abonnement Unibet Coolblue
pi_165487713
quote:
Ja, ik weet dat dit niet het eerste topic is over vloggen en waarschijnlijk ook niet de laatste, maar ik moet gewoon even klagen.

Zoals de meeste van jullie al weten is vloggen de laatste paar jaar behoorlijk in populariteit gestegen, het is de nieuwe hype op Youtube. Voor diegene die nog onder een steen leven en niet weten van vloggen is, hier de beschrijving volgens wikipedia:

"Vlog (een afkorting voor video weblog) is de benaming van een dagboek (Engels: log) op internet, waarbij het grootste deel van het dagboek bestaat uit videobeelden."

Er zijn momenteel heel wat Amerikaanse figuren die met dit grapje miljoenen per jaar binnen harken, en ook in Nederland zijn er een paar die net iets meer dan het gemiddelde jaar salaris hiermee binnen halen. Over deze mensen gaat de klacht NIET, alhoewel ik weinig heb met die mensen en niet begrijp hoe mensen uren lang van hun eigen leven kunnen opofferen om te kijken naar het leven van een ander.

Ik vind ze op een of andere manier toch helden, ze hebben het voor elkaar gekregen door met het filmen van je eigen bakkes goed geld te verdienen.

De klacht gaat over de mensen die nu denken dat ze zelf ook de meeste kans hebben op het verdienen van hun maandelijkse boterham door ook te gaan vloggen. Ik zie steeds meer pubertjes over straat lopen, zichzelf filmend met hun telefoon/goedkope camera. Zelfs in directe kringen ken ik mensen die elke dag een filmpje maken over hun saaie leven voor de 3 abonnees die ze hebben op Youtube kanaal.

Klacht: steeds meer tegen zichzelf pratende mensen op straat die hopen famous te worden en zo nooit meer hoeven te werken.

Game on! *O*


[ Bericht 79% gewijzigd door hugecooll op 22-09-2016 14:49:33 (Originele OP teruggezet) ]
  Forum Admin donderdag 22 september 2016 @ 08:15:58 #2
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_165488089
Dit gaat over vlogs, dit is niet het 'keuvel hier over Braddie topic'.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  Moderator donderdag 22 september 2016 @ 09:38:46 #3
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_165488817
Zodra het niet over Braddie mag gaan blijft het hier angstvallig stil. _O-

Ik snap niet zo waar die eindeloze bewondering voor hem nou vandaan komt... maar ach, zal wel aan mij liggen.

Overigens, voor mensen die ipv bagger eens een kwaliteits vlogger willen kijken die briljante content maakt: https://www.youtube.com/c/caseyneistatofficial _O_
pi_165488833
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 09:38 schreef dick_laurent het volgende:
Zodra het niet over Braddie mag gaan blijft het hier angstvallig stil. _O-

Omdat zijn vlogs kut zijn.
  Moderator donderdag 22 september 2016 @ 09:41:37 #5
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_165488837
True... tis wel klaagbaak ja, dat was ik ff vergeten. Sorry, ik ben denk ik te positief ingesteld. ;)
Carry on.
pi_165492837
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 09:41 schreef dick_laurent het volgende:
True... tis wel klaagbaak ja, dat was ik ff vergeten. Sorry, ik ben denk ik te positief ingesteld. ;)
Carry on.
Hier is geen ruimte voor mensen die positief zijn ingesteld.
pi_165492998
Deze TS lijkt harder te caren dan strikt noodzakelijk, deze reeks is namelijk collectief bezit.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_165493052
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 03:53 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Is het dan niet handiger om gewoon bepaalde filters/applicaties te gebruiken voor datzelfde effect dan daadwerkelijk te gaan filmen met retro camera's?
Daar zit een flink verschil in man.
Je hebt van die VHS filters en 8MM Filters én ik kan mijn telefoon instellen op 720x576 (Standaard definitie)

Maar als ik bijvoorbeeld de standaard definitie van mijn telefoon, vergelijk met die definitie van mijn camcorder (die dus in die resolutie filmt) Dan zit daar echt een wereld van verschil in qua contrast, helderheid, witbalans, dat soort zaken spelen allemaal mee.

Dat valt helaas niet zo makkelijk na te maken met een telefoon app of zo
  donderdag 22 september 2016 @ 13:59:18 #9
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_165493156
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 13:51 schreef chroestjov het volgende:
Deze TS lijkt harder te caren dan strikt noodzakelijk, deze reeks is namelijk collectief bezit.
Is zeer he aka voederbietel dus ja...
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_165493228
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 13:54 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Daar zit een flink verschil in man.
Je hebt van die VHS filters en 8MM Filters én ik kan mijn telefoon instellen op 720x576 (Standaard definitie)

Maar als ik bijvoorbeeld de standaard definitie van mijn telefoon, vergelijk met die definitie van mijn camcorder (die dus in die resolutie filmt) Dan zit daar echt een wereld van verschil in qua contrast, helderheid, witbalans, dat soort zaken spelen allemaal mee.

Dat valt helaas niet zo makkelijk na te maken met een telefoon app of zo
Wauw, fantastisch. Maar het voorkomen van iets simpels als belichtingsinterferentie dat wegens een niet synchrone framerate in vrijwel al je video's vreselijk storend optreedt en je metering op tilt helpt is dan weer niet zo heel belangrijk natuurlijk.

[ Bericht 68% gewijzigd door #ANONIEM op 22-09-2016 14:04:01 ]
pi_165493496
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2016 14:03 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Wauw, fantastisch. Maar het voorkomen van iets simpels als belichtingsinterferentie dat wegens een niet synchrone framerate in vrijwel al je video's vreselijk storend optreedt en je metering op tilt helpt is dan weer niet zo heel belangrijk natuurlijk.
Jawel, maar dat komt voornamelijk doordat ik mijn scherm filmde. En dat interfereert met elkaar waardoor je dus dat probleem krijgt.

Heb ik overigens alleen als ik met de JVC schiet die in SD opneemt, met de rest van de camera's niet, dus in dat op zicht is SD inferieur, maar vind wel dat het qua beeldkwaliteit iets heeft waar HD niet aan kan tippen O+
pi_165493575
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 13:59 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Is zeer he aka voederbietel dus ja...
Dat is waar, sommige dingen zullen nooit veranderen.
Ik vind het ook jammer dat zeer de originele TS (Donnie-Brasco) tekort doet door de quote van de originele OP te vervangen door een zelfgeschreven nietszeggend stukje tekst.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  donderdag 22 september 2016 @ 14:26:12 #13
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_165493585
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 14:25 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Dat is waar, sommige dingen zullen nooit veranderen.
Ik vind het ook jammer dat zeer de originele TS (Donnie-Brasco) tekort doet door de quote van de originele OP te vervangen door een zelfgeschreven nietszeggend stukje tekst.
Zoals je zegt sommige dingen veranderen niet en sommige mensen blijven gewoon sukkels :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_165496056
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 08:15 schreef Pharkus het volgende:
Dit gaat over vlogs, dit is niet het 'keuvel hier over Braddie topic'.
waar kan ik dat topic vinden?
:)
  donderdag 22 september 2016 @ 18:51:28 #15
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_165500335
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_165506903
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_165507086
pi_165507973
quote:
Het vorige topic had je nogal ver commentaar op hoe wij hier op jouw vlogs reageren, waarom plaats je er nu zelf weer één dan?
quote:
Maar als dit topic / deze reeks steeds blijft bij het Braddie bashen, en het zeiken op mij/m`n vlogs (Zelfs in die 3 weken dat ik weg was) Doe ik gewoon weer een TR.
Want dit is een topic over vloggen, en niet over mij en mijn rijbewijs en mijn leven, dat ik vlog prima, vind het leuk om te doen. Maar er zijn ook andere vloggers.

Dit is een beetje een soort infomercial geworden, je weet wat er komt, maar toch blijf je kijken en commentaar leveren.
Hou eens op met dat eeuwige gebash en gedoe. Snap dat het leuk is en makkelijk is om mij af te blaffen en af te zeiken, en dingen te verzinnen die jullie denken dat er in mijn hoofd om gaat, en dingen te verdraaien, hihi haha hoho hartstikke leuk.

Jullie kennen mij geen van allen, alleen van m`n vlogs, en m`n topics hier en op autoweek, maar een oordeel vellen op basis daarvan, daar zijn jullie goed in hoor.

Kijk eerst eens even naar jullie zelf.

Weet namelijk niet wat ik zieliger vind, dat ik met een Wajong uitkering thuis zit filmpjes op te nemen, of dat jullie met een baan/opleiding iemand met een wajong uitkering die onschuldige filmpjes zit op te nemen afzeiken.

Gr.


[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2016 07:59:19 ]
pi_165508454
Toepasselijke tt
pi_165508559
quote:
Waar zijn de antwoorden op de vragen uit het vorige topic :?
  Moderator vrijdag 23 september 2016 @ 09:53:00 #24
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_165508997
Leuk dat je een Q&A doet. Beetje lang wel.... maar blijkbaar had je veel vragen om te beantwoorden.

Overigens, een Honda Prelude is ook voorwiel aangedreven. Dus neen. Dat klopt niet ;)
pi_165509130
Leuk die Q&A, een stuk beter dan die rotzooi met tosti's enzo.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')