Hmm goed punt inderdaad. Ga weinig die kant op dus wist dat niet.quote:Op donderdag 29 september 2016 15:10 schreef James1988 het volgende:
Die trein rijdt inderdaad helemaal van Utrecht naar Den Haag Centraal, maar omdat hij een enorme omweg neemt wordt er in de reisinformatie niet "Den Haag Centraal" als eindbestemming getoond, om zo te voorkomen dat iemand denkt dat het de rechtstreekse sprinter naar Den Haag is die ook in o.a. Zoetermeer stopt.
Ik verwachte daar een eindbestemming te zien.quote:Op donderdag 29 september 2016 15:11 schreef JDude het volgende:
Er staat toch ook "richting Weesp", niet "met eindbestemming Weesp".
Dit is de sprinter naar Rotterdam Centraal (vanaf Amsterdam Centraal). Hoe denk je dat dat ding rijdt precies?quote:Op donderdag 29 september 2016 15:17 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Ik verwachte daar een eindbestemming te zien.
Via Nijmegen en Roosendaal? Het was voor mijn planning handig om dit te weten. Als ik die route nooit neem weet ik ook natuurlijk niet of hij misschien Weesp <> Utrecht alleen doet he.quote:Op donderdag 29 september 2016 15:20 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Dit is de sprinter naar Rotterdam Centraal (vanaf Amsterdam Centraal). Hoe denk je dat dat ding rijdt precies?
Via Woerden en Gouda natuurlijk! Dat zie je er niet altijd aan af. Ik vind wat NS nu kiest handiger eigenlijk.quote:Op donderdag 29 september 2016 15:25 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Via Nijmegen en Roosendaal? Het was voor mijn planning handig om dit te weten. Als ik die route nooit neem weet ik ook natuurlijk niet of hij misschien Weesp <> Utrecht alleen doet he.
Ik kies vaak voor de reactie eerst gillen om 3 minuten later het antwoord te vinden. Slim? Neuh!quote:Op donderdag 29 september 2016 15:27 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Via Woerden en Gouda natuurlijk! Dat zie je er niet altijd aan af. Ik vind wat NS nu kiest handiger eigenlijk.
Je moet nog even in de leer bij zugchef, greavy of Dennisquote:Op donderdag 29 september 2016 16:27 schreef Salatrel het volgende:
Ben ook aan het treinfotograferen geweest
[ afbeelding ]
de dubbeldeks trams in Hong Kongquote:Op donderdag 29 september 2016 17:48 schreef Igen het volgende:
[ afbeelding ]
Geen trein maar het rijdt wel op rails en is leuk.
Geen idee, maar het wordt tijd voor grootschalige werkzaamheden daar ipv lapmiddelen. Nu leggen ze er iedere keer maar een nieuw stuk rails in, maar dan is het wachten tot het weer mis gaat. Het lijkt erop dat juist het probleem in het gedeelte onder de rails zit, waardoor het iedere keer weer fout gaat, maar ja, dan praat je over reparaties van een ander kaliberquote:Op donderdag 29 september 2016 10:41 schreef MTL het volgende:
Wanneer gaat er iemand op z'n flikker krijgen voor die Moerdijkbrug? Prognose is inmiddels 2 oktober 2:00 uur volgens een van de verstoringsberichten op NS.nl
Reparaties van een ander kaliber, hoe lang nog...quote:Op donderdag 29 september 2016 19:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Geen idee, maar het wordt tijd voor grootschalige werkzaamheden daar ipv lapmiddelen. Nu leggen ze er iedere keer maar een nieuw stuk rails in, maar dan is het wachten tot het weer mis gaat. Het lijkt erop dat juist het probleem in het gedeelte onder de rails zit, waardoor het iedere keer weer fout gaat, maar ja, dan praat je over reparaties van een ander kaliber
kun jij die schipper van Weener even bellen? Dan moeten ze wel aan de slagquote:Op donderdag 29 september 2016 19:28 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Reparaties van een ander kaliber, hoe lang nog...
Is het niet gewoon meeuwenpoep?quote:Op donderdag 29 september 2016 02:21 schreef dennistd het volgende:
Een oudje (alweer bijna 6,5 jaar geleden )
[ afbeelding ]
Begin april 2010 is, na de aanvankelijke opbraak bij de ontvlechting van het station, spoor 1 weer teruggelegd in Baarn. Op 30 april zou de Vrijheidstrein hier gebruik van gaan maken. Als laatste test (en tevens roestrijdtrein) werd op 27 april de 766 van de Stichting Hondekop ingezet. De (latex)verf, waarmee het stel voor de filmopnames van de treinkapingen geschilderd is, heeft op de neus al flink losgelaten. Dit was tevens de laatste rit voor de zes jaar durende revisie.
twitter:seatsixtyone twitterde op donderdag 29-09-2016 om 09:00:21 YAY!! DB drops requirement to carry original credit card to support e-tickets from 1 Oct, just passport or ID neede… https://t.co/QK917SBsbG reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |