abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_165601348


quote:
On the night of the State of the Union address, an explosion claims the lives of the President and all members of the Cabinet except for U.S. Secretary of Housing and Urban Development Tom Kirkman, who has been named the designated survivor. Kirkman is immediately sworn in as President, unaware that the attack is just the beginning of what is to come.
Designated Survivor (TV Series 2016– ) - IMDb



Veel belovend begin van deze serie, wel een eigen topic waard :s)
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 27 september 2016 @ 14:37:16 #2
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_165602116
Dit lijkt me heel gaaf, maar nu vind ik het echt kut dat ik vroeger 24 keek en helemaal niks met Jack Bauer/Kiefer Sutherland nog kan zien zonder daaraan te denken :')
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator dinsdag 27 september 2016 @ 14:41:19 #3
9859 crew  Karina
Woman
pi_165602183
quote:
9s.gif Op dinsdag 27 september 2016 14:37 schreef heywoodu het volgende:
Dit lijkt me heel gaaf, maar nu vind ik het echt kut dat ik vroeger 24 keek en helemaal niks met Jack Bauer/Kiefer Sutherland nog kan zien zonder daaraan te denken :')
Dit inderdaad al vond ik in de eerste aflevering Karen meer Karen dan Jack Jack.

Verder is de pilot mij prima bevallen. Ben benieuwd wat die general verder gaat doen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_165602644
quote:
9s.gif Op dinsdag 27 september 2016 14:37 schreef heywoodu het volgende:
Dit lijkt me heel gaaf, maar nu vind ik het echt kut dat ik vroeger 24 keek en helemaal niks met Jack Bauer/Kiefer Sutherland nog kan zien zonder daaraan te denken :')
Misschien helpt dit

:D :') _O-
pi_165614274
Prima kijkcijfers van de eerste aflevering. Ruim tien miljoen mensen is een mooi begin.

Daarnaast het meest bekeken programma online/uitzending gemist (ruim 5 miljoen). Waardoor het gecombineerd zelfs Empire voorbij gaat :o
pi_165640148
Prima tweede aflevering. Wel op zijn Amerikaans voorspelbaar, maar blijft toch boeiend.
pi_165650640
Opzich een leuke serie, maar die 'emotionele' momenten zijn wel :') En de dialogen zijn soms vrij stompzinnig. Kiefer Sutherland is eigenlijk ook niet een al te beste acteur :P

Maar verder wel leuk!
pi_165661734
En opgepikt voor een volledig seizoen, waardoor het huidige seizoen 22 afleveringen zal tellen *O*
pi_165696455
De 2e aflevering vind ik best goed, maar de humoristische stukjes die ze erin proppen vind ik een tikkie misplaatst, ofzo :')

huehuehue ze kunnen het niet eens worden over hoe de haatzaaiende gouverneur moeten aanpakken _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- :{ :{

En dat die rebublikeinse designated survivor Kirkman een oor wil gaan aannaaien na zijn bluf actie (en de gouverneur ook nog een goede man noemt :') ) is ook wel erg doorzichtig.

Maargoed, ik blijf nog kijken, Kiefer is een baas.

De nickname "Glasses" vond ik dan wel een goede grap.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_165696519
De afleveringen komen trouwens, zij het met een week vertraging, wekelijks op Netflix :)
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_165706681
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 21:50 schreef wolfrolf het volgende:
De afleveringen komen trouwens, zij het met een week vertraging, wekelijks op Netflix :)
Serie is te tof om er op te moeten wachten. Zeker een aanrader dus. Nu 2 afleveringen gezien.
pi_165711549
Leuke eerste 2 afleveringen, maar die kinderen gaan het niveau op den duur ontzettend omlaag trekken. Vooral die puber is een plotdevice dat aan het wachten is om te ontploffen in een explosie van cliches.
Conscience do cost.
pi_165712091
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 17:17 schreef ems. het volgende:
Leuke eerste 2 afleveringen, maar die kinderen gaan het niveau op den duur ontzettend omlaag trekken. Vooral die puber is een plotdevice dat aan het wachten is om te ontploffen in een explosie van cliches.
Zijn hoofd is sowieso erg irritant
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_165785536
Het is zo voorspelbaar allemaal, maar op de één of andere manier kijk je toch weer uit naar de nieuwe aflevering _O-
pi_165798349
Ik ben nu de derde aflevering aan het kijken.
pi_165884240
Benieuwd hoe het verder gaat. Spannende serie, al zitten er inderdaad wel wat knullige dingetjes in.

