Groetjes, wij van WC-eendquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 18:58 schreef b2py het volgende:
Halfjaarrapportage HRN Concessie
Hoe doet NS het in het 1e semester van 2016?
Belangrijkste voor Den Haag, de KPI's
[ afbeelding ]
Ai dat is shit waar kunnen we je nu vinden dan??quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 11:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niet. Kwam niet door proeftijd heen dus doe iets heel anders nu.
Niet alleen dat, die treinen (vooral de motrices) zijn zwaarder dan een gewone intercity waardoor de infrastructuur dus sneller slijt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 18:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan koop je dus Ferrari's en ga je ze inzetten op karrenpaden. Handig
Nee joh, want dan moeten ze machinisten ontslaan dus verstevigen ze de spoorlijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:25 schreef James1988 het volgende:
[..]
Niet alleen dat, die treinen (vooral de motrices) zijn zwaarder dan een gewone intercity waardoor de infrastructuur dus sneller slijt.
Die heeft daarna dus meer onderhoud nodig, waardoor de rijpadprijs omhoog moet en het onrendabeler wordt om een trein te rijden.
En dan zul je zien dat er over 15 jaar nog maar 2 treinen per dag rijden, waar dat er nu 6 zijn.
Ja dat was ook een van de kritieken. Te grote dure en zware treinen. En de sncf krijgt de rekening...quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:25 schreef James1988 het volgende:
[..]
Niet alleen dat, die treinen (vooral de motrices) zijn zwaarder dan een gewone intercity waardoor de infrastructuur dus sneller slijt.
Die heeft daarna dus meer onderhoud nodig, waardoor de rijpadprijs omhoog moet en het onrendabeler wordt om een trein te rijden.
En dan zul je zien dat er over 15 jaar nog maar 2 treinen per dag rijden, waar dat er nu 6 zijn.
Trekt Frankrijk zich daar iets van aan? Verkiezingen komen er aan dus Hollande moet zich even populair makenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:08 schreef James1988 het volgende:
Ik vraag me af wat Europa hiervan vindt.
Frexit?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:26 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Trekt Frankrijk zich daar iets van aan? Verkiezingen komen er aan dus Hollande moet zich even populair maken
Overigens heb ik niet zo'n hip headsetje hoor. Wél een ProRailmok.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 16:08 schreef Peterselieman het volgende:
Deze pagina van ProRail lijkt wel gemaakt voor Fles. Allerlei kekke plaatjes over hoe diverse storingen veroorzaakt worden
http://www.prorail.nl/nieuws/storingen-op-het-spoor-hoe-zit-het
Dan hebben we alvast 1 reiziger bij wie de boodschap nog niet doorgekomen isquote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:07 schreef Adrie072 het volgende:
De klantcampagne ‘Fluiten = Niet meer instappen’, om de reiziger bewust te maken op het vertrekproces is in juni succesvol afgerond. Aldus uit het halfjaarrapportage, ervaren jullie dit ook zo? Naar mijn idee is er niets wezenlijks veranderd.
Yepquote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan hebben we alvast 1 reiziger bij wie de boodschap nog niet doorgekomen is
Lekker allemaal hoera roepen in dat artikel dat de situatie m.b.t. goederentreinen verbetert. Volgens mij lever je daar met deze aanpak juist parkeerruimte voor in (want daar moet het nieuwe perron immers komen), maar goed, misschien mis ik iets.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 10:23 schreef Peterselieman het volgende:
Tilburg krijgt veel sneller dan voorzien een vierde perronspoor. Een stukje is al aangelegd zag ik laatst. Voor de afbouw trekt het ministerie ruim 30 miljoen uit. Staat alleen niet bij wanneer het klaar moet zijn
http://www.bd.nl/regio/ti(...)erde-spoor-1.6491576
Ja, dat er veel minder goederentreinen daar in de buurt komenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:17 schreef JDude het volgende:
[..]
Lekker allemaal hoera roepen in dat artikel dat de situatie m.b.t. goederentreinen verbetert. Volgens mij lever je daar met deze aanpak juist parkeerruimte voor in (want daar moet het nieuwe perron immers komen), maar goed, misschien mis ik iets.
Naar mijn idee werkte die campagne vooral averechts, wat nog eens extra werd versterkt door de belachelijke (want volkomen onjuiste) cijfers over het aantal reizigers dat na het fluitsignaal zou instappen die NS via alle media verspreidde.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:07 schreef Adrie072 het volgende:
De klantcampagne ‘Fluiten = Niet meer instappen’, om de reiziger bewust te maken op het vertrekproces is in juni succesvol afgerond. Aldus uit het halfjaarrapportage, ervaren jullie dit ook zo? Naar mijn idee is er niets wezenlijks veranderd.
Cargo's rijden zoveel mogelijk door en anders heb je Tilburg Goederen nog.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:17 schreef JDude het volgende:
[..]
Lekker allemaal hoera roepen in dat artikel dat de situatie m.b.t. goederentreinen verbetert. Volgens mij lever je daar met deze aanpak juist parkeerruimte voor in (want daar moet het nieuwe perron immers komen), maar goed, misschien mis ik iets.
Klopt, maar om daar te komen moet je diagonaal oversteken toch? Goedentreinen richting het westen stonden juist altijd aan de andere kant, waar nu het perron zal moeten komen.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Cargo's rijden zoveel mogelijk door en anders heb je Tilburg Goederen nog.
Die kachelen of door of zullen in de toekomst in bijvoorbeeld Oisterwijk wel even tegengehouden worden.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:38 schreef JDude het volgende:
[..]
Klopt, maar om daar te komen moet je diagonaal oversteken toch? Goedentreinen richting het westen stonden juist altijd aan de andere kant, waar nu het perron zal moeten komen.
Oisterwijk wordt een halte met een perrontunnel eind 2017, dus zonder derde spoorquote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die kachelen of door of zullen in de toekomst in bijvoorbeeld Oisterwijk wel even tegengehouden worden.
Dat van die tunnel wist ik, niet dat er ook een spoor zou sneuvelenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:43 schreef b2py het volgende:
[..]
Oisterwijk wordt een halte met een perrontunnel eind 2017, dus zonder derde spoor
Het aantal sporen in Tilburg blijft zoals het nu is alleen krijgt spoor 4, dat nu nog alleen voor goederen wordt gebruik, een perron.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:38 schreef JDude het volgende:
[..]
Klopt, maar om daar te komen moet je diagonaal oversteken toch? Goedentreinen richting het westen stonden juist altijd aan de andere kant, waar nu het perron zal moeten komen.
Zijn daar cijfers over verspreid ja? Waar en wanneer wordt of werd dat bijgehouden dan?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:29 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Naar mijn idee werkte die campagne vooral averechts, wat nog eens extra werd versterkt door de belachelijke (want volkomen onjuiste) cijfers over het aantal reizigers dat na het fluitsignaal zou instappen die NS via alle media verspreidde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |