abonnement Unibet Coolblue
pi_165713899


Welkom in het Hondentopic!

Foto's maken een groot deel uit van deze reeks, maar schroom ook niet om je vragen te stellen of om je verhaal te vertellen.

http://www.hondenplaza.nl/
http://hondenfokkers.startkabel.nl/

Puppycursus
Bij puppycursus leer je op een speelse manier met je hond omgaan. Je zult wat basisoefeningen leren en alledaagse handelingen zoals: aangelijnd wandelen zonder trekken, zitten, liggen, terugkomen bij roepen, etc. Maar niet minder belangrijk is het sociale aspect van de cursus. Je puppy leert gelijk dat andere mensen en honden niet eng zijn, maar juist hartstikke leuk. Puppycursus heb je in alle soorten en maten, je moet zelf even uitzoeken welke manier het best bij jou en je puppy past.

Agility
Agility (ook wel behendigheid genoemd) is een discipline van de hondensport vergelijkbaar met jumping bij paardensport. Het parcours omvat een aantal hindernissen die de hond moet nemen, geleid door zijn begeleider, in een minimum van tijd, op de juiste wijze en in een bepaalde volgorde. Agility laat toe de fysieke toestand van een hond te beoordelen en geeft hem de mogelijkheid om een groot zelfvertrouwen te krijgen. Gebruikte toestellen zijn: de hoogtesprong, de breedtesprong, de borstelsprong, de tunnel, de slurf, de band, de katteloop, de A-schutting, de wip en de slalom.
Informatie Agility

Flyball
Flyball is een teamsport, waarbij 2 teams in estafettevorm tegen elkaar strijden. Per race lopen er altijd 4 honden. D.w.z. dat ieder team bestaat uit minimaal 4 honden en maximaal 2 reservehonden. Een hond mag beslist geen slipketting dragen! Elke hond van een team moet over 4 lage hindernissen springen om bij het flyballapparaat te komen. Het team dat het eerst 4 honden reglementair over de finish heeft, is winnaar van de race. Een wedstrijd wordt gewonnen door het team, dat als eerste 2 races gewonnen heeft (best of three).
Informatie Flyball

Ringtraining
De doelstelling van ringtraining is om de hond optimaal te leren voorbrengen op een tentoonstelling, ter beoordeling door de keurmeester. Het oefenen is er op gericht dat de hond zich goed presenteert aan de keurmeester. Een goed geshowde hond is altijd een voordeel bij de beoordeling. Iedere hond kan succesvol deelnemen aan ringtraining. Uiteraard speelt de "will to please" van de hond mee. Maar elke hond vindt aandacht leuk. En bij ringtraining krijgt en draait alle aandacht om de hond. Het strekt verder tot aanbeveling aan ringtraining deel te nemen als de hond volledig is ingeënt.
Informatie ringtraining


Linkje naar het vorige deel:
klik.

Deze OP is hier te vinden
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  zondag 2 oktober 2016 @ 19:38:51 #2
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_165714330
Mss moet je echt iets beter lezen of zo, ik kaartte ook al eerder aan dat een rashond een stamboom moet hebben, zonder afstammingsbewijs ben je niks, gewoon een bastaard, kun je zo raszuiver zijn als maar kan hoor, als beide ouders een stamboom hebben maar de pups niet zijn het geen rashonden meer.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zondag 2 oktober 2016 @ 19:40:44 #3
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_165714362
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_165715073
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_165715205
Ben nu ook maar even gaan googlen. Definitie van een rashond is me niet duidelijk geworden, wel dat er over enerzijds rashonden met en anderszijds rashonden zonder stamboom wordt gesproken. Kwam ook nog dit tegen:

http://www.rashondenwijzer.nl/nieuws/2015/03/wel-geen-stamboom

quote:
De Raad van Beheer baseert zich in zijn oordeel op het z.g. Incidentierapport van de Universiteit Utrecht. Kijken we naar de cijfers in het Incidentierapport dan zien we dat er 159 honden waren met een stamboom en daar werden 74 erfelijke aandoeningen aangetroffen. In dit onderzoek waren veel meer honden zonder stamboom: namelijk 1055 met 323 erfelijke aandoeningen. Dus concludeert de Raad ontstaan de problemen door rashonden zonder stamboom, want dat zijn er veel meer. Velen zullen deze logica niet kunnen volgen, want het gaat er immers niet om of de stamboomhonden van de Raad meer of minder in aantal zijn, maar of ze gemiddeld gezonder zijn. Bij de 159 honden met stamboom waren 74 erfelijke aandoeningen, dus gemiddeld 0,47. Bij de honden zonder stamboom is het gemiddelde 0,31. Het verschil is dus 0,16. Dat betekent dat in het Incidentie-onderzoek honden met stamboom gemiddeld meer dan 50% meer erfelijke aandoeningen hebben.

Dat honden met stamboom het slechter doen dan honden zonder stamboom wordt nog eens bevestigd door een eigen enquête op de website van Dier&Recht, ingevuld door meer dan 2.000 hondenbezitters. De verschillen waren hier overigens minder groot.

Om (nog) meer duidelijkheid te krijgen of rashonden met stamboom meer/minder erfelijke aandoeningen hebben dan rashonden zonder stamboom, heeft Dier&Recht aan de Universiteit van Wageningen gevraagd hier onderzoek naar te doen. Dat onderzoek werd gesaboteerd. Kennelijk waren de georganiseerde fokkers, dus de fokkers van rashonden met stamboom, bevreesd voor de uitkomst. Desondanks was de uitkomst dat dure honden met een stamboom niet significant gezonder zijn dan dezelfde honden zonder stamboom.
Er gaat natuurlijk ontzettend veel geld om in die business, triest maar haast onvermijdelijk dat er dan gesjoemeld wordt als er gepoogd wordt er een onderzoek naar te doen.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  zondag 2 oktober 2016 @ 20:11:40 #6
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_165715222
Goed als je het zo wil spelen, jezusmina. Je maakt gewoon de fout dat je niet goed weet wat een rashond nou precies is, als je zo je punt wil behalen, prima, maar kom op, get your facts straight...
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zondag 2 oktober 2016 @ 20:12:15 #7
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_165715235
oke, de troll heeft haar minute of fame gehad, laten we weer on topic gaan.

Een oudje die ik toevallig op FB tegenkwam, toen Cooper nog een Coopertje was, maar die ik jullie niet wil onthouden.

'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_165715244
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 20:11 schreef oh-oh het volgende:
Goed als je het zo wil spelen, jezusmina. Je maakt gewoon de fout dat je niet goed weet wat een rashond nou precies is, als je zo je punt wil behalen, prima, maar kom op, get your facts straight...
Nou nou, take a chill pill. Het is nog steeds zondag.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  zondag 2 oktober 2016 @ 20:12:50 #9
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_165715249
:D Smeerpoets!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zondag 2 oktober 2016 @ 20:13:22 #10
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_165715268
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 20:12 schreef oh-oh het volgende:
:D Smeerpoets!
yup, rashond onwaardig :D
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_165715288
Typisch dat het woord troll moet vallen als je er hier een kritische noot probeert tussen te krijgen.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  zondag 2 oktober 2016 @ 20:14:17 #12
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165715298
quote:
1s.gif Op zondag 2 oktober 2016 20:13 schreef Njosnavelin het volgende:
Typisch dat het woord troll moet vallen als je er hier een kritische noot probeert tussen te krijgen.
Dat vind ik ook jammer. Je stelt imo terechte vragen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 2 oktober 2016 @ 20:15:53 #13
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_165715339
quote:
1s.gif Op zondag 2 oktober 2016 20:14 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat vind ik ook jammer. Je stelt imo terechte vragen.
misschien wel maar volgens mij niet in lijn met het topic en/of TT
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  zondag 2 oktober 2016 @ 20:16:21 #14
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165715350
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 20:15 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

misschien wel maar volgens mij niet in lijn met het topic en/of TT
Dat klopt. Maar daar kun je ook op een andere manier mee omgaan.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 2 oktober 2016 @ 20:18:35 #15
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_165715403
quote:
1s.gif Op zondag 2 oktober 2016 20:16 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat klopt. Maar daar kun je ook op een andere manier mee omgaan.
dat dacht ik ook, ze had er een eigen topic over kunnen openen als ze er zoveel problemen mee heeft.
Verder vraag ik mij af of de t.... wel eens bij een hondenshow geweest is.....
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  zondag 2 oktober 2016 @ 20:20:39 #16
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_165715453
Ik zou niet eens weten hoe er tegenwoordig nog gesjoemeld kan worden, juist niet met die stamboomhonden, die moeten godverdorie dna afgeven en die worden allemaal gechipt en geregistreerd :D
Ik weet echt zeker dat er heel erg veel dierenleed voorkomen zou worden als mensen verplicht moeten kiezen tussen een echte rashond gefokt volgens de regels van de rasvereniging met een stamboom van de raad van beheer of een asielhond, en als daar niks meer tussenin zou zitten. Want die broodfokgevallen en die gelegenheidsnestjes, daar gaat het echt juist veel vaker de mist in, is het niet qua gezondheid dan is het wel qua gedrag of ondoordachte aanschaf.
En dat er zoveel geld in omgaat ( de enige die er rijk van wordt is de raad van beheer imo, dat zijn echt grote geldzuigers :D ) is ook echt complete bullshit.
Ik ken geen GOEDE fokker die er rijk van wordt, die mensen geven zoveel geld uit aan shows en testen en toestanden. Ook voor het geld moet je weer bij de broodfokkers zijn, of bij de mensen die es leuk een nestje doen en vijf wannabe chihuahua's verkopen voor 500 euro per stuk en er verder alleen een chip en een enting in duwen :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zondag 2 oktober 2016 @ 20:22:56 #17
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165715519
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 20:18 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

dat dacht ik ook, ze had er een eigen topic over kunnen openen als ze er zoveel problemen mee heeft.
Verder vraag ik mij af of de t.... wel eens bij een hondenshow geweest is.....
Ik heb het over jou. Je hoeft iemand die een andere mening is toegedaan niet meteen trol te noemen.

Zelf kwam ik regelmatig bij (inter)nationale hondenshows en mijn ding is het ook niet :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  Moderator zondag 2 oktober 2016 @ 20:26:17 #18
155227 crew  Guppy
dus
pi_165715595
Maar een apart topic hierover is wellicht niet eens zo'n heel slecht idee (hint)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zondag 2 oktober 2016 @ 20:28:50 #19
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165715665


Zo ligt dat erbij O+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 2 oktober 2016 @ 20:36:46 #20
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_165715934
quote:
1s.gif Op zondag 2 oktober 2016 20:22 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik heb het over jou. Je hoeft iemand die een andere mening is toegedaan niet meteen trol te noemen.

Zelf kwam ik regelmatig bij (inter)nationale hondenshows en mijn ding is het ook niet :).
Ik vind/ vond het ongepast om een discussie off topic door te blijven voeren en dan ook nog je gelijk probeer te halen, vandaar de "name calling"

Hondenshows zijn ook niet mijn ding maar ik weet wel dat vele eigenaars daar met veel.liefde en zorg om hun hond geven.
Maar ja, ik laat het hier maar bij.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  zondag 2 oktober 2016 @ 20:39:11 #21
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_165716023
Ik show niet eens en ik vind shows leuk :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zondag 2 oktober 2016 @ 20:41:54 #22
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165716116
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 20:36 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Ik vind/ vond het ongepast om een discussie off topic door te blijven voeren en dan ook nog je gelijk probeer te halen, vandaar de "name calling"

Hondenshows zijn ook niet mijn ding maar ik weet wel dat vele eigenaars daar met veel.liefde en zorg om hun hond geven.
Maar ja, ik laat het hier maar bij.
Euh, dat is het idee van een discussie.

En of de eigenaren om hun dieren geven stond niet ter discussie.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 2 oktober 2016 @ 20:42:53 #23
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_165716160
quote:
1s.gif Op zondag 2 oktober 2016 20:41 schreef Samzz het volgende:

[..]

Euh, dat is het idee van een discussie.

zoals eerder gezegd, er is een tijd en plaats...
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  zondag 2 oktober 2016 @ 20:43:39 #24
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165716185
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 20:42 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

zoals eerder gezegd, er is een tijd en plaats...
En die was nu even hier, zal wel vaker gebeuren :7.

Anywhoo, let's bring in the pictures O+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 2 oktober 2016 @ 20:44:49 #25
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_165716223
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 20:39 schreef oh-oh het volgende:
Ik show niet eens en ik vind shows leuk :D
Mijn vrouw beleeft er veel plezier aan, niet alleen aan het showen zelf maar vooral ook aan het samen zijn met gelijkgestemde mensen.
Zij stelt ook wel een vraagtekens bij mij hobby verslaving :D
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  zondag 2 oktober 2016 @ 20:45:15 #26
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_165716236
quote:
1s.gif Op zondag 2 oktober 2016 20:41 schreef Samzz het volgende:

[..]

Euh, dat is het idee van een discussie.

En of de eigenaren om hun dieren geven stond niet ter discussie.
Mwah, ze doet er anders wel over het algemeen erg neerbuigend over hoor.
quote:
1s.gif Op zondag 2 oktober 2016 12:22 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat betreft die discussie over die king Charles spaniel hierboven: die gezondheidsproblemen zijn bij de meeste rashonden wel in meer of mindere mate aanwezig. Als je echt een gezonde hond wil kun je beter voor een mix gaan, kwestie van simpele genetica. Vind de opmerkingen hierboven dan ook wat hypocriet, to be honest.
Daarnaast zitten de asielen vol met honden en worden er nog altijd veel honden afgemaakt. Waarom mensen überhaupt nog voor een rashond gaan zal voor mij dan ook altijd onbegrijpelijk blijven.
En die hondenshows... :')
Ook over mensen die rashonden kopen, ik vind dat echt volslagen onterecht.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_165717642
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 20:45 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Mwah, ze doet er anders wel over het algemeen erg neerbuigend over hoor.

[..]

Ook over mensen die rashonden kopen, ik vind dat echt volslagen onterecht.
Quote je die post nou als voorbeeld van mij neerbuigendheid?
Ik zie het er niet in, was overigens ook totaal niet mijn bedoeling om neerbuigend te doen. Maar goed, misschien ligt het meer aan de interpretatie dan aan de opmerking zelf.

