Ipv "dubbelgehoekt staan"quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:53 schreef b2py het volgende:
Chill, DDZ ipv SLT, echt zitten een keertje
Ofwel, MTL heeft gelijk en Bombardier loopt ontzettend te beunen.quote:In eerste instantie wel, maar inmiddels is duidelijk dat de vroegst haalbare datum voor de 'omklap' 1 september 2017 zou zijn. Dan wachten NS en NMBS liever tot de grote dienstregelingswissel van december 2017.
Toevallig zometeen bij een presentatie over SAAL, bij NVBS afd. 't Gooi in Hilversumquote:Op dinsdag 20 september 2016 18:32 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Uit het MIRT: ERTMS in OV-SAAL wordt uitgesteld omdat het programma ERTMS op de schop gaat.. Nu was 2023 waarschijnlijk een goed haalbare planning dus het zal nu op z'n minst 2025 gaan worden.
Dat was wel te verwachten als ze sowieso al twijfelen aan indienststellingsdata omdat om ons heen niemand het doet. Verder gingen ze daarmee PHS tekorten opvullen dacht ik?quote:Op dinsdag 20 september 2016 18:32 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Uit het MIRT: ERTMS in OV-SAAL wordt uitgesteld omdat het programma ERTMS op de schop gaat.. Nu was 2023 waarschijnlijk een goed haalbare planning dus het zal nu op z'n minst 2025 gaan worden.
Lussen? ATB-NG is sinds de invoering ook gehandicapt en het is nooit gerepareerd, vertrekken bij een station waar geen P-sein bij vertrek staat, maar een bediend sein, daar moet altijd stapvoets gereden worden tot het baken achter het sein waar de nieuwe instructie vandaan komt. Gemiddeld één keer per week wel een ingreep tussen Zwolle en Wierden.....quote:Op dinsdag 20 september 2016 20:55 schreef Peterselieman het volgende:
Zou je niet een soort van ATB-NG oplossing kunnen verzinnen met lussen en dergelijke?
Zoiets bestaat al (het heet Euroloop) maar is denk ik alleen voor L1.quote:Op dinsdag 20 september 2016 20:55 schreef Peterselieman het volgende:
Zou je niet een soort van ATB-NG oplossing kunnen verzinnen met lussen en dergelijke?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |