ik zie het ja. Dat ding rijdt in het holst van de nacht en idd vanaf de Amersfoortse zijde heen en terugquote:Op donderdag 6 oktober 2016 18:33 schreef b2py het volgende:
[..]
Die komt volgens mij via de andere kant maar is ook nog een goeie
Ja dat klopt, en dat valt wel meequote:Op donderdag 6 oktober 2016 18:44 schreef Prins_Pils het volgende:
Ik meende te hebben gelezen dat elk wissel in elke stand elke 24 uur minimaal één keer bereden moet worden, klopt dat? Dat is toch niet te doen?
Volgens mij is de nieuwe configuratie van Ede-Wageningen anders: er komt maar een spoor richting Barneveld, dus die meest westelijke verbinding naar Barneveld vervalt. En er was nog sprake van een wissel aan de westzijde van het perron, zodat een kerende sprinter ook kort kan keren (en niet altijd gebruik hoeft te maken van de keervoorziening).quote:Op donderdag 6 oktober 2016 17:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beide tongen van de wissel?
Zijn er treinen dan die rijden over de kippenlijn? Anders kan die wissel van de kippenlijn naar spoor 2 toch niet echt praktisch gebruikt worden? Of mag roestrijden.nl daar in actie komen?
Als ik het onderste plaatje begrijp komt dat spoor overigens te vervallen?
Gewoon dom, een volle goederentrein met dieselloc laten afremmen tot 40 terwijl ie de boel al ophoudt. Leverde tussen Gd en Ut 8 minuten extra vertraging op. Dus ik miste m'n aansluiting. Om maar niet te spreken over die drie pinguïns die nu van hun smeltende ijsschots pleuren.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:58 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Niet omdat het moet, maar omdat het kan.
Lijkt me ook wle handig als bijstuurinfra aangezien het een IC-ontkoppelpunt isquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:09 schreef Goverman het volgende:
[..]
Volgens mij is de nieuwe configuratie van Ede-Wageningen anders: er komt maar een spoor richting Barneveld, dus die meest westelijke verbinding naar Barneveld vervalt. En er was nog sprake van een wissel aan de westzijde van het perron, zodat een kerende sprinter ook kort kan keren (en niet altijd gebruik hoeft te maken van de keervoorziening).
interessanter nieuws in datzelfde bericht is dat de Maaslijn pas medio 2021 geëlektrificeerd is.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:49 schreef b2py het volgende:
Limburgse Arriva treinen krijgen lijnnummer
Zou het dan toch gaan gebeuren?
Duitsersquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:49 schreef b2py het volgende:
Limburgse Arriva treinen krijgen lijnnummer
Zou het dan toch gaan gebeuren?
"Zeg Thalys, kan ik een treintje huren?"quote:
quote:Neem tenminste aan dat je de boog bedoelt?
Willkommen, bienvenue, weeelkooommm...quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:22 schreef James1988 het volgende:
[..]
"Zeg Thalys, kan ik een treintje huren?"
Daar is nog een applicatie voor gemaakt, om dat te ondersteunen.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 18:44 schreef Prins_Pils het volgende:
Ik meende te hebben gelezen dat elk wissel in elke stand elke 24 uur minimaal één keer bereden moet worden, klopt dat? Dat is toch niet te doen?
Heel theoretisch.. Het probleem is alleen dat niemand die zo denkt mij kan vertellen wat je moet doen als er veel treinen onderweg zijn, een storing ontstaat en wat je dan doet. Leuk dat je je ontkoppelpunten hebt maar als er nog een file op het baanvak staat heb je daar helemaal geen ene flikker aan.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:14 schreef b2py het volgende:
En deze: Robuuster spoor met minder wissels - Bijstuurvoorzieningen voor hoogfrequent spoor
Dat kunnen we misschien mooi combineren met Arriva in Limburg.quote:
Omkeren of doorrijden, afhankelijk van de storing..quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 09:23 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Heel theoretisch.. Het probleem is alleen dat niemand die zo denkt mij kan vertellen wat je moet doen als er veel treinen onderweg zijn, een storing ontstaat en wat je dan doet. Leuk dat je je ontkoppelpunten hebt maar als er nog een file op het baanvak staat heb je daar helemaal geen ene flikker aan.
Ja, lulhannes. Zo kan ik ook alles bagitaliseren. Het punt is dat dat erg arbeidsintensief is en er voor zorgt dat je lange tijd uberhaupt niets in de buurt van het getroffen gebied kan komen. Effectief kan je al die tijd het concept zoals dat gepresenteerd is in het artikel niet gebruiken en moet je treinen dus ver weg al gaan ophouden om het niet in het honderd te laten lopen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:14 schreef b2py het volgende:
[..]
Omkeren of doorrijden, afhankelijk van de storing..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |