abonnement Unibet Coolblue
pi_165522080
Ugh, ik vond Kraantje eerst erg leuk, maar nu hij vrienden met JayJay blijkt te zijn vind ik het een vreselijke etter. Vind het sowieso niet heel erg leuke deelnemers dit jaar. Team met de macho's en de aanstellerige Chloe kan ik helemaal uitkotsen haha. Vind Bartho het leukst, maar die gaat het sowieso niet lang volhouden als ze de proeven blijven verliezen helaas ;( Jessie gaat nog wel, maar die Anna lijkt me echt een achterbakse bitch die heel goed weet hoe ze mensen moet bespelen met haar lieve gezichtje. :P
pi_165524856
Eigenlijk schandalig dat hun ga ik vanuit gewoon al het drinkwater krijgen wat ze maar willen, want ik zie ze nooit distilleren, had ze desnoods een kant en klare distilleer installatie gegeven die ze alleen maar hoefde te vullen en op een vuurtje te zetten..

En volgens mij hebben ze daar ook gewoon ergens een schijthuis staan, want daar hoor je ook nooit iemand over.

En ze krijgen zonnebrandcrème, met name vorig seizoen was er een fragment waar je gewoon een dikke niet uitgesmeerde laag op de rug zag zitten.
pi_165525435
Volgens mij las ik laatst ergens een bericht dat opnames voor de proef regelmatig stilgelegd moesten worden omdat een deelnemer in de oceaan zat te schijten. Was een of ander interview met Dennis ofzo. Dus betwijfel of ze daar een toilet hebben.
pi_165525835
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 22:28 schreef SLP_ het volgende:
Volgens mij las ik laatst ergens een bericht dat opnames voor de proef regelmatig stilgelegd moesten worden omdat een deelnemer in de oceaan zat te schijten. Was een of ander interview met Dennis ofzo. Dus betwijfel of ze daar een toilet hebben.
Waarom laten ze dat niet zie dan, of iig dat we er wat van mee krijgen dat ze ergens in de bosjes schijten ofzo. ik hoef het daadwerkelijk schijten niet te zien.. en hoezo gaan ze tijdens de proef zitten schijten? (schijterij?), dat doen ze op de olympische spelen toch ook niet.
pi_165526055
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 22:43 schreef Skunk-m het volgende:

[..]

Waarom laten ze dat niet zie dan, of iig dat we er wat van mee krijgen dat ze ergens in de bosjes schijten ofzo. ik hoef het daadwerkelijk schijten niet te zien.. en hoezo gaan ze tijdens de proef zitten schijten? (schijterij?), dat doen ze op de olympische spelen toch ook niet.
Vorig seizoen vroeg Sander (van campinglife) toen hij op dat loserseiland kwam wel of er al ergens een toilet gemaakt was. Ik denk dat het er niet veel over gaat omdat het niet boeiend is en de deelnemers ook recht hebben op wat privacy.

En die zonnebrand, als deelnemers in de toekomst huidkanker krijgen is dat ook geen goed nieuws voor RTL.
pi_165526346
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 22:43 schreef Skunk-m het volgende:

[..]

Waarom laten ze dat niet zie dan, of iig dat we er wat van mee krijgen dat ze ergens in de bosjes schijten ofzo. ik hoef het daadwerkelijk schijten niet te zien.. en hoezo gaan ze tijdens de proef zitten schijten? (schijterij?), dat doen ze op de olympische spelen toch ook niet.
Tijdens de laatste OS was er een hardloper die zichzelf had ondergescheten, was geen mooi gezicht.
  vrijdag 23 september 2016 @ 23:07:52 #132
403253 Meke
after all this time? always.
pi_165526465
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 22:54 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Vorig seizoen vroeg Sander (van campinglife) toen hij op dat loserseiland kwam wel of er al ergens een toilet gemaakt was. Ik denk dat het er niet veel over gaat omdat het niet boeiend is en de deelnemers ook recht hebben op wat privacy.

En die zonnebrand, als deelnemers in de toekomst huidkanker krijgen is dat ook geen goed nieuws voor RTL.
Viel KWF ook al op :
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_165526480
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 22:54 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Vorig seizoen vroeg Sander (van campinglife) toen hij op dat loserseiland kwam wel of er al ergens een toilet gemaakt was. Ik denk dat het er niet veel over gaat omdat het niet boeiend is en de deelnemers ook recht hebben op wat privacy.

