abonnement Unibet Coolblue
pi_165536950
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 16:40 schreef GeerttreeG het volgende:

[..]

Ik ben bang dat de politie tegen mij gaat keren als ik het allemaal zelf ga proberen op te lossen
Dan zal hij eerst aangifte tegen jou moeten doen. Desnoods met bivakmuts op naar zijn huis. Wel niet vergeten om 'voor de diefstal' te roepen voordat je hem op zijn bek slaat.

Buitenlanders die gaan lopen stelen gaan niet zo snel naar de politie denk ik. En anders doe jij daarna alsnog aangifte tegen hem.
  zaterdag 24 september 2016 @ 18:23:21 #52
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_165538148
quote:
11s.gif Op zaterdag 24 september 2016 16:35 schreef Argo het volgende:

[..]

Ach de fout is gewoon de mentaliteit. Kijk ik doe wel aan yoga in de sportschool maar de Bulgaren die met me mee gaan willen alleen gewichten doen. Als ik mijn slotje vergeet slaan die ook gewoon een deuk in het kluisje, zodat het niet meer opengaat.
Maar nu bezit jij ook iets dat TS nog zal bezitten namelijk Mannelijkheid.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_165543819
quote:
15s.gif Op zaterdag 24 september 2016 12:25 schreef Iwanius het volgende:
Maar goed. Is er al een update want wil wel weten hoe dit gaat aflopen. Oh en neem je mobiel mee voor de opnames.
Heb morgen een afspraak voor proces verbaal :')
Bekken zullen schuimen
pi_165549322
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2016 22:58 schreef GeerttreeG het volgende:

[..]

Heb morgen een afspraak voor proces verbaal :')
Mochten ze die opnemen, niet vergeten om over 2 maanden nog eens na te vragen. En nog eens na 3, 6, 12, 16 en 18 maanden. Als er dan nog geen voortgang is, dan is jouw enige vooruitgang dat jouw NAW bij de daders bekend zijn. In welke politieregio woon je?
pi_165578248
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2016 13:39 schreef bamibij het volgende:

[..]

:')_!
Het zal je verbazen maar 7 op de tien Somaliërs zit lekker in de bijstand.
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)liers-in-de-bijstand
:') :') :') :')
People are always teaching us democracy but the people who teach us democracy don't want to learn it themselves.
pi_165579503
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 15:33 schreef LievePoetin het volgende:

[..]

Het zal je verbazen maar 7 op de tien Somaliërs zit lekker in de bijstand.
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)liers-in-de-bijstand
:') :') :') :')
_O- _O-
pi_165579589
wat voor kneus ben je dat je je shit niet-opslot in een basic fit kleedkamer achterlaat
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_165705970
Heb mijn spullen eindelijk terug :)

Mijn tas bleek "per ongeluk" te zijn meegenomen...(waar ik niets van geloof)
Bekken zullen schuimen
pi_165713036
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 12:57 schreef GeerttreeG het volgende:
Heb mijn spullen eindelijk terug :)

Mijn tas bleek "per ongeluk" te zijn meegenomen...(waar ik niets van geloof)
Niet gevochten ???
  zondag 2 oktober 2016 @ 18:46:59 #60
455618 Halle_Luja
Lekkere kont, niet?
pi_165713189
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 12:57 schreef GeerttreeG het volgende:
Heb mijn spullen eindelijk terug :)

Mijn tas bleek "per ongeluk" te zijn meegenomen...(waar ik niets van geloof)
en dat hebben ze natuurlijk niet aan de rechter hoeven te leggen, waardoor ze er gewoon mee wegkomen :(

Ik hoop dat je m op zn bek hebt geramd. Heb je tenminste nog een beetje lol gehad. Pls dat ze dat verdiend hebben. Tuig is het.
pi_165890034
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 16:29 schreef GeerttreeG het volgende:
Was gisteravond aan het sporten bij Basic Fit. Nu had ik zelf mijn slotje vergeten, dus had mijn spullen in een open kluis achtergelaten. Natuurlijk nam ik alle waardevolle spullen mee. Mijn schoenen, jas en mijn sporttas zaten nog wel in dat kluisje.

Na een half uurtje trainen ging ik even terug de kleedkamer in en jawel hoor, één of andere schooier kon gewoon niet van mijn spullen af blijven en mijn kluis was leeg.

Nu was ik met name gefrustreerd om het idee dat er een klootzak rondliep met mijn spullen, niet zozeer dat ik mijn spullen kwijt was.

Vervolgens meldde ik dit natuurlijk bij de receptie en voor ik het wist was ik het volgend half uur CSI-style de bewakingsbeelden me de clubleider aan het bekijken.

En ja hoor, één somaliër die vrolijk met zijn matties EN met twee tassen en jassen naar buiten liep (die ik herkende uit duizenden).

Ik heb nu zijn naam, nummer en adres, en ik heb aangifte gedaan, maar het liefst wil ik hem gewoon met een Fok! knokploeg opzoeken, omdat mijn vertrouwen in het hele aangifte systeem niet helemaal 100% is :').

Tips? Langs gaan en zijn tanden bevrijden?

In before: Had je maar een slotje erop moeten gooien.
Knokploeg nodig hebben. :')

Ik zou gewoon solo gaan met mijn honkbalknuppel en iedereen die in dat huis is even knuppelen al mijn spullen krijgen en dat.
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 11:17:53 #62
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_165890896
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 11:20:29 #63
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_165890946
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 16:29 schreef GeerttreeG het volgende:
Ik heb nu zijn naam, nummer en adres, en ik heb aangifte gedaan, maar het liefst wil ik hem gewoon met een Fok! knokploeg opzoeken, omdat mijn vertrouwen in het hele aangifte systeem niet helemaal 100% is :').


I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')