abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 27 september 2016 @ 13:18:02 #26
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_165600516
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 13:14 schreef Stimorol- het volgende:
Ik word echt ziek van die hoeren die healthy taart promoten waar 4000 kcal in zit. Vieze hoeren. 400 gram aan suiker per punt.
heb je mss beeldmateriaal van die hoertjes voor mij?
pi_165600534
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 13:18 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

heb je mss beeldmateriaal van die hoertjes voor mij?
Van die hoeren of het recept?
  dinsdag 27 september 2016 @ 13:21:33 #28
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_165600595
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 13:18 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Van die hoeren of het recept?
welk recept?
pi_165600625
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 13:14 schreef Stimorol- het volgende:
Ik word echt ziek van die hoeren die healthy taart promoten waar 40009400 kcal in zit. Vieze hoeren. 400 gram aan suiker per punt.
Fixed (serieus!).

Gelukkig worden ze nu compleet door het slijk gehaald.
En gelikte website, lekkerbekkende teksten en een pand aan de Herengracht maakt nog niet dat het inhoudelijk correct is, in tegendeel.

Zoals eerder geschreven: dit is een van de vele treiterblogs over voeding.

[ Bericht 0% gewijzigd door Eleiko op 27-09-2016 13:31:08 ]
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_165600665
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 13:21 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

welk recept?
Alles met dadels maar dit bijv:

http://www.zoetrecepten.nl/recepten/healthy-bountytaart/
pi_165600696
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 13:21 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

welk recept?
Vanaf 9:40:
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_165600705
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 13:22 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Fixed (serieus!).

Gelukkig worden ze nu compleet door het slijk gehaald.
En gelikte website, lekkerbekkende teksten en een pad aan de Herengracht maakt nog niet dat het inhoudelijk correct is, in tegendeel.

Zoals eerder geschreven: dit is een van de vele treiterblogs over voeding.
10.000 kcal? Uit een taart krijg je met kleine stukken 10 punten. Hoe kan een punt nou bestaan uit 1000 kcal? Hoe kunnen die vieze sloeries dan net doen alsof dit gezond is.
pi_165600727
quote:
Ja, maar deze man is wel lyrisch over het voedingscentrum. Dat is bullshit wat die verkondigen.
pi_165600747
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 13:26 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

10.000 kcal? Uit een taart krijg je met kleine stukken 10 punten. Hoe kan een punt nou bestaan uit 1000 kcal? Hoe kunnen die vieze sloeries dan net doen alsof dit gezond is.
Zie post #31.
Al vermoed ik dat hier wel meer dan 10 punten uit gaan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_165600771
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 13:27 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ja, maar deze man is wel lyrisch over het voedingscentrum. Dat is bullshit wat die verkondigen.
Nee, het voedingscentrum verkondigt nauwelijks bullshit.
Het ziet er alleen niet hip uit en staat niet vol met mokkels met fruit en groente in de zonnige natuur.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_165600825
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 13:29 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Nee, het voedingscentrum verkondigt nauwelijks bullshit.
Het ziet er alleen niet hip uit en staat niet vol met mokkels met fruit en groente in de zonnige natuur.
Goede edit.

Het voedingscentrum is niet objectief, dat weet je? :)
Hun schijf ziet er nu wel beter uit, maar het bevat nog steeds veel koolhydraten hoor voor dat luie leventje wat wij hebben.
pi_165600849
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 13:31 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Goede edit.

Het voedingscentrum is niet objectief, dat weet je? :)
Nee, maak het eens concreet?
quote:
Hun schijf ziet er nu wel beter uit, maar het bevat nog steeds veel koolhydraten hoor voor dat luie leventje wat wij hebben.
Wil ik best geloven, maar toch graag een goede onderbouwing.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_165600980
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 13:32 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Wil ik best geloven, maar toch graag een goede onderbouwing.
Op welk deel? Dat ze niet objectief zijn?

Ik ga nu een bron vermelden maar die lach je weg ;(

Bijv https://www.salusi.nl/voedingscentrum-objectief-betrouwbaar/

Al weet ik niet hoe relevant het nog is en moet ik wederom zeggen dat het vc de laatste jaren wel wat meer betrouwbaar overkomen. Wellicht door druk van buitenaf?
pi_165601027
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 13:32 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Nee, maak het eens concreet?

[..]

Wil ik best geloven, maar toch graag een goede onderbouwing.
Je weet net als ik dat ik dat nu niet heb 😂Ik wil wel zoeken naar onderzoeken die er iets over zeggen maar geef me even tijd.

Veel koolhydraten eten zorgt wel voor pcos trouwens :@
pi_165601051
Lekker sporten met een koolhydraten arm dieet, goed idee
pi_165601174
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 13:38 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Op welk deel? Dat ze niet objectief zijn?

Ik ga nu een bron vermelden maar die lach je weg ;(

Bijv https://www.salusi.nl/voedingscentrum-objectief-betrouwbaar/

Al weet ik niet hoe relevant het nog is en moet ik wederom zeggen dat het vc de laatste jaren wel wat meer betrouwbaar overkomen. Wellicht door druk van buitenaf?
Niet direct.

Ik herinner me beide voorvallen nog wel en beide aanvallen zijn terecht: naar mijn mening zou het voedingscentrum volledig door de overheid betaalt moeten worden en sponsoring door de "voedingsmiddelen"industrie wekt om zijn minst de schijn van belangenverstrengeling en dat moet je niet willen als je objectief wil zijn. En die schijn komt dan als een boemerang terug als je wat roept over superfoods: dingen waar de raffinerende "voedingsmiddelen"industrie geen winst op kan maken. Slechte zaak dus en een terecht punt.

Toch schrijft het voedinscentrum, voor zover ik weet en kan beoordelen, nauwelijks onzin en is in ieder geval stukken betrouwbaarder dan al die flitsende foodchickblogs. Mijn grootste bezwaar is dat ze nogal traag zijn met nieuw onderzoek / nieuwe inzichten. Zoals bijvoorbeeld vitamine D: daar zijn de laatste jaren veel positieve onderzoeken naar geweest, onder andere m.b.t. darmkanker en depressies bij ouderen. De officiële maximale dosering die in een vitamine D pil mag zitten is nog steeds 500IU (als ik het goed heb). Dat zou nu toch echt wel eens verhoogd mogen worden.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_165601181
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 13:41 schreef Faeroer het volgende:
Lekker sporten met een koolhydraten arm dieet, goed idee
Ik heb het niet over sporters. Ik heb het over Henk die op kantoor werkt en per dag 2000 stappen zet. Maar wel ontbijt met 3 sneetjes witbrood met jam, ham en kaas. Tussendoor een appeltje nuttigt en 12 uur wederom geniet van 4 sneetjes witbrood met chocoladepasta en een bakje fruityoghurt toe. Vervolgens heeft hij om 15.30 uur zijn dip en neemt hij wen gevulde koek, want dat houdt hem wel vol tot 17.30 uur als hij bij moeders aan tafel gaat voor zijn stukje vlees, aardappelen en wat vieze zooi, met aansluitend een toetje en een koekje om 19.00 uur voor bij de koffie. Over die heb ik het.

De gemiddelde sporter moet aardig Wat koolhydraten eten. Duh.
pi_165601255
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 13:46 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Niet direct.

Ik herinner me beide voorvallen nog wel en beide aanvallen zijn terecht: naar mijn mening zou het voedingscentrum volledig door de overheid betaalt moeten worden en sponsoring door de "voedingsmiddelen"industrie wekt om zijn minst de schijn van belangenverstrengeling en dat moet je niet willen als je objectief wil zijn. En die schijn komt dan als een boemerang terug als je wat roept over superfoods: dingen waar de raffinerende "voedingsmiddelen"industrie geen winst op kan maken. Slechte zaak dus en een terecht punt.

Toch schrijft het voedinscentrum, voor zover ik weet en kan beoordelen, nauwelijks onzin en is in ieder geval stukken betrouwbaarder dan al die flitsende foodchickblogs. Mijn grootste bezwaar is dat ze nogal traag zijn met nieuw onderzoek / nieuwe inzichten. Zoals bijvoorbeeld vitamine D: daar zijn de laatste jaren veel positieve onderzoeken naar geweest, onder andere m.b.t. darmkanker en depressies bij ouderen. De officiële maximale dosering die in een vitamine D pil mag zitten is nog steeds 500IU (als ik het goed heb). Dat zou nu toch echt wel eens verhoogd mogen worden.
Ja kan mij hier wel in vinden. Vervelend dat wij het eens zijn met elkaar.

Wb vitamine D word ik nog steeds achterlijk aangekeken als ik mensen zeg dat ze moeten letten op het niveau aan vitamine D. Het gaat er niet in bij die autochtoontjes.
pi_165601280
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 13:50 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ja kan mij hier wel in vinden. Vervelend dat wij het eens zijn met elkaar.

[..]
Vervelend of eng?
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_165601326
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 13:47 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ik heb het niet over sporters. Ik heb het over Henk die op kantoor werkt en per dag 2000 stappen zet. Maar wel ontbijt met 3 sneetjes witbrood met jam, ham en kaas. Tussendoor een appeltje nuttigt en 12 uur wederom geniet van 4 sneetjes witbrood met chocoladepasta en een bakje fruityoghurt toe. Vervolgens heeft hij om 15.30 uur zijn dip en neemt hij wen gevulde koek, want dat houdt hem wel vol tot 17.30 uur als hij bij moeders aan tafel gaat voor zijn stukje vlees, aardappelen en wat vieze zooi, met aansluitend een toetje en een koekje om 19.00 uur voor bij de koffie. Over die heb ik het.

De gemiddelde sporter moet aardig Wat koolhydraten eten. Duh.
Dit is aardig specifiek. :D
pi_165601410
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 13:52 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Dit is aardig specifiek. :D
Maar wel van toepassing op een grote groep autochtonen.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_165601437
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 13:52 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Dit is aardig specifiek. :D
Dit is hoe ik vroeger at (op de ham na) dat kon prima en ik kwam niet aan. Maar blijkbaar doen al die suikers en snelle koolhydraten je slecht op den duur. Maar goed, dit was lang geleden voor alle hype. Toen waren gezonde mensen en mensen als jullie eng. Niet dat ik jou of Eleiko niet eng vind, hoor. Jullie zijn nog steeds eng.
pi_165601489
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 13:55 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Maar wel van toepassing op een grote groep autochtonen.
Allochtonen eten iets beter, maar kunnen suiker niet weerstaan. Ze eten veel deegwaar ook.

Ik at veel gezonde troep :') Healthy koek en bladibla.
  dinsdag 27 september 2016 @ 14:10:32 #49
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_165601675
gwn quinoa pakken toch
pi_165601741
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 13:57 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Dit is hoe ik vroeger at (op de ham na) dat kon prima en ik kwam niet aan. Maar blijkbaar doen al die suikers en snelle koolhydraten je slecht op den duur.
Tegenwoordig is alles slecht lijkt wel. Kunnen moeilijk alleen maar noten en groenten eten, met af en toe een stukje volkoren pasta als traktatie. Dan liever diabetes krijgen of m'n cholesterol verneuken, daar is vast wel een spuitje voor. Mijn pandan rijst pakt niemand af, en m'n blueberry donuts post-workout ook niet.

Ewa laters
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')