abonnement Unibet Coolblue
pi_168078991
Waarom doet dat stinkbeest altijd zo'n scheve bek? Ik zie dat Lexxxus ( :') ) wel eens doen, maar niet continu en vnl als ie rapt. Tevens is dat een neger van bijna 2 meter en 150+ kilo. Die gore rat heeft al een kankerkop en dan maakt ie het nog erger door als een mongool de hele tijd z'n bek scheef te houden. :{
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_168091170
Onderzoekers probeerden de jaarinkomsten van rapper Boef te schatten.
Met 400.000 euro zitten ze te laag

pi_168095590
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 22:39 schreef riazop het volgende:
Onderzoekers probeerden de jaarinkomsten van rapper Boef te schatten.
Met 400.000 euro zitten ze te laag

Als je "geen clickbait" in de titel van je filmpje moet zetten, wordt het wel heel wanhopig allemaal.

Heel MUZ weet inmiddels dat je ligt te soppen bij al die sneue rappertjes, hun achterlijke maniertjes, de dagelijkse kliks die ze binnenhalen (die je overal op internet spamt), hun zwakzinnige "song"-teksten en hun primatengedrag. Maar ben je eigenlijk ook in staat om enige vorm van kritiek te formuleren op de verafgoding van dit soort criminelen? Kom je dan gewoon weer met een sneu verhaal over jaloezie?

Dringt het eigenlijk wel tot je door dat die BOEF gewoon een iets te hard omhooggevallen figuur is, met crimineel gedrag als enige talent? En denk je zelf eigenlijk dat je dit soort meuk over 5 jaar nog steeds leuk vindt? Zo ja, waarom? Vind je "muziek" alleen maar goed omdat het populair is? Of heb je, buiten je bijzonder storende plug- en influencer-gedrag, ook nog iets van een smaak?
pi_168101036
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 03:38 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Dringt het eigenlijk wel tot je door dat die BOEF gewoon een iets te hard omhooggevallen figuur is, met crimineel gedrag als enige talent? ....
Je hanteert hier een typisch GeenStijl idioom van de boze bange blanke man. Waarom toch?

Of je het leuk vind of niet, BOEF is een belangrijker cultuurdrager geworden. Gevierd, gevreesd, gehaat en geliefd, maar een artiest die relevant is voor kunst en debat.
Of dacht je dat Ilse De Lange dat was?
pi_168101348
Boef een belangrijke cultuurdrager, laat me niet lachen zeg
pi_168101352
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 12:40 schreef riazop het volgende:

[..]

Je hanteert hier een typisch GeenStijl idioom van de boze bange blanke man. Waarom toch?

Of je het leuk vind of niet, BOEF is een belangrijker cultuurdrager geworden. Gevierd, gevreesd, gehaat en geliefd, maar een artiest die relevant is voor kunst en debat.
Of dacht je dat Ilse De Lange dat was?
Maar dat was de vraag niet.
Wat vind je nu zelf van zijn muziek én zijn verheerlijking van crimineel gedrag?

Vind je de "muziek" echt goed, en sta je achter zijn gedrag, of vind je het alleen maar geweldig omdat het veel kliks krijgt en het de "boze bange blanke man" tegen de borst stuit?
pi_168101397
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 12:55 schreef Ice2015 het volgende:
Boef een belangrijke cultuurdrager, laat me niet lachen zeg
Als marketingmanager voor zulke gasten moet je natuurlijk wel zulke onzin verkopen. :D
pi_168101408
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 12:40 schreef riazop het volgende:

[..]

Je hanteert hier een typisch GeenStijl idioom van de boze bange blanke man. Waarom toch?

Of je het leuk vind of niet, BOEF is een belangrijker cultuurdrager geworden. Gevierd, gevreesd, gehaat en geliefd, maar een artiest die relevant is voor kunst en debat.
Of dacht je dat Ilse De Lange dat was?
Wat een belachelijke mongool ben je ook.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_168101531
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 12:55 schreef Ice2015 het volgende:
Boef een belangrijke cultuurdrager, laat me niet lachen zeg
Blijkbaar is youtubeklikkendestoeretaalbrabbelendestraatschoffiescultuur inderdaad een redelijk prominente subcultuur tegenwoordig. Triest, maar waar.
pi_168102438
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 12:55 schreef cafca het volgende:

[..]


Wat vind je nu zelf van zijn muziek ...
Een aantal van zijn werkjes zijn briljante popmuziek
pi_168102474
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 12:55 schreef cafca het volgende:

[..]


zijn verheerlijking van crimineel gedrag?....
Dat is in wezen een aanval op de stuitende hypocrisie van de elites in Nederland en de papperigheid van onze leiders

Artistiek de juiste keuze.
pi_168102626
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 12:57 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Als marketingmanager voor zulke gasten moet je natuurlijk wel zulke onzin verkopen. :D
Ach , ik sla gewoon rustig gade wat er gaande is.
Gezien de 100 miljoen views voor Meneer Boef, heeft ie écht geen marketingmanager op FOK nodig.
De beste reclame voor hem zijn die naieve moreel verontwaardigde politici die om de haverklap op tv verschijnen om "schande te spreken". Daar kan geen marketingmanager tegenop hoor.
pi_168102778
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 03:38 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Als je "geen clickbait" in de titel van je filmpje moet zetten, wordt het wel heel wanhopig allemaal.

Heel MUZ weet inmiddels dat je ligt te soppen bij al die sneue rappertjes, hun achterlijke maniertjes, de dagelijkse kliks die ze binnenhalen (die je overal op internet spamt), hun zwakzinnige "song"-teksten en hun primatengedrag. Maar ben je eigenlijk ook in staat om enige vorm van kritiek te formuleren op de verafgoding van dit soort criminelen? Kom je dan gewoon weer met een sneu verhaal over jaloezie?

Dringt het eigenlijk wel tot je door dat die BOEF gewoon een iets te hard omhooggevallen figuur is, met crimineel gedrag als enige talent? En denk je zelf eigenlijk dat je dit soort meuk over 5 jaar nog steeds leuk vindt? Zo ja, waarom? Vind je "muziek" alleen maar goed omdat het populair is? Of heb je, buiten je bijzonder storende plug- en influencer-gedrag, ook nog iets van een smaak?
Helaas Elf. Riazop kan dat niet. Niemand hier op fok zit uberhaupt op dit topic te wachten. Maar goed. Vrijheid van troep mogen spuien.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_168103074
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 12:40 schreef riazop het volgende:

[..]

Je hanteert hier een typisch GeenStijl idioom van de boze bange blanke man. Waarom toch?

Of je het leuk vind of niet, BOEF is een belangrijker cultuurdrager geworden. Gevierd, gevreesd, gehaat en geliefd, maar een artiest die relevant is voor kunst en debat.
Of dacht je dat Ilse De Lange dat was?
Je reactie is echt exact wat ik had verwacht. Ik heb overwogen om een zinnetje op te nemen over de boze blanke man. Ik wist dat je daarmee zou komen. Wat een zwaktebod.

Geef eens antwoord op de vragen die ik je stelde. Toon dat lef eens. Ik herhaal gewoon de vragen, in de hoop dat ik in tweede instantie wél antwoord krijg:

Maar ben je eigenlijk ook in staat om enige vorm van kritiek te formuleren op de verafgoding van dit soort criminelen? Kom je dan gewoon weer met een sneu verhaal over jaloezie? Dringt het eigenlijk wel tot je door dat die BOEF gewoon een iets te hard omhooggevallen figuur is, met crimineel gedrag als enige talent? En denk je zelf eigenlijk dat je dit soort meuk over 5 jaar nog steeds leuk vindt? Zo ja, waarom? Vind je "muziek" alleen maar goed omdat het populair is? Of heb je, buiten je bijzonder storende plug- en influencer-gedrag, ook nog iets van een smaak?

Geen geneuzel over boze blanke mannen, gewoon antwoord op de gestelde vragen, graag.

En BOEF framen als een "belangrijke cultuurdrager" is, voor de goede orde, een vorm van influencer-gedrag waar we niet meer intrappen. Iemand die niet verstandelijk beperkt is kan dit onmogelijk oprecht menen.

Ik ben benieuwd of ik tweede instantie wél antwoorden krijg.
pi_168103201
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 13:50 schreef riazop het volgende:
Dat is in wezen een aanval op de stuitende hypocrisie van de elites in Nederland en de papperigheid van onze leiders

Artistiek de juiste keuze.
In alle lagen van de bevolking vind je mensen die crimineel gedrag veroordelen. BOEF is voortdurend crimineel bezig en is herhaaldelijk tot straffen veroordeeld.

Wat is je punt precies? Wil je de rechtelijke macht in twijfel trekken of in diskrediet brengen? En waarom precies? Over welke "stuitende hypocrisie" heb je het? En waarom verheerlijk je crimineel gedrag (en het opscheppen daarover) tot kunst? Vind je dat artiesten ook iets van een voorbeeldfunctie richting jongeren hebben?

Graag ook antwoord op deze vragen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2017 14:41:40 ]
pi_168103641
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 13:56 schreef riazop het volgende:

[..]

Ach , ik sla gewoon rustig gade wat er gaande is.
Gezien de 100 miljoen views voor Meneer Boef, heeft ie écht geen marketingmanager op FOK nodig.
De beste reclame voor hem zijn die naieve moreel verontwaardigde politici die om de haverklap op tv verschijnen om "schande te spreken". Daar kan geen marketingmanager tegenop hoor.
Geen marketingmanager nodig? Waarom gedraag je je dan wél voortdurend zo? Weer een vraag waarop ik graag eens antwoord wil. Zoals iedereen weet, ben je niet alleen op FOK! actief maar spam je tal van websites in Nederland en België vol met identieke meuk. Overal waar over muziek wordt gepraat, is ria-sop te vinden, onder allerlei verschillende namen.

En riazop meldt ergens onder een video dat deze clip ook in Duitsland is te zien; in tegenstelling tot alle andere TopNotch-content. Waar of niet? Vertel eens: welke normale muziekliefhebber houdt zich ermee bezig of de content van een bepaald platenlabel ook in het buitenland is te zien? Je obsessie met cijfertjes en kliks neemt bizarre vormen aan, vind je ook niet?

Het is zo klaar als een klontje dat jij je structureel bezighoudt met het generen van buzz voor een handvol artiesten. Het fanatisme waarmee je dezelfde info overal spamt (o.a. dutchcharts.nl ultratop.be, politics.be, scholieren.com en fok.nl) en de structurele werkwijze die je erop nahoudt, maken perfect duidelijk dat het geen zuivere koffie is.

Niks is je te min: het spammen van een lijstje meest aangeklikte tracks op YouTube in een topic waar mensen hun persoonlijk favoriete albums delen, het spammen van een clipje waar iemand thuis een nummer van Ronnie Flex covert in het nieuwe muziek-topic.... - alles heeft steeds weer één en hetzelfde doel: figuren als Ronnie Flex, Lil Kleine, Broederliefde en BOEF onder de aandacht brengen. Zorgen dat er over ze gepraat wordt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2017 14:41:52 ]
pi_168104604
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 14:40 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Geen marketingmanager nodig? Waarom gedraag je je dan wél voortdurend zo? Weer een vraag waarop ik graag eens antwoord wil. Zoals iedereen weet, ben je niet alleen op FOK! actief maar spam je tal van websites in Nederland en België vol met identieke meuk. Overal waar over muziek wordt gepraat, is ria-sop te vinden, onder allerlei verschillende namen.

En riazop meldt ergens onder een video dat deze clip ook in Duitsland is te zien; in tegenstelling tot alle andere TopNotch-content. Waar of niet? Vertel eens: welke normale muziekliefhebber houdt zich ermee bezig of de content van een bepaald platenlabel ook in het buitenland is te zien? Je obsessie met cijfertjes en kliks neemt bizarre vormen aan, vind je ook niet?

Het is zo klaar als een klontje dat jij je structureel bezighoudt met het generen van buzz voor een handvol artiesten. Het fanatisme waarmee je dezelfde info overal spamt (o.a. dutchcharts.nl ultratop.be, politics.be, scholieren.com en fok.nl) en de structurele werkwijze die je erop nahoudt, maken perfect duidelijk dat het geen zuivere koffie is.

Niks is je te min: het spammen van een lijstje meest aangeklikte tracks op YouTube in een topic waar mensen hun persoonlijk favoriete albums delen, het spammen van een clipje waar iemand thuis een nummer van Ronnie Flex covert in het nieuwe muziek-topic.... - alles heeft steeds weer één en hetzelfde doel: figuren als Ronnie Flex, Lil Kleine, Broederliefde en BOEF onder de aandacht brengen. Zorgen dat er over ze gepraat wordt.
Zou riazop gewoon een overijverige mbo stagair bij top notch zijn?
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_168104792
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 15:23 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Zou riazop gewoon een overijverige mbo stagair bij top notch zijn?
Neh. Zit die 'boef' uberhaupt bij top notch? lil kleine e.d. wel... Mgoed, zoals 'het' (geen idee of het een wijf is of een gast... ik ga sowieso uit van een nerdige aziaat) zegt: iemand als 'boef' is er echt niet bij gebaat dat z'n shit hier wordt geplugt. Alhoewel FOK! natuurlijk wel vaak hoog staat bij de google searches.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_168106288
Overal waar ik op FOK! ga
zie ik alleen je naam.
Zeg, Riazop, waar kom je vandaan?


- F1rstman, Boef en DJ Youss-F, 2016
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_168106743
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 16:37 schreef methodmich het volgende:
Overal waar ik op FOK! ga
zie ik alleen je naam.
Zeg, Riazop, waar kom je vandaan?


Uit de kut van tante Sjaan!
pi_168107070
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 17:01 schreef cafca het volgende:

[..]

Uit de kut van tante Sjaan!
Wat heeft Sjaan jou ooit misdaan? :{w.
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
pi_168111879
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 14:16 schreef Elfletterig het volgende:

[..]



Geef eens antwoord op de vragen die ik je stelde.
Als je de draadjes door zou lezen zou je antwoord op al je vragen hebben.

Verder werd je al eens, door iemand anders, aangeraden een topic over riazop te openen. Ik vind dat, gezien je kennelijke obsessie, een prima advies.
pi_168112228
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 20:44 schreef riazop het volgende:

[..]

Als je de draadjes door zou lezen zou je antwoord op al je vragen hebben.

Verder werd je al eens, door iemand anders, aangeraden een topic over riazop te openen. Ik vind dat, gezien je kennelijke obsessie, een prima advies.
Ik stel je in een topic over BOEF vragen over wat er zo goed is aan BOEF en dergelijke. Ik wil onder meer weten waarom je zijn criminele gedrag verheerlijkt. Je fabriceert geen antwoord. Je leidt slechts de aandacht af. Je vorige post, over de boze blanke man, was ook al een poging in die richting.

Ik ga geen topic over je openen; dat ben je niet waard. Ik stel je gewoon een aantal vragen over je dubieuze postgedrag en bizarre uitlatingen in dit forum én elders. Vragen waarop je overduidelijk geen antwoord hebt, of waarop je geen antwoord wenst te geven.

Er staan nog een stuk of 10 vragen aan je adres open. Ga je die beantwoorden of ga je weer ontwijk-gedrag vertonen en vlug een Broederliefde-bingo posten in het volgende topic?
pi_168112350
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 20:54 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik stel je in een topic over BOEF vragen over wat er zo goed is aan BOEF en dergelijke. Ik wil onder meer weten waarom je zijn criminele gedrag verheerlijkt. Je fabriceert geen antwoord. Je leidt slechts de aandacht af. Je vorige post, over de boze blanke man, was ook al een poging in die richting.

Ik ga geen topic over je openen; dat ben je niet waard. Ik stel je gewoon een aantal vragen over je dubieuze postgedrag en bizarre uitlatingen in dit forum én elders. Vragen waarop je overduidelijk geen antwoord hebt, of waarop je geen antwoord wenst te geven.

Er staan nog een stuk of 10 vragen aan je adres open. Ga je die beantwoorden of ga je weer ontwijk-gedrag vertonen en vlug een Broederliefde-bingo posten in het volgende topic?
Dit topic verdient een slotje.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_168112859
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 20:54 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik stel je in een topic over BOEF vragen over wat er zo goed is aan BOEF en dergelijke....
lees toch gewon een paar posts terug
pi_168112862
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 20:44 schreef riazop het volgende:

[..]

gezien je kennelijke obsessie
Iets met pot en ketel knuppeltje :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_168112940
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 20:54 schreef Elfletterig het volgende:


Ik stel je gewoon een aantal vragen over je dubieuze postgedrag en bizarre uitlatingen in dit forum én elders.
Idd.

DUS open een riazop topic. Kun je daar de hele dag over beppen.
pi_168112973
Ik word spontaan een boze witte man van dit topic.
pi_168112987
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 20:54 schreef Elfletterig het volgende:



Er staan nog een stuk of 10 vragen aan je adres open. ....
voor persoonlijke vragen is dit niet de juiste topic
pi_168113111
Steun uit onverwachte hoek vandaag

De Volkrant


Rapper Boef zei het niet met zoveel woorden toen hij woensdag voor de rechter verscheen, maar hij had wel gelijk: kunst hoeft niet mooi of welluidend te zijn.

http://www.volkskrant.nl/(...)kunstenaar~a4447510/
pi_168113459
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 21:11 schreef riazop het volgende:
lees toch gewon een paar posts terug
Ik heb de vorige pagina even teruggekeken. Nergens ook maar een begin van een antwoord op mijn vragen. Wel jubelstemming over kliks:

quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 15:04 schreef riazop het volgende:
paperchase 2 miljoen NU
Een post die KLIK HIER, KLIK HIER schreeuwt, met hoofdletters. Alsof -ie getypt is door een puber van 12.
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 11:26 schreef riazop het volgende:
BOEF GAAT OP VAKANTIE NAAR THAILAND, RIJDT OP EEN OLIFANT, CHILLT MET TIJGERS EN WORDT OOK DAAR AANGEHOUDEN
En nog eentje uit dezelfde categorie:
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 21:05 schreef riazop het volgende:
Popo weer grote bek tegen BOEF
en gaan weer af voor de camera
Of anders deze post, waaruit inside kennis blijkt over de omzet die Lil Kleine genereert. Hoe (en vooral ook: waarom) weet je dat zo goed? En hoezo weet je uit je hoofd hoe vaak Lil Kleine heeft opgetreden? :')

quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 11:42 schreef riazop het volgende:
Dat is altijd zo geweest.

Veel artiesten moeten gewoon het land in en optreden. En dat kan zeer lucratief zijn.
Zo haalde Lil Kleine in 2016 een omzet van rond de 3 miljoen euro, waarvan een groot gedeelte gegenereerd werd door zijn 321 (!) optredens, en niet zozeer door zijn album WOP (die al wel bijna een jaar in de album top 100 staat, waarvan 9 weken op de eerste plaats)
Of nog zo'n post waaruit blijkt dat je precies weet hoe je clips moet monetizen op YouTube. Hoezo weet je dit als je zelf geen artiest bent of iemand die directe banden / connecties / belangen heeft?

quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 11:47 schreef riazop het volgende:
Het aantal kliks wordt gewoon uitbetaald door youtube, afhankelijk hoe de uploader het wil monetizen. Net als spotify gaat het niet om hele grote bedragen. Rond de 1200 dollar per miljoen views.

Je kunt als artiest beter "vriendje" zijn van de staatsmedia, want airplay kan wél aardig opleveren.
Zo vinden we veel Nederlandse Engelstalige artiesten die in een jaar nog geen 20k views halen op een plaatje, maar wel veelvuldig op de radio mogen. Dat is pas echt interessant.
En nog eentje uit dezelfde categorie.
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 12:11 schreef riazop het volgende:
youtube telt max 3 kliks per ip adres per 24 uur
dat doet youtube niet alleen bij tieners, maar dat is leeftijdsonafhankelijk

De grote vooruitgang zit in de vrijheid van keuze.
Vroeger werd de consument beperkt tot een handjevol, voornamelijk Engelstalige, plaatjes. (hetgeen je nog steeds in de oude media op de radio ziet zeg maar), maar internetplatformen zorgen dat de bijna 3 miljoen jaarlijkse publicaties voor IEDEREEN beschikbaar zijn. En je betaalt met je TIJD.

Zo kon Nederlandse urban mainstream worden en dominant op de nieuwe media, maar vergeet ook niet dat er tientallen grote niches zijn opgevuld voor de consumenten. Van reggeaton tot metal tot Hollandse volksmuziek tot Zulu house tot etc
En dit is ook zo'n mooie, vooral vanwege het ondertoontje: het is stoer om als jongen van 20 van BOEF te houden.
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 12:27 schreef riazop het volgende:
Zeker. Maar als een Nederlandstalige plaat meer dan 10 miljoen views scoort kun je rustig stellen dat we hier over breedgeluisterd mainstream hebben.

desondanks houd niet elke stoere jongen van 20 van BOEF. En dat mag ook.
Nergens is ook maar de minste of geringste kritiek op deze crimineel te lezen; het is louter verafgoding: Riazop die sopt. Nergens lees ik ook maar een begin van een antwoord op één van de vragen die ik je stelde.
pi_168113661
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 21:13 schreef riazop het volgende:
Idd. DUS open een riazop topic. Kun je daar de hele dag over beppen.
Dat ben je niet waard. Ik vraag je gewoon hier in dit topic een paar dingen; zowel over BOEF als over je obsessieve post- en spamgedrag. Maar het is duidelijk dat je om de hete brij heen draait.

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 21:14 schreef riazop het volgende:
voor persoonlijke vragen is dit niet de juiste topic
Oh, jawel hoor. :Y Als jij topics over nieuwe muziek mag verzieken met clips van iemand die thuis een liedje van Monica Geuze nazingt, of als jij in een topic over persoonlijk favoriete albums weer komt aankakken met het zoveelste YouTube-kliklijstje, dan mag ik van de MUZ-mods vast hier ook wel even off-topic gaan.

Overigens zijn het geen persoonlijke vragen. Ik hoef je pincode niet, ik hoef niet te weten op welke rappertjes je zoal geilt en ik hoef ook niet te weten of je in Vlaanderen of in Nederland woont. Ik stelde je inhoudelijke vragen, zowel over je blinde adoratie voor BOEF (en consorten) als je postgedrag.

Ik wacht nog steeds op duidelijke antwoorden.
pi_168114092
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 21:31 schreef Elfletterig het volgende:

.... dan mag ik van de MUZ-mods vast hier ook wel even off-topic gaan.
je zal me ook nergens horen praten over "slotjes" of "trollen" of dat jij niet off topic MAG gaan. Je doet maar.
Zo is hier al maanden ook iemand in de draden die weinig beter weet te bedenken dan het uitschelden van de boodschapper. Ook dat laat me Siberisch.

Ik heb je alleen aangeraden om dat in een ander topic thuis te brengen. Dat je dat advies niet opvolgt is je goed recht.
Net zo goed dat ik geen antwoord op persoonlijke vragen geef als me dat niet dunkt.

Zelf heb ik, gek genoeg, geen enkele behoefte aan persoonlijke informatie over jou.
Maar ik stel wel vast dat je zelfs niet inhoudelijk in durft te gaan op wat OUDE media over Boef publiceren. En dat is nogal wat.
pi_168114370
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 21:40 schreef riazop het volgende:

[..]

je zal me ook nergens horen praten over "slotjes" of "trollen" of dat jij niet off topic MAG gaan.

Ik heb je alleen aangeraden om dat in een ander topic thuis te brengen. Dat je dat advies niet opvolgt is je goed recht.
Net zo goed dat ik geen antwoord op persoonlijke vragen geef als me dat niet dunkt.

