abonnement Unibet Coolblue
pi_165754434
Halfjaarrapportage HRN Concessie

Hoe doet NS het in het 1e semester van 2016?

Belangrijkste voor Den Haag, de KPI's
  Heeft over alles een mening 2022 dinsdag 4 oktober 2016 @ 19:38:35 #127
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_165755393
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 18:58 schreef b2py het volgende:
Halfjaarrapportage HRN Concessie

Hoe doet NS het in het 1e semester van 2016?

Belangrijkste voor Den Haag, de KPI's
[ afbeelding ]
Groetjes, wij van WC-eend :W
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 20:00:43 #128
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_165756034
Het hoofdrailnet geloof ik wel, dat doet NS best goed. Het echte gefaal gebeurt nog altijd op de HSL ^O^
pi_165756319
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 11:26 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Niet. Kwam niet door proeftijd heen dus doe iets heel anders nu.
Ai dat is shit :N waar kunnen we je nu vinden dan??
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 20:25:56 #130
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_165756623
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 18:49 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Dan koop je dus Ferrari's en ga je ze inzetten op karrenpaden. Handig
Niet alleen dat, die treinen (vooral de motrices) zijn zwaarder dan een gewone intercity waardoor de infrastructuur dus sneller slijt.

Die heeft daarna dus meer onderhoud nodig, waardoor de rijpadprijs omhoog moet en het onrendabeler wordt om een trein te rijden.

En dan zul je zien dat er over 15 jaar nog maar 2 treinen per dag rijden, waar dat er nu 6 zijn. :')
  Moderator dinsdag 4 oktober 2016 @ 20:30:22 #131
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_165756724
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 20:25 schreef James1988 het volgende:

[..]

Niet alleen dat, die treinen (vooral de motrices) zijn zwaarder dan een gewone intercity waardoor de infrastructuur dus sneller slijt.

Die heeft daarna dus meer onderhoud nodig, waardoor de rijpadprijs omhoog moet en het onrendabeler wordt om een trein te rijden.

En dan zul je zien dat er over 15 jaar nog maar 2 treinen per dag rijden, waar dat er nu 6 zijn. :')
Nee joh, want dan moeten ze machinisten ontslaan dus verstevigen ze de spoorlijn
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 21:00:19 #132
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_165757493
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 20:25 schreef James1988 het volgende:

[..]

Niet alleen dat, die treinen (vooral de motrices) zijn zwaarder dan een gewone intercity waardoor de infrastructuur dus sneller slijt.

Die heeft daarna dus meer onderhoud nodig, waardoor de rijpadprijs omhoog moet en het onrendabeler wordt om een trein te rijden.

En dan zul je zien dat er over 15 jaar nog maar 2 treinen per dag rijden, waar dat er nu 6 zijn. :')
Ja dat was ook een van de kritieken. Te grote dure en zware treinen. En de sncf krijgt de rekening...
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 21:08:02 #133
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_165757719
Ik vraag me af wat Europa hiervan vindt.
  Moderator dinsdag 4 oktober 2016 @ 21:26:03 #134
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_165758242
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 21:08 schreef James1988 het volgende:
Ik vraag me af wat Europa hiervan vindt.
Trekt Frankrijk zich daar iets van aan? Verkiezingen komen er aan dus Hollande moet zich even populair maken :)
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Heeft over alles een mening 2022 dinsdag 4 oktober 2016 @ 21:32:59 #135
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_165758452
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 21:26 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Trekt Frankrijk zich daar iets van aan? Verkiezingen komen er aan dus Hollande moet zich even populair maken :)
Frexit? *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 23:02:34 #136
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_165761180
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 16:08 schreef Peterselieman het volgende:
Deze pagina van ProRail lijkt wel gemaakt voor Fles. Allerlei kekke plaatjes over hoe diverse storingen veroorzaakt worden :P

http://www.prorail.nl/nieuws/storingen-op-het-spoor-hoe-zit-het
Overigens heb ik niet zo'n hip headsetje hoor. Wél een ProRailmok.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 5 oktober 2016 @ 10:23:19 #137
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_165765713
Tilburg krijgt veel sneller dan voorzien een vierde perronspoor. Een stukje is al aangelegd zag ik laatst. Voor de afbouw trekt het ministerie ruim 30 miljoen uit. Staat alleen niet bij wanneer het klaar moet zijn

http://www.bd.nl/regio/ti(...)erde-spoor-1.6491576
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_165767417
 De klantcampagne ‘Fluiten = Niet meer instappen’, om de reiziger bewust te maken op het vertrekproces is in juni succesvol afgerond. Aldus uit het halfjaarrapportage, ervaren jullie dit ook zo? Naar mijn idee is er niets wezenlijks veranderd.

? Praktijkproef Remcriterium: Sinds de aanpassingen in de eerste helft van 2016 worden de treinstellen ingezet in de dienstregeling. Tot op heden loopt de proef naar verwachting.
Wat voor proef is dit?

