abonnement Unibet Coolblue
pi_165508493
Vandaag 12 weken! Vanmiddag nekplooimeting.

Klap je staat eerste!! Gaat snel.
Viva verhuizen is echt rot. Wij zijn nu ook bezig en dan ben ik niet eens zover in mijn zwangerschap.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
  vrijdag 23 september 2016 @ 09:25:00 #202
149959 SQ
snelle trees
pi_165508644
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 08:36 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Sproetjes dat is natuurlijk ook spannend, een groei echo!

Lekker Vivi, verlof. Als je nog gaat verhuizen dan lijkt me het wel verstandig om verlof te nemen ja 😉

Uni; haha nog een draagzak! Zou ik wel willen maar misschien is het dan eerst handig om te checken of het wel bevalt als de kleine er straks is. Ik heb ook al een goedkopere draagdoek om te kijken of dat wat is, maar ook dat kan ik pas zeggen als de kleine er is. Die workshop krijgt hij sowieso, alleen wil mijn mama dus wat meer geven.
Ik bedacht gisteren nog dat ze wel alvast een fietszitje konden geven maar dat leverde een 'hm' op. Niet goed dus. Ja dan weet ik het ook niet meer hoor 😂
Wat een lastig eisenpakket. Ze willen dus iets stoers en mannelijks geven wat wel voor de baby is en ook nog meteen gebruikt kan worden en ook nog eens "groot" is? Ik heb al een tijdje een kind maar ik kan werkelijk niks bedenken wat aan al die eisen voldoet :@ :')
Kunnen ze niet beter iets leuks geven gewoon voor je man? Danwel gewoon iets leuks voor de baby? En dus een van de eisen af laten vallen? :D

Vivi verlof! *O* Ga je nog iets leuks doen met je collega's?
De vorige keer ben ik gaan midgetgolfen :') (op eigen verzoek). Ging prima maar ik heb soms de balletjes wel door een ander moeten laten oprapen _O-

Ik heb gisteren op kantoor drie keer achter elkaar de "Zo jij gaat hard :o" gehoord. Ik ben nu helemaal over op positiebroeken en -shirts en kennelijk ben ik ineens heel erg in your face zwanger :D
disclaimer
pi_165508854
Haha klopt SQ, mama is nogal lastig 😜 Ze had zelf al bedacht dat ze dan maar een kraammand voor vriend gaat maken met meerdere kleinere cadeaus, en dan doet ze die workshop er bij. Hadden ze ook veel eerder moeten zeggen, dan had ik die Tula wel besteld (want awesome print) maar nog niet gegeven.

Ik vond je buikje in het buikentopic écht nog wel meevallen, maar blijkbaar is het 'in het eggie' toch wel heel duidelijk 😂

Ik keek gisteren foto's terug van de vakantie van vorig jaar en afgelopen juni. Pfoeh. Wat een lijfje had ik in 2015, wordt er weemoedig van 😂 komt dat ooit nog goed? En afgelopen juni vonden wij dat ik al een heeele dikke buik had, met 20 weken ongeveer, en vonden we t gek dat mensen niet zagen dat ik zwanger was. Als ik nu de foto's bekijk denk ik pfoeh dat was niks, veel vrouwen hebben van zichzelf altijd al zo'n klein buikje 😂 Moet je nu zien, en dan moet ik misschien nog wel 4 weken..
pi_165508895
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 09:42 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Haha klopt SQ, mama is nogal lastig 😜 Ze had zelf al bedacht dat ze dan maar een kraammand voor vriend gaat maken met meerdere kleinere cadeaus, en dan doet ze die workshop er bij. Hadden ze ook veel eerder moeten zeggen, dan had ik die Tula wel besteld (want awesome print) maar nog niet gegeven.
Misschien moet ze maar genoegen nemen met dat het niet groot hoeft ;). Kan ze ook bewaren voor later als er wel iets nodig is.
  vrijdag 23 september 2016 @ 09:46:39 #205
149959 SQ
snelle trees
pi_165508908
Of het ooit nog goed komt is per persoon afhankelijk en je definitie van "goed" :D Als je hoopt dat je lijf ooit exact weer zo wordt als toen je 25 en kinderloos was dan is de kans heel groot dat het teleurstellend gaat zijn. Bij de meeste vrouwen verandert het lichaam toch wel permanent na het krijgen van een kind. Maar dat hoeft niet per se slecht of naar te zijn ;)
disclaimer
pi_165508989
Huh ik ben 25 en niet kinderloos.
:+

(Al vind ik mijn lichaam epic. Goede terugplooiskills na bouwen van baby.)
  vrijdag 23 september 2016 @ 09:53:06 #207
149959 SQ
snelle trees
pi_165508999
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 09:52 schreef Unihipili het volgende:
Huh ik ben 25 en niet kinderloos.
:+

(Al vind ik mijn lichaam epic. Goede terugplooiskills na bouwen van baby.)
bij wijze van spreken natuurlijk... dat snapte :P
disclaimer
pi_165509102
Hihi ik snap jullie punt hoor. Vind het achteraf jammer dat ik niet meer tevreden was met mijn lijf voor de zwangerschap. Altijd zeuren, bah dikke benen en kont etc. Terwijl ik het op foto echt super prachtig vind, en zelfs misschien wel iets te mager. Mijn super platte buik zal ik wel niet meer helemaal in ere kunnen herstellen, dat vind ik wel écht heel jammer. Nouja, ik ga er na de zwangerschap maar flink aan werken om er nog iets van te maken, lekker weer hardlopen, daar kan ik echt naar uitkijken (wijs me aub even op deze post over een paar maanden 😉)!
pi_165509128
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2016 09:45 schreef Unihipili het volgende:

[..]

Misschien moet ze maar genoegen nemen met dat het niet groot hoeft ;). Kan ze ook bewaren voor later als er wel iets nodig is.
Eens, maar dan ken je mijn ma nog niet 😂
pi_165509157
Heeft iemand hier die al kids heeft trouwens ervaring met een sluitlaken (belly bandit bv?). Mijn juf van de pufclub was er erg enthousiast over. Kan niet echt fatsoenlijke reviews/ervaringen vinden met google
  vrijdag 23 september 2016 @ 10:08:57 #211
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_165509190
Sowieso vind ik dat met foto's terugkijken na een tijdje. Net als foto's van mezelf tijdens mijn puberteit. Man, waar was in hemelsnaam onzeker over? Niet nodig :P

Over een mannelijk kado. Het moet erg bij je man passen, maar hier wil de mijne dit jaar nog een goede whisky kopen uit M's geboortejaar - dit jaar dus. Zodat ze die over ca 20 jaar dan saamp kunnen drinken :') O+
  vrijdag 23 september 2016 @ 10:09:53 #212
149959 SQ
snelle trees
pi_165509204
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 10:06 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Heeft iemand hier die al kids heeft trouwens ervaring met een sluitlaken (belly bandit bv?). Mijn juf van de pufclub was er erg enthousiast over. Kan niet echt fatsoenlijke reviews/ervaringen vinden met google
Nee, ik kan me alleen de verhalen van mijn moeder herinneren en die waren niet erg lovend :')
Wat doet het dan?

Overigens heb ik de vorige keer zo moeten lachen om mijn negenmaandendagboek :')
1 Maand! Plak hier een foto van je buik! Hier is je buik nog plat!

Ik kan me in mijn leven geen platte buik herinneren O+ Maar ik geef toe, hij was toen wel platter dan bij negen maanden. Dat wel.
disclaimer
pi_165509321
Wat een leuk idee van je man, Quoi. De mijne drinkt helaas geen whiskey 😂

Zo'n sluitlaken zou je buik sneller moeten doen samentrekken, als ik het goed begrijp. Maar echt snappen of geloven doe ik het nog niet echt 😂 Oja en minder flubbergevoel als de baby er net uit is en je je omdraait in bed.. Heb je dan echt een flubbergevoel? Kan me er nog niks bij voorstellen 😜
  vrijdag 23 september 2016 @ 10:21:15 #214
149959 SQ
snelle trees
pi_165509400
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 10:17 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Wat een leuk idee van je man, Quoi. De mijne drinkt helaas geen whiskey 😂

Zo'n sluitlaken zou je buik sneller moeten doen samentrekken, als ik het goed begrijp. Maar echt snappen of geloven doe ik het nog niet echt 😂 Oja en minder flubbergevoel als de baby er net uit is en je je omdraait in bed.. Heb je dan echt een flubbergevoel? Kan me er nog niks bij voorstellen 😜
ja. Het voelt echt als een leeggelopen puddingballon :')
disclaimer
pi_165509518
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2016 10:21 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ja. Het voelt echt als een leeggelopen puddingballon :')
Ieuw. ben blij dat ik dat alvast weet 😂 misschien helpt zo'n belly bandit daar wel tegen, die houdt alles vast. Ik ga een rondje marktplaats doen 😉
pi_165509564
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 09:42 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
En afgelopen juni vonden wij dat ik al een heeele dikke buik had, met 20 weken ongeveer, en vonden we t gek dat mensen niet zagen dat ik zwanger was. Als ik nu de foto's bekijk denk ik pfoeh dat was niks, veel vrouwen hebben van zichzelf altijd al zo'n klein buikje 😂 Moet je nu zien, en dan moet ik misschien nog wel 4 weken..
Dat is wel herkenbaar. :D. Ik was toen een keer overtuigd dat een mevrouw op een terras heel lief naar mijn buik had gekeken toen ik langsliep, en mijn vriend zei meteen: nou, ik denk niet dat ze door had dat je zwanger was hoor. :') .
Verder vond ik mijn borsten in de eerste maanden echt enorm worden, maar als je dan eenmaal hoogzwanger bent, vallen ze helemaal weg en lijken ze ienimieni.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_165509668
Mijn buik is de vorige keer weer vanzelf plat geworden. :Y De 'vorm' (zeg maar van de gehele buik) was wel wat anders dan pre-zwangerschap, maar ik merkte geen heel groot verschil. Het is denk ik echt een stukje aanleg.

Nu dij ik alleen zo hard uit dat ik niet durf te zeggen of het weer vanzelf "goedkomt", maar dat zien we dan wel weer. ^O^
pi_165509920
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2016 10:08 schreef Quoi het volgende:
Over een mannelijk kado. Het moet erg bij je man passen, maar hier wil de mijne dit jaar nog een goede whisky kopen uit M's geboortejaar - dit jaar dus. Zodat ze die over ca 20 jaar dan saamp kunnen drinken :') O+
:') :D. En het dan niet doen want dat is zonde.
pi_165509928
Ik heb dat ook als ik foto's terugkijk, dat ik denk oh my, wat een lichaam had ik toen. En toch voel me nu op heel veel fronten (zelfs lichamelijk) zoveel zekerder dan toen. Eeuwig zonde.

Ik heb overigens niet het idee dat de zwangerschappen nou zoveel met mijn lijf gedaan hebben. Meer het ouder worden an sich en de veranderde levensstijl. :)
  vrijdag 23 september 2016 @ 11:05:42 #220
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_165510066
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 10:06 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Heeft iemand hier die al kids heeft trouwens ervaring met een sluitlaken (belly bandit bv?). Mijn juf van de pufclub was er erg enthousiast over. Kan niet echt fatsoenlijke reviews/ervaringen vinden met google
Ja, ik heb 'm ongebruikt weer weg gedaan. Wat een onding was dat zeg... :@. In het begin kan het vast fijn zijn, maar je kunt er niet mee slapen (dat zit niet lekker) en als je weer een beetje meters begint te maken met lopen, liggen je organen allemaal wel weer terug op hun plekje en kun je beter je buikspieren hun werk weer laten doen.

Voor wat betreft je cadeau-issue, ik zou vragen om Ewan het Droomschaap. Niet mannelijk, niet stoer, wel heeeeeel nuttig en lief O+.
Die van kuiken heeft het na 2,5 jaar helaas begeven (er was iets te vaak mee gegooid). Gelukkig heeft mijn man hem 'op zijn werk' kunnen 'maken' O-). Daarbij werd hij ook helemaal gewassen en kwam weer als nieuw terug, heel gek!
KuikenGuppy
  vrijdag 23 september 2016 @ 11:10:02 #221
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_165510136
Verlof-boks met Vivi *O*.

Hoewel verlof voor mij niet per sé laatste werkdag betekent :').
Ik ben iets te laat begonnen met alles voorbereiden/overdragen (was nog te lang aan het struisvogelen) dus zal echt nog wel wat moeten doen straks... maar de druk is er nu wel een klein beetje af.
KuikenGuppy
pi_165510257
Ik merk nu vooral wat extra striemen en slappere huid :+ Okee en nog wat extra kilo's, maar dat komt ooit wel weer goed :P

Zo'n buikband heb ik niet gebruikt dus geen ervaring, en een flubbergevoel met omdraaien in bed heb ik ook niet gehad. Dus het hoeft niet per se, of misschien draaide ik me te langzaam om om het te merken :+
pi_165510330
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 11:05 schreef Burdie het volgende:

[..]
Voor wat betreft je cadeau-issue, ik zou vragen om Ewan het Droomschaap. Niet mannelijk, niet stoer, wel heeeeeel nuttig en lief O+.
Die van kuiken heeft het na 2,5 jaar helaas begeven (er was iets te vaak mee gegooid). Gelukkig heeft mijn man hem 'op zijn werk' kunnen 'maken' O-). Daarbij werd hij ook helemaal gewassen en kwam weer als nieuw terug, heel gek!
:D wel lief.

Ik voel me nu zelf een droomschaapje. Baby in wol, ik in wol, wollen dekentje over elkaar heen en tegen elkaar aan naar ademhaling luisteren :).
  vrijdag 23 september 2016 @ 11:22:18 #224
149959 SQ
snelle trees
pi_165510398
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 11:16 schreef Miezziej het volgende:
Ik merk nu vooral wat extra striemen en slappere huid :+ Okee en nog wat extra kilo's, maar dat komt ooit wel weer goed :P

Zo'n buikband heb ik niet gebruikt dus geen ervaring, en een flubbergevoel met omdraaien in bed heb ik ook niet gehad. Dus het hoeft niet per se, of misschien draaide ik me te langzaam om om het te merken :+
ik ook niet zo zeer met omdraaien, wel met mijn vinger er in prikken. Wobbel wobbel O+
En dat je darmen terugzakken en dat dat dan voelt als schopjes :')
disclaimer
  vrijdag 23 september 2016 @ 11:23:18 #225
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_165510428
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2016 11:22 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik ook niet zo zeer met omdraaien, wel met mijn vinger er in prikken. Wobbel wobbel O+
En dat je darmen terugzakken en dat dat dan voelt als schopjes :')
En dat je je hand daar liefkozend op legt, en vervolgens naar je baby kijkt... :').
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')