abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 28 september 2016 @ 14:48:34 #126
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_165624837
Net mooi het nuttige met het aangename kunnen combineren. Ik moest in het centrum van Den Haag zijn en ik wilde een duurloop doen. Dus heb ik de auto aan de rand van de stad geparkeerd, ben met de Randstadrail naar het centrum gegaan en ben vanaf daar via Scheveningen, de Boulevard, de haven, de duinen, Kijkduin, Ockenburg en Madestein weer terug gaan lopen naar de auto. Flinke wind tegen langs de kust :9

17 kilometer: Progressie *O*
F means you're fucked
pi_165625026
Lekker!

Ik heb als het goed is vanavond een club run O+ heb/had er zin in, maar ik voel me ontzettend niet lekker met barstende hoofdpijn die niet weg wil gaan en volgens mij een stijgende temperatuur :') Ik hoop dat het niet doorzet en ik het er met 'n loopje uit kan lopen vanavond :(
Ja doei.
pi_165628562
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 14:48 schreef YUR het volgende:
via Scheveningen, de Boulevard, de haven, de duinen, Kijkduin, Ockenburg en Madestein weer terug
Dat klinkt echt ontzettend naar.

Toen ik op de terugweg in de auto naar radio1 luisterde was er iemand aan het woord over trailen. Dat schijnen nog al leuke, eerlijke en tengere mensen te zijn (zijn woorden). Hij had er een boek over geschreven. Ik denk dat het in de radiouitzending van éénvandaag was.
pi_165628674
Tenger :')

;(
Ja doei.
  woensdag 28 september 2016 @ 18:07:05 #130
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_165628842
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 17:55 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Dat klinkt echt ontzettend naar.

Toen ik op de terugweg in de auto naar radio1 luisterde was er iemand aan het woord over trailen. Dat schijnen nog al leuke, eerlijke en tengere mensen te zijn (zijn woorden). Hij had er een boek over geschreven. Ik denk dat het in de radiouitzending van éénvandaag was.
Tenger :D :D

Was zeker Diederik van Hoogstraten? Die presenteert zijn boek vrijdag in de MudSweatTrails Store in Zoetermeer
F means you're fucked
pi_165629104
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2016 18:07 schreef YUR het volgende:

[..]

Tenger :D :D

Was zeker Diederik van Hoogstraten? Die presenteert zijn boek vrijdag in de MudSweatTrails Store in Zoetermeer
Klopt, de naam Diederik ringelt een bel.
pi_165629486
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 14:48 schreef YUR het volgende:
Net mooi het nuttige met het aangename kunnen combineren. Ik moest in het centrum van Den Haag zijn en ik wilde een duurloop doen. Dus heb ik de auto aan de rand van de stad geparkeerd, ben met de Randstadrail naar het centrum gegaan en ben vanaf daar via Scheveningen, de Boulevard, de haven, de duinen, Kijkduin, Ockenburg en Madestein weer terug gaan lopen naar de auto. Flinke wind tegen langs de kust :9

17 kilometer: Progressie *O*
Lekker bezig!

Net een kilometer of 5 gelopen met Evy les 20. Ging best lekker en had volgens mij wel het juiste tempo te pakken. Ook wel fijn dat het niet meer zo warm is, met een graad of 20 loop ik toch het beste.
pi_165629643
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 18:34 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Lekker bezig!

Net een kilometer of 5 gelopen met Evy les 20. Ging best lekker en had volgens mij wel het juiste tempo te pakken. Ook wel fijn dat het niet meer zo warm is, met een graad of 20 loop ik toch het beste.
Goed bezig ^O^ ! Ik vind deze temperatuur ook perfect ^O^
pi_165629668
Volgende week doe ik de 4,5 km in Eindhoven :) De rest van oktober en november en december moet ik nog even gaan kijken en plannen. Maar ik heb er weer zin in. Hardlopen O+
  woensdag 28 september 2016 @ 21:37:42 #135
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_165634634
Lekker YUR!!

Vanavond duurloop met nieuwe club (ook wel de club van Zwabber). 2 stukken moesten op 10 km tempo. 'tot de volgende brug' zei de trainert. Ik wist niet hoe ver dat Was dus flink gas gegeven (5.10/km). Bleek ruim 2 km. Poeh. En daarna nog een keer. En ik had duidelijk niks geleerd van dat andere stuk. Nu kon ik niet meer zo hard maar ging nog dood.
Mijn maandtotaal staat nu op 98 km dus ik ga denk ik nog 2 km aan junkmiles maken :X
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_165634889
Na wat paracetamol ging het een stukje beter, dus wel lekker gaan rennen. 8.5km met de club! O+
Ja doei.
  woensdag 28 september 2016 @ 22:29:55 #137
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_165636605
Mo *O*
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  donderdag 29 september 2016 @ 07:00:51 #138
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_165640137
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2016 21:45 schreef motorbloempje het volgende:
Na wat paracetamol ging het een stukje beter, dus wel lekker gaan rennen. 8.5km met de club! O+
^O^
F means you're fucked
pi_165641264
Hoofdpijn was niet héél veel minder geworden, maar werd ook niet erger, kun je net zo goed gaan rennen. 8-) :P
Ja doei.
  donderdag 29 september 2016 @ 10:27:33 #140
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_165641812
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 09:40 schreef motorbloempje het volgende:
Hoofdpijn was niet héél veel minder geworden, maar werd ook niet erger, kun je net zo goed gaan rennen. 8-) :P
Zit boven je nek dus het mag :Y
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_165641848
Ik ben de nekcheck niet doorgekomen vandaag dus kon het feit dat ik pas om 11u hoef te beginnen vandaag niet benutten met een fijne training :( ben maar lopend naar het werk Aan het gaan, dan beweeg ik in ieder geval nog wat. Hoop echt dat ik niet echt ziek word..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_165641956
Heb zin in Eindhoven! Al neemt de spanning voor mijn 1e marathon wel toe moet ik zeggen. Daarbij heb ik al een aantal dagen wat last van mijn enkel en achillespees (voetballen op kunstgras).. Vanavond toch maar gewoon mijn schema gaan volgen (korte intervalloop) en de laatste week rustig aan met duurloopjes.

Ben er overigens nog altijd niet uit of ik mijn camelbak ga gebruiken tijdens de marathon. Met 14 drankposten zou het niet nodig moeten zijn, maar ik ben bang dat het me teveel op gaat houden en de voordelen van de camelbak - waar ik ook wat gels/eten in kan doen - wegen toch ook wel zwaar voor me. Twijfels, twijfels..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_165642167
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 10:39 schreef Jor_Dii het volgende:
Heb zin in Eindhoven! Al neemt de spanning voor mijn 1e marathon wel toe moet ik zeggen. Daarbij heb ik al een aantal dagen wat last van mijn enkel en achillespees (voetballen op kunstgras).. Vanavond toch maar gewoon mijn schema gaan volgen (korte intervalloop) en de laatste week rustig aan met duurloopjes.

Ben er overigens nog altijd niet uit of ik mijn camelbak ga gebruiken tijdens de marathon. Met 14 drankposten zou het niet nodig moeten zijn, maar ik ben bang dat het me teveel op gaat houden en de voordelen van de camelbak - waar ik ook wat gels/eten in kan doen - wegen toch ook wel zwaar voor me. Twijfels, twijfels..
Gewoon doen wat je gevoel de laatste dagen je ingeeft, het zal met beide opties goedkomen!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_165642395
Ik weet niet hoeveel vocht jij in wilt nemen maar drankposten zullen je echt niet ophouden tijdens een marathon. De tijd die je eventueel verliest als het even wat drukker is bij een drankpost, kan je makkelijk weer inhalen. En alles wat je meeneemt kost ook weer tijd, want extra gewicht en ongemak...
  Redactie Sport donderdag 29 september 2016 @ 12:16:55 #145
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_165643817
Net terug van een intervaltraining. 8*400p200. Wat een wind stond er op de eerste helft zeg _O- des te leuker was de laatste helft _O_ Ging wel lekker, heb niet het idee gehad dat ik een uur weg ben geweest in totaal. O+
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_165645514
Net voor het eerst betaald voor foto's van een wedstrijd (Posbankloop). Best redelijke kwaliteit en een heel schappelijke prijs (5 voor 4 Euro).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_165645563
Heeft iemand een stravasegmentje van die 'muur van aalbers'?
Ja doei.
  donderdag 29 september 2016 @ 13:44:39 #148
3878 Vork
Manisch creatief
pi_165645630
Goed, zaterdag maak ik mijn rentree tijdens een 4x5km estafetteloopje in Elst. Niet als loper uiteraard, maar als mascotte :+
  Redactie Sport donderdag 29 september 2016 @ 13:44:55 #149
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_165645638
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 13:40 schreef indepoeier het volgende:
Net voor het eerst betaald voor foto's van een wedstrijd (Posbankloop). Best redelijke kwaliteit en een heel schappelijke prijs (5 voor 4 Euro).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor dat soort foto's en voor die prijs zou ik best wel eens willen betalen. Maar die achterlijke prijzen soms (1 foto, 12 euro)houden mij nog steeds tegen

Mooie foto's hoor _O_
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_165645686
Beter dan de gemiddelde sjoemelaar met z'n camera bij zo'n race met z'n vinger op de burst-knop en die daar dan 10 euro per foto vraagt :D Is ook wel een dingetje volgens mij, de mensen die écht mooie foto's (willen) maken vragen ook niet de hoofdprijs in mijn ervaring. De mensen die hier de lokale loopjes doen doen het zelfs allemaal gratis, en sommigen vragen om een optionele bijdrage voor een goed doel dat ze steunen :)
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')