Zelf hen ik, gek genoeg, geen enkele behoefte aan persoonlijke informatie over jou.
Maar ik stel wel vast dat je zelfs niet inhoudelijk in durft te gaan op wat OUDE media over Boef publiceren. En dat is nogal wat.
Als ik "inhoudelijk ga" over wat "oude media" over crimineel BOEF publiceren, is dat koren op je molen. Zijn strafblad spreekt boekdelen; deze week is daar weer een veroordeling aan toegevoegd. Naar aanleiding van je uitlatingen hierover heb ik je inhoudelijke vragen gesteld (zie post #215). Ik wacht nog altijd op antwoord.

De gestelde vragen zijn, zoals gezegd, niet persoonlijk maar gaan over je blindelingse verafgoding van - in dit geval - rapper BOEF. Zo stelde ik je de vraag of je in staat bent om enige vorm van kritiek te formuleren op het gedrag van deze vent. Ik wacht nog altijd op antwoord.

En hoe graag je het ook wilt, ik ga geen afzonderlijk topic over je openen. Ten eerste wordt dat binnen no-time gesloten, ten tweede is het veel overzichtelijker om die discussie gewoon te voeren tussen de jubel-clipjes en spam-lijstjes door.

Tot dusver is het echter niks anders dan het ontwijken van de vragen; ontzettend laf.
pi_168120419
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 21:47 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Zijn strafblad spreekt boekdelen; deze week is daar weer een veroordeling aan toegevoegd. Naar aanleiding van je uitlatingen hierover heb ik je inhoudelijke vragen gesteld...
Ik wil mijn antwoord daarop nog weleens citeren

(Bij JINEK legde Charles Groenhuijsen dan ook terecht een verband tussen de stijl van Trump en die van Boef.)

Het provoceren en aanvallen van oude structuren levert niet alleen de bekende morele verontwaardiging op van oude elites maar bij een ander deel van het volk gaan de handen op elkaar van plezier.
pi_168120523
Dat is in wezen een aanval op de stuitende hypocrisie van de elites in Nederland en de papperigheid van onze leiders

Artistiek de juiste keuze.
pi_168120540
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 00:03 schreef riazop het volgende:

[..]

Ik wil mijn antwoord daarop nog weleens citeren

(Bij JINEK legde Charles Groenhuijsen dan ook terecht een verband tussen de stijl van Trump en die van Boef.)

Het provoceren en aanvallen van oude structuren levert niet alleen de bekende morele verontwaardiging op van oude elites maar bij een ander deel van het volk gaan de handen op elkaar van plezier.
Als de stijl van mensen overeenkomt, zegt dat verder niks over hun staat van dienst of hun toegevoegde waarde. Trump is een succesvol zakenman die anders tegen de politiek aankijkt dan de gevestigde orde en die vanaf 20 januari mag bewijzen dat hij het beter kan.

BOEF is een omhooggevallen crimineel. Iemand die status ontleent aan crimineel, recalcitrant gedrag. Iemand die voor de camera stoer doet, politie-agenten uitscheldt, herhaaldelijk is veroordeeld, noem maar op.

Maar het is overduidelijk dat bij jou de handen van plezier op elkaar gaan. Je verheerlijkt een crimineel zonder noemenswaardig talent. Antwoorden op kritische vragen geef je niet; dat past perfect bij je sop-houding.
pi_168120569
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 00:07 schreef riazop het volgende:
Dat is in wezen een aanval op de stuitende hypocrisie van de elites in Nederland en de papperigheid van onze leiders

Artistiek de juiste keuze.

Als jij je posts integraal gaat herhalen, herhaal ik mijn reactie daarop ook integraal:

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 14:22 schreef Elfletterig het volgende:
In alle lagen van de bevolking vind je mensen die crimineel gedrag veroordelen. BOEF is voortdurend crimineel bezig en is herhaaldelijk tot straffen veroordeeld.

Wat is je punt precies? Wil je de rechtelijke macht in twijfel trekken of in diskrediet brengen? En waarom precies? Over welke "stuitende hypocrisie" heb je het? En waarom verheerlijk je crimineel gedrag (en het opscheppen daarover) tot kunst? Vind je dat artiesten ook iets van een voorbeeldfunctie richting jongeren hebben?

Graag ook antwoord op deze vragen.
Het antwoord op deze en nog andere openstaande vragen lees ik graag.
pi_168120901
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 11:52 schreef riazop het volgende:

[..]

gevreesd
_O-

In de onderbouw?
Jusqu'ici tout va bien...
pi_168121007
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 00:26 schreef Manono het volgende:

[..]

_O-

In de onderbouw?
Bij mensen als BUMA oa

En uiteraard bij de politieman in de straat. Je zal toch belachelijk worden gemaakt op een blog omdat je een Range met een "mocro" aanhoudt.
pi_168121026
BOEF legt het vandaag rustig uit. De eerste 2 uur leveren alvast 40.000 kliks op

pi_168121050
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 00:10 schreef Elfletterig het volgende:

Vind je dat artiesten ook iets van een voorbeeldfunctie richting jongeren hebben?
Neen

Een artiest moet GOEDE interessante kunst creeeren.
pi_168121253
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 00:34 schreef riazop het volgende:

[..]

Neen

Een artiest moet GOEDE interessante kunst creeeren.
En politieagenten verrot schelden in filmpjes valt daaronder? De criminele activiteiten van BOEF vallen daaronder? :')

Maar het is verhelderend dat je duidelijk aangeeft dat artiesten geen voorbeeldfunctie hebben. Dat verklaart je blinde idolatie voor kneuzen als BOEF. En het bevestigt nog eens dat je niks meer bent dan een spamhoer zonder enig moreel besef.

(En nu niet jezelf aangevallen voelen, want jouw idool zegt dingen die qua grofheid veel verder gaan)
pi_168121322
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 00:44 schreef Elfletterig het volgende:

[..]


Maar het is verhelderend dat je duidelijk aangeeft dat artiesten geen voorbeeldfunctie hebben.
Ik zit bv ook niet te wachten op voetballers met een "voorbeeldfunctie". Het zal me mijn billen roesten wat ie uitvreet, als hij op het veld maar presteert.
pi_168121429
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 00:48 schreef riazop het volgende:

[..]

Ik zit bv ook niet te wachten op voetballers met een "voorbeeldfunctie". Het zal me mijn billen roesten wat ie uitvreet, als hij op het veld maar presteert.
Het zal je helemaal niet aan de billen roesten wat BOEF - buiten zijn "muziek" om - uitvreet. Je zit dat hier juist te spammen en te verheerlijken. Als het je puur om de "muziek" van BOEF te doen was, liet je die sneue filmpjes uit de categorie "BOEF scheldt agenten uit" achterwege.

Maar dat doe je nadrukkelijk niet. Ze zijn een prominent onderdeel van je strategie om figuren als BOEF voortdurend te spammen. Je zit dus gewoon uit je nek te lullen, om verder nog maar te zwijgen over de muzikale "prestaties" van BOEF.
pi_168121694
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 00:55 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Het zal je helemaal niet aan de billen roesten wat BOEF - buiten zijn "muziek" om - uitvreet. Je zit dat hier juist te spammen en te verheerlijken. Als het je puur om de "muziek" van BOEF te doen was, liet je die sneue filmpjes uit de categorie "BOEF scheldt agenten uit" achterwege.

Maar dat doe je nadrukkelijk niet. Ze zijn een prominent onderdeel van je strategie om figuren als BOEF voortdurend te spammen. Je zit dus gewoon uit je nek te lullen, om verder nog maar te zwijgen over de muzikale "prestaties" van BOEF.
Daarover gezwegen probeert hij een buzz te creëren, want muzikaal valt zijn protegé niet op.
Jusqu'ici tout va bien...
pi_168121848
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 01:25 schreef Manono het volgende:

[..]

Daarover gezwegen probeert hij een buzz te creëren, want muzikaal valt zijn protegé niet op.
Een antwoord over kliks in 3-2-1...
pi_168126758
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 01:25 schreef Manono het volgende:

[..]

Daarover gezwegen probeert hij een buzz te creëren, want muzikaal valt zijn protegé niet op.
nochtans staat meneer kort op de 100 miljoen views

heel wat artiesten die daar een moord voor doen: "niet opvallen"
pi_168131241
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 01:49 schreef luukert het volgende:

[..]

Een antwoord over kliks in 3-2-1...
Je had gelijk ^O^
pi_168132670
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 00:31 schreef riazop het volgende:

[..]

Bij mensen als BUMA oa

En uiteraard bij de politieman in de straat. Je zal toch belachelijk worden gemaakt op een blog omdat je een Range met een "mocro" aanhoudt.
'een Range'. :') Krijg effe heel snel AIDS.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_168139466
Dat die gast hier een artiest wordt genoemd, het is gewoon een crimineel
pi_168152214
riazop is gewoon net zo zwakzinnig als boef zelf. Het is wel duidelijk dat beiden niet de hersencapaciteit hebben om normaal te doen.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_168527903
quote:
Wollah toch
pi_168682465
de nieuwe look van BOEF

pi_168683034
Boef mocht willen dat ie zo'n supergaaf kapsel had :P
pi_168885871
BOEF lijkt ook zijn laatste nummer in een oogwenk boven de 1 miljoen views te brengen
popo kan 'm niet stoppen

pi_168886687
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 23:29 schreef riazop het volgende:
BOEF lijkt ook zijn laatste nummer in een oogwenk boven de 1 miljoen views te brengen
popo kan 'm niet stoppen

Met wat centjes kan inderdaad 1 miljoen views kopen ^O^ :O :Z
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_168899696
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 00:42 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Met wat centjes kan inderdaad 1 miljoen views kopen ^O^ :O :Z
brekend; "Nederlandse artiesten slimmer dan google" Yeah right!
pi_168900199
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 19:15 schreef riazop het volgende:

[..]

brekend; "Nederlandse artiesten slimmer dan google" Yeah right!
Neuh, ze komen erg dom over. Maar er zal wel een slimme propaganda machine achter zitten.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_169098522
Een coole 110.000 views in de eerste 70 minuten

#HeelHollandDanst

BOEF - Range Sessie
pi_169098554
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 19:29 schreef riazop het volgende:
Een coole 110.000 views in de eerste 70 minuten

#HeelHollandDanst

BOEF - Range Sessie
Met doekoe kan je alles kopen! *G* Ook youtube clicks *G*
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_169098754
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 19:29 schreef riazop het volgende:
Een coole 110.000 views in de eerste 70 minuten

#HeelHollandDanst

BOEF - Range Sessie
Rot toch eens op met die debiele onzintermen. 'een coole 110.000 views' :') echt gewoon opflikkeren.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_169098792
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2017 19:38 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Rot toch eens op met die debiele onzintermen. 'een coole 110.000 views' :') echt gewoon opflikkeren.
Nee joh. Van fok mag dit. Al zit helemaal NIEMAND er op te wachten en wordt meneer riazop overal uitgekotst waar hij dit soort onzin spammed.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_169098853


Het Nederlandstalige record is 1 miljoen views in 64 uur....

Deze zou daar zomaar voorbij kunnen gaan!
pi_169098885
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 19:39 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Nee joh. Van fok mag dit. Al zit helemaal NIEMAND er op te wachten en wordt meneer riazop overal uitgekotst waar hij dit soort onzin spammed.
die gast is een fucking sneuneus van in de 40 geobsedeerd door aids als 'boef'.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_169108481
De ultieme woordspeler

