maar ik zat wel te kijken van euhm als het zo duidelijk is dan zal dat het wel zijn, maar wat mij betreft kon het net zo goed een voet zijn :P haha!

ja dat strippen.. er schijnt een nederlands onderzoek te zijn waarbij wel naar voren kwam dat het nut heeft, maar toch. één onderzoek zegt voor mij helemaal niks. geloof dat het ook maar voor een kwart vrouwen verschil maakte, kwart minder vrouwen die gestript waren hoefden ingeleid te worden als ik het goed gelezen heb. Ik weet het nog niet helemaal. wie weet ben ik er tegen die tijd wel helemaal klaar mee en wil ik het wel, ik wacht nog maar even af.

Pff wij hadden een droger besteld en die was maandag geleverd, gisteren voor het eerst gebruikt, maakt me toch een teringherrie. Dus nu wordt die vandaag weer opgehaald en een nieuwe geleverd. Vind het prima hoor, maar ik heb geen idee hoelaat ze komen (ze zouden tussen 9;30 en 12;30 komen, maar gezien verkeersinfarct rond Utrecht verwacht ik dat het wel wat zal uitlopen) en ik ben moeeeeee... Maar ik durf geen tukje te gaan doen, wil niet met zo'n slaaphoofd opendoen haha :D Dan maar een beetje stofzuigen zo, en de vuile onderbroeken maar van de vloer halen daar voordat de bezorger daarmee geconfronteerd wordt :')
pi_165785041
Ah Burdie O+ Dingen die met liefde bij elkaar gezocht zijn staan altijd mooi :)
pi_165785058
Gewoonmezelf houd 'm nog maar even binnen inderdaad!

Burdie, je klinkt inderdaad heel gelukkig O+

Blue, nog max 14 weken zei jij, ik schrok ervan :D gaat zo hard!

En strippen, ik was vorige keer medisch en de gyn was toen 'tegen', hielp niet, zou alleen maar last geven en ik zou toch al bijna ingeleid worden... het maakte me toen niet zoveel uit, en nu zie ik het wel tegen die tijd. Het voelt een beetje onnatuurlijk, maargoed, inleiden al helemaal :P dan liever wel strippen wat mij betreft.
pi_165785171
Goede SEO voor SQ!

Burdie. O+

Ik was gisteren bij de verloskundige. Ze ging naar het hartje luisteren en ze zei vantevoren dat ze eventjes moest zoeken waarschijnlijk. Ze zet de doppler op mn buik en meteen hartslag hoorbaar. O+ Verloskundige: 'oh naar dit kind hoef ik blijkbaar niet te zoeken. :+'.

O+ O+
  donderdag 6 oktober 2016 @ 09:46:01 #68
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_165785225
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 09:29 schreef WupWup het volgende:
Strippen is bewezen effectief vanaf 41 weken (stripstudie van esteriek de miranda, kun je googlen ;) ), maar NNT is 6. Gezondheidsrisico's zijn echter niet gevonden, dus daarom wordt het vaak aangeboden en maken veel vrouwen er gebruik van. In mijn ervaring helpt strippen ook voor het rijper maken van de baarmoedermond. Als je dan toch moet worden ingeleid, heb je met strippen al wat voorwerk gedaan, zodat het inleiden vlotter gaat.
Ik was het onderzoek net aan het opzoeken :D.
Mijn vk zei dat het niet nuttig is om meer dan 2 á 3 keer te strippen, want losgewoeld=losgewoeld, klopt dat?
KuikenGuppy
pi_165785227
Heerlijk Burd O+ Lekker van genieten van dat mooie kamertje :)

Cygne O+ Zo bijzonder om de hartslag te horen! Ik kijk er naar uit, volgende week weer een afspraak bij de vk.

Ik ben vanmiddag vrij terwijl F naar't kdv is. M'n voornemen is om nu eindelijk toch eens te gaan schrijven in het boekje voor deze baby. Bij F schreef ik geregeld op hoe ik me voelde, hoe de groei ging en zo, maar nu staat er met 14 weken nog geen letter op papier :@ :@ :@
  donderdag 6 oktober 2016 @ 09:46:22 #70
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_165785230
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 09:42 schreef Cygne het volgende:
Ik was gisteren bij de verloskundige. Ze ging naar het hartje luisteren en ze zei vantevoren dat ze eventjes moest zoeken waarschijnlijk. Ze zet de doppler op mn buik en meteen hartslag hoorbaar. O+ Verloskundige: 'oh naar dit kind hoef ik blijkbaar niet te zoeken. :+'.

O+ O+
O+ O+
KuikenGuppy
  donderdag 6 oktober 2016 @ 09:49:10 #71
149959 SQ
snelle trees
pi_165785270
ik heb gewoon besloten geen boekjes meer bij te houden of vaste fotomomentjes te nemen Fazz. Ik merkte de vorige keer vooral dat het me schuldgevoel gaf omdat ik het dan weer niet bijgehouden had, het leverde me weinig positiefs op :')

Fijn zeg Cygne O+
disclaimer
pi_165785339
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 09:46 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik was het onderzoek net aan het opzoeken :D.
Mijn vk zei dat het niet nuttig is om meer dan 2 á 3 keer te strippen, want losgewoeld=losgewoeld, klopt dat?
Als je bij 41 weken start, kom je ook niet verder dan zo'n 3 keer, want om de dag. In die studie is ook 3x strippen onderzocht, dus over de effectiviteit daarvan kunnen we wat zeggen. Of 4x of 5x strippen zinvol is, is niet onderzocht. Dus je verloskundige kan dat zeggen, maar werkelijk weten doen we niet.
pi_165785397
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 09:20 schreef Stormqueen het volgende:

Franny, heel veel succes straks!
Dank je!

Fijn van je mooie SEO en prachtige plaatje. O+ .

Cygne, hartje luisteren! Elke keer weer die fijne geruststelling. Ga je er zelf nu ook meer op vertrouwen?

Ik hoop ook zo op een kloppend hartje straks. Vorige keer moest ik huilen toen ik I's hartje voor het eerst zag kloppen. O+ .

Ik voel me wel weer beroerd. En weer wat nieuws ook: ik ben niet alleen misselijk, maar heb een soort buikpijn en kramp, bij mijn maag en darmen. Het voelt alsof alles nu al in de verdrukking komt daar, of aan het bewegen is of zo. :') .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_165785399
Fazzoletti, dat is zo mooi. O+
En deze praktijk, ze zijn zo lief. Ze helpen me ook fantastisch met de verwerking van de miskramen, zonder het een enorm zwaar verhaal te maken. Maar ze weten wel de pijnpunten te vinden én ze doen er iets mee. O+
  donderdag 6 oktober 2016 @ 10:10:15 #75
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_165785564
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 09:53 schreef WupWup het volgende:

[..]

Als je bij 41 weken start, kom je ook niet verder dan zo'n 3 keer, want om de dag. In die studie is ook 3x strippen onderzocht, dus over de effectiviteit daarvan kunnen we wat zeggen. Of 4x of 5x strippen zinvol is, is niet onderzocht. Dus je verloskundige kan dat zeggen, maar werkelijk weten doen we niet.
Ah :) En effectiviteit vanaf 41 weken, dat geldt ook voor een 2e kindje toch? Ik had ooit in mijn hoofd dat ik zó graag wilde voorkomen dat die 42 weken in zicht kwamen, dat ze vanaf 37 weken om de dag zouden strippen tot ik beval. Maar dat vond de vk geen goed plan (en ik zelf intussen ook al lang niet meer overigens :P).
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')