En dan nog algemeen: jammer dat een discussie over dit onderwerp, dat ik persoonlijk erg interessant en belangrijk vind, hier zo snel stuk loopt. En dat het woord troll weer meteen moet vallen als het een beetje moeilijk wordt vind ik ook erg typerend en gewoon triest. Daarnaast denk ik dat sommigen hier gewoon te weinig kennis hebben van basic genetica om inhoudelijk iets zinnigs te kunnen zeggen over dit onderwerp.
Maar hier zal ik het bij laten, dan kunnen jullie weer verder met de fotootjes enzo.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  zondag 2 oktober 2016 @ 21:25:58 #28
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_165717736
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 20:28 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]

Zo ligt dat erbij O+.
Oh ik smelt O+
  zondag 2 oktober 2016 @ 21:28:25 #29
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_165717819
Op mij komt die laatste zin weer erg neerbuigend over maar goed, dat ligt ongetwijfeld aan mij.
Wel grappig dat ik jouw te kortschieting in de discussie ook aan een gebrek aan kennis wijt.
Foto's doe jij nooit dus hier, mijn apen:


Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zondag 2 oktober 2016 @ 21:37:21 #30
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_165718112
Lekker in het bad... O+

LOL wat kijken ze blij :+
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  zondag 2 oktober 2016 @ 22:02:43 #31
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_165718764
Ja ja, ze moesten naar show, mishandeling is het :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zondag 2 oktober 2016 @ 22:02:51 #32
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_165718769
Ik hou sjoooooooooooveeeeel van grote honden O+
pi_165733124
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 21:28 schreef oh-oh het volgende:
Op mij komt die laatste zin weer erg neerbuigend over maar goed, dat ligt ongetwijfeld aan mij.
Wel grappig dat ik jouw te kortschieting in de discussie ook aan een gebrek aan kennis wijt.
Foto's doe jij nooit dus hier, mijn apen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had Findik vanmiddag alleen maar z'n nek gewassen.
"It was Hell"... Maar toen ik hem afdroogde deed ie heeeel zielig.

Al jaren loopt Dino over het muurtje. Findik heeft het nog nooit gedaan
Dus pleur ik hem ook op de muur en hij loopt erover alsof hij het ook al jaren doet.
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
  maandag 3 oktober 2016 @ 19:30:46 #34
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_165733839
Ah dat is zo cute! Die van mij lopen precies zo ook al jaren over twee muren langs de maas!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_165759121
Moet nog wel lachen dat dier&recht erbij werd gehaald...flutgedoe daar _O-

Die badfoto _O-



Nog 2 nachtjes slapen.. dan komt haar nieuwe speelmaatje..
De 2 kleine dames zullen het niet zo leuk vinden schat ik zo in :+
  donderdag 6 oktober 2016 @ 20:08:42 #36
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_165795810


Altijd leuk als er iemand blij is als je thuis kom van je werk en aandacht wil :D
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_165960212
Statieportret


<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
  zaterdag 15 oktober 2016 @ 16:07:33 #38
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165972320
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 21:26 schreef -CRASH- het volgende:
Statieportret
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ahw O+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  maandag 17 oktober 2016 @ 21:42:47 #39
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_166023353






Voorjaar in Nieuw-Zeeland
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_166045722
ow...een honden topic...hierbij mijn kleine chocolade bol als pupje en hoe ze nu is (1.5)
Ze groeien zo ontzettend snel O+
Engelse cocker spaniel *O*



I am a Koala who Stretches :P
  maandag 24 oktober 2016 @ 21:54:42 #41
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_166181357
Onze oudste is vandaag in mijn handen gestorven, hartaanval.




[ Bericht 51% gewijzigd door xzaz op 24-10-2016 22:47:28 ]
  woensdag 26 oktober 2016 @ 16:14:46 #42
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_166220733
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 21:54 schreef xzaz het volgende:
Onze oudste is vandaag in mijn handen gestorven, hartaanval.


[ afbeelding ]
Wat erg, heel veel sterkte. :*

Pelle zat gisteren avond relaxed tv te kijken terwijl zijn rug gekrabbeld werd door het baasje. :P



En samen met de kat knuffelen.

"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  woensdag 26 oktober 2016 @ 16:33:53 #43
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_166221132
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 21:54 schreef xzaz het volgende:
Onze oudste is vandaag in mijn handen gestorven, hartaanval.


[ afbeelding ]
Verdorie zeg... Sterkte.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_166221508
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 21:54 schreef xzaz het volgende:
Onze oudste is vandaag in mijn handen gestorven, hartaanval.

:'( :'( :'(
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
  woensdag 26 oktober 2016 @ 16:55:29 #45
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_166221555
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 16:14 schreef snakelady het volgende:

[..]

Wat erg, heel veel sterkte. :*
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 16:33 schreef Samzz het volgende:

[..]

Verdorie zeg... Sterkte.
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 16:52 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

:'( :'( :'(
Bedankt allemaal. Je denkt, het is maar een hond maar het heeft me wel wat meer gedaan dan ik verwacht had. Het ging allemaal zo snel, ze heeft nog drie keer naar adem gehapt maar in de auto op weg naar het dierenarts leefde zeal niet meer. Ze liet toen al alles los.

Afgelopen jaar was ze ook incontinent geworden ze heeft verder een prima leven gehad.
pi_166361259
Leven als kat en hond.


Wat doe je daar...


<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
pi_166367037
Lees deze brief svp goed door helemaal tot het einde: Ontvangen via een groep:
Fokkers voor Fokkers, Heel belangrijk voor mensen met Collie-achtigen en of kruisingen daarvan maar ook andere rasssen en kruisingen kunnen gevaar lopen.
OPEN BRIEF AAN ALLE DIERENARTSEN IN NEDERLAND EN BELGIË:
“Een insecticide hoort niet thuis in het lichaam van een hond”......

Vanavond op een vandaag wordt er ook over gesproken in de uitzending.
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
  woensdag 2 november 2016 @ 13:09:57 #48
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_166367416
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 16:55 schreef xzaz het volgende:

[..]

[..]

[..]

Bedankt allemaal. Je denkt, het is maar een hond maar het heeft me wel wat meer gedaan dan ik verwacht had. Het ging allemaal zo snel, ze heeft nog drie keer naar adem gehapt maar in de auto op weg naar het dierenarts leefde zeal niet meer. Ze liet toen al alles los.

Afgelopen jaar was ze ook incontinent geworden ze heeft verder een prima leven gehad.
Wat laat, maar heel veel sterkte! Zoiets is echt kut.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_166368290
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 21:54 schreef xzaz het volgende:
Onze oudste is vandaag in mijn handen gestorven, hartaanval.


[ afbeelding ]
Heel veel sterkte :'(
I solemnly swear i'm up to no good
pi_166384444
Urgh, Mo heeft vannacht de bank extra aangekleed met brokken en slijm. Wanneer moet ik mij echt zorgen maken qua overgeven?

Hij heeft nu namelijk in de ochtend en de nacht overgegeven en ook nog best veel ook ;(
  donderdag 3 november 2016 @ 10:31:55 #51
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_166387005





Ochtendje strand O+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_166388047
Whahaha met dat pootje op de tennisbal! :D
  dinsdag 8 november 2016 @ 09:09:57 #53
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_166494235
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 11:36 schreef WeirdlyWired het volgende:
Whahaha met dat pootje op de tennisbal! :D
Schattig he O+.



Zo vond ik m net :D.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 8 november 2016 @ 18:58:40 #54
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_166506158
Ze zijn echt heel erg leuk samen die twee!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 8 november 2016 @ 19:08:04 #55
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_166506398
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 18:58 schreef oh-oh het volgende:
Ze zijn echt heel erg leuk samen die twee!
Ja echt he O+.

Ik moet momenteel verplicht op rust en dan liggen ze zo bij me:

“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_166506599
O+
pi_166554023
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 10:31 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ochtendje strand O+.
Wat een lollig duo.
Is de kleinste eigenlijk de grootste?
pi_166598497
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2016 19:08 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja echt he O+.

Ik moet momenteel verplicht op rust en dan liggen ze zo bij me:

[ afbeelding ]
:o

Findik is zijn nieuwe mand aan het testen :Z :Z :Z
En dat lukt hem uitstekend.
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
  zaterdag 12 november 2016 @ 12:23:38 #59
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_166602782
Hahaha Findik! O+

Samen ''schooien'' om iets lekkers.

"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zaterdag 12 november 2016 @ 13:10:32 #60
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_166603871
Pelle is echt helemaal pup af qua uiterlijk nu he?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zaterdag 12 november 2016 @ 13:18:53 #61
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_166604062
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 04:49 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Wat een lollig duo.
Is de kleinste eigenlijk de grootste?
Uhuh :D.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zaterdag 12 november 2016 @ 13:26:03 #62
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_166604182
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 13:10 schreef oh-oh het volgende:
Pelle is echt helemaal pup af qua uiterlijk nu he?
[ afbeelding ]
Ja, hij is nu 8 maanden en is inderdaad wel pup af. :D
wat betreft innerlijk nog niet helemaal. :P

Leuke foto weer!
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_166604616
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2016 09:09 schreef Samzz het volgende:

[..]

Schattig he O+.

[ afbeelding ]

Zo vond ik m net :D.
:D
  zaterdag 12 november 2016 @ 13:57:56 #64
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_166604777
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 13:26 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ja, hij is nu 8 maanden en is inderdaad wel pup af. :D
wat betreft innerlijk nog niet helemaal. :P

Leuke foto weer!
Leo is bijna 16 maanden en ziet er nog steeds uit als een pup, qua gedrag is ie wel heel gehoorzaam maar speels als een pup is ie zeker nog wel, inclusief speelbijten en zo O+
Hij heeft ook die hele pubertijd overgeslagen :o
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zaterdag 12 november 2016 @ 16:03:28 #65
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_166606724
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 13:57 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Leo is bijna 16 maanden en ziet er nog steeds uit als een pup, qua gedrag is ie wel heel gehoorzaam maar speels als een pup is ie zeker nog wel, inclusief speelbijten en zo O+
Hij heeft ook die hele pubertijd overgeslagen :o
Hier ook nog geen pubertijdsgedrag inderdaad, hij heeft het een paar weken terug gehad dat hij begon te rijen, en dan vooral bij de kinderen, maar verteld dat wanneer hij dat gaat doen ze op moeten staan, weglopen en hem negeren en toen heeft hij dat ook snel afgeleerd. Alleen bij een vriendin van mij blijft hij het doen, geen idee waarom!?
Maar binnenkort moet hij er wel aan gaan geloven en komt er een knip in, niet hierom maar hij is overdag wel eens bij de buren wanneer ik lang op school ben en ze heeft een teefje, we zitten niet te wachten op een nestje en apart houden is dan ook geen doen. . ;)
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_166607050
Puberteit :P

Ik vind Pelle er nog wel erg puppy uitzien, cute O+

Dat speelbijten doet die 9-jarige van mij ook nog altijd trouwens, is dat typisch puppy?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  zaterdag 12 november 2016 @ 20:44:42 #67
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_166612125
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2016 16:22 schreef Njosnavelin het volgende:
Puberteit :P
Oh ja, blijft vreemd staan maar je hebt gelijk. :P

quote:
Ik vind Pelle er nog wel erg puppy uitzien, cute O+

Dat speelbijten doet die 9-jarige van mij ook nog altijd trouwens, is dat typisch puppy?
En dank je! ;)
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_166612444
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:23 schreef snakelady het volgende:
Hahaha Findik! O+

Samen ''schooien'' om iets lekkers.

[ afbeelding ]
Wat leuk, ik zie niet zo vaak een hond naast een kat! Leuk samen O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_166614216
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 13:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]

Leo is bijna 16 maanden en ziet er nog steeds uit als een pup, qua gedrag is ie wel heel gehoorzaam maar speels als een pup is ie zeker nog wel, inclusief speelbijten en zo O+
Hij heeft ook die hele pubertijd overgeslagen :o
Leo is toch de rechter? Ik vind hem net een ietwat slordige en uitbundige jonkvrouwe met een dubbelpuntige gesluierde hoed.
Zoals de middelste, alleen zien die er in mijn herinnering anders uit: lichtere basishoed en meer & springeriger sluierwerk.


http://www.alice-in-wonde(...)s/2009/12/hoeden.jpg
  zondag 13 november 2016 @ 01:18:07 #70
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_166617452
Leo is de middelste, de kleinste :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_166621508
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2016 19:08 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja echt he O+.

Ik moet momenteel verplicht op rust en dan liggen ze zo bij me:

[ afbeelding ]
Wat een dotjes. Stuk gezelliger lijkt me, zo samen op de bank. O+
  zondag 13 november 2016 @ 20:27:27 #72
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_166636790
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2016 21:00 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Wat leuk, ik zie niet zo vaak een hond naast een kat! Leuk samen O+
Ik heb een vreemde kat, ze vind honden leuker dan andere katten. :P
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_166685728
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 13:57 schreef oh-oh het volgende: [..]

Leo is bijna 16 maanden en ziet er nog steeds uit als een pup, qua gedrag is ie wel heel gehoorzaam maar speels als een pup is ie zeker nog wel, inclusief speelbijten en zo O+
Hij heeft ook die hele pubertijd overgeslagen :o
Hij leek me wat ouder doordat hij wat massief overkomt op deze foto.
Erg leuke foto met die pompomgirl-boys.

quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 20:27 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik heb een vreemde kat, ze vind honden leuker dan andere katten. :P
Misschien voelt ze dan minder concurrentie. Of ze is opgegroeid met een of meer honden. Ze heeft de hondenhouding bij wachten op lekkers ,dat al of niet komen zal. Katten kunnen dat veel dwingender doen.
  woensdag 16 november 2016 @ 14:09:09 #74
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_166692258
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 02:10 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Hij leek me wat ouder doordat hij wat massief overkomt op deze foto.
Erg leuke foto met die pompomgirl-boys.

[..]

Misschien voelt ze dan minder concurrentie. Of ze is opgegroeid met een of meer honden. Ze heeft de hondenhouding bij wachten op lekkers ,dat al of niet komen zal. Katten kunnen dat veel dwingender doen.
Haar eerste levensjaar inderdaad met honden, toen 10 jaar geen hond maar ze is het nooit verleerd. ;)
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_166692312

O+
  vrijdag 18 november 2016 @ 12:24:17 #76
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_166732864
Aw mooi, beer in de bergen O+

Here come the men in black:

Teslynd , weet je zeker dat je Leo bedoelt? Daar is nou eens echt niks massief aan namelijk :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 21 november 2016 @ 11:38:01 #77
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_166797393
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 12:24 schreef oh-oh het volgende:
Aw mooi, beer in de bergen O+

Here come the men in black:
[ afbeelding ]
Teslynd , weet je zeker dat je Leo bedoelt? Daar is nou eens echt niks massief aan namelijk :D
[ afbeelding ]
Knappe mannen O+.



Boor en Mier :') :D.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_166797845
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 12:24 schreef oh-oh het volgende:
Aw mooi, beer in de bergen O+

Here come the men in black:
[ afbeelding ]
Teslynd , weet je zeker dat je Leo bedoelt? Daar is nou eens echt niks massief aan namelijk :D
[ afbeelding ]
Het zullen een momentopname en de gezichtshoek geweest zijn. Alleen de romp hè.

Wat hebben de drie schouder aan schouder lopende zwarte mannen opeens een grote zeiloren. Meestal zie ik vooral franje, behalve bij die ene foto waar Leo wel een soort lange muizenoren leek te hebben.
  zondag 11 december 2016 @ 20:32:00 #79
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_167264606
Pelle vandaag! <3





"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_167265687
Sportief setje oh-oh;p

Pelle O+

Mijn puppy :+
  woensdag 14 december 2016 @ 09:55:09 #81
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_167317196
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 21:04 schreef _Multiply86_ het volgende:
Sportief setje oh-oh;p

Pelle O+

Mijn puppy :+
[ afbeelding ]
O+.

Hoort die 'ditch' in de neus bij het ras :@?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_167324397
_O- haha ja dat hoort bij Pointers.
  donderdag 15 december 2016 @ 14:16:01 #83
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_167343669


Kussentjes en dekentjes gewassen en opgeklopt. Mier maakt er dankbaar gebruik van, lekker voor de verwarming O+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zaterdag 17 december 2016 @ 20:17:31 #84
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_167400590
quote:
1s.gif Op maandag 21 november 2016 11:38 schreef Samzz het volgende:

[..]

Knappe mannen O+.

[ afbeelding ]

Boor en Mier :') :D.
Ik zie er maar één. Of is die witte ook een hond...?
  zaterdag 17 december 2016 @ 22:07:27 #85
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_167404722
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2016 14:16 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]

Kussentjes en dekentjes gewassen en opgeklopt. Mier maakt er dankbaar gebruik van, lekker voor de verwarming O+.
Zielsvergenoegd ligt hij daar. :D Het gaat echt heel goed met hem dat is wel duidelijk.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_167565380
&lt;a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Vereniging voor weerkunde en klimatologie&lt;/a&gt;
&lt;a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;ESTOFEX&lt;/a&gt;
  vrijdag 23 december 2016 @ 22:30:03 #87
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_167565482
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 20:17 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Ik zie er maar één. Of is die witte ook een hond...?
Mier is die witte bult :'). Hij ligt altijd onder de dekens.

quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 22:07 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Zielsvergenoegd ligt hij daar. :D Het gaat echt heel goed met hem dat is wel duidelijk.
Die heeft zijn draai wel gevonden ja O+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zaterdag 24 december 2016 @ 12:06:29 #88
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_167574143




Met Boor en Mier in de polder wezen spelen O+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zaterdag 7 januari 2017 @ 15:27:37 #89
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_167951762
Zeven maanden oud alweer.

Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_168107173


Dinky, 1 van de hondjes van mijn moeder (andere hondje dat ze heeft is Dinky's zusje uit hetzelfde nest). Op deze foto was ze ongeveer 3 maanden oud.. Gisteren heeft mijn moeder helaas moeten besluiten om Dinky in te laten slapen :'( Afgelopen november was ze net 2 jaar geworden, zo jong :(



Paar maanden geleden.

[ Bericht 8% gewijzigd door Alieda-R op 13-01-2017 17:29:04 ]
  vrijdag 13 januari 2017 @ 17:34:43 #91
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_168107411
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 17:21 schreef Alieda-R het volgende:
[ afbeelding ]

Dinky, 1 van de hondjes van mijn moeder (andere hondje dat ze heeft is Dinky's zusje uit hetzelfde nest). Op deze foto was ze ongeveer 3 maanden oud.. Gisteren heeft mijn moeder helaas moeten besluiten om Dinky in te laten slapen :'( Afgelopen november was ze net 2 jaar geworden, zo jong :(

[ afbeelding ]
Paar maanden geleden.
Ocharme, zo'n leuk hondje en zo'n kort leven maar.... Sterkte ermee. :)
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_168108098
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 17:34 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Ocharme, zo'n leuk hondje en zo'n kort leven maar.... Sterkte ermee. :)
Dank je :)

Is een groot gemis, ze was zo lief en vrolijk.

Maar helaas bleek ze een afwijking aan haar lever te hebben wat epilepsie aanvallen veroorzaakte. De aanvallen begonnen afgelopen zomer, eerst af en toe, daarna meer, paar weken geleden dosis medicijnen verhoogd, leek weer goed te gaan maar van eergisteravond tot gistermiddag kreeg ze ineens heel veel aanvallen en bij de laatste aanval bleef ze erin, kon niet meer op haar pootjes staan. Toen mijn moeder met haar bij de dierenarts kwam zei die ook meteen dat alles was geprobeerd wat mogelijk was (zware medicijnen, dieetvoer), inslapen was dus voor Dinky het beste.

We missen haar enorm nu, ze was heel erg lief. Nu hopen dat haar zusje de aandoening niet heeft. Afgelopen week hoorde mijn moeder dat een ander hondje uit hetzelfde nestje (hondje is van een kennis van mijn moeder) onlangs ook een paar aanvallen heeft gehad :( Dus moet door de dierenarts worden onderzocht en dan maar hopen dat mijn moeder's hondje Rosy wel gezond is.

De vaderhond blijkt ook van alles te mankeren onder andere epilepsie en meerdere allergieën.
  vrijdag 13 januari 2017 @ 19:06:39 #93
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_168109295
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 18:11 schreef Alieda-R het volgende:

[..]

Dank je :)

Is een groot gemis, ze was zo lief en vrolijk.

Maar helaas bleek ze een afwijking aan haar lever te hebben wat epilepsie aanvallen veroorzaakte. De aanvallen begonnen afgelopen zomer, eerst af en toe, daarna meer, paar weken geleden dosis medicijnen verhoogd, leek weer goed te gaan maar van eergisteravond tot gistermiddag kreeg ze ineens heel veel aanvallen en bij de laatste aanval bleef ze erin, kon niet meer op haar pootjes staan. Toen mijn moeder met haar bij de dierenarts kwam zei die ook meteen dat alles was geprobeerd wat mogelijk was (zware medicijnen, dieetvoer), inslapen was dus voor Dinky het beste.

We missen haar enorm nu, ze was heel erg lief. Nu hopen dat haar zusje de aandoening niet heeft. Afgelopen week hoorde mijn moeder dat een ander hondje uit hetzelfde nestje (hondje is van een kennis van mijn moeder) onlangs ook een paar aanvallen heeft gehad :( Dus moet door de dierenarts worden onderzocht en dan maar hopen dat mijn moeder's hondje Rosy wel gezond is.

De vaderhond blijkt ook van alles te mankeren onder andere epilepsie en meerdere allergieën.
Die arme Dinky, ik denk dat je moeder er goed aan deed. Als het echt niet meer gaat dan houdt t op. -O-
Ik zal heel hard duimen dat Rosy wel gezond is en héél lang bij jullie mag blijven. Het hakt er wel in hoor als je opeens een lieve hond moet missen. Ik heb vorig jaar ook afscheid moeten nemen van een van mijn honden, maar die was als oud. En dan is t toch anders dan bij zo'n jonkie.
Mist Rosy haar niet ook ? Het zal voor haar ook wel wennen zijn lijkt mij.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_168110107
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 19:06 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Die arme Dinky, ik denk dat je moeder er goed aan deed. Als het echt niet meer gaat dan houdt t op. -O-
Ik zal heel hard duimen dat Rosy wel gezond is en héél lang bij jullie mag blijven. Het hakt er wel in hoor als je opeens een lieve hond moet missen. Ik heb vorig jaar ook afscheid moeten nemen van een van mijn honden, maar die was als oud. En dan is t toch anders dan bij zo'n jonkie.
Mist Rosy haar niet ook ? Het zal voor haar ook wel wennen zijn lijkt mij.
Ja zeker mist ze haar zusje. Als iemand de naam Dinky noemt, springt ze op de rugleuning van de bank om door het raam te kijken of haar zusje eraan komt.
  vrijdag 13 januari 2017 @ 20:09:34 #95
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_168110788
Aw wat sneu, zo jong nog. Sterkte! Hebben jullie het andere hondje geen afscheid laten nemen?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 13 januari 2017 @ 20:13:15 #96
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_168110905
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 19:42 schreef Alieda-R het volgende:

[..]

Ja zeker mist ze haar zusje. Als iemand de naam Dinky noemt, springt ze op de rugleuning van de bank om door het raam te kijken of haar zusje eraan komt.
Mijn ervaring is dat het wel slijt maar t duurt een tijdje. Ik vond t steeds weer even slikken als ik zoiets zag.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  vrijdag 13 januari 2017 @ 20:28:54 #97
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_168111364
Hier heeft mijn oudste ( die sinds gisteren 10 is ) ondertussen 4 honden uit de roedel zien overlijden, hij is elke keer vreselijk aangeslagen, duurt echt weken voor ie weer helemaal zichzelf is, arme knul. En na de laatste moest ie zich ook nog eens gaan bewijzen als roedelleider, iets wat eigenlijk helemaal niet bij hem past. Gelukkig voor hem zijn ze nog maar met zijn drietjes, en is hij de andere twee wel met gemak de baas.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_168112165
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 20:28 schreef oh-oh het volgende:
Hier heeft mijn oudste ( die sinds gisteren 10 is ) ondertussen 4 honden uit de roedel zien overlijden, hij is elke keer vreselijk aangeslagen, duurt echt weken voor ie weer helemaal zichzelf is, arme knul. En na de laatste moest ie zich ook nog eens gaan bewijzen als roedelleider, iets wat eigenlijk helemaal niet bij hem past. Gelukkig voor hem zijn ze nog maar met zijn drietjes, en is hij de andere twee wel met gemak de baas.
Rosy is ook niet alleen nu, mijn moeder heeft nog 3 katten maar daar heeft ze niet zoveel mee. Ze is bijna altijd samen geweest met haar zusje. Als pups zijn ze ongeveer 6 weken uit elkaar geweest. Rosy woonde eerst bij de ouders van mijn broertje zijn ex, maar ze werd daar vanaf dat ze 2 maanden was geslagen, geschopt en er werd met haar gegooid. Zwaar getraumatiseerd was ze en wilde iedereen aanvallen en bijten.

Toen is besloten Rosy tijdelijk bij mijn moeder te laten wonen, om aan te sterken, te leren mensen te vertrouwen om vervolgens een goed baasje te zoeken, maar na een paar weken was mijn moeder al zo aan haar gehecht dat ze haar niet meer kwijt wilde dus besloot ze dat Rosy voorgoed mocht blijven. Rosy en Dinky vonden het ook geweldig dat ze samen waren, vanaf het moment dat Rosy binnen kwam herkende Dinky haar meteen :D Altijd samen op de bank slapen, achter elkaar aan rennen, samen voor het raam naar buiten kijken. Ze deden alles samen. Merkte vandaag ook duidelijk aan Rosy dat ze niet helemaal zichzelf was, veel minder enthousiast toen ik binnen kwam. Af en toe even naast me zitten en dan liep ze weer weg en ging met een diepe zucht op de bank liggen :'(

Mijn moeder is er ook helemaal kapot van, ze weet dat ze heeft gedaan wat het beste was. Maar de stilte in huis is zo naar, Dinky was een heel aanwezig hondje, altijd knuffelen en altijd blij.
pi_168112283
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 20:09 schreef oh-oh het volgende:
Aw wat sneu, zo jong nog. Sterkte! Hebben jullie het andere hondje geen afscheid laten nemen?
Mijn moeder heeft Dinky nog even mee in huis gehad voordat ze haar naar het crematorium bracht. Haar nog even in haar dekentje op de bank gelegd en Rosy nog even aan haar laten snuffelen. Maar toen Rosy merkte dat Dinky niet op haar reageerde liep ze weer bij haar vandaan.
  vrijdag 13 januari 2017 @ 21:03:51 #100
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_168112568
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 20:55 schreef Alieda-R het volgende:

[..]

Mijn moeder heeft Dinky nog even mee in huis gehad voordat ze haar naar het crematorium bracht. Haar nog even in haar dekentje op de bank gelegd en Rosy nog even aan haar laten snuffelen. Maar toen Rosy merkte dat Dinky niet op haar reageerde liep ze weer bij haar vandaan.
Dat is wel goed, ze weet dan wel dat ze dood is in elk geval, maakt nog niet dat ze haar niet zal missen hoor.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Knikkerking dinsdag 17 januari 2017 @ 07:37:17 #101
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_168212608
Wat lijkt me dat erg als ik ooit m'n kleine grummel moet opgeven :'(
Maar gelukkig wordt hij deze maand pas 1 jaar :) Dus hopelijk nog vele jaren plezier en liefde van 't beestje O+

'Byte' is inmiddels wel alweer wat gegroeid:















Gisteren zat hij nog aan de gordijnen te kauwen.... maar hey, hoe kun je op zo'n klein lief vosje nu kwaad zijn?! :')
  dinsdag 17 januari 2017 @ 12:38:49 #102
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_168217160
:o Wat is ie groot geworden!
Hij is wel nog steeds way cute O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_168217660
Wat een lekkere pluizenbal O+

Alleen de gedachte dat onze Loebes er ooit niet meer is maakt mij kotsmisselijk. Hij moet maar gewoon nog 100 jaar mij voor de voeten lopen hoor.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_168225205
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 07:37 schreef Atmoz het volgende:
Wat lijkt me dat erg als ik ooit m'n kleine grummel moet opgeven :'(
Maar gelukkig wordt hij deze maand pas 1 jaar :) Dus hopelijk nog vele jaren plezier en liefde van 't beestje O+

'Byte' is inmiddels wel alweer wat gegroeid:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Gisteren zat hij nog aan de gordijnen te kauwen.... maar hey, hoe kun je op zo'n klein lief vosje nu kwaad zijn?! :')
Hij is schattig, maar zie je dat hij op elke foto blaakt van zelfvertrouwen/ego? Wat je lieve vosje nu mag, doet hij straks als hij groot is ook.
pi_168225264
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 18:19 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Hij is schattig, maar zie je dat hij op elke foto blaakt van zelfvertrouwen/ego? Wat je lieve vosje nu mag, doet hij straks als hij groot is ook.
Ik zie niks vreemds hoor. Gewoon een relaxte hond.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_168225584
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 18:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik zie niks vreemds hoor. Gewoon een relaxte hond.
Ik zie ook niets vreemds, maar wel een jonge hond die blaakt van zelfvertrouwen en een baas die graag een klein schatje blijft zien.
pi_168226495
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 18:34 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Ik zie ook niets vreemds, maar wel een jonge hond die blaakt van zelfvertrouwen en een baas die graag een klein schatje blijft zien.
Agh de mijne vrat ook de trap op als pup en dan moest ik ook stiekem om lachen. En toch is het helemaal goed gekomen.
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 18 januari 2017 @ 10:04:35 #108
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_168238955
N=1 :D.

