abonnement Unibet Coolblue
pi_165755644
Beste dierenkenners, ik heb overlast van katten van andere mensen in mijn tuin en dat gaat maar door, wat ik ook probeer. Zo heb ik nu stroomdraad om m'n tuin heen staan, maar hoewel ze soms goed schrikken van een flinke schok blijven ze komen of springen ze er gewoon omheen. Ik heb wel eens een beetje kokend water in de supersoaker gedaan en dat op twee katten gespoten, maar zelfs die zag ik twee week later alweer terug. Wat is dan wel effectief om ze af te schrikken? Ik ben de lucht van kattenpoep terwijl ik lekker in de tuin zit nu wel echt zat. Svp enkel realistische en legale adviezen, want ik heb al eens wat problemen gehad toen ik een buurkat ving en een week opsloot in m'n garage. Bedankt voor het advies! :)
pi_165755696
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 19:53:28 #3
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_165755852
Ja, een dier bespuiten met kokend water, dat is lekker vriendelijk.

Je kan bodembedekkers planten, of planten met stekels, daar zijn ze echt geen fan van. Verder schijnen dingen als koffie te werken, maar daar heb ik geen idee van.

Heb je al eens met de eigenaren gesproken? Ik zou het erg vervelend vinden als mijn katten overlast bezorgen, gelukkig doen ze dat niet.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_165755893
Zelf een kat nemen, een kater en wel een beetje een Alpha exemplaar itt zijn baasje..
pi_165755992
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 19:54 schreef Deshain het volgende:
Zelf een kat nemen, een kater en wel een beetje een Alpha exemplaar itt zijn baasje..
Dat is geen optie, want ik houd niet van beesten in huis.
pi_165756311
Net mexicanen :{
pi_165756474
Heb jij een tuin Käse?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_165756480
Poezen O+
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_165756507
Spreek al je buren met katten aan en laat ze samen voor n oplossing betalen
compact en kleverig.
pi_165756509
Is het vandaag geen dierendag toevallig
pi_165762465
quote:
5s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 19:47 schreef Kaas- het volgende:
Beste dierenkenners, ik heb overlast van katten van andere mensen in mijn tuin en dat gaat maar door, wat ik ook probeer. Zo heb ik nu stroomdraad om m'n tuin heen staan, maar hoewel ze soms goed schrikken van een flinke schok blijven ze komen of springen ze er gewoon omheen. Ik heb wel eens een beetje kokend water in de supersoaker gedaan en dat op twee katten gespoten, maar zelfs die zag ik twee week later alweer terug. Wat is dan wel effectief om ze af te schrikken? Ik ben de lucht van kattenpoep terwijl ik lekker in de tuin zit nu wel echt zat. Svp enkel realistische en legale adviezen, want ik heb al eens wat problemen gehad toen ik een buurkat ving en een week opsloot in m'n garage. Bedankt voor het advies! :)
Pleurt op naar een flat.
Gewoon blijven blaffen. Heel de dag!
pi_165762623
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 23:29 schreef vronie het volgende:

[..]

Wat ben jij een naar figuur :(
De kat van mijn dochter is zo aan zijn einde gekomen door een of andere $#%^^
Kijk eens naar de datum van de OP. Het is zijn bedoeling dat users zoals jij nu op deze manier reageren. Je reageert op verzonnen onzin

De mods trappen er niet in. Vergelijkbaar topic van paar maanden terug, daar werden vergelijkbare mishandelpostings wel verwijderd en genote
pi_165781920
Als je alleen last hebt van de stank van kak: zorg dat ze de mogelijkheid hebben om hun schijt te begraven. Trek ergens een paar tegels los in die urbane jungle en de stank zal tot het verleden behoren. Katten begraven immers hun uitwerpselen, indien mogelijk.

Als je echt volledig van de kattenbezoekjes af wil, en niet zelf een beest in huis wil nemen, moet je toch een lange adem hebben met plantenspuit en tuinslang.

Verder hebben katten een schijthekel aan citrusgeuren. Tief een paar citrusplantjes neer, of haal (als je een hekel hebt aan écht alles dat leeft) een synthetisch product met citrusgeur en smeer dat in de rondte.
pi_165805795
Leuk, mensen die een kat nemen voor de gezelligheid, en 'm dan naar buiten pleuren....
Ze verwachten dat iedereen hun kat leuk en lief vindt, want 'het is toch een leuk beestje ?'

Is hetzelfde als dat je graag bier drinkt, en de lege flesje in de tuin van de buren gooit; 'dat de buren daarover klagen...bier is toch lekker !??'
pi_165805796
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 03:40 schreef hengheng het volgende:
Leuk, mensen die een kat nemen voor de gezelligheid, en 'm dan naar buiten pleuren....
Ze verwachten dat iedereen hun kat leuk en lief vindt, want 'het is toch een leuk beestje ?'

Is hetzelfde als dat je graag bier drinkt, en de lege flesje in de tuin van de buren gooit; 'dat de buren daarover klagen...bier is toch lekker !??'
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
  Moderator zaterdag 8 oktober 2016 @ 18:36:45 #16
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_165834898
Wat opgeruimd, er mogen gewoon diervriendelijke tips gegeven worden anders haal ik het gewoon weg :{
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_170377919
Je kunt toch van die spuitbusjes met feromonen halen? dan zouden ze als het goed is hun behoefte ergens anders moeten gaan doen.

Buiten de tuin houden is praktisch onmogelijk want die beesten kunnen hoog springen en klimmen. Een hond zou misschien een oplossing kunnen bieden.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_170378491
Schrikdraad op de schutting en sateprikkers in de grond. Of omgekeerde plastic vorken.
pi_170378744
quote:
5s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 19:47 schreef Kaas- het volgende:
want ik heb al eens wat problemen gehad toen ik een buurkat ving en een week opsloot in m'n garage.
Terecht. Achterlijke klootviool :r
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_170656142
Google eens op Cataway.
pi_170656394
In een kattenrijke buurt is er eigenlijk geen waterdichte oplossing, dan gaan ze verder om een paar vierkante meters tuin tot hun territorium toe te eigenen.
  woensdag 24 mei 2017 @ 00:23:09 #22
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_171161133
Mijn ouders hebben sinds ruim een jaar dit apparaatje in de tuin staan i.v.m. constant overlast van katten die in de tuin graven/poepen.
Sindsdien nooit last meer gehad :)
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
  zondag 28 mei 2017 @ 15:22:19 #23
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_171273771
Je hebt van die rollers die je op de schutting kunt zetten. Geen kat die daar overheen komt.

Verder moeten mensen met katten hun beesten gewoon in eigen tuin houden.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 11 juni 2017 @ 21:37:01 #24
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_171628417
quote:
2s.gif Op woensdag 24 mei 2017 00:23 schreef Papabear het volgende:
Mijn ouders hebben sinds ruim een jaar dit apparaatje in de tuin staan i.v.m. constant overlast van katten die in de tuin graven/poepen.
Sindsdien nooit last meer gehad :)
Je link leid wel naar een website maar niet naar een apparaatje....
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')