abonnement Unibet Coolblue
pi_165441264
Ik zie dat zarGon ook actief is op Syrian Civil War Reddit. Zijn er nog meer mensen hier die daar posten?
pi_165441385
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 22:32 schreef Szura het volgende:
Snap sowieso niet waarom je nu zo'n konvooi zou bestoken. De hele week hebben we kunnen zien dat 'rebellen' geen checkpoint opzetten bij Castello, dat er in Oost-Aleppo geprotesteerd werd tegen hulp terwijl het regime terugtrok bij Castello. Dan sta je dus 'goed' op qua dat verhaal, en dan dit.
In de Westerse media heeft Assad nooit goed ervoor gestaan met betrekking tot die hulpkonvooien. Zonet nog hoorde ik nog op nieuwsuur dat 'Assad de hulpkonvooien tegenhoudt, tegen de afspraken in.' Hoe het daadwerkelijk zit weet ik niet, maar volgens de media was het in ieder geval Assad zijn schuld dat dat konvooi niet in Aleppo gekomen is.

Ik denk overigens dat een van de redenen dat Assad die hulpkonvooien daar niet wilt hebben, is dat er dan meer burgers in Oost-Aleppo blijven. De terroristen gebruiken die burgers als menselijk schild om vervolgens plaatjes van dode kinderen te maken als ze door Assad/Rusland gebombardeerd worden. Als ze dat niet meer kunnen dan kunnen Assad en Rusland het aantal luchtaanvallen verhogen met minder burgerdoden.

[ Bericht 16% gewijzigd door JaJammerJan op 19-09-2016 23:04:50 ]
  maandag 19 september 2016 @ 23:07:26 #78
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_165441672
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 22:52 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

niet gaan panikeren luidt mijn advies, gewoon bekeren tot salafisme ;)

en hoe Nour_Samaha erbij loopt kan echt niet in isis gebied.
Wel in mijn slaapkamer :9
pi_165442548
quote:
10s.gif Op maandag 19 september 2016 22:23 schreef Slayage het volgende:
dus 1 bombardement gaat ervoor zorgen dat het kaartenhuis genaamd deir in elkaar gaat storten? :')
1 bombardement? Volgens mij is er nu info dat er minimaal al 4 vliegtuigen meededen:
- Een Britse Reaper drone
- Twee Deense F16's
- Een ongespecificeerd aantal Australische vliegtuigen.
- Rusland heeft ook geclaimt dat er Amerikaanse A-10 Thunderbolts meededen met de aanval. (Geen ander land opereert dit vliegtuigtype)

Dus minimaal 4 maar mogelijk meer vliegtuigen die deze aanval uitvoerden. Hoe normaal is het dat er zoveel vliegtuigen bij een aanval gebruikt worden tegen IS door onze coalitie?
pi_165443104
Zwaar NSFW filmpje van ISIS uit Nineveh, Irak ( Waar Mosul onder behoort. Het Assyrisch hart van Irak )

Kijk dit AUB niet als je niet tegen beelden van executies kan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit soort beesten zijn ISIS. Daarom moet je elk ISIS persoon ook gelijk een kogel door de hoofd doen. Er valt hier geen genade aan te geven ze verdienen allemaal te sterven en het liefst ook langzaam en pijnlijk.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 20-09-2016 00:02:53 ]
  dinsdag 20 september 2016 @ 00:22:15 #81
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_165443437
Blijkbaar hebben de JaF-terroristen ook weer een poging gedaan in Zuid-Aleppo. Tevergeefs.

https://www.almasdarnews.(...)ack-southern-aleppo/
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_165443478
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 00:02 schreef vigen98 het volgende:
Zwaar NSFW filmpje van ISIS uit Nineveh, Irak ( Waar Mosul onder behoort. Het Assyrisch hart van Irak )

Kijk dit AUB niet als je niet tegen beelden van executies kan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit soort beesten zijn ISIS. Daarom moet je elk ISIS persoon ook gelijk een kogel door de hoofd doen. Er valt hier geen genade aan te geven ze verdienen allemaal te sterven en het liefst ook langzaam en pijnlijk.
Die graphics zijn sick en die kwaliteit ook tering....
pi_165443656
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 00:02 schreef vigen98 het volgende:
Zwaar NSFW filmpje van ISIS uit Nineveh, Irak ( Waar Mosul onder behoort. Het Assyrisch hart van Irak )

Kijk dit AUB niet als je niet tegen beelden van executies kan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit soort beesten zijn ISIS. Daarom moet je elk ISIS persoon ook gelijk een kogel door de hoofd doen. Er valt hier geen genade aan te geven ze verdienen allemaal te sterven en het liefst ook langzaam en pijnlijk.
Zieke beelden. :r
pi_165443726
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 00:02 schreef vigen98 het volgende:
Zwaar NSFW filmpje van ISIS uit Nineveh, Irak ( Waar Mosul onder behoort. Het Assyrisch hart van Irak )

Kijk dit AUB niet als je niet tegen beelden van executies kan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit soort beesten zijn ISIS. Daarom moet je elk ISIS persoon ook gelijk een kogel door de hoofd doen. Er valt hier geen genade aan te geven ze verdienen allemaal te sterven en het liefst ook langzaam en pijnlijk.
Het kindje dat onder het puin gehaald wordt na de bombardementen, echt ziek man.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  dinsdag 20 september 2016 @ 08:10:12 #86
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_165444572
Conflicts twitterde op maandag 19-09-2016 om 21:15:42 UPDATE: Officials confirm to @ABC that UN convoy carrying aid for #Aleppo has been attacked. Still unclear who attacked it - @WilliamsJon reageer retweet
Dit kan alleen maar de SAA zijn. De Russen zijn hier niet dom genoeg voor en de Coalitie opereert niet in dat gebied en denken zeker wel 5 keer na, na de actie in Deir ez-Zor.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  dinsdag 20 september 2016 @ 08:39:10 #87
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_165444753
Nou als ik dat zo lees is het een kwestie van tijd voordat Rusland en de VS openlijk elkaar afschieten. Iemand nog een mooi land zonder Islam waar ik heen kan?
pi_165444755
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 08:10 schreef DustPuppy het volgende:
Conflicts twitterde op maandag 19-09-2016 om 21:15:42 UPDATE: Officials confirm to @ABC that UN convoy carrying aid for #Aleppo has been attacked. Still unclear who attacked it - @WilliamsJon reageer retweet
Dit kan alleen maar de SAA zijn. De Russen zijn hier niet dom genoeg voor en de Coalitie opereert niet in dat gebied en denken zeker wel 5 keer na, na de actie in Deir ez-Zor.
Volgens hem wel:
ryadalhussin twitterde op maandag 19-09-2016 om 23:17:31 Syrian fighter jets bombed a convoy of #UN aid west of the city of #Aleppo and predicted more than 10 dead from the… https://t.co/V27RkofrMS reageer retweet
ryadalhussin twitterde op maandag 19-09-2016 om 23:15:38 Syrian fighter bombed a convoy of #UN aid west ofthe city #Aleppo and predicted more than 10 dead from the Syrian R… https://t.co/DoPX5Fz3dg reageer retweet
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  dinsdag 20 september 2016 @ 08:39:37 #89
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_165444760
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 08:39 schreef BarryOSeven het volgende:
Nou als ik dat zo lees is het een kwestie van tijd voordat Rusland en de VS openlijk elkaar afschieten. Iemand nog een mooi land zonder Islam waar ik heen kan?
Probeer Groenland eens.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  dinsdag 20 september 2016 @ 08:41:51 #90
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_165444777
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 08:39 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Probeer Groenland eens.
Klinkt als een paddestoel ontwijkende optie inderdaad, thanks
  dinsdag 20 september 2016 @ 08:41:57 #91
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_165444779
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 08:39 schreef Montagui het volgende:

[..]

Volgens hem wel:
ryadalhussin twitterde op maandag 19-09-2016 om 23:17:31 Syrian fighter jets bombed a convoy of #UN aid west of the city of #Aleppo and predicted more than 10 dead from the… https://t.co/V27RkofrMS reageer retweet
ryadalhussin twitterde op maandag 19-09-2016 om 23:15:38 Syrian fighter bombed a convoy of #UN aid west ofthe city #Aleppo and predicted more than 10 dead from the Syrian R… https://t.co/DoPX5Fz3dg reageer retweet
Deze 'White Helmet' zegt dat er barrel bombs zijn gedropt, er is maar één partij die dit doet.

Het konvooi werd ook in de gaten gehouden door de Russen:
tobiaschneider twitterde op maandag 19-09-2016 om 22:58:12 Unconfirmed: Russian MOD stream earlier today showed drone tracking SARC/UN aid convoy approaching Urem al-Kubra.… https://t.co/L1rSPHjlFT reageer retweet
Mr_Ghostly twitterde op maandag 19-09-2016 om 22:46:40 The @UN/@SYRedCrescent convoy being monitored by @mod_russia before it was massacred in airstrikes:... https://t.co/Hvydo3bkdd reageer retweet
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  dinsdag 20 september 2016 @ 08:43:38 #92
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_165444799
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2016 08:41 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Klinkt als een paddestoel ontwijkende optie inderdaad, thanks
Save me a seat!
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_165444980
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 08:41 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Deze 'White Helmet' zegt dat er barrel bombs zijn gedropt, er is maar één partij die dit doet.

Het konvooi werd ook in de gaten gehouden door de Russen:
tobiaschneider twitterde op maandag 19-09-2016 om 22:58:12 Unconfirmed: Russian MOD stream earlier today showed drone tracking SARC/UN aid convoy approaching Urem al-Kubra.… https://t.co/L1rSPHjlFT reageer retweet
Mr_Ghostly twitterde op maandag 19-09-2016 om 22:46:40 The @UN/@SYRedCrescent convoy being monitored by @mod_russia before it was massacred in airstrikes:... https://t.co/Hvydo3bkdd reageer retweet
Lijkt derhalve op een bewust gecoördineerde actie van de Russen en Assad.

Waar blijven de excuses? :{

[poetin troll army mode] Rusland en Assad :r :r :r [/poetin troll army mode]
;)
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  dinsdag 20 september 2016 @ 09:36:51 #94
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_165445383
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 09:00 schreef Montagui het volgende:

[..]

Lijkt derhalve op een bewust gecoördineerde actie van de Russen en Assad.

Waar blijven de excuses? :{

[poetin troll army mode] Rusland en Assad :r :r :r [/poetin troll army mode]
;)
Van de reddit:
quote:
I doubt Russia and Syrian wanted to destroy a UN convoy intentionally
But when the US bomb the SSA it was intentional... Is the US now also going to pull of a show in front of the UN? They should just read the same speech the Russians held and just replace US with Russia/Syria.
Zou wel een strakke actie zijn. Gewoon exact dezelfde speech, alleen VS vervangen door Rusland/Assad.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_165445649
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 09:36 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Van de reddit:

[..]

Zou wel een strakke actie zijn. Gewoon exact dezelfde speech, alleen VS vervangen door Rusland/Assad.
Vind het gebruik van het woordje 'intentionally' wel interessant. Het gebruik ervan hangt af van je perspectief. ;)

Nou sta ik niet echt aan de kant van Rusland/SAA, maar ik zie de aanval op het hulp konvooi toch eerder als een 'bewuste' actie dan de aanval op de Syrische stelling door de coalitie.

De VS zou bij een bewuste aanval een aantal coalitiemogendheden flink te kijk zetten. Reken maar dat de Britten, de Denen en de Australiërs de VS het vuur na aan de schenen zouden (en mogelijk zullen) leggen. En gelet op de berichten over het hulp konvooi zouden de Russen deze met een drone gevolgd hebben en aangezien Assad toch al niet veel op heeft met hulp konvooien is het niet moelijk voor te stellen dat hij deze moedwillig aan zou vallen.....met als mogelijke redenatie dat er wel wapens gesmokkeld zouden worden. Wat niet waarschijnlijk is omdat deze konvooien na dagenlange onderhandelingen met alle partijen en via alle mogelijke controles tot bij Aleppo zijn gekomen.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_165445801
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 08:39 schreef BarryOSeven het volgende:
Nou als ik dat zo lees is het een kwestie van tijd voordat Rusland en de VS openlijk elkaar afschieten. Iemand nog een mooi land zonder Islam waar ik heen kan?
Probeer Angola eens. De islam is daar sinds een paar jaar verboden.

En daar hoor je links niet over. :')

[ Bericht 10% gewijzigd door HSG op 20-09-2016 10:15:45 ]
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_165445939
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 10:09 schreef HSG het volgende:

[..]

Probeer Angola eens. De islam is daar sinds een paar jaar verboden.
nog nooit van gehoord
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_165446028
toch handig zon russia times drone stream soms. duidelijk te zien dat ze precies wisten waar het konvooi zich bevond.
dit is de zoveelste signaal van de russen/assadisten richting de internationale gemeenschap, dat zij de scepter zwaaien in syrie en niemand anders, maar het "gevaar" zou kunnen zijn dat we misschien zelfs op de vooravond zitten van een escalatie, omdat de internationale gemeenschap en de VS in het bijzonder, de conclusie trekt dat er met de russen/assadisten niet valt te praten. dan zijn we heel ver van huis.

vanaf 1:00:21

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_165446091
quote:
5s.gif Op dinsdag 20 september 2016 10:19 schreef Slayage het volgende:

[..]

nog nooit van gehoord
Bron.

En anders zoek je in Google op "Angola verbiedt islam".
Ô mon citoyens vous serez unis.
  dinsdag 20 september 2016 @ 10:34:49 #100
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_165446103
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 september 2016 10:29 schreef Slayage het volgende:
toch handig zon russia times drone stream soms. duidelijk te zien dat ze precies wisten waar het konvooi zich bevond.
dit is de zoveelste signaal van de russen/assadisten richting de internationale gemeenschap, dat zij de scepter zwaaien in syrie en niemand anders, maar het "gevaar" zou kunnen zijn dat we misschien zelfs op de vooravond zitten van een escalatie, omdat de internationale gemeenschap en de VS in het bijzonder, de conclusie trekt dat er met de russen/assadisten niet valt te praten. dan zijn we heel ver van huis.

vanaf 1:00:21

Nou daar begin ik steeds meer overtuigd van de raken. Die false flag in NY heeft in de VS media en de meeloper media hier de aanval van de VS kunnen maskeren.

Nu dan dit, en dit wordt breed uitgemeten op CNN.

Er wordt aangestuurd op oorlog. Of dat vandaag gaat zijn denk ik niet, maar wel voor de verkiezingen nog.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')