Hmm, jammer. Want hier schuilt natuurlijk wel het gevaar in dat je per ongeluk toch update.quote:Op woensdag 28 september 2016 23:39 schreef Eric_Cantona het volgende:
Die app-update kun je niet uitzetten inderdaad.
Heb jij het nou over de postnl app of internationalparceltracking? Bij de PostNL app kan ik idd het nummer invoeren en postcode, maar hij geeft dan aan dat dit een ongeldig nummer is en ik heb geen optie om hem toe te voegen.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:44 schreef igi0n het volgende:
[..]
QR Code? Ik pak gewoon de RR/RS/RT/Rwhatever code, plak die erin + postcode en klik op zending toevoegen. Als die code dan ooit een 3S code krijg toegewezen wordt die automatisch toegevoegd.
Zodra je de app opent, zal 't om een app-update gaan. Zodra je de cam in de app opent is 't een cam-update. Die 2e moet je niet hebben. Als je 't cam-beeld hebt, zie je als 't goed is rechtsboven ook 'n rood bolletje als je 'n cam-update hebt (die je dus beter niet kunt doen).quote:Op woensdag 28 september 2016 23:46 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Hmm, jammer. Want hier schuilt natuurlijk wel het gevaar in dat je per ongeluk toch update.
Want ging het daar nou om de app of om de camera die om een update vraagt?
Op zich is deze firmware erop zetten niet zo heel veel werk maar toch...
Is je PostNL app wel up to date? Ik kan ook gewoon buitenlandse trackingnummers opslaan, ook al vindt ie in eerste instantie niks. Vroeger kon het niet en kreeg je de melding die jij noemt.quote:Op donderdag 29 september 2016 06:34 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Heb jij het nou over de postnl app of internationalparceltracking? Bij de PostNL app kan ik idd het nummer invoeren en postcode, maar hij geeft dan aan dat dit een ongeldig nummer is en ik heb geen optie om hem toe te voegen.
Tot op heden kan ik dus alleen Aliexpress en 17track gebruiken.
Ik kijken op de tracking:quote:Dear XXXX,
Congratulations! According to the data from the carrier, your order (PO# 3xxxxxx8) has been delivered successfully.
Please take a moment to complete the transaction by clicking "Order has been received" on Active Orders - Shipped Orders . It will authorize us to pay the seller.
After receiving this email, if you are anyhow unsatisfied with the item or the transaction itself (e.g. you haven't received the item), you need to apply for a Return&Refund in your DHgate account within 5 days. Otherwise, we will release the payment to the seller after 5 days and this transaction will be closed.
Ah, duidelijk. Maar de app zélf updaten mag/kan wel?quote:Op donderdag 29 september 2016 09:01 schreef Eric_Cantona het volgende:
Zodra je de app opent, zal 't om een app-update gaan. Zodra je de cam in de app opent is 't een cam-update. Die 2e moet je niet hebben. Als je 't cam-beeld hebt, zie je als 't goed is rechtsboven ook 'n rood bolletje als je 'n cam-update hebt (die je dus beter niet kunt doen).
PostNL app, maar internationalparceltracking zit daar bij ingebakken.quote:Op donderdag 29 september 2016 06:34 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Heb jij het nou over de postnl app of internationalparceltracking? Bij de PostNL app kan ik idd het nummer invoeren en postcode, maar hij geeft dan aan dat dit een ongeldig nummer is en ik heb geen optie om hem toe te voegen.
Tot op heden kan ik dus alleen Aliexpress en 17track gebruiken.
Update gedaan, nu kan het wel idd thanks. Volgens de app ligt er vanaf vrijdag al een pakket klaar. Kan nergens de trackingcode terugvinden in mijn bestellingen en heb geen idee wat het kan zijn. Vooral omdat ik al op het afhaalpunt alles heb afgehaald schijnbaarquote:Op donderdag 29 september 2016 10:02 schreef Dromer het volgende:
[..]
Is je PostNL app wel up to date? Ik kan ook gewoon buitenlandse trackingnummers opslaan, ook al vindt ie in eerste instantie niks. Vroeger kon het niet en kreeg je de melding die jij noemt.
Yup, tot nu toe wel.quote:Op donderdag 29 september 2016 11:04 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ah, duidelijk. Maar de app zélf updaten mag/kan wel?
Dan moeten we hier in NL ook maar een feestje vieren op 1 oktober! en laten we het dan zo bond maken dat we tot 5 oktober niet meer kunnen bestellenquote:Op donderdag 29 september 2016 11:50 schreef Banggood het volgende:
Beste allemaal, t/m 5 oktober even geen webcare hier op Fok i.v.m. de Chinese National Day (Cservice@banggood.com is wel gewoon in het Engels bereikbaar). Vanaf de 6e hier weer gewoon in het Nederlands.
Wat onderzoek had ik wel gedaan: Kwam op hetzelfde uit als wat jij zeg maar gevonden had. Er is ja een specieke gebied waar ze al dat spul verkopen, daar ben ik dus direct de eerste dag naar toe gegaan.quote:Op vrijdag 23 september 2016 20:09 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ff van tevoren checken waar alles zit. Ik had te weinig research gedaan en had ook te weinig tijd om dat in een middag allemaal te exploren. Ik wist alleen 'aha, zo kom je de grens over bij Lo Wu' en 'dan moet je naar SEG Technology Park'. Had ik ook nog allemaal te voet gedaan, i.p.v. underground (ik dacht: leuk, zie je nog eens wat). Is prima te doen en geinig parkje ertussen, maar dat ging allemaal van m'n tijd af eigenlijk. Wilde zo bijvoorbeeld toen iets van Jiayu vinden, maar had van tevoren niet gekeken waar ofzo, niemand had ervan gehoord en verder heb je honderden kleine toko's overal, dus als je iets specifieks zoekt is het echt zoeken naar een naald in een hooiberg. Wat me tegenviel is dat de merken die wij goed kennen daar niet echt superhot zijn, je ziet daar voornamelijk Gionee, Coolpad, Vood als budgetalternatieven voor de gevestigde ZTE, Nubia, Oppo, Lenovo, Meizu, Huawei enz. Veel lelijke achterhaalde budgetmeuk dat voor wat het is eigenlijk way overpriced is en aan de andere kant de duurdere merken, maar echte bang-for-buck duidelijk minder. Maar misschien dat het inmiddels anders is. Daarachter bij SEG heb je ook wat andere toko's, moet je voor de gein eens doorheen lopen, allerlei kleine cube spaces met micro stores die onderdeeltjes verkopen. Op een paar vierkante meter ook bijvoorbeeld MINIX, waar ze productdoosjes in elkaar aan het vouwen waren. Of een gast die achterover op een bureaustoel zat tussen het lunch eten 18650 accus in een powerbank mikte (daarom geen merkloze cheapo producten halen! Assembly in een fabriek met QChecks? Haha...) Anyways... niks gekocht. Geen nieuwe dingen/modellen of iets gezien. Heel veel shiny plastic fantastic kudtspul, niet echt kwaliteitsdingen. Mijn conclusie was zo'n beetje dat je net zo goed (of misschien beter) online trends en nieuwtjes kunt volgen en dingen bestellen... of je moest precies weten waar te zijn en of gewoon zeeën van tijd hebben om overal te komen. Wat wel leuk zou zijn en als je langer de tijd hebt is een mailtje sturen naar wat bedrijfjes daar of je eens een rondleiding kunt krijgen.
Ik weet niet hoe lang je blijft, maar hier viel alweer m'n show pass binnen voor de Hong Kong Electronics Fair Autumn Edition (13-16.10.2016). Dit keer veel in teken van smart life en virtual reality, personal transport in vorm van unicycles, e-steps en boosted boards zullen ook wel weer aanwezig zijn om uit te proberen.
Ps. Bij Lo Wu heb je ook een shady business center met best fake spul. Ik zal je maar zeggen dat te vermijden natuurlijk (maar doe de groeten aan Jacky! ), maar je moet wat om je laatste CNY/RMB uit te geven voor je terug naar Hong Kong gaat.
Dit is de juiste manier van wegenquote:Op vrijdag 23 september 2016 19:20 schreef W00fer het volgende:
Kabeltje besteld bij Basetao. Ligt het nou aan mij of lopen ze die boel te flessen.
Gewicht kan nooit 220 gram zijn zei ik. Dus ze sturen een foto met een doos op de weegschaal. Ja zo kan ik het ook
[ afbeelding ]
Veel plezier @ alle medewerkers daarquote:Op donderdag 29 september 2016 11:50 schreef Banggood het volgende:
Beste allemaal, t/m 5 oktober even geen webcare hier op Fok i.v.m. de Chinese National Day (Cservice@banggood.com is wel gewoon in het Engels bereikbaar). Vanaf de 6e hier weer gewoon in het Nederlands.
Nice!quote:Op donderdag 29 september 2016 17:40 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Wat onderzoek had ik wel gedaan: Kwam op hetzelfde uit als wat jij zeg maar gevonden had. Er is ja een specieke gebied waar ze al dat spul verkopen, daar ben ik dus direct de eerste dag naar toe gegaan.
