abonnement Unibet Coolblue
pi_165598820
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 12:06 schreef Evidentialist het volgende:

[..]

Als ze kapt omdat ik nog maagd ben dan zal dat zeker hard aankomen, maar voor mij is het moeilijkste al gepasseerd. Namelijk een vrouw benaderen.
Daarom de vraag: wat voegt het voor jou toe als zij het van tevoren weet?
pi_165598832
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 september 2016 12:04 schreef zarGon het volgende:

[..]

Met de risico dat ze het om wat voor reden dan ook niet fijn vindt en ze ermee kapt.

Zit je dan...

Maar goed, dit is per persoon anders, Evidentialist kent haar en wij niet, dus hij kan het beste inschatten welke actie (wel/niet zeggen van tevoren) beter is.

Verder, als de verliefdheid wederzijds is, zou zij er overheen kunnen kijken wanneer ze tijdens de seks achterkomt.

Wat ik in deze belangrijk vind is: wat voelt het fijnste aan voor Evidentialist. Dicht bij jezelf blijven lijkt me wel zo fijn.
Verzwijgen is net zo erg als er over gaan liegen.
pi_165598854
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 12:07 schreef zarGon het volgende:

[..]

Daarom de vraag: wat voegt het voor jou toe als zij het van tevoren weet?
Ik wil haar liever vertellen. Ik kwam gewoon naar hier om andere meningen te horen.
pi_165598887
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 12:07 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Verzwijgen is net zo erg als er over gaan liegen.
Je hebt verzwijgen en je hebt verzwijgen.

Maar okay. :).
pi_165598899
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 12:08 schreef Evidentialist het volgende:

[..]

Ik wil haar liever vertellen. Ik kwam gewoon naar hier om andere meningen te horen.
Dan vooral wel doen. Wel goed timen, eheheh.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2016 12:09:54 ]
pi_165598939
Zeg het pas als je heel dichtbij sex bent. Dus niet nu al. Maar als je elkaar al aan het uitkleden zijn.

Vraag haar of ze je wil helpen omdat het je eerste keer is. Afwijzen gaat ze echt niet doen als je al zo ver bent.

Dat je weinig ervaring hebt met vrouwen kun je al wel eerder laten vallen. Tongzoenen moet je zeker wel gaan doen. Als je te lang afstand houdt dan denkt ze misschien dat je haar niet leuk vindt.

Succes ermee. Als ze 3 dates heeft gedaan met je en er meer wil zit je sowieso wel goed.
Whatever...
pi_165599018
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 12:11 schreef Spanky78 het volgende:
Zeg het pas als je heel dichtbij sex bent. Dus niet nu al. Maar als je elkaar al aan het uitkleden zijn.

Vraag haar of ze je wil helpen omdat het je eerste keer is. Afwijzen gaat ze echt niet doen als je al zo ver bent.

Dat je weinig ervaring hebt met vrouwen kun je al wel eerder laten vallen. Tongzoenen moet je zeker wel gaan doen. Als je te lang afstand houdt dan denkt ze misschien dat je haar niet leuk vindt.

Succes ermee. Als ze 3 dates heeft gedaan met je en er meer wil zit je sowieso wel goed.
Tongzoenen? Hoe moet dat? Ik weet dat het belachelijk klinkt maar hoe moet ik dat doen?
pi_165599069
Kijk eens op internet. Genoeg tutorials :p
pi_165599151
With a Song in my heart and a smile on my face...
pi_165599261
quote:
Lijkt me zo moeilijk om te faken. Dat gaat ze toch direct merken? Niet?
  dinsdag 27 september 2016 @ 12:25:50 #61
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_165599308
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 12:06 schreef Evidentialist het volgende:

[..]

Als ze kapt omdat ik nog maagd ben dan zal dat zeker hard aankomen, maar voor mij is het moeilijkste al gepasseerd. Namelijk een vrouw benaderen.
Wat een geweldige actie van je!! Ik kan me voorstellen dat ze goed onder de indruk was!
Dat je geen sexuele ervaring hebt kan ook heel positief uitpakken: samen met haar dit gaan verkennen. Kan heel bijzonder zijn voor jullie beiden!

Maak het niet groter dan het is, wacht een rustig moment af als jullie intiem bij elkaar zijn om er over te beginnen. Bovenal: blijf jezelf.
pi_165599450
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 12:24 schreef Evidentialist het volgende:

[..]

Lijkt me zo moeilijk om te faken. Dat gaat ze toch direct merken? Niet?
Wie zegt dat je gaat 'faken', je verteld haar de waarheid, daarna ga je samen oefenen, de instructies staan in de link, nou, go for it Jumper?!!

Je verhaal is overigens erg ongeloofwaardig, ik hoop voor jou dat dit wel de waarheid is wat je hier zegt, anders ben je ernstig ziek in je bovenkamert. :W
With a Song in my heart and a smile on my face...
pi_165599650
quote:
5s.gif Op dinsdag 27 september 2016 12:30 schreef Mr.Galaxy. het volgende:

[..]

Wie zegt dat je gaat 'faken', je verteld haar de waarheid, daarna ga je samen oefenen, de instructies staan in de link, nou, go for it Jumper?!!

Je verhaal is overigens erg ongeloofwaardig, ik hoop voor jou dat dit wel de waarheid is wat je hier zegt, anders ben je ernstig ziek in je bovenkamert. :W
Wat? Dus voor het tongzoenen zeggen dat ik dat nog nooit gedaan heb? Dan gaat ze toch onmiddellijk weten dat ik nog maagd ben? Wat is dat nu voor onzin? En trouwens, waarom zou ik hierover liegen? De situatie is al lastig genoeg voor me zonder dat je zulke verwijten gaat maken. Ik ben hier om advies geen nonsens.
  dinsdag 27 september 2016 @ 12:45:13 #64
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_165599838
Ik zou het niet vertellen. Het is een beetje alsof je tijdens een sollicitatiegesprek gaat vertellen dat je al 10 jaar werkloos bent.
pi_165599868
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 12:38 schreef Evidentialist het volgende:

[..]

Wat? Dus voor het tongzoenen zeggen dat ik dat nog nooit gedaan heb? Dan gaat ze toch onmiddellijk weten dat ik nog maagd ben? Wat is dat nu voor onzin? En trouwens, waarom zou ik hierover liegen? De situatie is al lastig genoeg voor me zonder dat je zulke verwijten gaat maken. Ik ben hier om advies geen nonsens.
Wat zit je nou vaag te doen man, je zou haar toch gaan vertellen dat je nog maagd bent en nog nooit getongzoend hebt??

Laat maar jochie, ik geloof je verhaal niet meer.

Succes ermee verder!
With a Song in my heart and a smile on my face...
pi_165599991
quote:
5s.gif Op dinsdag 27 september 2016 12:46 schreef Mr.Galaxy. het volgende:

[..]

Wat zit je nou vaag te doen man, je zou haar toch gaan vertellen dat je nog maagd bent en nog nooit getongzoend hebt??

Laat maar jochie, ik geloof je verhaal niet meer.

Succes ermee verder!
Ik had het eigenlijk over Spanky78 die zei dat ik eerst al moest tongzoenen met haar vooraleer ik her maagd zijn vertel.

Je gelooft me niet? Oke dan. je gelooft maar wat je wilt.
pi_165600005
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 12:52 schreef Evidentialist het volgende:

[..]

Ik had het eigenlijk over Spanky78 die zei dat ik eerst al moest tongzoenen met haar vooraleer ik het maagd zijn vertel.

Je gelooft me niet? Oke dan. je gelooft maar wat je wilt.
  dinsdag 27 september 2016 @ 12:56:38 #68
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_165600079
Een 32 jarige maagd schrikt gewoon vrouwen af, of dat nou terecht is of niet.

Verzin een of ander oncontroleerbaar verhaal over je eerste ervaring, lang geleden. Soms willen mensen bepaalde dingen gewoon niet weten.
pi_165600183
Ik zou het gewoon eerlijk vertellen als het moment daar is, misschien duurt het nog een paar dates maar toch.

Als ze je echt leuk vind dan maakt het haar toch niet uit of je maagd bent of niet :)


Iedergeval wel knap dat je gewoon op haar afgestapt bent!
  dinsdag 27 september 2016 @ 13:02:24 #70
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_165600197
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 12:56 schreef Hexagon het volgende:
Een 32 jarige maagd schrikt gewoon vrouwen af, of dat nou terecht is of niet.
Ben ik het niet mee eens. Alleen als het zo'n moederskindje is die nog thuis woont en een softie is. Dan wel.
pi_165600266
Lastig. Ze moet je wel erg leuk vinden om dat te accepteren. Maar er over liegen en vervolgens geen idee hebben wat je doet is ook geen optie.

Dus of je vertelt het haar eerlijk, of je gaat naar een goed bordeel en doet wat ervaring op.
We komen hard, zo hard.
pi_165600463
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 13:06 schreef focal het volgende:
Lastig. Ze moet je wel erg leuk vinden om dat te accepteren. Maar er over liegen en vervolgens geen idee hebben wat je doet is ook geen optie.

Dus of je vertelt het haar eerlijk, of je gaat naar een goed bordeel en doet wat ervaring op.
Ik ken echt geen vrouw die liever wil dat haar date zijn maagdelijkheid verliest aan eennhoer dan dat hij een beetje klungelt tijdens de eerste keer met haar.

Waarschijnlijk vindt ze het schattig. Als hij verder leuk is dan.
Whatever...
pi_165600501
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 13:15 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Ik ken echt geen vrouw die liever wil dat haar date zijn maagdelijkheid verliest aan eennhoer dan dat hij een beetje klungelt tijdens de eerste keer met haar.

Waarschijnlijk vindt ze het schattig. Als hij verder leuk is dan.
Ja het is dan wel de bedoeling dat je het voor je zelf houdt he. Dat is niet liegen imo. Ze hebben geen relatie en hij heeft prima zijn recht op privacy.
We komen hard, zo hard.
pi_165600697
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 11:07 schreef 0906 het volgende:
Sinds wanneer is het sexy om te vertellen dat je maagd bent?
Nee hij moet zijn mond houden en lekker aanklooien, dat vinden vrouwen sexy :')

Gewoon vertellen TS, als jullie samen op de bank zitten het haar vertellen.
Als ze wegrent doet ze dat ook als je het niet verteld.
  dinsdag 27 september 2016 @ 13:41:58 #75
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_165601053
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 13:15 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Ik ken echt geen vrouw die liever wil dat haar date zijn maagdelijkheid verliest aan eennhoer dan dat hij een beetje klungelt tijdens de eerste keer met haar.

Waarschijnlijk vindt ze het schattig. Als hij verder leuk is dan.
Alsof die vrouw dat wat aan gaat. Als TS onzeker is over zijn eventuele presteren is het zeker een optie.

Maar zo moeilijk is het nou ook weer niet. En er zijn mannen die na 100x nog steeds even onwennig zijn dus het zegt ook niet zoveel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')