abonnement Unibet Coolblue
pi_172002916
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 20:50 schreef Zelfscanner het volgende:
Wat zei pepsi.de?
Hey, kom je nooit meer op Fok?
  woensdag 12 juli 2017 @ 12:43:03 #252
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_172361831
De Lidl heeft op het moment nog Kroatische lekkernijen in de aanbieding, heerlijk spek, Coppa, Ham, grote Borek gevuld met kwark en witte kaas, en andere variaties met spinazie (in de Diepvries).
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 13 juli 2017 @ 07:34:15 #253
463524 marcel.de
Marcel Poenkt DEE EE
pi_172380526
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 12:43 schreef Pietverdriet het volgende:
De Lidl heeft op het moment nog Kroatische lekkernijen in de aanbieding, heerlijk spek, Coppa, Ham, grote Borek gevuld met kwark en witte kaas, en andere variaties met spinazie (in de Diepvries).
Met wat geluk ook al extra afgeprijsd, want die actie was van verleden week. En als het uitverkocht is:
Vanaf vandaag bij Lidl NL: http://www.lidl.nl/nl/18260.htm

Bij Lidl Duitsland begint vandaag weer het Alpenfeest
voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de
  Moderator vrijdag 11 augustus 2017 @ 15:04:39 #254
9859 crew  Karina
Woman
pi_173065370
Begin september ga ik een weekendje naar Keulen (Deutz). En natuurlijk wil ik ook even een grote supermarkt bezoeken en wat lekkere dingen inslaan :9 Ik heb nog niet echt iets in gedachten, waarschijnlijk wat drank (bier en sterke drank) en gewoon lekkere dingen :')

Mijn vraag dus: wat is de beste supermarkt in Keulen Deutz? Overigens jammer dat ik geen diepvries kan meenemen (ga met de trein) want dat wat piet hierboven noemt klinkt superlekker.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 21:47:06 #255
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173074226
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 15:04 schreef Karina het volgende:
Begin september ga ik een weekendje naar Keulen (Deutz). En natuurlijk wil ik ook even een grote supermarkt bezoeken en wat lekkere dingen inslaan :9 Ik heb nog niet echt iets in gedachten, waarschijnlijk wat drank (bier en sterke drank) en gewoon lekkere dingen :')

Mijn vraag dus: wat is de beste supermarkt in Keulen Deutz? Overigens jammer dat ik geen diepvries kan meenemen (ga met de trein) want dat wat piet hierboven noemt klinkt superlekker.
Dat was een tijdelijke actie van de Lidl en al voorbij.
Wat zoek je? Aldi in Köln is Aldi Süd, heel anders dan wat je in NL als de Aldi kent. Een luxerieuzere supermarkt is Rewe of Edeka, maar volgens Google is er geen Edeka in Köln Deutz. Ook geen Kaufland of Real.
Uiteraard zijn deze Supermarkten in de Miljoenenstad Keulen wel te vinden, maar niet in de Deutz.

Je gaat naar een Messe?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_173074550
REWE veel te veel aanwezig in Duitsland :r
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 22:24:30 #257
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_173075259
Edeka is duidelijk groter. Het is ook aan de regio gebonden. In het zuiden is rewe niet zo prominent. In NRW en het Oosten zeer dominant. Internationaal doen de Duitse marktleiders niet zoveel. Rewe doet wel heel veel randzaken in Duitsland (toom, DTO). Ik denk echter dat Schwartz ondanks dalende trends nu, op termijn dankzij zijn schaal Rewe nog voorbij gaat. Wat die momenteel allemaal investeren in eigen productie... niet te filmen, dat gaat zich uitbetalen.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 22:34:25 #258
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173075590
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 22:24 schreef XL het volgende:
Edeka is duidelijk groter. Het is ook aan de regio gebonden. In het zuiden is rewe niet zo prominent. In NRW en het Oosten zeer dominant. Internationaal doen de Duitse marktleiders niet zoveel. Rewe doet wel heel veel randzaken in Duitsland (toom, DTO). Ik denk echter dat Schwartz ondanks dalende trends nu, op termijn dankzij zijn schaal Rewe nog voorbij gaat. Wat die momenteel allemaal investeren in eigen productie... niet te filmen, dat gaat zich uitbetalen.
Schwarz heeft Kaufland en Lidl, kaufland is in Oosteuropa flink aan het uitbouwen en Lidl internationaal ook.
Aldi Nord en Süd zijn ook erg internationaal
Edeka is weliswaar de grootste, maar bereikt die omzet maar voor een deel met de edeka winkels, de edeka groep heeft veel namen en winkelketens.
Schwarz doet trouwens wereldwijd bijna twee keer zoveel omzet dan Edeka en een derde meer dan Rewe
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_173076671
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 22:24 schreef XL het volgende:
Edeka is duidelijk groter. Het is ook aan de regio gebonden. In het zuiden is rewe niet zo prominent. In NRW en het Oosten zeer dominant. Internationaal doen de Duitse marktleiders niet zoveel. Rewe doet wel heel veel randzaken in Duitsland (toom, DTO). Ik denk echter dat Schwartz ondanks dalende trends nu, op termijn dankzij zijn schaal Rewe nog voorbij gaat. Wat die momenteel allemaal investeren in eigen productie... niet te filmen, dat gaat zich uitbetalen.
Hmm, REWE heeft heel veel Kaisers fillialen in Berlijn overgenomen (meer dan 60) dus als je dan veelal Kaisers gewend bent te zien in het straatbeeld dan gaat veel REWE opeens wel opvallen. Kwam in Beieren gevoelsmatig afgelopen vakantie ook veel REWE tegen. Eigenlijk vind ik zowel REWE als Edeka niks al heeft REWE wel redelijk goede getrankemarkten. Die zijn overigens wel weer duurder dan Kaufland. Ik denk dat ik Kaufland prefereer.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2017 23:01:00 ]
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 23:40:41 #260
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_173077906
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 22:34 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Schwarz heeft Kaufland en Lidl, kaufland is in Oosteuropa flink aan het uitbouwen en Lidl internationaal ook.
Aldi Nord en Süd zijn ook erg internationaal
Edeka is weliswaar de grootste, maar bereikt die omzet maar voor een deel met de edeka winkels, de edeka groep heeft veel namen en winkelketens.
Schwarz doet trouwens wereldwijd bijna twee keer zoveel omzet dan Edeka en een derde meer dan Rewe
Heeft Edeka ook niet supermarkten? ik dacht alleen Edeka, Netto, Plus en Marktkauf. Ik vind moderne Edeka's met voorsprong de beste supermarkten in Duitsland. Valt in het niet tegen Nederland, Engeland, Frankrijk, Spanje, Belgie... maar in het land waar inwoners niks om levensmiddelen geven is Edeka een lichtend voorbeeld.

Kaufland verdient op product facings niet op omzet. Die vangen veel geld van fabrikanten om producten op te nemen en krijgen daarvoor geld. Verdienen weinig aan producten. Daarom staat daar ook zo'n breed (dom) assortiment. 1000 soorten billigspaghetti van waardeloze kwaliteit en iets wat je echt wil kopen hebben ze niet of is heel duur omdat de fabrikant niet voor de facing wil betalen. Dat model werkt beter bij lagere inkomens en surprise surprise, waar zit de kauflands??? Wat mij betreft een waardeloze keten, waar de klant op de laatste plek komt.

Schwarz verwacht ik veel van, maar vooral van Lidl. Die zijn slim bezig. Halen veel productie in eigen beheer en doen dat extreem efficient, hebben daarmee ook veel meer controle over de kwaliteit. 1 uitstraling in heel europa, die gaan cashen.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 23:41:29 #261
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_173077926
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 23:00 schreef MCH het volgende:

[..]

Hmm, REWE heeft heel veel Kaisers fillialen in Berlijn overgenomen (meer dan 60) dus als je dan veelal Kaisers gewend bent te zien in het straatbeeld dan gaat veel REWE opeens wel opvallen. Kwam in Beieren gevoelsmatig afgelopen vakantie ook veel REWE tegen. Eigenlijk vind ik zowel REWE als Edeka niks al heeft REWE wel redelijk goede getrankemarkten. Die zijn overigens wel weer duurder dan Kaufland. Ik denk dat ik Kaufland prefereer.
Rewe ging na de val van de muur direct all-in op het oosten.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 07:11:00 #262
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173080488
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 23:40 schreef XL het volgende:

[..]

Heeft Edeka ook niet supermarkten? ik dacht alleen Edeka, Netto, Plus en Marktkauf. Ik vind moderne Edeka's met voorsprong de beste supermarkten in Duitsland. Valt in het niet tegen Nederland, Engeland, Frankrijk, Spanje, Belgie... maar in het land waar inwoners niks om levensmiddelen geven is Edeka een lichtend voorbeeld.

Kaufland verdient op product facings niet op omzet. Die vangen veel geld van fabrikanten om producten op te nemen en krijgen daarvoor geld. Verdienen weinig aan producten. Daarom staat daar ook zo'n breed (dom) assortiment. 1000 soorten billigspaghetti van waardeloze kwaliteit en iets wat je echt wil kopen hebben ze niet of is heel duur omdat de fabrikant niet voor de facing wil betalen. Dat model werkt beter bij lagere inkomens en surprise surprise, waar zit de kauflands??? Wat mij betreft een waardeloze keten, waar de klant op de laatste plek komt.

Schwarz verwacht ik veel van, maar vooral van Lidl. Die zijn slim bezig. Halen veel productie in eigen beheer en doen dat extreem efficient, hebben daarmee ook veel meer controle over de kwaliteit. 1 uitstraling in heel europa, die gaan cashen.
Ik was ook verrast
https://de.m.wikipedia.org/wiki/Edeka
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_173080497
Hier hebben we Kaufland en Carrefour. Alleen Kaufland is Duits. Snap het commentaar van XL wel. Ze hebben enorm veel, maar toch ook weer niet.
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 07:48:51 #264
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_173080555
Ik ga uit een soort gewoonte altijd naar Real. Hoe kan ik dat verrgelijken met een Edeka?
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 08:03:34 #265
463524 marcel.de
Marcel Poenkt DEE EE
pi_173080603
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 21:57 schreef MCH het volgende:
REWE veel te veel aanwezig in Duitsland :r
REWE is hier in de verste verte niet in de buurt van Bunde => 66 kilometer

[ Bericht 1% gewijzigd door marcel.de op 12-08-2017 08:11:08 ]
voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 08:06:18 #266
463524 marcel.de
Marcel Poenkt DEE EE
pi_173080610
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 07:18 schreef Halcon het volgende:
Hier hebben we Kaufland en Carrefour. Alleen Kaufland is Duits. Snap het commentaar van XL wel. Ze hebben enorm veel, maar toch ook weer niet.
Wo ist HIER?
voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 08:14:37 #267
463524 marcel.de
Marcel Poenkt DEE EE
pi_173080637
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 15:04 schreef Karina het volgende:
Begin september ga ik een weekendje naar Keulen (Deutz). En natuurlijk wil ik ook even een grote supermarkt bezoeken en wat lekkere dingen inslaan :9 Ik heb nog niet echt iets in gedachten, waarschijnlijk wat drank (bier en sterke drank) en gewoon lekkere dingen :')

Mijn vraag dus: wat is de beste supermarkt in Keulen Deutz? Overigens jammer dat ik geen diepvries kan meenemen (ga met de trein) want dat wat piet hierboven noemt klinkt superlekker.
Kaufland + Real = groot en hebben veel van goedkoop tot luxe
Edeka hangt qua winkel beetje tussen Jumbo en Plus
Lidl heeft in Duitsland ook veel a-merken
Netto lijkt op de Lidl, maar Lidl is tegenwoordig vaak luxer
Rewe, Marktkauf, Penny kan ik niet over oordelen
voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 08:27:35 #268
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173080702
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 08:14 schreef marcel.de het volgende:

[..]

Kaufland + Real = groot en hebben veel van goedkoop tot luxe
Edeka hangt qua winkel beetje tussen Jumbo en Plus
Lidl heeft in Duitsland ook veel a-merken
Netto lijkt op de Lidl, maar Lidl is tegenwoordig vaak luxer
Rewe, Marktkauf, Penny kan ik niet over oordelen
Edeka in Kleve is zeer luxe, slagerij met een zoutstenen droogrijpkast.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_173080819
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 08:06 schreef marcel.de het volgende:

[..]

Wo ist HIER?
Roemenië.
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 09:24:51 #270
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_173081020
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 08:14 schreef marcel.de het volgende:

[..]

Kaufland + Real = groot en hebben veel van goedkoop tot luxe
Edeka hangt qua winkel beetje tussen Jumbo en Plus
Lidl heeft in Duitsland ook veel a-merken
Netto lijkt op de Lidl, maar Lidl is tegenwoordig vaak luxer
Rewe, Marktkauf, Penny kan ik niet over oordelen
Handig overzicht ^O^
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
  Moderator zaterdag 12 augustus 2017 @ 09:58:18 #271
9859 crew  Karina
Woman
pi_173081412
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 21:47 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dat was een tijdelijke actie van de Lidl en al voorbij.
Wat zoek je? Aldi in Köln is Aldi Süd, heel anders dan wat je in NL als de Aldi kent. Een luxerieuzere supermarkt is Rewe of Edeka, maar volgens Google is er geen Edeka in Köln Deutz. Ook geen Kaufland of Real.
Uiteraard zijn deze Supermarkten in de Miljoenenstad Keulen wel te vinden, maar niet in de Deutz.

Je gaat naar een Messe?
Tja wat wil ik kopen, lekker beleg, broodjes, bier/sterke drank, van die Ritter reepjes. Dat soort dingen.

Ik ga naar Kölner Haie.
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 08:14 schreef marcel.de het volgende:

[..]

Kaufland + Real = groot en hebben veel van goedkoop tot luxe
Edeka hangt qua winkel beetje tussen Jumbo en Plus
Lidl heeft in Duitsland ook veel a-merken
Netto lijkt op de Lidl, maar Lidl is tegenwoordig vaak luxer
Rewe, Marktkauf, Penny kan ik niet over oordelen
Tx Lidl misschien zoeken dan al is die blijkbaar niet in Deutz.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 10:04:03 #272
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173081496
quote:
99s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 09:58 schreef Karina het volgende:

[..]

Tja wat wil ik kopen, lekker beleg, broodjes, bier/sterke drank, van die Ritter reepjes. Dat soort dingen.

Ik ga naar Kölner Haie.

[..]

Tx Lidl misschien zoeken dan al is die blijkbaar niet in Deutz.
Bier kopen als je met het OV reist? Is dat niet erg lastig?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_173081620
quote:
99s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 09:58 schreef Karina het volgende:

[..]

Tja wat wil ik kopen, lekker beleg, broodjes, bier/sterke drank, van die Ritter reepjes. Dat soort dingen.

Ik ga naar Kölner Haie.

[..]

Tx Lidl misschien zoeken dan al is die blijkbaar niet in Deutz.
Als je twee stations verder reist met de s-bahn kom je in Koln Mulheim, Gelijk naast dat station ligt een wc met o.a. Kaufland en vast ook een Lidl.
pi_173081638
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 10:04 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Bier kopen als je met het OV reist? Is dat niet erg lastig?
Jij kan geen 6-pack dragen ouwe pik?
pi_173081715
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 08:03 schreef marcel.de het volgende:

[..]

REWE is hier in de verste verte niet in de buurt van Bunde => 66 kilometer
Dat is dan ook een uithoek ; De eerst zit in Oldenburg inderdaad. Is er al bekend wat er in het Famila gebouw in Leer komt?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')