Maar daar waren we ( Mijn vriendin was erbij ) al snel op uitgekeken en goed ze zag het ook niet zien zitten om met mij daar uren rond te lopen. Dus het komt erop neer dat ik uiteindelijk niks daar gekocht heb, want dat zou A veel tijd gekost hebben om wat te vinden en B je weet niet of het echt is.
Over die merken zoals Umi en Jianyu etc, dat heb ik al vaak gezegd dat je die nergens tegen komt! Dan moet al via Taobao kopen en dat is gewoon te gecompliceerd, vooral als je er maar een paar dagen bent. Daarnaast zijn die Umi's en Jianyu's met een reden zo spotgoedkoop, maar dat weet je vast zelf ook?
Uiteindelijk heb ik dus 3 dagen achter elkaar de officiële Xiaomi winkel bezocht: Eerste dag kwamen we om 17:30 en toen namen ze geen contant geld meer aan, en de tweede dag zijn we terug gekomen. Toen heb ik dus maar liefst drie producten van Xiaomi gekocht: Een Redmi 3S voor mijn moeder en voor mij de Redmi Note 4, lang over nagedacht omdat ik al een OnePlus One heb. Maar die OnePlus One is nu al zo oud dat zelfs een ( Chinese ) smartphone uit het middensegment een verbetering is.
[ afbeelding ]
En voor de prijs hoefde ik het echt niet te laten: Het basismodel ( 2GB Ram en 16GB opslag ) koste ongeveer ¤ 120 en het model met 3GB en 64GB was ¤ 160 en die heb ik dus gekocht. Of het die ¤ 40 extra waard zijn? Ik denk van wel, alleen veel keuze had ik niet! Ze hadden namelijk enkel het 64GB model.
Heb de telefoon nu al een paar dagen in gebruik en ben er super tevreden over: Wat mij het meeste bevalt zijn de nieuwe snufjes zoals de vingerafdruk scanner, ingebouwde afstandbediening etc. En niet geheel onbelangrijk de firmware is echt zeer goed, even wennen: Maar het is echt meer dan enkel het kopiëren van iOS. Een beetje het beide van twee werelden.
[ afbeelding ]
Oh en de nieuwe Mi Band had ik ook nog gekocht: Bedoel als ik er dan toch ben? Dus direct een voor mijn vriendin en ik gekocht Oh en bij het derde bezoek nog de Xiaomi Mi Pro in-ears gekocht, vond die geluidskwaliteit echt zeer goed klinken.
Mag dus wel duidelijk zijn dat ik mijn weg gevonden heb, maar bewust voor Xiaomi gekozen. Dan betaal je wellicht net een paar tientjes meer dan bij een Umi of Jianyu, maar dan heb je wel wat! Voelt echt premium aan die Redmi Note 4 en ik heb hem nog gratis laten graveren, die service is echt geweldig en maakt de telefoon nog specialer.
[ afbeelding ]
Maja leuke stad was dat Shenzhen voor 3 dagen: Mijn vriendin die uit Hong Kong komt wist niet hoe snel ze weer terug moest hahaha.
Ook het grafische geweld zitten ze al iets dichterbij sinds ze van die vreselijk oude mali 400/450 afgestapt zijn.quote:Op donderdag 29 september 2016 19:08 schreef Diqiu-Long het volgende:
Ja dat ding ( Redmi Note 4 ) komt blijkbaar met zijn deca-core (10 cores 🙊) goed mee met de highend telefoons, dus als ik de review van RobertNL zo lees dan is dat een aardige verbetering tegenover de Note 3.
Dat waren ja gewoon 8 A53 cores en nu zitten daar dus twee krachtige Cortex-A72 cores bij.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geekbench 4
[ afbeelding ]
Antutu
Weleens waar nog steeds een telefoon uit het middensegment, echter hij komt aardig dicht in de buurt van de highend telefoons. Alleen op grafische gebied doen de highend telefoons het vele malen beter, maar goed voor gaming heb ik een PS4!
Los review topic binnen Chi forum is ook primaquote:Op vrijdag 30 september 2016 05:25 schreef shiznuts het volgende:
• CHI / [Chinese Smartphones] #61 Waar we wachten op de presentatie van Xiaomi en/of
• Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Met een linkje ernaartoe in dit topic als 'ie daar staat.
quote:Dear old friend ,it is normal that the post office change the code when it arrival at your country,The parcel on the way,if not receive later,we will resend new and gift to you,please cancel the dispute,is ok?please trust us ,please........please...........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |