abonnement Unibet Coolblue
  maandag 13 november 2000 @ 21:37:13 #1
446 Marcel
Jij bent de zwakste schakel...
pi_467085
Wie gaat er dan wel weg....
Meer na de reclame...

marcel

Back On track<P>
pi_467155
Aminata dus.

't Is maar goed ook. Al die uitgesproken types, dan moet die grijze mus er gewoon uit.

Nu zijn enkel de raren over...
we gaan beginnen!

log uit, je bent internetverslaafd.
pi_467380
Aminata weg??? Shit, heb ik een vergadering die uitloopt (had ik kunnen weten natuurlijk) en vergeten de live uitzending op te nemen.....ik had liever Sandra of Zoë zien verdwijnen, laatstgenoemde is een achterbaks krengetje. Ik snap dus ook niet hoe zij zo populair is geworden! Van Sandra met dat zielige gedoe tegen de camera's moet ik ook niets hebben, walgelijk gewoon. Oh ja, nu ik toch bezig ben met galspuwen, wie heeft het nummer gezongen (is een groot woord, ik weet het) door Mariska in zijn geheel kunnen kijken? Persoonlijk kijk ik dan nog liever naar de reclame (ipv reclame ben ik op dat moment even wezen zappen).
pi_467417
het is inderdaad een raadsel,waar zoe haar aanhangers vandaan haalt.Waarschijnlijk vinden mensen jaloerse,wangunstige,saaie,preutse,achterbakse meisjes leuk om te zien.Of zij heeft veel familie.Dat kan wel aanlopen met 9 broers en zussen.Met de kijkcijfers van de bus kunnen die samen met (schoon)familie wel zorgen dat zij erin blijft(bv zo'n 100 stemmen,brengt je volgens mij al een end op weg).Anders weet ik er geen verklaring voor
pi_467460
Wat dacht je van een fanclub van 2000 leden?
Dat tikt wel aan hoor
pi_467719
Inderdaad... wat een afschuwelijk nummer van mariska!! maar aan de andere kant is het wel om te gillen om er naar te kijken!! ik lag echt dubbel. en over aminata! ik vind haar op haar manier juist wel een uitgesproken type. ze hadeen heel eigen mening, stijl en manier van doen. jammer dat ze er uit is. en ik wil ook nog maar eens een keer zeggen dat de bus ECHT roeleert en 100000 x leuker is als BB. jezus wat is dat saai zeg.
pi_467724
quote:
Op 13 november 2000 23:30 schreef Ossie het volgende:
Wat dacht je van een fanclub van 2000 leden?
Dat tikt wel aan hoor
Mooi, dan hebben we een clubje randdebielen in Nederland nu bij elkaar staan. Allemaal TBS rijp, dat lijkt me duidelijk...

Als je op de persoon kijkt, dan zou je idd Zoe de BUS uit kicken (ik althans) en niet zo'n klein eindje ook. Gewoon linea recta van Zolder naar Soedan of zo.

Maar omdat dit de BUS is, en je dan dus juist die etterbakjes, die gluiperds en die stokers erin wilt hebben omdat dat nu eenmaal de leukste TV oplevert is het logisch dat Aminata vertrekken moest. Eigenlijk is eruit gestemd worden dus ene soort overwinning voor haar, wat aangeeft dat ze tenminste nog enig niveau heeft.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_467979
bedankt Digger,er is tenminste 1 iemand die mijn mening deelt over zoe.
pi_469505
Kut....de bitch mag blijven....
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')