Eindhoven zou ook minder moeten worden als ik de berichten mag gelovenquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:58 schreef James1988 het volgende:
[..]
Amsterdam - Deventer - Den Bosch - Eindhoven - Venlo?
Amsterdam - Breukelen - Rotterdam - Breda - Venlo?
Ofwel, nog een bestemming zoeken om die 5e dag ook te gebruiken?quote:Op maandag 3 oktober 2016 23:16 schreef Jappie111 het volgende:
Nee, ik wil een 5-daagse interrail pas aanschaffen, kost 200 euro, en dan heb ik nog een dag over.
Tickets voor de IC Berlijn kun je best goedkoop krijgen, als je op tijd boekt en gewoon de treinen neemt die op je kaartje staan.quote:Voor mijn gevoel goedkoper dan losse tickets gezien je meestal alleen voor de IC berlijn al honderden euros kwijt bent, maar kan dat ik het verkeerd inschat
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | +----------+-----------+---------------+---------+ | Van | Naar | Prijs 2e klas | Bij | +----------+-----------+---------------+---------+ | Muenchen | Wien | ¤ 39,90 | Bahn.de | | Wien | Warszawa | ¤ 39,00 | Oebb.at | | Warszawa | Berlin | ¤ 39,00 | Bahn.de | | Berlin | Hilversum | ¤ 39,00 | Bahn.de | +----------+-----------+---------------+---------+ | | Totaal | ¤ 156,90 | | +----------+-----------+---------------+---------+ |
Binnenvaart. Iets anders kan ze niet bedoelen.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:58 schreef James1988 het volgende:
Amsterdam - Breukelen - Rotterdam - Breda - Venlo?
Mooi dat die dieseltrein dan ook nog een bovenleidingschraper heeft om de lijn voor zijn elektrische collega's schoon te houden Of zoquote:Op maandag 3 oktober 2016 23:18 schreef Peterselieman het volgende:
Voor de liefhebber een ritje met een Japanse dieseltrein:
Ohja, dat kan natuurlijk ook nog.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 07:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Binnenvaart. Iets anders kan ze niet bedoelen.
Niet dus PSMquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Door Den Bosch gaat niet veel meer komen dan nu. Door Utrecht misschien wel of Betuweroute-Zevenaar-Duitsland. En dan terug via Bad Bentheim ipv Venlo.
Vanwege de werkzaamheden in Duitsland rijden ze een soort van rondje nu, zodat er meer cargo's afgehandeld kunnen worden. Heen via Betuweroute, terug via Venlo, maar dat laatste kan voor keteltreinen dus nu iets minder vaak.
Dijksma is gek. De brug bij Ravenstein is nu al een bottleneck. En na Nijmegen? Alsnog de Betuweroute op of zo?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 09:06 schreef bork het volgende:
Volgens de VK gaat Dijksma de treinen via Den Bosch en Nijmegen sturen, en straks is er aansluiting vanuit Den Bosch op de Betuwe-lijn.
Hoe komen ze dan in Den Bosch denk je dan, via Breda en Tilburg toch? Zullen ze daar leuk vinden .
[..]
Niet dus PSM
Den Bosch - Nijmegen - Meteren. Okee. En toen ging je op de kaart kijkenquote:
Weer een vrachtwagen tegen de portalen aangereden?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 11:19 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Schiphol plat. Bovenleiding stuk.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 11:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Weer een vrachtwagen tegen de portalen aangereden?
He, je leeft nog! Hoe bevalt het geFLIRT?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 11:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Weer een vrachtwagen tegen de portalen aangereden?
Niet. Kwam niet door proeftijd heen dus doe iets heel anders nu.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 11:24 schreef dennistd het volgende:
[..]
He, je leeft nog! Hoe bevalt het geFLIRT?
Hmm, da's wel minder zeg maar. Op z'n zachtst gezegd...quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 11:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niet. Kwam niet door proeftijd heen dus doe iets heel anders nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |