abonnement Unibet Coolblue
pi_171138700
Bij iPhone krijg je geen "pop-up" bovenin het scherm als je je telefoon op niet storen hebt staan en je wordt gebeld. Bij m'n s7 Edge wel, kan ik dit veranderen? Ik hoef niet te weten dat iemand me belt als ik met m'n telefoon bezig ben en hem op niet storen heb staan. Ik wil alleen daarna een melding dat iemand me gebeld heeft.
  maandag 29 mei 2017 @ 20:59:49 #102
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_171310663
Onlangs de telefoon geupdate met de nieuwe software van Samsung.
Nu mis ik een functionaliteit die ok heel veel gebruikte: het meertalige toetsenbord.
Ik had Nederlands, Engels en Duits ingesteld staan en de telefoon herkende tijdens het typen alle 3 de talen om tikfouten te corrigeren. Ik heb wederom de 3 talen aangezet maar hij verbeterd alles terug naar Nederlands (indien mogelijk). Echt schijt irritant, de functie werkte prima. Hoe zet ik dit weer aan?
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  maandag 29 mei 2017 @ 21:33:29 #103
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171311571
Ja, ik heb hetzelfde probleem, ik heb Nederlands en Engels ingesteld, maar ik moet voor de meest simpele woorden overschakelen naar het andere taal-toetsenbord om het te herkennen.

Daarbij is het ook strontirritant dat als je een foto in je galerij bekijkt de foto eerst omlijst wordt door wit, (horizontale foto, verticaal bekijken), en het na een aantal seconden, als de buttons boven en onder verdwijnen, overgaat op zwart.
Bij de oude versie was het altijd zwart, ook wel zo rustig voor je ogen, dit witte is al erg, maar het overgaan naar zwart is helemaal vervelend, het lijkt niet aan te passen in de instellingen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_171312312
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 20:59 schreef daNpy het volgende:
Onlangs de telefoon geupdate met de nieuwe software van Samsung.
Nu mis ik een functionaliteit die ok heel veel gebruikte: het meertalige toetsenbord.
Ik had Nederlands, Engels en Duits ingesteld staan en de telefoon herkende tijdens het typen alle 3 de talen om tikfouten te corrigeren. Ik heb wederom de 3 talen aangezet maar hij verbeterd alles terug naar Nederlands (indien mogelijk). Echt schijt irritant, de functie werkte prima. Hoe zet ik dit weer aan?
Met het standaardtoetsenbord van Samsung? Ik had ook voor deze update dat ik door middel van vegen over de spatiebalk moest wisselen tussen Nederlands en Engels. Bij mij herkent hij in ieder geval niet tijdens het typen - zoals bij iPhone wel het geval is - automatisch de taal.
  maandag 29 mei 2017 @ 21:56:23 #105
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171312361
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 21:55 schreef Krollie het volgende:

[..]

Met het standaardtoetsenbord van Samsung? Ik had ook voor deze update dat ik door middel van vegen over de spatiebalk moest wisselen tussen Nederlands en Engels. Bij mij herkent hij in ieder geval niet tijdens het typen - zoals bij iPhone wel het geval is - automatisch de taal.
Voor deze update gebruikte de telefoon bij mij gewoon de talen die bekend waren, er werd iig niet koste wat kost geprobeerd er een Nederlands woord van te maken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_171312885
Ik heb even iets veranderd in de taalinstellingen. Let me find out wat is Honda happen of I type English without changing the words of they are changed nu the system.

Oké. Een paar woorden worden dus verandert en inderdaad naar het Nederlands. Ik had, zag ik net, bij de taalinstellingen alleen Nederlands ingesteld en niet wat ik dacht; Nederlands en Engels.
  maandag 29 mei 2017 @ 22:17:46 #107
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_171313254
Ik had idd ook de toetsenborden op NL, UK en DE maar daartussen wisselen was niet nodig voor de woord herkenning.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 21:06:03 #108
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_171334725
Ik heb het gevonden, onder instellingen - algemeen beheer - taal en invoer ga je naar virtueel toetsenbord, dan naar samsung toetsenbord.
Er opent zich een nieuw scherm waar je onder talen en typen de gewenste talen toe kan voegen.

De functionaliteit is nog steeds anders als voorheen; je moet nu daadwerkelijk het toetsenbord op de juiste taal zetten om dat woordenboek erbij te krijgen.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_171340940
quote:
2s.gif Op zondag 2 oktober 2016 21:40 schreef Timeschanger het volgende:

Heb de 6.
Die nu los (model) voor ¤ 300,- is te koop. Maar fijn dat jij blij bent met je aifoon.

Groetjes van een heel tevreden 6 Edge+ en 7 gebruiker met die constante geweldige batterij

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-05-2017 06:13:01 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')