abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 28 september 2016 @ 19:43:55 #1
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_165631062
Een algemeen topic voor mensen die Chronisch ziek zijn. Je kunt hier zowel je positieve als negatieve ervaringen kwijt en we proberen elkaar zoveel mogelijk als kan te steunen. Het maakt niet uit welke Chronische ziekte je hebt, iedereen is welkom!

Ben je zelf ziek, ken je iemand die ziek is of ben je chronisch nieuwsgierig met brandende vragen? Aarzel vooral niet om mee te posten!

Er is ook een topic voor chronisch psychische zieken: R&P / Chronisch Psychische Klachten Topic In dit topic kan je spuien over de problemen of issues die jij hebt omtrent je psyche (al dan niet door een chronische ziekte). Zo houden we elk topic gescheiden qua onderwerp en voelt iedereen zich op haar/zijn gemak om te posten.

Om het voor iedereen wat overzichtelijker te houden, zodat je je eventuele vragen gericht kan stellen en om onze soms warrige medicijnhoofdjes wat rust te geven vind je hieronder onze awesome vaste gasten incluis een korte medische samenvatting.

Wil je ook een plekje in het lijstje? Stuur de TS dan even een PM of meldt het in het topic :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 4% gewijzigd door LPFAN op 30-09-2016 14:14:40 ]
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  woensdag 28 september 2016 @ 19:44:14 #2
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_165631069
Ordinaire-bijna-jarig-kaap. *O*
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  woensdag 28 september 2016 @ 19:47:44 #3
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165631173
Even TT aangepast, voor dit topic is dat niet de bedoeling ;)
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165631215
Oooooh, gefeliciteerd!!! *O* *O* *O*
🎂🎂🎁🎉🎈🎈🎈
  woensdag 28 september 2016 @ 19:58:02 #5
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165631460
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2016 19:44 schreef houdjemond het volgende:
Ordinaire-bijna-jarig-kaap. *O*
Maar wat heb je te vertellen? :P
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165631578
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 19:58 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Maar wat heb je te vertellen? :P
Spanning opbouwen :P
  woensdag 28 september 2016 @ 20:34:51 #7
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165632398
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2016 20:02 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Spanning opbouwen :P
Haha ja, ik weet het al een beetje ;p maar het is wel leuk nieuws iig *O*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165632466
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 20:34 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Haha ja, ik weet het al een beetje ;p maar het is wel leuk nieuws iig *O*
Maar ik weet het nog niet en ik moet zo weg... -O-

Edit: hjm, typt eens wat sneller ~O>
pi_165633230
Wat is het nieuws????
  woensdag 28 september 2016 @ 23:25:00 #10
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_165638003
Sorry voor de titel, was even druk met een post op mijn privé-Facebook, maar a little birdy told me that LPFAN die morgen even voor/namens mij plaatst.

Maar 'HET' nieuws, weten jullie nog dat ik in medio juni het berichtje had geplaatst dat ze voor Linda-TV mensen zochten met "aparte" littekens en hun verhaal daarachter en ik zo eigenwijs was om tóch te reageren?
Heb de redactie een uur aan de telefoon gehad vanmiddag en waarschijnlijk kom ik in hun item omdat mijn verhaal en alles daarom heen heel "bijzonder en intressant" is ! *O*
Wordt een stukje van 3-5 minuutjes met hoe-waarom-ennu? En je verhaal achter je litteken, ik ga uiteraard FOK cq jullie ook noemen voor de steun die ik had begin dit jaar. O+

ALS ik door deze ronde heen kom dan he. Time will tell.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_165638066
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 23:25 schreef houdjemond het volgende:
Sorry voor de titel, was even druk met een post op mijn privé-Facebook, maar a little birdy told me that LPFan die morgen even voor mij plaatst.

Maar 'HET' nieuws, weten jullie nog dat ik in medio juni het berichtje had geplaatst dat ze voor Linda-TV mensen zochten met "aparte" littekens en hun verhaal daarachter en ik zo eigenwijs was om tóch te reageren?
Heb de redactie een uur aan de telefoon gehad vanmiddag en waarschijnlijk kom ik in hun item omdat mijn verhaal en alles daarom heen heel "bijzonder en intressant" is ! *O*
Wordt een stukje van 3-5 minuutjes met hoe-waarom-ennu? En je verhaal achter je litteken, ik ga uiteraard FOK cq jullie ook noemen voor de steun die ik had begin dit jaar. O+

ALS ik door deze ronde heen kom dan he. Time will tell.
Ahhh super leuk!!! *O*
pi_165638124
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 23:25 schreef houdjemond het volgende:
Sorry voor de titel, was even druk met een post op mijn privé-Facebook, maar a little birdy told me that LPFAN die morgen even voor/namens mij plaatst.

Maar 'HET' nieuws, weten jullie nog dat ik in medio juni het berichtje had geplaatst dat ze voor Linda-TV mensen zochten met "aparte" littekens en hun verhaal daarachter en ik zo eigenwijs was om tóch te reageren?
Heb de redactie een uur aan de telefoon gehad vanmiddag en waarschijnlijk kom ik in hun item omdat mijn verhaal en alles daarom heen heel "bijzonder en intressant" is ! *O*
Wordt een stukje van 3-5 minuutjes met hoe-waarom-ennu? En je verhaal achter je litteken, ik ga uiteraard FOK cq jullie ook noemen voor de steun die ik had begin dit jaar. O+

ALS ik door deze ronde heen kom dan he. Time will tell.
Oh wauw! :D
Wat spannend allemaal! *O*
pi_165639980
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 23:25 schreef houdjemond het volgende:
Sorry voor de titel, was even druk met een post op mijn privé-Facebook, maar a little birdy told me that LPFAN die morgen even voor/namens mij plaatst.

Maar 'HET' nieuws, weten jullie nog dat ik in medio juni het berichtje had geplaatst dat ze voor Linda-TV mensen zochten met "aparte" littekens en hun verhaal daarachter en ik zo eigenwijs was om tóch te reageren?
Heb de redactie een uur aan de telefoon gehad vanmiddag en waarschijnlijk kom ik in hun item omdat mijn verhaal en alles daarom heen heel "bijzonder en intressant" is ! *O*
Wordt een stukje van 3-5 minuutjes met hoe-waarom-ennu? En je verhaal achter je litteken, ik ga uiteraard FOK cq jullie ook noemen voor de steun die ik had begin dit jaar. O+

ALS ik door deze ronde heen kom dan he. Time will tell.
O wat onwijs leuk!! En dat je het durft!! Echt superstoer!
  donderdag 29 september 2016 @ 07:15:32 #14
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165640171
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 23:25 schreef houdjemond het volgende:
Sorry voor de titel, was even druk met een post op mijn privé-Facebook, maar a little birdy told me that LPFAN die morgen even voor/namens mij plaatst.

Maar 'HET' nieuws, weten jullie nog dat ik in medio juni het berichtje had geplaatst dat ze voor Linda-TV mensen zochten met "aparte" littekens en hun verhaal daarachter en ik zo eigenwijs was om tóch te reageren?
Heb de redactie een uur aan de telefoon gehad vanmiddag en waarschijnlijk kom ik in hun item omdat mijn verhaal en alles daarom heen heel "bijzonder en intressant" is ! *O*
Wordt een stukje van 3-5 minuutjes met hoe-waarom-ennu? En je verhaal achter je litteken, ik ga uiteraard FOK cq jullie ook noemen voor de steun die ik had begin dit jaar. O+

ALS ik door deze ronde heen kom dan he. Time will tell.
Echt leuk en spannend! O+

Hier het stukje van HJM O+ (Als ik teveel heb gekopieerd moet je het ff zeggen, haal ik het weg ;))

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165640256
Oh wauw, hjm! Dat vind ik wel een mooi en krachtig stukje. O+
  donderdag 29 september 2016 @ 14:41:31 #16
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_165646937
Hallo

Mijn naam is 'Vlindur' en ik heb pijn. ;( 10 jaar geleden een motorongeluk gehad waarbij mijn pols 'ontploft' is en er nu bot en kraakbeen mist. (Er was nog meer stuk, maar alleen van mijn pols heb ik blijvend letsel) Hierdoor schuiven mijn botdelen rechtstreeks over elkaar wat veel pijn geeft en het is alleen te fixen door het vast te laten zetten. Dit is voorlopig geen optie, want ik heb 3 jonge kinderen (6, 4 en 1) en de revalidatietijd ruim 7 maanden is. Ik blijf het maar verschuiven en hoop tot iemand de oplossing uitvindt waardoor ik geen revalidatietijd heb maar ook geen pijn meer heb...

Pijnstilling slik ik amper, want ik geef borstvoeding en wil dat nog zo lang mogelijk blijven doen O+ Alleen als ik echt niet meer weet waar ik het zoeken moet neem ik diclofenac of tramadol.

Ik !Fok al sinds mn 17e ofzo en ga dus al wat jaren mee. Alleen de afdeling LIF is nieuw voor mij dus een voorzichtige hoi dan maar :) :W
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 29 september 2016 @ 14:49:32 #17
3542 Gia
User under construction
pi_165647114
@ HJM, wat leuk en wat goed dat je dat durft. Ik zie dat mezelf nog niet doen met mijn anderhalve borst en ritssluiting over mijn borstbeen. Moet je je eens voorstellen hoe kinderen kijken als ik in een bubbelbad of zo zit. Jeweetwel, bij zo'n centerparcs zwembad. Schaam me er niet voor, maar vind het wel schokkend voor die kindjes om te zien. Die kleine borst vind ik verschrikkelijk, nou ja, het verschil met die andere dan.

@Vlindur, welkom aan boord. Hoe heb je dit in godsnaam gemanaged met die zwangerschappen. En had je daarvóór niet die ingreep kunnen laten uitvoeren? Sterkte in elk geval.
pi_165647297
Hai Vlindur! Welkom! Pijn is killing weet ik helaas uit ervaring! Ik begrijp dat je tegen de revalidatie opziet. Onze jongste is nu net 4jaar en sinds haar geboorte ben ik 5x onder het mes geweest,en met bijbehorende revalidatie periode bijna een jaar uit de running geweest.
Ik hoop dat je wat aan "ons" hier in CZ hebt :*
  donderdag 29 september 2016 @ 15:00:10 #19
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165647305
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 14:41 schreef Vlindur het volgende:
Hallo

Mijn naam is 'Vlindur' en ik heb pijn. ;( 10 jaar geleden een motorongeluk gehad waarbij mijn pols 'ontploft' is en er nu bot en kraakbeen mist. (Er was nog meer stuk, maar alleen van mijn pols heb ik blijvend letsel) Hierdoor schuiven mijn botdelen rechtstreeks over elkaar wat veel pijn geeft en het is alleen te fixen door het vast te laten zetten. Dit is voorlopig geen optie, want ik heb 3 jonge kinderen (6, 4 en 1) en de revalidatietijd ruim 7 maanden is. Ik blijf het maar verschuiven en hoop tot iemand de oplossing uitvindt waardoor ik geen revalidatietijd heb maar ook geen pijn meer heb...

Pijnstilling slik ik amper, want ik geef borstvoeding en wil dat nog zo lang mogelijk blijven doen O+ Alleen als ik echt niet meer weet waar ik het zoeken moet neem ik diclofenac of tramadol.

Ik !Fok al sinds mn 17e ofzo en ga dus al wat jaren mee. Alleen de afdeling LIF is nieuw voor mij dus een voorzichtige hoi dan maar :) :W
Welkom :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165648226
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 14:41 schreef Vlindur het volgende:
Hallo

Mijn naam is 'Vlindur' en ik heb pijn. ;( 10 jaar geleden een motorongeluk gehad waarbij mijn pols 'ontploft' is en er nu bot en kraakbeen mist. (Er was nog meer stuk, maar alleen van mijn pols heb ik blijvend letsel) Hierdoor schuiven mijn botdelen rechtstreeks over elkaar wat veel pijn geeft en het is alleen te fixen door het vast te laten zetten. Dit is voorlopig geen optie, want ik heb 3 jonge kinderen (6, 4 en 1) en de revalidatietijd ruim 7 maanden is. Ik blijf het maar verschuiven en hoop tot iemand de oplossing uitvindt waardoor ik geen revalidatietijd heb maar ook geen pijn meer heb...

Pijnstilling slik ik amper, want ik geef borstvoeding en wil dat nog zo lang mogelijk blijven doen O+ Alleen als ik echt niet meer weet waar ik het zoeken moet neem ik diclofenac of tramadol.

Ik !Fok al sinds mn 17e ofzo en ga dus al wat jaren mee. Alleen de afdeling LIF is nieuw voor mij dus een voorzichtige hoi dan maar :) :W
Welkom! Dat doet pijn!

Mijn ruggenwervels zaten ook zo "lekker" op elkaar te wringen.

Ik heb net een rugoperatie gehad en ben nu aan het revalideren.
Ik heb pubers. Dat scheelt. Die hebben geen lichamelijke verzorging nodig.
  donderdag 29 september 2016 @ 16:03:58 #21
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_165648326
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 14:49 schreef Gia het volgende:

@Vlindur, welkom aan boord. Hoe heb je dit in godsnaam gemanaged met die zwangerschappen. En had je daarvóór niet die ingreep kunnen laten uitvoeren? Sterkte in elk geval.
Daarvoor was het niet zo dramatisch als dat het nu is. Het slijt steeds meer dus de pijn wordt steeds heviger. Zolang ik hem beweeg gaat het wel, maar in de rust komt de pijn. Einde van de dag en vooral de avond dus :X Inmiddels is het artrose volgens mij. Ik heb ook een brace, ben bij brace nummer 5 volgens mij :') Heb nu een Silversplint. Ziet er mooi uit en hij kan nu eindelijk nat worden enzo, maar het blijft onhandig omdat ik er bijvoorbeeld niet lekker mee kan typen (prioriteiten mutch :') :@ )

quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 14:59 schreef caroro het volgende:
Hai Vlindur! Welkom! Pijn is killing weet ik helaas uit ervaring! Ik begrijp dat je tegen de revalidatie opziet. Onze jongste is nu net 4jaar en sinds haar geboorte ben ik 5x onder het mes geweest,en met bijbehorende revalidatie periode bijna een jaar uit de running geweest.
Ik hoop dat je wat aan "ons" hier in CZ hebt :*
De optie is nu gedeeltelijk vastzetten. Dus onder het mes, vastzetten. 4 maanden herstellen, deel weer loshalen en dan nog 4 maanden herstellen. Beetje ondenkbaar nu.. Straks, als H. wat ouder is wellicht :)

Wie ving haar/hem bij jou op? Ik heb wel een man, maar die heeft ook gewoon zn werk en een verdere achterban waar ik echt zwart en wit van op aan kan heb ik ook niet echt.

quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 15:00 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Welkom :*
Dank je!

quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2016 15:57 schreef Adriane het volgende:

[..]

Welkom! Dat doet pijn!

Mijn ruggenwervels zaten ook zo "lekker" op elkaar te wringen.

Ik heb net een rugoperatie gehad en ben nu aan het revalideren.
Ik heb pubers. Dat scheelt. Die hebben geen lichamelijke verzorging nodig.
met pubers heb je heel wat minder tilwerk. Ideale leeftijd voor dat soort dingen :Y)
Sterkte met je herstel!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_165648846
Wie ving haar/hem bij jou op? Ik heb wel een man, maar die heeft ook gewoon zn werk en een verdere achterban waar ik echt zwart en wit van op aan kan heb ik ook niet echt.

Mijn man, moeder en een goeie vriendin van me hebben veel gedaan, verder zijn mijn oudste en middelste(bij 1e operatie waren ze 15 dochter en 11 zoon, inmiddels 18 en 14)heel lief bijgesprongen waar ze konden. Het lastigst was dat ik de baby(meisje) niet mocht tillen, dat is met een 7 maander niet te doen en ik heb dat dus ook gewoon gedaan. Maar voor het herstel is dat niet best natuurlijk. We zijn met zn allen behoorlijk handig geworden in praktische oplossingen bedenken. We moeten wel.
pi_165656452
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 14:41 schreef Vlindur het volgende:
Hallo

Mijn naam is 'Vlindur' en ik heb pijn. ;( 10 jaar geleden een motorongeluk gehad waarbij mijn pols 'ontploft' is en er nu bot en kraakbeen mist. (Er was nog meer stuk, maar alleen van mijn pols heb ik blijvend letsel) Hierdoor schuiven mijn botdelen rechtstreeks over elkaar wat veel pijn geeft en het is alleen te fixen door het vast te laten zetten. Dit is voorlopig geen optie, want ik heb 3 jonge kinderen (6, 4 en 1) en de revalidatietijd ruim 7 maanden is. Ik blijf het maar verschuiven en hoop tot iemand de oplossing uitvindt waardoor ik geen revalidatietijd heb maar ook geen pijn meer heb...

Pijnstilling slik ik amper, want ik geef borstvoeding en wil dat nog zo lang mogelijk blijven doen O+ Alleen als ik echt niet meer weet waar ik het zoeken moet neem ik diclofenac of tramadol.

Ik !Fok al sinds mn 17e ofzo en ga dus al wat jaren mee. Alleen de afdeling LIF is nieuw voor mij dus een voorzichtige hoi dan maar :) :W
Welkom! :)
Dat klinkt bijzonder pijnlijk eigenlijk. :X
Hoop dat je hier wat van je af kan schrijven :)
pi_165663247
Ik denk dat die dag van 10u tot 21u op de campus er teveel aan was. Ik voel me nogal blah, rillerig, koortsig, overgeven en koppijn al de hele nacht.
pi_165663271
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2016 07:00 schreef MarieAlice het volgende:
Ik denk dat die dag van 10u tot 21u op de campus er teveel aan was. Ik voel me nogal blah, rillerig, koortsig, overgeven en koppijn al de hele nacht.
Dat is dan ook een hele lange dag geweest "in jouw toestand".
Waarom doe je dat dan ook? Denk alsjeblieft aan jezelf en doe iig vandaag gewoon even helemaal niks.
Neem rust, dat heb je nodig!
pi_165663913
Hallo,🤗

Ik ben FindingPumba, 25 jaar en wil graag meekomen posten in deze topic.
wil mijn verhaal graag onder spoiler kwijt. Het is mij alleen niet helemaal duidelijk hoe ik die plaats.
pi_165663957
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 08:36 schreef FindingPumba het volgende:
Hallo,🤗

Ik ben FindingPumba, 25 jaar en wil graag meekomen posten in deze topic.
wil mijn verhaal graag onder spoiler kwijt. Het is mij alleen niet helemaal duidelijk hoe ik die plaats.
Hoi FindingPumba, welkom hier!

Een spoiler doe je door voor je tekst [ spoiler] en na je tekst [ /spoiler] te typen, maar dan zonder die spaties na het eerste haakje.
pi_165664300
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 07:11 schreef vannelle het volgende:

[..]

Dat is dan ook een hele lange dag geweest "in jouw toestand".
Waarom doe je dat dan ook? Denk alsjeblieft aan jezelf en doe iig vandaag gewoon even helemaal niks.
Neem rust, dat heb je nodig!
How.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En waarom ik het doe? Omdat ik hier thuis alleen de ogen uit mijn kop zit te janken van frustratie en ellende. Ik voel me nutteloos en waardeloos en schuldig tegenover collega's die mijn werk moeten overnemen. En ik zit alleen maar te piekeren, over al wat ik had moeten doen en waardoor die hele situatie niet gebeurd was.

Dus dit viel nu even zwaarder uit dan gepland. Maar mijn bloeddruk zal minder hoog geweest zijn dan tijdens een jankbui van een uur, of op het moment dat ik mijn servies van ellende maar tegen de muur keilde.
pi_165664909
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ondertussen ben ik nu weer begonnen met school. Wat ik zelf heerlijk vind na een jaar thuis hebben gezeten. MarieAlice, ik herken mij ontzettend in jou op dit moment, nadat ik mijn infarct had kon ik maar weinig de eerste weken/maanden was ik ontzettend moe, alles maakte mij moe. Revalidatietherapie van 3/4 uren en zodra ik thuis was kon ik op bed gaan liggen. Huishouden constant liet ik borden, bekers, schalen, bestek, noem maar op of ik liet het vallen en dan tussen de glasscherven balen omdat het "vroeger" wel ging. Thuis zitten terwijl je weer wil beginnen/werken en nutteloos thuis zitten kwam mij op een gegeven moment mijn keel uit. En ook heel vaak te horen gekregen dat wat ik had meegemaakt tijd nodig had om te helen. Kon er soms gek van worden.

Maar zoals ik zei, ik ben weer begonnen met school, en soms heb ik een lange dag en ben ik weer moe aan het einde maar het is het waard.

Heel verhaal verder, ik wil eventueel ook wel in de OP.😺
pi_165665143
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2016 09:09 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

How.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En waarom ik het doe? Omdat ik hier thuis alleen de ogen uit mijn kop zit te janken van frustratie en ellende. Ik voel me nutteloos en waardeloos en schuldig tegenover collega's die mijn werk moeten overnemen. En ik zit alleen maar te piekeren, over al wat ik had moeten doen en waardoor die hele situatie niet gebeurd was.

Dus dit viel nu even zwaarder uit dan gepland. Maar mijn bloeddruk zal minder hoog geweest zijn dan tijdens een jankbui van een uur, of op het moment dat ik mijn servies van ellende maar tegen de muur keilde.
Dat je afleiding zoekt in de vorm van bijscholing begrijp ik maar al te goed.
Ik gun het je zo dat je de frustratie kwijt raakt en je minder schuldig e.d. zou voelen.
Het is nu eenmaal zo dat je niet op je best bent en er aan toe kunnen geven dat je niet op je best bent, zou je veel rust geven, denk ik.

Mij helpt dat in ieder geval wel.

:*
pi_165665706
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 10:01 schreef FindingPumba het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ondertussen ben ik nu weer begonnen met school. Wat ik zelf heerlijk vind na een jaar thuis hebben gezeten. MarieAlice, ik herken mij ontzettend in jou op dit moment, nadat ik mijn infarct had kon ik maar weinig de eerste weken/maanden was ik ontzettend moe, alles maakte mij moe. Revalidatietherapie van 3/4 uren en zodra ik thuis was kon ik op bed gaan liggen. Huishouden constant liet ik borden, bekers, schalen, bestek, noem maar op of ik liet het vallen en dan tussen de glasscherven balen omdat het "vroeger" wel ging. Thuis zitten terwijl je weer wil beginnen/werken en nutteloos thuis zitten kwam mij op een gegeven moment mijn keel uit. En ook heel vaak te horen gekregen dat wat ik had meegemaakt tijd nodig had om te helen. Kon er soms gek van worden.

Maar zoals ik zei, ik ben weer begonnen met school, en soms heb ik een lange dag en ben ik weer moe aan het einde maar het is het waard.

Heel verhaal verder, ik wil eventueel ook wel in de OP.😺
Jeetje, dat is ook wel heel wat... -O-
Wel goed dat je terug naar school kan, een jaar thuiszitten is inderdaad behoorlijk frustrerend... heb je daar eigenlijk steun of extra opvolging of zo? Lijkt me wel heel zwaar om gewoon alles weer als vanouds op te pakken...

:*
pi_165665949
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2016 10:19 schreef Adriane het volgende:

[..]

Dat je afleiding zoekt in de vorm van bijscholing begrijp ik maar al te goed.
Ik gun het je zo dat je de frustratie kwijt raakt en je minder schuldig e.d. zou voelen.
Het is nu eenmaal zo dat je niet op je best bent en er aan toe kunnen geven dat je niet op je best bent, zou je veel rust geven, denk ik.

Mij helpt dat in ieder geval wel.

:*
Thanks. :* Ik weet dat je gelijk hebt hoor. Misschien zou ik het ook beter accepteren als het nu eenmaal zo zou blijven, maar ik weet dat er nog een hele rits progressie te maken valt, rationeel en realistisch bekeken en dat maakt dat berusten in de situatie moeilijker valt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 30 september 2016 @ 11:44:21 #33
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165666516
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 10:01 schreef FindingPumba het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ondertussen ben ik nu weer begonnen met school. Wat ik zelf heerlijk vind na een jaar thuis hebben gezeten. MarieAlice, ik herken mij ontzettend in jou op dit moment, nadat ik mijn infarct had kon ik maar weinig de eerste weken/maanden was ik ontzettend moe, alles maakte mij moe. Revalidatietherapie van 3/4 uren en zodra ik thuis was kon ik op bed gaan liggen. Huishouden constant liet ik borden, bekers, schalen, bestek, noem maar op of ik liet het vallen en dan tussen de glasscherven balen omdat het "vroeger" wel ging. Thuis zitten terwijl je weer wil beginnen/werken en nutteloos thuis zitten kwam mij op een gegeven moment mijn keel uit. En ook heel vaak te horen gekregen dat wat ik had meegemaakt tijd nodig had om te helen. Kon er soms gek van worden.

Maar zoals ik zei, ik ben weer begonnen met school, en soms heb ik een lange dag en ben ik weer moe aan het einde maar het is het waard.

Heel verhaal verder, ik wil eventueel ook wel in de OP.😺
Welkom! Wat een verhaal zeg jeetje :/ Wel knap dat je naar school gaat!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  vrijdag 30 september 2016 @ 11:46:17 #34
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165666546
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2016 11:08 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Thanks. :* Ik weet dat je gelijk hebt hoor. Misschien zou ik het ook beter accepteren als het nu eenmaal zo zou blijven, maar ik weet dat er nog een hele rits progressie te maken valt, rationeel en realistisch bekeken en dat maakt dat berusten in de situatie moeilijker valt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  vrijdag 30 september 2016 @ 11:50:21 #35
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165666628
quote:
Ik heb je in de OP gezet.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  vrijdag 30 september 2016 @ 11:55:23 #36
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165666741
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 16:03 schreef Vlindur het volgende:
Wil jij ook in de OP?
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  vrijdag 30 september 2016 @ 12:05:59 #37
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165666950
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 10:01 schreef FindingPumba het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ondertussen ben ik nu weer begonnen met school. Wat ik zelf heerlijk vind na een jaar thuis hebben gezeten. MarieAlice, ik herken mij ontzettend in jou op dit moment, nadat ik mijn infarct had kon ik maar weinig de eerste weken/maanden was ik ontzettend moe, alles maakte mij moe. Revalidatietherapie van 3/4 uren en zodra ik thuis was kon ik op bed gaan liggen. Huishouden constant liet ik borden, bekers, schalen, bestek, noem maar op of ik liet het vallen en dan tussen de glasscherven balen omdat het "vroeger" wel ging. Thuis zitten terwijl je weer wil beginnen/werken en nutteloos thuis zitten kwam mij op een gegeven moment mijn keel uit. En ook heel vaak te horen gekregen dat wat ik had meegemaakt tijd nodig had om te helen. Kon er soms gek van worden.

Maar zoals ik zei, ik ben weer begonnen met school, en soms heb ik een lange dag en ben ik weer moe aan het einde maar het is het waard.

Heel verhaal verder, ik wil eventueel ook wel in de OP.😺
Wat voor vocht en zout beperking heb je? Weet je hoeveel nierfunctie je nog hebt?
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165667537
Ik wil ook wel in de OP, nu we toch bezig zijn. ;) Dit mag erin:

Zoals je aan mijn naam kunt zien heb ik het syndroom van Asperger, een vorm van autisme. Dat maakt het omgaan met mijn chronische migraine er niet makkelijker op. Ik heb al meer dan tien jaar ernstige hoofdpijnaanvallen, die tot nu toe onbehandelbaar zijn. Daarnaast heb ik sinds drie jaar een sinus pilonidalis bij mijn stuitje, wat na twee operaties helaas nog niet opgelost is. Binnenkort een grote operatie, om er daarna hopelijk helemaal vanaf te zijn.
  vrijdag 30 september 2016 @ 12:50:54 #39
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165667617
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 12:45 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik wil ook wel in de OP, nu we toch bezig zijn. ;) Dit mag erin:

Zoals je aan mijn naam kunt zien heb ik het syndroom van Asperger, een vorm van autisme. Dat maakt het omgaan met mijn chronische migraine er niet makkelijker op. Ik heb al meer dan tien jaar ernstige hoofdpijnaanvallen, die tot nu toe onbehandelbaar zijn. Daarnaast heb ik sinds drie jaar een sinus pilonidalis bij mijn stuitje, wat na twee operaties helaas nog niet opgelost is. Binnenkort een grote operatie, om er daarna hopelijk helemaal vanaf te zijn.
Stond jij er nog niet in? :o Heb je er in gezet!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165667669
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 12:50 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Stond jij er nog niet in? :o Heb je er in gezet!
Thanks! Beschouwde mezelf nog niet echt als vaste gast denk ik. :@ Maar nu werd het tijd. :P
  vrijdag 30 september 2016 @ 12:55:54 #41
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165667690
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 12:54 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Thanks! Beschouwde mezelf nog niet echt als vaste gast denk ik. :@ Maar nu werd het tijd. :P
Je hoort ook al bij de inboedel ja ;p Dus hoog tijd idd!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165667838
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2016 11:08 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Thanks. :* Ik weet dat je gelijk hebt hoor. Misschien zou ik het ook beter accepteren als het nu eenmaal zo zou blijven, maar ik weet dat er nog een hele rits progressie te maken valt, rationeel en realistisch bekeken en dat maakt dat berusten in de situatie moeilijker valt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies, je weet dat je nog een hoop progressie zult maken. Is het daarom niet juist makkelijker om nu te berusten? Het gaat straks allemaal wat beter en ondertussen heb je je bijgeschoold.


En ja, het is makkelijker gezegd dan gedaan,dat besef ik.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_165668007
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 10:01 schreef FindingPumba het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ondertussen ben ik nu weer begonnen met school. Wat ik zelf heerlijk vind na een jaar thuis hebben gezeten. MarieAlice, ik herken mij ontzettend in jou op dit moment, nadat ik mijn infarct had kon ik maar weinig de eerste weken/maanden was ik ontzettend moe, alles maakte mij moe. Revalidatietherapie van 3/4 uren en zodra ik thuis was kon ik op bed gaan liggen. Huishouden constant liet ik borden, bekers, schalen, bestek, noem maar op of ik liet het vallen en dan tussen de glasscherven balen omdat het "vroeger" wel ging. Thuis zitten terwijl je weer wil beginnen/werken en nutteloos thuis zitten kwam mij op een gegeven moment mijn keel uit. En ook heel vaak te horen gekregen dat wat ik had meegemaakt tijd nodig had om te helen. Kon er soms gek van worden.

Maar zoals ik zei, ik ben weer begonnen met school, en soms heb ik een lange dag en ben ik weer moe aan het einde maar het is het waard.

Heel verhaal verder, ik wil eventueel ook wel in de OP.😺
Welkom!
Het is inderdaad een heel verhaal.
Ja, goed bedoelde adviezen zijn soms gekmakend.
Succes met de studie.
pi_165668599
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2016 11:08 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Thanks. :* Ik weet dat je gelijk hebt hoor. Misschien zou ik het ook beter accepteren als het nu eenmaal zo zou blijven, maar ik weet dat er nog een hele rits progressie te maken valt, rationeel en realistisch bekeken en dat maakt dat berusten in de situatie moeilijker valt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga even zeggen wat jij recent tegen een andere user zei (vrije vertaling):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 30 september 2016 @ 14:11:02 #45
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_165669088
Mag ik 27 zijn in de OP en ik eet geen oxy's meer als smarties dus dat mag weg svp lieve LP *O*
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  vrijdag 30 september 2016 @ 14:15:26 #46
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165669165
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2016 14:11 schreef houdjemond het volgende:
Mag ik 27 zijn in de OP en ik eet geen oxy's meer als smarties dus dat mag weg svp lieve LP *O*
Done ^O^ ;)
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  vrijdag 30 september 2016 @ 15:47:57 #47
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_165670765
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 16:30 schreef caroro het volgende:

Mijn man, moeder en een goeie vriendin van me hebben veel gedaan, verder zijn mijn oudste en middelste(bij 1e operatie waren ze 15 dochter en 11 zoon, inmiddels 18 en 14)heel lief bijgesprongen waar ze konden. Het lastigst was dat ik de baby(meisje) niet mocht tillen, dat is met een 7 maander niet te doen en ik heb dat dus ook gewoon gedaan. Maar voor het herstel is dat niet best natuurlijk. We zijn met zn allen behoorlijk handig geworden in praktische oplossingen bedenken. We moeten wel.
Wel fijn dat je oudsten al een stuk zelfstandiger waren toen :Y En je moet zeker wat dan. Maar zover ben ik nog niet merk ik.

quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2016 21:23 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Welkom! :)
Dat klinkt bijzonder pijnlijk eigenlijk. :X
Hoop dat je hier wat van je af kan schrijven :)
Het is niet zo dramatisch als je denkt denk ik hoor. Van de hele breedte van de pols zal nu denk ik 2 cm compleet leeg zijn (geen kraakbeen als demping) 10 jaar geleden was dit een centimetertje. Het slijt steeds verder gok ik, want de pijn wordt langzaam steeds heftiger. Ik heb alleen geen pijn als ik flink zwanger ben. Dan doen mijn bekken meer pijn :D w/
Geen idee hoe groot exact de schade nu is. Ben al jaren niet meer bij mn traumatoloog geweest want er is toch niks aan te doen. Soms wil ik wel eens bellen voor een scan zodat ik kan zien hoe erg het is, maar dat laat ik toch altijd maar weer :)

quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2016 07:00 schreef MarieAlice het volgende:
Ik denk dat die dag van 10u tot 21u op de campus er teveel aan was. Ik voel me nogal blah, rillerig, koortsig, overgeven en koppijn al de hele nacht.
Dat is ook een bijzonder lange dag! Knap dat je het hebt volgehouden. Kon je vandaag wat rustig aan doen?

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 08:36 schreef FindingPumba het volgende:
Hallo,🤗

Ik ben FindingPumba, 25 jaar en wil graag meekomen posten in deze topic.
wil mijn verhaal graag onder spoiler kwijt. Het is mij alleen niet helemaal duidelijk hoe ik die plaats.
En als ik dan dit lees vind ik mijn verhaal weer helemaal niks waard. Wat ontzettend goed dat je naar school gaat! Kun je op school rust nemen en extra tijd krijgen?

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 11:55 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Wil jij ook in de OP?
Nu voorlopig nog niet hoor. Bedankt :)
Eerst maar eens kijken hoe actief ik hier ben, want ik ben niet zo actief meer hier :)
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_165670935
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2016 09:09 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

How.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En waarom ik het doe? Omdat ik hier thuis alleen de ogen uit mijn kop zit te janken van frustratie en ellende. Ik voel me nutteloos en waardeloos en schuldig tegenover collega's die mijn werk moeten overnemen. En ik zit alleen maar te piekeren, over al wat ik had moeten doen en waardoor die hele situatie niet gebeurd was.

Dus dit viel nu even zwaarder uit dan gepland. Maar mijn bloeddruk zal minder hoog geweest zijn dan tijdens een jankbui van een uur, of op het moment dat ik mijn servies van ellende maar tegen de muur keilde.
Lieverd, ik snap je wel.
Wij zijn afgelopen zaterdag verhuisd en het enige dat ik kon doen is chauffeur spelen.
Als ik klaar was met rijden moest ik toekijken hoe andere mensen onze spullen versjouwden.
Mijn broer is de volgende dag teruggekomen + nog 2 avonden afgelopen week terwijl hij een enorm druk leven heeft.
Mijn maat is vandaag pas naar huis gegaan na bijna een week mijn werk te hebben gedaan terwijl ik op een stoel zat te niksen.
Dat vreet aan je en daarom snap ik jou ook wel.
Ik vind het ook enorm frustrerend maar aan de andere kant besef ik dat het écht niet anders kan.

Eergister heb ik bijvoorbeeld te veel gedaan wat er voor zorgde dat ik gister echt geen kant meer op kon, ik durfde bijna niet de trap af omdat mijn benen mij niet konden dragen.
Het regende en aangezien we in dit huis niet binnen gaan roken ben ik niet in de schuur gaan staan want staan lukte niet zo best maar ben ik in de auto gaan zitten.
Het heeft ongeveer een kwartier geduurd voor ik uit de auto was en weer binnen was terwijl het maar 5 meter lopen is.
Dat zijn van die momenten dat ik ook even zit te janken. Frustratie en machteloosheid komt er dan uit.
Maar gelijkertijd besef ik dan ook heel goed dat ik toch écht rustig aan moet doen want dit werkt zo niet.

Ik vind het heel goed van je dat je aan een opleiding bent begonnen!
En ik snap ook wel dat je dan bij de lessen aanwezig moet zijn dus je zult op een ander moment rust moeten pakken.
Maar dat is wel heel belangrijk en ik hoop dat er momenten zijn dat je daar de gelegenheid voor hebt.

Dikke knuf!!
pi_165670988
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 15:47 schreef Vlindur het volgende:

Best wel offtopic maar kan het zijn dat ik jou "ken" van Motor-Forum?
Naam en verhaal komen me zo bekend voor namelijk...

In ieder geval welkom hier! :)
  vrijdag 30 september 2016 @ 16:03:05 #50
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_165671090
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 15:57 schreef vannelle het volgende:

[..]

Best wel offtopic maar kan het zijn dat ik jou "ken" van Motor-Forum?
Naam en verhaal komen me zo bekend voor namelijk...

In ieder geval welkom hier! :)
That would be me :Y

Leeft dat topic nog? :o Geen idee meer of ik het terug kan vinden :P
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_165672125
Gaat lekker hier! -O-

Persoonlijk begeleidster kondigde maandag ineens aan dat ze vier weken op vakantie gaat. Komt (hopelijk) terug op de dag van mijn operatie. Moet de operatie nu dus voorbereiden met iemand die ik nauwelijks ken.

Ok, dat was ik inmiddels wel weer te boven. Het is wat het is.

Een nieuwe huisarts zoeken zou ik met een andere begeleidster oppakken, die ook mee was naar het laatste gesprek. Die is sinds woensdag ziek en gaat volgende week op vakantie. :+

Mijn flexibiliteit neemt heel erg af als er veel van zulke dingen gebeuren, dus ik heb gezegd dat ik er volgende week wel weer over na ga denken hoe ik dat op ga lossen.

Migraine valt me nog mee deze week, de hoeveelheid stress in acht nemend, want ik heb niet normaal veel stress te verduren gehad deze week.
pi_165672127
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 16:03 schreef Vlindur het volgende:

[..]

That would be me :Y

Leeft dat topic nog? :o Geen idee meer of ik het terug kan vinden :P
:W dan maar. :)
Ik ben al jaren daar niet meer geweest maar als je het echt belangrijk vindt wil ik best even zoeken hoor!
  vrijdag 30 september 2016 @ 17:28:52 #53
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165672596
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 16:55 schreef Aspergermeisje het volgende:
Gaat lekker hier! -O-

Persoonlijk begeleidster kondigde maandag ineens aan dat ze vier weken op vakantie gaat. Komt (hopelijk) terug op de dag van mijn operatie. Moet de operatie nu dus voorbereiden met iemand die ik nauwelijks ken.

Ok, dat was ik inmiddels wel weer te boven. Het is wat het is.

Een nieuwe huisarts zoeken zou ik met een andere begeleidster oppakken, die ook mee was naar het laatste gesprek. Die is sinds woensdag ziek en gaat volgende week op vakantie. :+

Mijn flexibiliteit neemt heel erg af als er veel van zulke dingen gebeuren, dus ik heb gezegd dat ik er volgende week wel weer over na ga denken hoe ik dat op ga lossen.

Migraine valt me nog mee deze week, de hoeveelheid stress in acht nemend, want ik heb niet normaal veel stress te verduren gehad deze week.
Gaat lekker zeg bah. Sterkte :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  vrijdag 30 september 2016 @ 17:30:17 #54
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165672612
Ik heb eindelijk weer het gevoel een beetje mezelf te zijn. Nog steeds wel erg last van de pil maar toch, ik ben weer wat vrolijker enzo. Gister bijvoorbeeld weer met muziek mee zitten zingen, terwijl ik daar eerder geen zin meer in had en alleen wou slapen.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165673375
@Lpfan, Adriane, Cat22:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Vlindur:
Nou, ik weet niet, ik heb door een val vijftien jaar geleden kapot kraakbeen in mijn linkerpols en ik vind dat dat al zeer doet. :X ik krijg er af en toe een injectie cortisonen in, maar veel helpt dat niet. Misschien is zo'n scan wel handig? Kunnen ze meteen zien of er ondertussen niets nieuws is gebeurd of zo.
Vandaag had ik maar twee uur les, ging wel. :)

@vannelle:
Rust zoek ik wel, geen zorgen :)

@Aspergermeisje:
Dat is weer geweldig geregeld precies, allemaal van die veranderingen en extra gedoe die je allerminst kan gebruiken.

@Lpfan:
Dat is mooi :)


O+ allemaal
  vrijdag 30 september 2016 @ 18:33:04 #56
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165673503
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2016 18:25 schreef MarieAlice het volgende:
@Lpfan, Adriane, Cat22:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Vlindur:
Nou, ik weet niet, ik heb door een val vijftien jaar geleden kapot kraakbeen in mijn linkerpols en ik vind dat dat al zeer doet. :X ik krijg er af en toe een injectie cortisonen in, maar veel helpt dat niet. Misschien is zo'n scan wel handig? Kunnen ze meteen zien of er ondertussen niets nieuws is gebeurd of zo.
Vandaag had ik maar twee uur les, ging wel. :)

@vannelle:
Rust zoek ik wel, geen zorgen :)

@Aspergermeisje:
Dat is weer geweldig geregeld precies, allemaal van die veranderingen en extra gedoe die je allerminst kan gebruiken.

@Lpfan:
Dat is mooi :)

O+ allemaal
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+ terug.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165677278
Hai Finding Puma, welkom en wat een verhaal heb ook jij weer joh! Gewoon af en toe hier komen meekletsen, we zijn (meestal ;) )best leuk!

Asperger in de OP *O* . Ik hoop dat je je rust kunt vinden om je goed op je operatie voor te bereiden! En natuurlijk gaan we tegen die tijd ook jou allemaal een kaartje sturen, ik vind dat een mooie CZ traditie inmiddels!

MA, ga lekker slapen, en doe nou wat rustiger aan alsjeblieft :* .
Lig zelf ook al op bed, morgenavond een mosselavond georganiseerd voor 50 man, daar wil ik wel zelf bij kunnen zijn natuurlijk!
pi_165677566
@MarieAlice, ik zat vorig jaar in mijn derde jaar van mijn Hbo studie. Afgelopen maart kunnen regelen dat ik in september weer opnieuw zou beginnen in mijn derde jaar. Daarnaast heb ik zeer fijne leraren, die het goed begrijpen. Mocht blijken dat de uren mij toch teveel zijn, dan kan ik met school overleggen voor een betere oplossing. Het is even wennen, scheelt dat deze periode alleen maandags en dinsdag school is, rest is thuisstudie en alleen de maandag is echt een lange dag. Dan ben ik ook wel moe en doe ik die avond vaak niet veel meer.

@LPFAN, ik zit op dit moment aan een 1,5 liter per dag, en zout is geloof ik 3 mg zout, (of natrium) in ieder geval zit ik tot nu toe met iedere controle bij nefroloog goed onder mijn grens. Vind het moeilijk want ik ben dol op lekker eten maar ben gelijk nadat ik op deze zoutbeperking kreeg gestopt met kant en klare soep, pakjes zakjes etc. En blijkbaar werkt het op dit moment :). Er is trouwens nooit gesproken over hoeveel nierfunctie ik nog heb, alleen dat mijn nieren achteruit gingen. Dit komt blijkbaar wel meer voor bij mensen die hartproblemen hebben, door de vele verwerkingen van medicijnen.

@Vlinder, het is niet zo dat doordat ik al zoveel heb meegemaakt jouw pijn niet mee telt, ik weet dat je het waarschijnlijk niet zo bedoeld, maar ik heb juist zoveel respect voor mensen die met pijn leven. Ik kan mij totaal niet voorstellen hoe het is om dagelijks pijn te hebben, zoveel pijn dat je niks meer kunt. Kijk ik heb mijn beperkingen maar ik weet mijn grenzen en die zoek ik ook niet op, je zult mij bijvoorbeeld bijna nooit zien rennen omdat ik na 1 min kapot ben. Maar jij hebt pijn waar je dagelijks, soms op de meest slechtste momenten, toch doorheen moet en mee door moet. :*
Ik heb voor mijn examens extra tijd kunnen krijgen, ik kan geen rust nemen op school, lessen gaan ook zonder mij door. Daarom probeer ik alle lessen gewoon te volgen en neem ik als thuis ben extra rust.

De rest bedankt voor het welkom heten :W :W
  vrijdag 30 september 2016 @ 21:39:58 #59
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165677852
quote:
17s.gif Op vrijdag 30 september 2016 21:31 schreef FindingPumba het volgende:
@MarieAlice, ik zat vorig jaar in mijn derde jaar van mijn Hbo studie. Afgelopen maart kunnen regelen dat ik in september weer opnieuw zou beginnen in mijn derde jaar. Daarnaast heb ik zeer fijne leraren, die het goed begrijpen. Mocht blijken dat de uren mij toch teveel zijn, dan kan ik met school overleggen voor een betere oplossing. Het is even wennen, scheelt dat deze periode alleen maandags en dinsdag school is, rest is thuisstudie en alleen de maandag is echt een lange dag. Dan ben ik ook wel moe en doe ik die avond vaak niet veel meer.

@LPFAN, ik zit op dit moment aan een 1,5 liter per dag, en zout is geloof ik 3 mg zout, (of natrium) in ieder geval zit ik tot nu toe met iedere controle bij nefroloog goed onder mijn grens. Vind het moeilijk want ik ben dol op lekker eten maar ben gelijk nadat ik op deze zoutbeperking kreeg gestopt met kant en klare soep, pakjes zakjes etc. En blijkbaar werkt het op dit moment :). Er is trouwens nooit gesproken over hoeveel nierfunctie ik nog heb, alleen dat mijn nieren achteruit gingen. Dit komt blijkbaar wel meer voor bij mensen die hartproblemen hebben, door de vele verwerkingen van medicijnen.

@Vlinder, het is niet zo dat doordat ik al zoveel heb meegemaakt jouw pijn niet mee telt, ik weet dat je het waarschijnlijk niet zo bedoeld, maar ik heb juist zoveel respect voor mensen die met pijn leven. Ik kan mij totaal niet voorstellen hoe het is om dagelijks pijn te hebben, zoveel pijn dat je niks meer kunt. Kijk ik heb mijn beperkingen maar ik weet mijn grenzen en die zoek ik ook niet op, je zult mij bijvoorbeeld bijna nooit zien rennen omdat ik na 1 min kapot ben. Maar jij hebt pijn waar je dagelijks, soms op de meest slechtste momenten, toch doorheen moet en mee door moet. :*
Ik heb voor mijn examens extra tijd kunnen krijgen, ik kan geen rust nemen op school, lessen gaan ook zonder mij door. Daarom probeer ik alle lessen gewoon te volgen en neem ik als thuis ben extra rust.

De rest bedankt voor het welkom heten :W :W
Oke, 1.5 liter is nog erg netjes. 3000 mg gram zout is erg netjes ook! ik zit zelf op 2500 mg en op 2 liter vochtbeperking. Mijn nierfunctie is nu 4% en dialyseer nu 2 jaar. Hopelijk hoef jij niet aan de dialyse!

Ja kant en klare dingen zit idd erg veel zout in. Je kan nog steeds erg lekker eten hoor zonder zout ;) Ik mis het niet.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165678266
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2016 11:08 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Thanks. :* Ik weet dat je gelijk hebt hoor. Misschien zou ik het ook beter accepteren als het nu eenmaal zo zou blijven, maar ik weet dat er nog een hele rits progressie te maken valt, rationeel en realistisch bekeken en dat maakt dat berusten in de situatie moeilijker valt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 1 oktober 2016 @ 00:43:20 #61
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_165681919
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 17:30 schreef LPFAN het volgende:
Ik heb eindelijk weer het gevoel een beetje mezelf te zijn. Nog steeds wel erg last van de pil maar toch, ik ben weer wat vrolijker enzo. Gister bijvoorbeeld weer met muziek mee zitten zingen, terwijl ik daar eerder geen zin meer in had en alleen wou slapen.
Ik ben implanon en pil af. Voel me stukken beter nu. Alleen had ik wel dagelijks hoofdpijn na het stoppen. Nu gewoon mijn medicatie verhoogd van 12 naar 16mg candesartan en nergens geen last meer van.

Behalve..

De huisarts die sowieso boos wordt dat ik met mijn medicijnen kloot, als in zelf de dosis aanpassen.

Deze week weer begonnen met sporten. Afg. Woensdag 1 uur wezen tennissen en morgen 3 uur snowboarden. En dan as. Donderdag weer tennis.

Ben eindelijk een beetje minder moe. 8-)
Maar zondag ben ik wel weer moe vrees ik. Veel te veel gepland voor het weekend.
:'(
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_165683017
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 00:43 schreef PrisTheShiz het volgende:

Behalve..

De huisarts die sowieso boos wordt dat ik met mijn medicijnen kloot, als in zelf de dosis aanpassen.

En terecht, dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Voor de rest klinkt het behoorlijk positief! ^O^
pi_165683891
@Lpfan: :*

@caroro: lag er om kwart voor negen in gisteren ;) en jeej, mosselavond! *O*

@PrisTheShiz: snap de huisarts ergens wel, de mijne is ook altijd van het 'als je de dosis van iets wil aanpassen, geef me dan eerst een belletje'. Maar als je nu geen last meer hebt en het niet gevaarlijk is....
Wauw, wat sportief! Als ik op een snowboard sta, val ik al om nog voor ik een berg zie :s)
Maandag dan nog even rust zoeken, of is dat niet mogelijk?

@vannelle of Ingrid: al een beetje gesetteld in de nieuwe woning?

@FindingPumba: dat is wel mooi dat er kan overlegd worden! Een lange dag en dan nog een lesdag na mekaar kan veel zijn, maar als je dan de rest van de tijd op je eigen tempo kan, en ze eventueel iets kunnen aanpassen... lijkt het wel haalbaarder...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_165683901
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 05:32 schreef MarieAlice het volgende:

@vannelle of Ingrid: al een beetje gesetteld in de nieuwe woning?

We voelen ons thuis maar er is nog zo enorm veel te doen.
Nu spreek ik alleen voor mezelf: Ik kan het niet, ik trek het niet.
Mijn geest wil wel maar mijn lijf denkt er anders over, het wordt echt tijd dat mijn lijf naar mijn geest gaat luisteren!
We zullen nog wel een tijdje in de rommel zitten maar het is nu al beter dan dat het was, echt 100% vooruitgang wat mij betreft.
Lief dat je er naar vraagt. O+

Denk jij er ook aan dat vooruitgang soms stapsgewijs is en niet in looppas?
1 dingetje tegelijk en dan kom je er ook wel, het duurt alleen wat langer maar blijft wel binnen de mogelijkheden.
Ik krijg onderhand de neiging naar je toe te rijden en je verplichten te rusten terwijl er voor je gezorgd wordt.
Terwijl je dan eigenlijk voor mij gaat zorgen, zo stom ben je dan ook wel weer.

Sorry hoor, maar denk, binnen de mogelijkheden, alsjeblieft aan jezelf!
pi_165683921
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 05:47 schreef vannelle het volgende:

[..]

We voelen ons thuis maar er is nog zo enorm veel te doen.
Nu spreek ik alleen voor mezelf: Ik kan het niet, ik trek het niet.
Mijn geest wil wel maar mijn lijf denkt er anders over, het wordt echt tijd dat mijn lijf naar mijn geest gaat luisteren!
We zullen nog wel een tijdje in de rommel zitten maar het is nu al beter dan dat het was, echt 100% vooruitgang wat mij betreft.
Lief dat je er naar vraagt. O+

Denk jij er ook aan dat vooruitgang soms stapsgewijs is en niet in looppas?
1 dingetje tegelijk en dan kom je er ook wel, het duurt alleen wat langer maar blijft wel binnen de mogelijkheden.
Ik krijg onderhand de neiging naar je toe te rijden en je verplichten te rusten terwijl er voor je gezorgd wordt.
Terwijl je dan eigenlijk voor mij gaat zorgen, zo stom ben je dan ook wel weer.

Sorry hoor, maar denk, binnen de mogelijkheden, alsjeblieft aan jezelf!
Mhm, die rommel is altijd bij een verhuis, hier heeft dat bijna twee jaar geduurd zelfs. En daarna kwam er gewoon andere rommel. :s)
Awel, ik zeg ook de hele tijd 'lichaam, luister naar mijn mind, feeeeel the power of the mind, SURRENDER TO THE POWER OF THE MIND!!! Muhahahaha' >:) maar dat vlot zo niet -O- en ik voel me dan een Disney-villain.
Misschien toch maar even lief zijn voor jezelf?

En waarom doe je dat dan zelf niet, Marie? :@ :s)
Omdat ik vroegah met vrijwilligerswerk bij 80 uur per week werkte (al is mijn werk dan soms ook wel een dag geen knijt te doen hebben, of een rustige voormiddag en de namiddag die ineens doorloopt tot middernacht) en ik nu al moe ben als ik de afwas doe. Niet dat er nog veel af te wassen is aangezien mijn hele servies al bekanst tegen de muur is geklasjt, maar soit. :+
En nog een hele resem flauwe excuses die neerkomen op 'ik wil dit niet'. Maar volgende week wordt weer rustiger, slechts twee keer drie uurtjes overdag en dan nog ergens drie uurtjes 's avonds.
En ik ben eigenlijk moe, maar mijn katten hebben besloten dat ik moet opstaan anders gaan zij dood door een aandachtstekort.
  zaterdag 1 oktober 2016 @ 07:14:24 #66
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165684009
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 00:43 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Ik ben implanon en pil af. Voel me stukken beter nu. Alleen had ik wel dagelijks hoofdpijn na het stoppen. Nu gewoon mijn medicatie verhoogd van 12 naar 16mg candesartan en nergens geen last meer van.

Behalve..

De huisarts die sowieso boos wordt dat ik met mijn medicijnen kloot, als in zelf de dosis aanpassen.

Deze week weer begonnen met sporten. Afg. Woensdag 1 uur wezen tennissen en morgen 3 uur snowboarden. En dan as. Donderdag weer tennis.

Ben eindelijk een beetje minder moe. 8-)
Maar zondag ben ik wel weer moe vrees ik. Veel te veel gepland voor het weekend.
:'(

Ja het is puur vergif die pil en dergelijke, Ik ga er ook mee stoppen, Dan maar ellende.

Druk weekend heb je zeg idd! Veel plezier! Hopelijk ben je zondag niet al te moe :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165685685
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 21:21 schreef caroro het volgende:

Asperger in de OP *O* . Ik hoop dat je je rust kunt vinden om je goed op je operatie voor te bereiden! En natuurlijk gaan we tegen die tijd ook jou allemaal een kaartje sturen, ik vind dat een mooie CZ traditie inmiddels!

Dank je, ik hoop ook dat er nu geen grote problemen meer op mijn pad komen. Behalve dat er een vriend doodziek in het ziekenhuis ligt enzo. ;( Dat zal nog wel even spannend blijven. En dat zou ik leuk vinden, een kaartje tegen die tijd. O+
  zaterdag 1 oktober 2016 @ 10:53:42 #68
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165685714
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 10:50 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Dank je, ik hoop ook dat er nu geen grote problemen meer op mijn pad komen. Behalve dat er een vriend doodziek in het ziekenhuis ligt enzo. ;( Dat zal nog wel even spannend blijven. En dat zou ik leuk vinden, een kaartje tegen die tijd. O+
Kaartjes O+ Gaat het dus nog steeds zo slecht met die vriend? ;(
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165685815
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 10:53 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Kaartjes O+ Gaat het dus nog steeds zo slecht met die vriend? ;(
Ja, zit wel verbetering in (hij is bij en kan enigszins reageren), maar ben donderdagavond langsgegaan en dat was heel heftig. ;(

Gisteren overigens nog een tweede migraineaanval gehad. Vond ik niet heel gek. Ik heb natuurlijk de hele week soort van buiten mezelf geleefd, door de chaos en stress. En dat bezoekje was het laatste stressvolle, dus gisteren kwam het er blijkbaar even uit. 's Avonds wel heel eigenwijs bij een vriend langsgeweest. Was 4 uur thuis. :') Ik vond niet dat ik dat mezelf moest ontzeggen, want de vrijdagavond is meestal het enige contact dat ik met vrienden heb en dat helpt ontzettend om mijn gemoed een beetje positief te houden, wat weer helpt bij het omgaan met de pijn.
pi_165685842
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 11:00 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Ja, zit wel verbetering in (hij is bij en kan enigszins reageren), maar ben donderdagavond langsgegaan en dat was heel heftig. ;(

Gisteren overigens nog een tweede migraineaanval gehad. Vond ik niet heel gek. Ik heb natuurlijk de hele week soort van buiten mezelf geleefd, door de chaos en stress. En dat bezoekje was het laatste stressvolle, dus gisteren kwam het er blijkbaar even uit. 's Avonds wel heel eigenwijs bij een vriend langsgeweest. Was 4 uur thuis. :') Ik vond niet dat ik dat mezelf moest ontzeggen, want de vrijdagavond is meestal het enige contact dat ik met vrienden heb en dat helpt ontzettend om mijn gemoed een beetje positief te houden.
:*
Er een beetje de moraal in kunnen houden is ook heel belangrijk natuurlijk.
  zaterdag 1 oktober 2016 @ 11:15:05 #71
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165686018
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 11:00 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Ja, zit wel verbetering in (hij is bij en kan enigszins reageren), maar ben donderdagavond langsgegaan en dat was heel heftig. ;(

Gisteren overigens nog een tweede migraineaanval gehad. Vond ik niet heel gek. Ik heb natuurlijk de hele week soort van buiten mezelf geleefd, door de chaos en stress. En dat bezoekje was het laatste stressvolle, dus gisteren kwam het er blijkbaar even uit. 's Avonds wel heel eigenwijs bij een vriend langsgeweest. Was 4 uur thuis. :') Ik vond niet dat ik dat mezelf moest ontzeggen, want de vrijdagavond is meestal het enige contact dat ik met vrienden heb en dat helpt ontzettend om mijn gemoed een beetje positief te houden, wat weer helpt bij het omgaan met de pijn.
:*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165688751
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 06:13 schreef MarieAlice het volgende:

Awel, ik zeg ook de hele tijd 'lichaam, luister naar mijn mind, feeeeel the power of the mind, SURRENDER TO THE POWER OF THE MIND!!! Muhahahaha' >:) maar dat vlot zo niet -O- en ik voel me dan een Disney-villain.

Met dit stukje had je me echt aan het lachen, ik vind dat je heel leuk schrijft. :)

De rommel zitten we nog wel even in ja en dat is inderdaad normaal.
Daar zit ik ook niet mee, dat zit me niet dwars.
Wel het feit dat ik zelf bijzonder weinig kan doen, alleen maar kijken hoe een ander mijn werk doet met mijn spullen.
Normaal heb ik er niet zo'n moeite mee maar juist met een verhuizing is er wel érg veel werk te doen (waar we gelukkig hulp bij hebben) en dan valt het meer op.

En ja, ik moet het accepteren. Precies zoals ik ook tegen jou zeg.
Op 1 of andere manier is het een stuk makkelijker om anderen advies te geven dan je eigen advies op te volgen.
Komt dat bekend voor? ;) :P

Ik snap je wel hoor, ik werkte me vroeger ook een slag in de rondte. 05.30 beginnen tot 18.00 tenzij het druk was want dan ging je je collega's nog even helpen tot 21.00/22.00 of zo.
En dan had je natuurlijk de weekenden nog, dan moest er ook gewerkt worden.
In tegenstelling tot nu, gewoon helemaal niks meer waardoor je jezelf gewoon nutteloos gaat voelen.
Daarom reageer ik nu ook wat minder in dit topic, ik zit een beetje in mineur.
Ik wil alleen maar zeggen dat ik je snap en jezelf in acht moet nemen.
En dat geldt uiteraard ook voor mezelf.
pi_165690304
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 14:12 schreef vannelle het volgende:

[..]

Met dit stukje had je me echt aan het lachen, ik vind dat je heel leuk schrijft. :)

De rommel zitten we nog wel even in ja en dat is inderdaad normaal.
Daar zit ik ook niet mee, dat zit me niet dwars.
Wel het feit dat ik zelf bijzonder weinig kan doen, alleen maar kijken hoe een ander mijn werk doet met mijn spullen.
Normaal heb ik er niet zo'n moeite mee maar juist met een verhuizing is er wel érg veel werk te doen (waar we gelukkig hulp bij hebben) en dan valt het meer op.

En ja, ik moet het accepteren. Precies zoals ik ook tegen jou zeg.
[bold] Op 1 of andere manier is het een stuk makkelijker om anderen advies te geven dan je eigen advies op te volgen.
Komt dat bekend voor? ;) :P [/bold]

Ik snap je wel hoor, ik werkte me vroeger ook een slag in de rondte. 05.30 beginnen tot 18.00 tenzij het druk was want dan ging je je collega's nog even helpen tot 21.00/22.00 of zo.
En dan had je natuurlijk de weekenden nog, dan moest er ook gewerkt worden.
In tegenstelling tot nu, gewoon helemaal niks meer waardoor je jezelf gewoon nutteloos gaat voelen.
Daarom reageer ik nu ook wat minder in dit topic, ik zit een beetje in mineur.
Ik wil alleen maar zeggen dat ik je snap en jezelf in acht moet nemen.
En dat geldt uiteraard ook voor mezelf.
Ja, dat wordt duidelijk herkend!

Je wordt nu door de verhuizing wel heel erg met je neus op de feiten gedrukt. En je bent nu heel erg afhankelijk van de hulp van anderen.
Dat sucks. Gelukkig wordt dat minder als de dozen uitgepakt zijn en alles op zijn plekje staat.
Hou vol. Hier komt een einde aan.

En je bent niet nutteloos. Je hebt alleen geen betaald werk. Voor de rest ben je erg druk bezig meestal.
:*
pi_165691255
@ Vanelle. Kun je ook niet vragen of je vriend/man??? Je een aantal dozen in een bepaalde kamer neer te zetten, zodat je die dan kan uitpakken? Ik kon tijdens onze verhuizing ook niet helpen met sjouwen en tillen maar wel met uitpakken. Zo voelde ik mij toch beetje nuttig. Echte zware meubels en hout kan ik niet tillen, maar ik ken/weet niet anders dus ik vind/vond dat ook minder moeilijk. O+

FP
pi_165693669
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 16:02 schreef Adriane het volgende:

[..]

Ja, dat wordt duidelijk herkend!

Je wordt nu door de verhuizing wel heel erg met je neus op de feiten gedrukt. En je bent nu heel erg afhankelijk van de hulp van anderen.
Dat sucks. Gelukkig wordt dat minder als de dozen uitgepakt zijn en alles op zijn plekje staat.
Hou vol. Hier komt een einde aan.

En je bent niet nutteloos. Je hebt alleen geen betaald werk. Voor de rest ben je erg druk bezig meestal.
:*
Dit is inderdaad een situatie waar ik vreselijk met de neus op de feiten word gedrukt.
Vandaag ook weer, wasmachine lekte maar gelukkig kwam mijn broer met zijn vrouw op visite.
Zijn vrouw en Ingrid zijn bezig geweest dozen uit te pakken, mijn broer heeft aan de wasmachine geknutseld en ik? Ik zat op een stoeltje met mijn broer te praten terwijl hij MIJN werk deed.
Dat steekt echt enorm.
Uiteraard ben ik wel dankbaar voor de hulp! Maar ik zou het zo graag zelf weer kunnen doen al weet ik dat dat nooit meer zal gebeuren.
Het leven heeft mij een aardige loer gedraaid.
Maar zoals je zelf al zegt: Hier komt een einde aan en dan worden de pijnlijke feitjes wat minder duidelijk omdat dan het "gewone" leven weer begint.
Maar dat gaat nog even duren, er is nog genoeg te doen.
We komen er wel, het is aan mij om door de zure appel heen te bijten en ook dat gaat me wel lukken, ik vind em alleen totaal niet lekker.

Bedankt voor het hart onder deriem en het meedenken. :*

quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 17:17 schreef FindingPumba het volgende:
@ Vanelle. Kun je ook niet vragen of je vriend/man??? Je een aantal dozen in een bepaalde kamer neer te zetten, zodat je die dan kan uitpakken? Ik kon tijdens onze verhuizing ook niet helpen met sjouwen en tillen maar wel met uitpakken. Zo voelde ik mij toch beetje nuttig. Echte zware meubels en hout kan ik niet tillen, maar ik ken/weet niet anders dus ik vind/vond dat ook minder moeilijk. O+

FP
Ook jij bedankt voor het meedenken. :*
En voor de duidelijkheid: Ik ben een man en woon samen met mijn vriendin.
Als ik het over mijn vriend/maat heb bedoel ik het echt als vriend, we doen geen aparte dingetjes met elkaar zeg maar. ;)

De meeste dozen staan al in de juiste ruimte maar de kasten kunnen nog niet ingeruimd worden omdat de muren nog gedaan moeten worden.
Net zoals veel andere klussen die nog gedaan moeten worden blijft dat liggen omdat mijn lijf elke vorm van medewerking weigert.
Zelfs dozen uitpakken lukt me vrijwel niet of ik moet er rekening mee houden dat ik extra pijn ga krijgen.
En soms is het de extra pijn wel waard ook trouwens.
Mijn lijf is nog eigenwijzer dan ik zelf al dacht ik niet dat dat mogelijk was.

Op termijn komt het huis echt wel in orde, ik baal er alleen van dat het meeste op de schouders van mijn vriendin neer komt.
Dat was eigenlijk al jaren zo maar juist door de verhuizing wordt het benadrukt.
Zoals ik al zei: Ik moet me hier maar even doorheen worstelen en we komen dan vanzelf in rustiger vaarwater terecht.
  zaterdag 1 oktober 2016 @ 20:05:31 #76
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165694271
Blegh ik voel al een paar dagen het bloed door mijn hoofd stromen. Heel irritant. Mijn bloeddruk is ook wat aan de hoge kant weer de laatste tijd.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165694952
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 20:05 schreef LPFAN het volgende:
Blegh ik voel al een paar dagen het bloed door mijn hoofd stromen. Heel irritant. Mijn bloeddruk is ook wat aan de hoge kant weer de laatste tijd.
:*
Valt daar iets tegen te doen?
En heb je het nu weer wat warm?
  zaterdag 1 oktober 2016 @ 20:36:48 #78
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165695011
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 20:33 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

:*
Valt daar iets tegen te doen?
En heb je het nu weer wat warm?
Stoppen met de pil :P Denk dat het daar van komt. Maar ff in de gaten houden.

Ga een lijstje maken met wat voor bijwerkingen ik heb van die pil, dan heb ik iig een overzicht voor de dokter.

Ja gelukkig wel!

:*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165709619
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 20:36 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Stoppen met de pil :P Denk dat het daar van komt. Maar ff in de gaten houden.

Ga een lijstje maken met wat voor bijwerkingen ik heb van die pil, dan heb ik iig een overzicht voor de dokter.

Ja gelukkig wel!

:*
Mhm. Dat wordt precies een waslijst :P
  zondag 2 oktober 2016 @ 18:44:31 #80
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165713151
quote:
1s.gif Op zondag 2 oktober 2016 15:53 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Mhm. Dat wordt precies een waslijst :P
Haha ja idd.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zondag 2 oktober 2016 @ 19:26:49 #81
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_165714041
Nare bijwerking van stoppen met de pil: kind.
Prrrrr
pi_165714080
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 19:26 schreef mrspoeZ het volgende:
Nare bijwerking van stoppen met de pil: kind.
Was er maar zo iets dat de man kon doen om dat te voorkomen he...
  zondag 2 oktober 2016 @ 19:32:14 #83
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165714155
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 19:26 schreef mrspoeZ het volgende:
Nare bijwerking van stoppen met de pil: kind.
Geen last van *O* Kan toch geen seks hebben :P daarvoor nam ik hem dus ook niet ;)
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zondag 2 oktober 2016 @ 19:39:48 #84
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_165714350
Oh ja jij had die littekens.Waarom nam je hem dan?
Prrrrr
  zondag 2 oktober 2016 @ 19:42:49 #85
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165714413
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 19:39 schreef mrspoeZ het volgende:
Oh ja jij had die littekens.Waarom nam je hem dan?
Had (en nog steeds daarom ga ik er ook mee stoppen onder andere) heel erg last van mijn ongesteldheid qua pijn en heftigheid.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zondag 2 oktober 2016 @ 19:43:10 #86
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_165714421
Dan beter een mirena.
Prrrrr
  zondag 2 oktober 2016 @ 19:43:46 #87
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165714434
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 19:43 schreef mrspoeZ het volgende:
Dan beter een mirena.
Dat wil dus bij mij niet.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zondag 2 oktober 2016 @ 19:49:45 #88
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_165714596
Waarom niet?
Prrrrr
  zondag 2 oktober 2016 @ 19:53:25 #89
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165714691
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 19:49 schreef mrspoeZ het volgende:
Waarom niet?
Door die littekens die ik heb, kan dat dus niet geplaatst worden ;)
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zondag 2 oktober 2016 @ 19:56:44 #90
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_165714789
ZO erg?


En overigens,als je toch niet kan seksen, waarom dan anticonceptie?
Prrrrr
  zondag 2 oktober 2016 @ 20:00:48 #91
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165714882
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 19:56 schreef mrspoeZ het volgende:
ZO erg?
[ afbeelding ]

En overigens,als je toch niet kan seksen, waarom dan anticonceptie?
Zo erg ja. Ik heb heel erg geluk dat ik nog naar de wc gewoon kan om te plassen.

En dat heb ik je net uitgelegd ;) Ik heb veel last van mijn ongesteldheid en de pil zou dat verbeteren, maar die verbetering heb ik dus nog niet gezien.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zondag 2 oktober 2016 @ 20:03:04 #92
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_165714945
Heb je de dokters al eens gevraagd de hele boel te verwijderen?
Prrrrr
pi_165714948
Offtopic
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_165714961
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 20:03 schreef mrspoeZ het volgende:
Heb je de dokters al eens gevraagd de hele boel te verwijderen?
Ben je nou eens klaar dit topic te verzieken met die rare aannames en opmerkingen van je? :?
  zondag 2 oktober 2016 @ 20:04:47 #95
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165714998
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 20:03 schreef mrspoeZ het volgende:
Heb je de dokters al eens gevraagd de hele boel te verwijderen?
Natuurlijk, ik heb er bij dokters voor gelopen. Verwijderen heeft geen zin. Want die littekens komen terug, en dan nog veel erger.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zondag 2 oktober 2016 @ 20:05:42 #96
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_165715018
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 20:03 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ben je nou eens klaar dit topic te verzieken met die rare aannames en opmerkingen van je? :?
Wat is er raar aan meedenken in de richting van het verwijderen van een door de eigenaar niet-ter-nutte-gebruikt-gaan-worden onderdeel?
Prrrrr
  zondag 2 oktober 2016 @ 20:05:57 #97
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_165715027
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 20:04 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Natuurlijk, ik heb er bij dokters voor gelopen. Verwijderen heeft geen zin. Want die littekens komen terug, en dan nog veel erger.
Maar dan word je niet meer ongesteld toch?
Prrrrr
pi_165715029
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 20:05 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

Wat is er raar aan meedenken in de richting van het verwijderen van een door de eigenaar niet-ter-nutte-gebruikt-gaan-worden onderdeel?

En jouw pil sinds je 13e heeft niet goed gewerkt, dat weten we ook.
Dit bedoel ik.
pi_165715066
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 20:05 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

Wat is er raar aan meedenken in de richting van het verwijderen van een door de eigenaar niet-ter-nutte-gebruikt-gaan-worden onderdeel?
Juist, want dat onderdeel verwijderen betekent alleen maar dat je dan niet meer ongesteld wordt en geen kinderen meer kan krijgen [/sarcasme]
  zondag 2 oktober 2016 @ 20:07:09 #100
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165715069
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 20:05 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

Maar dan word je niet meer ongesteld toch?
Dat wel maar dat haalt verder het probleem niet weg. Dus heeft geen zin.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zondag 2 oktober 2016 @ 20:07:27 #101
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_165715081
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 20:06 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Dit bedoel ik.
Je wil niet dat mensen meedenken?
Prrrrr
pi_165715107
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 20:07 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

Je wil niet dat mensen meedenken?
Dat kan ook op een normale manier lijkt mij.
De enige keren dat ik je hier zie is om kutopmerkingen te plaatsen, daar zijn we niet van gediend.
  zondag 2 oktober 2016 @ 20:08:22 #103
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_165715113
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 20:07 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Dat wel maar dat haalt verder het probleem niet weg. Dus heeft geen zin.
Ok duas ongesteld worden is het probleem niet. Niet kunnen seksen heb je ook al geaccepteerd. Wat is er mis dan?
Prrrrr
  zondag 2 oktober 2016 @ 20:08:58 #104
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_165715131
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 20:08 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Dat kan ook op een normale manier lijkt mij.
De enige keren dat ik je hier zie is om kutopmerkingen te plaatsen, daar zijn we niet van gediend.
'we'.

Schat, JaimyLuca is ook niet gediend van jouw gezanik.
Prrrrr
  zondag 2 oktober 2016 @ 20:09:28 #105
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165715150
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 20:08 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

Ok duas ongesteld worden is het probleem niet. Niet kunnen seksen heb je ook al geaccepteerd. Wat is er mis dan?
Het probleem is hoe die ongesteldheid is. Ik heb er veel last van en ik krijg er behoorlijke bloedarmoede van.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zondag 2 oktober 2016 @ 20:10:07 #106
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165715166
Zullen we nou weer normaal doen hier trouwens?
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zondag 2 oktober 2016 @ 20:10:16 #107
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_165715170
Met een mirena word je niet meer ongesteld. Dat ding is een mm breed en kan desnoods onder verdoving worden ingebracht.
Prrrrr
  zondag 2 oktober 2016 @ 20:10:37 #108
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_165715183
En waarom is dan de boel verwijderen geen oplossing> dan wordt je nooit meer ongesteld.
Prrrrr
  zondag 2 oktober 2016 @ 20:11:02 #109
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165715199
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 20:10 schreef mrspoeZ het volgende:
Met een mirena word je niet meer ongesteld. Dat ding is een mm breed en kan desnoods onder verdoving worden ingebracht.
Wat begrijp je niet aan dat wil niet? Het wordt geblokkeerd. Er wil niks naar binnen. Ook niet iets van een mm breed.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165715211
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 20:10 schreef mrspoeZ het volgende:
Met een mirena word je niet meer ongesteld. Dat ding is een mm breed en kan desnoods onder verdoving worden ingebracht.
Lpfan heeft net gezegd dat dat niet kan...
pi_165715245
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 20:10 schreef mrspoeZ het volgende:
En waarom is dan de boel verwijderen geen oplossing> dan wordt je nooit meer ongesteld.
quote:
1s.gif Op zondag 2 oktober 2016 20:07 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Juist, want dat onderdeel verwijderen betekent alleen maar dat je dan niet meer ongesteld wordt en geen kinderen meer kan krijgen [/sarcasme]
  zondag 2 oktober 2016 @ 20:13:20 #112
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_165715265
Hoe wil je kinderen krigen als er geen piemel in je kan?
Dan kan er ook zeker geen kind uit.
Prrrrr
  zondag 2 oktober 2016 @ 20:14:44 #113
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165715310
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 20:13 schreef mrspoeZ het volgende:
Hoe wil je kinderen krigen als er geen piemel in je kan?
Dan kan er ook zeker geen kind uit.
Wie zegt dat ik kinderen wil? Daarom wil ik nog niet dat mijn baarmoeder er uit gaat, dat is een zware operatie terwijl het ook anders kan.

En dit is trouwens het laatste wat ik er over zeg.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zondag 2 oktober 2016 @ 20:15:12 #114
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_165715323
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 20:14 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik kinderen wil? Daarom wil ik nog niet dat mijn baarmoeder er uit gaat, dat is een zware operatie terwijl het ook anders kan.

En dit is trouwens het laatste wat ik er over zeg.
Ok prima.

Dank je voor het delen.
Prrrrr
  zondag 2 oktober 2016 @ 22:21:00 #115
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_165719269
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 20:10 schreef mrspoeZ het volgende:
Met een mirena word je niet meer ongesteld. Dat ding is een mm breed en kan desnoods onder verdoving worden ingebracht.
Dit klopt niet hoor. Dat ding wordt met een eendenbek ingebracht, en dan zit je al ruim over de centimeter heen.
Plus dat ik nog steeds vloei, alleen veel minder dan voorheen.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zondag 2 oktober 2016 @ 22:23:43 #116
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165719371
quote:
1s.gif Op zondag 2 oktober 2016 22:21 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Dit klopt niet hoor. Dat ding wordt met een eendenbek ingebracht, en dan zit je al ruim over de centimeter heen.
Plus dat ik nog steeds vloei, alleen veel minder dan voorheen.
Een eendenbek wil bij mij echt niet idd. Ik hoop ook echt dat ik nooit wat krijg waarvoor ik daar onderzocht moet worden. Moest laatst wel, een uroloog moest kijken, (was voor transplantatie dus niks aan de hand) Ik heb gehuild van de pijn, ze is er ook mee opgehouden. Moet het dus wel ooit dan maar mooi onder narcose.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zondag 2 oktober 2016 @ 22:26:26 #117
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_165719460
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 22:23 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Een eendenbek wil bij mij echt niet idd. Ik hoop ook echt dat ik nooit wat krijg waarvoor ik daar onderzocht moet worden. Dan mogen zij mij echt onder narcose brengen.
Ik haat hem. Oprecht en echt waar. Mijn baarmoeder ligt naar achteren en gekanteld. Ik heb drie bevallingen gehad waar de eendenbek herhaaldelijk bij nodig is geweest. Het doet mij zoveel pijn en dan moet je ook nog 'nu echt even ontspannen hoor!!' :') :') :'(


Dat kun je vergeten dus. :X
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zondag 2 oktober 2016 @ 22:28:17 #118
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_165719503
Zelfs het uitstrijkje bij de huisarts voor de baarmoederhalskanker was drama. Lig je daar weer met tranen van de pijn en dat de assistente dan heel onnozel vraagt; doet het zoveel pijn joh?

}:|
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zondag 2 oktober 2016 @ 22:29:10 #119
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165719524
quote:
1s.gif Op zondag 2 oktober 2016 22:26 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Ik haat hem. Oprecht en echt waar. Mijn baarmoeder ligt naar achteren en gekanteld. Ik heb drie bevallingen gehad waar de eendenbek herhaaldelijk bij nodig is geweest. Het doet mij zoveel pijn en dan moet je ook nog 'nu echt even ontspannen hoor!!' :') :') :'(

Dat kun je vergeten dus. :X
Ik heb zooooo'n hekel aan die opmerking idd :P
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zondag 2 oktober 2016 @ 22:30:16 #120
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_165719554
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 22:29 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ik heb zooooo'n hekel aan die opmerking idd :P
:D
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zondag 2 oktober 2016 @ 22:30:19 #121
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_165719556
Gister wezen snowboarden en donderdag weer tennis.
Dat die 8kg er maar snel afgaat :o

Voel me eindelijk wat beter.
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  zondag 2 oktober 2016 @ 22:30:39 #122
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165719564
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 22:30 schreef PrisTheShiz het volgende:
Gister wezen snowboarden en donderdag weer tennis.
Dat die 8kg er maar snel afgaat :o

Voel me eindelijk wat beter.
Goed bezig en fijn dat je wat beter voelt!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zondag 2 oktober 2016 @ 22:31:17 #123
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165719585
quote:
1s.gif Op zondag 2 oktober 2016 22:30 schreef Vlindur het volgende:

[..]

:D
~
Heb dat een beetje te vaak gehoord ;p
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zondag 2 oktober 2016 @ 22:33:08 #124
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_165719636
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 22:30 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Goed bezig en fijn dat je wat beter voelt!
Mag ook wel na een jaar uitgeput zijn :@
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  zondag 2 oktober 2016 @ 22:42:09 #125
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165719849
quote:
1s.gif Op zondag 2 oktober 2016 22:33 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Mag ook wel na een jaar uitgeput zijn :@
Ja snap ik :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zondag 2 oktober 2016 @ 23:49:50 #126
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_165721251
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 22:42 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ja snap ik :*
Ben nu ook wel uitgeput. Morgen bijkomen op kantoor :D
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  maandag 3 oktober 2016 @ 08:18:57 #127
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_165722824
Sorry voor mn afwezigheid hier! Had toch ff een lichte mental breakdown na afgelopen zomer. Heb me helemaal in de nieuwe baan gestort en ondanks dat die fantastisch leuk is, kwam ik zaterdagavond achter dat mijn gezondheid erg achteruit is gegaan. Ik ben alweer 6 weken snotverkouden, met alle conditieproblemen die daar bij komen kijken. Ook ben ik voor het eerst in 1,5 jaar tijd weer wat aangekomen ipv afgevallen (emotie eter) en die twee zaken versterken elkaar enorm (minder goed voor mezelf zorgen is slechtere conditie, maar verkoudheid is ook slechtere conditie en daardoor zorg ik minder goed voor mezelf).

Zaterdag vierden we de trouwdag van mn schoonouders. Het zou 35 jaar geweest zijn.. En toen kwam echt alles eruit. Gisteren uiteindelijk hele dag op bed gelegen. Vandaag moet ik weer werken maar ben kapot. Baal daar zo van want ik vind de baan echt enorm leuk! Gelukkg houdt dat me wel op de been.

Ik ga wederom proberen wat aanweziger te zijn hier. Had even teveel last van mn eigen sores, sorry
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_165722840
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 08:18 schreef superkimmi het volgende:
Sorry voor mn afwezigheid hier! Had toch ff een lichte mental breakdown na afgelopen zomer. Heb me helemaal in de nieuwe baan gestort en ondanks dat die fantastisch leuk is, kwam ik zaterdagavond achter dat mijn gezondheid erg achteruit is gegaan. Ik ben alweer 6 weken snotverkouden, met alle conditieproblemen die daar bij komen kijken. Ook ben ik voor het eerst in 1,5 jaar tijd weer wat aangekomen ipv afgevallen (emotie eter) en die twee zaken versterken elkaar enorm (minder goed voor mezelf zorgen is slechtere conditie, maar verkoudheid is ook slechtere conditie en daardoor zorg ik minder goed voor mezelf).

Zaterdag vierden we de trouwdag van mn schoonouders. Het zou 35 jaar geweest zijn.. En toen kwam echt alles eruit. Gisteren uiteindelijk hele dag op bed gelegen. Vandaag moet ik weer werken maar ben kapot. Baal daar zo van want ik vind de baan echt enorm leuk! Gelukkg houdt dat me wel op de been.

Ik ga wederom proberen wat aanweziger te zijn hier. Had even teveel last van mn eigen sores, sorry
:*
Je moet toch geen sorry zeggen omdat je er doorheen zit?
Ik hoop dat er gauw een en ander beter gaat, en dat dat de rest ook weer mee omhoog kan trekken.
  maandag 3 oktober 2016 @ 08:32:45 #129
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_165722903
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 08:18 schreef superkimmi het volgende:
Sorry voor mn afwezigheid hier! Had toch ff een lichte mental breakdown na afgelopen zomer. Heb me helemaal in de nieuwe baan gestort en ondanks dat die fantastisch leuk is, kwam ik zaterdagavond achter dat mijn gezondheid erg achteruit is gegaan. Ik ben alweer 6 weken snotverkouden, met alle conditieproblemen die daar bij komen kijken. Ook ben ik voor het eerst in 1,5 jaar tijd weer wat aangekomen ipv afgevallen (emotie eter) en die twee zaken versterken elkaar enorm (minder goed voor mezelf zorgen is slechtere conditie, maar verkoudheid is ook slechtere conditie en daardoor zorg ik minder goed voor mezelf).

Zaterdag vierden we de trouwdag van mn schoonouders. Het zou 35 jaar geweest zijn.. En toen kwam echt alles eruit. Gisteren uiteindelijk hele dag op bed gelegen. Vandaag moet ik weer werken maar ben kapot. Baal daar zo van want ik vind de baan echt enorm leuk! Gelukkg houdt dat me wel op de been.

Ik ga wederom proberen wat aanweziger te zijn hier. Had even teveel last van mn eigen sores, sorry
Probeer je rust te nemen. Is O zo belangrijk. Werk is net wat minder belangrijk :@
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_165722957
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 08:18 schreef superkimmi het volgende:
Sorry voor mn afwezigheid hier! Had toch ff een lichte mental breakdown na afgelopen zomer. Heb me helemaal in de nieuwe baan gestort en ondanks dat die fantastisch leuk is, kwam ik zaterdagavond achter dat mijn gezondheid erg achteruit is gegaan. Ik ben alweer 6 weken snotverkouden, met alle conditieproblemen die daar bij komen kijken. Ook ben ik voor het eerst in 1,5 jaar tijd weer wat aangekomen ipv afgevallen (emotie eter) en die twee zaken versterken elkaar enorm (minder goed voor mezelf zorgen is slechtere conditie, maar verkoudheid is ook slechtere conditie en daardoor zorg ik minder goed voor mezelf).

Zaterdag vierden we de trouwdag van mn schoonouders. Het zou 35 jaar geweest zijn.. En toen kwam echt alles eruit. Gisteren uiteindelijk hele dag op bed gelegen. Vandaag moet ik weer werken maar ben kapot. Baal daar zo van want ik vind de baan echt enorm leuk! Gelukkg houdt dat me wel op de been.

Ik ga wederom proberen wat aanweziger te zijn hier. Had even teveel last van mn eigen sores, sorry
Sorry zeggen is totaal niet nodig!
Ik vind het wel fijn om te lezen hoe het met je gaat.
Een nieuwe baan vreet energie. Ben je al gewend? Als de baan meer eigen wordt, krijg je ook meer ruimte om beter voor jezelf te zorgen. :*
pi_165723388
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 08:18 schreef superkimmi het volgende:
Sorry voor mn afwezigheid hier! Had toch ff een lichte mental breakdown na afgelopen zomer. Heb me helemaal in de nieuwe baan gestort en ondanks dat die fantastisch leuk is, kwam ik zaterdagavond achter dat mijn gezondheid erg achteruit is gegaan. Ik ben alweer 6 weken snotverkouden, met alle conditieproblemen die daar bij komen kijken. Ook ben ik voor het eerst in 1,5 jaar tijd weer wat aangekomen ipv afgevallen (emotie eter) en die twee zaken versterken elkaar enorm (minder goed voor mezelf zorgen is slechtere conditie, maar verkoudheid is ook slechtere conditie en daardoor zorg ik minder goed voor mezelf).

Zaterdag vierden we de trouwdag van mn schoonouders. Het zou 35 jaar geweest zijn.. En toen kwam echt alles eruit. Gisteren uiteindelijk hele dag op bed gelegen. Vandaag moet ik weer werken maar ben kapot. Baal daar zo van want ik vind de baan echt enorm leuk! Gelukkg houdt dat me wel op de been.

Ik ga wederom proberen wat aanweziger te zijn hier. Had even teveel last van mn eigen sores, sorry
Geen sorry zeggen hoor! Vind het knap dat je zelf sterk genoeg bent om op de rem te trappen! Alle nieuwe dingen hebben tijd nodig, wat fijn dat je baan zo goed bevalt.
pi_165723763
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar gelukkig heb ik mijn oude leventje weer bijna terug. ^O^ Donderdag lekker fitness en zwemmen, dit is vanuit de revalidatie. Zwemmen in een lekker verwarmd zwembad, zo fijn _O_
pi_165724345
Ik voel pijn die ik niet vertrouw :(.
Ik heb het ziekenhuis gebeld en mag morgen langskomen voor controle foto en afspraak.
  maandag 3 oktober 2016 @ 11:31:07 #134
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165725170
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 08:18 schreef superkimmi het volgende:
Sorry voor mn afwezigheid hier! Had toch ff een lichte mental breakdown na afgelopen zomer. Heb me helemaal in de nieuwe baan gestort en ondanks dat die fantastisch leuk is, kwam ik zaterdagavond achter dat mijn gezondheid erg achteruit is gegaan. Ik ben alweer 6 weken snotverkouden, met alle conditieproblemen die daar bij komen kijken. Ook ben ik voor het eerst in 1,5 jaar tijd weer wat aangekomen ipv afgevallen (emotie eter) en die twee zaken versterken elkaar enorm (minder goed voor mezelf zorgen is slechtere conditie, maar verkoudheid is ook slechtere conditie en daardoor zorg ik minder goed voor mezelf).

Zaterdag vierden we de trouwdag van mn schoonouders. Het zou 35 jaar geweest zijn.. En toen kwam echt alles eruit. Gisteren uiteindelijk hele dag op bed gelegen. Vandaag moet ik weer werken maar ben kapot. Baal daar zo van want ik vind de baan echt enorm leuk! Gelukkg houdt dat me wel op de been.

Ik ga wederom proberen wat aanweziger te zijn hier. Had even teveel last van mn eigen sores, sorry
Hoef je toch geen sorry voor te zeggen. Neem tijd voor jezelf. Wel fijn dat je je baan leuk vind! :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  maandag 3 oktober 2016 @ 11:31:50 #135
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165725183
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2016 10:01 schreef FindingPumba het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar gelukkig heb ik mijn oude leventje weer bijna terug. ^O^ Donderdag lekker fitness en zwemmen, dit is vanuit de revalidatie. Zwemmen in een lekker verwarmd zwembad, zo fijn _O_
Lekker! Veel plezier!

quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 10:41 schreef Adriane het volgende:
Ik voel pijn die ik niet vertrouw :(.
Ik heb het ziekenhuis gebeld en mag morgen langskomen voor controle foto en afspraak.
Ai... hopelijk is het niks! :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  maandag 3 oktober 2016 @ 13:59:01 #136
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_165727646
Jullie zijn lief, dat heb ik gemist :*

Ja ben gewend aan het nieuwe werk. Leuke klussen en heb al echt deadlines dus iets om naartoe te werken. Heb al een aantal keren overgewerkt (wie was dat ook alweer, die een ambtenarenbaantje wilde vanwege 'het makkelijke en goede leven? :P ), maar dat betekent ook dat ik deze week wat vaker vroeger wegga (minder afspraken in de namiddag plannen). Ik heb wel echt geluk met afdeling. Mensen hier veroordelen totaal niet, werken hard en goed maar er is ook tijd voor ontspanning. Gaat helemaal goedkomen. Gewone leventje oppakken na zo iets heftigs heb ik een beetje onderschat maar komt goed :)
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  maandag 3 oktober 2016 @ 14:43:41 #137
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165728340
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 13:59 schreef superkimmi het volgende:
Jullie zijn lief, dat heb ik gemist :*

Ja ben gewend aan het nieuwe werk. Leuke klussen en heb al echt deadlines dus iets om naartoe te werken. Heb al een aantal keren overgewerkt (wie was dat ook alweer, die een ambtenarenbaantje wilde vanwege 'het makkelijke en goede leven? :P ), maar dat betekent ook dat ik deze week wat vaker vroeger wegga (minder afspraken in de namiddag plannen). Ik heb wel echt geluk met afdeling. Mensen hier veroordelen totaal niet, werken hard en goed maar er is ook tijd voor ontspanning. Gaat helemaal goedkomen. Gewone leventje oppakken na zo iets heftigs heb ik een beetje onderschat maar komt goed :)
:*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165728692
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 13:59 schreef superkimmi het volgende:
Jullie zijn lief, dat heb ik gemist :*

Ja ben gewend aan het nieuwe werk. Leuke klussen en heb al echt deadlines dus iets om naartoe te werken. Heb al een aantal keren overgewerkt (wie was dat ook alweer, die een ambtenarenbaantje wilde vanwege 'het makkelijke en goede leven? :P ), maar dat betekent ook dat ik deze week wat vaker vroeger wegga (minder afspraken in de namiddag plannen). Ik heb wel echt geluk met afdeling. Mensen hier veroordelen totaal niet, werken hard en goed maar er is ook tijd voor ontspanning. Gaat helemaal goedkomen. Gewone leventje oppakken na zo iets heftigs heb ik een beetje onderschat maar komt goed :)
Goed dat je even rust voor jezelf hebt genomen. Was ook een heftige tijd. Maar fijn dat je werk wel zo goed bevalt :*
pi_165729556
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 10:41 schreef Adriane het volgende:
Ik voel pijn die ik niet vertrouw :(.
Ik heb het ziekenhuis gebeld en mag morgen langskomen voor controle foto en afspraak.
Goed dat je gebeld hebt!
  maandag 3 oktober 2016 @ 16:16:59 #140
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_165730072
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog even zoals beloofd de griezel-fotos die naar de Linda zijn gegaan. :X
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  maandag 3 oktober 2016 @ 16:24:24 #141
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165730227
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2016 16:16 schreef houdjemond het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog even zoals beloofd de griezel-fotos die naar de Linda zijn gegaan. :X

Valt toch erg mee! Vind het er netjes uit zien.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  maandag 3 oktober 2016 @ 16:25:41 #142
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_165730256
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 16:24 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Valt toch erg mee! Vind het er netjes uit zien.
Mwah.. }:| ik vind dat ingedeukte en uiteraard die drainplek zo lelijk maar verder mag ik niet klagen denk ik.. we zijn "pas" 9 maanden verder..
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  maandag 3 oktober 2016 @ 16:29:24 #143
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165730325
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2016 16:25 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Mwah.. }:| ik vind dat ingedeukte en uiteraard die drainplek zo lelijk maar verder mag ik niet klagen denk ik.. we zijn "pas" 9 maanden verder..
Ja, wordt vast nog heel stuk beter!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  maandag 3 oktober 2016 @ 16:39:19 #144
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_165730489
Hjm, ik denk dat ik te veel naar die TLC-programma's heb gekeken. Het had nog veel erger gekund. Maar het is jouw lijf en je had natuurlijk liever geen littekens. Hopelijk went het en trekt het nog bij! :*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 3 oktober 2016 @ 16:45:00 #145
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_165730585
quote:
11s.gif Op maandag 3 oktober 2016 16:39 schreef Lienekien het volgende:
Hjm, ik denk dat ik te veel naar die TLC-programma's heb gekeken. Het had nog veel erger gekund. Maar het is jouw lijf en je had natuurlijk liever geen littekens. Hopelijk went het en trekt het nog bij! :*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb liever een glimlachje dan deze haaienbeet. Het is in zo'n boog gesneden omdat een rechte lijn veel meer druk/spanning geeft als het weer gaat hechten maar alsnog...
-O-
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  maandag 3 oktober 2016 @ 17:03:30 #146
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_165730865
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2016 16:45 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Ik heb liever een glimlachje dan deze haaienbeet. Het is in zo'n boog gesneden omdat een rechte lijn veel meer druk/spanning geeft als het weer gaat hechten maar alsnog...
-O-
Gaan we zo beginnen? Mijn litteken is altijd zichtbaar. :6
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 3 oktober 2016 @ 17:10:18 #147
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165730965
Als we het over littekens hebben.. Ik heb er zoveel, kan ze niet meer op 2 handen tellen. Mijn recente zijn lelijke in mijn hals overgehouden van de 2 katheters die ik gehad heb. Maar littekens zijn juist mooi vind ik. Laten zien dat je sterk bent. Je bent mooi met dat litteken HJM :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165736119
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2016 10:01 schreef FindingPumba het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar gelukkig heb ik mijn oude leventje weer bijna terug. ^O^ Donderdag lekker fitness en zwemmen, dit is vanuit de revalidatie. Zwemmen in een lekker verwarmd zwembad, zo fijn _O_
Ow, dat lijkt me een moeilijk en confronterend moment.
Maar wel leuke vooruitzichten, precies! :)
:*
pi_165736173
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 10:41 schreef Adriane het volgende:
Ik voel pijn die ik niet vertrouw :(.
Ik heb het ziekenhuis gebeld en mag morgen langskomen voor controle foto en afspraak.
Oei... lukt het wat met de pijn? Valt het te verdragen?
Hoop dat ze morgen wat geruststellends te zeggen hebben. :*
pi_165736431
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2016 16:16 schreef houdjemond het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog even zoals beloofd de griezel-fotos die naar de Linda zijn gegaan. :X

Ik denk dat ik wel snap waarom jij het griezelfoto's noemt, maar ik vind ze best nog wel meevallen. En al helemaal geen griezel-monster-van-Frankestein toestand zoals ik me inbeelde na je beschrijving. :@ Je bent nog maar negen maand verder, he, er moet nog veel herstellen. En het lijkt wel mooi glad te worden. Ik vind het iig heel dapper van je O+

Mijn littekens zijn veel kleiner, maar zelfs een littekentje van een katheter wordt bij mij een heel dik, bovenop liggend litteken (dat heeft een naam, ik kom er even niet op). Echt belachelijk gewoon, als ze nog veel infusen en katheters steken, ben ik een wandelend bubbeltjesplastiek 8)7 (zei ze niet zonder enige overdrijving)
pi_165736854
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 10:41 schreef Adriane het volgende:
Ik voel pijn die ik niet vertrouw :(.
Ik heb het ziekenhuis gebeld en mag morgen langskomen voor controle foto en afspraak.
Hopelijk vals alarm, ik duim voor je iig en zal morgen het topic extra in de gaten houden voor een update.
Sterkte!
pi_165738261
Dank jullie voor de lieve bemoedigingen.
Ik hou jullie op de hoogte.
pi_165738955
.

[ Bericht 74% gewijzigd door MarieAlice op 03-10-2016 22:36:54 ]
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 08:55:47 #154
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_165744067
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2016 22:09 schreef MarieAlice het volgende:
.
Je wilt je punt maken :7
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_165744626
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2016 16:45 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Ik heb liever een glimlachje dan deze haaienbeet. Het is in zo'n boog gesneden omdat een rechte lijn veel meer druk/spanning geeft als het weer gaat hechten maar alsnog...
-O-
Ik vind het rot voor je dat je er zelf nog niet zo tevreden mee bent. Ik vind het niet heel griezelig, maar ben ook wel wat gewend van vriendliefs littekens ;)
Ik hoop voor je dat het nog mooier wordt en je er meer tevreden over kunt worden :*
pi_165744709
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 08:55 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Je wilt je punt maken :7
Nee het deed er niet echt toe.
En ik had al zoveel reacties geplaatst gisteren
pi_165744732
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 09:54 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Nee het deed er niet echt toe.
En ik had al zoveel reacties geplaatst gisteren
Ik kan me dat eerste haast niet voorstellen ;)
En er zit geen maximum aan het aantal posts per dag hoor ;)
Ik vind je bijdrages altijd erg waardevol, dus van mij mag je posten wat je wilt :*
Heb je nog een beetje kunnen slapen?
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 10:02:01 #158
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165744832
Van mij ook idd :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165745119
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 09:55 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik kan me dat eerste haast niet voorstellen ;)
En er zit geen maximum aan het aantal posts per dag hoor ;)
Ik vind je bijdrages altijd erg waardevol, dus van mij mag je posten wat je wilt :*
Heb je nog een beetje kunnen slapen?
:*
Nee, niet geslapen. Ben de auto ingesprongen en de E314 opgereden en dan zat ik ineens ergens aan Heerlen bij iets wat er nogal militair uitzag en dan was ik de gps vergeten en zat ik in Roermond en dan Eindhoven via Turnhout en Geel terug naar huis. Met twee stops omdat ik te ... all over the place was om te rijden, waarbij ik dus van de snelweg af was gegaan en me ergens aan de kant van de weg had gezet en dan kwamen er Nederlandse flikken vragen wat er aan de hand was, en dan schoot ik pas helemaal omhoog toen ze aan het raam klopten en dan ben ik maar mee op bureau koffie gaan drinken. En de tweede keer was gewoon aan een tankstation. Ook koffie.

En nu is Tom thuis, maar aan het maffen.
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 10:36:02 #160
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165745267
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 10:22 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

:*
Nee, niet geslapen. Ben de auto ingesprongen en de E314 opgereden en dan zat ik ineens ergens aan Heerlen bij iets wat er nogal militair uitzag en dan was ik de gps vergeten en zat ik in Roermond en dan Eindhoven via Turnhout en Geel terug naar huis. Met twee stops omdat ik te ... all over the place was om te rijden, waarbij ik dus van de snelweg af was gegaan en me ergens aan de kant van de weg had gezet en dan kwamen er Nederlandse flikken vragen wat er aan de hand was, en dan schoot ik pas helemaal omhoog toen ze aan het raam klopten en dan ben ik maar mee op bureau koffie gaan drinken. En de tweede keer was gewoon aan een tankstation. Ook koffie.

En nu is Tom thuis, maar aan het maffen.
Hoe voel je je nu? Knuffel :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 10:38:21 #161
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165745290
Ik ga donderdag ff praten met maatschappelijk werkster. Moet ff mijn ei kwijt, Ben nog steeds zo moe en is waarschijnlijk geestelijk. Heb teveel aan mijn hoofd.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165745295
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 10:36 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Hoe voel je je nu? Knuffel :*
Moe. Iets kalmer. Straks komt de huisarts even langs om te checken hoe de bloeddruk enzo is.

Dankjullie wel :@
pi_165745308
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 10:38 schreef LPFAN het volgende:
Ik ga donderdag ff praten met maatschappelijk werkster. Moet ff mijn ei kwijt, Ben nog steeds zo moe en is waarschijnlijk geestelijk. Heb teveel aan mijn hoofd.
Dat lijkt me wel een goed idee. Is dat iemand die je al een tijdje volgt of de eerste keer dat je haar ziet? :*
pi_165745402
Ik vind het ook geen griezelfoto's, hjm. Maar aan de andere kant maak ik me ook regelmatig zorgen over hoe mijn rug/bil eruit komt te zien na de operatie.

Gisteren een paar keer begonnen aan het typen van een post, maar was te veel met van alles bezig om het af te maken (wat op zich wel een goed teken is). Ik had zondag een bijeenkomst die 4/5 uur duurde en ik merk dat ik dat gewoon niet goed aankan. En ook niet meer gewend ben om zo lang op een stoeltje te zitten en te luisteren. Mijn leven is zo aangepast op wat ik aankan (en dan heb ik nog 3x per week migraine).

Na ongeveer 1,5 uur merkte ik dat mijn grens bereikt was. Dat ik dacht: als ik nu naar huis ga heb ik kans dat de migraine niet doorbreekt. Als ik blijf weet ik bijna zeker dat het doorbreekt. Maar dat vind ik moeilijk te accepteren, dat die grens zo laag ligt. En ik vond het interessant en er zou aan het einde nog iemand komen die ik graag wilde zien. Dus ik ben gebleven. Daarna dus knallende koppijn tot ik ging slapen.

Thuis kan ik goed voor mezelf zorgen. Dat ik af en toe even op bed ga liggen, afgewisseld met lichamelijke activiteit en mentale activiteit. Op tijd eten en drinken, enzovoort. Maar op zo'n bijeenkomst lukt dat nog niet. Eigenlijk zou ik dan in de pauzes even naar buiten moeten gaan, in plaats van in de mensenmenigte blijven hangen en sociaal proberen te doen. Maarja...
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 11:12:26 #165
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165745737
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 10:39 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Dat lijkt me wel een goed idee. Is dat iemand die je al een tijdje volgt of de eerste keer dat je haar ziet? :*
Ken haar al sinds ik dialyseer, Heb erg veel aan haar.

Ze kwam net ook al ff langs, Ze komt donderdag weer. Was wel ff fijn O+
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 12:35:39 #166
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_165747082
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 09:54 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Nee het deed er niet echt toe.
En ik had al zoveel reacties geplaatst gisteren
T was een grapje, ik doelde op je punt.
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_165749624
Gelukkig. Het ziet er goed uit. Vanochtend mocht ik eerst op de foto en daarna de afspraak met de orthopeed.
Hij heeft aan de hand van de foto alles nog eens goed uitgelegd. Ook waar ik nu last van heb en ik ben goed gerustgesteld.
Het was ook leuk om te zien hoe tevreden en enthousiast hij over zijn werk is.

En nu weer rustig aan. Het uitstapje was behoorlijk vermoeiend.
pi_165750794
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 14:19 schreef Adriane het volgende:
Gelukkig. Het ziet er goed uit. Vanochtend mocht ik eerst op de foto en daarna de afspraak met de orthopeed.
Hij heeft aan de hand van de foto alles nog eens goed uitgelegd. Ook waar ik nu last van heb en ik ben goed gerustgesteld.
Het was ook leuk om te zien hoe tevreden en enthousiast hij over zijn werk is.

En nu weer rustig aan. Het uitstapje was behoorlijk vermoeiend.
Fijn voor je dat het er goed uit ziet! Nu maar weer rustig aan dan ja :*
pi_165750806
Dat is een hele geruststelling, mooi zo! ^O^
pi_165751127
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 14:19 schreef Adriane het volgende:
Gelukkig. Het ziet er goed uit. Vanochtend mocht ik eerst op de foto en daarna de afspraak met de orthopeed.
Hij heeft aan de hand van de foto alles nog eens goed uitgelegd. Ook waar ik nu last van heb en ik ben goed gerustgesteld.
Het was ook leuk om te zien hoe tevreden en enthousiast hij over zijn werk is.

En nu weer rustig aan. Het uitstapje was behoorlijk vermoeiend.
*O*
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 17:07:38 #171
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165752629
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 14:19 schreef Adriane het volgende:
Gelukkig. Het ziet er goed uit. Vanochtend mocht ik eerst op de foto en daarna de afspraak met de orthopeed.
Hij heeft aan de hand van de foto alles nog eens goed uitgelegd. Ook waar ik nu last van heb en ik ben goed gerustgesteld.
Het was ook leuk om te zien hoe tevreden en enthousiast hij over zijn werk is.

En nu weer rustig aan. Het uitstapje was behoorlijk vermoeiend.
Gelukkig!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 17:08:25 #172
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165752645
Houdjemond vroeg of ik deze foto ff wou plaatsen met tekst erbij:

Oh ja, dan nog even iets lieve popjes, controleer altijd je meds als je er niet helemaal zeker van bent.
Kost gelukkig maar 115 euro per potje..

Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165753317
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 17:08 schreef LPFAN het volgende:
Houdjemond vroeg of ik deze foto ff wou plaatsen met tekst erbij:

Oh ja, dan nog even iets lieve popjes, controleer altijd je meds als je er niet helemaal zeker van bent.
Kost gelukkig maar 115 euro per potje..

[ afbeelding ]
Ja ik zat het op FB. Echt bizar :o

Pffttt achtbaandagje hier vandaag -O- Vanochtend evaluatie gehad op therapie. Toch altijd stressen. Daarna op 13.3. Met de lunch bijgebolusd en vanmiddag thuis was spanning weer gezakt en zat ik op 3.8. Echt totaal geen energie meer door zulke schommelingen. Was nog wel van alles van plan, maar nu toch maar bankhangen.
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 17:50:55 #174
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165753338
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 17:49 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ja ik zat het op FB. Echt bizar :o

Pffttt achtbaandagje hier vandaag -O- Vanochtend evaluatie gehad op therapie. Toch altijd stressen. Daarna op 13.3. Met de lunch bijgebolusd en vanmiddag thuis was spanning weer gezakt en zat ik op 3.8. Echt totaal geen energie meer door zulke schommelingen. Was nog wel van alles van plan, maar nu toch maar bankhangen.
Hmm bah ;( Vervelend is dat ja :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165764774
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 17:08 schreef LPFAN het volgende:
Houdjemond vroeg of ik deze foto ff wou plaatsen met tekst erbij:

Oh ja, dan nog even iets lieve popjes, controleer altijd je meds als je er niet helemaal zeker van bent.
Kost gelukkig maar 115 euro per potje..

[ afbeelding ]
Eh? De capsules al gebroken in het potje? :?
Djiez. Daar kreeg je toch nieuwe voor, mag ik aannemen?
pi_165764783
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 17:49 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ja ik zat het op FB. Echt bizar :o

Pffttt achtbaandagje hier vandaag -O- Vanochtend evaluatie gehad op therapie. Toch altijd stressen. Daarna op 13.3. Met de lunch bijgebolusd en vanmiddag thuis was spanning weer gezakt en zat ik op 3.8. Echt totaal geen energie meer door zulke schommelingen. Was nog wel van alles van plan, maar nu toch maar bankhangen.
Viel de evaluatie wat mee voor je?
Voel je je vandaag wat beter? :*
  woensdag 5 oktober 2016 @ 09:18:07 #177
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_165764862
Update.

Ik ben vandaag weer bij de ggz geweest. Gaat wel langzaam beter. Ritalin is laatst verhoogd en nu ga ik het merken. Is voor mijn adhd.
Tevens is mijn migraine medicatie verhoogd omdat ik weer meer migraine heb nu de implanon eruit is. En nog ff bloed prikken voor schildklier en cholesterol.

Opzich gaat het wel oké dus.
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_165765312
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 09:18 schreef PrisTheShiz het volgende:
Update.

Ik ben vandaag weer bij de ggz geweest. Gaat wel langzaam beter. Ritalin is laatst verhoogd en nu ga ik het merken. Is voor mijn adhd.
Tevens is mijn migraine medicatie verhoogd omdat ik weer meer migraine heb nu de implanon eruit is. En nog ff bloed prikken voor schildklier en cholesterol.

Opzich gaat het wel oké dus.
Dat klinkt wel okee, an sich.
Maar ergens klinkt het voor mij een beetje alsof er eigenlijk nog een 'maar' achter komt. Maar ik kan het mis hebben natuurlijk :)
  woensdag 5 oktober 2016 @ 15:03:39 #179
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_165770530
Voor de methylfenidaatslikkers; hoeveel slikken jullie per dag/per keer?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  woensdag 5 oktober 2016 @ 18:00:47 #180
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_165773292
quote:
5s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 15:03 schreef Vlindur het volgende:
Voor de methylfenidaatslikkers; hoeveel slikken jullie per dag/per keer?
10mg om 8u
10mg om 12u
5mg om 17u
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  woensdag 5 oktober 2016 @ 18:01:18 #181
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_165773301
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 09:52 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Dat klinkt wel okee, an sich.
Maar ergens klinkt het voor mij een beetje alsof er eigenlijk nog een 'maar' achter komt. Maar ik kan het mis hebben natuurlijk :)
Maar ik ben nog steeds moe haha
Verder gaat t echt goed ^O^
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  woensdag 5 oktober 2016 @ 18:46:44 #182
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165774061
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 18:01 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Maar ik ben nog steeds moe haha
Verder gaat t echt goed ^O^
^O^
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  woensdag 5 oktober 2016 @ 18:48:20 #183
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165774099
Ik stop per vandaag met de pil. Ben er klaar mee. Maandag naar de huisarts om dat te zeggen :P Wil ook niks anders (nog).
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165774272
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 18:01 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Maar ik ben nog steeds moe haha
Verder gaat t echt goed ^O^
^O^ super!
pi_165774285
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 18:48 schreef LPFAN het volgende:
Ik stop per vandaag met de pil. Ben er klaar mee. Maandag naar de huisarts om dat te zeggen :P Wil ook niks anders (nog).
Hoop dat je je dan snel beter voelt. :*
  woensdag 5 oktober 2016 @ 18:57:03 #186
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165774300
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 18:56 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Hoop dat je je dan snel beter voelt. :*
Hoop het ook :*

Hoe is het met jou?
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165774336
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 18:57 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Hoop het ook :*

Hoe is het met jou?
Ach. Leven is een trut en dan ga je dood he :)
Of zoals Luc De Vos zong "Het leven is hard en dan ga je dood, in wezen is het simpel".
  woensdag 5 oktober 2016 @ 18:59:02 #188
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165774347
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 18:58 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Ach. Leven is een trut en dan ga je dood he :)
Of zoals Luc De Vos zong "Het leven is hard en dan ga je dood, in wezen is het simpel".
:*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165775047
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 09:09 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Viel de evaluatie wat mee voor je?
Voel je je vandaag wat beter? :*
Ja! Heb nog maar 3 weken therapie te gaan in deze groep en ze zijn erg positief. Natuurlijk nog wel wat aandachtspuntjes waar ik aan moet werken, maar al met al gaat het een stuk beter ^O^

Vanochtend lekker uitgeslapen en mn bloedsuikerwaardes zijn weer normaal vandaag. Vanmiddag bij mn buuf in haar nieuwe huis op bezoek geweest. Daarna nog naar vrijwilligersmarkt geweest. Wel wat interessante dingen gezien, dus maar eens rustig over nadenken :)
Zo nog naar schoonouders, dus wel drukke dag weer. Ben nu ook al wel redelijk door mn energie heen (buuf woont 5 km verderop nu en das toch nog best een eind fietsen voor mij)
Maar of ik thuis of bij mn schoonouders op de bank hang maakt weinig uit ;)

LPFAN ja gisteren was erg vervelend maar nu gaat wel weer dus :*
pi_165775101
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 09:18 schreef PrisTheShiz het volgende:
Update.

Ik ben vandaag weer bij de ggz geweest. Gaat wel langzaam beter. Ritalin is laatst verhoogd en nu ga ik het merken. Is voor mijn adhd.
Tevens is mijn migraine medicatie verhoogd omdat ik weer meer migraine heb nu de implanon eruit is. En nog ff bloed prikken voor schildklier en cholesterol.

Opzich gaat het wel oké dus.
Hopelijk helpen de ophogingen en zijn je bloedwaardes goed. Verder heb ik net als Marie-Alice idd het gevoel dat er nog een "maar" achter hoort. Is dat zo? :*
  woensdag 5 oktober 2016 @ 20:04:47 #191
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_165776184
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 19:29 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Hopelijk helpen de ophogingen en zijn je bloedwaardes goed. Verder heb ik net als Marie-Alice idd het gevoel dat er nog een "maar" achter hoort. Is dat zo? :*
Nee eigenlijk niet :-)
Ja ik hoop het ook dat het blijft werken. Volgende week bloeddruk laten meten.
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  woensdag 5 oktober 2016 @ 20:17:56 #192
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_165776535
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 18:58 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Ach. Leven is een trut en dan ga je dood he :)
Of zoals Luc De Vos zong "Het leven is hard en dan ga je dood, in wezen is het simpel".
Nou das wel heel nuchter :D
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  woensdag 5 oktober 2016 @ 20:19:01 #193
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_165776572
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 18:48 schreef LPFAN het volgende:
Ik stop per vandaag met de pil. Ben er klaar mee. Maandag naar de huisarts om dat te zeggen :P Wil ook niks anders (nog).
Ik voel me beter sinds dat ding eruit is. Behalve de migraine. Maar dat ik goed te doen :P.
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  woensdag 5 oktober 2016 @ 20:20:19 #194
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165776607
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 20:19 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Ik voel me beter sinds dat ding eruit is. Behalve de migraine. Maar dat ik goed te doen :P.
Geloof ik gelijk ja. Vieze hormonentroep is het ook. Gelukkig is je migraine wel te doen.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  woensdag 5 oktober 2016 @ 20:20:52 #195
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_165776615
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 20:20 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Geloof ik gelijk ja. Vieze hormonentroep is het ook. Gelukkig is je migraine wel te doen.
1x per week is acceptabel
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  woensdag 5 oktober 2016 @ 20:21:15 #196
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165776623
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 20:20 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

1x per week is acceptabel
Hoop voor je dat het niet meer wordt.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  woensdag 5 oktober 2016 @ 20:24:27 #197
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_165776690
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 20:21 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Hoop voor je dat het niet meer wordt.
Ik hoop met je mee :o
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_165776754
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 19:27 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ja! Heb nog maar 3 weken therapie te gaan in deze groep en ze zijn erg positief. Natuurlijk nog wel wat aandachtspuntjes waar ik aan moet werken, maar al met al gaat het een stuk beter ^O^

Vanochtend lekker uitgeslapen en mn bloedsuikerwaardes zijn weer normaal vandaag. Vanmiddag bij mn buuf in haar nieuwe huis op bezoek geweest. Daarna nog naar vrijwilligersmarkt geweest. Wel wat interessante dingen gezien, dus maar eens rustig over nadenken :)
Zo nog naar schoonouders, dus wel drukke dag weer. Ben nu ook al wel redelijk door mn energie heen (buuf woont 5 km verderop nu en das toch nog best een eind fietsen voor mij)
Maar of ik thuis of bij mn schoonouders op de bank hang maakt weinig uit ;)

LPFAN ja gisteren was erg vervelend maar nu gaat wel weer dus :*
Bevestiging krijgen in zo'n gesprek is altijd leuk. :)
Fijn dat je bloedsuikerwaarden weer normaal zijn, die uitersten lijken me heel vermoeiend.
Have fun bankhanging!
pi_165776780
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 20:17 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Nou das wel heel nuchter :D
Goh ja. Anders wordt het ook weer zo'n lang gezeur. :s)
pi_165776804
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 20:20 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

1x per week is acceptabel
Vind dat nog niet bepaald in het spectrum 'aangenaam' vallen. :X
  woensdag 5 oktober 2016 @ 20:30:53 #201
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165776877
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 19:27 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ja! Heb nog maar 3 weken therapie te gaan in deze groep en ze zijn erg positief. Natuurlijk nog wel wat aandachtspuntjes waar ik aan moet werken, maar al met al gaat het een stuk beter ^O^

Vanochtend lekker uitgeslapen en mn bloedsuikerwaardes zijn weer normaal vandaag. Vanmiddag bij mn buuf in haar nieuwe huis op bezoek geweest. Daarna nog naar vrijwilligersmarkt geweest. Wel wat interessante dingen gezien, dus maar eens rustig over nadenken :)
Zo nog naar schoonouders, dus wel drukke dag weer. Ben nu ook al wel redelijk door mn energie heen (buuf woont 5 km verderop nu en das toch nog best een eind fietsen voor mij)
Maar of ik thuis of bij mn schoonouders op de bank hang maakt weinig uit ;)

LPFAN ja gisteren was erg vervelend maar nu gaat wel weer dus :*
:*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  woensdag 5 oktober 2016 @ 21:06:59 #202
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_165778107
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 20:28 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Vind dat nog niet bepaald in het spectrum 'aangenaam' vallen. :X
Nee is ook niet zo. Maar ik moet het er mee doen. Ben uitbehandeld bij de neuroloog..
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  donderdag 6 oktober 2016 @ 08:41:30 #203
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165784504
Hmmm mijn bloeddruk is behoorlijk hoog... heb er ook last van.. :{
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  donderdag 6 oktober 2016 @ 11:03:21 #204
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165786290
Krijg weer bloeddruk medicijnen. Hopelijk gaan die helpen.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  donderdag 6 oktober 2016 @ 14:26:06 #205
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165789689
Lang gesprek gehad met maatschappelijk werkster. Lucht wel op. Hebben besloten dat ze we nu even elke week een gesprek hebben tot het beter met me gaat.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165789772
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 14:26 schreef LPFAN het volgende:
Lang gesprek gehad met maatschappelijk werkster. Lucht wel op. Hebben besloten dat ze we nu even elke week een gesprek hebben tot het beter met me gaat.
Fijn dat dat kan en dat het wat opluchting geeft. :)
pi_165789780
Ik heb een operatiedatum! 8 november.
  donderdag 6 oktober 2016 @ 14:34:00 #208
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165789782
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 14:33 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Fijn dat dat kan en dat het wat opluchting geeft. :)
Ja :Y Nu hopen dat mijn bloeddruk gauw weer normaal wordt.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  donderdag 6 oktober 2016 @ 14:34:17 #209
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165789786
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 14:33 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik heb een operatiedatum! 8 november.
Eindelijk! *O*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165789801
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 14:34 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ja :Y Nu hopen dat mijn bloeddruk gauw weer normaal wordt.
Ja, dat zal ook wel schelen. Niet fijn als zulke essentiële waardes niet meewerken.
pi_165789817
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 14:34 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Eindelijk! *O*
Ja, kan ik eindelijk écht plannen gaan maken. Van wat ik voor die tijd allemaal nog moet doen, thuiszorg regelen, enzovoort. Ik kijk er bijna naar uit, terwijl, als ik het zo opschrijf zijn het helemaal geen leuke dingen. _O- Maar het is gewoon fijn dat het eindelijk vaststaat.
pi_165789829
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 14:33 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik heb een operatiedatum! 8 november.
Nu heb je iets om naar toe te werken, dat is fijn! ^O^
Niet dat een operatie fijn is natuurlijk maar nu heb je feiten ipv dat je zit te wachten op duidelijkheid. :)
  donderdag 6 oktober 2016 @ 14:39:41 #213
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165789837
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 14:36 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Ja, dat zal ook wel schelen. Niet fijn als zulke essentiële waardes niet meewerken.
Nee idd, was erg hoog vandaag, en daardoor wou mijn shunt ook niet dicht :{
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165789862
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 14:38 schreef vannelle het volgende:

[..]

Nu heb je iets om naar toe te werken, dat is fijn! ^O^
Niet dat een operatie fijn is natuurlijk maar nu heb je feiten ipv dat je zit te wachten op duidelijkheid. :)
Ja precies. Voelde alsof ik in een soort niemandsland leefde de laatste weken.
pi_165789962
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 14:41 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Ja precies. Voelde alsof ik in een soort niemandsland leefde de laatste weken.
Hoe lang heb je eigenlijk moeten wachten tot dit moment?
Ik weet dat de wachtlijsten aardig lang kunnen zijn, komt soms zelfs onredelijk over vind ik.

In België was het wel apart, ik kreeg te horen dat er een operatie moest gebeuren en 2 weken later lag ik op de tafel.
"Sorry dat het zo lang heeft moeten duren" zeiden ze.
WHUT???? _O-

Maar ik vind het fijn voor je, net wat je zelf ook zegt: Je kunt nu gaan plannen en voorbereidingen treffen. Werken aan je toekomst! :)
pi_165790148
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 14:49 schreef vannelle het volgende:

[..]

Hoe lang heb je eigenlijk moeten wachten tot dit moment?
Ik weet dat de wachtlijsten aardig lang kunnen zijn, komt soms zelfs onredelijk over vind ik.

In België was het wel apart, ik kreeg te horen dat er een operatie moest gebeuren en 2 weken later lag ik op de tafel.
"Sorry dat het zo lang heeft moeten duren" zeiden ze.
WHUT???? _O-

Maar ik vind het fijn voor je, net wat je zelf ook zegt: Je kunt nu gaan plannen en voorbereidingen treffen. Werken aan je toekomst! :)
Even teruggezocht (die gesprekken waren allemaal 'eerste mogelijkheden' in de agenda's:

- 9 juni: aangegeven bij chirurg dat ik een operatie wilde overwegen.
- 18 juli: gesprek met chirurg en plastisch chirurg waarin ik info kreeg over de operatie.
- 18 augustus: onnuttig gesprek met chirurg die zei dat ik bij plastisch chirurg moest zijn (planning is toen wel in gang gezet, werd gezegd dat eind september ruim zou moeten lukken).
- 5 september: gesprek met chirurg voor meer info en pre-operatieve screening.
- Half september maar eens gebeld waar de planning bleef, toen werd gezegd dat eind september niet zou lukken. Mijn begeleidster had haar vakantie daarop aangepast, waardoor ze nu op vakantie was in de periode dat de operatie alsnog gepland zou worden (25 oktober). Die datum heb ik dus afgeslagen, maar toen kon er nog geen rooster voor november gemaakt worden, waardoor ik die vandaag pas kreeg.

Dus zeg maar bijna 2 maanden, nadat de planning in gang werd gezet, vindt de operatie plaats. Maar het traject in mijn hoofd loopt dus al veel langer.
  donderdag 6 oktober 2016 @ 15:14:38 #217
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_165790376
Ik snap er niks van. Gister voelde ik me topfit. Net als de rest van de afgelopen weken. Vandaag doodmoe, een wrak en ben eerder naar huis gegaan.
Straks even uurtje liggen en dan hopelijk gaat het beter :9
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  donderdag 6 oktober 2016 @ 15:15:11 #218
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_165790384
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 15:01 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Even teruggezocht (die gesprekken waren allemaal 'eerste mogelijkheden' in de agenda's:

- 9 juni: aangegeven bij chirurg dat ik een operatie wilde overwegen.
- 18 juli: gesprek met chirurg en plastisch chirurg waarin ik info kreeg over de operatie.
- 18 augustus: onnuttig gesprek met chirurg die zei dat ik bij plastisch chirurg moest zijn (planning is toen wel in gang gezet, werd gezegd dat eind september ruim zou moeten lukken).
- 5 september: gesprek met chirurg voor meer info en pre-operatieve screening.
- Half september maar eens gebeld waar de planning bleef, toen werd gezegd dat eind september niet zou lukken. Mijn begeleidster had haar vakantie daarop aangepast, waardoor ze nu op vakantie was in de periode dat de operatie alsnog gepland zou worden (25 oktober). Die datum heb ik dus afgeslagen, maar toen kon er nog geen rooster voor november gemaakt worden, waardoor ik die vandaag pas kreeg.

Dus zeg maar bijna 2 maanden, nadat de planning in gang werd gezet, vindt de operatie plaats. Maar het traject in mijn hoofd loopt dus al veel langer.
Das nogal een waslijst inderdaad.
Sterkte met je operatie.
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_165790530
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 15:01 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Even teruggezocht (die gesprekken waren allemaal 'eerste mogelijkheden' in de agenda's:

- 9 juni: aangegeven bij chirurg dat ik een operatie wilde overwegen.
- 18 juli: gesprek met chirurg en plastisch chirurg waarin ik info kreeg over de operatie.
- 18 augustus: onnuttig gesprek met chirurg die zei dat ik bij plastisch chirurg moest zijn (planning is toen wel in gang gezet, werd gezegd dat eind september ruim zou moeten lukken).
- 5 september: gesprek met chirurg voor meer info en pre-operatieve screening.
- Half september maar eens gebeld waar de planning bleef, toen werd gezegd dat eind september niet zou lukken. Mijn begeleidster had haar vakantie daarop aangepast, waardoor ze nu op vakantie was in de periode dat de operatie alsnog gepland zou worden (25 oktober). Die datum heb ik dus afgeslagen, maar toen kon er nog geen rooster voor november gemaakt worden, waardoor ik die vandaag pas kreeg.

Dus zeg maar bijna 2 maanden, nadat de planning in gang werd gezet, vindt de operatie plaats. Maar het traject in mijn hoofd loopt dus al veel langer.
Da's veel te lang natuurlijk, je hebt lichamelijke klachten maar op zo'n manier zorgen ze er voor dat er mentaal ook iets fout kan gaan.
Heb dat zelf ook gehad: A stuurt me naar B, B stuurt me naar C die er dan van overtuigd is dat ik bij A moet zijn.
Werd daar op een gegeven moment flink pissig over.

Maar ook al heb je lang moeten wachten, het is nu eindelijk geregeld en duidelijk! :)
pi_165790540
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 15:14 schreef PrisTheShiz het volgende:
Ik snap er niks van. Gister voelde ik me topfit. Net als de rest van de afgelopen weken. Vandaag doodmoe, een wrak en ben eerder naar huis gegaan.
Straks even uurtje liggen en dan hopelijk gaat het beter :9
Slecht geslapen vannacht? Griepje misschien?
  donderdag 6 oktober 2016 @ 15:30:13 #221
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165790674
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 15:14 schreef PrisTheShiz het volgende:
Ik snap er niks van. Gister voelde ik me topfit. Net als de rest van de afgelopen weken. Vandaag doodmoe, een wrak en ben eerder naar huis gegaan.
Straks even uurtje liggen en dan hopelijk gaat het beter :9
Hoop het ook voor je :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  donderdag 6 oktober 2016 @ 15:52:10 #222
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_165791083
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 15:24 schreef vannelle het volgende:

[..]

Slecht geslapen vannacht? Griepje misschien?
Nee maar wel paar vergaderingen. Maar dat heeft dan wel meer impact dan ik dacht...
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_165791124
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 15:52 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Nee maar wel paar vergaderingen. Maar dat heeft dan wel meer impact dan ik dacht...
Mentale drukte kan zich ook fysiek uiten dus zou er zo maar mee te maken kunnen hebben.
Heb je de mogelijkheid om een tijdje rustig aan te doen?
Zo ja: Doen! :*
pi_165791297
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 14:26 schreef LPFAN het volgende:
Lang gesprek gehad met maatschappelijk werkster. Lucht wel op. Hebben besloten dat ze we nu even elke week een gesprek hebben tot het beter met me gaat.
Dat klinkt als een goed vooruitzicht. Hoop dat het helpt :*
pi_165791305
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 14:37 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Ja, kan ik eindelijk écht plannen gaan maken. Van wat ik voor die tijd allemaal nog moet doen, thuiszorg regelen, enzovoort. Ik kijk er bijna naar uit, terwijl, als ik het zo opschrijf zijn het helemaal geen leuke dingen. _O- Maar het is gewoon fijn dat het eindelijk vaststaat.
*O* *O*
Eindelijk zekerheid!
pi_165791314
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 15:14 schreef PrisTheShiz het volgende:
Ik snap er niks van. Gister voelde ik me topfit. Net als de rest van de afgelopen weken. Vandaag doodmoe, een wrak en ben eerder naar huis gegaan.
Straks even uurtje liggen en dan hopelijk gaat het beter :9
Hoop het met je mee :*
  donderdag 6 oktober 2016 @ 17:25:10 #227
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165792607
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 16:08 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Dat klinkt als een goed vooruitzicht. Hoop dat het helpt :*
Ik hoop het ook :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  donderdag 6 oktober 2016 @ 17:27:11 #228
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165792633
Zo eerste bloeddrukpil weer gehad, Nu hopen dat ie snel gaat helpen want wordt helemaal gek van het gebonk in mijn hoofd.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165792811
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 15:24 schreef vannelle het volgende:

[..]

Da's veel te lang natuurlijk, je hebt lichamelijke klachten maar op zo'n manier zorgen ze er voor dat er mentaal ook iets fout kan gaan.
Heb dat zelf ook gehad: A stuurt me naar B, B stuurt me naar C die er dan van overtuigd is dat ik bij A moet zijn.
Werd daar op een gegeven moment flink pissig over.

Maar ook al heb je lang moeten wachten, het is nu eindelijk geregeld en duidelijk! :)
Klopt. Zeker als je ook nog autisme hebt en onduidelijkheid daar niet goed mee samengaat. :+
pi_165793394
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 14:33 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik heb een operatiedatum! 8 november.
Yay eindelijk! En dan is je begeleidster ook net weer terug toch? Fijn dat je nu dingen kunt gaan regelen en duidelijkheid hebt ^O^

quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 14:26 schreef LPFAN het volgende:
Lang gesprek gehad met maatschappelijk werkster. Lucht wel op. Hebben besloten dat ze we nu even elke week een gesprek hebben tot het beter met me gaat.
Fijn lieverd! Lijkt me idd een goed plan om de dingen met haar te bespreken. En ik hoop voor je dat die bloeddrukpil gaat werken. Want als je shunt ook minder goed werkt is niet handig en gewoon rot dat je je zo beroerd voelt erdoor :*

quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 15:14 schreef PrisTheShiz het volgende:
Ik snap er niks van. Gister voelde ik me topfit. Net als de rest van de afgelopen weken. Vandaag doodmoe, een wrak en ben eerder naar huis gegaan.
Straks even uurtje liggen en dan hopelijk gaat het beter :9
Irritant is dat ja :( Doe maar rustig aan en hopelijk gaat het dan beter ja :*
pi_165793686
@Sylvana, klopt! 8 november is haar eerste werkdag weer en ze zorgt dat ze dan werkt en erbij kan zijn. :) Heel fijn. Sowieso stelt het hele begeleidingsteam zich nu heel anders op dan bij de vorige twee operaties. Toen was de insteek dat ik het zelf allemaal wel kon regelen, maar toen heb ik dus heel veel alleen moeten doen, omdat ik gewoon geen vrienden had. Nu heb ik vrienden én begeleiders die zeggen van: je hoeft niks alleen te doen, we zorgen er wel voor dat we er zijn.

Dat maakt het allemaal een stuk beter te dragen, hoe het ook gaat lopen.
pi_165793704
Dat is mooi :)
  donderdag 6 oktober 2016 @ 19:07:16 #233
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165794027
Pffff net gigantische huilbui gehad bij mijn ouders, vader maakte een opmerking en daar kan ik dus nu niet tegen. Rot hormonen :r Ben blij dat ik met die pil ben gestopt, maandag naar de huisarts. Mijn nefroloog wil me naar de gynaecoloog hebben. Want ik mag niet mijn ongesteldheid zo laten... Zo geen zin in maar ja het moet maar. Eerst met huisarts overleggen.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165794986
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 19:07 schreef LPFAN het volgende:
Pffff net gigantische huilbui gehad bij mijn ouders, vader maakte een opmerking en daar kan ik dus nu niet tegen. Rot hormonen :r Ben blij dat ik met die pil ben gestopt, maandag naar de huisarts. Mijn nefroloog wil me naar de gynaecoloog hebben. Want ik mag niet mijn ongesteldheid zo laten... Zo geen zin in maar ja het moet maar. Eerst met huisarts overleggen.
Snap dat je geen zin hebt, maar zo ellendig ongesteld zijn is ook wel rot. Dus misschien weten ze nog een andere oplossing, of komen ze tot iets wat wel leefbaar voor je is?
(Nahja, dat hoop ik toch)
:*
  donderdag 6 oktober 2016 @ 19:40:23 #235
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165795020
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 19:39 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Snap dat je geen zin hebt, maar zo ellendig ongesteld zijn is ook wel rot. Dus misschien weten ze nog een andere oplossing, of komen ze tot iets wat wel leefbaar voor je is?
(Nahja, dat hoop ik toch)
:*
Ik hoop het ook, ga ook wel. Maar ben gewoon erg bang dat die gynacoloog me wil onderzoeken en dat wil gewoon niet door die littekens. :{ :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165795107
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 19:40 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ik hoop het ook, ga ook wel. Maar ben gewoon erg bang dat die gynacoloog me wil onderzoeken en dat wil gewoon niet door die littekens. :{ :*
Misschien hoeft dat niet.
Maar ik snap de angst wel, ik en de gynaecoloog is ook verre van een succesverhaal en 'ontspan. Ontspan. Ontspan.' Ja, dat gaat nogal als jij daar tussen mijn benen zit te wroeten... :X :*
  donderdag 6 oktober 2016 @ 19:43:28 #237
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165795121
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 19:42 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Misschien hoeft dat niet.
Maar ik snap de angst wel, ik en de gynaecoloog is ook verre van een succesverhaal en 'ontspan. Ontspan. Ontspan.' Ja, dat gaat nogal als jij daar tussen mijn benen zit te wroeten... :X :*
Ik hoop het niet idd. Ja idd alsof het dan lukt om te ontspannen!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165795497
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 18:47 schreef Aspergermeisje het volgende:
@Sylvana, klopt! 8 november is haar eerste werkdag weer en ze zorgt dat ze dan werkt en erbij kan zijn. :) Heel fijn. Sowieso stelt het hele begeleidingsteam zich nu heel anders op dan bij de vorige twee operaties. Toen was de insteek dat ik het zelf allemaal wel kon regelen, maar toen heb ik dus heel veel alleen moeten doen, omdat ik gewoon geen vrienden had. Nu heb ik vrienden én begeleiders die zeggen van: je hoeft niks alleen te doen, we zorgen er wel voor dat we er zijn.

Dat maakt het allemaal een stuk beter te dragen, hoe het ook gaat lopen.
Fijn! Dat heb je goed geregeld nu dan ^O^

quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 19:07 schreef LPFAN het volgende:
Pffff net gigantische huilbui gehad bij mijn ouders, vader maakte een opmerking en daar kan ik dus nu niet tegen. Rot hormonen :r Ben blij dat ik met die pil ben gestopt, maandag naar de huisarts. Mijn nefroloog wil me naar de gynaecoloog hebben. Want ik mag niet mijn ongesteldheid zo laten... Zo geen zin in maar ja het moet maar. Eerst met huisarts overleggen.
Knuffel :* Lastig hoor dat die pil niet heeft gebracht waar je op hoopte. Ik hoop echt dat er nog wat anders is en je niet onderzocht hoeft te worden.

Ik word ook een beetje gek van die dodelijke vermoeidheid waar ik al weken last van heb :(
Moet volgende week weer naar de slaapverpleegkundige, en ga dan maar weer vragen om opnieuw bloed te prikken op Pfeiffer ofzo. Vorige keer al ontdekt dat ik vitamineD tekort heb, dus dat slik ik al bij. En gebruik lichttherapielamp en psychisch zit ik gewoon goed in mn vel. Niet dat ik hele dag depressief in bed lig ofzo. Dus ik weet het gewoon niet meer, maar ik zou gewoon zo graag normaal willen slapen en uitgerust wakker worden...
  donderdag 6 oktober 2016 @ 20:05:12 #239
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165795700
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 19:57 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Fijn! Dat heb je goed geregeld nu dan ^O^

[..]

Knuffel :* Lastig hoor dat die pil niet heeft gebracht waar je op hoopte. Ik hoop echt dat er nog wat anders is en je niet onderzocht hoeft te worden.

Ik word ook een beetje gek van die dodelijke vermoeidheid waar ik al weken last van heb :(
Moet volgende week weer naar de slaapverpleegkundige, en ga dan maar weer vragen om opnieuw bloed te prikken op Pfeiffer ofzo. Vorige keer al ontdekt dat ik vitamineD tekort heb, dus dat slik ik al bij. En gebruik lichttherapielamp en psychisch zit ik gewoon goed in mn vel. Niet dat ik hele dag depressief in bed lig ofzo. Dus ik weet het gewoon niet meer, maar ik zou gewoon zo graag normaal willen slapen en uitgerust wakker worden...
Hopelijk kan de slaapverpleegkundige je helpen :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165796127
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 20:05 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Hopelijk kan de slaapverpleegkundige je helpen :*
Dankje, ik hoop het ook :* Want onderhand al ruim een jaar bezig bij haar en merk nog weinig verandering ;( Ja dat ik na mn operatie aan keelamandelen minder snurk. Dat scheelt vooral voor mn vriend. Maar ik had gehoopt dat door het verwijderen en daardoor verdwijnen van mn slaapapneu ik ook beter zou slapen en fitter/uitgeruster zou zijn. Maar dat is dus niet zo ;(
  donderdag 6 oktober 2016 @ 20:19:41 #241
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165796178
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 20:18 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Dankje, ik hoop het ook :* Want onderhand al ruim een jaar bezig bij haar en merk nog weinig verandering ;( Ja dat ik na mn operatie aan keelamandelen minder snurk. Dat scheelt vooral voor mn vriend. Maar ik had gehoopt dat door het verwijderen en daardoor verdwijnen van mn slaapapneu ik ook beter zou slapen en fitter/uitgeruster zou zijn. Maar dat is dus niet zo ;(
Hmm balen ja ;( Hoop dat je er achterkomt waar die ellendige moeheid vandaan komt :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165797010
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 20:19 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Hmm balen ja ;( Hoop dat je er achterkomt waar die ellendige moeheid vandaan komt :*
Dankjewel, ik hou jullie op de hoogte :*
  donderdag 6 oktober 2016 @ 20:44:36 #243
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165797108
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 20:41 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Dankjewel, ik hou jullie op de hoogte :*
:*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165797677
Weg. Korte inhoud: rotdag, kutpubers.

[ Bericht 97% gewijzigd door MarieAlice op 07-10-2016 07:14:00 ]
  donderdag 6 oktober 2016 @ 21:05:02 #245
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165797909
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 20:59 schreef MarieAlice het volgende:
Liefst niet quoten, ik haal dit wss nog weg.
Wat een rotjongens zeg bah :r

Knuffel :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165797982
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 21:05 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Wat een rotjongens zeg bah :r

Knuffel :*
Meisjes... }:|
  donderdag 6 oktober 2016 @ 21:06:57 #247
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165798015
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 21:06 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Meisjes... }:|
Oh getver nog erger :r
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165798059
Jeetje Marie-Alice, wat rot zeg zoiets. Alsof je het zelf al niet erg genoeg vindt idd. Knuffel :*
pi_165798096
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 21:06 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Oh getver nog erger :r
Idd. En toch zit ge dan te janken gedurende een uur in de auto en denkt ge thuis 'foert medicatie, I need alcohol'.
  donderdag 6 oktober 2016 @ 21:32:20 #250
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165799103
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 21:08 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Idd. En toch zit ge dan te janken gedurende een uur in de auto en denkt ge thuis 'foert medicatie, I need alcohol'.
Is ook niet goed he maar snap het wel :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165799691
Oh MarieAlice, sommige pubers denken echt niet na bij wat ze doen :(
:*
pi_165800578
LPFAN :ik denk dat het wel goed is dat je doorverwezen wordt naar de gynaecoloog. Er zijn gelukkig meerdere manieren om te onderzoeken (echo) sterkte!

Sylvana : Klinkt goed dat vrijwilligerswerk. Ik begin er ook stiekem aan te denken om zoiets te doen, zodat ik iets kan doen wat ik echt leuk vind.

Aspergermeisje : fijn dat de datum gepland staat! Er is duidelijkheid.


En ik ben te enthousiast geweest afgelopen dagen en wordt nu teruggefloten.
Dus, ik moet echt rustig aan doen nu. Ik ben moe. Ik verveel me en ik verveel mijn gezin...
Ik wandel wat, lees wat, kijk tv, ben zelfs aan het haken (!). Maar het is allemaal maar voor even. Daarna ben ik moe.
Ik ben zelfs te moe om jullie te vervelen.
Ik weet het. Het wordt alleen maar beter. Dat houd ik mezelf voor en meestal werkt dat wel.
  donderdag 6 oktober 2016 @ 22:31:25 #253
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165801512
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 22:08 schreef Adriane het volgende:
LPFAN :ik denk dat het wel goed is dat je doorverwezen wordt naar de gynaecoloog. Er zijn gelukkig meerdere manieren om te onderzoeken (echo) sterkte!

En ik ben te enthousiast geweest afgelopen dagen en wordt nu teruggefloten.
Dus, ik moet echt rustig aan doen nu. Ik ben moe. Ik verveel me en ik verveel mijn gezin...
Ik wandel wat, lees wat, kijk tv, ben zelfs aan het haken (!). Maar het is allemaal maar voor even. Daarna ben ik moe.
Ik ben zelfs te moe om jullie te vervelen.
Ik weet het. Het wordt alleen maar beter. Dat houd ik mezelf voor en meestal werkt dat wel.
Thanks! :*

Komt goed :* Neem je rust!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165801877
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 22:31 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Thanks! :*

Komt goed :* Neem je rust!
Dank je! :*
pi_165802349
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 22:08 schreef Adriane het volgende:


Sylvana : Klinkt goed dat vrijwilligerswerk. Ik begin er ook stiekem aan te denken om zoiets te doen, zodat ik iets kan doen wat ik echt leuk vind.

En ik ben te enthousiast geweest afgelopen dagen en wordt nu teruggefloten.
Dus, ik moet echt rustig aan doen nu. Ik ben moe. Ik verveel me en ik verveel mijn gezin...
Ik wandel wat, lees wat, kijk tv, ben zelfs aan het haken (!). Maar het is allemaal maar voor even. Daarna ben ik moe.
Ik ben zelfs te moe om jullie te vervelen.
Ik weet het. Het wordt alleen maar beter. Dat houd ik mezelf voor en meestal werkt dat wel.
Ja idd, op een gegeven moment vind je daar toch weer de ruimte voor om weer wat meer maatschappelijk te doen. Ik hoop dat jij ook wat leuks vindt! En doe rustig aan dan met die vermoeidheid, wel heel herkenbaar :*
pi_165807252
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 22:08 schreef Adriane het volgende:


En ik ben te enthousiast geweest afgelopen dagen en wordt nu teruggefloten.
Dus, ik moet echt rustig aan doen nu. Ik ben moe. Ik verveel me en ik verveel mijn gezin...
Ik wandel wat, lees wat, kijk tv, ben zelfs aan het haken (!). Maar het is allemaal maar voor even. Daarna ben ik moe.
Ik ben zelfs te moe om jullie te vervelen.
Ik weet het. Het wordt alleen maar beter. Dat houd ik mezelf voor en meestal werkt dat wel.
Het is altijd wat koorddansen he, de grens tussen doen wat je wil en doen wat je aankan.
Neem maar even tijd, rust.
:*
pi_165809405
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 22:54 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ja idd, op een gegeven moment vind je daar toch weer de ruimte voor om weer wat meer maatschappelijk te doen. Ik hoop dat jij ook wat leuks vindt! En doe rustig aan dan met die vermoeidheid, wel heel herkenbaar :*
Ik heb nu tijd genoeg om me te oriënteren. :)
Ik geef me er vandaag ook aan over. :*
pi_165809442
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 09:35 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Het is altijd wat koorddansen he, de grens tussen doen wat je wil en doen wat je aankan.
Neem maar even tijd, rust.
:*
Precies! Zo voelt het! :*
pi_165809761
Vandaag weer bijzonder veel koppijn. Maar goed, een les te volgen, een les te geven, dus hier zijn we weer. En morgen gaan winterbanden/velgen shoppen en dan zondag formule 1 en dan kruip ik denk ik een namiddag in mijn zetel.

Beetje offtopic
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 14:00:13 #260
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_165811123
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 12:28 schreef MarieAlice het volgende:
Vandaag weer bijzonder veel koppijn. Maar goed, een les te volgen, een les te geven, dus hier zijn we weer. En morgen gaan winterbanden/velgen shoppen en dan zondag formule 1 en dan kruip ik denk ik een namiddag in mijn zetel.
Is dat niet een beetje teveel? :@
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_165812045
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 14:00 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Is dat niet een beetje teveel? :@
Zeker mét koppijn...
pi_165812129
Ik had gisteren best een moeilijk gesprek met mijn PMT-er. Ik zit op een punt dat ik denk dat ik heel ver ben gekomen in het omgaan met mijn migraine, omdat ik van heel ver kom. Maar zij is van mening dat ik nóg meer mijn grenzen aan moet geven, dat ik nóg minder streng voor mezelf moet zijn, dat ik mezelf nóg serieuzer moet nemen.

Als we dan kijken naar de praktijk, betekent dat bijvoorbeeld dat ik zondag wel na 1,5 uur weg had moeten gaan. Dat ik vandaag mijn schoonmaakster af had moeten zeggen, omdat er migraine opkwam. Dat ik nog veel meer voor mijn eigen belang op moet gaan komen.

En dat is een soort extra acceptatiestap die ik dan moet gaan maken, waarbij ik moet accepteren dat de grens nog lager ligt dan waarop ik nu functioneer. Ergens weet ik dat dat positieve dingen op gaat leveren, maar ik weet niet of ik eraan toe ben.

Het vraagt ook iets extra's van mijn flexibiliteit, want stel dat ik vandaag mijn schoonmaakster had afgezegd... Dan had ze waarschijnlijk pas volgende week weer kunnen komen en mijn ouders komen zondag, dus dan had ik voor die tijd op een of andere manier nog schoon moeten gaan maken, want anders gaat mijn moeder het doen en dat vind ik vreselijk.
pi_165812273
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 15:18 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik had gisteren best een moeilijk gesprek met mijn PMT-er. Ik zit op een punt dat ik denk dat ik heel ver ben gekomen in het omgaan met mijn migraine, omdat ik van heel ver kom. Maar zij is van mening dat ik nóg meer mijn grenzen aan moet geven, dat ik nóg minder streng voor mezelf moet zijn, dat ik mezelf nóg serieuzer moet nemen.

Als we dan kijken naar de praktijk, betekent dat bijvoorbeeld dat ik zondag wel na 1,5 uur weg had moeten gaan. Dat ik vandaag mijn schoonmaakster af had moeten zeggen, omdat er migraine opkwam. Dat ik nog veel meer voor mijn eigen belang op moet gaan komen.

En dat is een soort extra acceptatiestap die ik dan moet gaan maken, waarbij ik moet accepteren dat de grens nog lager ligt dan waarop ik nu functioneer. Ergens weet ik dat dat positieve dingen op gaat leveren, maar ik weet niet of ik eraan toe ben.

Het vraagt ook iets extra's van mijn flexibiliteit, want stel dat ik vandaag mijn schoonmaakster had afgezegd... Dan had ze waarschijnlijk pas volgende week weer kunnen komen en mijn ouders komen zondag, dus dan had ik voor die tijd op een of andere manier nog schoon moeten gaan maken, want anders gaat mijn moeder het doen en dat vind ik vreselijk.
Het is het gevecht tussen dingen willen, dingen kunnen en dingen doen die verstandig zijn.
pi_165812324
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 15:31 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Het is het gevecht tussen dingen willen, dingen kunnen en dingen doen die verstandig zijn.
Klopt. En die drie moeten in balans zijn toch? Dingen doen die je graag wil zijn ook belangrijk, want anders hou je het mentaal gezien niet vol met chronische pijn.
pi_165812367
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 15:35 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Klopt. En die drie moeten in balans zijn toch? Dingen doen die je graag wil zijn ook belangrijk, want anders hou je het mentaal gezien niet vol met chronische pijn.
Ik heb het antwoord nog steeds niet gevonden. Ik wil nog steeds dingen die ik niet kan, maar hoop dat ik het ooit wel zou kunnen. Ik doe ook dingen die niet verstandig waren en soms baal ik daar achteraf van. Volgens mij is het het belangrijkste om je er niet te druk om te maken en je te concentreren op de dingen die wel mogelijk en verstandig zijn en voor de andere dingen in elk geval tijdelijk een andere oplossing te zoeken.
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 15:39:57 #266
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_165812371
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 15:10 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Zeker mét koppijn...
Uhh ja
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_165814355
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 14:00 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Is dat niet een beetje teveel? :@
Misschien.

[ Bericht 8% gewijzigd door MarieAlice op 07-10-2016 17:57:27 ]
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 19:15:22 #268
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_165816033
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 17:48 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Misschien.
Zeker weten :Y
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_165816089
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 19:15 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Zeker weten :Y
Ik denk dat je gewoon geen idee hebt hoe ongelukkig ik ben als ik thuis zit.

Edit: okee dat klinkt heel melodramatisch, maar het is wel zo. Alles waar ik al jaren vanaf was, komt terug en dat is echt niet goed.

[ Bericht 10% gewijzigd door MarieAlice op 07-10-2016 20:24:04 ]
pi_165821313
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 19:17 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Ik denk dat je gewoon geen idee hebt hoe ongelukkig ik ben als ik thuis zit.

Edit: okee dat klinkt heel melodramatisch, maar het is wel zo. Alles waar ik al jaren vanaf was, komt terug en dat is echt niet goed.
:*

[ Bericht 31% gewijzigd door Adriane op 08-10-2016 21:14:49 ]
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 22:22:41 #271
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165821908
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 19:17 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Ik denk dat je gewoon geen idee hebt hoe ongelukkig ik ben als ik thuis zit.

Edit: okee dat klinkt heel melodramatisch, maar het is wel zo. Alles waar ik al jaren vanaf was, komt terug en dat is echt niet goed.
:*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 09:11:38 #272
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165827926
Pffff bloeddruk is weer erg hoog, hopelijk helpen de medicijnen er gauw voor.

Verder zijn mijn maandelijkse waardes er weer, en mijn HB is weer een heel stuk gezakt. :{

Fosfaat is perfect :o Had ik niet verwacht. Dan kan ik waarschijnlijk minder fosfaatbinders gaan eten. *O*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165829267
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 09:11 schreef LPFAN het volgende:
Pffff bloeddruk is weer erg hoog, hopelijk helpen de medicijnen er gauw voor.

Verder zijn mijn maandelijkse waardes er weer, en mijn HB is weer een heel stuk gezakt. :{

Fosfaat is perfect :o Had ik niet verwacht. Dan kan ik waarschijnlijk minder fosfaatbinders gaan eten. *O*
Ik hoop ook dat die bloeddrukmedicatie snel werkt. Wel beter van je fosfaat! Zou fijn zijn idd als je minder van die smerige zooi hoeft. Hoe gaat het nu met aanprikken? :*
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 11:39:54 #274
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165829298
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 11:37 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik hoop ook dat die bloeddrukmedicatie snel werkt. Wel beter van je fosfaat! Zou fijn zijn idd als je minder van die smerige zooi hoeft. Hoe gaat het nu met aanprikken? :*
Goed! Met scherp is er niks aan de hand. Shunt is net boter.

:*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165829424
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 11:39 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Goed! Met scherp is er niks aan de hand. Shunt is net boter.

:*
Oke gewoon nog mee doorgaan dan dus :*
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 11:50:13 #276
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165829492
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 11:46 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Oke gewoon nog mee doorgaan dan dus :*
Ga ook niet meer over op stomp. Steeds dat blijven proberen is ook niks.

:*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zondag 9 oktober 2016 @ 14:39:22 #277
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165851900
Nou ik ben blij dat ik gestopt ben met de pil. Vandaag ongesteld geworden en ik heb behoorlijk buikpijn en ik moet om het uur wel naar de wc. Helpt dus helemaal niks.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165852053
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2016 14:39 schreef LPFAN het volgende:
Nou ik ben blij dat ik gestopt ben met de pil. Vandaag ongesteld geworden en ik heb behoorlijk buikpijn en ik moet om het uur wel naar de wc. Helpt dus helemaal niks.
Jeetje wat een drama zeg :( Sterkte ermee :*
  zondag 9 oktober 2016 @ 14:50:27 #279
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165852106
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2016 14:47 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Jeetje wat een drama zeg :( Sterkte ermee :*
Thanks, ben wel blij dat ik het nu al geworden ben, want nu kan ik zeker morgen zeggen dat het niet werkt. Neem morgen ook mijn lijstje met waardes mee dan heb ik bewijs dat mijn HB idd gedaald is. :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165852171
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2016 14:50 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Thanks, ben wel blij dat ik het nu al geworden ben, want nu kan ik zeker morgen zeggen dat het niet werkt. Neem morgen ook mijn lijstje met waardes mee dan heb ik bewijs dat mijn HB idd gedaald is. :*
Ja dat is op zich wel fijn als je toch morgen al naar de huisarts moet. Dan heb je "bewijs".
  zondag 9 oktober 2016 @ 14:58:55 #281
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165852283
quote:
1s.gif Op zondag 9 oktober 2016 14:53 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ja dat is op zich wel fijn als je toch morgen al naar de huisarts moet. Dan heb je "bewijs".
Ja idd. Niet dat ze me niet gelooft, zo is ze niet maar toch.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  maandag 10 oktober 2016 @ 17:11:58 #282
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165875364
Ik heb een verwijs voor de gynaecoloog gekregen, Huisarts denkt dat er misschien wel een vleesboom of iets dergelijks zit, omdat het nog steeds zo heftig is. Ben echt doodsbang voor het onderzoeken. Maar goed ga dat aangeven en dan zien we wel weer.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165875646
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 17:11 schreef LPFAN het volgende:
Ik heb een verwijs voor de gynaecoloog gekregen, Huisarts denkt dat er misschien wel een vleesboom of iets dergelijks zit, omdat het nog steeds zo heftig is. Ben echt doodsbang voor het onderzoeken. Maar goed ga dat aangeven en dan zien we wel weer.
Bij een vermoeden van een vleesboom denk ik eerder dat ze dat via een echo ofzo gaan onderzoeken. Maar je grens ligt in jouw hand he? Je kunt tijdens een eventueel onderzoek op elk moment aangeven dat het teveel is.
  maandag 10 oktober 2016 @ 17:39:19 #284
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165875766
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 17:29 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Bij een vermoeden van een vleesboom denk ik eerder dat ze dat via een echo ofzo gaan onderzoeken. Maar je grens ligt in jouw hand he? Je kunt tijdens een eventueel onderzoek op elk moment aangeven dat het teveel is.
Ja, maar gynaecoloog zou vast willen kijken en voelen, en dat wil gewoon niet. Die echo kan ook vaginaal zijn, dus dat wordt hem ook al niet. Zie er echt als een berg tegen op, Maar ik weet zo kan het ook niet. Ja ik geef ook goed aan wat mijn grenzen zijn, Ik ben geen kleinzerig iemand maar ik gil het dan uit van de pijn als ze daar moeten zijn. Het wil ook gewoon niet. Moest met mijn shunt operatie bijvoorbeeld een katheter, de uroloog moest van huis komen om hem in te brengen want verpleging lukte het niet, en hem lukte het ook maar net.

(Wordt nog leuk als ik een nieuwe nier krijg, dan moet ik een dikke week een katheter)
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  maandag 10 oktober 2016 @ 18:26:04 #285
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_165876568
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 17:11 schreef LPFAN het volgende:
Ik heb een verwijs voor de gynaecoloog gekregen, Huisarts denkt dat er misschien wel een vleesboom of iets dergelijks zit, omdat het nog steeds zo heftig is. Ben echt doodsbang voor het onderzoeken. Maar goed ga dat aangeven en dan zien we wel weer.
Succes en sterkte.

Ik post nog in mijn topic. Het is dat er zoveel gebeurt in mijn leven hehe.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_165883908
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 17:39 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ja, maar gynaecoloog zou vast willen kijken en voelen, en dat wil gewoon niet. Die echo kan ook vaginaal zijn, dus dat wordt hem ook al niet. Zie er echt als een berg tegen op, Maar ik weet zo kan het ook niet. Ja ik geef ook goed aan wat mijn grenzen zijn, Ik ben geen kleinzerig iemand maar ik gil het dan uit van de pijn als ze daar moeten zijn. Het wil ook gewoon niet. Moest met mijn shunt operatie bijvoorbeeld een katheter, de uroloog moest van huis komen om hem in te brengen want verpleging lukte het niet, en hem lukte het ook maar net.

(Wordt nog leuk als ik een nieuwe nier krijg, dan moet ik een dikke week een katheter)
Kun je misschien van tevoren een plan maken (met je maatschappelijk werkster)? Bijvoorbeeld eerst vragen om alternatieve manieren van onderzoek en wat je gaat zeggen/wat je wil als die er niet zijn of ze die niet willen toepassen. Misschien geeft dat wat rust, als je van tevoren al weet wat je reactie op de verschillende variaties gaat zijn.
  maandag 10 oktober 2016 @ 22:26:26 #287
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165884981
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 22:04 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Kun je misschien van tevoren een plan maken (met je maatschappelijk werkster)? Bijvoorbeeld eerst vragen om alternatieve manieren van onderzoek en wat je gaat zeggen/wat je wil als die er niet zijn of ze die niet willen toepassen. Misschien geeft dat wat rust, als je van tevoren al weet wat je reactie op de verschillende variaties gaat zijn.
Ja, is misschien een goed idee. Thanks :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165888865
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 22:26 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ja, is misschien een goed idee. Thanks :*
:) :*
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 08:42:28 #289
3542 Gia
User under construction
pi_165888952
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 17:11 schreef LPFAN het volgende:
Ik heb een verwijs voor de gynaecoloog gekregen, Huisarts denkt dat er misschien wel een vleesboom of iets dergelijks zit, omdat het nog steeds zo heftig is. Ben echt doodsbang voor het onderzoeken. Maar goed ga dat aangeven en dan zien we wel weer.
Ik ben daar ook eens op onderzocht. Kreeg een inwendige echo en ze moesten wat weefsel weghalen. Op zich niet heel pijnlijk, maar beetje drukpijn en naderhand gevoel van lichte menstruatiepijn.

Sterkte. Hopelijk is er niets aan de hand, nou ja, aan de baarmoeder.
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 08:46:28 #290
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165888989
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 08:42 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik ben daar ook eens op onderzocht. Kreeg een inwendige echo en ze moesten wat weefsel weghalen. Op zich niet heel pijnlijk, maar beetje drukpijn en naderhand gevoel van lichte menstruatiepijn.

Sterkte. Hopelijk is er niets aan de hand, nou ja, aan de baarmoeder.
Ja, maar omdat ik dat littekenweefsel heb kan een inwendige echo dus niet. Kans is wel aanwezig want mijn oma en moeder hebben allebei vleesbomen gehad, mijn moeder heeft haar baarmoeder ook niet meer daardoor. Thanks verder.

[ Bericht 8% gewijzigd door LPFAN op 11-10-2016 09:05:22 ]
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 08:50:05 #291
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165889015
Er staat in de opdrachten dat ik geen boullion meer mag hebben van mijn dietist, fijn dat k dat ook weet. Ze komt straks hopelijk even langs want wil wel ff uitleg hebben. }:|
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165889205
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 08:50 schreef LPFAN het volgende:
Er staat in de opdrachten dat ik geen boullion meer mag hebben van mijn dietist, fijn dat k dat ook weet. Ze komt straks hopelijk even langs want wil wel ff uitleg hebben. }:|
Huh wat raar idd zeg! Maar ff navragen ja.

Wat is een vleesbom? :@
Goed idee van Aspergermeisje om de verschillende situaties te bespreken met maatschappelijk werk zodat je voorbereid bent op wat ze kunnen gaan doen.
:*
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 09:20:05 #293
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165889282
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 09:11 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Huh wat raar idd zeg! Maar ff navragen ja.

Wat is een vleesbom? :@
Goed idee van Aspergermeisje om de verschillende situaties te bespreken met maatschappelijk werk zodat je voorbereid bent op wat ze kunnen gaan doen.
:*
Goedaardig gezwel in de baarmoeder.

Ja idd, hoop iig dat ik een vrouwelijke krijg.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165890729
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 09:20 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Goedaardig gezwel in de baarmoeder.

Ja idd, hoop iig dat ik een vrouwelijke krijg.
Oh oké dat klinkt nog wel heftig! :*
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 11:11:12 #295
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165890812
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 11:05 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Oh oké dat klinkt nog wel heftig! :*
Hoeft het gelukkig niet te zijn ;) :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 13:09:23 #296
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_165892786
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 09:20 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Goedaardig gezwel in de baarmoeder.

Ja idd, hoop iig dat ik een vrouwelijke krijg.
Heftig

Hopelijk krijg je alsnog een advies.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 13:36:18 #297
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165893188
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 13:09 schreef sararaats het volgende:

[..]

Heftig

Hopelijk krijg je alsnog een advies.
Ik heb het nog niet he ;) Kans is groot dat het wat anders is.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 13:38:42 #298
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165893223
Ook ff met de diëtiste gepraat, De reden dat ik geen bouillon meer mag is oa omdat ze bang zijn dat ik dan te veel zout thuis ga eten omdat mijn smaakpapillen weer aan zout wennen. Nu heb ik ook meer zin weer in zout laatste tijd dus snap het wel. Het was alleen heel raar in de computer gezet en dat vond zij ook. Ik had echt het gevoel dat ze over mijn rug heen dingen deed, en dat doet ze nooit, ze komt altijd eerst bij mij, dus ff fijn dat ze even langskwam.

Nu hopen dat ik geen koppijn krijg.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165894961
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 13:38 schreef LPFAN het volgende:
Ook ff met de diëtiste gepraat, De reden dat ik geen bouillon meer mag is oa omdat ze bang zijn dat ik dan te veel zout thuis ga eten omdat mijn smaakpapillen weer aan zout wennen. Nu heb ik ook meer zin weer in zout laatste tijd dus snap het wel. Het was alleen heel raar in de computer gezet en dat vond zij ook. Ik had echt het gevoel dat ze over mijn rug heen dingen deed, en dat doet ze nooit, ze komt altijd eerst bij mij, dus ff fijn dat ze even langskwam.

Nu hopen dat ik geen koppijn krijg.
Fijn dat dat nu duidelijk is dan. En dat laatste hoop ik ook dan voor je! :*
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 15:54:06 #300
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165895253
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 15:37 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Fijn dat dat nu duidelijk is dan. En dat laatste hoop ik ook dan voor je! :*
Voel het helaas wel ;(
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  donderdag 13 oktober 2016 @ 10:51:11 #301
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165926948
Blegh bloeddruk is weer erg hoog vandaag :{
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')