abonnement Unibet Coolblue
pi_165643090
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 10:45 schreef Pielemenneke het volgende:
Als ik het zo lees stikt het in Aleppo van de ziekenhuizen, en natuurlijk zijn bombardementen op burgers nooit goed te praten, maar als ik heel eerlijk ben heb ik mijn twijfels bij dat soort anti-Rusland/Assad berichtgevingen.
Een ziekenhuis of veldhospitaal kan vaker doelwit zijn.

En je hoeft er geen twijfel bij te hebben want het is al tijden een tactiek van Assad. Primair het bombarderen van ziekenhuizen, de watervoorziening en elektriciteitsvoorziening zodat het overleven van de inwoners onmogelijk wordt gemaakt. Dat gebeurt in dorpen maar dus ook in de wijken van Aleppo.
quote:
Je zou het ook om kunnen draaien en zeggen; als de rebellen hun strijd nu eens staken en zich overgeven, vallen er ook geen onschuldige slachtoffers meer door bombardementen.
Dat gebeurt niet omdat zij al vanaf het begin van dit conflict bereid zijn om te sterven voor de heilige oorlog en zij sleuren daarin honderden, misschien wel duizenden mensen mee.
In het begin was er alleen sprake van de demonstranten en de opstandelingen om het regime van Assad te vervangen en was een seculiere staat het doel. Die hele opstand is inmiddels overgenomen door jihadisten met zo je wil de FSA nog als vertegenwoordiging van die oorspronkelijke demonstranten en opstandelingen. Van het hele oorspronkelijke is niet veel meer over. Dus begrijpelijk dat je spreekt over 'sterven voor de heilige oorlog'. Maar dat wás het vanaf het begin dus niet.
quote:
Het beleid dat de VS de laatste jaren in Syrië heeft gevoerd heeft ook niet echt geholpen en heeft het land alleen maar instabieler gemaakt.
Eens. Maar wat als de VS had doorgepakt en zich niets van de UN had aangetrokken, zoals Rusland nu al een tijdje doet? Misschien was Assad dan al lang van zijn troontje gewipt. En hadden we nu mogelijk een 2e Libië, ...of niet. Wie weet. Misschien had men in Syrië met de opkomst van IS dan wel een gezamenlijke vijand zodat in Syrië wel meer eenheid zou ontstaan dan in Libië. Blijft koffiedik kijken. Maar dat de VS met hun halfhartige houding er een zootje van hebben gemaakt is wel duidelijk.
quote:
Daarbij is het constante vingertje wijzen naar, eerst Assad en nu naar Rusland, onder het mom van mensenrechten ook een farce. Als de VS en de rest van de westerse wereld zich zo druk maken om mensenrechten, krijgen ze het de komende jaren nog druk met militair ingrijpen.

Aan de andere kant hebben de Russen ook schijt aan de onschuldige slachtoffers want het enige dat zij (terecht) willen is dat het Assad regime blijft zitten.
Dat vingertje wijzen doe ik alleen omdat er constant gehuild wordt op burgerslachtoffers wanneer er eens een bommetje van de Amerikanen verkeerd valt maar bewuste wanstaltige oorlogsmisdaden van Assad en Rusland gewoon goed gepraat worden, want tactiek. :r
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  donderdag 29 september 2016 @ 12:12:34 #277
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_165643733
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 11:45 schreef Montagui het volgende:

[..]

Een ziekenhuis of veldhospitaal kan vaker doelwit zijn.

En je hoeft er geen twijfel bij te hebben want het is al tijden een tactiek van Assad. Primair het bombarderen van ziekenhuizen, de watervoorziening en elektriciteitsvoorziening zodat het overleven van de inwoners onmogelijk wordt gemaakt. Dat gebeurt in dorpen maar dus ook in de wijken van Aleppo.

[..]

In het begin was er alleen sprake van de demonstranten en de opstandelingen om het regime van Assad te vervangen en was een seculiere staat het doel. Die hele opstand is inmiddels overgenomen door jihadisten met zo je wil de FSA nog als vertegenwoordiging van die oorspronkelijke demonstranten en opstandelingen. Van het hele oorspronkelijke is niet veel meer over. Dus begrijpelijk dat je spreekt over 'sterven voor de heilige oorlog'. Maar dat wás het vanaf het begin dus niet.

[..]

Eens. Maar wat als de VS had doorgepakt en zich niets van de UN had aangetrokken, zoals Rusland nu al een tijdje doet? Misschien was Assad dan al lang van zijn troontje gewipt. En hadden we nu mogelijk een 2e Libië, ...of niet. Wie weet. Misschien had men in Syrië met de opkomst van IS dan wel een gezamenlijke vijand zodat in Syrië wel meer eenheid zou ontstaan dan in Libië. Blijft koffiedik kijken. Maar dat de VS met hun halfhartige houding er een zootje van hebben gemaakt is wel duidelijk.

[..]

Dat vingertje wijzen doe ik alleen omdat er constant gehuild wordt op burgerslachtoffers wanneer er eens een bommetje van de Amerikanen verkeerd valt maar bewuste wanstaltige oorlogsmisdaden van Assad en Rusland gewoon goed gepraat worden, want tactiek. :r
De demonstraties zijn in maart 2011 begonnen, ruim een jaar later sprak Assad op de staats tv over terroristische organisaties, bestaande uit buitenlanders, die de protesten aangrepen om een heilige oorlog te voeren. De nu nog bestaande FSA is niets anders dan een terroristische groep buitenlands tuig met hier en daar een aantal Syriërs.

De VS en haar bondgenoten hadden geen enkele reden om zich te bemoeien met een binnenlands conflict en zijn in de VN terecht teruggefloten door middel van een Russisch (en Chinees?) Veto. Helaas heeft dat hen niet tegengehouden om samen met SA en andere Arabische staten de terroristenclubjes te steunen, met wapens en communicatie apparatuur.
Rusland daarentegen, is door de legitieme regering van Syrië gevraagd te helpen in haar strijd tegen de terroristen, daar is volgens mij door de VN nog niet over gestemd.

Een VS bom die een keer verkeerd valt is natuurlijk onzin.
De VS is na WOll overal ter wereld aan het stoken geweest en hebben, alleen al in Vietnam, ik weet niet hoeveel onschuldige slachtoffers gemaakt met tonnen aan napalm.
pi_165644169
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 07:48 schreef Montagui het volgende:

[..]

:D

Bedankt voor het bevestigen van mijn punt!

[..]

Imo is het (opzettelijk) bombarderen van een hulpkonvooi wel wat anders dan een ongelukje met moordlustige kebab op een heuveltje ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 11:41 schreef HSG het volgende:

[..]

Hetzelfde met al die berichten over dat het Syrische leger overal gifgas gebruikt. :') Er is geen concreet bewijs voor dat zij dat doen en zo dom is Assad niet.
Dan heb je de feiten slecht bijgehouden de afgelopen jaren.
Incelfrikandel
pi_165644179
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 12:35 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Dan heb je de feiten slecht bijgehouden de afgelopen jaren.
Ik denk het niet. :)
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_165644207
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 12:36 schreef HSG het volgende:

[..]

Ik denk het niet. :)
Het is jaren geleden al waterdicht bewezen door onderzoekers, en als je het vorige topic even terugleest zie je dat de VN inmiddels ook heeft bewezen dat Assad gifgas gebruikt.
Incelfrikandel
pi_165644617
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 12:12 schreef Pielemenneke het volgende:

[..]

De demonstraties zijn in maart 2011 begonnen, ruim een jaar later sprak Assad op de staats tv over terroristische organisaties, bestaande uit buitenlanders, die de protesten aangrepen om een heilige oorlog te voeren. De nu nog bestaande FSA is niets anders dan een terroristische groep buitenlands tuig met hier en daar een aantal Syriërs.
Inderdaad, de opstand is gekaapt door buitenlands tuig.
quote:
De VS en haar bondgenoten hadden geen enkele reden om zich te bemoeien met een binnenlands conflict en zijn in de VN terecht teruggefloten door middel van een Russisch (en Chinees?) Veto. Helaas heeft dat hen niet tegengehouden om samen met SA en andere Arabische staten de terroristenclubjes te steunen, met wapens en communicatie apparatuur.
Rusland daarentegen, is door de legitieme regering van Syrië gevraagd te helpen in haar strijd tegen de terroristen, daar is volgens mij door de VN nog niet over gestemd.
Wanneer is wat legitiem? Wanneer de burgerbevolking om steun vraagt aan de 'wereld' om hen te helpen tegen een dictator dan zie ik daar best wel wat legitimiteit in. Het is dan aan VN om daar 'iets' mee te doen. Aangezien de enkele permanente leden van dit (op dit moment wanstaltige gedrocht) tegenstrijdige belangen hebben zullen de meeste 'ingrepen' door deze of gene gevetood worden. Zonder veto-recht was er wel ingegrepen, want een meerderheid en dan dus legitiem. De Amerikanen wilden uiteraard hún belangen veilig stellen en steun aan de opstandelingen was destijds moreel gezien niet per sé onjuist.
quote:
Een VS bom die een keer verkeerd valt is natuurlijk onzin.
De VS is na WOll overal ter wereld aan het stoken geweest en hebben, alleen al in Vietnam, ik weet niet hoeveel onschuldige slachtoffers gemaakt met tonnen aan napalm.
Uiteraard is de VS verre van heilig, maar recent kijkt de VS wel uit, want publieke opinie. Niettemin zal de VS ook 'vuil' bombarderen. Maar even als voorbeeld een bombardement wat Szura eerder aanhaalde, die in Somalië.

http://news.antiwar.com/2(...)-killed-22-soldiers/

Het kan soms niet voorkomen worden om diverse redenen. En of een dergelijk reden dan waar is valt niet hard te maken, maar goed zo spelen de Russen het spelletje ook. Met daarbij dan het grote verschil dat de bombardementen op burgerdoelen in Syrië van Assad/Rusland, gewoonweg wel bewust zijn. Want het gevolg van hun tactiek.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_165645046
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 12:38 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Het is jaren geleden al waterdicht bewezen door onderzoekers, en als je het vorige topic even terugleest zie je dat de VN inmiddels ook heeft bewezen dat Assad gifgas gebruikt.
Westerse racistisch propaganda.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_165645479
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 13:20 schreef HSG het volgende:

[..]

Westerse racistisch propaganda.
Echt zo'n typische vingers-in-het-oor-en-la-la-la-la-la-ik-wil-het-niet-weten reactie. :')

Deal with it!

Je steunt dictators die biologische wapens gebruiken. :(
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_165645503
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 13:38 schreef Montagui het volgende:

[..]

Echt zo'n typische vingers-in-het-oor-en-la-la-la-la-la-ik-wil-het-niet-weten reactie. :')

Deal with it!

Je steunt dictators die biologische wapens gebruiken. :(
En Saddam had nukes, toch?
  donderdag 29 september 2016 @ 13:41:14 #285
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_165645551
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 13:01 schreef Montagui het volgende:

[..]

Inderdaad, de opstand is gekaapt door buitenlands tuig.

[..]

Wanneer is wat legitiem? Wanneer de burgerbevolking om steun vraagt aan de 'wereld' om hen te helpen tegen een dictator dan zie ik daar best wel wat legitimiteit in. Het is dan aan VN om daar 'iets' mee te doen. Aangezien de enkele permanente leden van dit (op dit moment wanstaltige gedrocht) tegenstrijdige belangen hebben zullen de meeste 'ingrepen' door deze of gene gevetood worden. Zonder veto-recht was er wel ingegrepen, want een meerderheid en dan dus legitiem. De Amerikanen wilden uiteraard hún belangen veilig stellen en steun aan de opstandelingen was destijds moreel gezien niet per sé onjuist.

[..]

Uiteraard is de VS verre van heilig, maar recent kijkt de VS wel uit, want publieke opinie. Niettemin zal de VS ook 'vuil' bombarderen. Maar even als voorbeeld een bombardement wat Szura eerder aanhaalde, die in Somalië.

http://news.antiwar.com/2(...)-killed-22-soldiers/

Het kan soms niet voorkomen worden om diverse redenen. En of een dergelijk reden dan waar is valt niet hard te maken, maar goed zo spelen de Russen het spelletje ook. Met daarbij dan het grote verschil dat de bombardementen op burgerdoelen in Syrië van Assad/Rusland, gewoonweg wel bewust zijn. Want het gevolg van hun tactiek.
De VS wilde hier voor de zoveelste keer een regime change uitvoeren waar de Russen een stokje voor gestoken hebben, en terecht. Afghanistan, Irak en Libië zijn dankzij de VS een puinzooi geworden met als enige financiële winnaar de VS en haar bondgenoten.

Als Rusland zijn veto recht niet had gebruikt was Syrië net zo geëindigd.
Ik heb het al eerder aangehaald en iemand anders heeft er toen de bronnen bij gezocht, aangezien ik er niet zo handig in ben, maar het schijnt de VS er uiteindelijk om te gaan dat men Iran isoleert om ook daar een regime change door te voeren.

Valt het je nooit op dat na het zogenaamde brengen van democratie de olie en andere bedrijven ineens door westerse bedrijven overgenomen worden ? Ik weet dat het misschien een tikkeltje BNW klinkt, maar uiteindelijk draait het allemaal om de Petrodollar en energiebronnen.

Assad wil geen gaspijpleiding door zijn land en ineens is daar een opstand die ontaard in een burgeroorlog. Libie, zelfde verhaal, men had daar plannen voor een andere oliemunt en weg was Khadaffi.
pi_165645627
Even wat twitternieuws tussen alle discussies in. :P

SAA pusht IS weg bij nabij het Shaer veld.

leithfadel twitterde op donderdag 29-09-2016 om 12:41:26 Syrian Army captures all hills west of Al-Sha'er reageer retweet
Berichten dat Handarat is heroverd door Liwa en SAA op Fatah Haleb en co.

MIG29_ twitterde op donderdag 29-09-2016 om 12:39:36 Breaking : #Aleppe ||Source : Syrian Army recapture Handarat Camp . reageer retweet
CivilWarMap twitterde op donderdag 29-09-2016 om 13:30:10 Liwa al-Quds and the #SAA recaptured large parts of Handarat Camp from #rebel forces. - #Aleppo City reageer retweet
SAA en NDF linies storten verder in bij Hama.

QalaatAlMudiq twitterde op donderdag 29-09-2016 om 11:26:00 Breaking. Rebels overrun the 4 remaining barriers around Al-Qarah, leading to the fall of this fortified position. https://t.co/sZm7GQYttM reageer retweet
NEE!
pi_165645650
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 07:48 schreef Montagui het volgende:

[..]

:D

Bedankt voor het bevestigen van mijn punt!

[..]

Je hebt geen enkel bewijs voor dat de acties van de USA ''ongelukjes'' zouden zijn en je hebt ook geen bewijs voor dat de acties van Rusland ''doelbewust'' zouden zijn, jij retweet gewoon klakkeloos wat de Westerse media rapporteert.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_165646121
quote:
10s.gif Op donderdag 29 september 2016 13:39 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

En Saddam had nukes, toch?
Niet dat ik weet.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_165646359
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 13:41 schreef Pielemenneke het volgende:

[..]

De VS wilde hier voor de zoveelste keer een regime change uitvoeren waar de Russen een stokje voor gestoken hebben, en terecht. Afghanistan, Irak en Libië zijn dankzij de VS een puinzooi geworden met als enige financiële winnaar de VS en haar bondgenoten.

Als Rusland zijn veto recht niet had gebruikt was Syrië net zo geëindigd.
Ik heb het al eerder aangehaald en iemand anders heeft er toen de bronnen bij gezocht, aangezien ik er niet zo handig in ben, maar het schijnt de VS er uiteindelijk om te gaan dat men Iran isoleert om ook daar een regime change door te voeren.

Valt het je nooit op dat na het zogenaamde brengen van democratie de olie en andere bedrijven ineens door westerse bedrijven overgenomen worden ? Ik weet dat het misschien een tikkeltje BNW klinkt, maar uiteindelijk draait het allemaal om de Petrodollar en energiebronnen.

Assad wil geen gaspijpleiding door zijn land en ineens is daar een opstand die ontaard in een burgeroorlog. Libie, zelfde verhaal, men had daar plannen voor een andere oliemunt en weg was Khadaffi.
Bent het eens met je 'belangenbetoog' en de 'petrodollar' (ook al is dat een tikkeltje BNW), maar m.i. was Syrië een heel ander land dan Libië, Afghanistan of Irak. Het land was al aardig seculier, redelijk welvarend, en er was meer verdraagzaamheid tussen de geloven en de diverse stammen, waarmee ik niet wil zeggen dat er dan geen onenigheid en dus zo'n puinzooi als Libië, Irak of Afghanistan zou hebben kunnen ontstaan. Maar ik had de kans op een verdraagzamere omwenteling een stuk groter geacht wanneer de UN achter de demonstranten had gestaan. Er waren in het begin genoeg berichten van soldaten uit het Syrische leger die weigerden te schieten e/o het leger verlieten/deserteerden (zo je wil). En zonder de steun van het leger had Assad het wel kunnen schudden.

Snap overigens dat hele 'petrodollar' spelletje toch al niet, als je bedenkt dat die hele oliehandel eindig is.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_165646573
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 14:06 schreef Montagui het volgende:

[..]

Niet dat ik weet.
Ik bedoel dat werd ook geclaimt door het Westen. En bleek ook onzin.
pi_165646611
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 13:38 schreef Montagui het volgende:

[..]

Echt zo'n typische vingers-in-het-oor-en-la-la-la-la-la-ik-wil-het-niet-weten reactie. :')

Deal with it!

Je steunt dictators die biologische wapens gebruiken. :(
Vuile racist!!!!
Ô mon citoyens vous serez unis.
  donderdag 29 september 2016 @ 14:31:44 #292
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_165646689
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 14:18 schreef Montagui het volgende:

[..]

Bent het eens met je 'belangenbetoog' en de 'petrodollar' (ook al is dat een tikkeltje BNW), maar m.i. was Syrië een heel ander land dan Libië, Afghanistan of Irak. Het land was al aardig seculier, redelijk welvarend, en er was meer verdraagzaamheid tussen de geloven en de diverse stammen, waarmee ik niet wil zeggen dat er dan geen onenigheid en dus zo'n puinzooi als Libië, Irak of Afghanistan zou hebben kunnen ontstaan. Maar ik had de kans op een verdraagzamere omwenteling een stuk groter geacht wanneer de UN achter de demonstranten had gestaan. Er waren in het begin genoeg berichten van soldaten uit het Syrische leger die weigerden te schieten e/o het leger verlieten/deserteerden (zo je wil). En zonder de steun van het leger had Assad het wel kunnen schudden.

Snap overigens dat hele 'petrodollar' spelletje toch al niet, als je bedenkt dat die hele oliehandel eindig is.
Dat de Assad regering weg moest heeft m.i. niets te maken met mensenrechten, maar des te meer met de belangen van de VS en consorten. Zoals je zelf al aangaf was Syrië onder Assad redelijk modern en welvarend, en vergeleken bij andere landen in het midden oosten hadden de Syriërs het niet zo heel slecht. De VS heeft de demonstraties aangegrepen om met steun van een aantal soennitische landen de sjiitische regering te wippen.
Helaas bleek Assad taaier dan zij dachten en hadden zij niet verwacht dat Rusland zich in de strijd zou mengen. Chapeau voor Assad.
pi_165646715
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 13:45 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Je hebt geen enkel bewijs voor dat de acties van de USA ''ongelukjes'' zouden zijn en je hebt ook geen bewijs voor dat de acties van Rusland ''doelbewust'' zouden zijn, jij retweet gewoon klakkeloos wat de Westerse media rapporteert.
M.b.t. het schietincident op de soldaten van Assad heb ik geen bewijs dat het per ongeluk was, net zo min als jij bewijs het dat het bewust was. Kan alleen vermelden dat de Denen, Belgen en Australiërs niet zo blij zullen zijn met de VS indien het wél een bewuste actie was. Reken maar dar de VS door hen ter verantwoording is geroepen en dat de VS hen dit zal moeten uitleggen.

Daarbij kan ik je niet serieus nemen als je nog steeds niet gelooft dat de acties van Assad en Rusland aangaande de ziekenhuizen doelbewust zijn. Al ruim een jaar zijn dat hun primaire doelen. Ook voor jou geldt het vinger-in-je-oor-la-la-la-la-ik wil-het-niet-weten wegkijken.

Deal with it!

Je steunt dictators die doelbewust burgerdoelen bombarderen.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_165646916
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 14:31 schreef Pielemenneke het volgende:

[..]

Dat de Assad regering weg moest heeft m.i. niets te maken met mensenrechten, maar des te meer met de belangen van de VS en consorten. Zoals je zelf al aangaf was Syrië onder Assad redelijk modern en welvarend, en vergeleken bij andere landen in het midden oosten hadden de Syriërs het niet zo heel slecht. De VS heeft de demonstraties aangegrepen om met steun van een aantal soennitische landen de sjiitische regering te wippen.
Helaas bleek Assad taaier dan zij dachten en hadden zij niet verwacht dat Rusland zich in de strijd zou mengen. Chapeau voor Assad.
Inderdaad, chapeau voor Assad vanwege zijn initiële diplomatieke inzichten aangaande de te verwachten ontwikkelingen, en later zijn tactische inzichten. Hij heeft daarmee met name de VS in een zwaar ongemakkelijk positie gemanoeuvreerd.

Ik vermoed wel dat hij zeker de eerste maanden toch wel met de billen samengeknepen die ontwikkelingen heeft aangezien. Voor hetzelfde geld was bv een groter deel van zijn leger opgestapt.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  donderdag 29 september 2016 @ 14:44:52 #295
458626 Yamahihi
... ({°}) ...
pi_165647016
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 14:28 schreef HSG het volgende:

[..]

Vuile racist!!!!
Echt he, beetje gezeik om mosterdgas. Heb je nooit een bitterbal met mosterd gegeten ofzo, als ik daarna een scheetje laat ben ik ook mort direct mrt massavernietigingswapens bezig man.
Verstuurd vanaf mijn Horloge
  donderdag 29 september 2016 @ 15:06:10 #296
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_165647394
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 14:40 schreef Montagui het volgende:

[..]

Inderdaad, chapeau voor Assad vanwege zijn initiële diplomatieke inzichten aangaande de te verwachten ontwikkelingen, en later zijn tactische inzichten. Hij heeft daarmee met name de VS in een zwaar ongemakkelijk positie gemanoeuvreerd.

Ik vermoed wel dat hij zeker de eerste maanden toch wel met de billen samengeknepen die ontwikkelingen heeft aangezien. Voor hetzelfde geld was bv een groter deel van zijn leger opgestapt.
Eens.
pi_165648937
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 13:20 schreef HSG het volgende:

[..]

Westerse racistisch propaganda.
Zoals een waar linkschmens betaamt zijn alle feiten "propaganda".
Incelfrikandel
  donderdag 29 september 2016 @ 18:31:32 #298
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_165651402
@sayed_ridha
Clashes in outskirts of Handarat Camp - Kindi Hospital

Benieuwd of ze dat gebied nu wel kunnen veroveren, anders moeten ze misschien weer terugtrekken.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 29 september 2016 @ 18:45:59 #299
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_165651660
Kerry weer met z'n dreigementen, kneus :').
Doe nou eens wat je beloofd hebt, lamlul. En pleur op met je toestellen bij Deir ez-Zor.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_165651834
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 14:32 schreef Montagui het volgende:

[..]

M.b.t. het schietincident op de soldaten van Assad heb ik geen bewijs dat het per ongeluk was, net zo min als jij bewijs het dat het bewust was. Kan alleen vermelden dat de Denen, Belgen en Australiërs niet zo blij zullen zijn met de VS indien het wél een bewuste actie was. Reken maar dar de VS door hen ter verantwoording is geroepen en dat de VS hen dit zal moeten uitleggen.

Daarbij kan ik je niet serieus nemen als je nog steeds niet gelooft dat de acties van Assad en Rusland aangaande de ziekenhuizen doelbewust zijn. Al ruim een jaar zijn dat hun primaire doelen. Ook voor jou geldt het vinger-in-je-oor-la-la-la-la-ik wil-het-niet-weten wegkijken.

Deal with it!

Je steunt dictators die doelbewust burgerdoelen bombarderen.
Ik heb niet gezegd dat ik niet geloof dat het ''doelbewuste'' acties zijn, ik constateer simpelweg dat er geen bewijs is voor dat het ''doelbewuste'' acties zouden zijn.
Sterker nog, ik steun het, het is oorlog en in een oorlog is naar mijns inziens vrijwel alles geoorloofd, het enige wat telt is de overwinning en de manier waarop hoeft niet mooi te zijn, ongeveer zoals Portugal het EK heeft gewonnen volstaat ook, realisme boven idealisme.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')