abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 13:08:11 #101
446641 Vox_Populi
Stem van het volk.
pi_165810321
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 02:22 schreef CoExist het volgende:

[..]

Grijze import uit Oostblok landen zoals Tsjechië.
Haha, serieus? Ik heb me altijd afgevraagd hoe dat kan :P Klinkt op zich wel plausibel.
pi_165811038
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 13:08 schreef Vox_Populi het volgende:

[..]

Haha, serieus? Ik heb me altijd afgevraagd hoe dat kan :P Klinkt op zich wel plausibel.
Ja serieus. Het is wat sneaky dat ze dat er niet bij vertellen en gaf vroeger nog wel eens wat garantie issues bij Apple Premium Resellers als Amac of iCenter omdat de toestellen niet onder Nederlandse garantie bepalingen vielen.
Met de komst van de Apple Stores en de Genius Bar in Amsterdam, Haarlem en Den Haag is dat nu verleden tijd.
Desalniettemin zou ik zelf nooit een toestel kopen bij zulke obscure websites. Dan maar een weekje langer wachten.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 13:56:51 #103
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_165811074
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 13:53 schreef CoExist het volgende:

[..]

Ja serieus. Het is wat sneaky dat ze dat er niet bij vertellen en gaf vroeger nog wel eens wat garantie issues bij Apple Premium Resellers als Amac of iCenter omdat de toestellen niet onder Nederlandse garantie bepalingen vielen.
Met de komst van de Apple Stores en de Genius Bar in Amsterdam, Haarlem en Den Haag is dat nu verleden tijd.
Desalniettemin zou ik zelf nooit een toestel kopen bij zulke obscure websites. Dan maar een weekje langer wachten.
ze.komen.allemaal.uit.CHINA
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 14:04:07 #104
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_165811172
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 13:53 schreef CoExist het volgende:
Ja serieus. Het is wat sneaky dat ze dat er niet bij vertellen en gaf vroeger nog wel eens wat garantie issues bij Apple Premium Resellers als Amac of iCenter omdat de toestellen niet onder Nederlandse garantie bepalingen vielen.
Met de komst van de Apple Stores en de Genius Bar in Amsterdam, Haarlem en Den Haag is dat nu verleden tijd.
Desalniettemin zou ik zelf nooit een toestel kopen bij zulke obscure websites. Dan maar een weekje langer wachten.
Als je iets koopt bij een Nederlands bedrijf bij een (online) vestiging in Nederland valt je aankoop per definitie onder de Nederlandse garantiebepalingen. Dat houdt in dat de verkoper verantwoordelijk is voor het afhandelen van de garantie. En als die verkoper zelf zijn toestellen uit een ander (EU) land haalt dan is dat de verantwoordelijkheid van de verkoper als de fabrikant vindt dat er alleen garantie wordt verleent in het land waar het toestel vandaan komt.

Dat Apple allerlei regels heeft omtrent garantie zijn niet relevant voor iPhones die in Nederland verkocht zijn aan een consument. Die consument heeft altijd recht op minimaal 2 jaar garantie via de verkoper. Je kan dus prima via zo'n site je abonnement verlengen met een nieuwe iPhone.

Via de provider verlengen biedt geen garantie dat je altijd een toestel krijgt dat bedoeld is voor de Nederlandse markt, ook providers verschepen wel eens voorraden van het ene naar het andere land.
So we just called him Fred
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 14:34:11 #105
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_165811637
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 14:04 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Als je iets koopt bij een Nederlands bedrijf bij een (online) vestiging in Nederland valt je aankoop per definitie onder de Nederlandse garantiebepalingen. Dat houdt in dat de verkoper verantwoordelijk is voor het afhandelen van de garantie. En als die verkoper zelf zijn toestellen uit een ander (EU) land haalt dan is dat de verantwoordelijkheid van de verkoper als de fabrikant vindt dat er alleen garantie wordt verleent in het land waar het toestel vandaan komt.

Dat Apple allerlei regels heeft omtrent garantie zijn niet relevant voor iPhones die in Nederland verkocht zijn aan een consument. Die consument heeft altijd recht op minimaal 2 jaar garantie via de verkoper. Je kan dus prima via zo'n site je abonnement verlengen met een nieuwe iPhone.

Via de provider verlengen biedt geen garantie dat je altijd een toestel krijgt dat bedoeld is voor de Nederlandse markt, ook providers verschepen wel eens voorraden van het ene naar het andere land.
Dat is een leuk verhaal, maar ik deal liever met Apple direct dan met zo'n webshop als ik garantie claim, omdat die betrouwbaarder zijn.
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 15:33:13 #106
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_165812294
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 00:46 schreef Vox_Populi het volgende:

[..]

Haha, mazzelaar! :o

[..]

Ah, bummer. Welk model/kleur heb je besteld?

Ik mag vanaf morgen verlengen. Op de website van mijn provider (Vodafone) zie ik nog vrij lange levertijden staan voor de 7 (Plus), terwijl hij via andere websites (GSMWijzer, BelSimpel etc.) wel leverbaar zou zijn in combinatie met een Vodafone-abonnement. Ik vertrouw het niet zo, hoe kan dat dan? :?
Ik heb black besteld, op de 25e of de 26e van September. En inderdaad duurt dan tot de 14e deze maand voor levering... Het is dat het een erg goede deal was anders had ik geannuleerd.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 15:34:37 #107
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_165812318
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 15:33 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Ik heb black besteld, op de 25e of de 26e van September. En inderdaad duurt dan tot de 14e deze maand voor levering... Het is dat het een erg goede deal was anders had ik geannuleerd.
komt dan waarschijnlijk van China met boot A naar Antwerpen en dan naar Nederland
ipv
China met boot A naar Hamburg en dan via Praag naar Nederland
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 15:52:34 #108
446641 Vox_Populi
Stem van het volk.
pi_165812533
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 13:53 schreef CoExist het volgende:

[..]

Ja serieus. Het is wat sneaky dat ze dat er niet bij vertellen en gaf vroeger nog wel eens wat garantie issues bij Apple Premium Resellers als Amac of iCenter omdat de toestellen niet onder Nederlandse garantie bepalingen vielen.
Met de komst van de Apple Stores en de Genius Bar in Amsterdam, Haarlem en Den Haag is dat nu verleden tijd.
Desalniettemin zou ik zelf nooit een toestel kopen bij zulke obscure websites. Dan maar een weekje langer wachten.
In feite maakt het natuurlijk niet uit of ze nu uit China of Tsjechië komen. Alleen als je dan vanwege dat gezeik krijgt met de garantie, is het een ander verhaal. Al is dat, wat ik uit andere opmaakt niet (meer?) aan de orde?

Hoe dan ook, maar gewoon direct via Vodafone besteld. Blijkbaar een nieuwe levering gekregen in de tussentijd, want het model dat ik wilde hebben is weer op voorraad (zolang het duurt). Toch prettiger om direct het verlengen te regelen met het bedrijf in kwestie, ipv weer een tussenpersoon.
pi_165814403
Vraagje:

Volgens mij sinds de update naar 10.0.2 is er iets aan de hand met m'n geluiden. Wekker geluid gaat niet af, als ik gebeld wordt gaat het geluid niet af, als ik beltonen uitprobeer onder Instellingen > Geluiden hoor ik niets (trilt alleen), maar terwijl ik dit type hoor ik wel telkens een plopje en WhatsAppjes die ik binnen krijg hoor ik ook... Iemand enig idee wat er aan de hand is?

Edit: een harde reset doet wonderen... man man man :')

[ Bericht 16% gewijzigd door Nashje op 07-10-2016 18:08:30 ]
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 01:01:55 #110
446641 Vox_Populi
Stem van het volk.
pi_165825522
Gister rond 15.00 uur besteld, en vanmiddag komt mijn iPhone 7 al binnen _O_
pi_165850188
Sinds 2 weken werkt de wifi op mijn iphone6 niet meer zoals voorheen. Heb alleen als ik heel dicht bij de router zit nog een beetje netwerk. Boven in de woning op de slaapkamers heb ik helemaal geen netwerk en stapt hij automatisch over op 4g. Op de macbook en ipad heb ik geen problemen. Iemand wellicht een oplossing of bepaalde app hoe ik het verschil kan testen? Morgen op werk ook maar eens controleren.
  zondag 9 oktober 2016 @ 15:37:24 #112
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_165853020
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 01:01 schreef Vox_Populi het volgende:
Gister rond 15.00 uur besteld, en vanmiddag komt mijn iPhone 7 al binnen _O_
Fucker. T-Mobile heeft de levertijd van mijn toestel aangepast van 2-3 weken naar 4-6 weken :')

Het is dat ik niet de optie heb om hem ergens anders te halen met abonnement. Ik had er aanvankelijk geen haast bij, maar wil hem nu toch wel graag hebben.
pi_165853057
quote:
1s.gif Op zondag 9 oktober 2016 15:37 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Fucker. T-Mobile heeft de levertijd van mijn toestel aangepast van 2-3 weken naar 4-6 weken :')

Het is dat ik niet de optie heb om hem ergens anders te halen met abonnement. Ik had er aanvankelijk geen haast bij, maar wil hem nu toch wel graag hebben.
Voor de 'normale' 7 of de 7 plus? 4-6 weken is echt enorm lang.
★★★
  zondag 9 oktober 2016 @ 16:12:48 #114
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_165853653
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2016 15:39 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Voor de 'normale' 7 of de 7 plus? 4-6 weken is echt enorm lang.
7 Plus 128GB mat zwart. Ik verwacht dat dit model zo'n beetje het meest gekozen model is - beste middenweg qua opslag/prijs en de verstandigere keuze vannde twee 'nieuwe' kleuren - wat de vertraging enigszins verklaart, maar als ik op de forums kijk, loopt t-mobile flink te kloten met de levering van alle modellen.
  zondag 9 oktober 2016 @ 16:14:19 #115
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_165853682
Ik zag op Youtube een figuur met een glanzend zwart model. Maar een witte hoes eromheen zodat niemand dat glanzende zwarte ziet _O-
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_165853789
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2016 16:12 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

7 Plus 128GB mat zwart. Ik verwacht dat dit model zo'n beetje het meest gekozen model is - beste middenweg qua opslag/prijs en de verstandigere keuze vannde twee 'nieuwe' kleuren - wat de vertraging enigszins verklaart, maar als ik op de forums kijk, loopt t-mobile flink te kloten met de levering van alle modellen.
Dan begrijp ik het. Voorraad van de normale begint wat aangevuld te worden. De 7 plus heeft volgens mij overal meer dan 3 weken. Vodafone zit volgens mij op 2-3 weken voor de Plus 32gb.
★★★
  zondag 9 oktober 2016 @ 16:23:28 #117
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_165853855
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2016 16:19 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Dan begrijp ik het. Voorraad van de normale begint wat aangevuld te worden. De 7 plus heeft volgens mij overal meer dan 3 weken. Vodafone zit volgens mij op 2-3 weken voor de Plus 32gb.
Precies. Punt is dat mijn contract nog tot maart loopt, dus ik kan niet ergens anders een nieuw contract afsluiten met nummerbehoud. In ieder geval niet voor december. Een vriend van mij werkt bij T-Mobile, en die kan regelen dat ik nu al een contract afsluit dat in maart in gaat. Vandaar dat ik gebonden zit aan T-Mobile. Nu scheelt het dat ik maar wat graag weg wil bij Vodafone, maar wachten op het toestel is vervelend. Helemaal gezien ik mijn huidige 6S Plus al aan een vriendin beloofd heb.

Ik verwacht deze week de YotaPhone 2 binnen te krijgen. Dan maar een tijdje met dat Android-toestel doen tot mijn iPhone er is :)
pi_165853933
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2016 16:23 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Precies. Punt is dat mijn contract nog tot maart loopt, dus ik kan niet ergens anders een nieuw contract afsluiten met nummerbehoud. In ieder geval niet voor december. Een vriend van mij werkt bij T-Mobile, en die kan regelen dat ik nu al een contract afsluit dat in maart in gaat. Vandaar dat ik gebonden zit aan T-Mobile. Nu scheelt het dat ik maar wat graag weg wil bij Vodafone, maar wachten op het toestel is vervelend. Helemaal gezien ik mijn huidige 6S Plus al aan een vriendin beloofd heb.