[ Bericht 29% gewijzigd door Adrie072 op 05-10-2016 12:15:02 ]
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 5 oktober 2016 @ 12:14:37 #139
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_165767514
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 12:07 schreef Adrie072 het volgende:
 De klantcampagne ‘Fluiten = Niet meer instappen’, om de reiziger bewust te maken op het vertrekproces is in juni succesvol afgerond. Aldus uit het halfjaarrapportage, ervaren jullie dit ook zo? Naar mijn idee is er niets wezenlijks veranderd.
Dan hebben we alvast 1 reiziger bij wie de boodschap nog niet doorgekomen is :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_165767526
quote:
10s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 12:14 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Dan hebben we alvast 1 reiziger bij wie de boodschap nog niet doorgekomen is :P
Yep ;)
  woensdag 5 oktober 2016 @ 12:17:31 #141
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_165767572
quote:
14s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 10:23 schreef Peterselieman het volgende:
Tilburg krijgt veel sneller dan voorzien een vierde perronspoor. Een stukje is al aangelegd zag ik laatst. Voor de afbouw trekt het ministerie ruim 30 miljoen uit. Staat alleen niet bij wanneer het klaar moet zijn

http://www.bd.nl/regio/ti(...)erde-spoor-1.6491576
Lekker allemaal hoera roepen in dat artikel dat de situatie m.b.t. goederentreinen verbetert. Volgens mij lever je daar met deze aanpak juist parkeerruimte voor in (want daar moet het nieuwe perron immers komen), maar goed, misschien mis ik iets.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 5 oktober 2016 @ 12:20:31 #142
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_165767649
quote:
7s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 12:17 schreef JDude het volgende:

[..]

Lekker allemaal hoera roepen in dat artikel dat de situatie m.b.t. goederentreinen verbetert. Volgens mij lever je daar met deze aanpak juist parkeerruimte voor in (want daar moet het nieuwe perron immers komen), maar goed, misschien mis ik iets.
Ja, dat er veel minder goederentreinen daar in de buurt komen :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_165767841
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 12:07 schreef Adrie072 het volgende:
 De klantcampagne ‘Fluiten = Niet meer instappen’, om de reiziger bewust te maken op het vertrekproces is in juni succesvol afgerond. Aldus uit het halfjaarrapportage, ervaren jullie dit ook zo? Naar mijn idee is er niets wezenlijks veranderd.
Naar mijn idee werkte die campagne vooral averechts, wat nog eens extra werd versterkt door de belachelijke (want volkomen onjuiste) cijfers over het aantal reizigers dat na het fluitsignaal zou instappen die NS via alle media verspreidde.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 5 oktober 2016 @ 12:36:29 #144
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_165767955
quote:
7s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 12:17 schreef JDude het volgende:

[..]

Lekker allemaal hoera roepen in dat artikel dat de situatie m.b.t. goederentreinen verbetert. Volgens mij lever je daar met deze aanpak juist parkeerruimte voor in (want daar moet het nieuwe perron immers komen), maar goed, misschien mis ik iets.
Cargo's rijden zoveel mogelijk door en anders heb je Tilburg Goederen nog.
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 5 oktober 2016 @ 12:38:07 #145
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_165767990
quote:
14s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 12:36 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Cargo's rijden zoveel mogelijk door en anders heb je Tilburg Goederen nog.
Klopt, maar om daar te komen moet je diagonaal oversteken toch? Goedentreinen richting het westen stonden juist altijd aan de andere kant, waar nu het perron zal moeten komen.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 5 oktober 2016 @ 12:41:21 #146
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_165768054
quote:
14s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 12:38 schreef JDude het volgende:

[..]

Klopt, maar om daar te komen moet je diagonaal oversteken toch? Goedentreinen richting het westen stonden juist altijd aan de andere kant, waar nu het perron zal moeten komen.
Die kachelen of door of zullen in de toekomst in bijvoorbeeld Oisterwijk wel even tegengehouden worden.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_165768106
quote:
14s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 12:41 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Die kachelen of door of zullen in de toekomst in bijvoorbeeld Oisterwijk wel even tegengehouden worden.
Oisterwijk wordt een halte met een perrontunnel eind 2017, dus zonder derde spoor
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 5 oktober 2016 @ 12:54:24 #148
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_165768325
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 12:43 schreef b2py het volgende:

[..]

Oisterwijk wordt een halte met een perrontunnel eind 2017, dus zonder derde spoor
Dat van die tunnel wist ik, niet dat er ook een spoor zou sneuvelen
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 5 oktober 2016 @ 13:14:29 #149
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_165768742
quote:
14s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 12:38 schreef JDude het volgende:

[..]

Klopt, maar om daar te komen moet je diagonaal oversteken toch? Goedentreinen richting het westen stonden juist altijd aan de andere kant, waar nu het perron zal moeten komen.
Het aantal sporen in Tilburg blijft zoals het nu is alleen krijgt spoor 4, dat nu nog alleen voor goederen wordt gebruik, een perron.

(Het nieuwe perron komt waar ooit spoor 5 was)
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 5 oktober 2016 @ 13:16:35 #150
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_165768792
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 12:29 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Naar mijn idee werkte die campagne vooral averechts, wat nog eens extra werd versterkt door de belachelijke (want volkomen onjuiste) cijfers over het aantal reizigers dat na het fluitsignaal zou instappen die NS via alle media verspreidde.
Zijn daar cijfers over verspreid ja? :D Waar en wanneer wordt of werd dat bijgehouden dan? :N
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')