abonnement Unibet Coolblue
pi_165507873
Het is over en uit tussen glamourkoppel Angelina Jolie (41) en Brad Pitt (52). Volgens de Amerikaanse entertainmentsite TMZ heeft Jolie de scheiding aangevraagd en vraagt ze de volle voogdij over hun zes kinderen.



http://www.ad.nl/show/ang(...)n-scheiden~a4106fa7/

De eerste berichten van een scheidingsaanvraag kwamen dinsdag 20 september in de media.

Vervolgens ging het gerucht dat Angelina een detective had ingehuurd om te controleren of Brad niet te close was met zijn tegenspeelster, maar al snel werd aangegeven dat het daar niet om ging, maar om de kinderen.

Team Brad zou stellen dat de claims van Angelina over zijn woedeprobleem nonsens zijn

En de volledige voogdij die Angelina eist kan ze volgens Team Brad vergeten.

Wegens het bezopen zowel verbaal als fysiek uit z'n dak vliegen tegen de kinderen terwijl ze in een vliegtuig zaten zou er onderzoek plaatsvinden naar het gedrag van Brad Pitt

Verder zou Angelina de lastercampagne zorgvuldig gepland hebben, en daarbij hulp hebben van haar eigen Greet Hofmans: Arminka Helic

[ Bericht 33% gewijzigd door Leandra op 23-09-2016 08:21:36 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_165507887
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2016 07:38 schreef Leandra het volgende:

[..]

Die vertrouwelinge die door Angelina ingehuurd is, is vergelijkbaar.
En ja, als een of andere gebedsgenezeres heel veel invloed op een staatshoofd heeft dan is dat absoluut iets negatiefs.
Aah oké, ik moet me er maar eens in verdiepen :+
(Véééér voor mijn tijd dit)
pi_165507992
Is zij pas 41? :o
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 september 2016 @ 08:31:35 #4
163650 Greys
pi_165508149
Brad en Marion zijn idd leuk samen. (Uit hun nieuwe film)

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_165508230
Als echtgenote lijkt Angelina mij al niet makkelijk maar als ex-vrouw kan je je maar beter bergen. :')
Als je haar iets flikt...
pi_165508267
Dat wijf is gewoon gestoord, en behoorlijk narcistisch. Soort grootheidswaanzin die je ook in figuren als Bono ziet. Wil de wereld verbeteren, maar wel erg veel herkenning en aandacht erbij krijgen.

Brad vond ik altijd al een wat simpeler figuur. Volgens mij wil die tussen films door gewoon chillen met een biertje en een jointje.
  Vis een optie? vrijdag 23 september 2016 @ 08:46:26 #7
70532 loveli
N
pi_165508274
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 08:00 schreef Aurelius het volgende:
Is zij pas 41? :o
Een kilo of 15 erbij zou geen kwaad kunnen, maar zo oud ziet ze er toch niet uit?
crap in = crap out
pi_165508687
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 08:46 schreef loveli het volgende:

[..]

Een kilo of 15 erbij zou geen kwaad kunnen, maar zo oud ziet ze er toch niet uit?
Ik dacht ook dat ze ongeveer even oud was als Brad, ergens rond de 50.
  vrijdag 23 september 2016 @ 09:28:14 #9
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_165508690
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 07:41 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Aah oké, ik moet me er maar eens in verdiepen :+
(Véééér voor mijn tijd dit)
Je had dan ook zo'n 70+ moeten zijn om de Greet Hofmansaffaire destijds enigszins bewust meegemaakt te hebben. :+
Toch even voor de duidelijkheid: dat ben ik ook niet! B-)

Waardoor ik er aan moest denken is omdat men zegt dat dit destijds bijna tot een echtscheiding heeft geleid tussen Juliana en Bernhard. Juul stond zo onder invloed van en was zo gehecht aan haar vriendin/adviseuse, dat ze haar verkoos boven haar echtgenoot. Althans, volgens de verhalen.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 september 2016 @ 09:31:25 #10
163650 Greys
pi_165508725
Ik vind Ansj niks maar ze ziet er helemaal niet veel ouder uit dan 41. Ja, als je een gruwelijke foto tevoorschijn tovert dan vast wel, maar als je googlet naar ongeshopte afbeeldingen van dit jaar is ze behoorlijk rimpelloos en ziet ze er prachtig uit. Er zijn vrouwen van 35 die er stukken ouder uitzien.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_165508731
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 september 2016 09:28 schreef Jane het volgende:

[..]

Je had dan ook zo'n 70+ moeten zijn om de Greet Hofmansaffaire destijds enigszins bewust meegemaakt te hebben. :+
Toch even voor de duidelijkheid: dat ben ik ook niet! B-)

Waardoor ik er aan moest denken is omdat men zegt dat dit destijds bijna tot een echtscheiding heeft geleid tussen Juliana en Bernhard. Juul stond zo onder invloed van en was zo gehecht aan haar vriendin/adviseuse, dat ze haar verkoos boven haar echtgenoot. Althans, volgens de verhalen.
Nee oké, maar ik heb nog nooit van dr gehoord. Wie weet was het 20 jaar terug nog actueler :+
  vrijdag 23 september 2016 @ 09:41:25 #12
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_165508832
Beter een Greet H. dan een Grigori R.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 23 september 2016 @ 09:43:16 #13
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_165508868
Gisteravond heb ik wat oude interviewtjes met en over Brad zitten kijken op YT en hij lijkt me inderdaad ongecompliceerd. Niet 'simpel' als in 'dom', maar relaxed en - zo op het oog - aardig, met behoorlijk wat zelfspot.

Ex-vriendinnetje Gwyneth Paltrow zegt zelfs dat hij 'te goed voor haar was' en dat haar vader het zo jammer vond dat ze uit elkaar gingen, omdat hij zo dol was op Brad.


En Angelina zelf vond hem niet zo lang geleden dus ook nog een 'wonderful father and a wonderful man'. Het is toch wel moeilijk voor te stellen dat zo iemand dan ineens in een monster verandert.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  vrijdag 23 september 2016 @ 09:55:22 #14
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_165509021
Volgens de Daily Mail ging het trouwens om onenigheid met hun 15-jarige zoon Maddox.

quote:
Brad Pitt got into an argument with his son Maddox last week on the family's flight home from France according to a source close to the actor and his estranged wife Angelina Jolie, which led to her decision to file for divorce.
The actor and his 15-year-old son were at odds for unknown reasons, but Pitt did not touch the teenager at any time claims the source.
The source went on to say that allegations of abuse against the actor, both verbal and physical, have been 'exaggerated or fabricated'.
http://www.dailymail.co.u(...)-private-flight.html

Een felle discussie met een puber. Je verwacht het niet. :')
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_165509055
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 september 2016 09:55 schreef Jane het volgende:
Volgens de Daily Mail ging het trouwens om onenigheid met hun 15-jarige zoon Maddox.
http://www.dailymail.co.u(...)-private-flight.html

Een felle discussie met een puber. Je verwacht het niet. :')
In je privé-jet...
pi_165509172
:o Greet-Gate :o
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Vis een optie? vrijdag 23 september 2016 @ 10:08:34 #17
70532 loveli
N
pi_165509187
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 september 2016 09:43 schreef Jane het volgende:
Het is toch wel moeilijk voor te stellen dat zo iemand dan ineens in een monster verandert.
Dat kun je bij zowat de helft van alle echtscheidingen over minimaal 1 van de partners zeggen.
crap in = crap out
  vrijdag 23 september 2016 @ 10:18:45 #18
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_165509347
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 10:08 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat kun je bij zowat de helft van alle echtscheidingen over minimaal 1 van de partners zeggen.
Hmmm, misschien, maar ik bedoel natuurlijk 'iemand die z'n kinderen mishandelt', wat nog wel wat anders is dan ruzie maken met je (ex-)partner.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 september 2016 @ 10:34:05 #19
163650 Greys
pi_165509595
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 10:08 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat kun je bij zowat de helft van alle echtscheidingen over minimaal 1 van de partners zeggen.
Maar dit ging volgens mij meer over dat Brad dan van eeuwige goedsul (aldus ex en ex-schoonvader) en vader van het jaar (aldus zijn nu nog vrouw nog niet te lang geleden) ineens in een kindmolesterende idioot veranderd zou moeten zijn. Kan ik me eigenlijk ook weinig bij voorstellen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_165510082
Zij is toch politica, geen paranormaal genezeres oid? Angelina schijnt ook de politiek in te willen.
pi_165510103
Een barones die in het House of Lords zit. Wat niet wil zeggen dat ze niet kierewiet is natuurlijk :+
  vrijdag 23 september 2016 @ 11:41:54 #22
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_165510869
Dit vond ik trouwens het leukste interview met Brad. Niet over een film, maar over zijn opvattingen.

Heeft verder niets met de scheiding te maken, maar hij komt toch over als een redelijk easy going iemand.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  vrijdag 23 september 2016 @ 12:09:16 #23
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_165511535
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2016 10:34 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar dit ging volgens mij meer over dat Brad dan van eeuwige goedsul (aldus ex en ex-schoonvader) en vader van het jaar (aldus zijn nu nog vrouw nog niet te lang geleden) ineens in een kindmolesterende idioot veranderd zou moeten zijn. Kan ik me eigenlijk ook weinig bij voorstellen.
De waarheid zal wel ergens in het midden liggen. Al vind ik het persoonlijk altijd verdacht als zaken die vanzelfsprekend zijn, extra benadrukt moeten worden in interviews/op Facebook/waar dan ook.
'We hebben een geweldige relatie en zijn echte soulmates' - lees: We maken ruzie over de kleinste dingen en vechten elkaar de tent uit.
'Hij/zij is een geweldige vader/moeder' - Partner bemoeit zich nauwelijks met de opvoeding, maar kan wel leuk voetballen met kind. En als hij/zij er is, is hij/zij te streng.
'Ze/hij is een geweldige moeder/vader'- Ouder focust zich volledig op kinderen, vergeet partner en is van de softe aanpak waardoor de boel ontspoort.
'Wij eten altijd gezond en dineren samen aan tafel' - Ja, een keer per week als er groot uitgepakt moet worden. De rest van de week kant-en-klaarmaaltijden waarbij de kinderen gescheiden van de ouders eten.
Etc.

Punt is: als het goed is, hoef je het niet te benadrukken, want het is vanzelfsprekend.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 23 september 2016 @ 12:51:01 #24
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_165512276
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 12:09 schreef Tinkepink het volgende:

Punt is: als het goed is, hoef je het niet te benadrukken, want het is vanzelfsprekend.
Mja, ja, maar hebben ze dat zoveel gedaan? Op een 'Sylvie en Raf'-achtige manier? Ik volg dit soort dingen nooit zo op de voet (de info die ik heb haal ik doorgaans uit SHO :P), dus ik weet het oprecht niet.

Ik doelde op dit fragmentje waarin Angie gevraagd werd hoe Brad is omgegaan met haar beslissing om haar borsten te laten verwijderen.
http://www.dailymail.co.u(...)-5728330993551850161

Staan ze het hier voor de bühne te benadrukken? Misschien wel hoor, maar op mij kwamen hun beide reacties vrij oprecht over.

Ik denk eigenlijk dat het er idd echt op neerkomt dat ze een verschillende kijk hebben op kinderen opvoeden en dat dat meer naar boven komt nu de kinderen wat ouder worden. Hun verschillende achtergrond zal er ook wel mee te maken hebben. Brad komt uit een 'gewoon' gezin, Angelina niet echt. Ik denk ook dat Brads ideeën over opvoeden waarschijnlijk meer aansluiten bij wat wij doorgaans normaal vinden dan die van Angelina, die blijkbaar vindt dat kinderen altijd in alles vrijgelaten moeten worden. Volgens 'de bronnen', dat wel ja.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_165512522
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2016 10:34 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar dit ging volgens mij meer over dat Brad dan van eeuwige goedsul (aldus ex en ex-schoonvader) en vader van het jaar (aldus zijn nu nog vrouw nog niet te lang geleden) ineens in een kindmolesterende idioot veranderd zou moeten zijn. Kan ik me eigenlijk ook weinig bij voorstellen.
En Jennifer heeft ook nooit een smerig woord over hem gezegd, ook al ging ie vreemd.
Tap tap tap
  † In Memoriam † vrijdag 23 september 2016 @ 13:52:26 #26
368283 ato
pi_165513510
Als je zo het verleden leest van Jolie was zij al vroeg op leeftijd een 'borderliner'.

Krassen, bloed delen met ex-echtgenoot 2 en naam van ex-echtgenoot 1 met eigen bloed op shirt schrijven.
Ik geloof dat het wel een lastige tante is.

Vroeger vond ik haar een mooie vrouw.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † vrijdag 23 september 2016 @ 14:08:42 #27
368283 ato
pi_165513842
Ik las dat Adele zo verdrietig was vanwege de scheiding en haar concert had opgedragen naar hun.

Valt mij een beetje tegen van d'r
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 september 2016 @ 14:59:51 #28
163650 Greys
pi_165515069
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 september 2016 11:41 schreef Jane het volgende:
Dit vond ik trouwens het leukste interview met Brad. Niet over een film, maar over zijn opvattingen.

Heeft verder niets met de scheiding te maken, maar hij komt toch over als een redelijk easy going iemand.
Het lijkt me idd een vrij 'normale' vader.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 september 2016 @ 15:02:30 #29
163650 Greys
pi_165515141
Ik gok dat Ansj hem al veel langer zat was als echtgenoot en als hij nu een keer een flinke aanvaring met PuberPax heeft gehad ze dat aangrijpt als reden om te willen scheiden zonder zelf als loeder over te willen komen.

Maar goed, welke ouder heeft er niet een keer schreeuwende ruzie met een puber. Dan kan zelfs de rustigste vader een keer flink uit zijn slof schieten. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 23 september 2016 @ 15:41:19 #30
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_165516049
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 14:08 schreef ato het volgende:
Ik las dat Adele zo verdrietig was vanwege de scheiding en haar concert had opgedragen naar hun.

Valt mij een beetje tegen van d'r
Joh, die kletst heel wat af tussen de nummers door en dit was toevallig actueel en ze was in de VS.

En het is 'opgedragen aan hen'.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 23 september 2016 @ 16:26:39 #31
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_165517261
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2016 15:02 schreef Greys het volgende:
Ik gok dat Ansj hem al veel langer zat was als echtgenoot

Of pas sinds ze in haar vroegtijdige overgang gekomen is. Als ik dit interview zie, van nog geen jaar geleden waarin ze er over praten (ze voelt zich anders, haar emoties zijn anders), zou ik het wel zielig vinden als dat de (onderliggende) oorzaak is.

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  vrijdag 23 september 2016 @ 16:58:28 #32
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_165517954
De tijdlijn hoeven we in ieder geval niet meer zelf in elkaar te draaien. B-)

quote:
SEPT. 14: The entire Pitt-Jolie family land in Minnesota on trip home from France just before 8pm, where Brad is reportedly seen 'wasted' and yelling on the tarmac, at one point trying to drive off in a fuel truck. The plane then continues on to Los Angeles with Pitt back on-board, and soon after landing an individual contacts the L.A. County Dept. of Children and Family Service to anonymously report that Pitt was 'verbally abusive and physical' with the children on the flight.
SEPT. 15: The official separation date listed by Jolie on divorce documents.
SEPT. 15 - 18: Jolie goes behind Pitt's back and rents a home in Malibu before filing divorce papers a source close to the couple tells DailyMail.com.
SEPT. 17 - 18: Jolie sits Pitt down and tells him she plans to file for divorce. He begs her to wait and promises to undergo more counselling.
SEPT. 18: Jolie's brother is seen watching the couple's biological children - 10-year-old Shiloh and 8-year-old twins Knox and Vivienne - at a Los Angeles park.
SEPT. 19: Jolie files for divorce in a Los Angeles court, citing irreconcilable differences.
SEPT. 20: News of the divorce breaks, along with false reports that Pitt's Allied costar Marion Cotillard had an affair with the actor, which caused the split. Both Jolie and Pitt say in statements that their children are their primary concern at this time and ask for privacy.
SEPT. 21: Cotillard releases a statement on Instagram saying that she has never had any sort of relationship with Pitt while also confirming rumors that she and her actor partner Guillaume Canet are expecting their second child.
SEPT. 21: Moving vans are seen coming and going from the Pitt-Jolie compound in the Hollywood Hills.
SEPT. 22: News breaks that Pitt is being investigated by the FBI and the LA County Department of Children and Family Services after a confrontation with son Maddox on the plane.
SEPT. 22: Police are seen arriving at the Pitt-Jolie compound, where Pitt is believed to be staying alone.
http://www.dailymail.co.u(...)ght-private-jet.html
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_165518092
Op nu.nl staat dat maddox tussen Brad en Angelina is gesprongen tijdens een ruzie. (Kan ff niet copy pasten)
  vrijdag 23 september 2016 @ 17:14:09 #34
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_165518264
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 september 2016 16:58 schreef Jane het volgende:
De tijdlijn hoeven we in ieder geval niet meer zelf in elkaar te draaien. B-)

[..]

http://www.dailymail.co.u(...)ght-private-jet.html
Ik vanmorgen in de vroegte helemaal m'n laptop opgestart om de OP te updaten, had ik gewoon een paar uur moeten wachten en een copy en paste van de Daily Mail kunnen doen :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_165518502
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2016 17:14 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik vanmorgen in de vroegte helemaal m'n laptop opgestart om de OP te updaten, had ik gewoon een paar uur moeten wachten en een copy en paste van de Daily Mail kunnen doen :')
Misschien hebben zij de jouwe wel gewoon gekopieerd :o
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 23 september 2016 @ 17:31:54 #36
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_165518555
Zielig en grappig tegelijk.

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_165518764
quote:
11s.gif Op vrijdag 23 september 2016 17:31 schreef Jane het volgende:
Zielig en grappig tegelijk.

[ afbeelding ]
ik vind hem leuk.
Maar gewoon treinkaartje naar A'dam kan ook toch? Volgens mij heeft hij hier ook een woning
  roze vrijdag 23 september 2016 @ 17:45:44 #38
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_165518782
Jeetje. Volgens mij gaan we hier nog genoeg over lezen.
Your beauty never ever scared me.
  † In Memoriam † vrijdag 23 september 2016 @ 18:11:01 #39
368283 ato
pi_165519264
Buiten dat wie er ook schuld heeft, vind ik het triest voor de kinderen om tussen zo'n vechtscheiding te zitten.

Ook als er weer alcohol bij komt kijken, denk ik wat een gif kan het ook zijn voor sommige mensen.
Ik spuug er zelf ook niet in hoor..maar ik verafschuw mensen die bij alcohol een ander persoonlijkheid krijgen.
Life can be a bitch, so like it..
pi_165519476
#team Jennifer O+ *O*
  vrijdag 23 september 2016 @ 20:06:50 #41
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_165521684
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 18:11 schreef ato het volgende:
Buiten dat wie er ook schuld heeft, vind ik het triest voor de kinderen om tussen zo'n vechtscheiding te zitten.

Ook als er weer alcohol bij komt kijken, denk ik wat een gif kan het ook zijn voor sommige mensen.
Ik spuug er zelf ook niet in hoor..maar ik verafschuw mensen die bij alcohol een ander persoonlijkheid krijgen.
Het is eigenlijk nog veel triester als ze onderling helemaal niet zo'n vechtscheiding hebben maar de media zoveel shit bedenkt dat dat nog veel meer effect heeft.
Die kinderen zijn tussen de 8 en 15 hè, die krijgen al die verzonnen nonsens ook mee.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 23 september 2016 @ 20:08:12 #42
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_165521715
quote:
15s.gif Op vrijdag 23 september 2016 16:26 schreef Jane het volgende:

[..]

Of pas sinds ze in haar vroegtijdige overgang gekomen is. Als ik dit interview zie, van nog geen jaar geleden waarin ze er over praten (ze voelt zich anders, haar emoties zijn anders), zou ik het wel zielig vinden als dat de (onderliggende) oorzaak is.

Dat zou me niet eens verbazen, als ze daardoor hormonster is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † vrijdag 23 september 2016 @ 21:12:46 #43
37843 lady-wrb
kortaf
pi_165523725
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2016 20:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het is eigenlijk nog veel triester als ze onderling helemaal niet zo'n vechtscheiding hebben maar de media zoveel shit bedenkt dat dat nog veel meer effect heeft.
Die kinderen zijn tussen de 8 en 15 hè, die krijgen al die verzonnen nonsens ook mee.
Dit.

Ik koop het ook nog niet. Pas als ze het zelf roepen of twitteren.

Het is het moment om te kunnen cashen, die kans laten grote bladen niet liggen hoor :N
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  vrijdag 23 september 2016 @ 22:05:19 #45
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_165524879
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2016 20:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het is eigenlijk nog veel triester als ze onderling helemaal niet zo'n vechtscheiding hebben maar de media zoveel shit bedenkt dat dat nog veel meer effect heeft.
Die kinderen zijn tussen de 8 en 15 hè, die krijgen al die verzonnen nonsens ook mee.
Er wordt ongetwijfeld heel veel bij verzonnen en krijgen de kinderen idd waarschijnlijk ook mee, wat natuurlijk vreselijk is.

Dat Angie echter in haar eentje physical custody wil, is wel een teken dat het niet heel vriendschappelijk zal verlopen, vrees ik. Is natuurlijk ook precies de reden dat er nu zulke wilde verhalen rond gaan.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 september 2016 @ 22:35:48 #46
163650 Greys
pi_165525632
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 september 2016 22:05 schreef Jane het volgende:

[..]

Er wordt ongetwijfeld heel veel bij verzonnen en krijgen de kinderen idd waarschijnlijk ook mee, wat natuurlijk vreselijk is.

Dat Angie echter in haar eentje physical custody wil, is wel een teken dat het niet heel vriendschappelijk zal verlopen, vrees ik. Is natuurlijk ook precies de reden dat er nu zulke wilde verhalen rond gaan.
Jup, dat doe je niet als je op zich nog prima met je aanstaande ex door een deur kunt lijkt me.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_165525778
Als de druppel een ruzie is met die zoon van 15 lijkt me dat voor die jongen echt drama.
Kinderen denken al vaak dat zij de schuld zijn en nu kan die jongen helemaal dat idee krijgen.

Lijkt me sowieso voor die kinderen lastig als de scheiding ook nog eens uitgebreid in de media komt. Maakt het nog traumatischer volgens mij.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  vrijdag 23 september 2016 @ 22:56:49 #48
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_165526141
Voorzichtig #teambrad
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  zaterdag 24 september 2016 @ 00:42:14 #49
264694 blanket
its human nature
pi_165528630
Ik ken die 2 natuurlijk helemaal niet. Alleen van wat je ziet in interviews. Maar ze leken mij tot voor kort erg gelukkig met elkaar. Er moet haast wel iets heftigs gebeurd zijn als Jolie zo'n scheiding aanvraag doet. Zeker met alleen bezoekrecht voor Pitt.
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.
  † In Memoriam † zaterdag 24 september 2016 @ 12:27:37 #50
368283 ato
pi_165533249
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 14:08 schreef ato het volgende:
Ik las dat Adele zo verdrietig was vanwege de scheiding en haar concert had opgedragen naar hun.

Valt mij een beetje tegen van d'r
Zij kwam er op terug en zei al dat het een grapje was.
Ik dacht al, ik HD haar hoog ingeschat.
Life can be a bitch, so like it..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')