abonnement Unibet Coolblue
pi_468435
Verklaar je nader
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  dinsdag 14 november 2000 @ 13:48:03 #27
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_468447
quote:
Op 14 november 2000 12:49 schreef Ripley het volgende:
Sorry, maar als je eens een keertje in 8 weken duidelijk voor je mening opkomt, dan ben je gelijk een 'kittig dingetje'? Bovendien vind ik 'kittig dingetje'duidelijk een term die bewijst dat Kim niet serieus wordt genomen. Over Hieke en Bianca (niet direct mijn favorieten, maar goed) zul je niet zo snel zeggen dat ze 'kittige dingetjes'zijn.
Ehm, sorry Ripley. Ik bedoelde het niet zo. Ik bedoel daarmee: Nou, die is gelukkig niet op d'r mondje gevallen, en laat zich niet zo snel de wet voorschrijven door een dominant mannetje. Ik neem haar zeer zeker wel serieus. En ze heeft nog gelijk ook.

Ik zal Hieke en Bianca geen Kittige dingetjes noemen omdat:
- Bianca gewoon iemand is die geen blad voor d'r mond neemt, nooit, dit in tegenstelling tot Kim die redelijk veel over haar kant laat gaan en dan ineens een uitbarsting heeft.
- Hieke veel te berekenend is in wat ze wanneer zegt. Dat kan ik dus niet kittig vinden, eerder 'kuttig'.

quote:
Op 14 november 2000 12:49 schreef Ripley het volgende:
Kim zit meestal als een bang hert om zich heen te kijken en af te wachten wat andere mensen zeggen.
En als je dus eens een keertje niet met je grote bek overal vooraan wil staan, en een afwachtende houding aanneemt, ben je meteen een bang hert? Ik heb Ferdi en Georgie nou ook nog nooit een duidelijke mening ergens over horen geven in een discussie, maar die noem je toch ook geen bange herten?

[Dit bericht is gewijzigd door Brighteyes op 14-11-2000 13:52]

***
pi_468476
Kim is evenwichtig en laat zich niet van de wijs brengen door drank en aangeschoten medebewoners. Lijkt mij een positief punt voor Kim en doet niets af aan de medebewoners.

Haar conflict met Georgie pakt ze goed aan, en niet als een puber zoals Georgie. Niet saai maar sterk. Doet niets af aan medebewoners muv Georgie.

Vergeleken met vrouwelijke medebewoners geen saai lichaam. Doet niets af aan medebewoners, want deze hebben een doorsnee lichaam te vergelijken met gemiddelde Nederlandse vrouw.

Wat is het verschil tussen niets zeggen en niets zinnig zeggen. (Doet wel iest af aan medebewoners).

Ik ben er van overtuigd dat Kim beter uit de verf komt in kleinere groep.

Ik ben vergeten pindakaas te kopen.
pi_468496
Wat ik probeer te zeggen is dat je ook rustig en nadenkend voor je mening kan uitkomen, zonder inderdaad jezelf te overschreeuwen zoals sommige anderen. Kim hoor ik dat gewoon erg weinig doen. Ik heb haar bijvoorbeeld niets duidelijks over de Ed-situatie horen zeggen en ze heeft dat gezeik van Georgie ook heel lang over haar kant laten gaan. Bovendien reageerde ze in de ruzie met Georgie ook niet supergoed vind ik. Ze laat hem tegen haar zin in beslissen of ze mag roken of niet, ze laat het gesprek afkappen door Georgie en gaat vervolgens in de tuin staan huilen en over de situatie praten met de anderen. Wat betreft Ferdi en Georgie en hun weinig uitgesproken meningen: dat klopt misschien wel, maar dat doet toch niet af aan het feit dat Kim ook weinig voor haar mening uitkomt.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_468505
Als niemand Kim serieus neemt wil ik Kimmetje wel eens serieus nemen.(in bed wel te verstaan,

[Dit bericht is gewijzigd door nummer9 op 14-11-2000 14:16]

pi_468511
Ik ben het met je eens dat ze zich nadrukkelijker moet laten gelden. Ik ben absoluut geen voorstander van haar "relatie" met Georgie. Hier moet dan ook maar een einde aankomen, waardoor ze wel gedwongen zal worden om naar de rest toe meer open te zijn. (En dus automatisch naar TV kijkend Nederland).
Ik ben vergeten pindakaas te kopen.
  dinsdag 14 november 2000 @ 14:20:15 #32
2603 Zusje
beroepsoptimist
pi_468517
Wat is nu in hemelsnaam een saai lichaam
pi_468526
Delta,
hoewel ik dus van mening ben dat Kim erg weinig inbrengt tot nu toe, hoop ik dat zij later nog wel iets te melden heeft. Bij Georgie zie ik langzaam maar zeker een steeds grotere mate van zelfingenomenheid de kop op steken. Zijn denigrerende gepraat over Robin, zijn kinderachtige gejengel bij Kim als zij hem niet genoeg aandacht geeft, zijn overtuigdheid dat hij een van de sterkere in het huis is. Hopelijk dumpt Kim hem en voelt hij daardoor dat hij echt niet zo fantastisch is als hij zelf vindt.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_468533
Nummer 9 ik heb even je reacties bekeken op verschillende topics.
Vier reacties van 1 zin, knap hoor!

Zusje
Een saai lichaam is een lichaam zonder vorm en enige erotische uitstraling.

Ik ben vergeten pindakaas te kopen.
pi_469297
Sorry hoor. Ik kom hier nog niet zo lang maar ben wel van plan om hier vaker te komen. Ik reageer niet zo vaak omdat ik nog even wil zien hoe mensen reageren op de reakties die gegeven worden en niet alleen op die van mij. (jij bent de eerste) Ik stel het wel op prijs. Nu weet ik dat er mensen zijn die het niet op prijs stellen als er maar één regel in staat.

Ik zal proberen om langere reakties te plaatsen.

CU

  dinsdag 14 november 2000 @ 21:46:50 #36
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_469962
quote:
Op 13 november 2000 22:20 schreef cynix het volgende:
Kimmie uit de kleren? Vergeet 't maar.
Ik heb over Kim ongeveer evenveel te melden als zij de afgelopen 8 weken, behalve dat deze quote na de uitzending van vanavond achterhaald is.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  woensdag 15 november 2000 @ 02:43:18 #37
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_470337
Natuurlijk is Kim wel een saai en nietszeggend iemand, die ook nog eens irriteert door de introductie van de schuimbekopwekkende term "Watje patatje". Ze hadden notabene in de uitzending van vanavond vier close-ups vlak achter elkaar van Kim die wel keek maar weer eens helemaal niets zei.
Mij best, maar niet in Big Brother. Als ik er in zou gaan en het zou mij allemaal als bedreigend overkomen en enkel gefocust zou zijn op overleven, zou men ook kunnen zeggen: "Hij zegt dan wel niet veel maar is wel een sterke persoonlijkheid." Tsja, daar heb je dus helemaal niks aan.
Ook is ze niet in staat om op Georgie's beweegredenen in te gaan, ze verzandt al snel in continu hetzelfde over: "Ga echt niet zitten janken" etc. Zij vindt dus het voortdurend grappend onderuithalen, een zoen hier en een knuffel daar wel goed, maar daar moet het dan maar bij blijven. Alles op HAAR voorwaarden... En is er protest, dan maar lacherig je schouders ophalen en niet op de zaak ingaan...
pi_470502
quote:
Op 14 november 2000 21:46 schreef Jane het volgende:
Ik heb over Kim ongeveer evenveel te melden als zij de afgelopen 8 weken, behalve dat deze quote na de uitzending van vanavond achterhaald is.
Je haalde de woorden uit mijn mond.
Blijkbaar toch meelopen met de andere vrouwen en ook maar uit de kleren?

Ik heb geen hekel aan Kim (makkelijk want je hoort/of ziet haar inderdaad nooit)

Gisteren tijdens het uitpraten" was ik in het begin echt aan het applaudiseren voor haar want G. deed erg kinderachtig (zie streams gisteren) en zij reageerde erg goed vond ik.

Jammer dat zij hem de keus liet hoe verder te gaan. door gaan met relatie of niet.
Ze heeft meerdere keren gezegd dat ze in het BB huis anders is en dat als ze buiten zijn, het heel anders zou kunnen zijn?

Wat moet je daar van denken?
Georgie vind dat dat inhoud dat K. niet haarzelf is in huis.
Ik denk dat ze juist heel goed weet wat ze doet en blijkbaar erg angstig? is om zichzelf te laten gaan . dat zegt ze ook.
Niet voor lul willen staan?

Als ze een glaasje op heeft of in bed ,blijkt ze dus wel wat losser te zijn.
Ach ik kan dat wel begrijpen van haar.

Maar toch zou zij er van mij uit mogen.
Waarom???? Omdat ik weinig kijkplezier aan haar beleef. (hahaha ikke egoist?)

pi_470758
quote:
Op 15 november 2000 08:53 schreef itsme het volgende:
Je haalde de woorden uit mijn mond.
Blijkbaar toch meelopen met de andere vrouwen en ook maar uit de kleren?
Jazeg, dat was wel even iets anders. Vind ik dan. Dit keer stonden er geen blote mannen bij. Volgens mij is zij, zelfs in het huis, niet gewoon om met haar ondergoed aan te douchen en was het puur de aanwezigheid van kerels onder de douche die haar haar ondergoed aan liet houden. Evenzo hadden ook Hieke en Bianca hun slip nog aan. Met vrouwen onder de douche, ja, da's iets anders. Dat gebeurt op de sportclub ook. Oké, heel Nederland kijkt mee, maar da's nog niet per sé een reden om 3 maanden je ondergoed aan te houdenonder de douche. Mannen die echter in hun blote niksie vlak naast je staan....já, da's een reden om je broek aan te houden.
Ik ga morgen gewoon de kippen voeren
pi_470803
Ik raak een beetje off topic maar toch even snel:

Ze heeft inderdaad haar BH aangehouden vanwege de aanwezigheid van de mannen onder de douche. Gister waren er alleen vrouwen. Ik denk trouwens dat geen van de dames zal vermoeden dat het douchen uit wordt gezonden. 1 keer is leuk maar ik hoop niet dat Veronica hier mee door gaat dit is een erg lage manier om kijkers te trekken.

Ik ben vergeten pindakaas te kopen.
  woensdag 15 november 2000 @ 18:06:47 #41
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_471791
quote:
Op 15 november 2000 11:19 schreef Delta het volgende:
Ik denk trouwens dat geen van de dames zal vermoeden dat het douchen uit wordt gezonden.
Dat denk ik ook. Zij kennen alleen BB1 en daar werden bijna geen douchscenes uitgezonden. En als er wat werd uitgezonden, dan zag je niks.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_473281
't is nog steeds vreselijk off-topic, maareh, in BB1 stond toch ook in het contract dat er geen frontaal naakt uitgezonden zou worden?
Ik ga morgen gewoon de kippen voeren
  donderdag 16 november 2000 @ 12:22:11 #43
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_473566
Vreselijik nietszeggend type die er alleen maar inzit voor kijkcijfers. Bij Voo hooppte ze dat door een type als kim er meer jongere jongens naar het programma zouden gaan kijken.

Na de uitzending van gisteren is ze wel wat in mijn achting gestegen maar erg veel is het nog niet.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')