Kiefer *O*

Wel oud geworden zeg.
pi_165894655
Ik kan niet wachten tot die zoon in het bos verdwaalt raakt en er een lynx aankomt!

Toen de president uit de meeting weg liep en "TWENTY FIVE DAMMIT!" riep verlangde ik wel terug naar de tijd van 24 :D
Bleuh.
pi_165894670
We hebben een mol, jongens ;(
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_165894834
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 15:18 schreef PimD het volgende:
Ik kan niet wachten tot die zoon in het bos verdwaalt raakt en er een lynx aankomt!

Toen de president uit de meeting weg liep en "TWENTY FIVE DAMMIT!" riep verlangde ik wel terug naar de tijd van 24 :D
_O_ Dat moment ja.

Dacht ook al aan een mol.
pi_165895001
De filler plotjes met de zoon en gedoe over chief-of-staff kan me niet zo bekoren

Ben wel benieuwd hoe die republikeinse vrouw Tom Kirkman gaat proberen een oor aan te naaien.
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 15:47:38 #21
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_165895141
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 17:17 schreef ems. het volgende:
Leuke eerste 2 afleveringen, maar die kinderen gaan het niveau op den duur ontzettend omlaag trekken. Vooral die puber is een plotdevice dat aan het wachten is om te ontploffen in een explosie van cliches.
_O-! Wel eens nu je het zegt. Dat zal echt nooit wat goeds kunnen worden.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_165933540
Geweldige serie!!
Trotse papa van Eden
pi_165934572
Beter stoppen ze snel met die love interest story tussen chief of staff en special advisor chickie.
pi_165960382
Zojuist mee begonnen, kijkt wel lekker weg :)
  vrijdag 14 oktober 2016 @ 22:21:55 #25
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_165961829
Ben benieuwd waar ze naartoe gaan met de verhaallijn.

Maar een aantal dingen zijn nu al wel te voorspellen.
Mol in whitehouse, waarschijnlijk special advisor chickie. Aangezien ze nu juist hinten naar die andere kerel. En die moslim zal het ook wel niet zijn.
Mol bij FBI, waarschijnlijk die neger. Later blijkt hij geframed te zijn.
Die zoon heeft verkeerde vrienden die ook iets te maken hebben met de aanslag,
Dochter wordt gekidnapped en Kirkman moet haar binnen 24 uur redden.
FBI weigert ook om de president te volgen dus richt hij een niuwe Counter Terrorist Unit op.

[ Bericht 8% gewijzigd door butz0rs op 14-10-2016 22:37:33 ]
pi_165963918
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 22:21 schreef butz0rs het volgende:
Ben benieuwd waar ze naartoe gaan met de verhaallijn.

Maar een aantal dingen zijn nu al wel te voorspellen.
Mol in whitehouse, waarschijnlijk special advisor chickie. Aangezien ze nu juist hinten naar die andere kerel. En die moslim zal het ook wel niet zijn.
Mol bij FBI, waarschijnlijk die neger. Later blijkt hij geframed te zijn.
Die zoon heeft verkeerde vrienden die ook iets te maken hebben met de aanslag,
Dochter wordt gekidnapped en Kirkman moet haar binnen 24 uur redden.
FBI weigert ook om de president te volgen dus richt hij een niuwe Counter Terrorist Unit op.
Met kers op de taart de bekendmaking van Kirkman dat zijn echte naam Jack Bauer is en dat hij op de controversiële manier verder gaat als president. Dat zou een behoorlijke wtf momentje opleveren :D
pi_165967042
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 22:21 schreef butz0rs het volgende:
Ben benieuwd waar ze naartoe gaan met de verhaallijn.

Maar een aantal dingen zijn nu al wel te voorspellen.
Mol in whitehouse, waarschijnlijk special advisor chickie. Aangezien ze nu juist hinten naar die andere kerel. En die moslim zal het ook wel niet zijn.
Mol bij FBI, waarschijnlijk die neger. Later blijkt hij geframed te zijn.
Die zoon heeft verkeerde vrienden die ook iets te maken hebben met de aanslag,
Dochter wordt gekidnapped en Kirkman moet haar binnen 24 uur redden.
FBI weigert ook om de president te volgen dus richt hij een niuwe Counter Terrorist Unit op.
Hehehe
  Moderator zaterdag 15 oktober 2016 @ 10:09:24 #28
9859 crew  Karina
Woman
pi_165967207
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 22:21 schreef butz0rs het volgende:
Ben benieuwd waar ze naartoe gaan met de verhaallijn.

Maar een aantal dingen zijn nu al wel te voorspellen.
Mol in whitehouse, waarschijnlijk special advisor chickie. Aangezien ze nu juist hinten naar die andere kerel. En die moslim zal het ook wel niet zijn.
Mol bij FBI, waarschijnlijk die neger. Later blijkt hij geframed te zijn.
Die zoon heeft verkeerde vrienden die ook iets te maken hebben met de aanslag,
Dochter wordt gekidnapped en Kirkman moet haar binnen 24 uur redden.
FBI weigert ook om de president te volgen dus richt hij een niuwe Counter Terrorist Unit op.
:D Wij zaten hier ook al: zometeen komt Tony Almeido binnengestapt.

Vond het nogal dom van 'Karen' (kan haar naam in deze serie maar niet onthouden :') ) in zee ging met die congreswoman... dat gaat straks backfiren als ze iets terug moet doen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_166245307
Geen nieuwe deze week ;(
  donderdag 27 oktober 2016 @ 19:02:50 #30
243112 Roland_Deschain
The last surviving gunslinger
pi_166245392
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 18:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Geen nieuwe deze week ;(
Gisteren was er toch een nieuwe? :?
"Childe Roland to the Dark Tower Came"
"The world moved on"
pi_166245606
Klopt want ik heb hem net gezien.
Conscience do cost.
pi_166246252
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 18:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Geen nieuwe deze week ;(
Vorige week wassie niet in de VS. En aangezien de serie 1 week later pas op Netflix NL komt, is dr inderdaad deze week geen nieuwe aflevering op Netflix NL :). Volgende week komt die van gister.
pi_166250584
Ik vind het best gaaf, maar ik vrees dat dit een ideale kandidaat is om gecancelled te worden.
Bleuh.
pi_166251190
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 22:01 schreef PimD het volgende:
Ik vind het best gaaf, maar ik vrees dat dit een ideale kandidaat is om gecancelled te worden.
Mwah, hoewel de kijkcijfers wel wat gedaald zijn, nu de world series bezig zijn, doen ze het nog prima in Amerika.

Op hun tijdstip scoren ze hoger dan Chicago PD(NBC) en Code Black (CBS)

Ook hebben ze structureel meer kijkers dan het programma wat ervoor op ABC komt

Daarbij hebben ze bij uitgesteld kijken/programma gemist telkens fantastische cijfers.

Aflevering van twee weken geleden:
quote:
"Designated Survivor" was once again the leader in viewers added, nearly doubling its same-day audience (7 million to 13.9 million after seven days). "The Big Bang Theory" and "This Is Us" came in second and third.
http://tvbythenumbers.zap(...)-for-oct-10-16-2016/

[ Bericht 7% gewijzigd door Max23 op 27-10-2016 22:31:39 ]
  donderdag 27 oktober 2016 @ 22:35:57 #35
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_166251507
Tot nu toe vind ik het echt een geweldige serie. Ik vermoed alleen wel dat er niet snel een tweede of derde seizoen komt. Het verhaal lijkt mij na een seizoen over, Kirkman is president, terroristen zijn gepakt en het land is weer hersteld.

Ik vraag mij oprecht af wat een tweede of derde seizoen kan toevoegen. Het wordt dan waarschijnlijk een soort van Prison Break waar een compleet andere verhaallijn aan wordt toegevoegd. Of: (Let op spoiler alert)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_166256159
Ik denk dat Kirkman CTU weer op start en we een cross-over krijgen met de nieuwe 24 :D
Bleuh.
pi_166256665
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 22:35 schreef Schuimpjes het volgende:
Tot nu toe vind ik het echt een geweldige serie. Ik vermoed alleen wel dat er niet snel een tweede of derde seizoen komt. Het verhaal lijkt mij na een seizoen over, Kirkman is president, terroristen zijn gepakt en het land is weer hersteld.
bijzonder dat je dit al kan concluderen naar 4 afleveringen. volgens mij zij het in totaal iets van 24 afleveringen daar kan toch best een opzet gemaakt worden voor de volgende seizoenen.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 10:12:59 #38
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_166257691
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 09:02 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]

bijzonder dat je dit al kan concluderen naar 4 afleveringen. volgens mij zij het in totaal iets van 24 afleveringen daar kan toch best een opzet gemaakt worden voor de volgende seizoenen.
Ik schrijf volgens mij "ik vermoed", ik concludeer dus helemaal niets, maar schrijf hier alleen maar op hoe ik er tegenaan kijk. Overigens, zijn er al 5 afleveringen uitgezonden.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_166257744
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 22:35 schreef Schuimpjes het volgende:
Tot nu toe vind ik het echt een geweldige serie. Ik vermoed alleen wel dat er niet snel een tweede of derde seizoen komt. Het verhaal lijkt mij na een seizoen over, Kirkman is president, terroristen zijn gepakt en het land is weer hersteld.

Ik vraag mij oprecht af wat een tweede of derde seizoen kan toevoegen. Het wordt dan waarschijnlijk een soort van Prison Break waar een compleet andere verhaallijn aan wordt toegevoegd. Of: (Let op spoiler alert)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach ja, The West Wing heeft ook 7 seizoenen gedraaid. Dat ging ook over het witte huis.
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 10:36:33 #40
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_166258174
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 22:35 schreef Schuimpjes het volgende:
Tot nu toe vind ik het echt een geweldige serie. Ik vermoed alleen wel dat er niet snel een tweede of derde seizoen komt. Het verhaal lijkt mij na een seizoen over, Kirkman is president, terroristen zijn gepakt en het land is weer hersteld.
Och, een 'Rise to power' verhaal kan je zo hard en langdurig uitmelken als je zelf wil.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 11:18:56 #41
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_166259000
Ik heb het een kans gegeven, maar dit is echt bizar slecht.

Psychopatische hardliner generaal die gelijk oorlog wil met Iran: check.
Psychopatische rechtse gouverneur die gelijk moslims in elkaar laat rammen op straat: check.
Vervelende zoon die alleen maar problemen veroorzaakt en de verhaallijn verstoort: check.

Kom op joh.
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 11:23:04 #42
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_166259066
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 11:18 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ik heb het een kans gegeven, maar dit is echt bizar slecht.

Psychopatische hardliner generaal die gelijk oorlog wil met Iran: check.
Psychopatische rechtse gouverneur die gelijk moslims in elkaar laat rammen op straat: check.
Vervelende zoon die alleen maar problemen veroorzaakt en de verhaallijn verstoort: check.

Kom op joh.
_O-. Je hebt geen ongelijk maar toch. Ik vind het er wel in passen. Lijkt me echt extreem doodsaai als die explosie er is en iedereen gaat redelijk en beschaafd met elkaar om in de zoektocht naar de dader en met praatkwartiertjes en waar ze over hun gevoelens praten.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_166262716
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 11:18 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ik heb het een kans gegeven, maar dit is echt bizar slecht.

Psychopatische hardliner generaal die gelijk oorlog wil met Iran: check.
Psychopatische rechtse gouverneur die gelijk moslims in elkaar laat rammen op straat: check.
Helaas is dit zelfs in onze wereld niet eens heel vergezocht. Zonder dat er een massale aanslag op de hele politieke elite is gepleegd.
Gelukkig hebben we hier nog het voordeel dat de PVV weinig tot geen plaatselijke bestuurders levert die nog een klein stapje verder willen gaan, mocht het binnenhof opgeblazen worden.

quote:
Vervelende zoon die alleen maar problemen veroorzaakt en de verhaallijn verstoort: check.

Kom op joh.
Deze is inderdaad wel een beetje standaard. Maar ja, wat moet je anders met kinderen in een serie behalve problemen veroorzaken?
pi_166326654
Ja brrrr, met op nummer 1 het allervervelendste seriekind Dana van Homeland.

OT: ik vermaak me prima met deze serie *O*
  vrijdag 18 november 2016 @ 20:58:02 #45
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_166743161
Zo heerlijk goedkoop. Prima vermaak tot THE LAST SHIP!!! er weer is.
  Moderator dinsdag 6 december 2016 @ 17:50:28 #46
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_167147857
Mijn verwachtingen waren niet hooggespannen, maar ik blijf het toch leuk vinden om elke week de nieuwe aflevering mee te pakken.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  dinsdag 6 december 2016 @ 18:01:56 #47
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_167148156
Shooter (Netflix) is ongeveer even goed/slecht. Voor de fans.
  dinsdag 6 december 2016 @ 18:03:37 #48
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_167148190
Heb alleen de pilot nog gezien maar die sprak me erg aan.
Zal bijlezen als ik bijgekeken ben :P
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
  Moderator dinsdag 6 december 2016 @ 18:15:04 #49
257132 crew  Awsom
pi_167148408
quote:
6s.gif Op vrijdag 18 november 2016 20:58 schreef Nibb-it het volgende:
Zo heerlijk goedkoop. Prima vermaak tot THE LAST SHIP!!! er weer is.
  dinsdag 6 december 2016 @ 18:17:39 #50
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_167148473
The Last Ship _O-
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')