Lieve help, 60 jaar oud ook gewoonquote:Op woensdag 21 september 2016 21:01 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Het was even zoeken, maar ja: https://en.wikipedia.org/wiki/Portuguese_train_type_0350
Bewezen techniekquote:Op woensdag 21 september 2016 21:20 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Lieve help, 60 jaar oud ook gewoon
Nee hoeft niet, gewoon even wachten.quote:Op donderdag 22 september 2016 07:46 schreef MTL het volgende:
Pff, heb je weer een of andere app nodig
Laat maar weer, geen zin in om te installeren.
Vind het wel een geinig taaltjequote:Op donderdag 22 september 2016 07:24 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Zwitserduits is eigenlijk alleen te doen als er rustiger gesproken wordt.
Als ze echt plat gaan praten versta je er geen zak van. Dit was prima te volgen (als ik het had gewild)quote:Op donderdag 22 september 2016 07:24 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Zwitserduits is eigenlijk alleen te doen als er rustiger gesproken wordt.
Wenen ging goed vond ikquote:Op donderdag 22 september 2016 19:45 schreef boriq het volgende:
Ik zit nu in Oostenrijk en dat is qua Duitse verstaanbaarheid ook geen feest.
Ziet er goed uit zeg! Laat de ÖBB daar ook wat van bestellen danquote:Op donderdag 22 september 2016 21:04 schreef bork het volgende:
[..]
Wenen ging goed vond ik
Meer Stadler op Innotrans, slaapwagons voor Azerbeidzjan
https://www.facebook.com/zugreiseblog/posts/660168550815899
quote:Steven schreef:
Vanaf eind september (volgende week dus) tot begin november gaat men alle locs voorzien van TBL1+ en ETCS level 1, de locs mogen niet gebruikt worden op lijnen met stopmerkborden (hogesnelheidslijnen) en mogen niet gebruikt worden in treinschakeling.
Dat doet mij vermoeden dat ze heel erg krap in de tijd zitten.quote:Op donderdag 22 september 2016 23:57 schreef James1988 het volgende:
Over de Traxx-locs van NMBS:
[..]
De Benelux blijft niet voor niets gedurende heel dienstregeling 2017 via Roosendaal rijden...quote:Op vrijdag 23 september 2016 00:01 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Dat doet mij vermoeden dat ze heel erg krap in de tijd zitten.
Met plezier gelezen!quote:Op woensdag 21 september 2016 15:37 schreef Prins_Pils het volgende:
De dienstregeling van de metro. 'We beginnen om 6:30 en kappen ermee om 1:00, je redt je verder wel he? '
Ja, precies zoals al een jaar of 2 in de PHS documenten staatquote:Op vrijdag 23 september 2016 00:34 schreef Peterselieman het volgende:
Op Somda hebben ze een nieuw draadje over Doorstroom Station Amsterdam. Als ik broek53 een beetje volg, klopt het dan dat ze Dijksgracht willen verbouwen om zo de treinen uit de richting Weesp op de lage sporen te krijgen, de treinen richting Schiphol op de middensporen en de treinen uit Utrecht op de hoge sporen?
Fly-over, je zit daar met allemaal tunneltjes onder het spoor. Lijkt me sterk dat je daar ook nog onder door wiltquote:Op vrijdag 23 september 2016 00:40 schreef Prins_Pils het volgende:
Klopt, er komt een dive-under voor de treinen van en naar Utrecht.
...hoe lang nog...quote:Op vrijdag 23 september 2016 11:04 schreef dennistd het volgende:
Ik zag net nog wel dieseltractie bij Syntus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |