abonnement Unibet Coolblue
pi_165613809


De Republikeinse kandidaat



Donald Trump - New York
Donald Trump presidential campaign, 2016

Afgevallen kandidaten:
Rick Perry
Scott Walker
Bobby Jindal
Lindsey Graham
George Pataki
Mike Huckabee
Rand Paul
Rick Santorum
Carly Fiorina
Chris Christie
Jim Gilmore
Jeb Bush
Ben Carson
Marco Rubio
Ted Cruz
John Kasich

De Democratische kandidaat



Hillary Clinton - New York
Hillary Clinton presidential campaign, 2016

Afgevallen kandidaten:
Lincoln Chafee
Jim Webb
Lawrence Lessig
Martin O'Malley
Bernie Sanders

De libertarische kandidaat



Gary Johson - New Mexico
Gary Johnson presidential campaign, 2016

De groene kandidaat



Jill Stein - Massachusetts
Jill Stein presidential campaign, 2016

United States presidential election, 2016

Voorverkiezingen:

Poll: Op welke republikein zou jij stemmen?
Jeb Bush
Ben Carson
Chris Christie
Ted Cruz
Carly Fiorina
Jim Gilmore
Lindsey Graham
Mike Huckabee
Bobby Jindal
John Kasich
George Pataki
Rand Paul
Rick Perry
Marco Rubio
Rick Santorum
Donald Trump
Scott Walker
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Op welke democraat zou jij stemmen?
Lincoln Chafee
Hillary Clinton
Martin O'Malley
Bernie Sanders
Jim Webb
Lawrence Lessig
Joe Biden
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Two-way race

Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
Donald Trump
Hillary Clinton
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Four-way race

Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
Donald Trump
Hillary Clinton
Gary Johnson
Jill Stein
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

OP met dank aan Odaiba en polls met dank aan Martijnde3de.

Game on. *O* .
pi_165615216
Dat handje en vingertje van Trump bij elk woord dat hij uitkraamt :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 27 september 2016 @ 23:01:01 #3
8369 speknek
Another day another slay
pi_165615395
DustinGiebel twitterde op dinsdag 27-09-2016 om 19:01:25 The #TrumpWon hashtag starting location, that's interesting https://t.co/V7SFhvEurX reageer retweet


Listen. The Russians are really great at cyber. Just the best at cyber. They're much greater at cyber than us I can tell you. Sad!
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 27 september 2016 @ 23:16:08 #4
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_165615861
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 23:01 schreef speknek het volgende:
DustinGiebel twitterde op dinsdag 27-09-2016 om 19:01:25 The #TrumpWon hashtag starting location, that's interesting https://t.co/V7SFhvEurX reageer retweet
[ afbeelding ]

Listen. The Russians are really great at cyber. Just the best at cyber. They're much greater at cyber than us I can tell you. Sad!
Maar dan niet even een VPN-verbindinkje aanleggen om te laten lijken alsof het uit Amerika zelf kwam.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_165616022
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 22:55 schreef TheVulture het volgende:
Dat handje en vingertje van Trump bij elk woord dat hij uitkraamt :')
Hehe. Echt he.
pi_165616186
Blijft Trump het hele debat dwars door de presentator en zijn opponent heen tetteren en vervolgens verontwaardigd zijn als iemand hem een keer in de rede valt?
pi_165616302
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 23:28 schreef Kansenjongere het volgende:
Blijft Trump het hele debat dwars door de presentator en zijn opponent heen tetteren en vervolgens verontwaardigd zijn als iemand hem een keer in de rede valt?
Ik denk t wel, zie eigenlijk niet hoe hij daar meer stemmen door zou krijgen.
wooblabalurg
  † In Memoriam † dinsdag 27 september 2016 @ 23:59:11 #8
230491 Zith
pls tip
pi_165616766
momentje
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_165616778
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 23:59 schreef Zith het volgende:

[..]

Ik zie daar niets van terug...

[ afbeelding ]
Ik ook niet, maar dat is hoofdzakelijk omdat je plaatje niet werkt. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_165616783
Trump haalt toch nog effe zijn gram tegen de Latino die Hillary aanhaalde op Fox:

quote:
She was the worst we ever had, the worst, the absolute worst. She was impossible,” he said. “She was a Miss Universe contestant and ultimately a winner who they had a tremendously difficult time with.”

“Did not know that story,” Fox host Steve Doocy offered before attempting to move on. Trump interrupted him, fixated on demolishing the woman he insisted on referring to as “this girl.”

“She was the winner, and she gained a massive amount of weight, and it was a real problem ... Not only that, her attitude, and we had a real problem with her,” Trump continued. “So Hillary went back into the years and found this girl ... and talked about her like she was Mother Teresa, and it wasn’t quite that way, but that’s okay"

Trump had previously called Machado an "eating machine" and admitted he'd told her to lose weight. The attacks, Machado says now, pushed her toward an eating disorder and left her psychologically scarred.

"I was sick -- anorexia and bulimia for five years," she told the The New York Times in May. "I was 18. My personality wasn't created yet. I was just a girl."
Oh ja, en Trump snifflede niet, dat was de microfoon die raar deed, zo zei hij :D

beter een knipoog dan een blauw oog
  † In Memoriam † woensdag 28 september 2016 @ 00:06:04 #11
230491 Zith
pls tip
pi_165616838
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 23:59 schreef Zith het volgende:

[..]

Ik zie daar niets van terug...

[ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 23:59 schreef Zith het volgende:
momentje
Ik zie niets terug van die hashtag locations..
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_165616885
quote:
Dirty campaigning, niets verrassends, helaas. Blijkbaar beginnen de Democraten een beetje bang te worden dat ze zouden kunnen verliezen, anders zouden ze deze 'tactiek' zeker niet gebruiken?
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_165616918
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 00:01 schreef Knipoogje het volgende:
Trump haalt toch nog effe zijn gram tegen de Latino die Hillary aanhaalde op Fox:

[..]

Oh ja, en Trump snifflede niet, dat was de microfoon die raar deed, zo zei hij :D

Los van wat ik ervan vind (ik heb niets met miss-verkiezingen en van mij hoeven ze zeker niet graatmager te zijn maar als je aan dit wereldje meedoet moet je niet verbaasd zijn dat deze eis wordt gesteld, net als wanneer je een fotomodel wordt), het is nogal gemakkelijk om te stellen dat een ander er verantwoordelijk voor is dat je een eetstoornis krijgt. Als je deze eetstoornis krijgt dan is er wel wat meer aan de hand dan enkel 1 opmerking van 1 persoon, die ene opmerking kan de trigger zijn maar het is verre van de enige oorzaak.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  † In Memoriam † woensdag 28 september 2016 @ 00:16:49 #14
230491 Zith
pls tip
pi_165616937
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 23:01 schreef speknek het volgende:
DustinGiebel twitterde op dinsdag 27-09-2016 om 19:01:25 The #TrumpWon hashtag starting location, that's interesting https://t.co/V7SFhvEurX reageer retweet
[ afbeelding ]

Listen. The Russians are really great at cyber. Just the best at cyber. They're much greater at cyber than us I can tell you. Sad!
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 00:06 schreef Zith het volgende:

[..]

[..]

Ik zie niets terug van die hashtag locations..
[ afbeelding ]
Verder denk ik niet dat de Russische internet trollbedrijven niet even makkelijk aan proxies doen.. Ik heb vroeger wel eens chatbots gehad die automatisch naar (gratis) proxies gingen en dan iets postten, dat was een simpele script....

Ik denk dus dat je jezelf een beetje beet laat nemen door the interwebs cyber... :P
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_165618030
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 00:14 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Los van wat ik ervan vind (ik heb niets met miss-verkiezingen en van mij hoeven ze zeker niet graatmager te zijn maar als je aan dit wereldje meedoet moet je niet verbaasd zijn dat deze eis wordt gesteld, net als wanneer je een fotomodel wordt), het is nogal gemakkelijk om te stellen dat een ander er verantwoordelijk voor is dat je een eetstoornis krijgt. Als je deze eetstoornis krijgt dan is er wel wat meer aan de hand dan enkel 1 opmerking van 1 persoon, die ene opmerking kan de trigger zijn maar het is verre van de enige oorzaak.
Het treurige is dat de meeste mensen sullige zaken zoals snuiven van de neus, het naamgeven aan een model en ander knullig gelul onthouden en vreselijk vinden ipv. eens goed te luisteren wat de boodschap is.
Trump had keihard gelijk dat de US is weggezakt naar 3de wereld nivo wat infrastructuur betreft om maar te zwijgen van bijvoorbeeld de staalindustrie. Ga eens kijken in de ringwijken rondom steden en je schrikt je rot.
Het land kruipt vooruit behalve op de gebieden waar veel te verdienen valt zoals de pharmaceutische industrie en dat komt in de zakken van een paar rijken terecht wo. Clinton en haar vriendjes.
Maar dat willen de meeste mensen niet horen want de USA is toch het beeeeeeste land ter wereld? _O-
Stel je eens voor dat Nederland een land als Mexico naast zich zou hebben en er duizenden mexicanen in Nederland komen maar dat dat land dan ook een 0% invoer tax krijgt en er honderden NL bedrijven naar Mexico gaan.
Hoe ga je dat oplossen en de Nederlanders weer aan het werk krijgen? Dan zal je als eerste de bedrijven in je eigen land moeten zien te houden of terug zien te winnen. En dat doe je door tax verlagingen en andere voordeeltjes toe te schuiven.
Zelfde als de kolen industrie. Ja het is vervuilend maar je kunt niet zomaar een industrie opdoeken en zeggen: we gaan nu naar zonne energie. Dat heeft een plan nodig.
Denken de mensen nu echt dat Clinton die plannen kan maken? Die kan alleen om geld bedelen.
NATO nog zo iets. De US betaalt dus meer dan 70% (vandaar dat de US het beschouwt als HAAR leger) en heeft overal troepen gestationeerd. Trump zegt gewoon: dat gaat de bondgenoten meer geld kosten en als je niet je eerlijke portie wenst te betalen dan gaan we weg.
Simpele kostberekeningen. Dat heeft niets te maken met in de steek laten want er zijn nog steeds overeenkomsten en verdragen.

Maar nee, we gaan allemaal onthouden dat Trump met zijn neus snuift. _O- _O- _O-
pi_165618032
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 00:10 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dirty campaigning, niets verrassends, helaas. Blijkbaar beginnen de Democraten een beetje bang te worden dat ze zouden kunnen verliezen, anders zouden ze deze 'tactiek' zeker niet gebruiken?
Het is gewoon zielig dat dit soort shit wordt gegeten door de Yankees en de belangrijkste zaken niet eens worden besproken.
  Overall beste user 2022 woensdag 28 september 2016 @ 05:35:55 #17
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_165618033
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 05:31 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Het treurige is dat de meeste mensen sullige zaken zoals snuiven van de neus,
Hillary zag er wel gezond uit.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 woensdag 28 september 2016 @ 05:37:13 #18
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_165618035
quote:
As far as the cyber, I agree to parts of what Secretary Clinton said. We should be better than anybody else, and perhaps we’re not. I don’t think anybody knows that it was Russia that broke into the DNC. She’s saying Russia, Russia, Russia—I don't, maybe it was. I mean, it could be Russia, but it could also be China. It could also be lots of other people. It also could be somebody sitting on their bed that weighs 400 pounds, okay?

...

We came in with the Internet. We came up with the Internet. And I think Secretary Clinton and myself would agree very much, when you look at what ISIS is doing with the Internet, they’re beating us at our own game. ISIS.

So we had to get very, very tough on cyber and cyber warfare. It is a huge problem. I have a son—he’s 10 years old. He has computers. He is so good with these computers. It’s unbelievable. The security aspect of cyber is very, very tough. And maybe, it's hardly doable. But I will say, we are not doing the job we should be doing. But that’s true throughout our whole governmental society. We have so many things that we have to do better, Lester. And certainly cyber is one of them.
Ik heb The Cyber toegevoegd aan mijn LinkedIn profiel.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_165618036
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 05:35 schreef Ulx het volgende:

[..]

Hillary zag er wel gezond uit.
yeah right...return of the living dead.
  Overall beste user 2022 woensdag 28 september 2016 @ 05:40:18 #20
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_165618037
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 05:38 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

yeah right...return of the living dead.
Trump zweette en snotterde en had een overduidelijk slecht humeur. Griepje? Prostaatklachten? Lage rugpijn?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_165618040
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 05:40 schreef Ulx het volgende:

[..]

Trump zweette en snotterde en had een overduidelijk slecht humeur. Griepje? Prostaatklachten? Lage rugpijn?
Geen idee. Who gives a shit. Er gebeurd geen zak in de USA en er is zeker niets gebeurd sinds Clinton en haar kliek de scepter zwaaiden. Ja een zooitje aanvalsoorlogen wat het Midden Oosten heeft vernietigd en Noord Afrika.
Biljoenen aan geld verspild wat weer de zakken invloeide van Halliburton en de paar leiders van de gevestigde orde in de US.
Maar nee hoor, ga je maar lekker blindstaren op een snuivende neus en een prehistorische miss die zich volgevreten heeft. _O-
  Overall beste user 2022 woensdag 28 september 2016 @ 06:03:21 #22
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_165618047
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 05:45 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Geen idee. Who gives a shit. Er gebeurd geen zak in de USA en er is zeker niets gebeurd sinds Clinton en haar kliek de scepter zwaaiden. Ja een zooitje aanvalsoorlogen wat het Midden Oosten heeft vernietigd en Noord Afrika.
Biljoenen aan geld verspild wat weer de zakken invloeide van Halliburton en de paar leiders van de gevestigde orde in de US.
Maar nee hoor, ga je maar lekker blindstaren op een snuivende neus en een prehistorische miss die zich volgevreten heeft. _O-
Maar een kandidaat moet toch een gezonde indruk maken, vind je dat niet?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_165618053
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 06:03 schreef Ulx het volgende:

[..]

Maar een kandidaat moet toch een gezonde indruk maken, vind je dat niet?
Een sterke indruk ook. Beetje gemist dat Clinton letterlijk een busje in werd gesleept?
  Overall beste user 2022 woensdag 28 september 2016 @ 06:36:53 #24
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_165618076
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 06:14 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Een sterke indruk ook. Beetje gemist dat Clinton letterlijk een busje in werd gesleept?
Ja, heb ik gemist. Maar Trump zag ik anderhalf uur sniffen en snotteren. Misschien was hij gewoon op drugs, dat kan ook.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_165618078
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 06:36 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ja, heb ik gemist. Maar Trump zag ik anderhalf uur sniffen en snotteren. Maar misschien was hij gewoon op drugs, dat kan ook.
hahahaha...op dit moment Miss Piggy live on TV. A empty headed bimbo. Wat een giller als je haar gelooft.
Gewoon lachwekkend. Dat mens beweerd dat door Trump ze anorexia en eet stoornissen kreeg maar ze haalden een artikel te voorschijn VOOR de miss universe wedstrijd waar ze al zegt dat ze annorexia en eetstoornissen heeft. Haar commentaar: ja Trump kan de media manipuleren! Werkelijk? Dus Trump manipuleerde al VOORDAT zij Miss universe werd? (en dus niet eens wist wie ze was)
Lying Bimbo exposed!

[ Bericht 12% gewijzigd door DUTCHKO op 28-09-2016 06:43:52 ]
pi_165618131
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 21:02 schreef Ulx het volgende:
Ik vond het een afgetekende Clinton overwinning. Trump maakte er een potje van. Kwam vaak niet uit zijn woorden, sprak zichzelf regelmatig tegen, maakte een zieke indruk met dat gesnif van hem en hij leek geen plan of visie te hebben. Ik vroeg me vaak af waar de man het nou over had. Maar dat leek hij zelf ook niet te weten.
Afgetekende overwinning? Het debat is een onderdeel van het spel. Je kan het debat niet beoordelen zonder rekening te houden met de spelregels en wat er nodig is om het spel te winnen.
pi_165618144
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 05:45 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Geen idee. Who gives a shit.
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 07:43 schreef DUTCHKO het volgende:
[ afbeelding ]

Zelfs de Amerikanen vinden dit een behoorlijk wegend onderwerp betreffende het USA Presidentschap en dan kan dit niet besproken worden hier?
Ik heb het even voor je opgezocht: o.a. jijzelf. Pompiedom. Of is het alleen boeiend als Hil niet helemaal fit is?
pi_165618149
Trump leekt wel wat ongeorganiseerder dan anders en toegegeven Clinton was stabiel en zelfverzekerd. Trump schreeuwde wel maar had niet echt het idee dat hij zelfverzekerd was. Misschien komt het omdat dit zijn eerste Presidentiele debat, wie zal het zeggen, Clinton oogde echter sterker.
pi_165618228
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 07:20 schreef Slaro het volgende:
Trump leekt wel wat ongeorganiseerder dan anders en toegegeven Clinton was stabiel en zelfverzekerd. Trump schreeuwde wel maar had niet echt het idee dat hij zelfverzekerd was. Misschien komt het omdat dit zijn eerste Presidentiele debat, wie zal het zeggen, Clinton oogde echter sterker.
Clinton deed de al oude politieke truuk - veel blabla en eigenlijk niets zeggen.
pi_165618252
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 07:38 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Clinton deed de al oude politieke truuk - veel blabla en eigenlijk niets zeggen.
Dat had Trump dan wel mogen zien aankomen toch.
pi_165618276
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2016 07:18 schreef Maxerazzi het volgende:

[..]


[..]

Ik heb het even voor je opgezocht: o.a. jijzelf. Pompiedom. Of is het alleen boeiend als Hil niet helemaal fit is?
Hehe _O-
  Overall beste user 2022 woensdag 28 september 2016 @ 07:46:38 #32
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_165618294
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 07:38 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Clinton deed de al oude politieke truuk - veel blabla en eigenlijk niets zeggen.
Daar was Trump meer mee bezig. Waar had de man het in godsnaam over? The Cyber? WTF? Dat hele verhaal was absurd.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_165618302
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2016 07:18 schreef Maxerazzi het volgende:

[..]

[..]

Ik heb het even voor je opgezocht: o.a. jijzelf. Pompiedom. Of is het alleen boeiend als Hil niet helemaal fit is?
Ik vind het een groot verschil tussen je neus ophalen of in een busje gesleept te worden als een lijk.
pi_165618313
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 07:48 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Ik vind het een groot verschil tussen je neus ophalen of in een busje gesleept te worden als een lijk.
Denk je dat deze uitvlucht logisch of oprecht overkomt?
pi_165618328
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2016 07:46 schreef Ulx het volgende:

[..]

Daar was Trump meer mee bezig. Waar had de man het in godsnaam over? The Cyber? WTF? Dat hele verhaal was absurd.
Net zo absurd als Clinton meteen het vingertje wees naar de Russen.
Trump gaat door op de industrie, de belaberde staat van de US, de slechte concurrentie positie tov. de Chinezen oa., de slechte deals die gemaakt zijn, de miljarden die verspild zijn met dwaze oorlogen.
En wat zegt Clinton? Echt helemaal niets. Oh ja, dat Trump iemand vet heeft genoemd wat nu blijkt dat de schoonheidskoningin gewoon bullshit verteld. (vanochtend op tv)
pi_165618342
quote:
10s.gif Op woensdag 28 september 2016 07:49 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Denk je dat deze uitvlucht logisch of oprecht overkomt?
Clinton is duidelijk te zien dat ze op sterven na dood is, Trump haalt zijn neus op.....jezus....ga je wel goed opletten dat volgende keer hij misschien trekt met z'n schouder? _O-
  Overall beste user 2022 woensdag 28 september 2016 @ 07:53:57 #37
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_165618357
Trump riep de russen op amerikanen te hacken. Dat zei Clinton.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_165618376
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 07:52 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Clinton is duidelijk te zien dat ze op sterven na dood is, Trump haalt zijn neus op.....jezus....ga je wel goed opletten dat volgende keer hij misschien trekt met z'n schouder? _O-
Aardig kwiek dan voor op sterven na dood. Maar dat jij als Trump en Poetinfan met twee maten meet is eigenlijk niet zo gek :P
pi_165618397
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 07:53 schreef Ulx het volgende:
Trump riep de russen op amerikanen te hacken. Dat zei Clinton.
Nog meer bullshit.
Clinton gooit alleen met modder.
Wat dat betreft gaat het echt stormen de tweede ronde want Trump heeft het nog niet eens gehad over de mail server, Bill zijn escapades, haar foundation die nogal vreemde geschenken krijgt en geeft, etc etc.
En dat kan je natuurlijk verwachten. Clinton heeft een filmpje gelanceerd over Trump zijn zogenaamde onbeschaamde opmerkingen ala miss piggy. Tja dan gaat de tegenpartij waarschijnlijk ook in de aanval.
Als ik Trump was haalde ik nu alles erbij zoals dit: http://www.forbes.com/sit(...)istory/#521d06bd7002
pi_165618407
quote:
10s.gif Op woensdag 28 september 2016 07:56 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Aardig kwiek dan voor op sterven na dood. Maar dat jij als Trump en Poetinfan met twee maten meet is eigenlijk niet zo gek :P
Ja hoor. Gooi je Putin stokpaardje er maar weer tegen aan. :W
pi_165618969
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 07:58 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Nog meer bullshit.
Clinton gooit alleen met modder.
Wat dat betreft gaat het echt stormen de tweede ronde want Trump heeft het nog niet eens gehad over de mail server, Bill zijn escapades, haar foundation die nogal vreemde geschenken krijgt en geeft, etc etc.
En dat kan je natuurlijk verwachten. Clinton heeft een filmpje gelanceerd over Trump zijn zogenaamde onbeschaamde opmerkingen ala miss piggy. Tja dan gaat de tegenpartij waarschijnlijk ook in de aanval.
Als ik Trump was haalde ik nu alles erbij zoals dit: http://www.forbes.com/sit(...)istory/#521d06bd7002
Ik hoop dat Trump haar aanvalt over Bill zijn escapades en de foundation. Die krijgt hij dan zo hard terug in zijn gezicht.
  woensdag 28 september 2016 @ 09:08:34 #42
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_165618998
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 07:20 schreef Slaro het volgende:
Trump leekt wel wat ongeorganiseerder dan anders en toegegeven Clinton was stabiel en zelfverzekerd. Trump schreeuwde wel maar had niet echt het idee dat hij zelfverzekerd was. Misschien komt het omdat dit zijn eerste Presidentiele debat, wie zal het zeggen, Clinton oogde echter sterker.
Trump had zich gewoon niet voorbereid, die is dermate arrogant dat hij er vanuit gaat dat hij dat niet nodig heeft.

En dan krijg je van die segmenten waar hij gewoon vrij staat te associëren en het eigenlijk nauwelijks nog coherente zinnen zijn. Dan krijg je plots termen als "the cyber" en "the nuclear" of zijn favorietje "bigly". En onzin als "I think that I've developed very, very good relationships over the last....uhm... little while.... with the African American community". Over the last little while? Die begint aan een zin en weet niet eens waar hij zal eindigen of wat hij juist wil zeggen.

Misschien wel een reden om toch voor hem te gaan. Als Clinton een toeval krijgt, dan zit je zonder president. Trump kan een hersenbloeding krijgen in 't midden van een speech en het zou toch niet opvallen.

[ Bericht 3% gewijzigd door SaintOfKillers op 28-09-2016 09:13:39 ]
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_165619059
quote:
10s.gif Op woensdag 28 september 2016 09:06 schreef kipknots het volgende:

[..]

Ik hoop dat Trump haar aanvalt over Bill zijn escapades en de foundation. Die krijgt hij dan zo hard terug in zijn gezicht.
Oh jee, hij zal er bang van worden.... :+
pi_165619083
Er zijn al een aantal fraude zaken boven tafel gekomen bij Trumps foundation. Verder is Trump zelf ook vreemd gegaan. Iemand aanvallen op dat haar partner vreemd gaat gaat er bij de meeste mensen al niet in, maar als je zelf in het verleden vreemd bent gegaan is dat toch wel het meest domme wat je kan doen.
pi_165619222
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 09:16 schreef kipknots het volgende:
Er zijn al een aantal fraude zaken boven tafel gekomen bij Trumps foundation. Verder is Trump zelf ook vreemd gegaan. Iemand aanvallen op dat haar partner vreemd gaat gaat er bij de meeste mensen al niet in, maar als je zelf in het verleden vreemd bent gegaan is dat toch wel het meest domme wat je kan doen.
En daarom deed hij dat ook niet en verteld: ik kan wat heel vervelends zeggen over de Clintons maar doe het maar niet.
En Clinton smeerde een zooitje modder aan het einde over de beeldbuis.
  woensdag 28 september 2016 @ 09:43:06 #46
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_165619430
Tedje Cruz heeft inmiddels zijn hulp aangeboden voor het volgende debat, ik zou het gelijk aannemen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_165619743
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 00:14 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Los van wat ik ervan vind (ik heb niets met miss-verkiezingen en van mij hoeven ze zeker niet graatmager te zijn maar als je aan dit wereldje meedoet moet je niet verbaasd zijn dat deze eis wordt gesteld, net als wanneer je een fotomodel wordt), het is nogal gemakkelijk om te stellen dat een ander er verantwoordelijk voor is dat je een eetstoornis krijgt. Als je deze eetstoornis krijgt dan is er wel wat meer aan de hand dan enkel 1 opmerking van 1 persoon, die ene opmerking kan de trigger zijn maar het is verre van de enige oorzaak.
Maar daar ging het natuurlijk ook helemaal niet om. Ik heb haar niet op tv gezien, maar het maakt niets uit of het een domme bimbo is of niet. Het gaat om het patroon. Trump wordt gewezen op zijn bijzonder vrouwonvriendelijke opmerkingen en gaat frontaal in de aanval door nog meer op de man te spelen bij de boodschapper. Hij snapt het gewoon niet. Jij blijkbaar ook niet, dat je je focust op de randzaken van wat hier nou echt plaats vond.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_165619780
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 05:31 schreef DUTCHKO het volgende:
Trump had keihard gelijk dat de US is weggezakt naar 3de wereld nivo wat infrastructuur betreft om maar te zwijgen van bijvoorbeeld de staalindustrie. Ga eens kijken in de ringwijken rondom steden en je schrikt je rot.
Tja, als je zoals de Republikeinen het liefst zien de belastingen laag houden en de overheid overal probeert terug te dringen, dan gaat de infrastructuur naar de klote. Dat gaat Trump alleen maar verergeren. Het geld dat niet meer binnenkomt moet ergens vandaan komen. Uit wegen- en bruggenonderhoud bijvoorbeeld.
In NL betalen we een shitload belasting voor infrastructuur en hebben ongeveer het beste wegennet ter wereld. En onder de grond is het ook behoorlijk goed geregeld qua stroom/riolering/gasbuizen/weetikveelwat.

Trump gaat dat dus niet veranderen, maar verergeren. Het rekensommetje is simpel. Lagere belastingen/kleinere overheid --> slechtere infrastructuur.
beter een knipoog dan een blauw oog
  Moderator woensdag 28 september 2016 @ 10:18:09 #49
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_165619852
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 05:31 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Trump had keihard gelijk dat de US is weggezakt naar 3de wereld nivo wat infrastructuur betreft om maar te zwijgen van bijvoorbeeld de staalindustrie. Ga eens kijken in de ringwijken rondom steden en je schrikt je rot.
Hij had zeker gelijk over de infrastructuur, maar vertelt er niet bij dat het zijn eigen partij is die al jaren investeringen tegenhoudt in infra, terwijl Obama er keer op keer op heeft aangedrongen dat die investeringen niet alleen noodzakelijk zijn maar ook goed voor de economie als geheel.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_165620704
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 09:27 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

En daarom deed hij dat ook niet en verteld: ik kan wat heel vervelends zeggen over de Clintons maar doe het maar niet.
En Clinton smeerde een zooitje modder aan het einde over de beeldbuis.
Clinton wordt nu van hetzelfde beticht (modder gooien) terwijl Donald tijdens de GEHELE GOP primaries niet anders heeft gedaan... en nu is dat ineens erg omdat Donald het slachtoffer is? Haha.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')