abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 25 september 2016 @ 08:14:35 #1
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_165547777
0-9
www.4funkyflavours.eu

A
www.alles-kids.com
www.amazingkids.nl
www.annaki.nl
www.artoek.nl

B
www.baba-babywear.be
www.baby-schoenen.nl
www.babyenkids.nl
www.babypaws.nl
www.barbamama.nl
www.beauloves.co.uk
www.billy-lilly.nl/
www.boden.eu

C
www.carters.com
www.chaos-and-order.com
www.classygirls.nl

D
www.derozeolifant.be
www.designerkidscompany.nl
www.disney-kleding.nl
www.dpam.com
www.drukkies.nl
www.duckybeau.nl
www.thedutchdesignbakery.nl

E
www.elfe-emlyn.com
www.elrosa-kids.nl
www.emilea.be
www.esprit.nl

F
www.fabricflavours.com
www.flobberdewotsky.nl
www.funkycherry.be

G
www.gap.eu
www.goedvantoen.nl

H
www.hippah.nl
www.hm.com
www.humpy.nl
www.hummbee.com

I
http://shop.idat.dk/gb/
www.ikenmijnkind.nl

J
www.jijwel.nl
www.jippiejajee.nl
www.joepiedepoepie.nl
www.jojomamanbebe.co.uk
www.dejurkjes.nl

K
www.kiddiffit.com
www.kinchi.nl
www.kinderjuweel.nl
www.kinderkleding-tekoop.nl
www.kindjes.nl
www.kixx-online.nl
www.kleertjes.com
www.kleinejurkjes.nl
www.knotsknetter.nl
www.koelzkidz.nl
www.kokkie.be

L
www.label74.nl
www.laredoute.be
www.laulicious.nl
www.leukgekleed.nl
www.lillefant.com
www.limobasics.com
www.lindex.com
www.littlecool.com
www.littlelabel.nl
www.littlemissjuliette.com/webshop
www.littleshoparoundthecorner.nl
www.littlestylist.com
www.littlesunflowers.com
www.loveitloveitloveit.co.uk

M
www.malou4kids.nl
www.marksandspencer.com
www.mawaju.de
www.metzonderjas.nl
www.mexx.nl
www.miniperlen.com
www.mothercare.com
www.musjes.com

N
www.nextdirect.com
www.ninnivi.nl/
www.notsobig.fr

O
Www.oepsie.net
www.oldnavy.gap.com
www.olliewood.nl
www.orangebag.nl
www.orangemayonnaise.com
www.ot-en-sien.nl
www.okaidi.com

P
www.peek-a-boo-tiek.nl
www.pimpyourkids.com
www.piratenenprinsessen.nl
www.polarnopyret.nl
www.pompdelux.nl
www.pucksonline.nl
www.purestarters.nl

Q

R
www.rainbowbabies.nl
www.retrokleertjes.nl

S
www.schaapskleren.com
www.schaapjeschaapje.nl
www.shirtsforkids.nl
www.silkylabel.nl
www.simplycolors.nl
www.simplysmall.nl
www.smallable.com
www.soksabbaai.nl
www.spookies.be
www.stekelsenstaartjes.nl
www.sterrenopstelten.com

T
www.threadless.com
www.tootsamacginty.com
www.tromper.nl
www.tuunte-fashion.nl/

U
www.ubang.dk

V
www.vertbaudet.com
www.villakakelbont-jeugdmode.nl
www.villervalla.se
http://stores.ebay.nl/Vaenait-Baby

W
www.winterwaterfactory.com

X

Y

Z
www.z8-baby.nl
www.zalando.nl
www.zara.com
www.zoem-kids.nl
www.zootjes.com
Carpe diem, quam minimum credula postero.
  zondag 25 september 2016 @ 08:34:38 #2
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_165547880
Heeft iemand tips voor goedkope broekjes? Nu ze zoveel kruipt, gaan die knieën echt te snel kapot. En dan maat 92 breedte, maar wel kort...
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_165547896
Primark?
pi_165548126
Zeeman?

@ mariposas, met eten knopen wij ipv slab meestal een hydrofiel om, en stropen eventuele mouwen op tot de elleboog. Dat werkt eigenlijk heel goed!
pi_165548206
Hier inderdaad ook heel tevreden over Primark skinny broekjes. :Y Vallen wel erg klein trouwens, N. gaat nu pas richting maat 80, maar zit al een tijdje in Primark 86.
  zondag 25 september 2016 @ 09:30:51 #6
149959 SQ
snelle trees
pi_165548249
Toen mijn kind nog wat kleiner was deed ik ook altijd leuke kleren aan naar het kdv. Tegenwoordig eet ze 100% zelfstandig en woont ze in de zandbak dus nope, geen mooie kleren meer. Die bewaar ik wel voor de oppasdag van schoonmams :')
disclaimer
pi_165548768
Kiabi? En dan niet de slim fit nemen ;). Wat ik hier heb liggen valt wel redelijk lang (heb maat 80 een goede 4 cm om moeten slaan, terwijl dat van andere merken prima zit).
  zondag 25 september 2016 @ 15:45:48 #8
327807 Mariposas
יה&#14
pi_165554975
Tot het kruipen en eten begon zijn alle kleertjes mooi gebleven, ik snapte nooit waar jullie het over hadden. :')

Burdie: shout heb ik, met die oranje dop toch? En Biotex inweek, Biotex vlekkenspray, en die kleine lichtgroene flesjes, maar sommige vlekken krijg ik er niet uit. Vooral zand is echt een bitch. Ik vraag me af of zo'n superhippe Samsung of Miele wasmachine nog kan helpen, ik ben in staat een nieuwe wasmachine te kopen. Ik kan er slecht tegen. :D
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_165555446
Haha ik zou mn geld ergens anders aan uitgeven geloof ik :P

Het ene kind maakt ook gewoon veel meer vlekken (en gaten!) dan het andere. Mijn oudste was ook echt vlekkampioen en tegenwoordig is ze gatenkampioen, serieus geen legging of maillot of broek zonder gaten. Bij mijn middelste moet ik echt heel goed kijken en zoeken als ik haar kamer op kom voor de was om te zien wat ze nou wel of niet gedragen heeft. En die heeft leggings en maillots van drie jaar terug zonder gaten of versleten plekken.

Mja ik wil wel gewoon die leuke kleding voor ze dus koop dat gewoon en accepteer dan maar dat het dus vies wordt/kapot gaat. Wat niet wil zeggen dat ik geen keuzes maak hoor; de jurkjes die bedoelt zijn voor de bruiloft van mn broertje heb ik ook nog even hoog en droog weggelegd 😂 en als het bomen-plant-dag is op school doe ik ze ook iets anders aan dan wanneer het bibliotheek-dag is :P
:)
pi_165556565
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2016 15:45 schreef Mariposas het volgende:
Tot het kruipen en eten begon zijn alle kleertjes mooi gebleven, ik snapte nooit waar jullie het over hadden. :')

Burdie: shout heb ik, met die oranje dop toch? En Biotex inweek, Biotex vlekkenspray, en die kleine lichtgroene flesjes, maar sommige vlekken krijg ik er niet uit. Vooral zand is echt een bitch. Ik vraag me af of zo'n superhippe Samsung of Miele wasmachine nog kan helpen, ik ben in staat een nieuwe wasmachine te kopen. Ik kan er slecht tegen. :D
Ik heb een miele en genoeg vlekken die er niet uitgaan helaas. Ik raad hem daar niet voor aan.
  zondag 25 september 2016 @ 17:40:21 #11
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_165557278
Ik neem mijn woorden terug uit het vorige topic dat een hogere wreef niet minder wordt. We shopten vandaag stoere laarsjes voor mijn jongetje *O* Voorheen kwam hij er nooit in.


Ik maak hier ook wel verschil in kleding voor schooldagen en weekenddagen. Nieuwe spijkerbroeken gaan niet meteen naar school aan want dan zit er meteen een gat in :+
Bij shirts kijk ik een beetje hoe makkelijk het stofje te wassen is.
Het kdv zorgde wel voor vlekken die er gewoon niet meer uitgingen inderdaad. Koekjes smurrie, zand, verf. Daar ging ik wel een beetje opsturen ook qua soorten stof. Lindex shirtjes konden makkelijk op 60 graden en bleven mooi.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_165557471
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 16:09 schreef mignonne het volgende:
Mja ik wil wel gewoon die leuke kleding voor ze dus koop dat gewoon en accepteer dan maar dat het dus vies wordt/kapot gaat. Wat niet wil zeggen dat ik geen keuzes maak hoor; de jurkjes die bedoelt zijn voor de bruiloft van mn broertje heb ik ook nog even hoog en droog weggelegd 😂 en als het bomen-plant-dag is op school doe ik ze ook iets anders aan dan wanneer het bibliotheek-dag is
+1

Toffe laarsjes Lazi! O+
pi_165561382
Kiek nou, een beetje groot, maar misschien kan hij dan wel 2 winters mee:



O+
pi_165562068
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2016 15:45 schreef Mariposas het volgende:
Tot het kruipen en eten begon zijn alle kleertjes mooi gebleven, ik snapte nooit waar jullie het over hadden. :')

Burdie: shout heb ik, met die oranje dop toch? En Biotex inweek, Biotex vlekkenspray, en die kleine lichtgroene flesjes, maar sommige vlekken krijg ik er niet uit. Vooral zand is echt een bitch. Ik vraag me af of zo'n superhippe Samsung of Miele wasmachine nog kan helpen, ik ben in staat een nieuwe wasmachine te kopen. Ik kan er slecht tegen. :D
Ik zweer bij groene zeep! En die hoax van witte kleding in de zon leggen en vlekken verdwijnen blijkt geen hoax :o

/omaweetraad

En verder koop ik wat ik leuk vind, trek ik bepaalde dingen niet aan naar het kdv en heb ik inmiddels :+ geaccepteerd dat het soms vies wordt/kapot gaat/niet op 30 graden schoon wordt...
pi_165562356
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2016 21:04 schreef Mineola het volgende:

[..]

Ik zweer bij groene zeep! En die hoax van witte kleding in de zon leggen en vlekken verdwijnen blijkt geen hoax :o

/omaweetraad

En verder koop ik wat ik leuk vind, trek ik bepaalde dingen niet aan naar het kdv en heb ik inmiddels :+ geaccepteerd dat het soms vies wordt/kapot gaat/niet op 30 graden schoon wordt...
Groene zeep, ossegalzeep en de zon ja O+ (behalve bij zijde :X dat is niks doen en hopen dat het goed komt)
pi_165575674
En accepteren dat t soms niet meer goed komt :'(
J's favoriete raceautoshirt bevat vlekken van onbestemd soort die er niet uitgaan (alle bovenstaande middelen geprobeerd), dus nu draagt ie t shirt alleen thuis, met vlekken :+ F's broeken bevatten soms een groene waas op de knieëen als ie weer eens te enthousiast over gras heeft gekropen.

Maar goed, wat ik hier kwam doen is degene die mij een tijdje terug Kiabi tipe hartelijk bedanken :( ;)
Er is nu een nieuwe winterjas voor F onderweg terwijl ie die helemaal niet nodig had... Maar hij is zo leuk, en nu met de extra korting maar ¤20. Deze: http://www.kiabi.nl/parka(...)ding_P479693#C479691

Donkerblauw staat m goed, en nu ie 1 is trekt ie nog gewoon aan wat ik m aandoe. Peuter heeft een mening, en draagt dus een fleece of borgvest :(
pi_165576199
Leuke jas MM!
pi_165578731
HM truien-aktie. Waarom deze niet in kleinere maten? :{
(niet dat ik dit zo geweldig vind maar eenhoornliefde bij mijn mini's O+ )



Eenhoorn tips anyone?
Met een meidenkwartet
  maandag 26 september 2016 @ 18:51:27 #19
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_165582338
You're welcome MM :+
Leuke jas!
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_165582400
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 15:49 schreef Cathmar het volgende:
HM truien-aktie. Waarom deze niet in kleinere maten? :{
(niet dat ik dit zo geweldig vind maar eenhoornliefde bij mijn mini's O+ )

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=source[/model/2016/D00%200416771%20004%2068%206770.jpg],rotate[],width[],height[],x[],y[],type[STILL_LIFE_FRONT]&set=key[hmver],value[1]&call=url[file:/product/thumb]]afbeelding[/url] ]

Eenhoorn tips anyone?
Misschien AliExpress?
pi_165585922
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 15:49 schreef Cathmar het volgende:
HM truien-aktie. Waarom deze niet in kleinere maten? :{
(niet dat ik dit zo geweldig vind maar eenhoornliefde bij mijn mini's O+ )

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=source[/model/2016/D00%200416771%20004%2068%206770.jpg],rotate[],width[],height[],x[],y[],type[STILL_LIFE_FRONT]&set=key[hmver],value[1]&call=url[file:/product/thumb]]afbeelding[/url] ]

Eenhoorn tips anyone?




voor allebei eentje O+
pi_165624843
Bij Next hebben ze ook aardig wat eenhoornspul.

Edit: Oh wacht, die Kyara post zijn ook van Next. :')
pi_165624935
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2016 14:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
Bij Next hebben ze ook aardig wat eenhoornspul.

Edit: Oh wacht, die Kyara post zijn ook van Next. :')
Jaaa en veel meer leuks ook nog. Heb al iets teveel gekocht gisteren.
Met een meidenkwartet
pi_165625701
Help!

Ik heb een uitdaging. Zoonlief van 3 (bijna 4 mama!) is gek op zijn sportschoenen, Adidas superstars. Ik vind t ook prima schoenen, want stevig, onverslijtbaar, van leer, en hij kan ze zelf aan en uit doen. Deze: http://www.adidas.nl/superstar-schoenen/B23638.html.

Helaas zijn deze met klittenband dus maar tot en met maat 27 te vinden. En dat draagt J dus nu. Met het oog op kleuterschool en zelfredzaamheid wil ik alvast een paar een maat groter, met klittenband, maar dat lijkt dus godsonmogelijk. Heeft er iemand betere googleskills dan ik, die wel zwarte in maat 28 met klittenband kan vinden. Blauw of groen als basiskleur zou trouwens ook tof zijn, maar dat zijn vaak specials. Wit dus liever niet, want winter enzo...
pi_165626106
Kan je niet die met veters doen, en dan de veters vervangen door van die elastiekdingetjes?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')