duik onder bij een stewardess wanneer ik ben op de vlucht
en al mijn boys pushen crack of een andere drug
rennen voor hetzelfde geld met een andere drug
maak tijd voor me moeder maar voor andere druk
geef hem 10 procent zeg hem bedankt voor de klus
en als je hier zo bent zeg bedankt voor de rust
laat je niet breken, ook niet door de police man
werd uit de klas gestuurd ik kwam sowieso op gang
flikte vroeger veel maar ik heb het geflikt
maar jij komt nooit naar buiten want daar binnen zit angst
spijbelde vaak want school vond ik niks
me eerste rapport kreeg ik pas in de prison
fit nooit basic ik had base ik
ging de straat op en daar bleef ik
daar tot laat op en dan geef ik
geef ik alles aan me ma want voor haar man ik leef dit
en voor views wil je BOEF in je titel zetten
ben een zwaargewicht ja ik ben een titelrapper
ik heb de game in me handen draag de titel met me
me flow is ziek soms moet ik m met tyfus mengen
kan niet met mietjes mengen ik moet liedjes brengen
ze plaatste mij in hokken nu op de beat in tenten
je kan me zien in Twente of kan naar Leiden komen
klap je zus in een WC want zij wordt in de zeik genomen
en je moet blijven dromen soms met ijzer komen
want liever kill ik jouw voordat je mij gaat doden
me moeder en me vader dat zijn mijn idolen
ben met een illegale kan niet eens een ID tonen
jij bent cyrus jij komt al miley over
beter pijp vlug zodat mijn face smiley toverd
in de street maar kan je in het veld vinden
ben je me vriend of zie je alleen geld in me
het slechte pad maar moeders die ons weerhouden
is er bewijs dan zullen ze je weer houden
in de regen ja ik blijf van dat weer houden
verre van perfect ik geef toe ik maakte veel fouten
wat weet je van zonder zadel fietsen, staan
ik zeg die bitch ik hoef je water niet je, spa
in een merry met een drerrie die niet praat
fok paintbal één knal, nitraat
ik kom aan ik word geen magere hein
maar ik heb zoveel schijt ik ben dadelijk rijk
ik zie zoveel rappers van wie ik misschien vader kan zijn
ik was altijd al met ratten en die knaagde naar mij
Rip deals op z'n prijs die je betaalt met je lijf
in de studio ja maar ze betalen me live
breng het beeld van de straat daarom haten ze mij
stiekem zijn ze bang want ik heb aardig bereikt
ik had doelen voor me ogen en die heb ik aardig bereikt
maar ik was wel gemeen ik heb ze niet aardig bereikt
en zacky vdb die is net klaar met zijn pijp
dus nu eten we taart ik zie jij staart naar die prijs
en wij kijken niet eens hier rijden we range
maar ze vonden ons raar dus werd er ontvreemd
zoveel schreven me af maar ik ben er nog steeds
album schreven we af en straks cashen we vreemd
chikies met een zachte g vraag waar bende geweest
maar ik was in me crib nooit in een bende geweest
jou hype is voorbij jij was fftjes heet
maar jij blowde al je money je moet stacken a neef
en fock die golddiggers ik word helemaal leip
is me ex jarig krijgt ze bezem van mij
het kan zo omslaan het levend bewijs
eerder vijf man met negens dan negen tot vijf
ik ben the don jou track wil je the don der op
betaal een som en ik kom anders donder op
popo komt strijden duikt in die hondenhok
bouw een penthouse omdat blauw onderzocht
ik ben the don jou track wil je the don der op
betaal een som en ik kom anders donder op
popo komt strijden duikt in die hondenhok
bouw een penthouse omdat blauw onderzocht
Gewoon boef man!
pi_169109935
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 00:16 schreef riazop het volgende:
De ultieme woordspeler
...
Is dat een nette manier om te zeggen dat zijn grammatica zuigt? :D
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_169110624
Die jongen heeft wat moeite met de Nederlandse taal, zie ik.
Misschien moet hij in een extra leesklasje? Met de juiste begeleiding kan hij er misschien best nog wat van maken.
pi_169110669
quote:
want liever kill ik jouw voordat je mij gaat doden
me moeder en me vader dat zijn mijn idolen
:')
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
pi_169110737
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 09:24 schreef bartrid het volgende:

[..]

:')
Jou / jouw is ook heel moeilijk.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_169111281
Klikhoer topic
pi_169111554
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2017 19:38 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Rot toch eens op met die debiele onzintermen. 'een coole 110.000 views' :') echt gewoon opflikkeren.
Het houdt niet op, niet vanzelf.
pi_169112286
330k views nu. Vanavond naar de half miljoen en dan de befaamde zaterdag gehaktdag voor een nieuw Nederlandstalig record.
Nog iets opvallends: slechts een handjevol nietleuks. Is de weerstand gebroken?

pi_169112579
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 11:16 schreef riazop het volgende:
De befaamde zaterdag gehaktdag
De rest van Nederland heeft dat op woensdag ;)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_169112681
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 11:16 schreef riazop het volgende:
330k views nu. Vanavond naar de half miljoen en dan de befaamde zaterdag gehaktdag voor een nieuw Nederlandstalig record.
Nog iets opvallends: slechts een handjevol nietleuks. Is de weerstand gebroken?

[ afbeelding ]
Niemand is onder de indruk van gekochte clicks en likes hoor.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_169114204
In de vuilnisbak met die topics van gemanipuleerde clickjes
pi_169115056
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 11:33 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

De rest van Nederland heeft dat op woensdag ;)
Veertigplus Nederland wel ja. Die kijken ook nog tv.

De groep daaronder leeft in een hele andere wereld uiteraard. Gehaktdag is daar dus zaterdag.
pi_169116056
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 13:27 schreef riazop het volgende:

[..]

Veertigplus Nederland wel ja. Die kijken ook nog tv.

De groep daaronder leeft in een hele andere wereld uiteraard. Gehaktdag is daar dus zaterdag.
jij bent 40+, zielepoot.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_169116073
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 14:13 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

jij bent 40+, zielepoot.
Hij heeft een geest van een 14 jarige. ;)
pi_169118242
quote:
Giel Beelen is bijna 40+ man. Die heeft er toch geen verstand van :{w
pi_169121921
Rij een dikke waggie als de buurman maar kijkt, ah
Blindelings als ik stuur door mijn wijk
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_169122876
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 13:27 schreef riazop het volgende:

[..]

Veertigplus Nederland wel ja. Die kijken ook nog tv.

De groep daaronder leeft in een hele andere wereld uiteraard. Gehaktdag is daar dus zaterdag.
:')
:|W
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_169124395
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 13:27 schreef riazop het volgende:

[..]

Veertigplus Nederland wel ja. Die kijken ook nog tv.

De groep daaronder leeft in een hele andere wereld uiteraard. Gehaktdag is daar dus zaterdag.
Zielig figuur
pi_169124658
In exact 24 uur bijna een half miljoen views

pi_169128926
Een half miljoen :')

Vanaf 400 miljoen views tel je pas mee *O*

pi_169128940
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 00:46 schreef Tuned22 het volgende:
Een half miljoen :')

Vanaf 400 miljoen views tel je pas mee *O*

Of minstens 1 Oscar hebben. _O_
pi_169139472
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 21:06 schreef riazop het volgende:
In exact 24 uur bijna een half miljoen views

Bijna een half miljoen flikkers of mongolen dus
pi_169139901
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 00:47 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Of minstens 1 Oscar hebben. _O_
1 Oscar ja? O-)

:D :+
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_169280439
Deze maand komt ie uit, maar wordt het een legendarisch album?

BOEF - SLAAPTEKORT

pi_169377682
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 11:27 schreef riazop het volgende:
Deze maand komt ie uit, maar wordt het een legendarisch album?

BOEF - SLAAPTEKORT

[ afbeelding ]
Die cover :D
pi_169379883
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 20:07 schreef JanCees het volgende:

[..]

Die cover
weinig tweehonderdjes wel
pi_169405739
Duitse BOEF fans maakten een vertaling


Tauch unter einer flugbegleiter, wenn ich bin auf der flucht
und alle mir boys drängen crack oder anderen drogen
Laufen für das gleiche geld mit einem anderen druck
Mach zeit für meine mutter, aber für andere beschäftigt
Ich gebe ihm 10 prozent sag: "Danke für den Job"
Und wenn sie ISO bist sag: "Danke für den Rest"
lass Sie nicht brechen,
Nein!, auch nicht durch die polizei mann
aus dem klassenzimmer geschickt, kam ich sowieso im korridor
Tat fruher viel, aber ich habe es getan mann
Sie komst nie out, weil im inneren gibt angst
schwänzte die schule oft, weil die schule habe ich nichts gefunden mann
mein erster bericht erhielt ich im Prison (gefängnis)
Fit, nie Basic, ich hat Base,
ich, ging auf die Straße
und ich blieb dort, da bis
spät, und dann gebe ich alles zu meiner mutter weil für sie mann, ich lebe diese
Und fur ansichten wilst du "BOEF" in dein titel setzen (KIFESH)
Bin ein schwergewicht, ja ich bin ein titelrapper
Ich habe das GAME in meine hände, trage den titel mit mir.
Mein flow ist krank, manchmal muss ich es mit TYPHUS mischen
Ich gehe nicht mit waschlappen mischen, ich habe songs zu brengen
sie setzen mich im kabinnen, jetzt auf der beats im zetlen
sie kann mir sehen im TWENTE, oder nach LEIDEN komen
Slap Ihre schwester in einer toilette, weil sie werd die pisse genommen
Und sie müss weiter träumen, manchmall mit eisen kommen,
weil lieber töt ich dich, bevor Sie mich töte.
Meine mutter und meine vater, sie sind meine idole
bin mit einem illegale, er kann nicht einmal ID anzeigen
Sie sind CYRUS, sie komst sowie MILEY über
besser rohr schnell, so dass mein gesicht ein :) smiley zaubert
in den Straßen, mir kanst du auf dem feld finden
Bist du mein freund? Oder siehst du nur geld in mich?
Der falsche weg aber mutters die uns zurückhalten
Ist da beweis, dann werden sie dich zurückhalten
In der regen, ja ich bleib von die wetter lieben
Bei weitem nicht perfekt, ich gebe zu: machte viele fehler
Was weißt du von ohne sattel fahren? Stehen
Ich sag die bitch: ich brauche dein wasser nicht dein SPA
In ein Merrie mit ein Drerrie nicht spricht
Fuck paintball, ein pop, Nitrat..
Und ich erhalte, ich werde kein dünne Hein
aber ich habe so viel scheiß, ich bin sofort reich
Sehe so viele rappers wem der ich vielleicht vater sein kann
Ich war immer mit ratten und die nagte mir an
RIP deal, manchmal der Preis das sie bezahlt mit ihrem leben
In der studio ja, aber sie bezahlen mir live
Bring das Bild der Straße, deshalb hassen sie mich
(HASS MICH)
Heimlich sind sie ängstlich
weil ich hab schöne auswahl
Ich hatte ziele im augen, und habe jene art erreicht
Aber... ich war gemeinsam, hab sie nicht freundlich erreicht (NIEMALS)
Und.. Zacky von der kapuze er ist gerade fertig mit sein Pei
So, jetz essen wir kuchen
Sehe du starrt nach zum preis (HAHAHA)
Und wir sehen nicht einmal... hier fahren wir RANGE
Aber sie fanden uns fremd (FREMD)
So wurde es gestohlen
So viele schrieben mir auf, aber ich bin immer noch hier
Album schrieben wir auf, und später ca$hen wir grausam (WARTE AUF)
Hündinnen mit einem weichen G fragt: wo bistdu gewesen? (WO)
Aber ich war in meine krippe, nie in einer gang gewesen (TFOE)
Dein hype ist vorbei, du war kurz an
Aber du blow ihr ganzes geld, sie muss stapeln a cousin
und fick diese goldgräbers, ich erhalte alle Schärf
Ist mein Ex geburtstag, kriegt sie besen von mir (FOCKYOU)
Es kann also drehen, es lebende beweis
Vohrer 5 man mit 9's, dan 9 bis 5

Hah, ich bin der DON, auf dein spur wilst du der DON dort auf
Zahl ein summe, und ich komme, sonst hölle raus
Polizei kommt, krieger taught in die hundehütte
Bau ein Penthouse, weil blau untersucht
pi_169405902
Schattig
pi_169406101
Heb medelijden met de duitsers
pi_169420247
komt er een legendarisch album aan over een week?

pi_169420314
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 21:10 schreef riazop het volgende:
komt er een legendarisch album aan over een week?

[ afbeelding ]
Misschien. Zie alleen niet hoe deze aids daar iets mee te maken heeft.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_169421487
Sluit
pi_169421493
Dit
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')