abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 30 september 2016 @ 12:27:24 #151
149959 SQ
snelle trees
pi_165667282
Oh ik vind het niet goed of slecht hoor. Vooral intrigerend :P
disclaimer
pi_165667289
Haha veryvery true :D

Maar - mijn O is ook wel héél leuk, dus ik snap het best :P
pi_165667466
Thanks voor de lieve reacties allemaal. :*
pi_165667733
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 12:12 schreef Stormqueen het volgende:
Ik herken dat gevoel van de vorige keer, goudreinette. Mensen zijn zo ontzettend bezig met het concept "zwangere vrouw" dat ze dat gewoon vergeten :')
Goed nieuws: Het gaat over!
Slecht nieuws: Dat duurt tot wel minstens zes maanden na de geboorte :') (in die maanden ben je "duwer / drager / brenger van baby." Dat is nog erger dan "zwangere vrouw" _O-)
O god. Verheug me er nu al op :')
Ik begrijp dat ik me er maar beter zo snel mogelijk overheen kan zetten dus _O-
  vrijdag 30 september 2016 @ 13:08:43 #155
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_165667904
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 12:25 schreef Adrian4 het volgende:

[..]

_O-
Ik ben al 11 maanden mama, en ik heb nog steeds het gevoel dat ik veruit niet het belangrijkste ben wanneer we samen ergens binnen komen...
Dat wordt na 2,5 jaar niet minder :').
Dat je ouders na het opendoen van de deur meteen op hun hurken gaan zitten omdat hun kleinzoon op bezoek komt. Soms voel ik me bijzaak :').
KuikenGuppy
  vrijdag 30 september 2016 @ 13:12:42 #156
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_165667981
Gelukkig zijn mijn vriendinnen kinderloos en hebben ze geen overmatige babyinteresse, dus als zij vragen "hoe gaat het?" willen ze horen hoe het met mij gaat ipv met tandjes, poepluiers, doorslapen, etc. :P.
KuikenGuppy
pi_165668157
Hier niet helemaal herkenbaar. N. is meestal wel het interessantst en krijgt als eerste aandacht (eens met Room :7 ), maar ik heb me nooit gevoeld alsof ik er zelf niet toe deed. Nou heb ik sowieso volgens mij alleen maar normale mensen in mijn omgeving, ik kan hier nooit meepraten over dit soort dingen. :( :P

Gogo. :* Dat is ook niet eerlijk.

Succes nog Sproetjes!

Snorlax (f) voor Hilz! *O*

Ik ben weer aan het groeien. De hele dag al die menstruatieachtige pijn onder in mijn buik, echt gruwelijk irritant. :( De vorige keren dat ik dat gevoel had was hetet een dag over, hopelijk nu weer.

SQ _O-
pi_165668159
Bij mijn schoonouders gaat het inderdaad ook echt zo, die zijn zó gek op I (en I ook op hen). Maar ik vind het heerlijk. Want ik heb niet zoveel met mijn schoonouders, en nu is ieder bezoek toch een feestje (in plaats van dat je steeds moet nadenken over wat je nu weer eens moet vertellen of vragen _O- .). Zij en I hebben het enorm naar hun zin en ik zit dat lekker te bekijken allemaal. O+ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_165668264
Dat herken ik ook wel ja, alle familiedingen die eerst misschien ongemakkelijk waren, daar heb je nu een kind-buffer voor. Werkt altijd. Maar het gevoel van nog net niet omvergeduwd worden omdat ze op weg naar je kind zijn herken ik ook. Vind het alleen nog altijd leuk O+

Dit keer toch eens wat zwangerboxen aangevraagd en net die van ouders van nu opgehaald. Lekker met tijdschrift op de bank nu dan maar 8-)
pi_165668358
Nou, ik heb een overwinning op mezelf behaald mensen. Vandaag is een excursiedag voor mijn hele school en ik was ook ingedeeld om de hele dag op pad te gaan in A'dam met een groep leerlingen: van 7.15 - 17.00. Ik had van de week bij mijn leidinggevende aangegeven dat ik twijfels had of ik het wel zou trekken, maar die zei: er is al een andere docent ziek, dus we hebben geen reserve.

En dan voel ik me zo aangesproken op mijn verantwoordelijkheidsgevoel. ;( . Dus ik zou toch meegaan. Maar gistermiddag en -avond was ik zo beroerd dat ik toch heb afgezegd. En een collega reageerde zo lief en meelevend dat ik er bijna van moest huilen. Het is maar goed ook dat ik niet ben meegegaan want het gaat weer op en af vandaag: dan voel ik me twee uurtjes goed, en dan weer twee uurtjes slecht. En als ik me slecht voel, dan kan echt alles de trigger zijn om te moeten spugen: één verkeerd luchtje, of soms zelfs één verkeerde beweging :') . Ik zag mezelf in A'dam al in prullenbakken staan overgeven en zo. (Heb ik tijdens mijn vorige zwangerschap dus wel een keer gedaan he, op een tramstation in Berlijn :+ .)
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_165668532
Goed dat je hebt afgezegd Franny, als t niet gaat dan gaat t niet. :*
pi_165669218
Goed dat je hebt afgezegd Franny; wat niet gaat gaat niet.

Ik had vanavond een etentje op een uur treinen, ben best blij dat het toch niet doorgaat :@ Nu maar eens energie vinden voor andere dingen; volgende week start ik een opleiding naast werk waarvoor ik al opdrachten moet maken :X En oja, ik heb ook nog een sollicitatie gesprek :X

Oke, kind slaapt, slaapkamer is schoon dus no more excuses o|O Ik ga aan de bak :W
  vrijdag 30 september 2016 @ 14:59:49 #163
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_165669922
Fazz, dat is juist hét moment om zelf even lekker te gaan liggen, vooral zwanger!

Franny, goed dat je hebt afgezegd idd :Y.

Ik vind het ook niet erg dat mijn kind overal zo met open armen wordt ontvangen. Hebben we misschien wel een beetje gejinxed destijds door het gedichtje op het geboortekaartje:
"Er zullen handen zijn die je dragen en armen waar je veilig bent en mensen die je zonder vragen zeggen dat je welkom bent."

Gelukkig heb ik zelf ook niks te klagen hoor ;). En smalltalk wordt idd gemakkelijker met kind :P.
KuikenGuppy
pi_165670025
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2016 14:59 schreef Burdie het volgende:
Fazz, dat is juist hét moment om zelf even lekker te gaan liggen, vooral zwanger!

Franny, goed dat je hebt afgezegd idd :Y.

Ik vind het ook niet erg dat mijn kind overal zo met open armen wordt ontvangen, en heb zelf ook niks te klagen hoor ;). En smalltalk wordt idd gemakkelijker met kind :P.
Ik vind het ergens juist heel fijn, vooral niet in NO waar de mensen zo gereserveerd zijn. O is spontaan en sociaal en ik vind het heelrijk als dat beantwoord wordt en dat ze voelt dat ze belangrijk is voor meer mensen dan alleen wij.
pi_165670996
Daar waar je vroeger zelf het allerbelangrijkste was in het leven van je ouders, is dat nu hetgeen wat het aller belangrijkste is in jouw leven ❤

Vandaag heeft een vriendin het aller belangrijkste in haar leven moeten afgeven. Afgelopen zondag is haar zoon overleden aan een hersentumor. Ik vind het zo verdrietig. :'(
pi_165671047
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 15:58 schreef Hilzillah het volgende:
Daar waar je vroeger zelf het allerbelangrijkste was in het leven van je ouders, is dat nu hetgeen wat het aller belangrijkste is in jouw leven ❤

Vandaag heeft een vriendin het aller belangrijkste in haar leven moeten afgeven. Afgelopen zondag is haar zoon overleden aan een hersentumor. Ik vind het zo verdrietig. :'(
:'( :*
pi_165672750
Wat heftig hilz ;(

Vandaag de aangevraagde informatiefolder van de kraamzorg binnengekregen. Met allemaal schattige baby's erin (janken! Ik hoef maar 1 seconde een kleine baby te zien en de tranen komen al :') Vooral die van de merci reclame is een goede trigger). Ik vind dat je kraamzorg wel heel snel al aan moet vragen zeg, rond week 12! Heb ik nog een week om mezelf er van te overtuigen dat ik echt echt zwanger ben :') De echo maandag zal vast helpen :)
pi_165673137
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2016 14:59 schreef Burdie het volgende:
Ik vind het ook niet erg dat mijn kind overal zo met open armen wordt ontvangen. Hebben we misschien wel een beetje gejinxed destijds door het gedichtje op het geboortekaartje:
"Er zullen handen zijn die je dragen en armen waar je veilig bent en mensen die je zonder vragen zeggen dat je welkom bent."

Gelukkig heb ik zelf ook niks te klagen hoor ;). En smalltalk wordt idd gemakkelijker met kind :P.
Dat vind ik wel een heel lief tekstje O+.

Enne welkom nieuwen (lekker persoonlijk) :P!

En knuffels Hilz :*.
  vrijdag 30 september 2016 @ 18:57:35 #169
11682 Moonah
Jolie femme
pi_165673880
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 september 2016 13:32 schreef Franny_G het volgende:
Nou, ik heb een overwinning op mezelf behaald mensen.
Goed zo!

Van harte gefeliciteerd, wat een verrassing!! Hopelijk komt er snel een periode dat je je beter voelt en ook echt kunt genieten van je zwangerschap. :*
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_165674962
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 17:41 schreef Tweedledee het volgende:
Wat heftig hilz ;(

Vandaag de aangevraagde informatiefolder van de kraamzorg binnengekregen. Met allemaal schattige baby's erin (janken! Ik hoef maar 1 seconde een kleine baby te zien en de tranen komen al :') Vooral die van de merci reclame is een goede trigger). Ik vind dat je kraamzorg wel heel snel al aan moet vragen zeg, rond week 12! Heb ik nog een week om mezelf er van te overtuigen dat ik echt echt zwanger ben :') De echo maandag zal vast helpen :)
Ik zag net de reclame van Dela. De gedachte is minder maar wat een mooie reclame.

Wat wel minder is is dat mijn borsten ineens heel gevoelig zijn en ook reageren op huilen baby's en dus reclame hahaha.

Vanmiddag met peuter naar de film storks geweest. We hadden haar dat in augustus al beloofd dus ze moest lang wachten maar toen we vannochtend meldde dat we naar de film gingen wist ze het meteen. Wat een mooie leuke schattige en grappige film!
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_165675112
Ik meld me hier ook maar weer. Paar weken geleden ook wat gepost. Ondertussen bijna 8 weken nu, maar op de een of andere manier voelt het nog niet echt of ik hier "hoor". Behalve vermoeidheid ook geen klachten hier. Heb echt van die beelden in mijn hoofd dat ik straks bij de vk zit en ik helemaal niet zwanger blijk. Pfff vermoeiend en onzeker die eerste weken :(
It's better to regret something you did than something you didn't do
  vrijdag 30 september 2016 @ 20:25:54 #172
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_165675940
Welkom luke. Die eerste weken (en soms ook de rest van de zwangerschap) zijn idd onzeker:*

Hilz wat leuk een meisje! En wat vreselijk verdrietig. Ik moet daar niet te lang over nadenken wat er allemaal met mijn meisjes kan gebeuren.

Ik doe er ook niet meer toe sinds ik O. Heb maar het boeit me ook weinig want ze is ook vreselijk leuk O+
Merk wel dat een 2de zwangerschap voor de omgeving als veel minder speciaal word gezien.
pi_165676478
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 september 2016 18:57 schreef Moonah het volgende:

[..]

Goed zo!

Van harte gefeliciteerd, wat een verrassing!! Hopelijk komt er snel een periode dat je je beter voelt en ook echt kunt genieten van je zwangerschap. :*
Dankjewel!
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_165676810
Ja gefeliciteerd Franny! Wat leuk! En wat rot dat je je zo voelt... Het is niet niks, voor de klas staan zo. :* denk aan jezelf hoor!
Kwak
  zaterdag 1 oktober 2016 @ 00:48:23 #175
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_165681995
Franny gefeliciteerd!! O+
Ik hoop dat je je snel beter voelt :*

Hilz, wat een akelig bericht ;(
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')