abonnement Unibet Coolblue
pi_165524036
van basten god beste bondscoach deze eeuw
pi_165524047
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 21:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ouderwetse topshow _O_
Ik ben inmiddels overleden.
pi_165524051
OEH
pi_165524056
OE AA ED DE GOEIJ
pi_165524057
oe a
  vrijdag 23 september 2016 @ 21:34:54 #106
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_165524058
AH
RED ONS HENNIEGOD
pi_165524060
AH
Ik ben inmiddels overleden.
pi_165524075
  vrijdag 23 september 2016 @ 21:36:15 #109
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_165524088
Ik kijk dit bijna nooit, maar het is bij vlagen toch wel vermakelijk. :')
pi_165524095
Champions League of Darts uitmelkgenot
pi_165524097
De hele dag DARTS

GGMM gaat kijken
Ik ben inmiddels overleden.
  vrijdag 23 september 2016 @ 21:36:39 #112
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_165524100
quote:
Branco slijpt de messen... :{
pi_165524109
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 21:36 schreef luckass het volgende:
Champions League of Darts uitmelkgenot
against modern darts
  Forum Admin vrijdag 23 september 2016 @ 21:37:52 #114
35723 crew  GGMM
pi_165524131
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 september 2016 21:36 schreef Pascalus het volgende:
De hele dag DARTS

GGMM gaat kijken
Ja leuk.

Dit is dus een grapje mensen, ik hou NIET van darts.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_165524137
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 21:37 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ja leuk.

Dit is dus een grapje mensen, ik hou NIET van darts.
Dit terwijl je vroeger toch een dartkampioen was.
Oh.
pi_165524141
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 21:37 schreef Anoonumos het volgende:

[..]

against modern darts
ik boycot alles behalve wk gsod world grandprix
pi_165524150
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 21:36 schreef luckass het volgende:
Champions League of Darts uitmelkgenot
Hopelijk is zure Tony Green commentator bij de BBC.
pi_165524159
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 21:37 schreef GGMM het volgende:
Darten is een sport.
Ik ben inmiddels overleden.
  Forum Admin vrijdag 23 september 2016 @ 21:39:27 #119
35723 crew  GGMM
pi_165524173
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 21:38 schreef Pascalus het volgende:

[..]

Gegroet, de jongen die opgegroeid is met de dartpijl.

Hahaha wat was dat gênant _O-
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  vrijdag 23 september 2016 @ 21:40:15 #120
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_165524193
Godver, m'n muziek hapert, extreem tergend dit.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_165524198
pi_165524203
Vullen of voeden :')
Oh.
  Forum Admin vrijdag 23 september 2016 @ 21:40:39 #123
35723 crew  GGMM
pi_165524207
Darten is geen sport. Een veel geposte uitspraak op dit forum. Misschien dat je dit oprecht meent of misschien doe je dit om puur te trollen, het interesseert me eigenlijk niet waarom. Velen kijken met walgen richting de dartwereld. Wat is dat eng, hé. ''Dikke mensen die pijltjes naar een bord gooien. Jaaaa wat pijltjes in een bord gooien en zo vies dik zijn ja dat kan toch heul niet,'' zulke uitspraken.

Laat ik voorop stellen dat ik niet je mening radicaal wil veranderen, maar ik wil je meegeven dat je de zwaarte van dit hele gebeuren onderschat. Ook al ben je vies dik, ook al gooi je zes bacootjes in je mik, ook al gebruik je doping. Darten is onmogelijk te winnen door doping of bacootjes/alcohol of kalmeringsmiddelen.

Darten is meer dan alleen dat simpele pijltjes gooien. Darten is meer dan lang leve de alcohol en de gezelligheid. Misschien kan je ondervinden wat darten werkelijk is als je zelf eens dat pijltje twee en een half uur lang in het bord gaat gooien, maakt niet uit op welk getal je mikt. Na een uur zal je het al ongelofelijk lastig vinden om door te gaan wegens een pijnlijke arm. Laten we dan nog eens overgaan op het serieuze richten en mikken over 7 sets, dat is een nog grotere uitdaging. Dat vergt uithoudingsvermogen en veel mentaliteit.

Je moet het er voor over hebben, dat pijltjes gooien. Het hele jaar door, dag na dag pijltjes gooien om geld bij elkaar te sprokkelen. Het lijkt idioot simpel: het is niet simpel. Je moet lichamelijk goed fit zijn wil je dit vol kunnen houden.
Mentaliteit is misschien wel het belangrijkste. Het opbrengen van het gooien van de darts. Kan je met tegenslagen omgaan, kan je accepteren dat je even wat minder gooit. Kan je accepteren dat er kritiek op je is. Kan je met druk in een wedstrijd omgaan? Spanning? Onderschat het niet.

Thuis kunnen wij als kijker enorm genieten van dit alles. Al die dronken debielen in het publiek, al die rare figuren aan die oche, de show, het feest. Darten wordt showerig aangekleed vandaag de dag, maar de kernzaak is darten en daar gaat het nou om.

Beste GGMM, Beste Cavaliers. Ik hoop dat jullie begrijpen dat darten meer is dan jullie denken. Ik kan altijd begrijpen dat jullie darten geen sport vinden, maar soms heb ik het idee dat jullie er licht over denken.

Groetjes van een jongen die opgegroeid is met de dartpijl.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_165524213
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 21:40 schreef GGMM het volgende:
Darten is geen sport. Een veel geposte uitspraak op dit forum. Misschien dat je dit oprecht meent of misschien doe je dit om puur te trollen, het interesseert me eigenlijk niet waarom. Velen kijken met walgen richting de dartwereld. Wat is dat eng, hé. ''Dikke mensen die pijltjes naar een bord gooien. Jaaaa wat pijltjes in een bord gooien en zo vies dik zijn ja dat kan toch heul niet,'' zulke uitspraken.

Laat ik voorop stellen dat ik niet je mening radicaal wil veranderen, maar ik wil je meegeven dat je de zwaarte van dit hele gebeuren onderschat. Ook al ben je vies dik, ook al gooi je zes bacootjes in je mik, ook al gebruik je doping. Darten is onmogelijk te winnen door doping of bacootjes/alcohol of kalmeringsmiddelen.

Darten is meer dan alleen dat simpele pijltjes gooien. Darten is meer dan lang leve de alcohol en de gezelligheid. Misschien kan je ondervinden wat darten werkelijk is als je zelf eens dat pijltje twee en een half uur lang in het bord gaat gooien, maakt niet uit op welk getal je mikt. Na een uur zal je het al ongelofelijk lastig vinden om door te gaan wegens een pijnlijke arm. Laten we dan nog eens overgaan op het serieuze richten en mikken over 7 sets, dat is een nog grotere uitdaging. Dat vergt uithoudingsvermogen en veel mentaliteit.

Je moet het er voor over hebben, dat pijltjes gooien. Het hele jaar door, dag na dag pijltjes gooien om geld bij elkaar te sprokkelen. Het lijkt idioot simpel: het is niet simpel. Je moet lichamelijk goed fit zijn wil je dit vol kunnen houden.
Mentaliteit is misschien wel het belangrijkste. Het opbrengen van het gooien van de darts. Kan je met tegenslagen omgaan, kan je accepteren dat je even wat minder gooit. Kan je accepteren dat er kritiek op je is. Kan je met druk in een wedstrijd omgaan? Spanning? Onderschat het niet.

Thuis kunnen wij als kijker enorm genieten van dit alles. Al die dronken debielen in het publiek, al die rare figuren aan die oche, de show, het feest. Darten wordt showerig aangekleed vandaag de dag, maar de kernzaak is darten en daar gaat het nou om.

Beste GGMM, Beste Cavaliers. Ik hoop dat jullie begrijpen dat darten meer is dan jullie denken. Ik kan altijd begrijpen dat jullie darten geen sport vinden, maar soms heb ik het idee dat jullie er licht over denken.

Groetjes van een jongen die opgegroeid is met de dartpijl.
Wat is dit voor een aids
pi_165524225
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 21:40 schreef GGMM het volgende:
Darten is geen sport. Een veel geposte uitspraak op dit forum. Misschien dat je dit oprecht meent of misschien doe je dit om puur te trollen, het interesseert me eigenlijk niet waarom. Velen kijken met walgen richting de dartwereld. Wat is dat eng, hé. ''Dikke mensen die pijltjes naar een bord gooien. Jaaaa wat pijltjes in een bord gooien en zo vies dik zijn ja dat kan toch heul niet,'' zulke uitspraken.

Laat ik voorop stellen dat ik niet je mening radicaal wil veranderen, maar ik wil je meegeven dat je de zwaarte van dit hele gebeuren onderschat. Ook al ben je vies dik, ook al gooi je zes bacootjes in je mik, ook al gebruik je doping. Darten is onmogelijk te winnen door doping of bacootjes/alcohol of kalmeringsmiddelen.

Darten is meer dan alleen dat simpele pijltjes gooien. Darten is meer dan lang leve de alcohol en de gezelligheid. Misschien kan je ondervinden wat darten werkelijk is als je zelf eens dat pijltje twee en een half uur lang in het bord gaat gooien, maakt niet uit op welk getal je mikt. Na een uur zal je het al ongelofelijk lastig vinden om door te gaan wegens een pijnlijke arm. Laten we dan nog eens overgaan op het serieuze richten en mikken over 7 sets, dat is een nog grotere uitdaging. Dat vergt uithoudingsvermogen en veel mentaliteit.

Je moet het er voor over hebben, dat pijltjes gooien. Het hele jaar door, dag na dag pijltjes gooien om geld bij elkaar te sprokkelen. Het lijkt idioot simpel: het is niet simpel. Je moet lichamelijk goed fit zijn wil je dit vol kunnen houden.
Mentaliteit is misschien wel het belangrijkste. Het opbrengen van het gooien van de darts. Kan je met tegenslagen omgaan, kan je accepteren dat je even wat minder gooit. Kan je accepteren dat er kritiek op je is. Kan je met druk in een wedstrijd omgaan? Spanning? Onderschat het niet.

Thuis kunnen wij als kijker enorm genieten van dit alles. Al die dronken debielen in het publiek, al die rare figuren aan die oche, de show, het feest. Darten wordt showerig aangekleed vandaag de dag, maar de kernzaak is darten en daar gaat het nou om.

Beste GGMM, Beste Cavaliers. Ik hoop dat jullie begrijpen dat darten meer is dan jullie denken. Ik kan altijd begrijpen dat jullie darten geen sport vinden, maar soms heb ik het idee dat jullie er licht over denken.

Groetjes van een jongen die opgegroeid is met de dartpijl.
:D
Oh.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')