Ik zou het meteen nu al afleren.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_168240190
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 07:37 schreef Atmoz het volgende:
Wat lijkt me dat erg als ik ooit m'n kleine grummel moet opgeven :'(
Maar gelukkig wordt hij deze maand pas 1 jaar :) Dus hopelijk nog vele jaren plezier en liefde van 't beestje O+

'Byte' is inmiddels wel alweer wat gegroeid:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Gisteren zat hij nog aan de gordijnen te kauwen.... maar hey, hoe kun je op zo'n klein lief vosje nu kwaad zijn?! :')
Mooie hond :)

Is inderdaad vreselijk als je je beestje op moet geven. Dinky was niet mijn hondje maar ik zag haar wel meerdere keren per week bij m'n moeder.

'T is zo stil als ik daar nu kom. Normaal gesproken als ik binnen kwam 2 vrolijke springende hondjes die allebei meteen op schoot sprongen.

Nu alleen Rosy nog, maar is te merken dat ze haar zusje mist. Rosy springt nog steeds vaak op de rugleuning van de bank, pootjes op de vensterbank en blijft maar naar buiten staren :'( Zal nog wel ff duren tot ze dat niet meer doet. Als ze de naam Dinky hoort wordt ze helemaal blij en begint ze te kwispelen, dus proberen die naam niet zo vaak te noemen.
  Knikkerking donderdag 19 januari 2017 @ 14:00:10 #110
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_168267395
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 12:38 schreef oh-oh het volgende:
:o Wat is ie groot geworden!
Hij is inderdaad flink gegroeid :)
Maar het is soms ook de schijn... op sommige foto's lijkt hij wel op een (iets kleiner type) herdershond ofzo, maar zo groot is hij dus echt niet he. Het is (en blijft gelukkig ook) een redelijk klein hondje. Heel gek, soms kijk ik naar hem en dan denk ik "pffew, jij wordt groot", en de dag erna zie ik het prutske lopen en denk ik "hehe, kijk 'm nou, het kleine draakje" O+

quote:
Hij is wel nog steeds way cute O+
:Y *;

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 13:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wat een lekkere pluizenbal O+
Ja he >:)

quote:
Alleen de gedachte dat onze Loebes er ooit niet meer is maakt mij kotsmisselijk. Hij moet maar gewoon nog 100 jaar mij voor de voeten lopen hoor.
Hehe "voor de voeten lopen" ja >:) Ik ken het O-)

Maar inderdaad, ik word er ook niet goed van als ik eraan denk. Hij wordt dus binnenkort 1 jaar, en voor de grap zeg ik wel eens tegen m'n vriendin "we kunnen dus nog 14 jaar van hem genieten schat" (vind ze niet leuk })) maar als ik er dan écht over nadenk hoe het zou zijn als ik hem eens dood zou aantreffen dan rollen me de tranen over m'n wangen. Gelukkig denk ik er niet teveel over na *O*

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 18:19 schreef Teslynd het volgende:

Hij is schattig, maar zie je dat hij op elke foto blaakt van zelfvertrouwen/ego? Wat je lieve vosje nu mag, doet hij straks als hij groot is ook.
Ik denk dat je vooral doelt op die foto waar hij op de salontafel ligt, right?
Dat mag hij ook absoluut niet. Zo betrapte ik hem eens toen ik de woonkamer in kwam. Hij weet dat hij dat niet mag, en dat doet ook niet (tenminste, dat denk/hoop ik >:)).

quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 10:04 schreef Samzz het volgende:
N=1 :D.

Ik zou het meteen nu al afleren.
Wat is N=1? :)

quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 11:27 schreef Alieda-R het volgende:

Mooie hond :)
Dankjewel.

quote:
Is inderdaad vreselijk als je je beestje op moet geven. Dinky was niet mijn hondje maar ik zag haar wel meerdere keren per week bij m'n moeder.

'T is zo stil als ik daar nu kom. Normaal gesproken als ik binnen kwam 2 vrolijke springende hondjes die allebei meteen op schoot sprongen.

Nu alleen Rosy nog, maar is te merken dat ze haar zusje mist. Rosy springt nog steeds vaak op de rugleuning van de bank, pootjes op de vensterbank en blijft maar naar buiten staren :'( Zal nog wel ff duren tot ze dat niet meer doet. Als ze de naam Dinky hoort wordt ze helemaal blij en begint ze te kwispelen, dus proberen die naam niet zo vaak te noemen.
Erg zielig inderdaad :@ Niet teveel over nadenken... En natuurlijk genieten van de dingen die er wél nog zijn *O*
pi_168275472
quote:
Hehe "voor de voeten lopen" ja >:) Ik ken het O-)

Maar inderdaad, ik word er ook niet goed van als ik eraan denk. Hij wordt dus binnenkort 1 jaar, en voor de grap zeg ik wel eens tegen m'n vriendin "we kunnen dus nog 14 jaar van hem genieten schat" (vind ze niet leuk })) maar als ik er dan écht over nadenk hoe het zou zijn als ik hem eens dood zou aantreffen dan rollen me de tranen over m'n wangen. Gelukkig denk ik er niet teveel over na *O*
Ja echt als hij in de weg kan liggen zal hij het niet laten hoor. Of tennisballen recht achter mij Leggen zodat ik bijna mijn nek breek.

Mijn ouders hebben een jack Russel genaamd Rocky. Ik ben opgegroeid met dat monster en hij is afgelopen 14 januari dan ook al 16 geworden. Maar ik begin hem te knijpen hij gaat nu echt heel erg snel achteruit.
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 19 januari 2017 @ 20:35:26 #112
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_168276314
Je moet die ouwe ook niet knijpen!
Ik vind het bij honden op leeftijd een heel ander verhaal hoor, toen die oude van mij ging had ik daar echt meteen vrede mee, die was bijna 17, die had zijn tijd wel mooi volgemaakt O+

Ik heb er hier een met een bak met 70 golfballen of zo, waar hij elke dag een mijnenveld mee uitlegt in mijn huis. Maar hij heeft er zo veel lol mee :') O+
Buiten dat ik er dus constant mijn nek over breek of op ga zitten op de bank en zo gooit hij ze ook graag hard op mijn voeten zodat ik ze een zetje geef, of op de laminaat, vet irritante hobby _O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_168276646
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 20:35 schreef oh-oh het volgende:
Je moet die ouwe ook niet knijpen!
Ik vind het bij honden op leeftijd een heel ander verhaal hoor, toen die oude van mij ging had ik daar echt meteen vrede mee, die was bijna 17, die had zijn tijd wel mooi volgemaakt O+

Ik heb er hier een met een bak met 70 golfballen of zo, waar hij elke dag een mijnenveld mee uitlegt in mijn huis. Maar hij heeft er zo veel lol mee :') O+
Buiten dat ik er dus constant mijn nek over breek of op ga zitten op de bank en zo gooit hij ze ook graag hard op mijn voeten zodat ik ze een zetje geef, of op de laminaat, vet irritante hobby _O-
Tuurlijk mooie leeftijd. Maar in mijn leven waar ik mij nog het meeste van Herrinner is Rocky er altijd. Dus ik zou het echt heel raar vinden als hij er ineens niet meer zou zijn.

En die ballen.. Zit je dus op de wc hoor je achter de deur.. Pok pok pok die bal stuiteren.. En dan weer klonk tegen de deur pok pok pok.. Af en toe... :+
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 30 januari 2017 @ 10:46:01 #114
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_168538096


Boor na een uur strand O+. Mier had alleen maar oog voor zijn balletje:



O+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_168688964
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 07:37 schreef Atmoz het volgende:
Wat lijkt me dat erg als ik ooit m'n kleine grummel moet opgeven :'(
Maar gelukkig wordt hij deze maand pas 1 jaar :) Dus hopelijk nog vele jaren plezier en liefde van 't beestje O+

'Byte' is inmiddels wel alweer wat gegroeid:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Gisteren zat hij nog aan de gordijnen te kauwen.... maar hey, hoe kun je op zo'n klein lief vosje nu kwaad zijn?! :')
Wat een leukerd!
pi_168689036
Hier slaapdag..


Gisteren showdag.. net 2 dagen ervoor 9 maanden geworden dus nu voor de punten;)

Met zn handler voor Luxemburg, kon ze hem al even leren kennen :+
  zondag 5 februari 2017 @ 17:32:56 #117
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_168689603
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 17:05 schreef _Multiply86_ het volgende:
Hier slaapdag..
[ afbeelding ]

Gisteren showdag.. net 2 dagen ervoor 9 maanden geworden dus nu voor de punten;)
[ afbeelding ]
Met zn handler voor Luxemburg, kon ze hem al even leren kennen :+
Ligt er nou echt een konijn links achter de hond die op zijn rug ligt, of lijkt dat alleen maar zo ? :D
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_168689865
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 17:32 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Ligt er nou echt een konijn links achter de hond die op zijn rug ligt, of lijkt dat alleen maar zo ? :D
Haha het is een kussen :+ Dacht leuk voor het bed van de jachthonden;p
  zondag 5 februari 2017 @ 17:54:10 #119
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_168690012
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 17:46 schreef _Multiply86_ het volgende:

[..]

Haha het is een kussen :+ Dacht leuk voor het bed van de jachthonden;p
LOL ik dacht al... _O-

Hele mooie reu trouwens.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_168717995
Mooi dramatische foto. Tjonge, een heel bed nodig voor de drie honden & konijn.
  maandag 6 februari 2017 @ 20:06:16 #121
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_168718275
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 19:58 schreef Teslynd het volgende:
Mooi dramatische foto. Tjonge, een heel bed nodig voor de drie honden & konijn.
Het kan gekker hoor.
De hond van mijn ouders heeft een eigen slaapkamer, geen grap :D
  woensdag 8 februari 2017 @ 16:56:43 #122
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_168760267
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 17:05 schreef _Multiply86_ het volgende:
Hier slaapdag..
[ afbeelding ]

Gisteren showdag.. net 2 dagen ervoor 9 maanden geworden dus nu voor de punten;)
[ afbeelding ]
Met zn handler voor Luxemburg, kon ze hem al even leren kennen :+
Mooi manneke, hoor.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 8 februari 2017 @ 16:59:06 #123
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_168760313


Sneeuw O+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_168760349
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 19:58 schreef Teslynd het volgende:
Mooi dramatische foto. Tjonge, een heel bed nodig voor de drie honden & konijn.
Tuurlijk, eigen matras.. moeten toch lekker liggen :+ . En 4 honden.. maar de andere ligt meestal op het vloerkleed of in het kleine mandje.
  woensdag 8 februari 2017 @ 17:06:54 #125
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_168760476
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 16:59 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]

Sneeuw O+.
Dat kleine hondje O+
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_168766256


Was altijd een stille volger hier maar ik kan nu ook mee doen. Volgende week mag ik hem meenemen naar huis, nog eventjes geduld.. O+
pi_168766331
quote:
17s.gif Op woensdag 8 februari 2017 21:17 schreef fresta het volgende:
[ afbeelding ]

Was altijd een stille volger hier maar ik kan nu ook mee doen. Volgende week mag ik hem meenemen naar huis, nog eventjes geduld.. O+
O+ O+
Moeten zij weten
pi_168769300
ah puppy.

Hier helemaal geen sneeuw tsss...
  woensdag 8 februari 2017 @ 23:06:37 #129
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_168769326
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 17:06 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Dat kleine hondje O+
Mier O+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_168769650
Gaat die regelmatig naar de trimsalon of het is gewoon een kortharige ruwhaar?;)

Jules moet weer geplukt worden, maar geen zin.. die ziet er op dit moment niet uit haha.
pi_168769754
Op dr rug zie je ook kleurverschil.. af en toe pluk ik een beetje aan dr haha. Donkere is het haar wat eruit moet;)

Fluffy kop;p
  woensdag 8 februari 2017 @ 23:37:49 #132
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_168770069
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 23:18 schreef _Multiply86_ het volgende:
Gaat die regelmatig naar de trimsalon of het is gewoon een kortharige ruwhaar?;)

Jules moet weer geplukt worden, maar geen zin.. die ziet er op dit moment niet uit haha.
Dat laatste :D. Hij is sinds ik m heb nog niet bij de trimmer geweest.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_168995738
Deze meid woont nu 9 dagen bij ons,





Vrijdag krijgt ze haar laatste prikjes en word ze nog een keer ontwormt plus vlooiendruppen en gaan we ons opgeven voor de puppy cursus O+

Ze is een jack russell van 10/11 weken en ze is erg klein voor haar leeftijd
  zondag 19 februari 2017 @ 21:11:58 #134
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_169012000
Oh ze ziet er echt uit als een week of zes ja!
Veel geluk ermee O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_169013446
Wat een lief hondje Aloria! Geniet lekker van haar O+

Deze grote vent is nu ook lekker thuis! Kan hem nu al niet meer missen! O+
  zondag 19 februari 2017 @ 22:07:41 #136
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_169013941
quote:
17s.gif Op zondag 19 februari 2017 21:50 schreef fresta het volgende:
Wat een lief hondje Aloria! Geniet lekker van haar O+

Deze grote vent is nu ook lekker thuis! Kan hem nu al niet meer missen! O+
[ afbeelding ]
Awhhh mini puppy voetkussentjes :'( O+
pi_169015205
Wat een dotje, Fresta!

Ik kon mij vanmiddag niet inhouden toen er een pup voorbij kwam wandelen. Mocht van het baasje met hem knuffelen. O+ Het liefst rende ik met hem weg.
pi_169044338
Mijn vriendin en ik heb een vraag betreffende onze hond.

Het is een zwarte labrador van bijna 14.5 jaar. Hij is doof, en heeft staar en artrose. We zitten nu op een punt waarvan we niet meer weten waar we goed aan doen. Hij is bij tijd en wijle gewoon de blije hond die wij kennen. Vrolijk en erg aanhankelijk als er mensen over de vloer zijn. Maar de andere helft van de tijd ligt hij in zijn mandje voor zich uit te staren zonder ergens op te reageren.

Wij zitten nu te dubben of hij een mooi leven gehad heeft, of dat hij nog een paar maandjes wil blijven leven.

Echt een moeilijke kwestie... Heeft iemand advies voor onze situatie

Hond in kwestie (Samen met poes):
pi_169053084
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 13:36 schreef ArieVederci het volgende:
Mijn vriendin en ik heb een vraag betreffende onze hond.

Het is een zwarte labrador van bijna 14.5 jaar. Hij is doof, en heeft staar en artrose. We zitten nu op een punt waarvan we niet meer weten waar we goed aan doen. Hij is bij tijd en wijle gewoon de blije hond die wij kennen. Vrolijk en erg aanhankelijk als er mensen over de vloer zijn. Maar de andere helft van de tijd ligt hij in zijn mandje voor zich uit te staren zonder ergens op te reageren.

Wij zitten nu te dubben of hij een mooi leven gehad heeft, of dat hij nog een paar maandjes wil blijven leven.

Echt een moeilijke kwestie... Heeft iemand advies voor onze situatie

Hond in kwestie (Samen met poes):
[ afbeelding ]
Mooie leeftijd :) Heeft hij goede pijnstilling voor zijn artrose? Zo ja, en als hij verder nog gewoon zijn ding doet en niet incontinent is/ernstige verlatingsangst heeft/pijn of ander ongemak ervaart, zou ik zeggen gewoon zo laten en proberen te genieten van de tijd die je nog hebt.

Inslapen zou ik pas doen op het moment dat de hond duidelijk pijn heeft, niet meer met smaak eet (zeer ernstig bij een Labrador ;) ), erg angstig is, of zichzelf vervuild oid. Dat soort omstandigheden. Gewoon in zijn mand liggen en voor zich uit staren lijkt me geen reden voor een spuitje, zolang hij zich verder goed lijkt te voelen. Ik zou niet teveel depressieve gevoelens oid op hem projecteren, zolang hij maar niet stil ligt omdat hij pijn heeft en zolang hij nog plezier kan hebben en kan genieten van dingen zou ik er geen probleem van maken :)
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_169053365
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 13:36 schreef ArieVederci het volgende:
Mijn vriendin en ik heb een vraag betreffende onze hond.

Het is een zwarte labrador van bijna 14.5 jaar. Hij is doof, en heeft staar en artrose. We zitten nu op een punt waarvan we niet meer weten waar we goed aan doen. Hij is bij tijd en wijle gewoon de blije hond die wij kennen. Vrolijk en erg aanhankelijk als er mensen over de vloer zijn. Maar de andere helft van de tijd ligt hij in zijn mandje voor zich uit te staren zonder ergens op te reageren.

Wij zitten nu te dubben of hij een mooi leven gehad heeft, of dat hij nog een paar maandjes wil blijven leven.

Echt een moeilijke kwestie... Heeft iemand advies voor onze situatie

Hond in kwestie (Samen met poes):
[ afbeelding ]
Wat een dotje O+ verder sluit ik mij trouwens helemaal bij Isis aan :)

Ik heb ook een labje, maar hij is 6,5 en heeft ook artrose. Maar ik hoop dat hij ook de mooie leeftijd gaat halen van 14,5 O+ O+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_169056797
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 20:05 schreef Miss_Isis het volgende:

[..]

Mooie leeftijd :) Heeft hij goede pijnstilling voor zijn artrose? Zo ja, en als hij verder nog gewoon zijn ding doet en niet incontinent is/ernstige verlatingsangst heeft/pijn of ander ongemak ervaart, zou ik zeggen gewoon zo laten en proberen te genieten van de tijd die je nog hebt.

Inslapen zou ik pas doen op het moment dat de hond duidelijk pijn heeft, niet meer met smaak eet (zeer ernstig bij een Labrador ;) ), erg angstig is, of zichzelf vervuild oid. Dat soort omstandigheden. Gewoon in zijn mand liggen en voor zich uit staren lijkt me geen reden voor een spuitje, zolang hij zich verder goed lijkt te voelen. Ik zou niet teveel depressieve gevoelens oid op hem projecteren, zolang hij maar niet stil ligt omdat hij pijn heeft en zolang hij nog plezier kan hebben en kan genieten van dingen zou ik er geen probleem van maken :)
Hij heeft inderdaad goede pijnstilling voor zijn artrose. Wij hebben het idee dat hij niet veel pijn ervaart. Daarintegen heeft hij toen die 9 was prostaatkanker gehad. Toen heeft de DA gezegt dat hij in erg veel pijn heeft moeten leven toen. Maar dat kon je echt niet van hem aflezen...

Maar de dingen die je aangeeft gebeuren zo af en toe wel.

Bijvoorbeeld dat hij in huis zijn behoefte doet. Hij weet dat hij verkeerd zit en gaat schuldig in zijn mandje liggen. Voor ons is het natuurlijk niet prettig, maar het is vervelender dat hij zich schuldig voelt.

Verder heeft hij af en toe een bui dat hij angstig is voor bijvoorbeeld zijn voerbak... maar een paar dagen later heeft hij dan weer nergens last van.

Dat maakt het zo lastig, het ene moment denk je dat het genoeg is geweest, het andere moment denk je dat hij de hond is van 5 jaar geleden...

Maar voorlopig kijken wij het nog even aan zoals jij aangeeft :) bedankt voor de reactie!
pi_169059890
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 21:53 schreef ArieVederci het volgende:

[..]

Hij heeft inderdaad goede pijnstilling voor zijn artrose. Wij hebben het idee dat hij niet veel pijn ervaart. Daarintegen heeft hij toen die 9 was prostaatkanker gehad. Toen heeft de DA gezegt dat hij in erg veel pijn heeft moeten leven toen. Maar dat kon je echt niet van hem aflezen...

Maar de dingen die je aangeeft gebeuren zo af en toe wel.

Bijvoorbeeld dat hij in huis zijn behoefte doet. Hij weet dat hij verkeerd zit en gaat schuldig in zijn mandje liggen. Voor ons is het natuurlijk niet prettig, maar het is vervelender dat hij zich schuldig voelt.

Verder heeft hij af en toe een bui dat hij angstig is voor bijvoorbeeld zijn voerbak... maar een paar dagen later heeft hij dan weer nergens last van.

Dat maakt het zo lastig, het ene moment denk je dat het genoeg is geweest, het andere moment denk je dat hij de hond is van 5 jaar geleden...

Maar voorlopig kijken wij het nog even aan zoals jij aangeeft :) bedankt voor de reactie!
Het is gewoon ook moeilijk, en wanneer 'het' moment is weet je vaak pas na afloop. Probeer te genieten zolang het nog kan, laat hem vooral ook nog zo veel mogelijk van zijn leven genieten, en veel sterkte/succes met het nemen van de juiste beslissing.
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_169061405
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 13:36 schreef ArieVederci het volgende:
Mijn vriendin en ik heb een vraag betreffende onze hond.

Het is een zwarte labrador van bijna 14.5 jaar. Hij is doof, en heeft staar en artrose. We zitten nu op een punt waarvan we niet meer weten waar we goed aan doen. Hij is bij tijd en wijle gewoon de blije hond die wij kennen. Vrolijk en erg aanhankelijk als er mensen over de vloer zijn. Maar de andere helft van de tijd ligt hij in zijn mandje voor zich uit te staren zonder ergens op te reageren.

Wij zitten nu te dubben of hij een mooi leven gehad heeft, of dat hij nog een paar maandjes wil blijven leven.

Echt een moeilijke kwestie... Heeft iemand advies voor onze situatie

Hond in kwestie (Samen met poes):
[ afbeelding ]
Alle goede adviezen zijn hier al gegeven heb je misschien iets aan deze link http://www.diamondfauna.n(...)-met-artrose-zwemmen.
Veel sterkte
pi_169063076
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 23:19 schreef Miss_Isis het volgende:

[..]

Het is gewoon ook moeilijk, en wanneer 'het' moment is weet je vaak pas na afloop. Probeer te genieten zolang het nog kan, laat hem vooral ook nog zo veel mogelijk van zijn leven genieten, en veel sterkte/succes met het nemen van de juiste beslissing.
Dankjewel voor het medeleven en de tips! :)

quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 01:26 schreef vronie het volgende:

[..]

Alle goede adviezen zijn hier al gegeven heb je misschien iets aan deze link http://www.diamondfauna.n(...)-met-artrose-zwemmen.
Veel sterkte
Dankjewel, deze link ga ik doornemen! :)
pi_169076642
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 09:21 schreef ArieVederci het volgende:

[..]

Dankjewel voor het medeleven en de tips! :)

:) ik heb zelf twee labjes van 5 en bijna 2 (en hopelijk binnenkort een nestje en daaruit een nieuwe pup), en ik weet nog hoe het was toen we onze vorige labjes in hebben laten slapen, ruim 12 jaar geleden. Wie weet sta ik over een jaar of 9 wel weer in jouw schoenen...
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_169082386
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 21:53 schreef ArieVederci het volgende:

[..]

Hij heeft inderdaad goede pijnstilling voor zijn artrose. Wij hebben het idee dat hij niet veel pijn ervaart. Daarintegen heeft hij toen die 9 was prostaatkanker gehad. Toen heeft de DA gezegt dat hij in erg veel pijn heeft moeten leven toen. Maar dat kon je echt niet van hem aflezen...

Maar de dingen die je aangeeft gebeuren zo af en toe wel.

Bijvoorbeeld dat hij in huis zijn behoefte doet. Hij weet dat hij verkeerd zit en gaat schuldig in zijn mandje liggen. Voor ons is het natuurlijk niet prettig, maar het is vervelender dat hij zich schuldig voelt.

Verder heeft hij af en toe een bui dat hij angstig is voor bijvoorbeeld zijn voerbak... maar een paar dagen later heeft hij dan weer nergens last van.

Dat maakt het zo lastig, het ene moment denk je dat het genoeg is geweest, het andere moment denk je dat hij de hond is van 5 jaar geleden...

Maar voorlopig kijken wij het nog even aan zoals jij aangeeft :) bedankt voor de reactie!
Soort kattenbak introduceren?
Onze hond had de mand in de hal en heeft een keer 's nachts op de deurmat gepoept, dus zelf het meest buiten uitgezocht. Vanuit onwetendheid gaven we hem op de kop. Niet lang daarna heeft hij naast de wc-pot gepoept. Eindelijk begrepen we dat hij dit soort dingen uit bittere noodzaak deed en we lieten voortaan 's nachts de wc-deur open staan. Ik vraag me nog steeds af hoe hij de wc-deur opengekregen heeft. Hij moet hem via een klein kiertje opengewerkt hebben terwijl die deur in een hoek opent.
pi_169084462
Anders koop je weer van die puppy zindelijkheid matjes voor de oude rakker, dan kan hij toch nog veilig ergens plassen/poepen als het moet.

Sterkte er mee het is een moeilijke keuze die je moet maken, hier vorig jaar mijn oude heilige birmaan van 18 moeten laten inslapen. Hij had zichzelf helemaal vergiftigd van binnen, je merkte zelf weinig aan hem.
pi_169111884
Ik lees veel, maar reageer nooit dus hierbij mijn bijdrage. Mijn dwergteckel teefje van ruim 3.

pi_169198737


Waar ik eerder op de dag zat te acclimatiseren,liep dit hondje..genaamd "fifi :')
Ik noem het geen hond, maar dat is weer een ander verhaal, maar wat voor soort hondensoort is het eigenlijk?
  dinsdag 28 februari 2017 @ 14:22:24 #150
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_169198814
Dwergkees ( pommeranian ) of kruising daarmee.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 28 februari 2017 @ 14:23:35 #151
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_169198837

Ze is al weer wat ouder maar na de dood van onze oudste toch maar weer een nieuwe genomen. Een Boerenfox
pi_169198905
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 09:21 schreef ArieVederci het volgende:

[..]

Dankjewel voor het medeleven en de tips! :)

[..]

Dankjewel, deze link ga ik doornemen! :)
Nogmaals iedereen bedankt voor het advies.

Gisteren Lukie laten inslapen. Afgelopen vrijdag heeft hij waarschijnlijk een beroerte gehad, 1 kant van ze kop bleef hangen en hij at slecht. Dus was voor ons en Lukie het vervolg heel duidelijk. Het was tijd om hem te laten gaan. ;(

Hoe moeilijk het vorige week nog was, des te duidelijker was het afgelopen vrijdag dat het moment daar was.

Lukie, ik ga je missen!

  dinsdag 28 februari 2017 @ 14:51:16 #153
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_169199208
quote:
;(
Ah.. wat een lief koppie had hij.
pi_169199725
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 14:27 schreef ArieVederci het volgende:

[..]

Nogmaals iedereen bedankt voor het advies.

Gisteren Lukie laten inslapen. Afgelopen vrijdag heeft hij waarschijnlijk een beroerte gehad, 1 kant van ze kop bleef hangen en hij at slecht. Dus was voor ons en Lukie het vervolg heel duidelijk. Het was tijd om hem te laten gaan. ;(

Hoe moeilijk het vorige week nog was, des te duidelijker was het afgelopen vrijdag dat het moment daar was.

Lukie, ik ga je missen!

[ afbeelding ]
Ach, toch nog snel... 'Fijn' dat het zo duidelijk was, dan heb je zeker de goede beslissing genomen. Sterkte!
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_169206437
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 14:27 schreef ArieVederci het volgende:

Lukie, ik ga je missen!

Heel veel sterkte ;(
pi_169206531
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 14:27 schreef ArieVederci het volgende:

[..]

Nogmaals iedereen bedankt voor het advies.

Gisteren Lukie laten inslapen. Afgelopen vrijdag heeft hij waarschijnlijk een beroerte gehad, 1 kant van ze kop bleef hangen en hij at slecht. Dus was voor ons en Lukie het vervolg heel duidelijk. Het was tijd om hem te laten gaan. ;(

Hoe moeilijk het vorige week nog was, des te duidelijker was het afgelopen vrijdag dat het moment daar was.

Lukie, ik ga je missen!

[ afbeelding ]
Och ;( heel veel sterkte!!
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_169210077
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 14:27 schreef ArieVederci het volgende:

[..]

Nogmaals iedereen bedankt voor het advies.

Gisteren Lukie laten inslapen. Afgelopen vrijdag heeft hij waarschijnlijk een beroerte gehad, 1 kant van ze kop bleef hangen en hij at slecht. Dus was voor ons en Lukie het vervolg heel duidelijk. Het was tijd om hem te laten gaan. ;(

Hoe moeilijk het vorige week nog was, des te duidelijker was het afgelopen vrijdag dat het moment daar was.

Lukie, ik ga je missen!

[ afbeelding ]
Heel veel sterkte!!
I solemnly swear i'm up to no good
pi_169211967
Type kuitenbijtertje.
pi_169212293
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 14:27 schreef ArieVederci het volgende:

[..]

Nogmaals iedereen bedankt voor het advies.

Gisteren Lukie laten inslapen. Afgelopen vrijdag heeft hij waarschijnlijk een beroerte gehad, 1 kant van ze kop bleef hangen en hij at slecht. Dus was voor ons en Lukie het vervolg heel duidelijk. Het was tijd om hem te laten gaan. ;(

Hoe moeilijk het vorige week nog was, des te duidelijker was het afgelopen vrijdag dat het moment daar was.

Lukie, ik ga je missen!

[ afbeelding ]
Heel veel sterkte
pi_169213783
Dankjewel allemaal! O+
  woensdag 1 maart 2017 @ 19:39:47 #161
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_169225262
Heel veel sterkte ArieVederci! ;(


Leuke foto's weer van alle hondjes.

Ik ben even niet meer geweest, maar Pelle in nu alweer bijna een jaar! (12 maart)

Met Daisy de kat



Gezellig met zijn allen.



Tja, wat kan ik zeggen, deze twee vechten niet als kat en hond, maar zijn niet bij elkaar weg te slaan. ;)



[ Bericht 4% gewijzigd door snakelady op 01-03-2017 19:50:01 ]
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  woensdag 1 maart 2017 @ 23:42:12 #162
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_169232951
Pelle, ik had je gemist O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zaterdag 11 maart 2017 @ 10:39:21 #163
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_169428853
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 14:27 schreef ArieVederci het volgende:

[..]

Nogmaals iedereen bedankt voor het advies.

Gisteren Lukie laten inslapen. Afgelopen vrijdag heeft hij waarschijnlijk een beroerte gehad, 1 kant van ze kop bleef hangen en hij at slecht. Dus was voor ons en Lukie het vervolg heel duidelijk. Het was tijd om hem te laten gaan. ;(

Hoe moeilijk het vorige week nog was, des te duidelijker was het afgelopen vrijdag dat het moment daar was.

Lukie, ik ga je missen!

[ afbeelding ]
Ach wat sneu ;(. Sterkte :*.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zaterdag 11 maart 2017 @ 10:41:10 #164
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_169428882


Blije Boor aan t racen over de akkers :D.



Mier had vandaag zijn derde lesje gehoorzaamheid op de hondenschool. Voor t eerst lig en blijf O+.

[ Bericht 39% gewijzigd door Samzz op 11-03-2017 12:38:04 ]
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_169433225
ver 4 dagen is Findik alweer 8 maanden. Wat gaat dat snel

26-09-2016
12 weken... toen konden ze elkaar nog in de ogen kijken


10-03-2017
Nu moet Dino een ladder erbij pakken :P

&lt;a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Vereniging voor weerkunde en klimatologie&lt;/a&gt;
&lt;a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;ESTOFEX&lt;/a&gt;
  zaterdag 11 maart 2017 @ 15:06:19 #166
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169433701
Fier dier!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 11 maart 2017 @ 16:53:29 #167
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_169435550
Mier ! ^O^
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_170309205
En even een kick. Hebben jullie nog iets met Pasen gedaan?
Vandaag onverwachts vrij dus net nog met de grote man een rondje in het bos gelopen

  dinsdag 18 april 2017 @ 16:50:08 #169
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_170309459

Heel erg rustig aan gedaan.
Leo was vorige week heel erg ziek. Bleef spugen. Wilde niks eten en hield ook geen water binnen.
Na een paar tripjes naar de da en foto's en een echo werd hij vrijdag geopereerd.
Er bleek een perzikpit in zijn darmen te zitten :X
Maar gelukkig knapt hij heel goed op, ik heb nu mijn handen vol aan hem want hij mag niet te wild doen en hij mag ook nog niet te veel eten en hij wil niks als spelen en vreten :D O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_170309644
He bah. Niet iets waar je op zit te wachten. Spelen en vreten zijn ook Mo's lievelingsactiviteiten. Al past slapen er ook wel goed bij. Maar beterschap nog met Leo! Wanneer mag ie weer helemaal los qua eten en spelen?
  dinsdag 18 april 2017 @ 17:04:11 #171
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_170309853
Volgende week maandag mogen de hechtingen eruit en krijgt hij nog een check-up. Qua eten morgen laatste dag speciaal voer maar dan langzaam weer opbouwen met zijn normale eten zodat de darm goed kan herstellen.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_170323341
Dat is zeker riskant bij zo'n klein en kaal hondje? Fijn dat de oorzaak gevonden en aangepakt is.
pi_170408971
.

Mijne maat.
  zaterdag 22 april 2017 @ 20:10:47 #174
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_170410827
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 17:04 schreef oh-oh het volgende:
Volgende week maandag mogen de hechtingen eruit en krijgt hij nog een check-up. Qua eten morgen laatste dag speciaal voer maar dan langzaam weer opbouwen met zijn normale eten zodat de darm goed kan herstellen.
Hoe is t met Leo nu :*?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_170412009
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 16:50 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Heel erg rustig aan gedaan.
Leo was vorige week heel erg ziek. Bleef spugen. Wilde niks eten en hield ook geen water binnen.
Na een paar tripjes naar de da en foto's en een echo werd hij vrijdag geopereerd.
Er bleek een perzikpit in zijn darmen te zitten :X
Maar gelukkig knapt hij heel goed op, ik heb nu mijn handen vol aan hem want hij mag niet te wild doen en hij mag ook nog niet te veel eten en hij wil niks als spelen en vreten :D O+
Oh wow! Dat moet schrikken zijn geweest. Gelukkig knapt hij goed op.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  zondag 23 april 2017 @ 01:11:20 #176
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_170418233
Leo is weer helemaal zijn drukke wilde zelf <3. Donderdag mocht hij weer normaal eten. Gisteren heeft ie zich bij de Griek volgevreten aan mosselen calamaris friet en biefstuk. Na al dat karige recovery voer kon ie wel een extraatje gebruiken :D. We logeren bij vrienden nu. Morgen ff naar het strand en maandag hechtingen eruit. Wond is prachtig genezen.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_170446970
Ik heb eigenlijk nooit in termen van vreten gedacht, bij zo'n minihondje.
  maandag 24 april 2017 @ 02:10:25 #178
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_170447056
Hij heeft ff wat in te halen na bijna twee weken karig/niet eten :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 24 april 2017 @ 08:17:18 #179
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_170447647


Mijn meneren vanmorgen :O O+.

Zou willen dat ik ook kon blijven liggen _O-.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  maandag 24 april 2017 @ 14:15:53 #180
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_170453957
Wat is het toch een heerlijk odd couple he O+ O+
O+ Teslynd jij hebt wel allemaal vreemde vooroordelen over mijn honden geloof ik :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zaterdag 29 april 2017 @ 15:58:28 #181
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_170564990
Ze zijn zo leuk samen :@.



Vanmiddag in de polder O+. Fazant in t oog :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 30 april 2017 @ 09:51:41 #182
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_170579452
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 08:17 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]

Mijn meneren vanmorgen :O O+.

Zou willen dat ik ook kon blijven liggen _O-.
*;

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  zondag 30 april 2017 @ 09:52:47 #183
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_170579459
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 19:39 schreef snakelady het volgende:

Heel veel sterkte ArieVederci! ;(

Leuke foto's weer van alle hondjes.

Ik ben even niet meer geweest, maar Pelle in nu alweer bijna een jaar! (12 maart)

Met Daisy de kat

[ afbeelding ]

Gezellig met zijn allen.

[ afbeelding ]

Tja, wat kan ik zeggen, deze twee vechten niet als kat en hond, maar zijn niet bij elkaar weg te slaan. ;)

[ afbeelding ]
O+

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_170742297
Zo.. weer een cursus die ik kan afvinken..



Op naar gevorderden 1.

En ik ga waarschijnlijk een opleiding doen voor instructeur.
Maar begin eerst eens met een periode meelopen bij een trainer.

[ Bericht 46% gewijzigd door -CRASH- op 07-05-2017 14:54:29 ]
&lt;a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Vereniging voor weerkunde en klimatologie&lt;/a&gt;
&lt;a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;ESTOFEX&lt;/a&gt;
  zondag 7 mei 2017 @ 13:07:21 #185
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_170742303
Gefeliciteerd *O*!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_170765529
Sinds een paar weken ben ik het trotse bazinnetje van Noa O+

  donderdag 18 mei 2017 @ 13:40:20 #187
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_171027156
Mijn aanwinst: Emy. Nu 8 maand. Boxer teefje met stamboom:


pi_171034381
Wat een cutie O+
pi_171040101
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 00:43 schreef Meaghan het volgende:
Sinds een paar weken ben ik het trotse bazinnetje van Noa O+

[ afbeelding ]
wat een schoonheid O+ *;

quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 13:40 schreef OxygeneFRL het volgende:
Mijn aanwinst: Emy. Nu 8 maand. Boxer teefje met stamboom:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die tweede foto _O- :')
  dinsdag 6 juni 2017 @ 22:34:29 #190
369251 Geralt
of Rivia
pi_171512741
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 16:40 schreef WeirdlyWired het volgende:
En even een kick. Hebben jullie nog iets met Pasen gedaan?
Vandaag onverwachts vrij dus net nog met de grote man een rondje in het bos gelopen

[ afbeelding ]
Zo een gaan wij ook nemen O+
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_171513015
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 22:34 schreef Geralt het volgende:

[..]

Zo een gaan wij ook nemen O+
Ah super leuk. *O*

Als je Facebook hebt, er is een welsh corgi groep. Kun je je eventueel aanmelden. Ze gaan namelijk wel eens in de zoveel tijd met de corgi's wandelen. Het is zo leuk om zoveel corgi's te zien.

Wanneer komt die van jullie?
  dinsdag 6 juni 2017 @ 22:43:46 #192
369251 Geralt
of Rivia
pi_171513035
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 22:43 schreef WeirdlyWired het volgende:

[..]

Ah super leuk. *O*

Als je Facebook hebt, er is een welsh corgi groep. Kun je je eventueel aanmelden. Ze gaan namelijk wel eens in de zoveel tijd met de corgi's wandelen. Het is zo leuk om zoveel corgi's te zien.

Wanneer komt die van jullie?
Dat is nog onduidelijk. We staan op de wachtlijst :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  dinsdag 6 juni 2017 @ 22:45:39 #193
369251 Geralt
of Rivia
pi_171513101
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 22:43 schreef WeirdlyWired het volgende:
Het is zo leuk om zoveel corgi's te zien.

Dat zijn dan wel pembrokes en geen cardigans zo te zien, maar wat een lol :D
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_171513254
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 22:43 schreef Geralt het volgende:

[..]

Dat is nog onduidelijk. We staan op de wachtlijst :)
Sta je bij meerdere fokkers op de wachtlijst of maar bij één? Ik heb echt alle fokkers gemaild en er viel ineens een plaats open en die hadden wij toen genomen. Geen moment spijt van gehad.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 22:52:53 #195
369251 Geralt
of Rivia
pi_171513316
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 22:50 schreef WeirdlyWired het volgende:

[..]

Sta je bij meerdere fokkers op de wachtlijst of maar bij één? Ik heb echt alle fokkers gemaild en er viel ineens een plaats open en die hadden wij toen genomen. Geen moment spijt van gehad.
Vooralsnog bij eentje. :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  dinsdag 6 juni 2017 @ 22:53:31 #196
369251 Geralt
of Rivia
pi_171513340
Post nog eens een foto!
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_171513649
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 22:52 schreef Geralt het volgende:

[..]

Vooralsnog bij eentje. :)
Hoe lang is de wachtlijst ondertussen? En tadaa


pi_171516308
Kleine pupjes worden groot :o

pi_171517374
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 13:40 schreef OxygeneFRL het volgende:
Mijn aanwinst: Emy. Nu 8 maand. Boxer teefje met stamboom:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha wat een pretbek! :D O+
  woensdag 7 juni 2017 @ 09:22:57 #200
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_171517598
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 09:04 schreef Meaghan het volgende:

[..]

Haha wat een pretbek! :D O+
Ja he :) ze is nu loops voort eerst dus je merk dat ze wat timide is
pi_171554071
Mijn babe
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_171554824
quote:
17s.gif Op donderdag 8 juni 2017 18:31 schreef WHATSHESAID het volgende:
Mijn babe
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whahaha, die laatste foto. Zonaanbidder. Mooie hond O+
pi_171691080
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 13:07 schreef -CRASH- het volgende:
Zo.. weer een cursus die ik kan afvinken..

[ afbeelding ]

Op naar gevorderden 1.

En ik ga waarschijnlijk een opleiding doen voor instructeur.
Maar begin eerst eens met een periode meelopen bij een trainer.
Wat leuk, wij hebben dezelfde trainers gehad voor onze Trouble. 😄
pi_172234155
Mucho.. 9 weken nu O+ O+

pi_172251449
Lief O+
pi_172255015
Lief! Wat heeft hij z'n oren al mooi overeind voor 9 weekjes!

Hier mijn slungel O+

Het wil niet.. Probeerde vanaf Flickr.

[ Bericht 17% gewijzigd door fresta op 08-07-2017 10:48:25 ]
pi_172261732
Jammer zie geen foto..
  zaterdag 8 juli 2017 @ 12:46:12 #208
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_172265850
Awww Mucho <3
Zo heet de broer van een van mijn honden ook, toffe naam vind ik dat!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_172266024
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 12:46 schreef oh-oh het volgende:
Awww Mucho <3
Zo heet de broer van een van mijn honden ook, toffe naam vind ik dat!
Hoe wordt dat uitgesproken?
  zaterdag 8 juli 2017 @ 12:55:10 #210
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_172266072
Op zn spaans.
Moetshjoo
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_172269423
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 07:24 schreef Meaghan het volgende:
Mucho.. 9 weken nu O+ O+

[ afbeelding ]
Mucho grande in het klein
&lt;a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Vereniging voor weerkunde en klimatologie&lt;/a&gt;
&lt;a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;ESTOFEX&lt;/a&gt;
  zaterdag 8 juli 2017 @ 15:18:57 #212
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_172270037


O+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_172270264
Gisteravond wezen afkoelen



&lt;a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Vereniging voor weerkunde en klimatologie&lt;/a&gt;
&lt;a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;ESTOFEX&lt;/a&gt;
pi_172276694
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 15:25 schreef -CRASH- het volgende:
Gisteravond wezen afkoelen

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat heeft die rechter een grote lap naar buiten hangen. O hé, de gemuilkorfde heeft een six pack!
pi_172280606
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 19:41 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Wat heeft die rechter een grote lap naar buiten hangen.
Omdat ie net als een gek rond heeft grrend met de Stafford (niet mijn hond. en de Duitse herder is een logee)

O hé, de gemuilkorfde heeft een six pack!
Ze sport veel... Loopt o.a. veel kilometers langs de fiets.
&lt;a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Vereniging voor weerkunde en klimatologie&lt;/a&gt;
&lt;a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;ESTOFEX&lt;/a&gt;
pi_172295890
Wie wil er een couponcode voor Zooplus....

[ Bericht 21% gewijzigd door -CRASH- op 09-07-2017 15:56:25 ]
&lt;a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Vereniging voor weerkunde en klimatologie&lt;/a&gt;
&lt;a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;ESTOFEX&lt;/a&gt;
  zondag 9 juli 2017 @ 15:48:25 #217
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_172296193
Ikke!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_172296434
quote:
14s.gif Op zondag 9 juli 2017 15:48 schreef oh-oh het volgende:
Ikke!
vangen...
&lt;a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Vereniging voor weerkunde en klimatologie&lt;/a&gt;
&lt;a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;ESTOFEX&lt;/a&gt;
  zondag 9 juli 2017 @ 16:05:12 #219
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_172296685
Thnx!!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_172296885
Geen dank
&lt;a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Vereniging voor weerkunde en klimatologie&lt;/a&gt;
&lt;a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;ESTOFEX&lt;/a&gt;
pi_172389580
8-)

pi_172393782
Waarom dat jasje?
  donderdag 13 juli 2017 @ 18:20:43 #223
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_172394181
Haha ja idd, wat een schatje maar waarom een trui aan en waarom al helemaal met dit weer? ( een chihuahua hoeft echt geen kleren aan ;) )
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_172396991
Vond het shirtje zo gaaf en het was ook nog eens gratis ;)
Maar alleen ff voor de foto aangedaan, no worries :)
pi_172440058
Broer rn zus 27-08-2016


Broer en zus 3 maanden oud


15-07-2017
&lt;a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Vereniging voor weerkunde en klimatologie&lt;/a&gt;
&lt;a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;ESTOFEX&lt;/a&gt;
pi_172713380
Gisteren mijn ouderlijke hond in moeten laten slapen, het blijft toch altijd moeilijk...
  donderdag 27 juli 2017 @ 16:05:23 #227
399061 kuolema
vermaledijd
pi_172715265
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 17:12 schreef -CRASH- het volgende:
Broer rn zus 27-08-2016
[ afbeelding ]

Broer en zus 3 maanden oud
[ afbeelding ]

15-07-2017
[ afbeelding ]
Broer en zus zijn samengesmolten tot één hond? :D

Ik vind hem wel mooi.
Why are you wearing that stupid man suit?
  donderdag 27 juli 2017 @ 16:12:27 #228
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_172715412
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 14:38 schreef Xeor het volgende:
Gisteren mijn ouderlijke hond in moeten laten slapen, het blijft toch altijd moeilijk...
Sterkte!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_172716828
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 14:38 schreef Xeor het volgende:
Gisteren mijn ouderlijke hond in moeten laten slapen, het blijft toch altijd moeilijk...
sterkte ;(
pi_172728888
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 14:38 schreef Xeor het volgende: Gisteren mijn ouderlijke hond in moeten laten slapen, het blijft toch altijd moeilijk...
Ja, dat pijn, sterkte.
pi_173403883
Zo die hebben we ook weer in de pocket

Gevorderden 1


Op naar georderden 2... en daarna Agility of mantrailen.
&lt;a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Vereniging voor weerkunde en klimatologie&lt;/a&gt;
&lt;a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;ESTOFEX&lt;/a&gt;
pi_173481490
Gisteren provisorisch een actioncam op een tuig gemonteerd.
Beviel goed en de hond vond het niet vervelend.
Dus wordt er een echt tuig gekocht waar de cam op kan.

&lt;a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Vereniging voor weerkunde en klimatologie&lt;/a&gt;
&lt;a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;ESTOFEX&lt;/a&gt;
pi_173746319
pi_173983853
10 weken oud Labje :)





Onze luilak :D
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
pi_174008669
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 10:57 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
10 weken oud Labje :)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Onze luilak :D
[ afbeelding ]
Wat een lieverd O+
pi_174078578
Hoi! Jullie weten volgens mij wel eens wat van honden. :@

Dit gifje:


Wat voor ras is dat? :@ Ik weet dat het een puppy is en dat die heel anders is als die groot is. Maakt me niet uit, ik wil zoiets ooit, ookal lacht ie niet. SUPERCUTE.
  vrijdag 29 september 2017 @ 20:23:46 #237
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_174079004
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 19:58 schreef Studiotje het volgende:
Hoi! Jullie weten volgens mij wel eens wat van honden. :@

Dit gifje:
[ afbeelding ]

Wat voor ras is dat? :@ Ik weet dat het een puppy is en dat die heel anders is als die groot is. Maakt me niet uit, ik wil zoiets ooit, ookal lacht ie niet. SUPERCUTE.
Lijkt mij een jack russel of iig iets waar jack russel in zit.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_174083422
Keffertje, kuitenbijtertje. Geboren om ongehoorzaam te zijn. Niet voor beginners.
pi_174110318
Dat is een jack russel idd. Hebben wij ook een gehad. Paar weken terug in laten slapen. Hebben wel echt opvoeding nodig anders is er geen land mee te bezeilen.
I solemnly swear i'm up to no good
  zondag 1 oktober 2017 @ 13:36:35 #240
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_174112939
Ja idd, jack russels zijn echt een handvol.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_174119986
pi_174133138
Is 'ie niet prachtig?! O+

  maandag 2 oktober 2017 @ 10:36:19 #243
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_174133275
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 10:27 schreef Meaghan het volgende:
Is 'ie niet prachtig?! O+

[ afbeelding ]
Chihuahua pup ? Leuk snoetje en die oortjes... O+
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_174133453
Een Chihuahua klopt! Dit wordt mijn tweede.. ze zijn zo ontzettend lief :)
pi_174134683
Mijn schatje is vorige week aangevallen door een Stafford in een losloopgebied. Zegt die klootzak ook nog vlak ervoor of ik hem misschien wil aanlijnen want zijn "hond" vind enthousiaste honden niet zo leuk. Laat die kuthond dan niet los.
Gelukkig alleen geschrokken en wat plukjes haar los.
pi_174134763
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 11:42 schreef OxygeneFRL het volgende:
Mijn schatje is vorige week aangevallen door een Stafford in een losloopgebied. Zegt die klootzak ook nog vlak ervoor of ik hem misschien wil aanlijnen want zijn "hond" vind enthousiaste honden niet zo leuk. Laat die kuthond dan niet los.
Gelukkig alleen geschrokken en wat plukjes haar los.
Ook in losloopgebied moet jij jouw hond onder controle houden, de klootzak heeft kennelijk vooraf gewaarschuwd.
pi_174134823
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 11:46 schreef 8777 het volgende:

[..]

Ook in losloopgebied moet jij jouw hond onder controle houden, de klootzak heeft kennelijk vooraf gewaarschuwd.
Dus omdat zijn hond normal honden gedrag niet accepteerd en beantwoord met aanvallen moet ik me maar aanpassen? lijkt mij dat hij zn hond maar es normaal opvoedt of een ander ras had moeten nemen. Omgekeerde wereld dit.
pi_174134883
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 11:49 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Dus omdat zijn hond normal honden gedrag niet accepteerd en beantwoord met aanvallen moet ik me maar aanpassen? lijkt mij dat hij zn hond maar es normaal opvoedt of een ander ras had moeten nemen. Omgekeerde wereld dit.
Of jij kunt proberen je hond onder controle te leren houden, altijd makkelijk natuurlijk om de schuld op een ander af te schuiven terwijl jouw hond het kennelijk zelf opzoekt. :')
pi_174134895
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 11:53 schreef 8777 het volgende:

[..]

Of jij kunt proberen je hond onder controle te leren houden, altijd makkelijk natuurlijk om de schuld op een ander af te schuiven terwijl jouw hond het kennelijk zelf opzoekt. :')
We hebben het over honden he, niet mensen. Maar ik zie dat jij ook een Stafford hebt. Heb je toevallig net als de rest ook sneakers en een trainingpak aan?
pi_174135128
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 11:54 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

We hebben het over honden he, niet mensen. Maar ik zie dat jij ook een Stafford hebt. Heb je toevallig net als de rest ook sneakers en een trainingpak aan?
Ja en? Wat heeft dat er mee te maken? Als iemand mij vraagt om mijn hond even aan te lijnen omdat de zijne mogelijk kan bijten doe ik dat gewoon, dan ga ik niet achteraf mauwen dat m'n schatje is aangevallen, zeker niet als het eigenlijk mijn eigen schuld is, losloopgebied is niet alleen jouw persoonlijke hondenuitlaatplaats, iedereen mag daar wandelen, normale fatsoensnormen gelden daar ook gewoon voor jou, en als jouw hond op elke andere hond afrent ligt het meer aan de opvoeding van jouw hond dan aan die Stafford.
pi_174135184
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 12:03 schreef 8777 het volgende:

[..]

Ja en? Wat heeft dat er mee te maken? Als iemand mij vraagt om mijn hond even aan te lijnen omdat de zijne mogelijk kan bijten doe ik dat gewoon, dan ga ik niet achteraf mauwen dat m'n schatje is aangevallen, zeker niet als het eigenlijk mijn eigen schuld is, losloopgebied is niet alleen jouw persoonlijke hondenuitlaatplaats, iedereen mag daar wandelen, normale fatsoensnormen gelden daar ook gewoon voor jou, en als jouw hond op elke andere hond afrent ligt het meer aan de opvoeding van jouw hond dan aan die Stafford.
Nee nix dan weet ik genoeg :')
pi_174135237
Als je hond bijt laat je hem niet los lopen op een losloop plek.

Onze Loebes ook al regelmatig te pakken genomen en ik ben er helemaal klaar mee.

En nog een foto van mijn schatje.



I solemnly swear i'm up to no good
pi_174135261
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 12:06 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Nee nix dan weet ik genoeg :')
Ben je uitgeluld?
Omdat je weet dat ik gelijk heb zeker.
pi_174135279
OxygeneFRL wat naar dat je hond is aangevallen :{
Ik heb zelf ook een Stafford en zij vindt alles en iedereen verder lief en geweldig.. en Chihuahua's helemaal. Maaaar.. ik ben van mening dat ik haar niet zomaar overal los kan laten lopen en dat ik altijd mijn verantwoording moet nemen met andere honden en haar dan ook eigenlijk altijd aangelijnd houd. Dat hoort er gewoon bij met dit 'type' hond.. vind ik dan :)
pi_174135330
Paar weken terug hebben wij onze Rocky in laten slapen. Ik mis hem nog zo ontzettend. Hij is 16,5 geworden voor mijn gevoel was hij er altijd.


I solemnly swear i'm up to no good
pi_174135404
Och wat verdrietig.. sterkte met het verlies van Rocky, Thinkk-Pinkk.
  maandag 2 oktober 2017 @ 12:21:54 #257
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_174135471
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 12:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Paar weken terug hebben wij onze Rocky in laten slapen. Ik mis hem nog zo ontzettend. Hij is 16,5 geworden voor mijn gevoel was hij er altijd.


[ afbeelding ]
Sterkte! :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  maandag 2 oktober 2017 @ 12:23:04 #258
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_174135500
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 12:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Als je hond bijt laat je hem niet los lopen op een losloop plek.

Onze Loebes ook al regelmatig te pakken genomen en ik ben er helemaal klaar mee.

En nog een foto van mijn schatje.



[ afbeelding ]
Oooooh Loebes en sterkte met het verlies van Rocky :*
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_174135518
Dankjewel. Gelukkig heb ik Loebes nog. Maar als ik bij mijn ouders ben verwacht ik iedere keer weer zijn neusje door het gordijn te zien steken.

Hij ligt achter het huis begraven dus hij Blijft altijd lekker thuis O+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174135945
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 12:12 schreef Meaghan het volgende:
OxygeneFRL wat naar dat je hond is aangevallen :{
Ik heb zelf ook een Stafford en zij vindt alles en iedereen verder lief en geweldig.. en Chihuahua's helemaal. Maaaar.. ik ben van mening dat ik haar niet zomaar overal los kan laten lopen en dat ik altijd mijn verantwoording moet nemen met andere honden en haar dan ook eigenlijk altijd aangelijnd houd. Dat hoort er gewoon bij met dit 'type' hond.. vind ik dan :)
Dat vind ik ook maar 8777 niet, maar gezien zijn profiel past het wel bij het gedrag van de hond. Blij om te horen dat jij je hond wel snapt, en er rekening mee houdt
pi_174135952
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 12:10 schreef 8777 het volgende:

[..]

Ben je uitgeluld?
Omdat je weet dat ik gelijk heb zeker.
Zie hierboven :')
pi_174136097
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 12:44 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Dat vind ik ook maar 8777 niet, maar gezien zijn profiel past het wel bij het gedrag van de hond. Blij om te horen dat jij je hond wel snapt, en er rekening mee houdt
Want jij kent mij of mijn hond persoonlijk? Het enige wat ik zeg dat jij kennelijk je hond niet onder controle kan houden en dat je je eigen onkunde op een ander afschuift, en niet om het een of ander, als jouw hond als een dolle op andere honden afstormt en jij niet in staat bent om hem terug te roepen zal hij nog wel vaker gebeten worden.
En zo te horen begreep die man zijn hond kennelijk ook goed, maar heb jij weinig kennis over hondengedrag. Hij heeft het blijkbaar netjes gevraagd maar jij vind nog steeds dat je niet fout zit.
pi_174136130
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 12:50 schreef 8777 het volgende:

[..]

Want jij kent mij of mijn hond persoonlijk? Het enige wat ik zeg dat jij kennelijk je hond niet onder controle kan houden en dat je je eigen onkunde op een ander afschuift, en niet om het een of ander, als jouw hond als een dolle op andere honden afstormt en jij niet in staat bent om hem terug te roepen zal hij nog wel vaker gebeten worden.
Dan nog hoort een bijtgrage hond niet thuis op een losloop gebied.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174136163
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 12:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Dan nog hoort een bijtgrage hond niet thuis op een losloop gebied.
Precies. En dit soort honden hoort trouwens of aangelijnd te zijn of een muilkorf dragen. Staan op de bekende lijst.
pi_174136207
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 12:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Dan nog hoort een bijtgrage hond niet thuis op een losloop gebied.
Een hond die niet luistert trouwens ook niet.
pi_174136221
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 12:53 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Precies. En dit soort honden hoort trouwens of aangelijnd te zijn of een muilkorf dragen. Staan op de bekende lijst.
Kom maar met een bron.
pi_174136304
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 12:55 schreef 8777 het volgende:

[..]

