abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_174943173
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 15:16 schreef sp3c het volgende:
lijkt me voor het toernooi juist beter dat als de NHL niet meedoet de KHL dat ook niet doet

krijg je weer een level playing field als het ware maar ik zou er niet op rekenen dat de KHL dit doorzet
NHL wel en KHL niet is natuurlijk ideaal voor Rusland (ook al spelen best wat sterren in de NHL), ik geloof nooit dat Poetin en co een extra kans om eindelijk ijshockeygoud te winnen (toch wel d sportprestatie die te behalen valt voor de Russen) zouden laten schieten :P

Als de KHL niet meedoet is dat overigens vooral matig voor onder meer Canada zo lijkt het. Het grootste deel van hun geplande selectie speelt in de KHL, terwijl de Amerikanen mar een paar man uit de KHL hebben geselecteerd voor de voorbereiding. Slowakije is dan van een outsider ineens compleet kansloos, terwijl pure outsiders als Zwitserland en Duitsland ineens juist kans maken door hun relatief sterke competities.

(dit heb ik me allemaal laten vertellen door een Slowaak die - zoals het een Slowaak natuurlijk betaamt - het ijshockey op de voet volgt :+ )
Noriaki Kasai _O_
Laura Dahlmeier O+
Bruna Moura _O_ O+
  woensdag 8 november 2017 @ 16:41:44 #252
400021 Faraday01
Inducing, Biatlonfan
pi_174943987
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 15:48 schreef heywoodu het volgende:

[..]

NHL wel en KHL niet is natuurlijk ideaal voor Rusland (ook al spelen best wat sterren in de NHL), ik geloof nooit dat Poetin en co een extra kans om eindelijk ijshockeygoud te winnen (toch wel d sportprestatie die te behalen valt voor de Russen) zouden laten schieten :P

Als de KHL niet meedoet is dat overigens vooral matig voor onder meer Canada zo lijkt het. Het grootste deel van hun geplande selectie speelt in de KHL, terwijl de Amerikanen mar een paar man uit de KHL hebben geselecteerd voor de voorbereiding. Slowakije is dan van een outsider ineens compleet kansloos, terwijl pure outsiders als Zwitserland en Duitsland ineens juist kans maken door hun relatief sterke competities.

(dit heb ik me allemaal laten vertellen door een Slowaak die - zoals het een Slowaak natuurlijk betaamt - het ijshockey op de voet volgt :+ )
we kunnen het toernooi ook gewoon skippen als het zo gaat en vervangen door natuurijsrodelen :+
  Moderator woensdag 8 november 2017 @ 16:53:50 #253
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_174944183
het hele internationale ijshockey draait op Canadese imports

als de KHL wegvalt selecteerd Canada een team uit de volgende best aangeschreven competitie en staan ze waarschijnlijk nog in de finale _O-

denk wel dat het Gary Bettman (NHLbaas) zijn kop kost als Canada die gouden medaille niet binnenhaalt
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 9 november 2017 @ 18:52:31 #254
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_174964857
WinterOS _O_
tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! - QotSA || Den Helder || AZ
pi_175269668
https://www.radiofreak.nl/talpa-bundelt-takken-tot-mediabedrijf/

quote:
SBS 6 en Radio 538 gaan bijvoorbeeld samen de Olympische Winterspelen achter de schermen verslaan.
Geen idee wat dit verder betekent, maar ter info.
❤ DeLuna ❤
-------
De FOK! Custom CSS-tool - Top 2000 Stats
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')