abonnement Unibet Coolblue
  maandag 3 oktober 2016 @ 11:44:30 #1
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_165725424
Hier op FOK! praten we graag over relaties. We praten er het liefst zoveel mogelijk over.
Er zit echter onderscheid tussen de mensen die over het algemeen moeite hebben met het aangaan van sociale contacten (en het ermee omgaan) en de mensen die zich al wel comfortabel voelen met sociale contacten en nu bezig zijn met daten of de voorbereiding daarvan.

Dit topic dient voor de tweede groep. Ben je er klaar voor te gaan daten maar weet je niet hoe dat aan te pakken? Of heb je een date, maar geen idee wat te gaan doen? Je date was een succes, maar hoe nu verder? Ben je wel klaar met daten, maar heb je toch wat nuttigs bij te dragen? Dan ben je in dit topic aan het juiste adres. Vind hier advies/ervaringen over het daten en alles wat erbij komt kijken. Je kan hier ook terecht om je meest recente ervaringen/overwinningen te posten. Ook voor steun ben je hier meer dan welkom. Tough love zul je hier ook tegenkomen en daar is helemaal niks mis mee. Soms kan een ''schop onder de kont'' je verder brengen. Gaat het je te snel? Geef dat aan en dan kijken we met z'n allen verder.

Er zijn een paar kleine, maar belangrijke regels waarvan wij verwachten dat je je eraan houdt:

Begin je met posten, doe dan ook lekker mee. Reageer op mensen die de moeite nemen advies te geven, geef je advies, doe dit dan op een normale toon. Toon respect voor alle posters, dat is het allerbelangrijkste. Advies mag gegeven worden, duidelijk advies, de zogenaamde schop onder de kont, allemaal prima. Name-calling, flamen, bashen en op de man spelen waarderen we niet, die posts zullen verwijderd worden.

Off-topic posten en slowchatten gaan we hier niet doen. Deze posts zullen dan ook verwijderd worden.

Verder vinden we het belangrijk dat iedereen zich welkom voelt hier te posten, mits je natuurlijk aan de eisen zoals gesteld in de OP voldoet, het is dan ook niet de bedoeling andere users te weren, weg te sturen of wat dan ook. Is een user vervelend bezig? Ben je van mening dat een user in het verkeerde topic post? Zet een TR of schiet één van de R&P mods aan.

Nog een klein dingetje: Claim het topic niet!

Ben je nog niet toe aan daten? Dan hebben we daar een apart topic voor. Die verhalen kun je hier R&P / Het aangaan van sociale contacten topic #1 kwijt.

Natuurlijk gelden ook in dit topic de regels voor R&P en uiteraard above all, de FOK! Policy

Wij (de mods) houden het topic goed in de gaten. Houd je je niet aan de regels, dan ondernemen we actie. Geven we aanwijzingen, luister daar dan naar. Ben je het ergens niet mee eens? Dan kun je hier terecht.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_165727050
quote:
10s.gif Op maandag 3 oktober 2016 08:56 schreef pixelbitty het volgende:

[..]

Ik ben nieuw hier wat is deze :')?
Ben je weer op de markt? :o
pi_165727858
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 13:23 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ben je weer op de markt? :o
Ben je zelf op de markt?
pi_165730179
quote:
10s.gif Op maandag 3 oktober 2016 14:12 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Ben je zelf op de markt?
Ja toch :@
pi_165731175
"Ik vond het super leuk, moeten we volgende week weer doen! Misschien een wekelijks ritueel er van maken :D "

Vervolgens totaal geen initiatief nemen en als een dombo mijn uitnodigingen niet snappen. Wat moet ik hiermee doen? :r
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
pi_165731314
Had in Mei een date met een meid, ging hartstikke goed, was een klik.
Later beetje bonje gehad (Ze begon te vaak over d`r verleden, kon daar niet tegen heb haar daar ook over aangesproken) Toen was ik de klootzak en de boeman want ik had dat niet mogen doen (Aanspreken :') )
Naja, sindsdien zei ze "Ik heb tijd nodig" Prima, krijg je...

Nu zijn we bijna 5 maanden verder en laatst tijdens het skypen begon ze er over dat ze mij wel weer wilde zien, en gelijk gevolgd met, ik ga even koffie zetten, ben er zo weer.

Word daarna 3! uur niet meer gereageerd, ik vraag of ze die koffie uit Colombia moest halen, geen reactie.

3 dagen later stuur ik haar een berichtje met de vraag waar het op sloeg dat ze mij negeerde, krijg ik een filmpje terug van een hond met de naam depressie en "Misschien snap je het dan" En dat ik een ongevoelige klootzak ben :') Dus dat is klaar.

Zoveel meiden gehad die mij óf na een paar maanden friendzonen, óf dingen verzwijgen, óf hun leven laten bepalen door hun ouders :') En ze komen állemaal (behalve eentje, die kwam van Facebook) Van Datingsites af.

Ik ga niet meer geforceerd op datingsites zitten of er naar "op zoek" Als ik ooit aanspraak heb met iemand bij een jamsessie of tijdens een repetitie en het klikt en het is leuk en er komt wat van, prima. Gebeurd dit niet, ook goed.

(Sorry lieve mensen O+ Dit moest ik even kwijt :@ )

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-10-2016 17:29:15 ]
pi_165731835
Deja-vu?
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_165731994
Ik heb nog steeds niet gehoord! En ga haar echt niet benaderen! Dan maar in alle stilte ten onder. Ga niet elke keer gesprek beginnen. :p

Zat andere vrouwen op deze aardschil :)
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
pi_165732836
Zal d'r leren!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_165732947
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2016 17:21 schreef PausNicolaas het volgende:
"Ik vond het super leuk, moeten we volgende week weer doen! Misschien een wekelijks ritueel er van maken :D "

Vervolgens totaal geen initiatief nemen en als een dombo mijn uitnodigingen niet snappen. Wat moet ik hiermee doen? :r
Wekelijks ritueel van wat? Bowlen?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_165733027
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 17:28 schreef Mister-Bradge het volgende:
Had in Mei een date met een meid, ging hartstikke goed, was een klik.
Later beetje bonje gehad (Ze begon te vaak over d`r verleden, kon daar niet tegen heb haar daar ook over aangesproken) Toen was ik de klootzak en de boeman want ik had dat niet mogen doen (Aanspreken :') )
Naja, sindsdien zei ze "Ik heb tijd nodig" Prima, krijg je...

Nu zijn we bijna 5 maanden verder en laatst tijdens het skypen begon ze er over dat ze mij wel weer wilde zien, en gelijk gevolgd met, ik ga even koffie zetten, ben er zo weer.

Word daarna 3! uur niet meer gereageerd, ik vraag of ze die koffie uit Colombia moest halen, geen reactie.

3 dagen later stuur ik haar een berichtje met de vraag waar het op sloeg dat ze mij negeerde, krijg ik een filmpje terug van een hond met de naam depressie en "Misschien snap je het dan" En dat ik een ongevoelige klootzak ben :') Dus dat is klaar.

Zoveel meiden gehad die mij óf na een paar maanden friendzonen, óf dingen verzwijgen, óf hun leven laten bepalen door hun ouders :') En ze komen állemaal (behalve eentje, die kwam van Facebook) Van Datingsites af.

Ik ga niet meer geforceerd op datingsites zitten of er naar "op zoek" Als ik ooit aanspraak heb met iemand bij een jamsessie of tijdens een repetitie en het klikt en het is leuk en er komt wat van, prima. Gebeurd dit niet, ook goed.

(Sorry lieve mensen O+ Dit moest ik even kwijt :@ )
Je zit toch in een band?

Spelen, soleren vlak voor de ogen van de vrouwen en ze dan backstage je nummer geven.

Werkt het nog niet, de volgende keer je gitaar solo opdragen aan de mooiste vrouw in de zaal.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_165733118
quote:
5s.gif Op maandag 3 oktober 2016 18:52 schreef Godshand het volgende:

[..]

Wekelijks ritueel van wat? Bowlen?
"Chillen", basically
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
pi_165733154
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2016 19:01 schreef PausNicolaas het volgende:

[..]

"Chillen", basically
Ah,oftewel luieren.

Ja als ze niet op je uitnodiging in gaat zal ze wel niet geïnteresseerd zijn.

Ze durft niet recht in je bek te zeggen dat ze jou niet leuk vindt.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_165733303
quote:
14s.gif Op maandag 3 oktober 2016 19:03 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ah,oftewel luieren.

Ja als ze niet op je uitnodiging in gaat zal ze wel niet geïnteresseerd zijn.

Ze durft niet recht in je bek te zeggen dat ze jou niet leuk vindt.
Ja dat dacht ik eerst ook, tot ze uit haarzelf (toen ik haar een keer tegenkwam) begon te vragen wanneer we nou een keer een stukje door het park gingen lopen.

Via de app deed ze dan weer heel sloom en langzaam, en in het 'echt' hield ze niet op met praten en zegt ze dat ze het heel leuk vond en het vaker wil doen, waarop ze vervolgens weer langzaam gaat doen via de app. :|W
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
  maandag 3 oktober 2016 @ 19:25:28 #15
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_165733654
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2016 19:11 schreef PausNicolaas het volgende:

[..]

Ja dat dacht ik eerst ook, tot ze uit haarzelf (toen ik haar een keer tegenkwam) begon te vragen wanneer we nou een keer een stukje door het park gingen lopen.

Via de app deed ze dan weer heel sloom en langzaam, en in het 'echt' hield ze niet op met praten en zegt ze dat ze het heel leuk vond en het vaker wil doen, waarop ze vervolgens weer langzaam gaat doen via de app. :|W
Miss dat ze niet van t appen is?
pi_165733659
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2016 19:11 schreef PausNicolaas het volgende:

[..]

Ja dat dacht ik eerst ook, tot ze uit haarzelf (toen ik haar een keer tegenkwam) begon te vragen wanneer we nou een keer een stukje door het park gingen lopen.

Via de app deed ze dan weer heel sloom en langzaam, en in het 'echt' hield ze niet op met praten en zegt ze dat ze het heel leuk vond en het vaker wil doen, waarop ze vervolgens weer langzaam gaat doen via de app. :|W
Wrs sociaal wenselijk gedrag in het echt. Zou niets meer laten horen.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  maandag 3 oktober 2016 @ 19:28:18 #17
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_165733746
Of dat idd
pi_165734266
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 19:25 schreef Fascination het volgende:

[..]

Wrs sociaal wenselijk gedrag in het echt. Zou niets meer laten horen.
Ik heb haar een tijdje niks gestuurd, gaat ze vervolgens (in IRL) vragen waarom we niet afgesproken hebben.
Ze kiest ervoor dat te noemen; had ze net zo goed weg kunnen laten.

Alleen vervolgens de lak aan initiatief, daar word ik onzeker/moe van en krijg ik zeer de neiging om zelf ook niks meer te proberen. Vind ik wel zonde tho }:|
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
  Moderator woensdag 5 oktober 2016 @ 20:24:25 #19
447051 crew  Peejtur
pi_165776688
Nog iemand leuke dateverhalen? :)
  woensdag 5 oktober 2016 @ 21:05:03 #20
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_165778043
Nog niet, mogelijk vrijdag. Contact verloopt inmiddels wel OK per app, kijken of ze vrijdag ook in de stemming is voor een date.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_165782373
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 23:42 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Tja, dan is mijn hele leven dus grappig. Kijk van de meeste dingen niet echt op, allang bekend hier
Dat weet ik. Ik denk dat het voor jou moeilijk te begrijpen is door een combinatie van autisme en gewoon een beetje een gierige inslag hebben. Jij wilt liever doen wat 'logisch' is dan wat de gewoonte is. En wat voor jou logisch is, is de prijs delen omdat je het belangrijk vindt om zuinig te zijn met je geld, en zij immers ook heeft gegeten/gedronken. Maar door daar stug aan vast te houden zal je wel veel onbegrip over je heen krijgen.
  woensdag 5 oktober 2016 @ 23:49:30 #22
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_165782449
Ik snap de insteek maar die moet je wel vooraf kenbaar maken danwel voorstellen. Niet galant willen zijn en bij afketsen tweede date meteen vragen om een refund ;)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 6 oktober 2016 @ 07:25:39 #23
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165784036
Ik weet niet wat ik triester vind, dat gierige of zeiken dat een persoon steeds een topic overneemt maar vervolgens wel iedere keer die persoon aan de haren terug trekken naar datzelfde topic met grappigheidjes }:|. Godsamme, kinderlijk gedoe.

Dus ja, alles weg.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 6 oktober 2016 @ 07:33:37 #24
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165784052
Zo, ontopic post.

Ik twijfel aan mijn date :'). Volgens mij vindt ie mij niet echt leuk en ziet ie het gewoon als leuk tijdverdrijf .. Hij heeft nauwelijks tijd om af te spreken, iets wat hij claimt wel graag te willen, als ik iets voorstel dan kan het nooit want druk, maar als hij een keertje wel kan verwachten dat ik paraat sta...

Ik ga t maar afkappen, heb er geen fijn gevoel bij. Maar misschien overdrijf ik ook wel...? Maar als je beweert iemand leuk te vinden en te willen daten, dan maak je daar toch tijd voor vrij?

[ Bericht 97% gewijzigd door Samzz op 06-10-2016 08:21:53 ]
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_165784159
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 07:33 schreef Samzz het volgende:
Zo, ontopic post.

Ik twijfel aan mijn date :').
Ik ga t maar afkappen, heb er geen fijn gevoel bij. Maar misschien overdrijf ik ook wel...? Maar als je beweert iemand leuk te vinden en te willen daten, dan maak je daar toch tijd voor vrij?
Als je iemand werkelijk ziet zitten neem je daar wel de moeite voor. Want tijd heb je niet, die maak je gewoon vrij in zo'n geval inderdaad. Zelfde als met geen zin, dan maak je maar dat je wel zin hebt om elkaar te ontmoeten. Klinkt als iemand die niet handelt overeenkomstig wat hij tegen je zegt en er dus niet zo serieus tegen aan kijkt.

Jammer maar op naar de volgende dan. Genoeg mannen die wel tijd vrij maken zelfs al hebben ze het druk.
mag het weten
pi_165784197
quote:
13s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 07:25 schreef Samzz het volgende:
Ik weet niet wat ik triester vind, dat gierige of zeiken dat een persoon steeds een topic overneemt maar vervolgens wel iedere keer die persoon aan de haren terug trekken naar datzelfde topic met grappigheidjes }:|. Godsamme, kinderlijk gedoe.

Dus ja, alles weg.

Gaat nergens over.

Met verkeerde been uit bed? Zie FB
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 6 oktober 2016 @ 08:01:32 #27
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165784230
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 07:53 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Als je iemand werkelijk ziet zitten neem je daar wel de moeite voor. Want tijd heb je niet, die maak je gewoon vrij in zo'n geval inderdaad. Zelfde als met geen zin, dan maak je maar dat je wel zin hebt om elkaar te ontmoeten. Klinkt als iemand die niet handelt overeenkomstig wat hij tegen je zegt en er dus niet zo serieus tegen aan kijkt.

Jammer maar op naar de volgende dan. Genoeg mannen die wel tijd vrij maken zelfs al hebben ze het druk.
Had t alweer weggehaald, maar zo denk ik er inderdaad ook over :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 6 oktober 2016 @ 08:27:17 #28
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_165784406
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 08:01 schreef Samzz het volgende:

[..]

Had t alweer weggehaald, maar zo denk ik er inderdaad ook over :).
Hoi ;)

Wat is er met die vent gebeurd waar je hiervoor mee bezig was?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_165784680
Als je iemamd graag wil zien dan zorg je dat dat lukt. Ook al is het maar een paar uurtjes per keer tot de (reeds in de planning opgenomen) afspraak waarbij je echt tijd voor/met elkaar hebt. Het kan altijd wel ergens.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 6 oktober 2016 @ 09:25:38 #30
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165784924
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 08:27 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Hoi ;)

Wat is er met die vent gebeurd waar je hiervoor mee bezig was?
Die wist niet zeker of hij me wel leuk genoeg vond, dus dat is ook afgelopen :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 6 oktober 2016 @ 09:26:05 #31
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165784928
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 09:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als je iemamd graag wil zien dan zorg je dat dat lukt. Ook al is het maar een paar uurtjes per keer tot de (reeds in de planning opgenomen) afspraak waarbij je echt tijd voor/met elkaar hebt. Het kan altijd wel ergens.
Ja, voila. Zit ik met m'n gevoel toch niet verkeerd.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_165784930
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 09:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als je iemamd graag wil zien dan zorg je dat dat lukt. Ook al is het maar een paar uurtjes per keer tot de (reeds in de planning opgenomen) afspraak waarbij je echt tijd voor/met elkaar hebt. Het kan altijd wel ergens.
Uurtje of 4 treinen voor even samenzijn O+
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_165784945
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 09:25 schreef Samzz het volgende:

[..]

Die wist niet zeker of hij me wel leuk genoeg vond, dus dat is ook afgelopen :).
en die andere dan van vorige week of zo? Of de week er voor
  donderdag 6 oktober 2016 @ 09:31:39 #34
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165784997
quote:
2s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 09:26 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Uurtje of 4 treinen voor even samenzijn O+
De man waar ik het over heb woont praktisch naast me. Dat is wel wat anders dan wanneer je aan de andere kant van t land woont he :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 6 oktober 2016 @ 09:32:01 #35
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165785001
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 09:27 schreef Allures het volgende:

[..]

en die andere dan van vorige week of zo? Of de week er voor
Dat staat hierboven he. Dat wordt m ook niet voor mijn gevoel.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_165785012
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 09:31 schreef Samzz het volgende:

[..]

De man waar ik het over heb woont praktisch naast me. Dat is wel wat anders dan wanneer je aan de andere kant van t land woont he :).
En dan nog geen tijd voor je vrij maken? Beetje jammer dit.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_165785076
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 09:32 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat staat hierboven he. Dat wordt m ook niet voor mijn gevoel.
oh sorry dacht dat dit die vorige was waar je een tijdje met ging
  donderdag 6 oktober 2016 @ 09:38:43 #38
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_165785103
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 09:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als je iemamd graag wil zien dan zorg je dat dat lukt. Ook al is het maar een paar uurtjes per keer tot de (reeds in de planning opgenomen) afspraak waarbij je echt tijd voor/met elkaar hebt. Het kan altijd wel ergens.
Wat ben jij toch alles wetende he :*
Je zegt bijna altijd het juiste!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 6 oktober 2016 @ 09:39:43 #39
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165785124
quote:
9s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 09:32 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

En dan nog geen tijd voor je vrij maken? Beetje jammer dit.
Ja, nou, uit wat ie zegt blijkt anders dan uit wat ie doet. Maar dat laatste zegt imo meer.

Ah well, next *O*.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_165785136
quote:
9s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 09:32 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

En dan nog geen tijd voor je vrij maken? Beetje jammer dit.
Nogal ja. Maar denk dat je in zo'n geval maar beter blij kunt zijn dat het al zo vroeg duidelijk is dat je niet op z'n prioriteitenlijstje staat.
pi_165785196
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 09:39 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja, nou, uit wat ie zegt blijkt anders dan uit wat ie doet. Maar dat laatste zegt imo meer.

Ah well, next *O*.
Of je geeft hem nog een kans. Misschien is er een reden. Of niet.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  donderdag 6 oktober 2016 @ 09:45:49 #42
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165785222
quote:
2s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 09:44 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Of je geeft hem nog een kans. Misschien is er een reden. Of niet.
Ik heb wel gevraagd hoe hij erin staat, maar 9 van de 10 keer is mijn gevoel juist :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_165785235
Ja ik heb echt een irritant druk leven met een miljard ballen in de lucht :@
ik kan echt niet altijd tijd vrij maken

Laatst nog een date af moeten zeggen. Voor een sollicitatiegesprek dus daar is dan ook gewoon echt weinig aan te doen
  donderdag 6 oktober 2016 @ 09:48:38 #44
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_165785259
Dat "geef hem nog een kans" is een typisch onzekerheid trekje. Als iemand geen tijd voor je wil vrij maken is het overduidelijk. Sim-pel. Want anders was het wel"sorry ik kan helaas niet omdat "vul reden in" maar dan en dan kan ik wel en kunnen we gezellig afspreken. Lijkt me leuk.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_165785288
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 09:48 schreef ook_gek het volgende:
Dat "geef hem nog een kans" is een typisch onzekerheid trekje. Als iemand geen tijd voor je wil vrij maken is het overduidelijk. Sim-pel. Want anders was het wel"sorry ik kan helaas niet omdat "vul reden in" maar dan en dan kan ik wel en kunnen we gezellig afspreken. Lijkt me leuk.
ja maar als dat 'dan' over 3 weken is dan valt het hier nogal snel onder 'dan wil je niet'
  donderdag 6 oktober 2016 @ 09:51:36 #46
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165785307
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 09:48 schreef ook_gek het volgende:
Dat "geef hem nog een kans" is een typisch onzekerheid trekje. Als iemand geen tijd voor je wil vrij maken is het overduidelijk. Sim-pel. Want anders was het wel"sorry ik kan helaas niet omdat "vul reden in" maar dan en dan kan ik wel en kunnen we gezellig afspreken. Lijkt me leuk.
Hij zegt dat ie het wel wil, maar dat het echt niet lukt, geen reden waarom verder, dus misschien trek ik te snel conclusies. Maar ja, sorry, naar mijn mening wil je dan ook gewoon niet. Puur afgaande op de info die ik krijg he.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_165785341
Heb je aangegeven dat het op jou zo over komt als er verder geen toelichting komt?
  donderdag 6 oktober 2016 @ 09:54:45 #48
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165785349
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 09:53 schreef Allures het volgende:
Heb je aangegeven dat het op jou zo over komt als er verder geen toelichting komt?
Ja. Maar nog geen antwoord op gehad.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_165785365
Spannend. Ik ben benieuwd
  donderdag 6 oktober 2016 @ 10:00:05 #50
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165785424
Ik stiekem ook wel. Misschien is er een goede verklaring.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 6 oktober 2016 @ 10:02:10 #51
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_165785454
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 09:50 schreef Allures het volgende:

[..]

ja maar als dat 'dan' over 3 weken is dan valt het hier nogal snel onder 'dan wil je niet'
Nou deels mee eens. In mijn vrijgezelle leven was ik ook heel druk met van alles en kwam het vaak voor dat ik de eerste 2 weken echt geen tijd had. Vaak probeerde ik dan bv wel een lunch te combineren met een date. Of een etentje, eten moest ik altijd dus dan kan dat ipv thuis best ergens buiten de deur.

quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 09:51 schreef Samzz het volgende:

[..]

Hij zegt dat ie het wel wil, maar dat het echt niet lukt, geen reden waarom verder, dus misschien trek ik te snel conclusies. Maar ja, sorry, naar mijn mening wil je dan ook gewoon niet. Puur afgaande op de info die ik krijg he.
Ja laatig dan wel, in dat geval altijd naar je gevoel luisteren.

quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 09:54 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja. Maar nog geen antwoord op gehad.
Zegt ook wel wat vind ik.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_165786143
Ja maar als je date anderhalf uur verder op woont dan gaat dat 'eten moet je toch' ook niet meer op want dan kost het gewoon een hele avond

Ik zat ook nog te denken. Het is allemaal natuurlijk heel erg vanuit je eigen referentiekader. Sommige mensen hoeven je ook minder te zien en houden wel heel erg van je. Of geven iets anders voorrang
Ik heb zelf ooit iemand gedate en die zag ik maar eens in de 4 weken. Op een gegeven moment ook het gesprek gehad zo van 'vind je me eigenlijk wel boeiend' bleek dat ie me fantastisch vond maar gewoon ook veel met andere zaken bezig is. Vooral zijn onderzoek (verstrooide professor)
Ik vond dat wat lastig te rijmen. Tot ik hem een keer zag werken. Hij had echt totaal geen besef meer van de wereld om hem heen. Ik gok dat ie nauwelijks eet op dagen dat ie er zo in zit :@
Gewoon iemand die anders in het leven staat dan ik. Dan kan het nog dat dat niet matched maar dat waardeoordeel van 'dan geeft ie niet om me' hoeft niet te kloppen
  donderdag 6 oktober 2016 @ 13:32:39 #53
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165788863
Tussen de middag een goed gesprek gehad. Gelukkig vindt hij me wel echt leuk maar heeft hij zaken aan zijn hoofd waar hij me niet mee wil lastig vallen, dus ik zag spoken :').

We hebben er goed over kunnen praten en ik denk dat t wel goed gaat komen met een beetje efford van beide kanten :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_165788974
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 09:38 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Wat ben jij toch alles wetende he :*
Je zegt bijna altijd het juiste!
Maar ik blijf bescheiden!!
:*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_165789031
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 13:32 schreef Samzz het volgende:
Tussen de middag een goed gesprek gehad. Gelukkig vindt hij me wel echt leuk maar heeft hij zaken aan zijn hoofd waar hij me niet mee wil lastig vallen, dus ik zag spoken :').

We hebben er goed over kunnen praten en ik denk dat t wel goed gaat komen met een beetje efford van beide kanten :).
Dat is dan ook wel heel prettig, gunstig dat jullie het allebei hebben kunnen uitspreken *O*
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_165789056
Ik ben dus nu aan het ouwehoeren meet iemand op OkC, maar ik krijg gewoon geen hoogte van wat ze wil. Ene moment zijn we super druk, dan lijkt ze me te negeren, maar ze wil wel kip met me gaan eten. Hard leven :'(
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_165789091
Ik vind zaken aan zijn hoofd waar hij je niet mee lastig wil vallen een beetje klinken als breekdaarjemooiehoofjemaarnietoverpopje :o

Ik ben absoluut iemand met een drukke agenda, maar ik heb nu ik iemand echt leuk vind wel gemerkt dat dat geen probleem hoeft te zijn. Mijn agenda zit altijd een week of 2 vooruit vol(lish). Die van hem soms nog wat langer, dus nu plannen we gewoon een aantal avonden/weekenden samen een paar weken vooruit en die staan er dan vast in. Die houden we zo veel mogelijk vrij (en dan komt er NOG wel eens iets tussendoor) zodat we samen kunnen relaxen en ontbijten en doen waar we zin in hebben.

In de praktijk houdt dat in dat we vrij regelmatig samen slapen nadat een van ons of wij allebei een drukke avond (en helaas ook weer dag :'( ) hadden, dat we elkaar af en toe in de stad treffen voor een drankje of wat eten en dat we regelmatig appen.

Maar goed ik ben dan ook een luie local dater. Ik kan me voorstellen dat wanneer je anderhalf uur moet reizen, je niet laat op de avond naar hem/haar toegaat om vervolgens de volgende dag ook nog eens anderhalf uur eerder op te moeten om weer terug te komen. Daarom, DATE LOCAL!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 6 oktober 2016 @ 13:52:25 #58
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165789143
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 13:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind zaken aan zijn hoofd waar hij je niet mee lastig wil vallen een beetje klinken als breekdaarjemooiehoofjemaarnietoverpopje :o

Ik ben absoluut iemand met een drukke agenda, maar ik heb nu ik iemand echt leuk vind wel gemerkt dat dat geen probleem hoeft te zijn. Mijn agenda zit altijd een week of 2 vooruit vol(lish). Die van hem soms nog wat langer, dus nu plannen we gewoon een aantal avonden/weekenden samen een paar weken vooruit en die staan er dan vast in. Die houden we zo veel mogelijk vrij (en dan komt er NOG wel eens iets tussendoor) zodat we samen kunnen relaxen en ontbijten en doen waar we zin in hebben.

In de praktijk houdt dat in dat we vrij regelmatig samen slapen nadat een van ons of wij allebei een drukke avond (en helaas ook weer dag :'( ) hadden, dat we elkaar af en toe in de stad treffen voor een drankje of wat eten en dat we regelmatig appen.

Maar goed ik ben dan ook een luie local dater. Ik kan me voorstellen dat wanneer je anderhalf uur moet reizen, je niet laat op de avond naar hem/haar toegaat om vervolgens de volgende dag ook nog eens anderhalf uur eerder op te moeten om weer terug te komen. Daarom, DATE LOCAL!
Nou, hij heeft me wel verteld wat het is. Maar ik ga dat hier niet delen, vind ik niet nodig. Maar goed, het is uitgepraat, ik snap hem, hij snapt mij. We'll work it out :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_165789184
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 13:52 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nou, hij heeft me wel verteld wat het is. Maar ik ga dat hier niet delen, vind ik niet nodig. Maar goed, het is uitgepraat, ik snap hem, hij snapt mij. We'll work it out :).
Ah! Kijk dat is andere koek!

Ik vind dingen achterhouden wanneer je gaat daten, in de hoop dat het serieus wordt, een alarmsignaal. Dat de ander op zijn minst vermoed dat het een dealbreaker kan zijn. Dan heeft het geen zin om het achter te houden, je komt er toch wel achter, of je date niet in de realiteit.

*O* fijn! *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_165789475
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 13:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar goed ik ben dan ook een luie local dater. Ik kan me voorstellen dat wanneer je anderhalf uur moet reizen, je niet laat op de avond naar hem/haar toegaat om vervolgens de volgende dag ook nog eens anderhalf uur eerder op te moeten om weer terug te komen. Daarom, DATE LOCAL!
Dit inderdaad. Ik kan er nog steeds niet bij dat er op dit forum zoveel mensen zijn die hun dates op 1,5 uur enkele reis vinden. Ik ga toch zeker niet elke week op en neer naar Amsterdam vanuit Eindhoven, laat staan meerdere keren per week.

Persoonlijk vind ik een half uur al ver genoeg, maar misschien dat mijn instelling ooit veranderd als ik niet zo gemakkelijk locale dates tegen kom.

Mijn date is ook weer terug van vakantie, dus ik zal haar vanavond voor het voetballen nog even zien. Maar zoals gewoonlijk (na 2-3 maanden) is mijn interesse alweer flink verzwakt. Ik zal eens kijken hoe het vanavond gaat en daar een beslissing op baseren.
  donderdag 6 oktober 2016 @ 14:20:11 #61
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165789591
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook enkel nog maar voor local ga, ik heb wel relaties gehad met mannen die anderhalf uur verderop woonden. En ideaal is het toch niet. Als in, die kleine dingetjes mis je, want je moet altijd afspreken, spontaan beslissen een avondje wat te gaan doen is lastig.

Mijn huidige date woont een dorp verderop, dat is toch wel ideaal :). Qua afstand dan. Want dat afspreken ging even niet zo lekker, maar hopelijk is dat opgelost.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_165789667
As bewuste keus zou ik ook voor local gaan. Maar soms kom je iemand tegen en springt de vonk over en woont die persoon helaas niet in dezelfde stad :(

Fijn dat het is uitgepraat samzz
pi_165789696
Local loopt er echt niks rond wat de moeite waard is :') Het bontkraagjes-niveau is hier vrij hoog.
pi_165789716
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 14:26 schreef Elvi het volgende:
Local loopt er echt niks rond wat de moeite waard is :') Het bontkraagjes-niveau is hier vrij hoog.
Dan doe je toch gewoon mee? Beetje aanpassen! :7
For great justice!
pi_165789719
quote:
14s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 14:28 schreef Q. het volgende:

[..]

Dan doe je toch gewoon mee? Beetje aanpassen! :7
Wolla.
pi_165790066
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 14:26 schreef Elvi het volgende:
Local loopt er echt niks rond wat de moeite waard is :') Het bontkraagjes-niveau is hier vrij hoog.
Rotterdam/Spijkenisse zeker? :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_165790084
quote:
10s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 14:56 schreef Godshand het volgende:

[..]

Rotterdam/Spijkenisse zeker? :')
Erger. Gouda.
pi_165790113
Mja, ik heb nooit het gevoel gehad zo graag te willen daten dat ik er anderhalf uur reizen ( :o ) voor over had. Ik klikte mensen rustig weg als ik zag dat ze verder dan een half uur van me vandaag woonden. Eigenlijk vond ik dat al te lang.

Je moet nooitnooit zeggen enzo, maar ik heb het zo naar mijn zin in mijn huidige stad, dat ik me hier gewoon niet snel zie vertrekken. Ik merk dat ik momenteel alleen val op mannen die er hetzelfde instaan, mannen die een actief sociaal leven hebben, waarvan veel zich dichtbij afspeelt. Als zo'n man dan in een andere stad (of erger :r een dorp :r ) dan vind ik het ook logisch dat hij daar niet weg wil. Dan kun je het hele samenwonen dus wel vergeten en uiteindelijk wil ik dat toch stiekem gewoon wel weer :@

Vind het al stom dat de mijne in de verkeerde wijk woont :@ #missPicky
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_165790121
quote:
6s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 14:57 schreef Elvi het volgende:

[..]

Erger. Gouda.
Toen ik daar stage liep vond ik het wel meevallen in het straatbeeld. Maar goed wonen is anders dan stage plus die stage is alweer 12 jaar geleden.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_165790129
quote:
5s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 14:59 schreef Godshand het volgende:

[..]

Toen ik daar stage liep vond ik het wel meevallen in het straatbeeld. Maar goed wonen is anders dan stage plus die stage is alweer 12 jaar geleden.
En stage is vaak 9-5, zegt verder weinig over hoe het in het donker is.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_165790259
Na maar soms kom je iemand in het wild tegen en niet op een datingsite ;)
Dan staat het er niet netjes bij
pi_165790297
Mja, dat maakt het wmb niet anders eigenlijk :D

Dan kunnen we fuckbuddies worden, maar dat is het wel.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 6 oktober 2016 @ 15:22:40 #73
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_165790504
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 14:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mja, ik heb nooit het gevoel gehad zo graag te willen daten dat ik er anderhalf uur reizen ( :o ) voor over had. Ik klikte mensen rustig weg als ik zag dat ze verder dan een half uur van me vandaag woonden. Eigenlijk vond ik dat al te lang.

Je moet nooitnooit zeggen enzo, maar ik heb het zo naar mijn zin in mijn huidige stad, dat ik me hier gewoon niet snel zie vertrekken. Ik merk dat ik momenteel alleen val op mannen die er hetzelfde instaan, mannen die een actief sociaal leven hebben, waarvan veel zich dichtbij afspeelt. Als zo'n man dan in een andere stad (of erger :r een dorp :r ) dan vind ik het ook logisch dat hij daar niet weg wil. Dan kun je het hele samenwonen dus wel vergeten en uiteindelijk wil ik dat toch stiekem gewoon wel weer :@

Vind het al stom dat de mijne in de verkeerde wijk woont :@ #missPicky
Wat is er mis met dorpen?
pi_165790527
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 15:22 schreef clixplicity het volgende:

[..]

Wat is er mis met dorpen?
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 15:22 schreef clixplicity het volgende:

[..]

Wat is er mis met dorpen?
Voor veel mensen niets. Voor mij zo'n beetje alles agz ik dol ben op alles wat er in (mijn) stad te doen is tov het weinige dat er in (de meeste) dorp(en) te beleven is.

Er zullen vast wel uitzonderingen zijn, maar ik ken ze niet.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 6 oktober 2016 @ 15:25:50 #75
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_165790572
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 15:23 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

[..]

Voor veel mensen niets. Voor mij zo'n beetje alles agz ik dol ben op alles wat er in (mijn) stad te doen is tov het weinige dat er in (de meeste) dorp(en) te beleven is.

Er zullen vast wel uitzonderingen zijn, maar ik ken ze niet.
Veel te doen is er niet bij ons, in vergelijking met een stad. Dat klopt. Maar in ruil daarvoor hebben we veel groen, rust en ruimte. Het is maar wat je voorkeur heeft.
pi_165790625
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 15:25 schreef clixplicity het volgende:

[..]

Veel te doen is er niet bij ons, in vergelijking met een stad. Dat klopt. Maar in ruil daarvoor hebben we veel groen, rust en ruimte. Het is maar wat je voorkeur heeft.
Inderdaad. Ik vind het heerlijk groen, rust en ruimte op te zoeken, vanuit mijn hectische stad. En kan er ontzettend van genieten JUIST als afwisseling op mijn normale omgeving en met de gedachte in mijn achterhoofd dat ik na mijn (al dan niet) meerdaagse bezoek aan dit groen, deze rust en ruimte, weer lekker mijn eigen stadsdrukte in mag duiken O+

Overigens heeft mijn stad superveel groen, als je het weet te vinden en vrij veel rust als je het weet te vinden, maar goed, niet helemaal vergelijkbaar, dat weet ik ook wel :)
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 6 oktober 2016 @ 15:29:53 #77
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_165790665
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 15:27 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik vind het heerlijk groen, rust en ruimte op te zoeken, vanuit mijn hectische stad. En kan er ontzettend van genieten JUIST als afwisseling op mijn normale omgeving en met de gedachte in mijn achterhoofd dat ik na mijn (al dan niet) meerdaagse bezoek aan dit groen, deze rust en ruimte, weer lekker mijn eigen stadsdrukte in mag duiken O+

Overigens heeft mijn stad superveel groen, als je het weet te vinden en vrij veel rust als je het weet te vinden, maar goed, niet helemaal vergelijkbaar, dat weet ik ook wel :)
Zo vind ik het heerlijk om af en toe een dag in hartje Amsterdam te zijn. En dan ben ik ook weer heel blij als ik 's avonds thuis kom en mijn auto gewoon onbetaald en zonder vergunning voor de deur parkeer.
  donderdag 6 oktober 2016 @ 15:39:58 #78
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_165790863
Ik had er nooit problemen mee om lang te reizen voor iemand. Toen ik m'n huidige man leerde kennen woonde hij ook 2,5 uur van me vandaan. Elk weekend gingen we heen en weer (af en toe kwam er wat tussen, maar dat was zeldzaam) en omdat we elkaar zo leuk vonden was het het helemaal waard. Ook al had hij dan 3,5 uur van me af gewoond, dan was ik alsnog voorstander. Afstand valt later in de relatie toch weg als je gaat samenwonen. Duurde twee jaar voordat we gingen samenwonen, dus best lang volgehouden. Laatste jaar was het elkaar zien wel vaker en frequenter (niet vrijdag t/m zondag, maar donderdag t/m maandag bv). Afstand is voor mij dus nooit een probleem geweest. Zo kun je een heleboel mooie mensen mislopen..en dat vind ik zonde :) Dat gezegd hebbende..de verliefdheid e.d. moet van beide kanten wel enorm zijn om het het waard te laten zijn.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_165791061
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 15:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mja, dat maakt het wmb niet anders eigenlijk :D

Dan kunnen we fuckbuddies worden, maar dat is het wel.
dan heb je meer controle over je gevoel dan ik heb ;(

Een fb ver weg lijkt mij dan weer niet de moeite
Als je zin hebt heb je zin, en niet over 2 uur. En ik ga al die moeite niet doen voor iemand die ik niet super zie zitten
pi_165791121
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 15:51 schreef Allures het volgende:

[..]

dan heb je meer controle over je gevoel dan ik heb ;(

Een fb ver weg lijkt mij dan weer niet de moeite
Als je zin hebt heb je zin, en niet over 2 uur. En ik ga al die moeite niet doen voor iemand die ik niet super zie zitten
Oh ik maakte altijd gewoon een afspraak met mijn fuckbuddies. Ben niet zo van het spontane.

Ben of iets aan het doen of ik lig harig in een omaonderbroek met chipsvingers Netflix te kijken :@

En sowieso deed ik altijd aan samen eten en blijven slapen/ontbijt met ze. Schijnt ook uitzonderlijk te zijn.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 6 oktober 2016 @ 15:59:37 #81
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_165791184
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 15:54 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Oh ik maakte altijd gewoon een afspraak met mijn fuckbuddies. Ben niet zo van het spontane.

Ben of iets aan het doen of ik lig harig in een omaonderbroek met chipsvingers Netflix te kijken :@

En sowieso deed ik altijd aan samen eten en blijven slapen/ontbijt met ze. Schijnt ook uitzonderlijk te zijn.
Ja, blijven slapen doen wij in principe niet. Afspraak thuis.
Samen eten is prima, wel leuk als er iets meer dan alleen seks aan te pas komt.
  donderdag 6 oktober 2016 @ 16:20:21 #82
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_165791507
Anderhalf uur boeit me niks.

Maar als dat een beetje gecombineerd kan worden met andere dingen dan vind ik dat wel zo prettig natuurlijk. Meisje waar ik nu mee babbel woont in Tilburg, vrienden en ouders combineer ik daar makkelijk mee want allemaal daar in de buurt.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 6 oktober 2016 @ 16:21:30 #83
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_165791524
Anderhalf uur haha, daarmee rijd je echt zo ontiegelijk veel lekkere wijven voorbij. Neeje.
  donderdag 6 oktober 2016 @ 16:53:52 #84
416931 yats
(non) Average Joe
pi_165792068
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 14:11 schreef JAOC het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Ik kan er nog steeds niet bij dat er op dit forum zoveel mensen zijn die hun dates op 1,5 uur enkele reis vinden. Ik ga toch zeker niet elke week op en neer naar Amsterdam vanuit Eindhoven, laat staan meerdere keren per week.

Persoonlijk vind ik een half uur al ver genoeg, maar misschien dat mijn instelling ooit veranderd als ik niet zo gemakkelijk locale dates tegen kom.

Mijn date is ook weer terug van vakantie, dus ik zal haar vanavond voor het voetballen nog even zien. Maar zoals gewoonlijk (na 2-3 maanden) is mijn interesse alweer flink verzwakt. Ik zal eens kijken hoe het vanavond gaat en daar een beslissing op baseren.
Niet iedereen heeft tig tindermatches of dates via datingsites die toevallig allemaal in de buurt wonen. Handig is anders, maar als het klikt, waarom niet?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  donderdag 6 oktober 2016 @ 19:14:51 #85
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_165794230
Grumbl, mijn personal trainer is echt leuk.
Als hij niet die rol had gehad zou ik denken dat ie af en toe flirt, maar ik zie vast spoken.
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 12:45:21 #86
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_165809955
Mijn huidige vriendin woonde ook 1.5uur rijden van mij vandaan. Nooit moeite mee gehad, als ik daar was had ik een vakantie gevoel. Lekker weg van alles en iedereen. Zij kwam ook vaak naar mij toe dus dat wisselde we prima af. Het was al duidelijk dat ze niet voor altijd in die stad wilde blijven wonen. Van oorsprong komt ze van de kust en ik woon aan de kust dus dat ze bij mij zou komen wonen was bijna van zelf sprekend. Dat zal vast ook geholpen hebben.

Voor mij persoonlijk maakt reistijd niet uit, mits het ech de moeite waard is. En dat was zij voor mij 100% zeker.

quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 13:40 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Maar ik blijf bescheiden!!
:*
Zo ben jij! Ik juist niet, ik ben alles behalve bescheiden.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_165810028
quote:
6s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 14:57 schreef Elvi het volgende:

[..]

Erger. Gouda.
Sorry, maar niks mis met Gouda! :(
Ik heb daar nog wel vrijgezellen vrienden, als je wilt?
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 14:35:02 #88
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_165811652
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 19:14 schreef Cue_ het volgende:
Grumbl, mijn personal trainer is echt leuk.
Als hij niet die rol had gehad zou ik denken dat ie af en toe flirt, maar ik zie vast spoken.
Dat doet ie echt wel. Want hij weet dat jij denkt dat je spoken ziet. Maar intussen...
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 15:03:19 #89
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_165811970
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 14:35 schreef clixplicity het volgende:

[..]

Dat doet ie echt wel. Want hij weet dat jij denkt dat je spoken ziet. Maar intussen...
Lol :P
pi_165812185
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 14:35 schreef clixplicity het volgende:

[..]

Dat doet ie echt wel. Want hij weet dat jij denkt dat je spoken ziet. Maar intussen...
Is voor hen een vorm van klantenbinding.
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 19:06:42 #91
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_165815846
Vandaag leuke babbel gemaakt, wat mij betreft wel meer mogelijk maar even kijken wat zij ervan vindt.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_165824731
Hoe vinden jullie potentiële dates? Via Tinder, real life of..?
pi_165824955
Ben sinds een poos ook weer aan het daten geslagen met een meid, die gooit het constant op de "ik ben depressief" Boeg, of "Zo ben ik nou eenmaal"

Wil al een poosje met haar afspreken, spreek d`r al een aantal maanden en heb haar een keer gezien toen ik haar naar huis toe bracht vanaf het station toen de trein niet reed en dacht wel even lief te zijn O+ (30 kilometer rijden, kleine moeite)

En sindsdien praten we wel echt vrij veel en skypen ook wel 2x per week, maar als ik vraag wanneer we weer gaan afspreken* Dan zegt ze dat ze dat nog niet weet en dat ze eigenlijk wel wat tijd nodig heeft.

* Ik zei de laatste keer dat het mij best onzeker maakt en dat het voor mijn gevoel net is alsof ze mij aan een lijntje houd en dat ze mij éigenlijk helemaal niet leuk vind, en toen was het.. Ik vind je wél leuk, maar kan er niets aan doen dat ik zo ben, als je het niks vind stop je toch met me?

** Toen ik zei dat ik er dan wel een punt achter wil zetten was het, JA MAAR IK WIL HELEMAAL NIET DAT JE MET MIJ OPHOUDT WANT IK VIND JE WEL ECHT LEUK HOOR ;( En heeft ze half huilend opgebeld :')

Denk dat ik er toch echt een punt achter zet, want elkaar een keer zien in 4 maanden tijd schiet natuurlijk ook niet op en dat (voor mij) Onzekere gedoe heb ik ook absoluut geen behoefte aan..

Genoeg vis in de zee.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2016 00:32:13 ]
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 00:50:51 #94
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_165825300
Freak alarm, direct mee stoppen!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_165825569
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 00:50 schreef ook_gek het volgende:
Freak alarm, direct mee stoppen!
Ja, heb je wel gelijk in, vind het lastig weet je.
Zo vaak komt het niet voor dat er iemand is van het vrouwelijke geslacht die denkt, goh, jij bent leuk, en dan komt het onzekere in mij naar boven maar ook het vastklamp gedeelte, althans.. Deels, ik kan d`r best loslaten, maar vind het wel lastig, ben bang dat er dan niet nóg iemand is die mij ooit leuk vind zeg maar.
pi_165825600
Brad God!
pi_165825760
Heb haar net een bericht gestuurd...

quote:
Ik vind het heel erg jammer dat we zo uit elkaar gegroeid zijn de laatste tijd, als ik tegen je zei dat ik je miste en dat ik je mis meen ik dat maar ik voel geen klik meer, is mij eigenlijk duidelijk geworden na het Skypen van vanavond, de klik is in mijn ogen compleet foetsie, vind ik jammer, maar zat er al wel aan te komen want:

We hebben elkaar in mei voor het eerst én voor het laatst gezien en elke keer was jij degene die niet af wilde spreken en niet durfde terwijl ik juist wél wilde, en nu ben ik degene die zegt, laten we er maar mee stoppen...

Spijt me enorm, maar dit gaat niet meer werken, ik zoek zekerheid en vastigheid en wil met iemand echt gewoon veel kunnen daten en met veel vertrouwen een relatie op kunnen bouwen en ik zie dat met jou gewoon niet gebeuren, en dan krijg ik toch weer het gevoel dat ik aan een lijntje word gehouden en dat is niet jouw intentie, maar zo voel ik het wel..

Dus nogmaals, het spijt me, maar wat mij betreft eindigen wij hier.
Leek mij best wel netjes toch?
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 07:33:23 #98
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_165827398
Vind t wel vreemd, je wil volgens mij wel daten met haar, maar je zegt best hard in die tekst dat de klik weg is.
Snap überhaupt niet waarom je daarop zo hamert. De rest van de tekst zegt genoeg.
Al had ze wel willen afspreken omdat ze je anders echt kwijt raakte. Wil ze dat echt niet meer nu, wantja jij hebt toch al geen klik meermet der.
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 08:35:19 #99
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_165827667
Sinds mei niet meer gezien... ik ben best geduldig maar eens per twee weken contact moet toch wel lukken?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_165828865
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 13:23 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ben je weer op de markt? :o
Al 2 maanden :').
The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 11:47:52 #101
416020 K44S
The bearded man
pi_165829444
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 00:12 schreef Disconnected26 het volgende:
Hoe vinden jullie potentiële dates? Via Tinder, real life of..?
Voor de snelle hap: tinder.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_165829596
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 07:33 schreef Cue_ het volgende:
Vind t wel vreemd, je wil volgens mij wel daten met haar, maar je zegt best hard in die tekst dat de klik weg is.
Snap überhaupt niet waarom je daarop zo hamert. De rest van de tekst zegt genoeg.
Al had ze wel willen afspreken omdat ze je anders echt kwijt raakte. Wil ze dat echt niet meer nu, wantja jij hebt toch al geen klik meermet der.
Ik wilde best daten met haar ja, maar na het skypen wat we gister deden was het voor mij al duidelijk. klik is weg en het voelde nog afstandelijker dan normaal, dat gaf voor mij gewoon net even dat zetje om te zeggen (oke misschien wat hard) Van tot hier en niet verder.

Het was al sinds Juni touwtrekken, gaan we elkaar nog zien? Zo ja, wanneer? Weet je al of je mij uberhaupt nog wil zien?

En we hadden vorige maand afgesproken elkaar te gaan zien, en de ochtend dat ik naar haar toe zou gaan krijg ik een appje van hey, ik ben ziek sorry, en 3 uur later zit ze selfies te posten dat ze aan de starbucks zit en weet ik veel wat allemaal.

Dat stapelde zich op een gegeven moment op, wel zeggen dat ze wilde afspreken, maar het niet doen, steeds onduidelijk etc, ja.. Dan is het voor mij ook op een gegeven moment klaar, ik ben geen marionette.

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2016 12:10:38 ]
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 12:17:45 #103
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_165829853
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 11:57 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Ik wilde best daten met haar ja, maar na het skypen wat we gister deden was het voor mij al duidelijk. klik is weg en het voelde nog afstandelijker dan normaal, dat gaf voor mij gewoon net even dat zetje om te zeggen (oke misschien wat hard) Van tot hier en niet verder.

Het was al sinds Juni touwtrekken, gaan we elkaar nog zien? Zo ja, wanneer? Weet je al of je mij uberhaupt nog wil zien?

En we hadden vorige maand afgesproken elkaar te gaan zien, en de ochtend dat ik naar haar toe zou gaan krijg ik een appje van hey, ik ben ziek sorry, en 3 uur later zit ze selfies te posten dat ze aan de starbucks zit en weet ik veel wat allemaal.

Dat stapelde zich op een gegeven moment op, wel zeggen dat ze wilde afspreken, maar het niet doen, steeds onduidelijk etc, ja.. Dan is het voor mij ook op een gegeven moment klaar, ik ben geen marionette.
ben je wel geweest maar goed dat je t nu ook zelf inziet. En laat r verder de tering krijgen.
pi_165829901
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 00:12 schreef Disconnected26 het volgende:
Hoe vinden jullie potentiële dates? Via Tinder, real life of..?
Real life, zelfs Fok :').
Tinder heb ik nog nooit gedaan :@.
The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake
pi_165829937
Potentiele dates vond ik altijd via datingsites :') Een keer via Facebook, was nog best een succes, totdat ze mij na 3 maanden friendzonede omdat haar gevoel was weggebef..eh weggeebt op vakantie :')

Een keer tinder gehad, had ik 3 matches, 2 zeiden er niks, 1 had ik een poosje mee ge-appt maar zei toch dat ze geen vonk voelde en niks in mij zag.

Ik ben nu van alle datingsites af en merk wel wanneer er wat op m`n pad komt, gebeurd dat dan is dat mooi, gebeurd dat niet? Ook prima, , hoe slecht dit ook klinkt :') Dat geforceerde hoeft van mij niet meer.

[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2016 12:25:11 ]
pi_165831681
quote:
9s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 11:04 schreef pixelbitty het volgende:

[..]

Al 2 maanden :').
:*
pi_165831700
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 11:47 schreef K44S het volgende:

[..]

Voor de snelle hap: tinder.
En Fok voor de snelle fap
pi_165832004
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 11:47 schreef K44S het volgende:

[..]

Voor de snelle hap: tinder.
Geen match nog.. Ondanks dat ik sinds gisteren Tinder heb.
pi_165832296
quote:
11s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 12:21 schreef pixelbitty het volgende:

[..]

Real life, zelfs Fok :').
Tinder heb ik nog nooit gedaan :@.
Fok! is toch geen reallife? :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_165832745
quote:
9s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 15:06 schreef Godshand het volgende:

[..]

Fok! is toch geen reallife? :')
Ergens in een parallel universum...
The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake
pi_165832833
quote:
9s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 14:16 schreef Faxie het volgende:

[..]

En Fok voor de snelle fap
Ik heb wel eens een goeie scharrel van Fok gehaald :9.

>:O
The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake
pi_165832893
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 15:55 schreef pixelbitty het volgende:

[..]

Ik heb wel eens een goeie scharrel van Fok gehaald :9.

>:O
Hoe dan? Via FOK!userfoto's?
pi_165832994
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 15:55 schreef pixelbitty het volgende:

[..]

Ik heb wel eens een goeie scharrel van Fok gehaald :9.

>:O
Daar twijfel ik niet aan :P
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 20:12:21 #114
416020 K44S
The bearded man
pi_165836603
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 14:40 schreef Disconnected26 het volgende:

[..]

Geen match nog.. Ondanks dat ik sinds gisteren Tinder heb.
Er langer op zitten. Ik moest vanmiddag ook 10 hele minuten wachten op een simpel patatje met... Terwijl ik er van overtuigd ben dat dit ook in 5 min kan.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_165837282
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 15:48 schreef pixelbitty het volgende:

[..]

Ergens in een parallel universum...
In een parallel universum wachten nu 10 naakte vrouwen op mij... :')

Goed back on topic:

Hebben andere mensen wel aanspraak op dat Happn? Credits zijn op, en wie gaat daar nu voor betalen? Maar 0,0 matches, terwijl ik echt niet lelijk ben...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_165837592
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 20:39 schreef Godshand het volgende:

[..]

In een parallel universum wachten nu 10 naakte vrouwen op mij... :')

Goed back on topic:

Hebben andere mensen wel aanspraak op dat Happn? Credits zijn op, en wie gaat daar nu voor betalen? Maar 0,0 matches, terwijl ik echt niet lelijk ben...
Die onzekerheid heb ik ook. Dit geldt dan voor Tinder. Heb geen Happn.
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 20:55:11 #117
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_165837680
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 20:39 schreef Godshand het volgende:

[..]

In een parallel universum wachten nu 10 naakte vrouwen op mij... :')

Goed back on topic:

Hebben andere mensen wel aanspraak op dat Happn? Credits zijn op, en wie gaat daar nu voor betalen? Maar 0,0 matches, terwijl ik echt niet lelijk ben...
Zelden. Krijg wel eens een charm maar dat zijn niet m'n types.
Kijk maar weinig op happn
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_165838111
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 20:39 schreef Godshand het volgende:

[..]

In een parallel universum wachten nu 10 naakte vrouwen op mij... :')

Goed back on topic:

Hebben andere mensen wel aanspraak op dat Happn? Credits zijn op, en wie gaat daar nu voor betalen? Maar 0,0 matches, terwijl ik echt niet lelijk ben...
Hier ook al een hele tijd geen matches ;(
pi_165839000
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 21:13 schreef Faxie het volgende:

[..]

Hier ook al een hele tijd geen matches ;(
2 dagen al zero matches en ik like alles...
pi_165839181
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 21:45 schreef Disconnected26 het volgende:

[..]

2 dagen al zero matches en ik like alles...

Alles liken :') Ook de lelijkerds? En als die terugliken?
pi_165839213
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 21:51 schreef Faxie het volgende:

[..]

Alles liken :') Ook de lelijkerds? En als die terugliken?
Beetje de app uittesten. Wanhoopspoging omdat ik al 2 dagen geen matches heb.
pi_165840189
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 21:51 schreef Faxie het volgende:

[..]

Alles liken :') Ook de lelijkerds? En als die terugliken?
Lelijkerds hebben ook liefde nodig.
pi_165840547
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 22:25 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Lelijkerds hebben ook liefde nodig.
Waarom liken ze mij dan niet? ;(
pi_165840620
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 22:25 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Lelijkerds hebben ook liefde nodig.
De term lelijkerds is subjectief.
pi_165840652
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 22:25 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Lelijkerds hebben ook liefde nodig.
Iedereen toch?

Waarom zit jij eigenlijk in dit topic? Jij hoeft toch niet te daten? :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_165840824
quote:
5s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 22:42 schreef Godshand het volgende:

[..]

Iedereen toch?

Waarom zit jij eigenlijk in dit topic? Jij hoeft toch niet te daten? :P
Fokster, open relatie ditdat toch :)
pi_165840990
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 22:48 schreef Faxie het volgende:

[..]

Fokster, open relatie ditdat toch :)
Ik wist niet dat jij -Strawberry- was?

Maar goed, morgen is dit allemaal toch gewist door mama Samzz.. Tenzij ze heeft gedate, dan is haar humeur vast beter :P

Ik ga verder Tenacious D luisteren
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_165841005
quote:
5s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 22:56 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik wist niet dat jij -Strawberry- was?

Maar goed, morgen is dit allemaal toch gewist door mama Samzz.. Tenzij ze heeft gedate, dan is haar humeur vast beter :P

Ik ga verder Tenacious D luisteren
Ze is m'n kloon :@

Zo, ik heb het gezegd. Nu weet je het ;(
pi_165841124
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 22:48 schreef Faxie het volgende:

[..]

Fokster, open relatie ditdat toch :)
:')

No thanks.
  zondag 9 oktober 2016 @ 08:24:17 #130
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165846151
quote:
5s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 22:56 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik wist niet dat jij -Strawberry- was?

Maar goed, morgen is dit allemaal toch gewist door mama Samzz.. Tenzij ze heeft gedate, dan is haar humeur vast beter :P

Ik ga verder Tenacious D luisteren
Wat ben jij een vervelend ventje.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 9 oktober 2016 @ 10:21:46 #131
47102 Elvi
miemkwien
pi_165847510
quote:
1s.gif Op zondag 9 oktober 2016 08:24 schreef Samzz het volgende:

[..]

Wat ben jij een vervelend ventje.
Laat je toch niet zo kennen.
  zondag 9 oktober 2016 @ 10:26:47 #132
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165847586
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2016 10:21 schreef Elvi het volgende:

[..]

Laat je toch niet zo kennen.
Oh, nu laat ik me kennen, okay :D.

Dat is dan maar zo. Iemand nog gedate recent?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 9 oktober 2016 @ 10:47:22 #133
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_165847852
Ondanks gezellige date geen vervolg, ook prima.

Ik heb geen haast.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 9 oktober 2016 @ 10:49:24 #134
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165847874
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2016 10:47 schreef Skull-splitter het volgende:
Ondanks gezellige date geen vervolg, ook prima.

Ik heb geen haast.
Jammer. Geen klik?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 9 oktober 2016 @ 10:53:34 #135
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_165847932
quote:
1s.gif Op zondag 9 oktober 2016 10:49 schreef Samzz het volgende:

[..]

Jammer. Geen klik?
Nope. Konden prima praten maar was wel een bepaalde afstand. Kon aan de eerste date liggen, maar wat er niet is moeten we ook niet willen forceren.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 9 oktober 2016 @ 12:14:08 #136
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165849072
quote:
1s.gif Op zondag 9 oktober 2016 10:53 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Nope. Konden prima praten maar was wel een bepaalde afstand. Kon aan de eerste date liggen, maar wat er niet is moeten we ook niet willen forceren.
Dat zou kunnen inderdaad, maar zelf heb ik de ervaring dat wanneer de klik er op de eerste date niet is, deze ook niet gaat komen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_165849279
quote:
1s.gif Op zondag 9 oktober 2016 12:14 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat zou kunnen inderdaad, maar zelf heb ik de ervaring dat wanneer de klik er op de eerste date niet is, deze ook niet gaat komen.
De klik hoeft overigens niet tweezijdig te zijn.

Ik heb wel eens gemerkt dat ik geen klik voelde maar de ander wel :')
Dat zijn pijnlijke momenten als je moet vertellen hoe jij erin staat :{
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 9 oktober 2016 @ 12:27:41 #138
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165849304
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2016 12:26 schreef Godshand het volgende:

[..]

De klik hoeft overigens niet tweezijdig te zijn.

Ik heb wel eens gemerkt dat ik geen klik voelde maar de ander wel :')
Dat zijn pijnlijke momenten als je moet vertellen hoe jij erin staat :{
Dat is wel minder, ja ;(.

Zelf ook een paar keer gehad. Zowel ik geen klik als hij geen klik.

[ Bericht 0% gewijzigd door Samzz op 09-10-2016 14:33:20 ]
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_165849837
quote:
1s.gif Op zondag 9 oktober 2016 12:14 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat zou kunnen inderdaad, maar zelf heb ik de ervaring dat wanneer de klik er op de eerste date niet is, deze ook niet gaat komen.
Niet perse mijn ervaring. Ik weet van mezelf dat ik wat uptight kan zijn wanneer ik mensen voor het eerst ontmoet. Bij twijfel zal ik dus altijd een tweede date afspreken.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_165853534
Als je autistisch bent kan je het beste toch ook met een autistisch iemand gaan? Alhoewel is daar ook onderscheid in. De ene is de andere niet. Iemand die psycholoog ofzo is lijkt me niet handig. Krijg je eerder scheve verhoudingen lijkt me.
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_165854843
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2016 16:05 schreef Vimbavimba het volgende:
Als je autistisch bent kan je het beste toch ook met een autistisch iemand gaan? Alhoewel is daar ook onderscheid in. De ene is de andere niet. Iemand die psycholoog ofzo is lijkt me niet handig. Krijg je eerder scheve verhoudingen lijkt me.
Misschien gewoon uitproberen als je nooit eerder met een autist bent geweest?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  Moderator zondag 9 oktober 2016 @ 17:55:41 #142
447051 crew  Peejtur
pi_165855509
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2016 16:05 schreef Vimbavimba het volgende:
Als je autistisch bent kan je het beste toch ook met een autistisch iemand gaan? Alhoewel is daar ook onderscheid in. De ene is de andere niet. Iemand die psycholoog ofzo is lijkt me niet handig. Krijg je eerder scheve verhoudingen lijkt me.
Ben zelf niet autistisch maar mijn vriendin heeft asperger. Gaat helemaal prima. Wel af en toe rekening mee houden.

Heb zelf waarschijnlijk ook add dus misschien helpt dat elkaar :')
  zondag 9 oktober 2016 @ 19:49:04 #143
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_165857507
Ex had/heeft wel flinke tik ASS-kenmerken, maar daar heb ik nooit een punt van gemaakt.
quote:
1s.gif Op zondag 9 oktober 2016 12:14 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat zou kunnen inderdaad, maar zelf heb ik de ervaring dat wanneer de klik er op de eerste date niet is, deze ook niet gaat komen.
Das ook mijn ervaring. Ik ben iig neutraal hierin, ik vond het een leuke meid maar wist niet goed waar ik stond.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 9 oktober 2016 @ 19:50:58 #144
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165857552
Zo klaarmaken voor m'n date *O*.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 9 oktober 2016 @ 19:52:02 #145
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_165857574
You go girl.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 10 oktober 2016 @ 08:26:24 #146
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_165867357
Aankomende zaterdag op tweede date. Deze zaterdag gingen we even koffie drinken, toen nog een kopje koffie en daarna nog een biertje.

En toen vond zij het tijd voor eten en was het al half 7 terwijl we om 3 uur afgesproken hebben. :P

Ben benieuwd *O*
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  maandag 10 oktober 2016 @ 08:26:54 #147
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_165867359
En als dit niets wordt ben ik de komende periode wel weer klaar met daten
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  maandag 10 oktober 2016 @ 15:38:48 #148
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165874136
Mijn date was leuk O+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  maandag 10 oktober 2016 @ 15:39:49 #149
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_165874145
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 15:38 schreef Samzz het volgende:
Mijn date was leuk O+.
relatie vriend dit dat
  maandag 10 oktober 2016 @ 15:41:31 #150
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165874165
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 15:39 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

relatie vriend dit dat
Was pas de derde date. Dus nee, zo snel gaan we niet.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_165875791
Zaterdag met iemand afgesproken. Via Tinder maar ik kan het geen date meer noemen. Hij zei ook steeds "sorry, ik weet dat dit eigenlijk een date was", maar heb hem geholpen met het analyseren van de berichtjes van z'n crush....
Het is net of ik er een broertje bij heb... en die heb ik altijd al gewild, dus prima zo.

Zondag zou ik met iemand anders gaan eten, ik heb dat afgezegd. Ik had het druk, reageerde wel elke 2 dagen of zo op zijn appjes, op een normale manier (als in niet kortaf vind ik), maar hij vond het niet genoeg. En legde dat er nogal dik bovenop. Constant van die semi grapjes maken "hi hi nu praat ik weer lekker tegen mezelf!". Ik durfde het niet eens meer aan om met hem af te spreken. Dus ik heb het afgezegd. Toen heeft ie me een paar keer gebeld zag ik later. En had ik chagrijnige appjes binnen over het afzeggen. "Kom op man eten moet je toch".... uh, ja...maar in dit geval niet met jou....
  maandag 10 oktober 2016 @ 18:30:49 #152
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_165876656
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 17:40 schreef RiceCooker het volgende:
Zaterdag met iemand afgesproken. Via Tinder maar ik kan het geen date meer noemen. Hij zei ook steeds "sorry, ik weet dat dit eigenlijk een date was", maar heb hem geholpen met het analyseren van de berichtjes van z'n crush....
Het is net of ik er een broertje bij heb... en die heb ik altijd al gewild, dus prima zo.

Zondag zou ik met iemand anders gaan eten, ik heb dat afgezegd. Ik had het druk, reageerde wel elke 2 dagen of zo op zijn appjes, op een normale manier (als in niet kortaf vind ik), maar hij vond het niet genoeg. En legde dat er nogal dik bovenop. Constant van die semi grapjes maken "hi hi nu praat ik weer lekker tegen mezelf!". Ik durfde het niet eens meer aan om met hem af te spreken. Dus ik heb het afgezegd. Toen heeft ie me een paar keer gebeld zag ik later. En had ik chagrijnige appjes binnen over het afzeggen. "Kom op man eten moet je toch".... uh, ja...maar in dit geval niet met jou....
Mannen die 'hihi' typen :') (los van het feit dat het ook nog eens een kansloze opmerking is)

Wees blij dat je van hem af bent.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  maandag 10 oktober 2016 @ 18:34:31 #153
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_165876728
Hihi tik ik alleen als ik dat sarcastisch kan invoegen en mezelf te kakken zet.

Maar klinken als leuke dates, rijstkookster... ;)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 10 oktober 2016 @ 18:43:20 #154
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_165876910
Nou ja, elke twee dagen een appje doen kan voor iemand ook echt te weinig zijn. Zou het voor mij ook zijn. In mijn ogen: als je iemand echt interessant vind en diegene toont ook veel interesse uit zichzelf...dan maak je er tijd voor, ook al app je diegene even als je op de wc zit ofzo. Druk zijn is een valid reden om wat minder snel te reageren en om niet af te kunnen spreken, maar kom op, er is bijna altijd wel een momentje van 5 minuutjes te vinden om even te appen. Dat soort grapjes die hij maakte zijn dan weer onnodig, ik zou gewoon direct gevraagd hebben of er wat was en anders eerlijk aangeven dat ik iets meer iniatief/berichtjes wel fijn vind als ik er zelf ook tijd en moeite instop. But that's just me.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_165878797
Elke 2 dagen?! Wow, dan was de interesse vanuit jouw kant vast al niet groot. Druk zijn is echt bullshit, hoe druk je ook bent. Been there, done that, didn't get the tshirt. Even een bericht sturen, ook al is het voordat je gaat slapen is een hele kleine moeite.

De manier waarop hij ermee om gaat is niet de beste, iedereen is daarin anders. Snap best dat je dan bij voorbaat al de handdoek in de ring gooit, en dat is je goed recht.
  maandag 10 oktober 2016 @ 21:12:54 #156
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_165881735
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 15:38 schreef Samzz het volgende:
Mijn date was leuk O+.
leuk! Wat heb je gedaan? En lekker van genieten :)

Blijkt lastig voor mensen hier positief te reageren op een dat zo lijkt het. Maar ik vind het leuk voor je!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  maandag 10 oktober 2016 @ 21:24:10 #157
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_165882225
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 18:43 schreef AlwaysHappy het volgende:
Nou ja, elke twee dagen een appje doen kan voor iemand ook echt te weinig zijn. Zou het voor mij ook zijn. In mijn ogen: als je iemand echt interessant vind en diegene toont ook veel interesse uit zichzelf...dan maak je er tijd voor, ook al app je diegene even als je op de wc zit ofzo. Druk zijn is een valid reden om wat minder snel te reageren en om niet af te kunnen spreken, maar kom op, er is bijna altijd wel een momentje van 5 minuutjes te vinden om even te appen. Dat soort grapjes die hij maakte zijn dan weer onnodig, ik zou gewoon direct gevraagd hebben of er wat was en anders eerlijk aangeven dat ik iets meer iniatief/berichtjes wel fijn vind als ik er zelf ook tijd en moeite instop. But that's just me.
Dat ja. Er van uit gaan dat iemand de hele dag door gelijk op berichtjes reageert is niet gezond maar een beetje interesse tonen als dat er is is niet te veel gevraagd. Als ik steeds twee dagen moet wachten op 1 kort berichtje dan ben ik er ook snel klaar mee.

Scheelt dat degene die ik via paiq ontmoet heb zo nu en dan wel even langer de tijd heeft om via wa te ouwehoeren dus dan zijn dagen met amper contact prima wmb. Deze maand hebben we het allebei best druk dus een date moet nog steeds eens gepland worden :P
pi_165884120
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 17:40 schreef RiceCooker het volgende:
Zaterdag met iemand afgesproken. Via Tinder maar ik kan het geen date meer noemen. Hij zei ook steeds "sorry, ik weet dat dit eigenlijk een date was", maar heb hem geholpen met het analyseren van de berichtjes van z'n crush....
Het is net of ik er een broertje bij heb... en die heb ik altijd al gewild, dus prima zo.

Zondag zou ik met iemand anders gaan eten, ik heb dat afgezegd. Ik had het druk, reageerde wel elke 2 dagen of zo op zijn appjes, op een normale manier (als in niet kortaf vind ik), maar hij vond het niet genoeg. En legde dat er nogal dik bovenop. Constant van die semi grapjes maken "hi hi nu praat ik weer lekker tegen mezelf!". Ik durfde het niet eens meer aan om met hem af te spreken. Dus ik heb het afgezegd. Toen heeft ie me een paar keer gebeld zag ik later. En had ik chagrijnige appjes binnen over het afzeggen. "Kom op man eten moet je toch".... uh, ja...maar in dit geval niet met jou....
Dat je dat van die gast accepteerde met zn crush :D

Waarom gaat hij dan alsnog met jou op date :?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_165885274
quote:
10s.gif Op maandag 10 oktober 2016 22:08 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dat je dat van die gast accepteerde met zn crush :D

Waarom gaat hij dan alsnog met jou op date :?
Je kan best een crush hebben op iemand en gewoon daten hoor, crushes worden niet altijd beantwoord namelijk ;)

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2016 22:33:17 ]
pi_165888688
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 18:43 schreef AlwaysHappy het volgende:
Nou ja, elke twee dagen een appje doen kan voor iemand ook echt te weinig zijn. Zou het voor mij ook zijn. In mijn ogen: als je iemand echt interessant vind en diegene toont ook veel interesse uit zichzelf...dan maak je er tijd voor, ook al app je diegene even als je op de wc zit ofzo. Druk zijn is een valid reden om wat minder snel te reageren en om niet af te kunnen spreken, maar kom op, er is bijna altijd wel een momentje van 5 minuutjes te vinden om even te appen. Dat soort grapjes die hij maakte zijn dan weer onnodig, ik zou gewoon direct gevraagd hebben of er wat was en anders eerlijk aangeven dat ik iets meer iniatief/berichtjes wel fijn vind als ik er zelf ook tijd en moeite instop. But that's just me.
het is voor een date he. Dan weet je nog praktisch niks van elkaar
Ik zou iemand dan ook niet boven aan mijn prioriteiten lijstje hebben staan
Helemaal niet als dat op zo'n manier beantwoord wordt. Echt, hoe gooi je je eigen ruiten in
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 11:43:58 #161
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_165891394
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 08:08 schreef Allures het volgende:

[..]

het is voor een date he. Dan weet je nog praktisch niks van elkaar
Ik zou iemand dan ook niet boven aan mijn prioriteiten lijstje hebben staan
Helemaal niet als dat op zo'n manier beantwoord wordt. Echt, hoe gooi je je eigen ruiten in
Het wordt enkel op die manier beantwoordt omdat hij nauwelijks reacties krijgt. Toen ik aan het daten was stonden mensen ook echt niet in het lijstje van mijn top prioriteiten, maar zelfs dan is er altijd wel een momentje te vinden om iets van je te laten horen. Ook al heb je elkaar nog nooit gezien is het wel zo netjes om interesse te beantwoorden met interesse. Was haar goed recht om zo te reageren (eens in de twee dagen), maar ik snap de redenatie van die man ook wel (minus de grapjes op het eind - hij had ook gewoon door kunnen hebben dat de interesse niet groot genoeg was).
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_165891831
Ik doelde op de kinderachtige 'grapjes'. Daardoor wil een vrouw echt niet sneller daten hoor
pi_165891876
Ik ben het trouwens ook helemaal niet met je eens dat interesse een soort van 'recht' heeft op een bepaalde reactie. Dan blijf je serieus bezig. Ik denk dat je onderschat hoeveel 'interesse' er is in vrouwen
pi_165892887
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 12:09 schreef Allures het volgende:
Ik ben het trouwens ook helemaal niet met je eens dat interesse een soort van 'recht' heeft op een bepaalde reactie. Dan blijf je serieus bezig. Ik denk dat je onderschat hoeveel 'interesse' er is in vrouwen
Maar heb je dat niet een beetje zelf in de hand dan ook? Ik ga er vanuit dat we het met 'appen' hebben over Whatsapp. Zonder het nodeloos zwaar te maken is het overgaan van een datingsite of datingapp naar Whatsapp een klein volgend stapje, voor veel mensen. Tenminste, ik ga er een beetje vanuit dat je niet zomaar aan jan en alleman je nummer doorgeeft.

Volgens mij kun je dan prima beperken wie je allemaal contact op Whatsapp... en ook een beetje aandacht/interesse geeft aan degene waarvan je het iig waard vond om diegene op Whatsapp toe te voegen. What's the point anders?
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 14:20:05 #165
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_165893871
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 12:09 schreef Allures het volgende:
Ik ben het trouwens ook helemaal niet met je eens dat interesse een soort van 'recht' heeft op een bepaalde reactie. Dan blijf je serieus bezig. Ik denk dat je onderschat hoeveel 'interesse' er is in vrouwen
Zo bedoel ik het ook helemaal niet :) Als je iemand toevoegt op WA, nadat je diegene hebt leren kennen op een site, geef je (imo) toch een beetje het signaal af dat er interesse is. Wederzijdse interesse. Genoeg om de (kleine) stap naar WA te maken in ieder geval. Ik kan me dan voorstellen dat iemand dan teleurgesteld raakt als blijkt dat hij wel iniatief toont en de andere partij niet. ''Druk zijn'' is leuk en aardig, maar je hebt altijd wel een minuutje of vijf (en als je die niet hebt vraag ik me af waarom je sowieso aan het proberen bent om te daten...daar gaat wel meer tijd inzitten) om even te reageren. Als je echt interesse hebt. Zo zie ik het in ieder geval. Dus nee, het is geen recht, maar het is ook geen goede basis als iemand er veel meer tijd/moeite in stopt dan de ander. Dan zit je gewoon niet op een lijn.

Die flauwe grapjes waren ook niet nodig, maar dat erkende ik eerder ook al. Hij had haar gewoon moeten vragen of de interesse er wel was en dat hij meer contact nodig heeft. Dan was het voor beide partijen veel duidelijker geweest dat het niet gaat werken.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_165894406
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 13:15 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Maar heb je dat niet een beetje zelf in de hand dan ook? Ik ga er vanuit dat we het met 'appen' hebben over Whatsapp. Zonder het nodeloos zwaar te maken is het overgaan van een datingsite of datingapp naar Whatsapp een klein volgend stapje, voor veel mensen. Tenminste, ik ga er een beetje vanuit dat je niet zomaar aan jan en alleman je nummer doorgeeft.

Volgens mij kun je dan prima beperken wie je allemaal contact op Whatsapp... en ook een beetje aandacht/interesse geeft aan degene waarvan je het iig waard vond om diegene op Whatsapp toe te voegen. What's the point anders?
maar dan trek je een lijn tussen de frequentie van aandacht op whatsapp en via een site. Mensen op tinder of een site met wie je berichten uitwisselt 'verwachten' ook interesse op een bepaalde frequentie omdat ze je interesse geven. Die beredenering werkt daar niet anders
pi_165894447
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 14:20 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Zo bedoel ik het ook helemaal niet :) Als je iemand toevoegt op WA, nadat je diegene hebt leren kennen op een site, geef je (imo) toch een beetje het signaal af dat er interesse is. Wederzijdse interesse. Genoeg om de (kleine) stap naar WA te maken in ieder geval. Ik kan me dan voorstellen dat iemand dan teleurgesteld raakt als blijkt dat hij wel iniatief toont en de andere partij niet. ''Druk zijn'' is leuk en aardig, maar je hebt altijd wel een minuutje of vijf (en als je die niet hebt vraag ik me af waarom je sowieso aan het proberen bent om te daten...daar gaat wel meer tijd inzitten) om even te reageren. Als je echt interesse hebt. Zo zie ik het in ieder geval. Dus nee, het is geen recht, maar het is ook geen goede basis als iemand er veel meer tijd/moeite in stopt dan de ander. Dan zit je gewoon niet op een lijn.

Die flauwe grapjes waren ook niet nodig, maar dat erkende ik eerder ook al. Hij had haar gewoon moeten vragen of de interesse er wel was en dat hij meer contact nodig heeft. Dan was het voor beide partijen veel duidelijker geweest dat het niet gaat werken.
ik zou het dus echt mega needy vinden als iemand voor een date al elke dag contact verwacht
Ik spreek mijn vrienden niet eens zo vaak joh

Maar als hij dat verwachte had ie dat beter kunnen zeggen inderdaad. Dan weet je meteen al dat je niet bij elkaar past

Het begint me in dit topic alleen wat tegen te staan dat er zo snel conclusies worden verbonden op basis van eigen behoefte/referentiekader zoals 'als iemand niet elke 24 uur appt dan is er geen interesse'. Dat is een compleet willekeurige invulling
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 15:18:28 #168
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_165894653
quote:
Het begint me in dit topic alleen wat tegen te staan dat er zo snel conclusies worden verbonden op basis van eigen behoefte/referentiekader zoals 'als iemand niet elke 24 uur appt dan is er geen interesse'. Dat is een compleet willekeurige invulling
Tegelijkertijd wordt iemand die wel meer contact nodig heeft (waar ook niks mis mee is) als needy neergezet. Goes both ways. Rice zette die persoon ook al neer als zo'n rare gozer die veel te veel contact wou/needy is.

Uiteindelijk zijn beide stijlen (eens in twee dagen/elke dag) helemaal prima. Zolang beide partijen inderdaad op dezelfde lijn zitten.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 15:20:59 #169
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_165894699
Referentiekaders zijn hier wel erg leidend heb ik al gemerkt inderdaad... maar dat mag de pret niet drukken lijkt me.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_165894705
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 15:18 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Tegelijkertijd wordt iemand die wel meer contact nodig heeft (waar ook niks mis mee is) als needy neergezet. Goes both ways. Rice zette die persoon ook al neer als zo'n rare gozer die veel te veel contact wou/needy is.

Uiteindelijk zijn beide stijlen (eens in twee dagen/elke dag) helemaal prima. Zolang beide partijen inderdaad op dezelfde lijn zitten.
ik zeg 'ik vind dat needy en daarom zou het geen match zijn'. Dat is in mijn ogen een stuk meer persoonsgebonden gebracht dan het hele 'dan ziet ie je niet zitten' dat hier continue voorbij komt
pi_165895428
Dat maakt het daten lastig, je bent ook sneller geneigd om op te geven denk ik. En dat er zoveel anderen zijn op datingsites kijken we eerder verder heb ik het idee.
FOK! is net een groot tijdschrift
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 16:15:24 #172
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_165895629
Het is een kwestie van communiceren, meer niet.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_165896498
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 19:56 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Elke 2 dagen?! Wow, dan was de interesse vanuit jouw kant vast al niet groot. Druk zijn is echt bullshit, hoe druk je ook bent. Been there, done that, didn't get the tshirt. Even een bericht sturen, ook al is het voordat je gaat slapen is een hele kleine moeite.

De manier waarop hij ermee om gaat is niet de beste, iedereen is daarin anders. Snap best dat je dan bij voorbaat al de handdoek in de ring gooit, en dat is je goed recht.
Ja, ik had 2 weken contact met hem ongeveer en de date stond al gepland, als ik hem appte dan moest dat meteen een heel gesprek worden. Dus even voor het slapen een appje sturen heb ik gedaan, en werd dan de volgende ochtend wakker met "wow, en nu slaap je opeens, dan praat ik wel tegen mezelf!" Dat is inderdaad waar ik minderblij mee was. Maar goed, er zijn vast mensen die wel dagelijks een heel gesprek willen voeren op de app, ik ben niet die persoon nee :)
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 17:12:11 #174
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_165896537
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 17:09 schreef RiceCooker het volgende:

[..]

Ja, ik had 2 weken contact met hem ongeveer en de date stond al gepland, als ik hem appte dan moest dat meteen een heel gesprek worden. Dus even voor het slapen een appje sturen heb ik gedaan, en werd dan de volgende ochtend wakker met "wow, en nu slaap je opeens, dan praat ik wel tegen mezelf!" Dat is inderdaad waar ik minderblij mee was. Maar goed, er zijn vast mensen die wel dagelijks een heel gesprek willen voeren op de app, ik ben niet die persoon nee :)
en hier heb je daadwerkelijk nog mee afgesproken??
pi_165896563
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 17:12 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

en hier heb je daadwerkelijk nog mee afgesproken??
Heb ik afgezegd
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 17:53:52 #176
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_165897168
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 17:13 schreef RiceCooker het volgende:

[..]

Heb ik afgezegd
Jammer. Voor ons.
pi_165897752
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 17:09 schreef RiceCooker het volgende:

[..]

Ja, ik had 2 weken contact met hem ongeveer en de date stond al gepland, als ik hem appte dan moest dat meteen een heel gesprek worden. Dus even voor het slapen een appje sturen heb ik gedaan, en werd dan de volgende ochtend wakker met "wow, en nu slaap je opeens, dan praat ik wel tegen mezelf!" Dat is inderdaad waar ik minderblij mee was. Maar goed, er zijn vast mensen die wel dagelijks een heel gesprek willen voeren op de app, ik ben niet die persoon nee :)
Ik weet niet waarom, maar ik heb het idee dat mensen die zulke appjes sturen niet helemaal 100% zijn.
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 19:33:45 #178
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_165898602
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 18:37 schreef Zolder het volgende:

[..]

Ik weet niet waarom, maar ik heb het idee dat mensen die zulke appjes sturen niet helemaal 100% zijn.
Dwingende ongeduldige types. Ik blijf er liever ook bij uit de buurt
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_165899829
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 17:09 schreef RiceCooker het volgende:

[..]

Ja, ik had 2 weken contact met hem ongeveer en de date stond al gepland, als ik hem appte dan moest dat meteen een heel gesprek worden. Dus even voor het slapen een appje sturen heb ik gedaan, en werd dan de volgende ochtend wakker met "wow, en nu slaap je opeens, dan praat ik wel tegen mezelf!" Dat is inderdaad waar ik minderblij mee was. Maar goed, er zijn vast mensen die wel dagelijks een heel gesprek willen voeren op de app, ik ben niet die persoon nee :)
Maar als het andersom gaat is het voor veel vrouwen ook niet goed.

Er zijn al aardig wat topics geweest met vrouwen/meisjes die smoor zijn op een man van werk/studie/datingsite en na het nummer fixen onzeker worden als hij niet meteen reageert op de app. "Zou hij mij wel leuk vinden?" is dan de vraag aan FOK! :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_165900157
Ik vind mezelf niet needy of ongeduldig of whatever, maar ik vind dagelijks communiceren heerlijk :@ Ik date dus ook vooral mannen die dat ook vinden en doen. Kan me niet voorstellen dat je dagen over een appje doet :D

Maar ik heb ook vaak het idee dat mijn volgorde wat anders is dan de meesten hier. Ik leer iemand graag al wat kennen over de app, voor ik er mee afspreek.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_165900337
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 20:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind mezelf niet needy of ongeduldig of whatever, maar ik vind dagelijks communiceren heerlijk :@ Ik date dus ook vooral mannen die dat ook vinden en doen. Kan me niet voorstellen dat je dagen over een appje doet :D

Maar ik heb ook vaak het idee dat mijn volgorde wat anders is dan de meesten hier. Ik leer iemand graag al wat kennen over de app, voor ik er mee afspreek.
Dagelijks communiceren = erg fijn voor mij, zit zo nu en dan ook weleens een dag tussen hoor, dat dan weer wel.

Het leren "kennen" via de app heb ik nooit echt begrepen, zal vast aan mij liggen.
pi_165900561
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 20:51 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dagelijks communiceren = erg fijn voor mij, zit zo nu en dan ook weleens een dag tussen hoor, dat dan weer wel.

Het leren "kennen" via de app heb ik nooit echt begrepen, zal vast aan mij liggen.
Ik snap juist niet dat mensen dat niet doen :D Waar selecteer je dan op? Als ik met iedereen uit moet gaan met wie ik een fatsoenlijk en grappig gesprek heb op een site, dan heb ik geen tijd meer over voor de rest van m'n leven. Met name omdat ik een groot talent heb om conversaties fatsoenlijk en grappig te maken :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 21:00:13 #183
47102 Elvi
miemkwien
pi_165900571
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 20:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind mezelf niet needy of ongeduldig of whatever, maar ik vind dagelijks communiceren heerlijk :@ Ik date dus ook vooral mannen die dat ook vinden en doen. Kan me niet voorstellen dat je dagen over een appje doet :D

Maar ik heb ook vaak het idee dat mijn volgorde wat anders is dan de meesten hier. Ik leer iemand graag al wat kennen over de app, voor ik er mee afspreek.
Ik ook...

Zeker als je elkaar nog leert kennen dan vind ik dagelijks een appje of een paar app-wisselingen prima. Het hoeven geen diepgaande gesprekken zijn van 2 uur lang :P Maar het is gewoon fijn als iemand even aan je denkt en een appje stuurt..

Maar goed ik werk er wel aan om niet meteen te stressen als iemand niet reageert en te bedenken dat mensen het ook druk kunnen hebben :') Ik reageer ook vaak pas later :P
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 21:04:07 #184
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165900685
Ik vind appen ook een ideale manier om iemand beter te leren kennen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 21:51:07 #185
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_165901934
Het gaat iig directer dan via een site...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 22:23:21 #186
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_165902694
Het meisje waarmee ik gedate heb en weer ga daten heeft een nieuwe profielfoto op happn. #onzekerbloempje16 #kraskras
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_165903193
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 20:59 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik snap juist niet dat mensen dat niet doen :D Waar selecteer je dan op? Als ik met iedereen uit moet gaan met wie ik een fatsoenlijk en grappig gesprek heb op een site, dan heb ik geen tijd meer over voor de rest van m'n leven. Met name omdat ik een groot talent heb om conversaties fatsoenlijk en grappig te maken :@
Ik bedoel dat ik niet 4 weken ga lopen appen om daarna pas af te spreken, week of 2 ongeveer vind ik lang zat! Dus ja, leer iemand een beetje via de app kennen.

Leer iemand liever in persoon kennen.
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 23:02:58 #188
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_165903839
Voordat ik m'n man voor de eerste keer zag hebben we eerst drie weken op de site zelf gechat (en dat waren echt hele lange berichten heen en weer), waarna we zijn overgestapt op msn (ja, worden oud :P) en sms/app. Ook daar meerdere berichten per dag. Zou ook niet anders willen en hij ook niet. Vonden het fijn elkaar op die manier al te leren kennen. Eerste ontmoeting ging ook gewoon fantastisch, ondanks dat we al heel veel besproken hadden. Ook voor hem vond ik het heel fijn om elkaar online al wat te leren kennen.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  woensdag 12 oktober 2016 @ 10:09:55 #189
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_165907369
Als het leuk appen met iemand is dan ga je echt niet dagen wachten. Dat is de crux. Ik ben de meest lakse apper ever en dat wordt me niet altijd in dank afgenomen maar reken maar dat als ik iemand leuk vindt dat ik mijn telefoon opeens steeds in het oog houd. Zo gaat dat gewoon. Daarna verval je weer in je oude telefoongewoontes.

Overigens had ik hier al weken geleden moeten schrijven dat het tóch goed is gekomen tussen mij en mijn vriend maar het klonk zó als een foute film dat ik dat maar achterwege heb gelaten. Gevoel voor drama hebben we in ieder geval wel :') Het gaat overigens erg goed nu, gewoon normaal en leuk. Ouders ontmoet, dit dat. Best bijzonder.
pi_165907429
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 10:09 schreef eefje801 het volgende:
Als het leuk appen met iemand is dan ga je echt niet dagen wachten. Dat is de crux. Ik ben de meest lakse apper ever en dat wordt me niet altijd in dank afgenomen maar reken maar dat als ik iemand leuk vindt dat ik mijn telefoon opeens steeds in het oog houd. Zo gaat dat gewoon. Daarna verval je weer in je oude telefoongewoontes.

Overigens had ik hier al weken geleden moeten schrijven dat het tóch goed is gekomen tussen mij en mijn vriend maar het klonk zó als een foute film dat ik dat maar achterwege heb gelaten. Gevoel voor drama hebben we in ieder geval wel :') Het gaat overigens erg goed nu, gewoon normaal en leuk. Ouders ontmoet, dit dat. Best bijzonder.
Tof voor je Eef! ^O^
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 12 oktober 2016 @ 10:39:59 #191
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_165907860
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 10:12 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Tof voor je Eef! ^O^
Dankjewel!
  woensdag 12 oktober 2016 @ 14:24:43 #192
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_165911771
Jongen waar ik al ruim een week mee aan het appen ben, vraagt of ik vanavond "even" naar hem toe kom. Wat voor mij twee uur enkele reis zou zijn :o
En het stomme is, ik twijfel al de hele tijd of ik het moet doen of niet... -O-
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_165911808
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 14:24 schreef Tyler-Girl het volgende:
Jongen waar ik al ruim een week mee aan het appen ben, vraagt of ik vanavond "even" naar hem toe kom. Wat voor mij twee uur enkele reis zou zijn :o
En het stomme is, ik twijfel al de hele tijd of ik het moet doen of niet... -O-
Dan kun gelijk bij hem blijven slapen. Anders moet je vanavond ook weer helemaal terug.
  woensdag 12 oktober 2016 @ 14:34:57 #194
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_165912015
quote:
12s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 14:27 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Dan kun gelijk bij hem blijven slapen. Anders moet je vanavond ook weer helemaal terug.
Hahaha dat heeft hij graag. Maar dan moet ik morgen om 5uur weer in de auto zitten :o :D
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_165912052
Waarom niet gewoon een serieuze date voorstellen?
Zo klinkt het allemaal wat smutzig
  woensdag 12 oktober 2016 @ 14:37:54 #196
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_165912094
Ja geen idee eigenlijk. Hij heeft het druk verder zegt ie.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_165912156
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 14:37 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ja geen idee eigenlijk. Hij heeft het druk verder zegt ie.
Sorry maar dat is volgens mij vrij vertaald gewoon 'ik wil vanavond iets neuken en niet morgen' :@

Bij mij gaat de deur dan meteen dicht :@ Als dat het is, moet je dat gewoon zeggen. Dan heb je nog kans dat het gebeurt. Als je dan vaag gaat lopen doen dan kruip ik er echt niet op hoor :')
pi_165912184
Als jullie beiden zo graag willen, dan kunnen jullie er best eens een leuke zaterdag of zondag van maken. Ik snap de twijfel ook niet, want juist door elkaar te ontmoeten weet je wat je aan elkaar hebt. Na vele uren online communicatie ben je daar nog steeds niet achter.
  woensdag 12 oktober 2016 @ 14:46:31 #199
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_165912268
Een zaterdag of zondag is inderdaad anders, maar dit zou gewoon vanavond zijn.

Heb ook gezegd dat ik niet direct met hem het bed in duik, maar toen wilde hij nogsteeds dat ik kwam.
Heb nu gezegd dat ik op zie tegen de reis. Zijn reactie was dat ik het dan niet moest doen en we dan wel wat anders af zouden spreken. Maar dan zou het balletje bij mij liggen... :{ Geen idee waarom. :?
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  woensdag 12 oktober 2016 @ 14:47:19 #200
47102 Elvi
miemkwien
pi_165912283
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 14:46 schreef Tyler-Girl het volgende:
Een zaterdag of zondag is inderdaad anders, maar dit zou gewoon vanavond zijn.

Heb ook gezegd dat ik niet direct met hem het bed in duik, maar toen wilde hij nogsteeds dat ik kwam.
Heb nu gezegd dat ik op zie tegen de reis. Zijn reactie was dat ik het dan niet moest doen en we dan wel wat anders af zouden spreken. Maar dan zou het balletje bij mij liggen... :{ Geen idee waarom. :?
Ok dat is wel een weirde reactie... Die wilde gewoon seks dus :')
pi_165912341
Lijkt me stug. Dan was hij gemotiveerd genoeg om twee uur naar jou te reizen. :D
pi_165912350
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 14:46 schreef Tyler-Girl het volgende:
Een zaterdag of zondag is inderdaad anders, maar dit zou gewoon vanavond zijn.

Heb ook gezegd dat ik niet direct met hem het bed in duik, maar toen wilde hij nogsteeds dat ik kwam.
Heb nu gezegd dat ik op zie tegen de reis. Zijn reactie was dat ik het dan niet moest doen en we dan wel wat anders af zouden spreken. Maar dan zou het balletje bij mij liggen... :{ Geen idee waarom. :?
Dat lijkt mij een manier om je onder druk te zetten zonder onsympathiek te zijn
Het voelt in ieder geval allemaal niet netjes en 'normaal'
Dan zou hij gewoon iets anders af kunnen spreken ipv 'het is nu of anders is het jouw probleem'
pi_165912382
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 14:50 schreef Drieklank het volgende:
Lijkt me stug. Dan was hij gemotiveerd genoeg om twee uur naar jou te reizen. :D
Sommige hoeven die moeite niet te doen hoor en daarbij is de nood niet zo hoog :')
  woensdag 12 oktober 2016 @ 14:55:57 #204
47102 Elvi
miemkwien
pi_165912450
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 14:50 schreef Drieklank het volgende:
Lijkt me stug. Dan was hij gemotiveerd genoeg om twee uur naar jou te reizen. :D
Hij is lui én wil seks. Dat lijkt me waarschijnlijker :')
  woensdag 12 oktober 2016 @ 14:56:46 #205
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_165912468
Zijn nood is wel hoog, zoals hij zelf zegt maar hij kan niet weg daar blijkbaar. Of dat wat Elvi zegt _O-

Ik zie wel. wacht ook wel even af hoe de rest van het contact gaat verlopen. Het voelt idd niet helemaal lekker nu :{
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_165912484
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 14:56 schreef Tyler-Girl het volgende:
Zijn nood is wel hoog, zoals hij zelf zegt maar hij kan niet weg daar blijkbaar. Of dat wat Elvi zegt _O-

Ik zie wel. wacht ook wel even af hoe de rest van het contact gaat verlopen. Het voelt idd niet helemaal lekker nu :{
Hij zegt ook gewoon dat ie al een tijdje droog staat en seks wil maar toch gaat het niet om seks? Ja vast
pi_165912489
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 14:55 schreef Elvi het volgende:

[..]

Hij is lui én wil seks. Dat lijkt me waarschijnlijker :')
In dat geval hangen zijn kansen af van haar voorkeur: amazone of toch liever missionaris. Nee duidelijk, ik snap hem hoor.
  woensdag 12 oktober 2016 @ 15:08:40 #208
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_165912663
Zeg dat ie jouw kant op komt. Jij hebt ook lekker thee en kolonisten van katan
pi_165912737
Maar waarom kan ie niet weg dan? Ben wel nieuwsgierig :@
  woensdag 12 oktober 2016 @ 15:17:12 #210
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_165912850
Het stomme is, hij woont een half uur bij me vandaan. Maar hij zit voor een cursus twee nachten in een hotel bij Amsterdam. En hij komt dus niet speciaal voor mij terug...

Een hotelkamer + een date is natuurlijk erg makkelijk, dat is het probleem ook niet. Maar als hij zo graag sex wil, waarom doet hij dan zo moeilijk over het afspreken hier in de buurt?
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  woensdag 12 oktober 2016 @ 15:18:20 #211
47102 Elvi
miemkwien
pi_165912874
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 15:17 schreef Tyler-Girl het volgende:
Het stomme is, hij woont een half uur bij me vandaan. Maar hij zit voor een cursus twee nachten in een hotel bij Amsterdam. En hij komt dus niet speciaal voor mij terug...

Een hotelkamer + een date is natuurlijk erg makkelijk, dat is het probleem ook niet. Maar als hij zo graag sex wil, waarom doet hij dan zo moeilijk over het afspreken hier in de buurt?
Dus hij kan niet die 2 nachten wachten tot hij weer thuis is en dan een half uur bij je vandaan woont :D

Ok dumpen die hap _O-
  woensdag 12 oktober 2016 @ 15:24:14 #212
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_165913000
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 15:17 schreef Tyler-Girl het volgende:
Het stomme is, hij woont een half uur bij me vandaan. Maar hij zit voor een cursus twee nachten in een hotel bij Amsterdam. En hij komt dus niet speciaal voor mij terug...

Een hotelkamer + een date is natuurlijk erg makkelijk, dat is het probleem ook niet. Maar als hij zo graag sex wil, waarom doet hij dan zo moeilijk over het afspreken hier in de buurt?
ah nee nu twijfel ik over zijn intenties.
pi_165913008
Is ie wel single?

Sorry dit is zo fishy, waarom er überhaupt nog tijd in steken?
Niet iemand die het serieus met je voor heeft lijkt me
  Moderator woensdag 12 oktober 2016 @ 15:26:27 #214
447051 crew  Peejtur
pi_165913049
Hoop dat ze een trol is...
  woensdag 12 oktober 2016 @ 15:59:07 #215
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_165913730
Dat was ik me net idd ook aan het afvragen. Zou goed kunnen dat hij thuis gewoon iemand heeft zitten....
Ben benieuwd waar hij mee komt nu.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  woensdag 12 oktober 2016 @ 18:06:58 #216
416931 yats
(non) Average Joe
pi_165916213
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 10:09 schreef eefje801 het volgende:
Als het leuk appen met iemand is dan ga je echt niet dagen wachten. Dat is de crux. Ik ben de meest lakse apper ever en dat wordt me niet altijd in dank afgenomen maar reken maar dat als ik iemand leuk vindt dat ik mijn telefoon opeens steeds in het oog houd. Zo gaat dat gewoon. Daarna verval je weer in je oude telefoongewoontes.

Overigens had ik hier al weken geleden moeten schrijven dat het tóch goed is gekomen tussen mij en mijn vriend maar het klonk zó als een foute film dat ik dat maar achterwege heb gelaten. Gevoel voor drama hebben we in ieder geval wel :') Het gaat overigens erg goed nu, gewoon normaal en leuk. Ouders ontmoet, dit dat. Best bijzonder.
Congrats eef!

Ook hier heb ik inmiddels 'de schoonouders' ontmoet. In het begin even spannend maar gelukkig was haar moeder net zo chill als mijn vriendin en was haar vader vooral nieuwsgierig naar Nederland en dingen hier.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  woensdag 12 oktober 2016 @ 18:22:05 #217
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_165916497
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 18:06 schreef yats het volgende:

[..]

Congrats eef!

Ook hier heb ik inmiddels 'de schoonouders' ontmoet. In het begin even spannend maar gelukkig was haar moeder net zo chill als mijn vriendin en was haar vader vooral nieuwsgierig naar Nederland en dingen hier.
Is je gegund, gozer.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  woensdag 12 oktober 2016 @ 18:37:56 #218
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_165916729
Succesverhalen, leuk :)
pi_165917111
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 14:46 schreef Tyler-Girl het volgende:
Een zaterdag of zondag is inderdaad anders, maar dit zou gewoon vanavond zijn.

Heb ook gezegd dat ik niet direct met hem het bed in duik, maar toen wilde hij nogsteeds dat ik kwam.
Heb nu gezegd dat ik op zie tegen de reis. Zijn reactie was dat ik het dan niet moest doen en we dan wel wat anders af zouden spreken. Maar dan zou het balletje bij mij liggen... :{ Geen idee waarom. :?
Omdat jij niet wil. Dus als je echt interesse hebt is de zet aan jou O+

Lol,misschien thuis nog een ander lees ik net :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_165917139
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 15:24 schreef Allures het volgende:
Is ie wel single?

Sorry dit is zo fishy, waarom er überhaupt nog tijd in steken?
Niet iemand die het serieus met je voor heeft lijkt me
Hij heeft idd een chick.
pi_165919192
Sinds vorig weekend whatsapp ik met een meisje. Elke dag hadden we wel een gesprekje en zo, best leuk. Maar nu geeft ze korte antwoorden of duurt het ineens lang.

Ben vooral benieuwd waarom zoiets in een nacht omslaat. Snap het niet echt.
  woensdag 12 oktober 2016 @ 20:43:10 #222
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_165919200
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 15:17 schreef Tyler-Girl het volgende:
Het stomme is, hij woont een half uur bij me vandaan. Maar hij zit voor een cursus twee nachten in een hotel bij Amsterdam. En hij komt dus niet speciaal voor mij terug...

Een hotelkamer + een date is natuurlijk erg makkelijk, dat is het probleem ook niet. Maar als hij zo graag sex wil, waarom doet hij dan zo moeilijk over het afspreken hier in de buurt?
Of wacht ie een week, ffs :')!
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 18:59 schreef Voetstappen het volgende:

[..]

Hij heeft idd een chick.
Das idd wel erg aannemelijk als ie gebrand is op dat hotel.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_165921185
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 20:42 schreef netchip het volgende:
Sinds vorig weekend whatsapp ik met een meisje. Elke dag hadden we wel een gesprekje en zo, best leuk. Maar nu geeft ze korte antwoorden of duurt het ineens lang.

Ben vooral benieuwd waarom zoiets in een nacht omslaat. Snap het niet echt.
Mogelijkheid is:
In de tussentijd had ze een date :)
Die blijkbaar beviel, dus val jij af.

Het kan ook iets anders zijn. Voor jou relevant: vragen of ze zin heeft in een date, zo niet move on.
Sowieso niet nog een week appen zonder date af te spreken.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 13 oktober 2016 @ 21:55:07 #224
416020 K44S
The bearded man
pi_165941991
Goed. Volgende week vrijdag weer eens een date :).
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  vrijdag 14 oktober 2016 @ 00:45:07 #225
47102 Elvi
miemkwien
pi_165945821
Er komt een dag dat mannen niet schrikken van mijn foto. Vandaag is niet die dag :')
pi_165945851
Leuk, een date topic. :') Hoe vaker ik date hoe meer ik ervan overtuigd raak om gewoon eeuwig vrijgezel te blijven. Pfffrrrtttt. :')
  vrijdag 14 oktober 2016 @ 01:17:46 #227
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_165945955
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 00:51 schreef Stratotanker het volgende:
Leuk, een date topic. :') Hoe vaker ik date hoe meer ik ervan overtuigd raak om gewoon eeuwig vrijgezel te blijven. Pfffrrrtttt. :')
In mijn geval steekt alles nogal grauw af tegen over de laatste persoon waar ik een relatie mee had ;(
  vrijdag 14 oktober 2016 @ 09:23:06 #228
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_165947368
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 01:17 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

In mijn geval steekt alles nogal grauw af tegen over de laatste persoon waar ik een relatie mee had ;(
Ook last van. Zondag een date met een meid in Delft, maar eens kijken of het buiten appen om ook klikt. :)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 14 oktober 2016 @ 09:24:00 #229
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_165947381
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 00:51 schreef Stratotanker het volgende:
Leuk, een date topic. :') Hoe vaker ik date hoe meer ik ervan overtuigd raak om gewoon eeuwig vrijgezel te blijven. Pfffrrrtttt. :')
we willen die kl0te dates horen!

Vertel.
  vrijdag 14 oktober 2016 @ 09:29:27 #230
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165947444
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 00:51 schreef Stratotanker het volgende:
Leuk, een date topic. :') Hoe vaker ik date hoe meer ik ervan overtuigd raak om gewoon eeuwig vrijgezel te blijven. Pfffrrrtttt. :')
Klinkt wel herkenbaar, ja :').

Hoewel ik nu een leuke date heb zit ik stiekem toch te wachten op het moment dat t mis gaat.

Selffulfilling prophecy zo :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_165947549
Misschien enige vorm van selectie toepassen?

Ik heb het daten nooit gehaat oid. Sites wel, maar door wat langer te chatten filter je de idioten er online uit, ipv in je privéleven...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_165948332
Het gaat niet zozeer om idioten, selectie of misgaan. Het gaat om de vicieuze cirkel van aan jezelf werken, meer daten, selectie verscherpen, repeat. Natuurlijk gaat er weleens wat mis of zit er een idioot tussen. Maar vooral het gevoel dat een relatie voorheen zoheelveel simpeler was mis ik weleens. :')
  vrijdag 14 oktober 2016 @ 10:40:32 #233
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165948413
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 09:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Misschien enige vorm van selectie toepassen?

Ik heb het daten nooit gehaat oid. Sites wel, maar door wat langer te chatten filter je de idioten er online uit, ipv in je privéleven...
Het is de selectie niet. Ik kan het niet goed uitleggen :').

Overigens haat ik daten niet, vind t wel leuk. Maar ook vermoeiend op bepaalde momenten.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_165949053
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 10:36 schreef Stratotanker het volgende:
Het gaat niet zozeer om idioten, selectie of misgaan. Het gaat om de vicieuze cirkel van aan jezelf werken, meer daten, selectie verscherpen, repeat. Natuurlijk gaat er weleens wat mis of zit er een idioot tussen. Maar vooral het gevoel dat een relatie voorheen zoheelveel simpeler was mis ik weleens. :')
Voorheen wanneer? Toen je nog kind was en je een duidelijk romantisch beeld had?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_165949078
Oh bij mij is het de selectie vaak wel :@
Ik denk nogal snel 'nee zeggen is ook zoiets en die donderdag moet ik toch even in de stad zijn dus dan prop ik er wel 1 kopje koffie tussen'
Slechte aanpak
  vrijdag 14 oktober 2016 @ 15:14:54 #236
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_165953252
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 09:29 schreef Samzz het volgende:

[..]

Klinkt wel herkenbaar, ja :').

Hoewel ik nu een leuke date heb zit ik stiekem toch te wachten op het moment dat t mis gaat.

Selffulfilling prophecy zo :').
Hoop je dat het mis gaat, of ben je bang dat het mis gaat?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_165953710
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 09:29 schreef Samzz het volgende:

[..]

Klinkt wel herkenbaar, ja :').

Hoewel ik nu een leuke date heb zit ik stiekem toch te wachten op het moment dat t mis gaat.

Selffulfilling prophecy zo :').
Een vorm van zelfsabotage?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_165953910
Ik ben het duidelijk verleerd om met iemand samen te zijn :D Aan de ene kant heel fijn om dingen met je lief te kunnen delen, aan de andere kant apart dat die er dan weer een mening overheeft waar je iets mee moet ofzo :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 14 oktober 2016 @ 16:01:03 #239
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165954036
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 15:14 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Hoop je dat het mis gaat, of ben je bang dat het mis gaat?
Dat laatste :D.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  vrijdag 14 oktober 2016 @ 18:32:32 #240
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_165956435
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 01:17 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

In mijn geval steekt alles nogal grauw af tegen over de laatste persoon waar ik een relatie mee had ;(
Ik heb dat met een date van vorig jaar, nota bene :') Was echt een klik, we zagen elkaar vaak, leek richting relatie te gaan maar ging om een kutte en vooral domme manier kapot. En ik merk dat ik daar af en toe nog best last van heb. Hoe idioot het ook is.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_165957425
quote:
5s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 11:12 schreef Godshand het volgende:

[..]

Voorheen wanneer? Toen je nog kind was en je een duidelijk romantisch beeld had?
Begin/midden 20 bijvoorbeeld. Ik heb eerlijk gezegd nooit echt een romantisch beeld gehad over relaties. Als ik terugkijk ben ik altijd erg (misschien wel heel erg) rationeel geweest. Sowieso vind ik het opmerkelijk dat ik altijd degene was die versierd werd. Het lijkt erop alsof een romantisch beeld na alle relaties en ervaringen juist sterker is geworden. Dus de ratio heeft later plaatsgemaakt voor gevoel.
pi_165958292
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 18:32 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Ik heb dat met een date van vorig jaar, nota bene :') Was echt een klik, we zagen elkaar vaak, leek richting relatie te gaan maar ging om een kutte en vooral domme manier kapot. En ik merk dat ik daar af en toe nog best last van heb. Hoe idioot het ook is.
hoe dan?
Was dat het meisje van de ontbijt date?
pi_165959840
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 19:33 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Begin/midden 20 bijvoorbeeld. Ik heb eerlijk gezegd nooit echt een romantisch beeld gehad over relaties. Als ik terugkijk ben ik altijd erg (misschien wel heel erg) rationeel geweest. Sowieso vind ik het opmerkelijk dat ik altijd degene was die versierd werd. Het lijkt erop alsof een romantisch beeld na alle relaties en ervaringen juist sterker is geworden. Dus de ratio heeft later plaatsgemaakt voor gevoel.
Eigenaardig.

Wat is je leeftijd nu dan?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 14 oktober 2016 @ 22:10:34 #244
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_165961544
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 20:11 schreef Allures het volgende:

[..]

hoe dan?
Was dat het meisje van de ontbijt date?
nee vuurwerk
  vrijdag 14 oktober 2016 @ 22:34:50 #245
47102 Elvi
miemkwien
pi_165962055
Ok ik heb Tinder geïnstalleerd en nu voel ik me vies en verdrietig ;(
pi_165965661
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 22:34 schreef Elvi het volgende:
Ok ik heb Tinder geïnstalleerd en nu voel ik me vies en verdrietig ;(
Want???
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_165965667
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 00:51 schreef Stratotanker het volgende:
Leuk, een date topic. :') Hoe vaker ik date hoe meer ik ervan overtuigd raak om gewoon eeuwig vrijgezel te blijven. Pfffrrrtttt. :')
pi_165965683
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 18:32 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Ik heb dat met een date van vorig jaar, nota bene :') Was echt een klik, we zagen elkaar vaak, leek richting relatie te gaan maar ging om een kutte en vooral domme manier kapot. En ik merk dat ik daar af en toe nog best last van heb. Hoe idioot het ook is.
Dat zijn de fijnste ja.

Had het zelf 2,5 jaar! geleden.

Was ook een klik, zagen elkaar 4-5 x per week, hebben ruim 3 maanden gedate, ze noemde mij al haar vriend tegenover een paar vriendinnen, en toen ging ze op vakantie, en na de vakantie was ik nog 1 keer bij haar, toen was er opeens een afstand, en een paar dagen later zei ze via WhatsApp notabene dat ze mij gefriendzoned had omdat haar gevoel in de vakantie was weggeebt ( Weggebeft eerder denk ik.. ) En toen hebben we nog even kort contact gehad via Facebook waarna ze mij nadat ze zei "Ik kan mij niet openstellen voor een vriendschap tussen ons, maar als ik dat wel kan hoor je het van mij" Blokkeerde.

En dat heeft echt ruim 1 jaar lang aan mij gevroten, heb wel gedate, maar het was toch steeds anders ..

Komt wel goed Sonic O+

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2016 02:49:36 ]
  Official ESF Kreviewer zaterdag 15 oktober 2016 @ 09:38:43 #249
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_165966926
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 22:34 schreef Elvi het volgende:
Ok ik heb Tinder geïnstalleerd en nu voel ik me vies en verdrietig ;(
Het wordt pas spannend als je je ex tegenkomt. Ik heb het dus maar weer verwijderd. Nirt dat ik verder ook maar 1 match had.... Kennelijk geen leuke foto's geplaatst.

Aan de ene kant heb ik wel weer zin om te daten, maar ik heb totaal geen zin om er energie in te steken. (En dit is wel nodig als ik iets wil)
  zaterdag 15 oktober 2016 @ 10:14:03 #250
47102 Elvi
miemkwien
pi_165967234
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 09:38 schreef Kreator het volgende:

[..]

Het wordt pas spannend als je je ex tegenkomt. Ik heb het dus maar weer verwijderd. Nirt dat ik verder ook maar 1 match had.... Kennelijk geen leuke foto's geplaatst.

Aan de ene kant heb ik wel weer zin om te daten, maar ik heb totaal geen zin om er energie in te steken. (En dit is wel nodig als ik iets wil)
Ik ben er vrij zeker van dat mn ex geen Tinder heeft :P

Ik wil ook graag weer daten en verliefd worden, maar via datingsites is het echt kut. Ik verlies een beetje het vertrouwen in de mensheid :')
pi_165967256
Waarom vind je het via datingsites kut?
  Official ESF Kreviewer zaterdag 15 oktober 2016 @ 10:20:03 #252
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_165967286
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 10:14 schreef Elvi het volgende:

Ik wil ook graag weer daten en verliefd worden, maar via datingsites is het echt kut. Ik verlies een beetje het vertrouwen in de mensheid :')
Daarom sta ik ook niet op datingsites. Kom vanzelf wel weer iemand tegen.
Op mijn leeftijd is het sowieso lastiger om iemand te vinden die nog een beetje aan het wensenlijst je voldoet.
Zolang je onder de 30 bent is het nog wel te doen.
  zaterdag 15 oktober 2016 @ 10:22:30 #253
47102 Elvi
miemkwien
pi_165967315
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 10:16 schreef Allures het volgende:
Waarom vind je het via datingsites kut?
Ik vind het geforceerd. En nu beordeel ik iemand veel meer op oppervlakkige punten zoals het uiterlijk of de hobbies (karpervissen ;( ) terwijl irl mn interesse wordt gewekt door andere dingen zoals humor of uitstraling.

En ik doe het zelf ook niet goed op datingsites. Zodra mensen mn foto zien haken ze af. Heel goed voor mn zelfvertrouwen ook _O-
  zaterdag 15 oktober 2016 @ 10:24:05 #254
47102 Elvi
miemkwien
pi_165967327
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 10:20 schreef Kreator het volgende:

[..]

Daarom sta ik ook niet op datingsites. Kom vanzelf wel weer iemand tegen.
Op mijn leeftijd is het sowieso lastiger om iemand te vinden die nog een beetje aan het wensenlijst je voldoet.
Zolang je onder de 30 bent is het nog wel te doen.
Ja dus ik met mn 33 maak geen kans meer ;( Qua wensenlijst ligt mn lat niet heel erg hoog meer, ook dankzij de datingsites. Ik wil gewoon een normaal persoon vinden.
pi_165967396
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 10:22 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ik vind het geforceerd. En nu beordeel ik iemand veel meer op oppervlakkige punten zoals het uiterlijk of de hobbies (karpervissen ;( ) terwijl irl mn interesse wordt gewekt door andere dingen zoals humor of uitstraling.

En ik doe het zelf ook niet goed op datingsites. Zodra mensen mn foto zien haken ze af. Heel goed voor mn zelfvertrouwen ook _O-
Herkenbaar wel :D Daarom kijk ik nu meer om mij heen wie ik in het dagelijks leven tegen kom. Het is niet alsof online dating de enige optie is :)
mag het weten
pi_165967442
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 10:22 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ik vind het geforceerd. En nu beordeel ik iemand veel meer op oppervlakkige punten zoals het uiterlijk of de hobbies (karpervissen ;( ) terwijl irl mn interesse wordt gewekt door andere dingen zoals humor of uitstraling.

En ik doe het zelf ook niet goed op datingsites. Zodra mensen mn foto zien haken ze af. Heel goed voor mn zelfvertrouwen ook _O-
maar dat eerste heb je ook zelf in de hand natuurlijk. Gesprekken een beetje sturen en niet meteen afhaken en zo

En misschien iemand die je kent eens echt leuke foto's laten maken? Ik heb je vaak zien zeggen dat je weinig foto's hebt en er niet graag op gaat. Dan zijn je foto's misschien ook meh terwijl jij dat niet hoeft te zijn

Maar je kunt het natuurlijk ook daar buiten proberen. Er zijn genoeg dingen tegenwoordig die speciaal gemaakt zijn voor mensen die op zoek zijn. Ik hoor altijd reclame voor lexa avonden. Of ga speeddaten
  Moderator zaterdag 15 oktober 2016 @ 10:49:41 #257
45833 crew  Fogel
pi_165967539
In de categotie IRL mensen tegenkomen... ik wil iemand die ik alleen oppervlakkig ken wat beter leren kennen. Heb geen idee of ze vrijgezel is, maar ga haar (zogauw ik het aandurf...) vragen of ze een keer wat wil gaan drinken met me (ik weet dat ze een bierfan is, dus dat is een hele normale vraag in dit geval).
Dit is best een grote stap voor me.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  zaterdag 15 oktober 2016 @ 10:53:11 #258
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_165967560
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 20:11 schreef Allures het volgende:

[..]

hoe dan?
Was dat het meisje van de ontbijt date?
Nee, al heb ik ook wel met haar ontbeten maar jij bedoelt volgens mij dat Duitse meisje (en die heb ik maar 2x gezien).

Hoe het stuk ging? Ze vond me tijdens de laatste date afstandelijk, maar dat heb ik nooit begrepen. En dat vertelde ze me pas veel later ipv vrij snel erna. In die tijd daartussen was haar gevoel wegge-ebt ofzo. Het kwam nogal rauw op mijn dak. We hadden er ook over kunnen praten, maar daar koos zij niet voor. Ik weet niet of het waar is wat ze toen vertelde, maar dit was haar uitspraak en daar moest ik het mee doen :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  zaterdag 15 oktober 2016 @ 10:54:28 #259
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_165967573
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 02:49 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Dat zijn de fijnste ja.

Had het zelf 2,5 jaar! geleden.

Was ook een klik, zagen elkaar 4-5 x per week, hebben ruim 3 maanden gedate, ze noemde mij al haar vriend tegenover een paar vriendinnen, en toen ging ze op vakantie, en na de vakantie was ik nog 1 keer bij haar, toen was er opeens een afstand, en een paar dagen later zei ze via WhatsApp notabene dat ze mij gefriendzoned had omdat haar gevoel in de vakantie was weggeebt ( Weggebeft eerder denk ik.. ) En toen hebben we nog even kort contact gehad via Facebook waarna ze mij nadat ze zei "Ik kan mij niet openstellen voor een vriendschap tussen ons, maar als ik dat wel kan hoor je het van mij" Blokkeerde.

En dat heeft echt ruim 1 jaar lang aan mij gevroten, heb wel gedate, maar het was toch steeds anders ..

Komt wel goed Sonic O+
Haha thanks. Bij jou ook man ;)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  zaterdag 15 oktober 2016 @ 10:57:00 #260
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_165967596
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 10:49 schreef Fogel het volgende:
In de categotie IRL mensen tegenkomen... ik wil iemand die ik alleen oppervlakkig ken wat beter leren kennen. Heb geen idee of ze vrijgezel is, maar ga haar (zogauw ik het aandurf...) vragen of ze een keer wat wil gaan drinken met me (ik weet dat ze een bierfan is, dus dat is een hele normale vraag in dit geval).
Dit is best een grote stap voor me.
Succes alvast!
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Official ESF Kreviewer zaterdag 15 oktober 2016 @ 11:14:25 #261
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_165967741
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 10:49 schreef Fogel het volgende:
In de categotie IRL mensen tegenkomen... ik wil iemand die ik alleen oppervlakkig ken wat beter leren kennen. Heb geen idee of ze vrijgezel is, maar ga haar (zogauw ik het aandurf...) vragen of ze een keer wat wil gaan drinken met me (ik weet dat ze een bierfan is, dus dat is een hele normale vraag in dit geval).
Dit is best een grote stap voor me.
Als je in gedachten houdt dat je het zelf ook heel leuk zou vinden als iemand dat aan je vraagt, is het al minder eng.
  zaterdag 15 oktober 2016 @ 11:27:23 #262
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165967901
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 10:49 schreef Fogel het volgende:
In de categotie IRL mensen tegenkomen... ik wil iemand die ik alleen oppervlakkig ken wat beter leren kennen. Heb geen idee of ze vrijgezel is, maar ga haar (zogauw ik het aandurf...) vragen of ze een keer wat wil gaan drinken met me (ik weet dat ze een bierfan is, dus dat is een hele normale vraag in dit geval).
Dit is best een grote stap voor me.
Logisch. Maar dat komt wel goed, je bent sociaal en je hebt sowieso iets gemeen om over te praten :D.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_165968772
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 10:53 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Nee, al heb ik ook wel met haar ontbeten maar jij bedoelt volgens mij dat Duitse meisje (en die heb ik maar 2x gezien).

Hoe het stuk ging? Ze vond me tijdens de laatste date afstandelijk, maar dat heb ik nooit begrepen. En dat vertelde ze me pas veel later ipv vrij snel erna. In die tijd daartussen was haar gevoel wegge-ebt ofzo. Het kwam nogal rauw op mijn dak. We hadden er ook over kunnen praten, maar daar koos zij niet voor. Ik weet niet of het waar is wat ze toen vertelde, maar dit was haar uitspraak en daar moest ik het mee doen :)
het klinkt niet 100% waar zeg maar. Maar ik kan me voorstellen dat het loslaten nog wat lastiger is als het onbevredigend is afgesloten.

Succes fogel!
  zaterdag 15 oktober 2016 @ 13:15:10 #264
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_165969928
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 12:17 schreef Allures het volgende:

[..]

het klinkt niet 100% waar zeg maar. Maar ik kan me voorstellen dat het loslaten nog wat lastiger is als het onbevredigend is afgesloten.

Succes fogel!
Anderen die ik sprak zeiden dat ook al. Ikzelf twijfel ook ergens wel. Het werd ook via de app medegedeeld en toen ik vragen ging stellen werd ik geblokt :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_165970376
Juist die acties die je niet begrijpt hakken er het hardst in altijd.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Official ESF Kreviewer zaterdag 15 oktober 2016 @ 13:52:20 #266
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_165970610
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 13:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Juist die acties die je niet begrijpt hakken er het hardst in altijd.
Ik begrijp er niks van.
pi_165970682
Het is jammer dat veel mensen zich er met een smoes vanaf maken, om maar van je af te zijn. Helaas is dat dan de situatie, het gewoon bespreekbaar maken is zoveel prettiger voor mij.

Zoals House altijd zegt: "Everybody lies" ;)
pi_165970761
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 02:49 schreef Mister-Bradge het volgende:
omdat haar gevoel in de vakantie was weggeebt ( Weggebeft eerder denk ik.. )
:D
pi_165970978
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 14:03 schreef Paxcon het volgende:

[..]

:D
Ja daar kwam het echt op neer volgens mij _O-
pi_165970995
Heb mij ook helemaal van alle datingsites uitgeschreven, en sluit mij helemaal aan bij Elvi.
Zelfde met die foto trouwens, leuk joh Paiq, heb je een vlot lopend gesprek met iemand, worden de foto's vrij gegeven "U bent uit de contactenlijst geblokkeerd door oppervlakkigetroela69"
pi_165970999
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 10:54 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Haha thanks. Bij jou ook man ;)
Thanks man! :)
pi_165971149
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 10:24 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ja dus ik met mn 33 maak geen kans meer ;( Qua wensenlijst ligt mn lat niet heel erg hoog meer, ook dankzij de datingsites. Ik wil gewoon een normaal persoon vinden.
Definieer normaal?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_165971222
Overigens Happn app verwijderd. Was er wel weer klaar mee.

Op zich grappig om te zien dat je bepaalde personen vaak kruist.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  Moderator zaterdag 15 oktober 2016 @ 14:41:13 #274
45833 crew  Fogel
pi_165971243
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 10:57 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Succes alvast!
Bedankt :)
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 11:14 schreef Kreator het volgende:

[..]

Als je in gedachten houdt dat je het zelf ook heel leuk zou vinden als iemand dat aan je vraagt, is het al minder eng.
Ik zou waarschijnlijk dichtslaan als iemand me dat vroeg :') Maar de gedachte helpt wel denk ik ja, dank je :)

quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 11:27 schreef Samzz het volgende:

[..]

Logisch. Maar dat komt wel goed, je bent sociaal en je hebt sowieso iets gemeen om over te praten :D.
Ja, ALS ze mee wil. Maar ik ga het in ieder geval vragen als ik haar weer zie. Misschien niet de eerste keer dat ik haar weer zie, maar het gaat gebeuren. :Y
Ik moet verder met mijn leven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 12:17 schreef Allures het volgende:

[..]

Succes fogel!
Bedankt :)
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  Official ESF Kreviewer zaterdag 15 oktober 2016 @ 15:00:21 #275
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_165971448
quote:
5s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 14:33 schreef Godshand het volgende:

[..]

Definieer normaal?
Iedereen zonder fok-account.
pi_165971846
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 14:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
Heb mij ook helemaal van alle datingsites uitgeschreven, en sluit mij helemaal aan bij Elvi.
Zelfde met die foto trouwens, leuk joh Paiq, heb je een vlot lopend gesprek met iemand, worden de foto's vrij gegeven "U bent uit de contactenlijst geblokkeerd door oppervlakkigetroela69"
:') waarom meteen iemand oppervlakkig noemen. Je moet het er wel op kunnen natuurlijk
  zaterdag 15 oktober 2016 @ 15:31:39 #277
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165971870
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 14:39 schreef Godshand het volgende:
Overigens Happn app verwijderd. Was er wel weer klaar mee.

Op zich grappig om te zien dat je bepaalde personen vaak kruist.
Happn heb ik misschien 1 dag geprobeerd :+. Vond het maar een vreemde app, op een of andere manier kwam ik steeds mannen uit Noord-Holland tegen en ik betwijfel of ze toevallig allemaal die dag voor mijn huis stonden :D.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zaterdag 15 oktober 2016 @ 15:33:23 #278
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_165971905
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 10:49 schreef Fogel het volgende:
In de categotie IRL mensen tegenkomen... ik wil iemand die ik alleen oppervlakkig ken wat beter leren kennen. Heb geen idee of ze vrijgezel is, maar ga haar (zogauw ik het aandurf...) vragen of ze een keer wat wil gaan drinken met me (ik weet dat ze een bierfan is, dus dat is een hele normale vraag in dit geval).
Dit is best een grote stap voor me.
Heeft ook mijn voorkeur maar is altijd fucking spannend...

Aan de andere kant: niet geschoten is helemaal mis.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_165971963
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 15:29 schreef Allures het volgende:

[..]

:') waarom meteen iemand oppervlakkig noemen. Je moet het er wel op kunnen natuurlijk
Ja klopt, maar ik denk dat er meer is dan alleen het uiterlijk.
Als je met iemand een leuk gesprek hebt en er is een klik dan vind ik dat belangrijker dan iemand die er uitziet volgens de norm die ons word aangepraat via de media.
pi_165972533
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 15:38 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Ja klopt, maar ik denk dat er meer is dan alleen het uiterlijk.
Als je met iemand een leuk gesprek hebt en er is een klik dan vind ik dat belangrijker dan iemand die er uitziet volgens de norm die ons word aangepraat via de media.
ja jij. Dat maakt iemand niet meteen oppervlakkig als ze het wel mee wil laten wegen in Den toekomstige partner. En zoals ik al zei, je moet het er wel op kunnen. Waarom zou je meer moeten zien in iemand waar je van opdroogt?
pi_165972900
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 10:14 schreef Elvi het volgende:

[..]
Ik wil ook graag weer daten en verliefd worden, maar via datingsites is het echt kut. Ik verlies een beetje het vertrouwen in de mensheid :')
Idem ;(
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
  zaterdag 15 oktober 2016 @ 16:59:07 #282
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165972961
Kennissen van me willen me koppelen aan een boerenjongen hier uit de buurt :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_165973014
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 16:59 schreef Samzz het volgende:
Kennissen van me willen me koppelen aan een boerenjongen hier uit de buurt :').
Altijd fijn van die koppelgestes van mensen die je kent :P Maar voor hetzelfde geld klikt het gewoon goed. En anders heb je wat om te lachen later :+
mag het weten
pi_165973429
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 10:14 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ik wil ook graag weer daten en verliefd worden, maar via datingsites is het echt kut. Ik verlies een beetje het vertrouwen in de mensheid :')
Datingsites zijn ook kut. Ik vraag mij af of er fatsoenlijke aantallen zijn op te noemen van stelletjes die elkaar hebben gevonden via zo'n site.

Sommige sites doen overduidelijk alles om je geld af te troggelen, op andere websites staan weer allemaal profielen met hele waslijsten aan eisen waar je aan moet voldoen en dan hebben we nog van die alleenstaande moeders van in de 20 met 3 tot 5 jonge kinderen die iemand zoeken en op de profielvraag of ze een kinderwens hebben, antwoorden met 'misschien'. Serieuse deelnemers bijna niet te bekennen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 15:29 schreef Allures het volgende:

[..]

:') waarom meteen iemand oppervlakkig noemen. Je moet het er wel op kunnen natuurlijk
Dan kun je gewoon een net bericht toesturen; Sorry ik ben niet (meer) geinteresseerd, groetjes.
Direct blokkeren is nogal recht voor zijn raap. Zeker als je voor de foto's gewoon leuke gesprekken hebt gehad.
  zaterdag 15 oktober 2016 @ 17:26:57 #285
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165973453
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 17:03 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Altijd fijn van die koppelgestes van mensen die je kent :P Maar voor hetzelfde geld klikt het gewoon goed. En anders heb je wat om te lachen later :+
Och ik laat ze er mooi grapjes over maken, denk niet dat ze t daadwerkelijk gaan doen :P.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_165973458
Tja ik heb dat een paar keer gezegd. Het gesprek waar je dan in beland is echt niet iets dat je blijft doen :')
Het is niet alsof mensen daar normaal op reageren en gewoon zeggen 'goh jammer, veel succes verder!'
pi_165973485
Ik heb overigens iemand ontmoet via een datingsite. Misschien biedt het hoop :P
pi_165973522
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 17:26 schreef Samzz het volgende:

[..]

Och ik laat ze er mooi grapjes over maken, denk niet dat ze t daadwerkelijk gaan doen :P.
Jij kent ze beter dus dat zal :D Vrienden hebben dat weleens voor mij gedaan. Was leuk en wel met twee bloedmooie vrouwen. O+ Maar verder dan een kopje thee of koffie kwam het niet. :+
mag het weten
pi_165973531
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 17:27 schreef Allures het volgende:
Tja ik heb dat een paar keer gezegd. Het gesprek waar je dan in beland is echt niet iets dat je blijft doen :')
Het is niet alsof mensen daar normaal op reageren en gewoon zeggen 'goh jammer, veel succes verder!'
:D Dat wel dan weer. Maar je komt dan niet bot over. Mocht je dan lastig gevallen worden, dan gewoon blocken die handel. :)
  zaterdag 15 oktober 2016 @ 17:33:29 #290
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_165973587
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 16:28 schreef Allures het volgende:

[..]

ja jij. Dat maakt iemand niet meteen oppervlakkig als ze het wel mee wil laten wegen in Den toekomstige partner. En zoals ik al zei, je moet het er wel op kunnen. Waarom zou je meer moeten zien in iemand waar je van opdroogt?
Hard maar waar. Ik zou zelf ook niet willen daten met iemand die me niet aantrekkelijk vindt, dat liever wat langer single en dan wel een relatie waarin ze me graag ziet komen (phrasing!)
pi_165973612
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 17:27 schreef Allures het volgende:
Ik heb overigens iemand ontmoet via een datingsite. Misschien biedt het hoop :P
N=1 though :+ En waar las ik nu dat 1 op de 7 bij datingsitises daadwerkelijk er een relatie aan overhield... Je kunt er genoeg mensen door ontmoeten, maar het zegt niks over of het uitgroeit tot iets meer dan een enkele ontmoeting.
mag het weten
pi_165974040
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 17:30 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

:D Dat wel dan weer. Maar je komt dan niet bot over. Mocht je dan lastig gevallen worden, dan gewoon blocken die handel. :)
jawel want die gesprekken dwingen je om bot te zijn wil je er ooit vanaf komen
En/of je moet alsnog blokken

Sorry maar ik ben van het vriendelijke gesprekje afgestapt

Ik gaf ooit ook antwoord op elk berichtje dat ik binnen kreeg. Soms gewoon iets van 'bedankt voor je bericht maar ik zie te weinig raakvlakken. Veel succes verder'. Dan krijg je de gemeente en meest dwingende shit terug hoor
Jammer voor die paar die aardig waren en daarna sip zijn, maar het was alleen maar contact via een datingsite of app en je bent elkaar niks verplicht
Als je daar langer dan 3 minuten sip van blijft moet je misschien sowieso wat anders gaan doen
pi_165974103
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 17:34 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

N=1 though :+ En waar las ik nu dat 1 op de 7 bij datingsitises daadwerkelijk er een relatie aan overhield... Je kunt er genoeg mensen door ontmoeten, maar het zegt niks over of het uitgroeit tot iets meer dan een enkele ontmoeting.
ja weet ik maar ik dacht laat ik wat positiefs de groep in gooien :P
pi_165974119
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 17:33 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Hard maar waar. Ik zou zelf ook niet willen daten met iemand die me niet aantrekkelijk vindt, dat liever wat langer single en dan wel een relatie waarin ze me graag ziet komen (phrasing!)
Mijn date is niet iemand waar ik qua uiterlijk direct op zou vallen. Maar duuuuuuuuuuuuuuuude wat vind ik hem opwindend :9~
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_165974123
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 15:00 schreef Kreator het volgende:

[..]

Iedereen zonder fok-account.
:D
Goede zelfkennis heb je ;)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_165974271
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 18:02 schreef Allures het volgende:

[..]

ja weet ik maar ik dacht laat ik wat positiefs de groep in gooien :P
Oh.. :@ Hmm dan houd ik mijn mond wel :P
mag het weten
  zaterdag 15 oktober 2016 @ 18:39:35 #297
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_165974580
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 18:02 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Mijn date is niet iemand waar ik qua uiterlijk direct op zou vallen. Maar duuuuuuuuuuuuuuuude wat vind ik hem opwindend :9~
Yes. Maar dat klinkt al anders dan niet knap vinden ;)
pi_165975697
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 18:02 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Mijn date is niet iemand waar ik qua uiterlijk direct op zou vallen. Maar duuuuuuuuuuuuuuuude wat vind ik hem opwindend :9~
Toen je 'm beter leerde kennen begon je z'n uiterlijk ook aantrekkelijk te vinden of vind je 'm gewoon qua gedrag aantrekkelijk?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_165976848
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 17:58 schreef Allures het volgende:

[..]

jawel want die gesprekken dwingen je om bot te zijn wil je er ooit vanaf komen
En/of je moet alsnog blokken

Sorry maar ik ben van het vriendelijke gesprekje afgestapt

Ik gaf ooit ook antwoord op elk berichtje dat ik binnen kreeg. Soms gewoon iets van 'bedankt voor je bericht maar ik zie te weinig raakvlakken. Veel succes verder'. Dan krijg je de gemeente en meest dwingende shit terug hoor
Jammer voor die paar die aardig waren en daarna sip zijn, maar het was alleen maar contact via een datingsite of app en je bent elkaar niks verplicht
Als je daar langer dan 3 minuten sip van blijft moet je misschien sowieso wat anders gaan doen
Zielig dat soort mensen. Aangezien uiterlijk heel belangrijk is, is Tinder misschien wel een verstandigere oplossing. Alles begint namelijk met een foto. Hoef je gelijk geen hele gesprekken meer te houden voor je een foto ziet zoals bij Paiq.
  zaterdag 15 oktober 2016 @ 22:01:50 #300
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_165979001
Hi hi, ja, plaatjes zijn net zo relevant als de binnenkant. Is toch een indruk immers waar je wel of niet mee hand in hand wil lopen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 15 oktober 2016 @ 22:02:19 #301
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_165979014
En dicht.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')