Een hond die niet luistert trouwens ook niet.
Een hond die enthousiast is hoeft niet per definitie niet goed te luisteren. Onze Loebes is ook een erg enthousiaste jongen. Maar stuift niet zomaar overal op af.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174136456
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 13:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Een hond die enthousiast is hoeft niet per definitie niet goed te luisteren. Onze Loebes is ook een erg enthousiaste jongen. Maar stuift niet zomaar overal op af.
Is het zoveel gevraagd om je hond even vast te doen als dat netjes gevraagd wordt? Het komt van twee kanten hè?
  Moderator maandag 2 oktober 2017 @ 13:23:35 #269
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_174136822
Interessante discussie, wat minder op de man spelen zou ik wel prettiger vinden ;)

Overigens vind ik persoonlijk dat een losloopgebied precies is wat het zegt, een losloopgebied. Als jouw hond niet zo sociaal is en moeite heeft met andere honden dan zou ik daar mijn hond niet los laten lopen. Het is een beetje vreemd om dan van mensen met wel sociale honden te verwachten dat ze hun hond aan de lijn houden omdat jouw hond zich niet kan gedragen ;)

Ik heb zelf een duitse herder gehad die niet met andere honden kon en ik weet hoe frustrerend dat kan zijn overigens.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_174137257
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 13:07 schreef 8777 het volgende:

[..]

Is het zoveel gevraagd om je hond even vast te doen als dat netjes gevraagd wordt? Het komt van twee kanten hè?
Ja ik ga toch niet naar een losloop terrein zodat mijn hond aan de lijn moet lopen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174137291
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 12:53 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Precies. En dit soort honden hoort trouwens of aangelijnd te zijn of een muilkorf dragen. Staan op de bekende lijst.
Ligt ook echt een hoop aan de opvoeding. Ik ken een paar staffords en dat zijn schatjes en Loebes kan er zo leuk mee spelen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174137573
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 13:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ligt ook echt een hoop aan de opvoeding. Ik ken een paar staffords en dat zijn schatjes en Loebes kan er zo leuk mee spelen.
Dat zeker ja. Maar ook iedere hond met brede kaken wordt vaak meteen gezien als een stafford, terwijl er zoveel kruisingen rondlopen met een totaal andere genetische achtergrond dan een echte Amstaff met stamboom. Maar zo wordt het dan wel weer in de media gebracht.. als zijnde het zoveelste incident met 'een Stafford'.
pi_174138053
Ik heb een hond die heel onvoorspelbaar is met vreemde honden. Hij blijft daarom ook altijd aan de lijn. Het kan goed gaan, maar ik loop liever geen risico. Daarom ga ik ook niet naar hele drukke uitlaat/losloop gebieden.
Foto van het monster >:)
pi_174138442
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 13:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja ik ga toch niet naar een losloop terrein zodat mijn hond aan de lijn moet lopen.
Van die twee minuten aan de riem gaat hij niet dood ofzo. In tegenstelling tot een beste beet van een andere hond.
Maar ik begrijp dat rekening houden met elkaar ver te zoeken is hier.
En even over die staffordjes waar je hond zo leuk mee kan spelen: hou er rekening mee dat ook die van het ene op het andere moment kunnen omslaan. Er is altijd een eerste keer.
pi_174138667
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 14:40 schreef 8777 het volgende:

[..]

Van die twee minuten aan de riem gaat hij niet dood ofzo. In tegenstelling tot een beste beet van een andere hond.
Maar ik begrijp dat rekening houden met elkaar ver te zoeken is hier.
En even over die staffordjes waar je hond zo leuk mee kan spelen: hou er rekening mee dat ook die van het ene op het andere moment kunnen omslaan. Er is altijd een eerste keer.
Honden mogen bijna nergens los. Dus mensen die honden hebben die niet te vertrouwen zijn hebben plek genoeg om daar te lopen ik snap niet waarom dat dan op een losloop terrein moet
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 2 oktober 2017 @ 15:08:13 #276
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_174139063
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 14:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Honden mogen bijna nergens los. Dus mensen die honden hebben die niet te vertrouwen zijn hebben plek genoeg om daar te lopen ik snap niet waarom dat dan op een losloop terrein moet
Precies dit. En mensen zoals 8777 maken dat dan nog onbetrouwbaar. Ik heb het nu niet over loslopen buiten de bebouwde kom. Daar hou je rekening met elkaar. Maar op zo een omheind losloopgebied heb je niks te zoeken met een hond die niet 100% betrouwbaar is.
Ik ben zo al eens een hond kwijtgeraakt. Maar het is echt altijd een bepaald slag mensen met een bepaald slag honden wat die houding heeft. Want wie doet ze wat he?
Bij ons altijd een vent met kinderwagen, peuk in de mond en twee staffords. Als die er in gaat gaat iedereen zsm eruit. Of er nou 15 honden lekker aan het spelen zijn of niet. Die van hem hebben ook rechten zegt ie dan. Nou niet als ze alles ombeuken en om zich heen happen. Mooiste is de dame die aan de overkant woont en haar dober die ook mensen bijt gewoon twee keer per dag een uur zonder toezicht erin flikkert 😂
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_174139117
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 12:56 schreef 8777 het volgende:

[..]

Kom maar met een bron.
https://www.rijksoverheid(...)og-risico_honden.pdf

succes met lezen
  maandag 2 oktober 2017 @ 15:14:51 #278
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_174139233
Die hr wet geldt in Nl nu toch nog niet? Gaat wel binnenkort in. Ook weer typisch dat er dan eigenaren zijn die van niks weten.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_174139335
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 15:14 schreef oh-oh het volgende:
Die hr wet geldt in Nl nu toch nog niet? Gaat wel binnenkort in. Ook weer typisch dat er dan eigenaren zijn die van niks weten.
Jawel maar gemeentes zijn zelf verantwoordelijk voor implementeren van handhaving. DUs dat verschilt per gemeente
  maandag 2 oktober 2017 @ 15:20:39 #280
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_174139377
Haha. Nog NERGENS een hr hond met korf gezien. Weer zo een faalwet.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_174139415
Hier loopt er een met een korf. Maar die bijt ook echt mensen snappen het zelf gelukkig ook en zoeken het niet op.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174139442
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 15:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hier loopt er een met een korf. Maar die bijt ook echt mensen snappen het zelf gelukkig ook en zoeken het niet op.
Ja hier ook al paar staffords gezien, maar ja helaas voelt niet iedereen zich geroepen.

Mag ik vragen welke hondencursussen je hebt gedaan 8777?
  maandag 2 oktober 2017 @ 15:31:24 #283
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_174139636
Haha :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_174145614
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 15:23 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Ja hier ook al paar staffords gezien, maar ja helaas voelt niet iedereen zich geroepen.

Mag ik vragen welke hondencursussen je hebt gedaan 8777?
Puppencursus, gehoorzaamheid 1 en 2 en toen agility omdat hij het zo leuk vond, tot hij een heupprobleem kreeg, ik heb hem al 8 jaar van pup af. Hij heeft nog nooit een andere hond gebeten, maar jij zit vol met vooroordelen, en je denkt dat jouw hondje het belangrijkste is... Misschien moet je een keer naar je hond kijken en vooral naar je jezelf. Jouw opvoedskills zijn geen haar beter als die van die stafford met zijn klootzak baas, je voelt jezelf verheven maar dat is een beetje misplaatst, ik hoop voor jou dat je schatje niet de dupe wordt van zijn onbekwame baasje die een heel grote smoel heeft maar nog steeds niets weet.
pi_174150990
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 15:08 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Precies dit. En mensen zoals 8777 maken dat dan nog onbetrouwbaar. Ik heb het nu niet over loslopen buiten de bebouwde kom. Daar hou je rekening met elkaar. Maar op zo een omheind losloopgebied heb je niks te zoeken met een hond die niet 100% betrouwbaar is.
Ik ben zo al eens een hond kwijtgeraakt. Maar het is echt altijd een bepaald slag mensen met een bepaald slag honden wat die houding heeft. Want wie doet ze wat he?
Bij ons altijd een vent met kinderwagen, peuk in de mond en twee staffords. Als die er in gaat gaat iedereen zsm eruit. Of er nou 15 honden lekker aan het spelen zijn of niet. Die van hem hebben ook rechten zegt ie dan. Nou niet als ze alles ombeuken en om zich heen happen. Mooiste is de dame die aan de overkant woont en haar dober die ook mensen bijt gewoon twee keer per dag een uur zonder toezicht erin flikkert 😂
Tuurlijk, geef mij de schuld van alle onbekwame Stafford baasjes, misschien kun je hun beter direct aan spreken op hun gedrag of durf je dat niet? Grote bek is natuurlijk makkelijk vanaf je schermpje, nu nog even in het echte leven proberen.
pi_174151531
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:51 schreef 8777 het volgende:

[..]

Tuurlijk, geef mij de schuld van alle onbekwame Stafford baasjes, misschien kun je hun beter direct aan spreken op hun gedrag of durf je dat niet? Grote bek is natuurlijk makkelijk vanaf je schermpje, nu nog even in het echte leven proberen.
Je gedrag op in dit topic, tesamen met je uiterlijke omschrijving van sneakers en trainingspakje zegt mij genoeg wie hier de onbekwame baas en dus ook hond is. Maar idd types zoals jou loop ik met een boog omheen
pi_174151756
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 22:05 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Je gedrag op in dit topic, tesamen met je uiterlijke omschrijving van sneakers en trainingspakje zegt mij genoeg wie hier de onbekwame baas en dus ook hond is.
Want jouw hond luistert onberispelijk? :')
Inhoudelijke kun je het niet winnen dus probeer je het via een persoonlijke aanval? Triest hoor dat je niet toe kunt geven dat je geen hond op kunt voeden en de schuld van je eigen onkunde af probeert te schrijven. Maar met dit gedrag wordt je schatje vanzelf zijn strot afgebeten, allemaal omdat jij je eigen verheven voelt boven andere hondeneigenaren. Zielig hoor, jij zou geen hond mogen hebben aangezien je niks begrijpt van hondengedrag. Zielig voor je hond wel dat hij direct afgerekend wordt op jouw onbekwaamheid om een hond op te voeden of überhaupt gedrag van een hond kunt begrijpen :') maar ik loop iig lekker verder in mijn Adidas broekje en op mijn Airmax.
pi_174151961
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 22:11 schreef 8777 het volgende:

[..]

Want jouw hond luistert onberispelijk? :')
Inhoudelijke kun je het niet winnen dus probeer je het via een persoonlijke aanval? Triest hoor dat je niet toe kunt geven dat je geen hond op kunt voeden en de schuld van je eigen onkunde af probeert te schrijven. Maar met dit gedrag wordt je schatje vanzelf zijn strot afgebeten, allemaal omdat jij je eigen verheven voelt boven andere hondeneigenaren. Zielig hoor, jij zou geen hond mogen hebben aangezien je niks begrijpt van hondengedrag. Zielig voor je hond wel dat hij direct afgerekend wordt op jouw onbekwaamheid om een hond op te voeden of überhaupt gedrag van een hond kunt begrijpen :') maar ik loop iig lekker verder in mijn Adidas broekje en op mijn Airmax.
_O- :W :')
pi_174152309
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:51 schreef 8777 het volgende:

[..]

Tuurlijk, geef mij de schuld van alle onbekwame Stafford baasjes, misschien kun je hun beter direct aan spreken op hun gedrag of durf je dat niet? Grote bek is natuurlijk makkelijk vanaf je schermpje, nu nog even in het echte leven proberen.
Jij bent toch degene die hier aan het beweren is dat een bijtgrage hond moet kunnen in een losloop gebied. En dan het gek vinden dat mensen je onbekwaam vinden.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174152399
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 22:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Jij bent toch degene die hier aan het beweren is dat een bijtgrage hond moet kunnen in een losloop gebied. En dan het gek vinden dat mensen je onbekwaam vinden.
Goh waar lees je dat? :')
Ik zeg alleen maar dat ik mijn joekel niet kapot laat bijten omdat ik denk dat ik in m'n recht sta. Jammer voor je hond als jij dat wel denkt.
pi_174152599
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 22:25 schreef 8777 het volgende:

[..]

Goh waar lees je dat? :')
Ik zeg alleen maar dat ik mijn joekel niet kapot laat bijten omdat ik denk dat ik in m'n recht sta. Jammer voor je hond als jij dat wel denkt.
Je afgelopen wat.. 10 berichten misschien?


-----------------
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174152675
Zullen we weer gewoon foto's gaan posten van onze honden? Een zinnige discussie is het niet gezien er alleen maar op de persoon gespeeld wordt hier.

Mijn jongen is gek op stokken..

I solemnly swear i'm up to no good
pi_174154086


De mijne van rollen in de ganzenpoep *O* *O* *O* -O-
pi_174154155
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 23:25 schreef WeirdlyWired het volgende:
[ afbeelding ]

De mijne van rollen in de ganzenpoep *O* *O* *O* -O-
Oh ja dat deed Rocky vroeger ook. Door de stront van mijn paard :')

Corgi's O+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174154202
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 22:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Je afgelopen wat.. 10 berichten misschien?


-----------------
Mijn Stafford heeft nog nooit een andere hond gebeten. Hij negeert andere honden op commando, kan jouw hond dat ook?
pi_174157746
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 23:30 schreef 8777 het volgende:

[..]

Mijn Stafford heeft nog nooit een andere hond gebeten. Hij negeert andere honden op commando, kan jouw hond dat ook?
Goh daar zal een reden voor zijn dat je hem dan geleerd hebt.
pi_174157803
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 08:58 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Goh daar zal een reden voor zijn dat je hem dan geleerd hebt.
Nou nou... Ik heb dat mijn hond ook geleerd en dat is een super sociaal beest wat nog nooit een vlieg heeft kwaad gedaan. Zullen we stoppen met het op de man spelen dan kunnen we er een zinnige discussie van maken of het helemaal laten gaan.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174178562
...Komt even binnengehuppeld en strooit wat peace, love & puppiesss rond ❤ ;)



Naamsuggesties zijn welkom! Het is een reu :)
pi_174189560
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 22:30 schreef Meaghan het volgende:
...Komt even binnengehuppeld en strooit wat peace, love & puppiesss rond ❤ ;)

[ afbeelding ]

Naamsuggesties zijn welkom! Het is een reu :)
Bwoh wat kijkt hij boos _O- O+

Ik ben heel slecht in namen sorry ik kom al snel bij dingen aan als Japie ofzo
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 4 oktober 2017 @ 15:35:28 #300
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_174189637


O+.

Kijken terwijl ik m'n nieuwe schoenen aan het passen was :P.

Ik zou de pup Brutus noemen. Of Cerberus.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_174189777
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 08:58 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Goh daar zal een reden voor zijn dat je hem dan geleerd hebt.
Ja daar is een reden voor, ik weet wat ik aan de riem heb hangen en kijk alvast vooruit. Weer niet goed?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')