abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 woensdag 21 september 2016 @ 18:30:57 #176
7889 tong80
Spleenheup
pi_165475800
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 18:26 schreef Pisces29 het volgende:
Ja joh, de halve wereld gaat scheiden, dus dat het "ooit mis zou gaan" kon elke gladiool roepen :D
Linkje van de gladiool die het riep.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_165477277
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 18:26 schreef Pisces29 het volgende:
Ja joh, de halve wereld gaat cscheiden, dus dat het "ooit mis zou gaan" kon elke gladiool roepen :D
Zeker in die kringen. Met Justin Theroux zal ze vast ook niet eeuwig blijven.
pi_165477775
Madam Tussauds heeft ze ook uit elkaar gehaald.
pi_165477789
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 19:59 schreef Rianne84 het volgende:
Madam Tussauds heeft ze ook uit elkaar gehaald.
Waren ze aan het knokken?
Moeten zij weten
  woensdag 21 september 2016 @ 20:01:53 #180
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_165477835
quote:
7s.gif Op woensdag 21 september 2016 20:00 schreef H0D3NPYL het volgende:

[..]

Waren ze aan het knokken?
:D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 21 september 2016 @ 20:09:31 #181
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_165478014
quote:
9s.gif Op woensdag 21 september 2016 14:42 schreef Copycat het volgende:


Ja, moest eigenlijk een gifje zijn, maar dat lukte niet.

Oh well.

[ afbeelding ]
Nu heeft hij haar bedonderd met een ander😠. Goed gelukt het gifje.
  woensdag 21 september 2016 @ 21:08:05 #182
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_165480149
O jee, Angelina is vast zo'n enge vrouw die haar kinderen gekookt voedsel weigert, en Brad gaat gerust eens met hen naar de KFC. Of zij brengt hen hartstochtelijk spirituele zaken bij en hij is een volbloed atheist/nuchtere Nico. Zoiets. Denk ik. Ik hang dit op aan de citaten 'simple guy' vs. 'complex woman'.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_165480386
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 21:08 schreef Andromache het volgende:
O jee, Angelina is vast zo'n enge vrouw die haar kinderen gekookt voedsel weigert, en Brad gaat gerust eens met hen naar de KFC. Of zij brengt hen hartstochtelijk spirituele zaken bij en hij is een volbloed atheist/nuchtere Nico. Zoiets. Denk ik. Ik hang dit op aan de citaten 'simple guy' vs. 'complex woman'.
ze is denk ik wel heel erg "holier-than-thou "
  † In Memoriam † woensdag 21 september 2016 @ 21:26:26 #184
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_165480780
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 18:05 schreef Soury het volgende:
Jammer mooie vrouw maar je 20 jarige figuur gaat het niet worden mits je niks meer eet en in een rolstoel beland.
Ik vind deze zin nog best moeilijk, Soury. :@
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † woensdag 21 september 2016 @ 21:27:26 #185
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_165480817
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 21:08 schreef Andromache het volgende:
O jee, Angelina is vast zo'n enge vrouw die haar kinderen gekookt voedsel weigert, en Brad gaat gerust eens met hen naar de KFC. Of zij brengt hen hartstochtelijk spirituele zaken bij en hij is een volbloed atheist/nuchtere Nico. Zoiets. Denk ik. Ik hang dit op aan de citaten 'simple guy' vs. 'complex woman'.
Dat idee heb ik er ook wel bij. :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  woensdag 21 september 2016 @ 21:28:52 #186
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_165480884
Brad blijkt strenger te zijn voor de kinderen dan Angelina. Wil dat ze structuur en regels hebben enzo.

quote:
The insider explains:

"They came so close to this before. They fought a lot over the years and disagreed about many things."

And although Brangelina tried to meet in the middle for the sake of their kids, Angie ultimately had to make the decision she thought was best for the entire family:

"She did try to make it work, but her kids come first and she couldn't let them see mommy and daddy like this. The fighting got worse and they disagreed a lot about parenting and a lot of things."

Another insider echoes this same sentiment to People:

"They always had disagreements when it came to disciplining the kids. With all the kids, it did tend to get chaotic many times."

We're hearing Pitt "has always been stricter" when it comes to parenting, and he "wanted the kids to have more structure" and "was more about having rules."
While the source admits Brad never used physical discipline, he was known to "get frustrated sometimes and yell at the kids."
This behavior clearly conflicted with Jolie's more relaxed attitude:

"Angelina always had a more relaxed attitude when it came to the kids. She definitely never yells."

So what else did the Mr. & Mrs Smith stars disagree on?
Work schedules and politics, to name a couple:

"They also fight over their schedules and politics still. They have a lot of very heated political fights."
http://perezhilton.com/20(...)om=post#.V-Lev5N96-4

Maar dus ook over politiek. Zou één van de twee soms op Trump willen gaan stemmen? B-) :D En wie dan? :o
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_165480964
quote:
99s.gif Op woensdag 21 september 2016 21:26 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ik vind deze zin nog best moeilijk, Soury. :@
Eet één appel per dag en je weet het. (Ik ken iemand die dat deed)
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 21 september 2016 @ 22:02:14 #188
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_165482226




Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  woensdag 21 september 2016 @ 22:21:26 #189
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_165482890
Never mind.
The love you take is equal to the love you make.
pi_165483046
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2016 15:50 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Toch is ook juist te pleiten voor wel vroeg al serieus nemen. Met 16 jaar hebben de hormonen al volop hun werk gedaan en als iemand serieus een genderissue heeft, ben je dan wel laat.
Ik weet niet hoe dat precies zit met Shiloh, maar uit mijn eigen omgeving ken ik al 3 meisjes met zo'n zelfde 'genderprobleem', onder wie mijn jongste dochter van 11, en bij alle drie die meisjes is het hele jongensgebeuren rond hun 11e/12e zo maar verdwenen. Ineens wilden ze echte meisjes zijn, met meisjesonderbroeken (voorheen kocht ik voor mijn dochter altijd onderbroeken mét gulp op de jongensafdeling :D ) en met glitter T-shirts en zelfs, voor zo ver nodig, bh's.

Volgens mij moet je het zo zien: er kunnen natuurlijk kinderen zijn met een genderprobleem, maar veel kinderen zijn in hun geest nog helemaal vrij, en dus geloven ze zelf - en waarom ook niet? - dat ze best zélf kunnen bepalen wie ze willen zijn. Dat is juist mooi, vind ik. Je kunt je hele leven nog een meisje zijn, of een vrouw met hakken en lippenstift en lang haar, maar waarom zou je als klein kind niet meedoen met de jongens en overhemden en jongensonderbroeken dragen? Ik zie het meer als een fantasie, en omdat kinderen helemaal niet snappen dat bepaalde dingen nu eenmaal 'vastliggen' (zoals de klassieke man-vrouw verhoudingen), kunnen ze voor zo lang het duurt nog gewoon zijn wie ze willen zijn, op dat moment. Liever een jongen? Nou, prima toch? Mijn dochter wilde aanvankelijk alleen maar Pippi zijn; ze is de eerste twee schooljaren in Pippikleren naar school gegaan, en iedereen vond het prima. Vervolgens brak de jongensfase aan, met de gulponderbroeken, de overhemden en de skaterkleren, en toen ineens verscheen ze afgelopen jaar - tot verbijstering van alle ouders op school - in een JURK op de première van een klasgenootje die in een film speelde. Zo maar. En sindsdien is ze een meisje, min of meer, al zal ze altijd 'stoer' blijven.

Stel je voor dat wij haar aan een hormoonbehandeling hadden blootgesteld; ik moet er niet aan denken :O Ik denk dat Shiloh, voor zo ver ik dat op basis van de foto's kan beoordelen, gewoon een kind is dat zich vrij voelt om te zijn wie ze wil zijn, en ik denk eigenlijk ook dat Brad en Angelina daar de lol wel van inzien. Als er één periode in je leven is waarin je je nog niet hoeft te conformeren aan allerlei regels, verwachtingen enzovoort, dan is het de kindertijd.

Natuurlijk weet ik dat er kinderen zijn die een serieus genderprobleem hebben, maar ik denk dat ouders - die er zo dicht bovenop zitten - dat echt wel in de gaten hebben, omdat er dan veel méér speelt. Die kinderen zijn vaak ongelukkig, zonder dat ze zelf precies snappen waarom, en dat zijn ze al op heel jonge leeftijd. Ze voelen zich incompleet, onbegrepen, zijn eenzaam, nou ja: dat is heel tragisch. Ouders weten dat instinctief echt wel, zeker als ze meer kinderen hebben. Op basis van de foto's van Shiloh denk ik dat zij een heel gelukkig en vrij kind is, met twee heel relaxte ouders. (Die nu wel gaan scheiden, maar ik kan me niet voorstellen dat Shiloh daar iets mee te maken heeft).
  woensdag 21 september 2016 @ 22:31:07 #191
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_165483242
Maar om nou te zeggen dat je pas op d'r 16e eens verder gaat kijken...
The love you take is equal to the love you make.
pi_165483302
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 18:30 schreef tong80 het volgende:

[..]

Linkje van de gladiool die het riep.

:P
Hier is die gladiool. :W

De hele wereld staat zowat op de kop door een zoveelste scheiding van een Drollywood-paar. :')
Wat een ellende :'(
De volgende is Courtney en Doug, dan weten jullie het alvast.

#teamnobody
Ik zou door beiden niet opgevoed willen worden. :N :W
´
  Trouwste user 2022 woensdag 21 september 2016 @ 22:35:59 #193
7889 tong80
Spleenheup
pi_165483433
Actrice Marion Cotillard (40), die momenteel door internationale showbizzmedia wordt gezien als de nieuwe vriendin van Brad Pitt, zou zwanger zijn van haar tweede kindje. Dat melden verschillende Franse kranten vandaag. Cotillard zou in december zijn uitgerekend: toevallig negen maanden nadat ze met de echtgenoot van Angelina Jolie op de filmset stond voor het oorlogsdrama Allied.



Is Marion soms in verwachting van een liefdesbaby die ze samen met Brad verwekte, vraagt ook de Britse tabloid The Mirror zich ernstig af. En: wordt Brad Pitt vader? De Franse actrice is officieel nog steeds samen met haar vriend: de Franse acteur-regisseur Guillaume Canet (43). Samen hebben ze een zoontje: Marcel (5).

Franse media spraken met familieleden van Cotillard die met haar vriend samenwoont in Parijs. Die benadrukten dat Marion erg gelukkig is met haar zwangerschap maar er flink van baalt dat ze wordt gelinkt aan Brad Pitt. ,,Een buitenechtelijke affaire is ook niks voor een vrouw als Marion'', zou één van de familieleden hebben gezegd. De actrice zelf heeft nog niet gereageerd op alle, behoorlijk wilde geruchten rond haar persoon.

Perfecte match
Franse media brachten in augustus dit jaar al speculaties naar buiten over een mogelijke relatie van Cotillard met haar Allied-tegenspeler Pitt. Volgens de Franse editie van de tabloid Gala was de chemie tussen de twee op de filmset van het oorlogsdrama 'opvallend' en 'elektrisch'. Andere media repten in mei al over een 'perfecte match'. ,,De twee staken, samen met regisseur Robert Zemeckis, ontzettend veel tijd in de ontwikkeling van hun karakters. Toen ze eenmaal voor de camera's stonden was hun liefde niet van echt te onderscheiden'', zou iemand van het productieteam hebben gezegd tegen Hollywood Life.

De website in kwestie meldt ook nog dat Marion altijd 'begon te glimmen' als Pitt op de set verscheen. ,,Het was opvallend hoe goed de twee zich hadden ingeleefd in hun rollen. Mogelijk is dat in de privésfeer gebeurd.'' Terloops werd ook nog gemeld dat Brad en Marion op de set 'allerlei koosnaampjes' voor elkaar gebruikten.

Angelina Jolie zou, zo wordt gespeculeerd, lucht hebben gekregen van de warme band tussen Marion en Brad en een privédetectice hebben ingehuurd om de handel en wandel van haar man te controleren. Deze 'Sherlock Holmes' zou vervolgens bewijzen hebben gevonden over een mogelijke affaire, waarna Jolie ontplofte en echtscheiding aanvroeg.

Volgens Jolie's advocate Laura Wasser gaat het stel uit elkaar wegens onoverbrugbare menigsverschillen. In de uitgelekte scheidingspapieren wordt met geen woord gerept over Pitts 'romance' met de Franse actrice.

http://www.ad.nl/show/fra(...)t-verwekte~a319845e/

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_165483495
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2016 22:31 schreef Lienekien het volgende:
Maar om nou te zeggen dat je pas op d'r 16e eens verder gaat kijken...
Zei iemand dat dan?
En het punt is dus dat ouders een serieus genderprobleem vóór die tijd echt wel in de gaten hebben :P
  woensdag 21 september 2016 @ 22:38:47 #195
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_165483530
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 22:37 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Zei iemand dat dan?
En het punt is dus dat ouders een serieus genderprobleem vóór die tijd echt wel in de gaten hebben :P
Ja, daar reageerde ik namelijk op.
The love you take is equal to the love you make.
pi_165483588
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2016 22:38 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, daar reageerde ik namelijk op.
Ah, op die manier O-)
pi_165483591
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 22:37 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Zei iemand dat dan?

bloodymary1 #151
pi_165483941
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2016 22:40 schreef computergirl het volgende:

[..]

bloodymary1 #151
Ah dank je :)

Ik denk eigenlijk dat bloodymary wel een punt heeft, gesteld dat ouders heel erg in tweestrijd zitten, want er valt pas iets over te zeggen als een kind echt 'in de groei' is. Zolang er geen natuurlijke hormonen in het spel zijn (puberteit) is het nogal voorbarig om aan de slag te gaan met medisch toegediende hormoonpreparaten.
  donderdag 22 september 2016 @ 00:32:10 #199
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_165486236
Oeehh, nu maanden wachten om te kijken op wie de baby lijkt
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_165487689
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 22:51 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Ah dank je :)

Ik denk eigenlijk dat bloodymary wel een punt heeft, gesteld dat ouders heel erg in tweestrijd zitten, want er valt pas iets over te zeggen als een kind echt 'in de groei' is. Zolang er geen natuurlijke hormonen in het spel zijn (puberteit) is het nogal voorbarig om aan de slag te gaan met medisch toegediende hormoonpreparaten.
in de puberteit barst je van de hormonen, en krijg je door deze geslachtskenmerken die met moeite of helemaal niet te corrigeren zijn (brede schouders, brede heupen)
Daarom gebruiken ze hormoonremmmers bij kinderen die twijfelen, zodat ze in soort van neutrale stand blijven totdat ze oud genoeg zijn voor overtuigde keuze
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')