Stuur me picca van je wenkies zonder poederquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 21:46 schreef Stimorol- het volgende:
Hoe moet ik nou de juiste kleur wenkiespoeder kiezen? Als ik neem wat mijn eigen kleur is zijn ze te aanwezig.
Echt bizar mooi hoe goed jij jezelf op kunt maken! Welke lippenstift draag je? Die is zooo mooiquote:Op vrijdag 30 september 2016 16:12 schreef Crip het volgende:
Juvias place oogschaduw alltime favo nu al. I'm done
[ afbeelding ]
Superlief dankjewel!quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:47 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
Echt bizar mooi hoe goed jij jezelf op kunt maken! Welke lippenstift draag je? Die is zooo mooi
Mrs. Highbrow in Amsterdamquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh echt, waar heb je dat laten doen? Ben er veel over aan het zoeken maar vind het nog wel lastig goede adressen te vinden.
Bedankt! Zit hier helaas geen primark in de buurtquote:Op zondag 2 oktober 2016 00:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Superlief dankjewel!
Ik heb bruine lipliner van primark en toen velvet teddy op gedaan en daarna donkerrode lipstick van primark.
En heb je nog een tip qua merk? Dan kan ik meteen gericht goed kopen.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:45 schreef deadly_kiss het volgende:
Van die uitdraai potloodjes werken bij mij goed.
Die zijn wat zachter en geven meer contrast.
Alsik een echt potlood gebruik krijg ik alleen maar schrale oogleden van het harde schrapen
Volgens mij heb ik die eens gekocht nadat duurdere potloden niet werkten. Maar misschien waren dat er 2 in een pakje, met een rubber bolletje op het einde dacht ik. Werkte helaas weinig.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Die oogpotloodjes van de action zitten er 3 in een pakje.. Die zijn vreemd genoeg erg fijn.
Dank je wel! Ik ga op jacht.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:53 schreef Molo het volgende:
Rimmel exaggerate eyeliner (opdraaibaar) zijn fijn, de waterproof potloden van NYC (slijpen) bij Kruidvat zijn ook erg fijn.
De shadowkant is goed, maar de kohlkant is briljant. Ik kan eindelijk tightlinen omdat de pay-off zo goed is en het in een keer zit, want als dat niet gebeurt wordt het een zooitje, bij m'n gevoelige ogen.quote:Op maandag 26 september 2016 16:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb de heilige graal ontdekt![]()
Holy shit ik heb ze een uur of 3 geleden geswatcht op m'n hand, handen inmiddels 3 keer gewassen met zeep maar het zit nog steeds muurvast. Ik heb er twee meegenomen, kan niet wachten om het op de ogen te gebruiken.
Shadowsticks![]()
![]()
Ik heb vorig jaar een heleboel getest maar ik merk weinig verschil.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En heb je nog een tip qua merk? Dan kan ik meteen gericht goed kopen.
Is iets van Maybelline of Rimmel goed genoeg?
Dat is jammer. Bij mij zijn die echt pikzwart.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die eens gekocht nadat duurdere potloden niet werkten. Maar misschien waren dat er 2 in een pakje, met een rubber bolletje op het einde dacht ik. Werkte helaas weinig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |