abonnement Unibet Coolblue
pi_166100180
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 22:12 schreef Drieklank het volgende:
Nee. Deze vond minder. De echte Trump is komischer met 'grab her by the pussy' dan Mr. Garrison met 'stick my finger in her asshole.' Daar hadden ze iets leukers mee kunnen doen.

Ook jammer dat Geralt zich zo makkelijk verraadt aan Kyle.

Trolltrace/Denemarken vind ik niet grappig.

Kylo Ren is cool.

[..]

Het is niet zo zichtbaar als jij schetst, maar de toekomstige president van Amerika en dus een van de grote leiders in de wereld belachelijk maken is wel een big deal. Als je in Nederland iets verkeerd zegt over de koning, dan ga je de gevangenis in. Het feit dat je toch iemand als Trump of Hilary zo publiekelijk mag beledigen is een enorme wist voor de vrijheid van meningsuiting.
En toch durven ze het blijkbaar niet aan om Putin er in te gooien :D
Obama hebben ze ook wel voor gek gezet, Bush werd afgebeeld als een schijtende eend.

Ik vind het alles meevallen, misschien ook wel omdat ''we'' hier in NL de verkiezingen niet zo serieus nemen.
  Moderator vrijdag 21 oktober 2016 @ 08:29:44 #202
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_166100487
Poetin boeit niemand man, dat heeft niets met durven te maken

is wel een keer langs geweest trouwens
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_166100594
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 05:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik verbaasde me erover hoe recent de aflevering was mbt Trump en zijn uitspraken over de uitslag.
Ja net zo recent als de aflevering 8 jaar geleden toen Obama de verkiezingen won maar daar hadden ze 2 versies voor, ook 1 met McCain als winnaar.

Snap daarom de opmerkingen hier ook niet dat SP volgens sommigen nog maar kort zo actueel is, buiten de eerste 4/5 seizoenen zijn ze eigenlijk altijd actueel en volgens mij zelfs ook af en toe wel in de eerste seizoenen.
pi_166100608
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 08:29 schreef sp3c het volgende:

is wel een keer langs geweest trouwens
2x zelfs, pinewood derby en free willzyx
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 09:42:56 #205
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_166101236
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 08:43 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ja net zo recent als de aflevering 8 jaar geleden toen Obama de verkiezingen won maar daar hadden ze 2 versies voor, ook 1 met McCain als winnaar.

Snap daarom de opmerkingen hier ook niet dat SP volgens sommigen nog maar kort zo actueel is, buiten de eerste 4/5 seizoenen zijn ze eigenlijk altijd actueel en volgens mij zelfs ook af en toe wel in de eerste seizoenen.
Ze hadden helemaal niet twee versies toen. Dat was een gok.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_166101299
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 09:42 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ze hadden helemaal niet twee versies toen. Dat was een gok.
oh ja is ook zo, de mcCain versie vonden ze te lastig maar ja het blijft een voorbeeld dat SP al tijden zeer actueel is, deze aflevering was ook pas klaar de ochtend voor uitzending.
pi_166103550
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 08:45 schreef Chewie het volgende:

[..]

2x zelfs, pinewood derby en free willzyx
Ik kan me geen Putin herinneren, wel dat het over Rusland in het algemeen ging.
pi_166104257
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 11:56 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ik kan me geen Putin herinneren, wel dat het over Rusland in het algemeen ging.
In pinewood derby zit hij o.a. bij dat telefonische overleg over wat ze met Finland moeten doen want die wou de boel verklikken.

In freewilzyx bellen ze Putin om een vlucht naar de maan te boeken maar die vraagt 20 miljoen en dat is te veel.
  Moderator vrijdag 21 oktober 2016 @ 12:44:53 #209
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_166104338
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 11:56 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ik kan me geen Putin herinneren, wel dat het over Rusland in het algemeen ging.
http://southpark.cc.com/clips/155139/russias-price

denken dat Southpark niet durft = :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_166104343
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 08:43 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ja net zo recent als de aflevering 8 jaar geleden toen Obama de verkiezingen won maar daar hadden ze 2 versies voor, ook 1 met McCain als winnaar.

Snap daarom de opmerkingen hier ook niet dat SP volgens sommigen nog maar kort zo actueel is, buiten de eerste 4/5 seizoenen zijn ze eigenlijk altijd actueel en volgens mij zelfs ook af en toe wel in de eerste seizoenen.
https://en.wikipedia.org/(...)le:Elianandkenny.jpg
Seizoen 4 :D
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
pi_166107503
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 12:40 schreef Chewie het volgende:

[..]

In pinewood derby zit hij o.a. bij dat telefonische overleg over wat ze met Finland moeten doen want die wou de boel verklikken.

In freewilzyx bellen ze Putin om een vlucht naar de maan te boeken maar die vraagt 20 miljoen en dat is te veel.
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 12:44 schreef sp3c het volgende:

[..]

http://southpark.cc.com/clips/155139/russias-price

denken dat Southpark niet durft = :')
Thanks, is me nooit opgevallen.

Is er sowieso wel een onderwerp waar M&T zich niet aan durven te branden?
  Moderator vrijdag 21 oktober 2016 @ 15:58:50 #212
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_166107547
denk dat ze alles wel gehad hebben inmiddels
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_166107564
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 15:56 schreef Poesopstokje het volgende:

Is er sowieso wel een onderwerp waar M&T zich niet aan durven te branden?
Zijn er eigenlijk nog onderwerpen die ze niet behandeld hebben?

Nou ja Mohamed zullen ze waarschijnlijk niet nog een keer doen na de 200 rel maar dat is niet omdat M&T zich er niet aan durven branden maar omdat CC dat niet durft.

Wel bijzonder trouwens dat er totaal geen ophef was toen Mohamed werd getoond bij de Super best friends en jaren later het opeens zo'n probleem was.
  maandag 24 oktober 2016 @ 09:31:46 #214
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_166166274
Een nieuwe week, en dus een nieuwe aflevering. We gaan weer vrolijk verder...
quote:
Episode 2006 “Fort Collins” Press Release
MEMBERBERRIES ARE ON THE RUN

The Presidential election is only two weeks away and Garrison is still hiding out in Colorado.
Everyone freaks out when an entire city in Colorado gets hacked. Gerald faces ruin if his complete history of internet activity becomes public. Memberberries are afraid for their lives and Cartman starts to realize the future is in jeopardy.
You know, I've learned something today
pi_166166411
Maar Gerald is advocaat. Hij kan zichzelf verdedigen met de Chewbacca defense. Bij de wee:

pi_166203291
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 22:12 schreef Drieklank het volgende:
Nee. Deze vond minder. De echte Trump is komischer met 'grab her by the pussy' dan Mr. Garrison met 'stick my finger in her asshole.' Daar hadden ze iets leukers mee kunnen doen.

Ook jammer dat Geralt zich zo makkelijk verraadt aan Kyle.

Trolltrace/Denemarken vind ik niet grappig.

Kylo Ren is cool.

[..]

Het is niet zo zichtbaar als jij schetst, maar de toekomstige president van Amerika en dus een van de grote leiders in de wereld belachelijk maken is wel een big deal. Als je in Nederland iets verkeerd zegt over de koning, dan ga je de gevangenis in. Het feit dat je toch iemand als Trump of Hilary zo publiekelijk mag beledigen is een enorme wist voor de vrijheid van meningsuiting.
Wat een onzin. Niet alleen het dik gedrukte trouwens.. of ik begrijp je verkeerd. wat bedoel je precies met "big deal"? want buiten beschouwing latende dat deze 2 zichzelf vooral belachelijk maken. Verder worden ze in alle nieuws/opinie/comedieshows maximaal aangepakt.
Het vergelijk met Wimlex of het koningshuis gaat ook nog eens helemaal mank. Een (minister-)president is een volksvertegenwoordiger, weggezet door het volk. In Nederland wordt Rutte, en wat te denken van Balkende, aan de lopende band aangevallen, gepersifleerd, belachelijk gemaakt. Wat zeg ik, dat geldt ook voor alle leden van het koningshuis. Dus waar heb je het over?
pi_166210366
De subtiele hints van Cartman als 'terraform Mars' krijgen in de komende ep een duidelijker vervolg. Cartman is de enige die niet in het verleden blijft hangen (memberberries) en vooruit wil. Dat betekent dat we als mensheid de volgende stap moeten zetten. Dat is, zoals onze profeet Elon Musk beweert, het koloniseren van Mars. _O_
gr gr
pi_166214036
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 07:28 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

M Scott Tenormann?
_O_
pi_166214509
Wanneer is de nieuwe aflevering ? :P
pi_166214720
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 11:07 schreef Redbullkid het volgende:
Wanneer is de nieuwe aflevering ? :P
Vanavond
pi_166215371
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 11:21 schreef bamibij het volgende:

[..]

Vanavond
Awesomeee
pi_166215915
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 21:06 schreef StEfAn1980 het volgende:

[..]

Wat een onzin. Niet alleen het dik gedrukte trouwens.. of ik begrijp je verkeerd. wat bedoel je precies met "big deal"? want buiten beschouwing latende dat deze 2 zichzelf vooral belachelijk maken. Verder worden ze in alle nieuws/opinie/comedieshows maximaal aangepakt.
Het vergelijk met Wimlex of het koningshuis gaat ook nog eens helemaal mank. Een (minister-)president is een volksvertegenwoordiger, weggezet door het volk. In Nederland wordt Rutte, en wat te denken van Balkende, aan de lopende band aangevallen, gepersifleerd, belachelijk gemaakt. Wat zeg ik, dat geldt ook voor alle leden van het koningshuis. Dus waar heb je het over?
Ik heb het hier over:

http://www.nu.nl/binnenla(...)illem-alexander.html
pi_166234099
Niemand lach in een deuk toen Cartman en Heidi hun fluistermomentje hadden voor de hele school?
Ik kwam in ieder geval niet meer bij.

Ik vraag mij alleen af of hun relatie een beetje John & Yoko moet voorstellen.
En gaat Kyle nog weten wie zijn vader is?

[ Bericht 6% gewijzigd door CynicusRomanticusRob op 27-10-2016 01:43:37 ]
pi_166234170
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 15:58 schreef sp3c het volgende:
denk dat ze alles wel gehad hebben inmiddels
Zou je denken... Ik mis de corrupte Clintons nog inclusief corrupte media.
pi_166235448
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 01:34 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

En gaat Kyle nog weten wie zijn vader is?
In de aankondiging van aanstaande aflevering staat dat Geralds identiteit uitlekt ja
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')