abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 3 november 2016 @ 10:56:44 #126
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_166387388
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 10:16 schreef Summers het volgende:

[..]

wauw mensen wereldwijd zijn echt serieus over de platte aarde .
Best verontrustend ja.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_166387630
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 10:16 schreef Summers het volgende:

[..]

wauw mensen wereldwijd zijn echt serieus over de platte aarde .
Dat was voor mij ook een openbaring. In eerste instantie dacht ik 'dat is gewoon een groepje internet trolls'.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_166389165
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 11:11 schreef Molurus het volgende:

[..]

Dat was voor mij ook een openbaring. In eerste instantie dacht ik 'dat is gewoon een groepje internet trolls'.
Het is bijna een religie.
  donderdag 3 november 2016 @ 12:46:22 #129
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_166389360
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 10:56 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Best verontrustend ja.
Dat nou ook weer niet , misschien hebben ze wel gelijk en heb ik zelf nooit verder gekeken . De wereld waarin we leven blijkt toch 1 grote leugen en het lijkt me sterk dat alle nasa gerelateerde zaken het enige gebied die over is gebleven waar we van kleins af aan wel de waarheid hebben gekregen . Ik moet er toch een keer zelf in duiken en tot die tijd moet ik het open houden .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 3 november 2016 @ 12:58:53 #130
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_166389591
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 11:11 schreef Molurus het volgende:

[..]

Dat was voor mij ook een openbaring. In eerste instantie dacht ik 'dat is gewoon een groepje internet trolls'.
Ze zijn echt serieus maar op zich vind ik het positief dat mensen vragen stellen over iets wat ze met de paplepel is ingegoten . Question everything houd ook in alles wat je zelf heb aangeleerd en aangenomen voor waar . En we leven in een tijd waarin de mensheid alles aan het herevalueren is wat ze zelf ooit hebben meegekregen .
Je hebt heel veel macht als je controle hebt over de manier waarop mensen de wereld waarnemen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 3 november 2016 @ 16:51:04 #131
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_166393617
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 12:58 schreef Summers het volgende:

[..]

Ze zijn echt serieus maar op zich vind ik het positief dat mensen vragen stellen over iets wat ze met de paplepel is ingegoten . Question everything houd ook in alles wat je zelf heb aangeleerd en aangenomen voor waar . En we leven in een tijd waarin de mensheid alles aan het herevalueren is wat ze zelf ooit hebben meegekregen .
Je hebt heel veel macht als je controle hebt over de manier waarop mensen de wereld waarnemen .
Hoi Summers :W
Eens hoor, maar echt vragen stellen doen ze niet hoor.
Wat denk je zelf? plat rond of... anders?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_166394465
quote:
Fakery in space niks met flat earth te maken heeft.
Het is puur 'discredit by association' .
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_166394690
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 17:44 schreef Tingo het volgende:

[..]

Fakery in space niks met flat earth te maken heeft.
Het is puur 'discredit by association' .
Klopt. Al die ruimte-hoax fantasieën zijn in het leven geroepen om de platte aarde belachelijk te maken.
Conscience do cost.
pi_166394846
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 17:59 schreef ems. het volgende:

[..]

Klopt. Al die ruimte-hoax fantasieën zijn in het leven geroepen om de platte aarde belachelijk te maken.
Moet je zelf weten -niet schelden-

[ Bericht 1% gewijzigd door Lavenderr op 03-11-2016 18:30:58 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_166395021
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 18:07 schreef Tingo het volgende:

[..]

Moet je zelf weten
Doe ik sowieso,

[ Bericht 11% gewijzigd door Lavenderr op 03-11-2016 18:31:16 ]
Conscience do cost.
  donderdag 3 november 2016 @ 18:22:09 #136
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_166395122
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 17:44 schreef Tingo het volgende:

[..]

Fakery in space niks met flat earth te maken heeft.
Het is puur 'discredit by association' .
Net als die mandelatheorie. Bewust in het leven geroepen als afleiding en het belachelijk maken van truthers.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 3 november 2016 @ 18:23:02 #137
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_166395134
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 18:22 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Net als die mandelatheorie. Bewust in het leven geroepen als afleiding en het belachelijk maken van truthers.
En wat nou als die mensen dat echt geloven?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_166395357
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 18:22 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Net als die mandelatheorie. Bewust in het leven geroepen als afleiding en het belachelijk maken van truthers.
Dat kunnen "truthers" anders prima zelf.

Voor de rest staat dit echt verschrikkelijk dom. Mensen die van alles geloven op internet maar die wel even komen vertellen dat flat earth afleiding is _O-
Conscience do cost.
  donderdag 3 november 2016 @ 22:26:18 #139
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_166402593
In de herhaling: een prachtig filmpje van een webcam op Antarctica, gericht op de hemel. Je ziet het licht van de zon een rondje maken.
http://images.antarctica.(...)m/timelapse-fast.mp4
Prrrrr
  vrijdag 4 november 2016 @ 00:01:15 #140
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_166405611
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 22:26 schreef mrspoeZ het volgende:
In de herhaling: een prachtig filmpje van een webcam op Antarctica, gericht op de hemel. Je ziet het licht van de zon een rondje maken.
http://images.antarctica.(...)m/timelapse-fast.mp4
Huig
pi_166406215
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 17:44 schreef Tingo het volgende:

[..]

Fakery in space niks met flat earth te maken heeft.
Het is puur 'discredit by association' .
het heeft er alles mee te maken, volgens FE is NASA er speciaal voor opgericht om middels space fakery de illusie van een globe aarde in leven te houden.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_166408881
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 12:46 schreef Summers het volgende:
[..]
Dat nou ook weer niet , misschien hebben ze wel gelijk en heb ik zelf nooit verder gekeken . De wereld waarin we leven blijkt toch 1 grote leugen en het lijkt me sterk dat alle nasa gerelateerde zaken het enige gebied die over is gebleven waar we van kleins af aan wel de waarheid hebben gekregen . Ik moet er toch een keer zelf in duiken en tot die tijd moet ik het open houden .
Kom op nou, natuurlijk moet je kritisch zijn. Maar dat betekent niet dat je compleet stupide moet zijn. Het gaat niet alleen om nasa. Ik heb het al eerder gezegd,fllat earth staat niet alleen voor een platte aarde, maar voor de verwerping van veel meer bewezen kennis. Het staat niet op zich.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  vrijdag 4 november 2016 @ 10:38:14 #143
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_166409375
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 16:51 schreef theguyver het volgende:

[..]

Hoi Summers :W
Eens hoor, maar echt vragen stellen doen ze niet hoor.
Wat denk je zelf? plat rond of... anders?
Hoi theguyver :W

Tot nu toe rond maar dat is wel een hapklaar geloof en ik moet er ook rekening mee houden dat ik nooit andere input heb gehad en dat ik in een valkuil kan zitten van indoctrinatie , constante herhaling , eenzijdige berichtgeving en het sturen van mijn perceptie van de wereld in films , in berichtgeving , van autoriteiten enz . Ik houd er altijd rekening mee dat ik in een wereld leef waar er over alles gelogen word en niks is wat het lijkt . De waarheid staat niet bovenaan maar eigenbelangen van een stel psychopaten die de regels maken en voor andere uitmaken wat waar is en wat niet . Ik sluit niet uit dat we ook voorgelogen zijn over de vorm van de aarde .
Er zijn geen heilige huisjes .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 4 november 2016 @ 11:01:38 #144
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_166409697
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 10:04 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Kom op nou, natuurlijk moet je kritisch zijn. Maar dat betekent niet dat je compleet stupide moet zijn. Het gaat niet alleen om nasa. Ik heb het al eerder gezegd,fllat earth staat niet alleen voor een platte aarde, maar voor de verwerping van veel meer bewezen kennis. Het staat niet op zich.
FE komen op mij nooit stupide over , ik weet wel dat mij is aangeleerd dat er vroeger " domme " mensen bestonden die in een platte aarde geloofden . We leven in een tijd waarin alles wat we ooit hebben geleerd opnieuw geevalueerd word en verwerping van" bewezen kennis " bestaande instituten , autoriteiten enz hoort daar ook bij .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_166409924
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 11:01 schreef Summers het volgende:
[..]
FE komen op mij nooit stupide over , ik weet wel dat mij is aangeleerd dat er vroeger " domme " mensen bestonden die in een platte aarde geloofden . We leven in een tijd waarin alles wat we ooit hebben geleerd opnieuw geevalueerd word en verwerping van" bewezen kennis " bestaande instituten , autoriteiten enz hoort daar ook bij .
Heb je enig idee, hoe ongelofelijk veel bewezen kennis er ten grondslag ligt aan het feit dat jij in staat was om op je computertje dat berichtje te tikken en te versturen via elektrische en optische signalen naar een server die vervolgens dat berichtje weer aan mij kan laten zien?

Snap je dat een FE accepteren hetzelfde is als accepteren dat we niet in staat zouden zijn om dat te bouwen en jou dat berichtje te laten sturen? Heb je enig idee hoeveel overlap aan kennis daaraan ten grondslag ligt.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  vrijdag 4 november 2016 @ 13:15:51 #146
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_166412265
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 11:16 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Heb je enig idee, hoe ongelofelijk veel bewezen kennis er ten grondslag ligt aan het feit dat jij in staat was om op je computertje dat berichtje te tikken en te versturen via elektrische en optische signalen naar een server die vervolgens dat berichtje weer aan mij kan laten zien?

Snap je dat een FE accepteren hetzelfde is als accepteren dat we niet in staat zouden zijn om dat te bouwen en jou dat berichtje te laten sturen? Heb je enig idee hoeveel overlap aan kennis daaraan ten grondslag ligt.
Er is niemand die de computer betwijfeld dus dat is niet hetzelfde , een computer kan je vastpakken en gebruiken en een handleing volgen en de werking controleren . Het meeste wat we denken te weten hebben we in vertrouwen aangenomen en aangeleerd van autoriteiten of zelf ervaren . Die overlap aan kennis hebben we nooit allemaal zelf gecontroleerd en bestaat ook heus wel uit keiharde leugens en verkeerde aannames en kan iedere dag in de toekomst ook weer onderuit gehaald worden door diezelfde wetenschap .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_166412371
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 11:01 schreef Summers het volgende:

[..]

FE komen op mij nooit stupide over , ik weet wel dat mij is aangeleerd dat er vroeger " domme " mensen bestonden die in een platte aarde geloofden . We leven in een tijd waarin alles wat we ooit hebben geleerd opnieuw geevalueerd word en verwerping van" bewezen kennis " bestaande instituten , autoriteiten enz hoort daar ook bij .
Er zit natuurlijk wel een verschil tussen kritisch kijken naar bestaande kennis en zomaar wat roepen dat strijdig is met bestaande kennis zonder werkelijk iets te onderzoeken.

Dat hele FE gebeuren valt wat mij betreft voornamelijk in de laatste categorie.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_166412553
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 13:15 schreef Summers het volgende:
[..]
Er is niemand die de computer betwijfeld dus dat is niet hetzelfde , een computer kan je vastpakken en gebruiken en een handleing volgen en de werking controleren . Het meeste wat we denken te weten hebben we in vertrouwen aangenomen en aangeleerd van autoriteiten of zelf ervaren . Die overlap aan kennis hebben we nooit allemaal zelf gecontroleerd en bestaat ook heus wel uit keiharde leugens en verkeerde aannames en kan iedere dag in de toekomst ook weer onderuit gehaald worden door diezelfde wetenschap .
Nog een keer, als die kennis onderuit gehaald zou worden dan zou je computer ook niet bestaan. Neem iets als thermodynamica, diezelfde wetten die daarin gebruikt worden staan aan de basis van dat computertje waarmee je post (en die je dus wel accepteert) en zijn terug te vinden in de kosmologie. Als je die kennis verwerpt dan bestaat ook je computer niet.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_166412557
Gewoon al 22 topics hiermee gevuld intussen :D
pi_166412658
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 13:21 schreef Molurus het volgende:

[..]

Er zit natuurlijk wel een verschil tussen kritisch kijken naar bestaande kennis en zomaar wat roepen dat strijdig is met bestaande kennis zonder werkelijk iets te onderzoeken.

Dat hele FE gebeuren valt wat mij betreft voornamelijk in de laatste categorie.
Te meer omdat iedere hansworst gewoon een boot kan pakken en zelf op onderzoek uit kan gaan.

Dat is ook hetgeen wat me het meest fascineert van de FE-aanhangers. Ze kunnen hele verhalen houden over waarom de aarde rond is (meestal direct gekopieerd van youtubefilmpjes of twijfelachtige sites, dat wel) maar geen een van hun is bereid om zelf even op de meest eenvoudige manier te checken of er een kern van waarheid in zit.

Andere complotten hebben tenminste nog een zekere onderzoeksbarrière maar bij FE is dat gewoon totaal niet aanwezig.

Even geheel los van dat de aarde voor mijn part een paarse driehoek is die Kees heet.
Conscience do cost.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')