Ik verwacht deze week de YotaPhone 2 binnen te krijgen. Dan maar een tijdje met dat Android-toestel doen tot mijn iPhone er is :)
En ik zoek het liefst een een-jarig contract met de 7plus 32, helaas heeft alleen Vodafone deze optie voor zover ik weet.
★★★
  zondag 9 oktober 2016 @ 16:35:15 #119
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_165854083
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2016 16:27 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

En ik zoek het liefst een een-jarig contract met de 7plus 32, helaas heeft alleen Vodafone deze optie voor zover ik weet.
Als het je om een nieuw abonnement gaat, denk ik dat je het snelst bent wanneer je de reserveringspagina van de Apple Store in de gaten houdt. Als je hem daar reseveert, kun je hem de volgende dag nog ophalen en kopen in combinatie met elk willekeurig 2-jaars contract.
pi_165854225
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2016 16:35 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Als het je om een nieuw abonnement gaat, denk ik dat je het snelst bent wanneer je de reserveringspagina van de Apple Store in de gaten houdt. Als je hem daar reseveert, kun je hem de volgende dag nog ophalen en kopen in combinatie met elk willekeurig 2-jaars contract.
Het gaat om een nieuw abonnement, maar wil het liefst een eenjarig abonnement. Dus 12 maanden een bedrag van rond de 50 euro en dat ik de rest, zal ongeveer 500 euro zijn, meteen aftik bij de kassa.

Deze optie heeft alleen Vodafone. Rest is allemaal met een twee-jarig abonnement.
★★★
  zondag 9 oktober 2016 @ 16:49:47 #121
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_165854361
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2016 16:42 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Het gaat om een nieuw abonnement, maar wil het liefst een eenjarig abonnement. Dus 12 maanden een bedrag van rond de 50 euro en dat ik de rest, zal ongeveer 500 euro zijn, meteen aftik bij de kassa.

Deze optie heeft alleen Vodafone. Rest is allemaal met een twee-jarig abonnement.
Ah oke.. Kun je niet bij Apple binnen stappen en vragen of ze dat kunnen matchen?
  zondag 9 oktober 2016 @ 19:07:34 #122
446641 Vox_Populi
Stem van het volk.
pi_165856736
quote:
1s.gif Op zondag 9 oktober 2016 15:37 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Fucker. T-Mobile heeft de levertijd van mijn toestel aangepast van 2-3 weken naar 4-6 weken :')

Het is dat ik niet de optie heb om hem ergens anders te halen met abonnement. Ik had er aanvankelijk geen haast bij, maar wil hem nu toch wel graag hebben.
Oh wow, dat is wel zuur! :X
Ik mocht vrijdag verlengen en heb direct gebeld naar Vodafone om te informeren naar de voorraad. De modellen met 32GB opslag waren uitverkocht, maar van degene die ik wilde (de matzwarte 128GB versie) hadden ze er net weer een aantal geleverd gekregen. Als ik direct mijn order doorgaf via de telefoon, was er een kans dat de telefoon de volgende dag nog binnen zou komen en zo geschiedde! Ja, ik prijs me gelukkig :@

Laat ik het zo zeggen: De matzwarte versie is zó sexy, het is zeker het wachten waard! :Y
  zondag 9 oktober 2016 @ 20:42:25 #123
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_165859137
Ik denk dat ik mijn iPhone 5 ook maar ga vervangen door de nieuwe iPhone 7. Ik kan wel wachten op dé innovatieve 8, maar de 7 zal voor mij al hartstikke innovatief aanvoelen ;)

Op dit moment heb ik de iPhone 5, 32GB. Kan ik hieruit opmaken dat ik ook voor de iPhone 7, 32GB kan gaan? Of toch de relatief dure upgrade naar 128GB doen?

Tevens heb ik op dit moment een zeer oud Vodafone abonnement van ¤20.- (4GB, 200bel, onbep sms). Als ik via Vodafone F&F kijk, kom ik bij lange na niet op dat bedrag + moet ik nog een toestelprijs betalen? (Dat moffelden ze vroeger gewoon in de aboprijs, right?)
  zondag 9 oktober 2016 @ 21:29:06 #124
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_165861141
quote:
1s.gif Op zondag 9 oktober 2016 20:42 schreef Saninl het volgende:
Op dit moment heb ik de iPhone 5, 32GB. Kan ik hieruit opmaken dat ik ook voor de iPhone 7, 32GB kan gaan? Of toch de relatief dure upgrade naar 128GB doen?
Als je veel films van plan bent te opnemen (in UDH kwaliteit) heb je de extra opslagruimte misschien nodig, maar daar valt voor mij niet zoveel over te zeggen.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_165863192
- edit - Dit lijkt me een prima post voor een Android gerelateerd of slow chat topic

[ Bericht 50% gewijzigd door Fred op 09-10-2016 23:27:07 ]
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')