En die zonnebrand, als deelnemers in de toekomst huidkanker krijgen is dat ook geen goed nieuws voor RTL.
Dat van Sander was volgens de meeste users hier een grapje, het zou kunnen. Wat ik hoor uit de interviews van de laatste jaren is dat er geen toiletten zijn, ik twijfel eraan maar zeker weten doe ik niet. Het is wel opvallend dat er sinds een jaar of 5 amper nog over gesproken word.

En ze krijgen inderdaad zonnebrand Creme, jammer dat berthie het weigert te gebruiken.
pi_165526625
Het is allemaal inderdaad wat minder hardcore dan vroeger. Dat is al een aantal jaren aan de gang en als je je daar bij neer kunt leggen is het nog steeds leuk om te kijken.
pi_165526695
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 september 2016 23:07 schreef Meke het volgende:

[..]

Viel KWF ook al op :
Ik vind dat eerlijk gezegd een beetje overdreven, het is niet dat als je een keer goed verbrand je gelijk kanker krijgt. Berthie lijk me niet het type dat elk jaar 5 weken aan de Spaans Costa ligt bruin te bakken.
pi_165526732
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2016 23:15 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Ik vind dat eerlijk gezegd een beetje overdreven, het is niet dat als je een keer goed verbrand je gelijk kanker krijgt. Berthie lijk me niet het type dat elk jaar 5 weken aan de Spaans Costa ligt bruin te bakken.
Ook in de Nederlandse zon kan je al huidkanker krijgen. Vooral in de ochtend/middag in de zomer.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 september 2016 @ 23:45:24 #137
163650 Greys
pi_165527452
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2016 23:08 schreef 44rdbei het volgende:

En ze krijgen inderdaad zonnebrand Creme, jammer dat berthie het weigert te gebruiken.
Heeft ze dat gezegd? Of is ze gewoon de eerste drie uur op dat eiland vergeten te smeren in alle nieuwigheidsopwinding en is daar het verbranden van en gebruikt ze het nu gewoon? :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 24 september 2016 @ 09:25:51 #138
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_165530847
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 22:54 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Vorig seizoen vroeg Sander (van campinglife) toen hij op dat loserseiland kwam wel of er al ergens een toilet gemaakt was. Ik denk dat het er niet veel over gaat omdat het niet boeiend is en de deelnemers ook recht hebben op wat privacy.

En die zonnebrand, als deelnemers in de toekomst huidkanker krijgen is dat ook geen goed nieuws voor RTL.
nu op zapp live lex aan het woord. Hij zegt dat iedereen in de zee poept. En dan met zn handen de poep uit het water haalt en op het strand in een kuiltje gooit. De presentator zei dat je dan over het hele strand van die kuiltjes hebt, maar lex zei dat het allemaal snel zakt en dat er onder het eiland een soort riool was aangelegd.
pi_165530867
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2016 09:25 schreef Marrije het volgende:

[..]

nu op zapp live lex aan het woord. Hij zegt dat iedereen in de zee poept. En dan met zn handen de poep uit het water haalt en op het strand in een kuiltje gooit.
aahhh neee gadver MI!
  zaterdag 24 september 2016 @ 09:32:04 #140
92279 N.icka
Windforce 11
pi_165530889
Waarom niet in een kuiltje poepen maar in de zee en dat dan er uithalen met je handen ?

Kan je het ook niet gewoon laten wegdrijven ?
  zaterdag 24 september 2016 @ 10:44:24 #141
403253 Meke
after all this time? always.
pi_165531761
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 09:32 schreef N.icka het volgende:
Waarom niet in een kuiltje poepen maar in de zee en dat dan er uithalen met je handen ?

Kan je het ook niet gewoon laten wegdrijven ?
Ja lijkt mij ook :?

En in dit geval zou ik het op het strand van het andere team begraven trouwens :D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_165531912
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 23:12 schreef 44rdbei het volgende:
Het is allemaal inderdaad wat minder hardcore dan vroeger. Dat is al een aantal jaren aan de gang en als je je daar bij neer kunt leggen is het nog steeds leuk om te kijken.
Vind je? Ik herinner mij nog de eerste EPDR met totaal onbekende deelnemers (geen BNérs) en de serie was leuk en de kijkcijfers waren hoog. Het programma is gedevalueerd de dag dat men begon BN'ers binnen te halen alleen maar omdat men dacht dat dit voor nog hogere kijkcijfers zou zorgen. Nee,dus. Integendeel.

:') _O- Welk deel van "dit programma is allang opgenomen,ingeblikt en de deelnemers zitten allang droog thuis", heb je gemist...

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 24-09-2016 10:57:52 ]
pi_165532052
quote:
3s.gif Op zaterdag 24 september 2016 10:55 schreef Iwanius het volgende:

[..] Het programma is gedevalueerd de dag dat men begon BN'ers binnen te halen alleen maar omdat men dacht dat dit voor nog hogere kijkcijfers zou zorgen. Nee,dus. Integendeel.
Het vervelende is dat de BN-er seizoenen meer dan het dubbele aantal kijkers trekt dan de versies met onbekenden :{
pi_165533069
quote:
3s.gif Op zaterdag 24 september 2016 10:55 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Vind je? Ik herinner mij nog de eerste EPDR met totaal onbekende deelnemers (geen BNérs) en de serie was leuk en de kijkcijfers waren hoog. Het programma is gedevalueerd de dag dat men begon BN'ers binnen te halen alleen maar omdat men dacht dat dit voor nog hogere kijkcijfers zou zorgen. Nee,dus. Integendeel.

Ja, als ik het niet meer leuk vond waarom zou ik dan nog kijken? Tuurlijk was het vroeger beter maar je kan er niet zoveel aan veranderen. Het enige moment dat ik getwijfeld heb om te stoppen met kijken was karaoke avond, dat was het diepte punt.
  zaterdag 24 september 2016 @ 12:17:11 #145
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_165533089
quote:
3s.gif Op zaterdag 24 september 2016 10:55 schreef Iwanius het volgende:

:') _O- Welk deel van "dit programma is allang opgenomen,ingeblikt en de deelnemers zitten allang droog thuis", heb je gemist...
Welk deel van 'free publicity' en 'het ijzer smeden als het heet is' heb jij gemist?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Redactie Sport zondag 25 september 2016 @ 00:41:44 #146
274204 crew  Mexicanobakker
pi_165545703
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 20:27 schreef SLP_ het volgende:
Ugh, ik vond Kraantje eerst erg leuk, maar nu hij vrienden met JayJay blijkt te zijn vind ik het een vreselijke etter. Vind het sowieso niet heel erg leuke deelnemers dit jaar. Team met de macho's en de aanstellerige Chloe kan ik helemaal uitkotsen haha. Vind Bartho het leukst, maar die gaat het sowieso niet lang volhouden als ze de proeven blijven verliezen helaas ;( Jessie gaat nog wel, maar die Anna lijkt me echt een achterbakse bitch die heel goed weet hoe ze mensen moet bespelen met haar lieve gezichtje. :P
Ik vind eigenlijk alleen Thomas Dekker wel een BAAS. Kraan mag ik ook wel maar ik heb geen zin in Freddy/Kay 2.0

Overigens, wat een onzinproef :') We hadden net zo goed een muntje op kunnen gooien. Dat schieten was puur willekeur

Oh en tactisch dom gespeeld door Lex.

[ Bericht 1% gewijzigd door Mexicanobakker op 25-09-2016 01:11:03 ]
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  † In Memoriam † zondag 25 september 2016 @ 01:40:23 #147
368283 ato
pi_165546505
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 09:10 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Op Elle inderdaad.
Want er waren er 6 op Anna: de 3 van Elle en de 3 van Bartho.
Vandaar dat in de preview Elle ook zegt dat Lex haar verraden heeft.
Ok, zij hadden dus eigen stem en nogmaals extra 2 stemmen.
Life can be a bitch, so like it..
  zondag 25 september 2016 @ 13:16:03 #148
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_165551895
Gisteren helemaal vergeten om te kijken. :{
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_165553058
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 13:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gisteren helemaal vergeten om te kijken. :{
Online terugkijken toch..
pi_165561033
Even teruggekeken, jammerlijke proef, weer hetzelfde concept als de vorige. Ik wil dingen met vuur maken, evenwicht, vissen fileren etc.

Geen combo brute kracht en geluk de hele tijd.
Even a broken clock is right twice a day.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')