abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_170650950
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 19:15 schreef Poepz0r het volgende:
Postcode invullen bij SDC.com is wel kut natuurlijk. Is daar omheen te werken? Valse postcode pakt hij niet (komt niet overeen met ip emailadres)
Bijzondere constructie? Ze plukken jouw host-IP adres uit een mailheader en gebruiken die voor geo-verificatie?

Postbus-postcode van je woonplaats al getest?
pi_170657533
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 20:52 schreef KatOpSpek het volgende:

[..]

Niet al te vruchtbaar, hoop ik?
_O- Verkeerde woordkeuze _O-

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 20:31 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Stel ja maar geen zin in dat er dalijk louche figuren aan de deur staan. Beetje vreemd dat postcode verplicht is en je geen valse op kunt geven.
Ehhm.. :? Postcode is niet zichtbaar op je profiel. Voor zover ik weet staat er alleen een locatie op je profiel en deze kun je (jammer genoeg) vals invullen. Het is bij SDC de truc om de mannen die zich als stel voordoen te scheiden van de echte stellen. Ze zouden bij SDC moeten overgaan op een registratiesysteem met herkenbare foto's. De beperking (zonder betaling maar deels toegang tot content) helpt niet echt.
pi_170666515
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 15:34 schreef Magic_City het volgende:

[..]

[..]

Ehhm.. :? Postcode is niet zichtbaar op je profiel. Voor zover ik weet staat er alleen een locatie op je profiel en deze kun je (jammer genoeg) vals invullen. Het is bij SDC de truc om de mannen die zich als stel voordoen te scheiden van de echte stellen. Ze zouden bij SDC moeten overgaan op een registratiesysteem met herkenbare foto's. De beperking (zonder betaling maar deels toegang tot content) helpt niet echt.
Wij stonden op SDC en werden een beetje moe van de hele dag blote konten kijken. Natuurlijk snappen we waar het om gaat, maar om daar herkenbaar tussen te gaan staan (zeker met het beroep van mijn vrouw) is echt geen optie.
  donderdag 4 mei 2017 @ 12:42:03 #204
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_170679265
quote:

[..]
De beperking (zonder betaling maar deels toegang tot content) helpt niet echt.
Is dat niet dezelfde valkuil waar parenclubs ook in vallen? Single mannen toelaten maar ze de hoofdprijs laten betalen, maar dat de mannen daardoor meer verwachten want ze hebben er flink geld voor neergelegd.

Waardoor je dus niet de mannen die snel willen scoren buiten de deur houdt maar juist de mannen met een entitled houding aantrekt.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  vrijdag 5 mei 2017 @ 09:10:18 #205
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_170698618
quote:

[..]

[..]

Klopt, je kunt je lokatie zelf invullen, los van de postcode die je bij registratie hebt gebruikt. Door validaties kun je veel fakers en echte stellen uit elkaar houden, maar een 100% zekerheid geeft het niet.
Nieuwe site is live! http://bit.ly/2acTZsR Het is tijd voor diversiteit
pi_171493844
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 09:10 schreef clixplicity het volgende:

[..]

Klopt, je kunt je lokatie zelf invullen, los van de postcode die je bij registratie hebt gebruikt. Door validaties kun je veel fakers en echte stellen uit elkaar houden, maar een 100% zekerheid geeft het niet.
Validatie is de grootste farce ooit. We ontvingen een validatie van een Amerikaans koppel. Nog nooit gezien of gesproken. Na de validatie kregen we een email of we hen ook wilde valideren. Yeah right!
pi_171494062
Laat maar

[ Bericht 98% gewijzigd door Patroon op 06-06-2017 11:14:45 ]
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_171494853
Vorige week leuke date gehad, eerste leuke date in maanden en maanden. Gebleven bij zoenen maar ga binnenkort eens langs.
pi_171496624
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 11:43 schreef Koettie het volgende:
Vorige week leuke date gehad, eerste leuke date in maanden en maanden. Gebleven bij zoenen maar ga binnenkort eens langs.
Fijn; het voelde dus goed?
pi_171500278
Zeker weten, leuke avond gehad.
  woensdag 28 juni 2017 @ 13:28:21 #211
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_172015428
Mensen hier die wel eens de feestjes van BackToBasic in Bananas in Den Haag bezoeken?
pi_172189977
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 13:28 schreef clixplicity het volgende:
Mensen hier die wel eens de feestjes van BackToBasic in Bananas in Den Haag bezoeken?
Nee sorry. Prive feestjes met 2 of 3 deelnemers hebben de voorkeur, zonder camera's in de buurt..
  woensdag 5 juli 2017 @ 21:59:27 #213
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_172202172
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 15:00 schreef KatOpSpek het volgende:

[..]

Nee sorry. Prive feestjes met 2 of 3 deelnemers hebben de voorkeur, zonder camera's in de buurt..
Kleiner gezelschap heeft ook mijn voorkeur. En de camera blijft meestal thuis, ook afgelopen zaterdag.
  donderdag 6 juli 2017 @ 00:05:16 #214
19440 Maanvis
Centuries in a Lifetime
pi_172205584
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 19:57 schreef Patroon het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe je erop wil gaan, maar sdc is oorspronkelijk bedoeld als swingerssite, dus voor stellen..helaas wordt het nu overspoeld door single mannen die denken daar easy te kunnen scoren.
mja ik ben zelf bi en heb er wel met gematigd succes kunnen scoren. Overigens ook frappant dat er een aantal bekenden uit de buurt op staan (met dergelijke fotoś dat ik ze kan herkennen). Aan de andere kant; het is 2017, we leven niet meer in het sex voor de buch tijdperk :).

Laatste tijd date ik overigens vaak met een gozer die met zijn eigen vriendin maar eens in de min. 3 maanden sex heeft en dan is het ff erop en eraf. Op zich wel frappant want hij heeft echt niet achteraan gestaan toen de paarsgepunte lansen uitgedeeld werden. Dit weekend had ie voorgesteld om een vrouw die ie kent mee te laten doen. We gaan het zien. :).
... This action will have consequences ...
"If Tetris has taught me anything, it's that errors pile up and accomplishments disappear"
  donderdag 6 juli 2017 @ 00:08:40 #215
19440 Maanvis
Centuries in a Lifetime
pi_172205657
Over het 'ouder' verhaal; een maat van me valt echt op ouder, zowel mannen als vrouwen. Eerst viel ik zelf op een beetje mijn eigen leeftijd (in de 30) maar hij wou ook wat ouder uitnodigen, in de praktijk blijkt dat men vanaf de 40, 50 echt veel relaxter wordt en er niet zoveel geldingsdrang en jaloersheid meer is (bovendien zijn die ook vaak veel minder asociaal, dus dat ze beter weten hoe je discreet moet zijn en in het huis/de club waar ze zijn de geldende sociale normen accepteren).
... This action will have consequences ...
"If Tetris has taught me anything, it's that errors pile up and accomplishments disappear"
pi_172449784
Hier al jaren actief op het forum maar voor dit soort berichten toch maar even een nieuw account aangemaakt.

Wij zijn al jaren bij elkaar en twee jaar geleden de stap in het diepe genomen. We zijn gaan daten. Echt super leuk en super geil. Na een paar geslaagde en een paar niet geslaagde dates helaas door omstandigheden even gestopt met daten.

We hebben nu sinds kort de draad weer opgepakt en gaan nu zeer binnenkort voor het eerst naar een parenclub. We hebben er erg veel zin in maar zijn ook super zenuwachtig.

We zijn niet echt van die die hard uitgaanstypes. Gelukkig wel date ervaring dus dat is niet nieuw voor ons maar in deze setting wel.

En dan begint het, wat moeten we aan, hoe zal het gaan. Zijn we niet te dik, zijn we leuk genoeg, zijn we niet te oud of juist te jong. Zal het zo worden als we hopen. Tja angst voor het onbekende zal het zijn. Maakt niet uit, de datum is geprikt, we gaan..

Alleen het idee al worden we super geil van.

Tja moest het even van me afschrijven. Ik kan het met niemand delen behalve met mijn partner. Eigenlijk zou ik het van de daken willen schreeuwen maar dat kan niet.

Dus deel het hier maar.
pi_172450026
Snap ik. Leuk en spannend! Wanneer gaan jullie? Laat maar weten hoe en wat. Ik wil ook ooit maar hou 0 van disco maar een parenkroeg bestaat helaas niet.
pi_172450984
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 00:34 schreef WijsamenDrenthe het volgende:
Eigenlijk zou ik het van de daken willen schreeuwen maar dat kan niet.

:D

Veel plezier, ben benieuwd naar jullie ervaringen. Welke club willen jullie heen?
Please continue
The experiment requires that you continue.
It is absolutely essential that you continue.
You have no other choice, you must go on.
pi_172451444
Wij gaan naar Eroroma in Zwinderen en het gaat volgende week al gebeuren. Super spannend. Nog een weekje werken, hoop dat ik daar de aandacht bij kan houden ;-)

Laat zeker weten hoe het was.
pi_172453054
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 07:37 schreef WijsamenDrenthe het volgende:
Wij gaan naar Eroroma in Zwinderen en het gaat volgende week al gebeuren. Super spannend. Nog een weekje werken, hoop dat ik daar de aandacht bij kan houden ;-)

Laat zeker weten hoe het was.
Tof; veel plezier. Waar Zwinderen al niet goed voor is :)
  maandag 17 juli 2017 @ 20:57:00 #221
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_172491131
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 00:34 schreef WijsamenDrenthe het volgende:
Hier al jaren actief op het forum maar voor dit soort berichten toch maar even een nieuw account aangemaakt.

Wij zijn al jaren bij elkaar en twee jaar geleden de stap in het diepe genomen. We zijn gaan daten. Echt super leuk en super geil. Na een paar geslaagde en een paar niet geslaagde dates helaas door omstandigheden even gestopt met daten.

We hebben nu sinds kort de draad weer opgepakt en gaan nu zeer binnenkort voor het eerst naar een parenclub. We hebben er erg veel zin in maar zijn ook super zenuwachtig.

We zijn niet echt van die die hard uitgaanstypes. Gelukkig wel date ervaring dus dat is niet nieuw voor ons maar in deze setting wel.

En dan begint het, wat moeten we aan, hoe zal het gaan. Zijn we niet te dik, zijn we leuk genoeg, zijn we niet te oud of juist te jong. Zal het zo worden als we hopen. Tja angst voor het onbekende zal het zijn. Maakt niet uit, de datum is geprikt, we gaan..

Alleen het idee al worden we super geil van.

Tja moest het even van me afschrijven. Ik kan het met niemand delen behalve met mijn partner. Eigenlijk zou ik het van de daken willen schreeuwen maar dat kan niet.

Dus deel het hier maar.
Zo herkenbaar! Vooraf en zeker n ons eerste bezoek jaren geleden... een onstopbare grijns die dagen heeft aangehouden....
pi_172650255
Nou daar gaat ie dan.. zaterdag een top avond gehad. We zijn helemaal los gegaan met een ander leuk stel. Was echt super geil. Pr/1 op 1 met eigen partner/VVM/vrouw vrouw/MMV.

We waren er om half 10 en het was bijna half drie voor we het door hadden.

Super geslaagde avond. Op naar een volgende keer.

En die grijns, ja die is er nog steeds. Mijn gedachten dwaalden vandaag tijdens het werk nogal eens af naar zaterdagavond.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')