ziggyziggyziggy, houdt niet van treinen, wel van spoorwegen. Dr_Flash, Wereldreiziger. Bordjesknaller. Topografiespecialist. Vraagt zich af hoelang er nog Dieseltractie bij ACTS is. Geilt stiekem op blonde S&V meisjes Scarlet_Dragonfly, random betweter die een hekel heeft aan OV-chipkaart-haters. James1988, geilt op treinenbouwer Alstom, hogesnelheidstreinen, SNCF en Duitsland. En Brabant. Yreal, vindt de infrastructuur/logistiek interessant en wordt sowieso opgewonden van alles met meer dan 1000 pk. greavy, vindt de OV-chipkaart maar niks en ziet i.p.v. het huidige materieel liever overal VIRM's rijden. bork, voor alle mooie plaatjes, kloppende info en kindvriendelijke verhalen. Crientj, Ginger, Servexmeisje en inspiratieloos. Eet graag 714's. Darkwing_Duck, der Nahverkehrsprofi. Parijskenner. Heeft al het spoor van Monaco bereden. Luxemburg op wensenlijstje. Flodder450, Is een keer komen aanlopen en is sindsdien van de partij in deze reeks! b2py, Alcoholist, weersonheilsprofeet en zeurpiet met een spoorhobby. Verliefd op PKP IC. Ireyon, de Baas van Roosendaal, achtbaanspecialist. (Is tenslotte ook rails) Peterselieman, PSM voor intimi, voor al uw kruidvatkaartjes over de grens. dennistd, Fantacolist, civiel vervoer. Zug-Chef, Arrivalover die alle badslipperexpressen hekelt JDude, voor overbodige feitjes over parttime-treinforensen in Brabant ( ) Prins_Pils, relnicht die het allemaal prachtig vindt maar er de ballen verstand van heeft. Lieft metro en S-Bahn. DeaDLocK2K, *Kutjoch* Koplopers fanboy derLudolf, vindt moderne tupperware-treinen maar niets en vindt dat een echte trein een locomotief moet hebben Goverman: houdt van staal en beton. Vooral als het veel en nieuw is. Igen: Elektrische tractie ftw! MTL, Speelt wel eens met echte treintjes
• In dit topic vinden we vrijwel alles interessant wat met rails te maken heeft. Goederentreinen, trams en metro's zijn hier ook allemaal welkom, evenals informatie over vervoersbedrijven en materieelsoorten. Twijfel je of iets in dit topic thuishoort? Plaats het gerust en je merkt het vanzelf wel.
• Afkortingen en nummertjes om o.a. stations en treinen aan te duiden, zijn niet wenselijk. Zo heet station Gvc hier Den Haag Centraal en is trein 3626 gewoon de Intercity van Roosendaal naar Zwolle van 07:50 uur. Treinstelnummers mogen gewoon genoemd worden, maar dan wel graag met materieelsoort erbij vermeld.
• Als je hier komt zeiken op het verkeerde bedrijf, lachen we je uit. Een sein- of wisselstoring is vrijwel nooit de schuld van de Nederlandse Spoorwegen en het uitvallen van een IC Direct is niet de schuld van AnsaldoBreda. Terechte klachten kun je natuurlijk wel altijd hier kwijt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier verder! Vanaf nu elk nieuw topic beginnen met frontseinen!
Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan.
It's always around me, all this noise But not nearly as loud as the voice saying "Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good) Just let it happen, let it happen"
Het concept van de spreiding over perrons met lichtbalken schijnt wel te werken. Is door het programma Beter en Meer (samenwerking van NS en ProRail) best uitvoerig uitgezocht, waarbij ook naar buitenlandse voorbeelden is gekeken.
Het gaat er om dat er "wat" spreiding is, zodat het allemaal wat sneller gaat. Net zoals op de snelweg: een paar mensen die wat eerder/later vertrekken kan een enorme impact hebben (omdat je minder snel aan een kritiek punt komt).
Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan.
Het gaat er om dat er "wat" spreiding is, zodat het allemaal wat sneller gaat. Net zoals op de snelweg: een paar mensen die wat eerder/later vertrekken kan een enorme impact hebben (omdat je minder snel aan een kritiek punt komt).
Moet je nodig iedereen naar een vak van 50 meter lokken, op een perron van 500+ meter lang. Ik zie hier niks in iig
Dat is dan gratis looptraining voor treinreizigers
Net zoiets als treinen opstellen op perronsporen. Gebeurt best veel in Den Haag CS, maar ook wel op andere kopstations (Groningen, Enschede). Dan moet je best een stukkie rennen om de trein te halen.
Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan.
Moet je nodig iedereen naar een vak van 50 meter lokken, op een perron van 500+ meter lang. Ik zie hier niks in iig
Ieder station zijn eigen rijtuig principe, of het bevorderlijk is voor de duur van instappen vraag ik me af. Alles moet immers door minder deuren, in theorie
Net zoiets als treinen opstellen op perronsporen. Gebeurt best veel in Den Haag CS, maar ook wel op andere kopstations (Groningen, Enschede). Dan moet je best een stukkie rennen om de trein te halen.
Ja, gevolg: Mensen gaan al op hun niet-kop-instapstation al helemaal vooraan of achteraan zitten omdat ze dan goed uitkomen voor hun overstap. En fuck die blauwe vakken.
Zolang de NS flexibel is met de rijtuigeninzet (om het aardig te zeggen) mag iedere suggestie dat de reiziger het probleem is en gewoon beter moet spreiden van mij per direct in de vuilnisbak.
Verwachten dat iedereen maar de huidige treinlengte even van een app af gaat lezen getuigt ook niet echt van veel realiteitszin trouwens.
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
Op woensdag 28 september 2016 12:21 schreef Litpho het volgende: Zolang de NS flexibel is met de rijtuigeninzet (om het aardig te zeggen) mag iedere suggestie dat de reiziger het probleem is en gewoon beter moet spreiden van mij per direct in de vuilnisbak.
Ja daar snap ik nog steeds geen kut van idd. Over die willekeur verbaas ik me nog meermalen per week. Drie bakjes in de spits, zes in de daluren. Waar hebben ze DAN tien jaar lang zeer gedetailleerd reisgegevens voor verzameld? Het is blijkbaar niet geweest "om ons nog beter van dienst te kunnen zijn."
Betekent dat effectief niet gewoon dat ze het gebied rond de (rol)trappen gaan markeren (zeg maar dat gebied waar nu ook al iedereen op een kluitje staat)?
Betekent dat effectief niet gewoon dat ze het gebied rond de (rol)trappen gaan markeren (zeg maar dat gebied waar nu ook al iedereen op een kluitje staat)?
Weet ik veel. Ik weet alleen dat het weer het zoveelste kutidee is dat niet gaat werken
Ja daar snap ik nog steeds geen kut van idd. Over die willekeur verbaas ik me nog meermalen per week. Drie bakjes in de spits, zes in de daluren. Waar hebben ze DAN tien jaar lang zeer gedetailleerd reisgegevens voor verzameld? Het is blijkbaar niet geweest "om ons nog beter van dienst te kunnen zijn."
Misschien is Ipsos gewoon stiekem een sociale werkplaats en is dit wat NS verstaat onder "maatschappelijk verantwoord ondernemen"?
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
Ja daar snap ik nog steeds geen kut van idd. Over die willekeur verbaas ik me nog meermalen per week. Drie bakjes in de spits, zes in de daluren. Waar hebben ze DAN tien jaar lang zeer gedetailleerd reisgegevens voor verzameld? Het is blijkbaar niet geweest "om ons nog beter van dienst te kunnen zijn."
Ze kunnen niet overal maximale materieelinzet doen hč Dus compenseren ze dat buiten de spits
En trouwens, over die instapzones. Gaan ze dan in de trein omroepen dat de helft van de deuren niet gebruikt mogen worden door uitstappers? Wat een onzin ook