abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_165831432
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 17:47 schreef JayHovah het volgende:
Het is misschien een beetje vloeken in de kerk maar heeft het wat van Wayward Pines (indirect dan ook The Truman Show) weg?
I.c.m. Hunger Games. Althans ik zie in de trailer bekende gezichten terug komen :D
mag het weten
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 20:10:56 #77
356891 Abed
hooggeleid
pi_165836565
Bohhh episode 2 was ook weer zwaar bazig.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_165837345
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 19:54 schreef Kokoswater het volgende:
Aflevering 2:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ep2 nog beter dan 1 als je het mij vraagt, toffe ontwikkelingen allemaal.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_165837367
Draaft Jimmi Simpson opeens op. Goede acteur ^O^ . Snel verder kijken
pi_165839349
quote:
Dolores is this Wild West theme park’s veteran Disney princess; a rancher’s daughter forever waking up with the morning sun, all hopeful, awaiting the return of her cowboy prince. She doesn’t sing an “I Want” song, but might as well.
Bwhehehe nou inderdaad. _O- Mooi ook hoe ze eerst stellen: they won't harm a fly. En dan eindigen met Dolores die een vlieg plet op haar gezicht. :D Ben nu benieuwd welk type Ed Harris is: droid going berserk? Newcomer going droid? Tenminste toen die Teddy hem probeerde omver te knallen lukte dat niet. Omdat newcomers immuun zijn, maar toch krijg je het idee door die wanted posters dat Ed Haris zich al tijden schuil houdt in de bergen/heuvels. Dus hoe kon Teddy hem niet raken :? Naja genoeg vragen, tijd voor de tweede aflevering *O*
mag het weten
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 22:07:01 #81
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_165839713
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 21:56 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Bwhehehe nou inderdaad. _O- Mooi ook hoe ze eerst stellen: they won't harm a fly. En dan eindigen met Dolores die een vlieg plet op haar gezicht. :D Ben nu benieuwd welk type Ed Harris is: droid going berserk? Newcomer going droid? Tenminste toen die Teddy hem probeerde omver te knallen lukte dat niet. Omdat newcomers immuun zijn, maar toch krijg je het idee door die wanted posters dat Ed Haris zich al tijden schuil houdt in de bergen/heuvels. Dus hoe kon Teddy hem niet raken :? Naja genoeg vragen, tijd voor de tweede aflevering *O*
Ook de opmerking van die ene gast op de vraag of ze die oude cowboy niet rustig aan moesten laten doen vond ik wel interessant. Die oude cowboy heeft een soort van status aparte blijkbaar.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 22:35:50 #82
232767 DoomCow
FABRICATI DIEM, PVNC
pi_165840486
Hij komt dan ook al dertig jaar op rij in het park, en aangezien het best een prijzig park is, zal hij daar wel een speciale status voor krijgen..

En de man die in de bergen verborgen zit (en op de posters), dat is die bankovervaller uit de 1e aflevering, wiens verhaal ze naar voor hebben geschoven zodat ze de "updated hosts" naar beneden konden halen
Where's my cow? Is that my cow?
It goes, 'Hruuuugh!' It is a hippopotamus!
That's not my cow!
pi_165840494
quote:
Remember, in the show’s opening scene, we saw a fly crawl across Dolores’ unblinking eye? In another scene, Bernard noted that a host literally “couldn’t hurt a fly” while their core code is intact. Midway through the episode, a fly likewise crawled undisturbed across Teddy’s face. Now here’s another fly. Without hesitating, Dolores smacks it — killing a living thing; a robot smacking a “bug.” Her core code is no longer intact. Something has awoken.
Kreeg bij het lezen van dit stukje recap meteen een flashback naar


Plet 1 bug, krijg er zoveel voor terug :P

quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 22:35 schreef DoomCow het volgende:
Hij komt dan ook al dertig jaar op rij in het park, en aangezien het best een prijzig park is, zal hij daar wel een speciale status voor krijgen..

En de man die in de bergen verborgen zit (en op de posters), dat is die bankovervaller uit de 1e aflevering, wiens verhaal ze naar voor hebben geschoven zodat ze de "updated hosts" naar beneden konden halen
Dat ie al langer in het park rondhangt werd mij wel duidelijk. Maar ik dacht dat het dus dezelfde bandit op de posters was die 'wanted dead or alive' Pas na het lezen van de recap kwam ik erachter dat die shootout in de saloon juist door die beruchte en gezochte bandiet kwam met lekkere partner in crime though :9 Een manier idd om de update ongedaan te maken ja.
mag het weten
pi_165842689
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 13:21 schreef Cikx het volgende:
Wat me trouwens ook opviel in deze episode was dat Ed Harris Maeve vermoedelijk heeft gescalpeerd en in de vorige aflevering sleepte die Dolores weg maar we weten niet wat hij met haar gedaan heeft. Iedereen verwacht natuurlijk dat hij haar verkracht heeft, maar het zou kunnen dat hij Dolores ook gescalpeerd heeft en beide ontwikkelen nu een soort van zelfbewustzijn. Hij zou er iets mee te maken kunnen hebben.
Ik denk dat dat er los van staat. Het werd getriggered door de update (the Reveries) in combinatie met de foto die Mr. Peter Abernathy vond. Dit is zo overgedragen op Dolores en Maeve.
The show must go on
pi_165843031
En aflevering 2 gekeken. Die man in black is zeker on a quest. Begon met een maze en nu dat meisje hem dus heeft verwezen waar ie moet gaan zoeken ben ik benieuwd waar dat heen zal leiden. Wel apart dat Maeve dus door wat Dolores zei in aflevering 1 nu ook zelfbewustzijn gaat ontwikkelen en haar vorige scripts opnieuw beleefd. Typische vind ik nog wel dat die man in black dus opnieuw ook daar opduikt. Is ze ontkomen aan de scalpers van een Indianen, komt die Man in Black met een mes op haar af :{ En dan zegt die sizemore doodleuk: oh let him, alsof het een soort van VIP is. :')

Wat zag Maeve wat ze niet hoorde te zien? Zagen we trouwens Teddy in zo'n quarantaine zone met tig overige droids? Die werden besprenkeld om later in de hens gezet te worden? Vragen, vragen en nog meer vragen. Zoals Ford die besluit aan het einde van zijn werkdag doelloos rond te lopen zo lijkt het (met een gesprekje met dat ene jochie) Maar ondertussen saboteert ie Sizemore door zelf bezig te zijn met een nieuwe verhaallijn.

Vond het wel tof om te zien hoe de newcomers dus welkom geheten worden. Nadat ze in een soort van zweeftrein/bullittrain arriveren. Outfit en wapens naar keuze mogen kiezen. En dan ala the Hunger Games worden vervoerd naar het park, de arena. Die droids hebben wel saaie scripts trouwens. Als Dolores elke dag opnieuw naar town moet, elke keer dat blikje met gecondenseerde melk laat vallen. Maar dan pakt Teddy hem, dan een of andere look-a-like van Two and a Half Men Alan Harper :P Teddy telkens dus schietchijf is voor willekeurig welke bezoeker of bandiet of Man in Black.

[ Bericht 0% gewijzigd door Joosie200 op 09-10-2016 10:09:42 ]
mag het weten
  zondag 9 oktober 2016 @ 20:07:18 #86
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_165857933
Ik denk dat Maeve's stemmetje in haar hoofd die Engelse gast is die tijdens een nakijksessie iets tegen haar zei. En hij heeft of per ongeluk vergeten die nakijksessie te wissen, of ze herinnert het zich hoe dan ook. Het klinkt wel iets zoals hem om te zeggen "in this new world you can be whoever the fuck you want".

En dat is dan waarschijnlijk de echte oorzaak van de bewustwording van de androids, die sessies na een dag worden op de oppervlakte uitgewist, in het diepere bewustzijn blijven ze toch wel en op een gegeven moment komt dat terug, al dan niet door een trigger.

Maar goed. Dit is een fijne serie :) Na Battlestar Galactica mistte ik een écht goede sci-fi serie, en nu zijn er twee goede. The Expanse is qua opzet heel erg tof en gedetailleerd, maar Westworld is dan zo'n serie waar je gelijk aan het denken gezet wordt en dat is ook heel tof.

[ Bericht 19% gewijzigd door Mirel op 09-10-2016 20:19:20 ]
When all else fails, you always have delusion.
  zondag 9 oktober 2016 @ 21:57:22 #87
318507 Jester65
Stay frosty
pi_165862056
En de volgende recap: http://www.ew.com/recap/westworld-chestnut

Ik mag ze altijd graag lezen, al was het maar om te voorkomen dat ik een belangrijk detail gemist heb. Zo was me in deze aflevering niet opgevallen dat Maeve door Dolores 'besmet' werd. Nog maar even terugkijken. :)
pi_165862379
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2016 20:07 schreef Mirel het volgende:
Ik denk dat Maeve's stemmetje in haar hoofd die Engelse gast is die tijdens een nakijksessie iets tegen haar zei. En hij heeft of per ongeluk vergeten die nakijksessie te wissen, of ze herinnert het zich hoe dan ook. Het klinkt wel iets zoals hem om te zeggen "in this new world you can be whoever the fuck you want".

En dat is dan waarschijnlijk de echte oorzaak van de bewustwording van de androids, die sessies na een dag worden op de oppervlakte uitgewist, in het diepere bewustzijn blijven ze toch wel en op een gegeven moment komt dat terug, al dan niet door een trigger.

Maar goed. Dit is een fijne serie :) Na Battlestar Galactica mistte ik een écht goede sci-fi serie, en nu zijn er twee goede. The Expanse is qua opzet heel erg tof en gedetailleerd, maar Westworld is dan zo'n serie waar je gelijk aan het denken gezet wordt en dat is ook heel tof.
En Black Mirror seizoen 3 binnenkort. ;)
Hopelijk evenaart dat de eerste twee seizoenen.

Westworld heeft volgens mij in ieder geval het budget om er een GoT-achtig epos van te maken.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 9 oktober 2016 @ 22:20:09 #89
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_165862764
quote:
1s.gif Op zondag 9 oktober 2016 22:08 schreef Monolith het volgende:

[..]

En Black Mirror seizoen 3 binnenkort. ;)
Hopelijk evenaart dat de eerste twee seizoenen.

Westworld heeft volgens mij in ieder geval het budget om er een GoT-achtig epos van te maken.
Ze hebben het budget, maar het hoeft niet een soortgelijk epos te worden omdat het totaal andere soort verhalen zijn. Als je hoopt een epos te krijgen dan zal je teleurgesteld worden.

Wat ik gezien heb van GoT (4 seizoenen en toen gestopt) lag het budget vooral in de kostumen en sets, en iets minder in de CGI. Gelukkig gaat het hier om androids dus er is genoeg geld over voor enige CGI om dat dan góed te doen, zoals de futuristische hallen, gangen en trappenhuizen buiten Westworld om. Maar dat moet prima lukken.

Of doel je op grote ruimtes zoals Westwood zelf en eventuele futuristische steden of planeten, mochten we meer zien van de maatschappij buiten Westworld om?

Expanse doet het overigens met een klein basic cable budget érg goed wat betreft CGI, dus dat zal Westworld zonder enige zorg ook kunnen doen met het geld van HBO.
When all else fails, you always have delusion.
  zondag 9 oktober 2016 @ 22:20:36 #90
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_165862781
Ik wil meer afleveringen zien. Ik wil binge watchen. Verdorie!
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_165863071
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2016 22:20 schreef Mirel het volgende:

[..]

Ze hebben het budget, maar het hoeft niet een soortgelijk epos te worden omdat het totaal andere soort verhalen zijn. Als je hoopt een epos te krijgen dan zal je teleurgesteld worden.

Wat ik gezien heb van GoT (4 seizoenen en toen gestopt) lag het budget vooral in de kostumen en sets, en iets minder in de CGI. Gelukkig gaat het hier om androids dus er is genoeg geld over voor enige CGI om dat dan góed te doen, zoals de futuristische hallen, gangen en trappenhuizen buiten Westworld om. Maar dat moet prima lukken.

Of doel je op grote ruimtes zoals Westwood zelf en eventuele futuristische steden of planeten, mochten we meer zien van de maatschappij buiten Westworld om?

Expanse doet het overigens met een klein basic cable budget érg goed wat betreft CGI, dus dat zal Westworld zonder enige zorg ook kunnen doen met het geld van HBO.
Ik doel inderdaad meer op de geschapen wereld. The Expanse heeft inderdaad ook wel knap een wereld neergezet, maar kan dat ook doen zonder echt uitgestrekte werelden. Dat speelt zich toch veelal af op kleinere sets. En er schijnt een goede boekenreeks aan ten grondslag te liggen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_165864358
Ik heb de halve trailer gekeken en het ziet er veel belovend uit, morgen maar eens de eerste aflevering kijken :)

Ik heb niet het hele topic terug gelezen (omdat spoilers) maar het doet mij inderdaad ook denken aan wayward pines. Wayward pines was vooral het eerste seizoen leuk omdat je geen idee had wat er nou aan de hand was. Het doet me ook een beetje denken aan Human maar dan alleen het AI gedeelte.
  roze maandag 10 oktober 2016 @ 14:15:47 #93
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_165872796
Gisteren eerste aflevering gezien, tot nu toe bevalt het mij wel.
Your beauty never ever scared me.
  maandag 10 oktober 2016 @ 14:46:04 #94
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_165873386
Dit weekeinde Resident Evil 5 gezien, hieronder twee screendumpjes.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  maandag 10 oktober 2016 @ 14:48:48 #95
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_165873425
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2016 23:39 schreef 44rdbei het volgende:
Ik heb de halve trailer gekeken en het ziet er veel belovend uit, morgen maar eens de eerste aflevering kijken :)

Ik heb niet het hele topic terug gelezen (omdat spoilers) maar het doet mij inderdaad ook denken aan wayward pines. Wayward pines was vooral het eerste seizoen leuk omdat je geen idee had wat er nou aan de hand was. Het doet me ook een beetje denken aan Human maar dan alleen het AI gedeelte.
Zonder al te veel te spoileren heeft het eigenlijk niets weg van Wayward Pines. Human op zich wel, misschien eerder de film Ex machina.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  roze maandag 10 oktober 2016 @ 14:55:52 #96
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_165873546
quote:
14s.gif Op maandag 10 oktober 2016 14:48 schreef jogy het volgende:
misschien eerder de film Ex machina.
Daar moest ik ook aandenken. :D
Your beauty never ever scared me.
pi_165873816
quote:
14s.gif Op maandag 10 oktober 2016 14:48 schreef jogy het volgende:

[..]

Zonder al te veel te spoileren heeft het eigenlijk niets weg van Wayward Pines. Human op zich wel, misschien eerder de film Ex machina.
Ik heb net de eerste aflevering gekeken en ik vind het veel belovend :)
Het lijkt inderdaad meer op Human en Ex Machina.
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 12:54:55 #98
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_165892593
quote:
14s.gif Op maandag 10 oktober 2016 14:48 schreef jogy het volgende:

[..]

Zonder al te veel te spoileren heeft het eigenlijk niets weg van Wayward Pines. Human op zich wel, misschien eerder de film Ex machina.
Hele gave film ook wel O+
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_165894474
quote:
1s.gif Op zondag 9 oktober 2016 00:33 schreef Joosie200 het volgende:

Wat zag Maeve wat ze niet hoorde te zien? Zagen we trouwens Teddy in zo'n quarantaine zone met tig overige droids? Die werden besprenkeld om later in de hens gezet te worden?

Ik denk dat t niet zo heftig is, ik denk eerder dat ze schoongemaakt en opgelapt worden (je kan ze moeilijk met tig kogelgaten de volgende dag weer op pad sturen) :D dan vraag ik me wel af wat ze met die gescalpeerde man doen, aangezien Ed z'n scalpel nog heeft :+

Er was toch nog een host die terugviel in z'n oude rol? Die jongen met de melk die iedereen overhoop knalde (ik moest bijna aan een misbruik-verleden denken toen ie aan t prevelen was), en die met de originele vader van Dolores naar de kelder gebracht werd. Die had niks te maken met de foto/contact met Dolores/vader?
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_165894519
Hij was toch ook op die boerderij in de eerste aflevering
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')