abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_170680712
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 12:10 schreef Stippelrientje het volgende:
SPOILER: een paar voor foto's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]
stapelbed uit de logeerkamer gehaald

[ afbeelding ]
Zelf helpen in elkaar zetten

[ afbeelding ]
begonnen met aankleden

[ afbeelding ]
Mijn oude poppen zijn geadopteerd door een nieuwe papa O+

We zijn gestart dus :P
En jullie hebben/hadden toch dat steigerhouten behang in die inbouwkast? Volgens mij hadden wij t toen van jullie nageaapt. :)

Zoon heeft nog steeds zo'n kast, maar dan zonder deur
pi_170680754
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 13:30 schreef gestreeptestoel het volgende:

[..]

En jullie hebben/hadden toch dat steigerhouten behang in die inbouwkast? Volgens mij hadden wij t toen van jullie nageaapt. :)

Zoon heeft nog steeds zo'n kast, maar dan zonder deur
Ja klopt! Dat nog steeds :D Alleen nu ga ik er andere planken in maken. En meer planken :D
Dan kan al zijn kleding erin en wat extra opbergruimte opties.
Schudden voor gebruik
pi_170680757
Ik verwaarloos mijn kind zo te lezen :D Die krijgt een gloednieuwe kamer zonder toffe accessoires en mooi op elkaar afgestemd behang. Hij heeft drie witte muren waarbij op een muur een wereldkaartsticker zit, en een kikkergroene muur. En verder een witte hoge kast deels voor kleding, witte lage speelgoed kast en een wit ledikant. Z'n nieuwe kamer is overigens twee keer zo groot als zijn oude en nu dus nog een kale boel... Maar iets zegt me dat al die extra ruimte snel genoeg vol komt te staan. Er een leuke speelruimte van maken vind ik ook nog niet de moeite waard, spelen doet hij voorlopig toch nog beneden en daar moeten we eerst nog even kijken hoe we qua ruimte uitkomen.

Mooie kamer al stippel! Kiezen jullie bewust voor een stapelbed of omdat je die al had staan?

Tof behang Klaprooss!
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
  donderdag 4 mei 2017 @ 13:33:44 #154
56471 pinquit
oh my lama!
pi_170680801
Ik zou 't zo laten geloof ik klap!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_170680868
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 13:32 schreef FlyingFish het volgende:
Ik verwaarloos mijn kind zo te lezen :D Die krijgt een gloednieuwe kamer zonder toffe accessoires en mooi op elkaar afgestemd behang. Hij heeft drie witte muren waarbij op een muur een wereldkaartsticker zit, en een kikkergroene muur. En verder een witte hoge kast deels voor kleding, witte lage speelgoed kast en een wit ledikant. Z'n nieuwe kamer is overigens twee keer zo groot als zijn oude en nu dus nog een kale boel... Maar iets zegt me dat al die extra ruimte snel genoeg vol komt te staan. Er een leuke speelruimte van maken vind ik ook nog niet de moeite waard, spelen doet hij voorlopig toch nog beneden en daar moeten we eerst nog even kijken hoe we qua ruimte uitkomen.

Mooie kamer al stippel! Kiezen jullie bewust voor een stapelbed of omdat je die al had staan?

Tof behang Klaprooss!
Die hadden wij al staan in de logeerkamer. Ik bedacht ineens dat we die ook konden gebruiken als groter bed (waar ik ook bij kon liggen indien nodig). Dreumesbed (ledikant aangepast) werd afgekeurd... hij heeft daar 1 keer opgezeten en toen geweigerd.
Trappetje er wel bewust afgelaten, want het is een klimgeit :')
Schudden voor gebruik
  donderdag 4 mei 2017 @ 13:37:47 #156
56471 pinquit
oh my lama!
pi_170680914
Ik heb nog twee rollen van dat boompjesbehang, omdat ik uiteindelijk tijdens mijn zwangerschap in een huizenruil kwam en er geen tijd meer was voor een babykamer. Eigenlijk past het behang totaaaal niet bij mijn dreumes :') ik kijk nog even of ik daar gewoon schijt aan heb, of dat ik het ergens anders plak, of verkoop oid.

Ben nu tot over m'n oren verliefd op dit bomenbehang

O+ maar mien godtje, die prijs :') daar ga ik nog even over twijfelen.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_170682436
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 09:02 schreef DevilsAndDust het volgende:

O+ O+ O+ Ik O+ your style, maar dat wist je denk ik al ;) Ik ga je nog wel ff consulteren als onze zolder bijna af is, voor de styling w/
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_170682681
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 14:42 schreef JufMariska het volgende:

[..]

O+ O+ O+ Ik O+ your style, maar dat wist je denk ik al ;) Ik ga je nog wel ff consulteren als onze zolder bijna af is, voor de styling w/
O+. :*.

Franny, gezellig! Ik zou wel steeds willen opruimen. :+. :D.

Klap, dat behang is echt fantastisch!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_170683362
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 13:37 schreef pinquit het volgende:
Ik heb nog twee rollen van dat boompjesbehang, omdat ik uiteindelijk tijdens mijn zwangerschap in een huizenruil kwam en er geen tijd meer was voor een babykamer. Eigenlijk past het behang totaaaal niet bij mijn dreumes :') ik kijk nog even of ik daar gewoon schijt aan heb, of dat ik het ergens anders plak, of verkoop oid.

Ben nu tot over m'n oren verliefd op dit bomenbehang
[ afbeelding ]
O+ maar mien godtje, die prijs :') daar ga ik nog even over twijfelen.
Dat bomenbehang hebben we dus op kamer van peuter. We hebben gewoon 1 muur gedaan. De muur die het meest in het oog springt, waar haar bed staat. De rest van de kamer heeft goedkoop zilverkleurig behang. Ze is er trouwens wel gek op. Als we in haar bed liggen, heeft ze het er vaak over dat ze in een bos slaapt.

Klap, super gaaf, dat behang!!! En heel mooi met dat hout erbij. Wat kleur betreft zou ik het verder rustig houden: zwart, wit en grijs/zilver.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_170683367
bomenbehang O+
Schudden voor gebruik
  donderdag 4 mei 2017 @ 15:26:49 #161
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_170683440
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 13:02 schreef klaprooss het volgende:
Ik heb hulp nodig! We hebben voor S een flamingo behang. Erg aanwezig maar wij vinden hem fantastisch. Nu heb ik alleen hulp nodig met wat nu verder?! Het kamertje is niet heel groot en op pinterest kom je heel snel op goud, zwart, wit, roze en ik vind dat niet leuk :').

Ik dacht aan een gele muur aan de overkant o.i.d, de commode mag ik niet verven van mn vent anders kreeg die een kleurtje. De vloer is wit en verder hebben we een vintage ogende commode staan en een vintage bedje.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag wat hulp wat ik nog meer zou kunnen doen qua kleur, we zijn normaal niet erg van het meisje meisje gebeuren qua inrichting en het moet niet te Amerikaans worden :+ . Ik zit in een tunnel en ik kom er niet meer uit.. HELP!
Hoe ben je aan het behang gekomen? ik zoek al een tijdje, maar vind alleen de lelijke kleur versie.
pi_170683552
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 15:26 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Hoe ben je aan het behang gekomen? ik zoek al een tijdje, maar vind alleen de lelijke kleur versie.
Zie pm
♥ J & S
pi_170683967
Omg dat behang :o O+ ben ook wel benieuwd waar je die vandaan hebt.
Ik zou er okergeel bij doen denk ik.
Of turquoise inderdaad. Maar helemaal een muur turquoise dan weer niet want veel te knal, dan eerder mint ofzo.
Bij nader inzien zie ik dat die kleuren ook op het bedje liggen.
pi_170684252
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 15:50 schreef Unihipili het volgende:
Omg dat behang :o O+ ben ook wel benieuwd waar je die vandaan hebt.
Ik zou er okergeel bij doen denk ik.
Of turquoise inderdaad. Maar helemaal een muur turquoise dan weer niet want veel te knal, dan eerder mint ofzo.
Bij nader inzien zie ik dat die kleuren ook op het bedje liggen.
Ja okergeel dacht ik ook! Maar pffft ik kan maar geen keus maken. Turquoise vind ik te voor de hand liggend ofzo, ik weet t niet _O- .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ J & S
  donderdag 4 mei 2017 @ 16:12:15 #165
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_170684457
Ik zou in plaats van turquoise eerder naar iets minder hards neigen hierbij. Meer richting zeegroen, petrol of wat lichter grijsgroen.
pi_170684746
Wat leuk dat het topic weer leeft :D
En wat een mooie behang SQ! O+

Ik zie allemaal van die smaakvolle en sfeervolle kinderkamers. Ik durf hier de slaapkamer van B niet eens op te zetten. Doordat ie nu in die kamer echt alleen nog slaap en niet meer speelt, hebben we daar nog te weinig aandacht aan besteed. Ik vind het kaal en niet zo warm ogen....Maar ik krijg hier weer een hoop inspiratie _O_
pi_170684769
Ik dacht ook aan antraciet, lichtgrijs of petrol erbij klap. Of... drum rolls... early dew :+ Wel maar één muur, anders wordt het snel te donker. Of het moet een heel lichte kamer zijn?
  donderdag 4 mei 2017 @ 16:31:29 #168
149959 SQ
snelle trees
pi_170684806
Godsamme dat flamingobehang is echt episch _O_

Geen okergeel doen hoor! Ik zou echt in de blauwe tinten blijven. Dat neutraliseert en complimenteert veel beter!
disclaimer
pi_170684896
Haha ja hier ook zo exode! De kamers en de speelhoek zijn ooit wel stylish bedacht met allerlei pinterest ideeen, maar nu is het gewoon een vergaarbak van rommel overal. Ook in opgeruimde staat.
pi_170684913
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 16:01 schreef klaprooss het volgende:

[..]

Ja okergeel dacht ik ook! Maar pffft ik kan maar geen keus maken. Turquoise vind ik te voor de hand liggend ofzo, ik weet t niet _O- .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, okergeel zou ik echt niet doen! Ik vind het een fantastische kleur, maar ik vind het niet bij de flamingo's passen. Een groenblauwtint past beter, en anders gewoon de muur wit en er een vette poster hangen?
  donderdag 4 mei 2017 @ 16:49:02 #171
73386 Fazz
onderweg
pi_170685154
Ik ben echt jaloers op jullie mooie kamertjes O+

SQ, dat wordt echt heel tof! Dat schoolbankje O+ En dat behang O+

DAD, Wow, 3 kamers erbij! 3 kamers die je weer mag inrichten ook :+ Mooie nieuwe kamer voor I O+

Stippel, ik vind het nu al heel erg af ogen :)

Klap, dat behang is echt fantastisch O+ Ik zou denk voor mint of een blauwtint gaan :)

Mijn tweetal deelt een (kleine) kamer dus helemaal niets aan veranderd voor deze baby :P Arme kind :+
  donderdag 4 mei 2017 @ 16:57:11 #172
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_170685341
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 16:36 schreef Mineola het volgende:
Haha ja hier ook zo exode! De kamers en de speelhoek zijn ooit wel stylish bedacht met allerlei pinterest ideeen, maar nu is het gewoon een vergaarbak van rommel overal. Ook in opgeruimde staat.
Huh! Niet, die zijn super leuk toch?! Of heb je het veranderd sinds ik er was?
  donderdag 4 mei 2017 @ 17:03:58 #173
149959 SQ
snelle trees
pi_170685495
Maar even he, voor de moeders die zich schamen omdat hun speelhoeken en kinderkamers niet pinterestwaardig zijn. Een speelhoek is toch ook om te spelen? Niet om mooi te zijn op een foto? Ik zou me er niet om verontschuldigen iig ;)
disclaimer
pi_170685636
Leuk dat dit topic ineens weer loopt! Jaloers op al dat okergeel wat ik zie O+ Mijn man vindt het een vreselijke kleur, dus ik kreeg het er niet door hier voor de kinderkamers (of woonkamer). Hetzelfde geldt voor dat toffe bedje dat ik op de foto's van SQ zag. Die werd ook afgekraakt hier.

Franny: de kamer van I. is overigens precies wat ik me voorstel bij een kinderkamer.

Wij zijn nu ook bezig met M.'s nieuwe kamer. Vooralsnog een redelijk kale (en gestylde :+ ) kamer, maar als alle spullen over zijn zal dat ook wel een rommelige meidenkamer worden :D Een muur is nu mintgroen, een andere muur (was al) lichtgrijs en witte meubels waaronder een grote Billyboekenkast die ik wil vullen met speelgoed, boeken en prulletjes. Zal binnenkort ook eens foto's maken als we wat verder zijn in het kamertje.
pi_170685725
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 17:03 schreef Stormqueen het volgende:
Maar even he, voor de moeders die zich schamen omdat hun speelhoeken en kinderkamers niet pinterestwaardig zijn. Een speelhoek is toch ook om te spelen? Niet om mooi te zijn op een foto? Ik zou me er niet om verontschuldigen iig ;)
+1 :)

Het speeltafeltje van M. dat in onze woonkamer staat past qua meubels bij ons interieur, maar daar is ook alles mee gezegd. Op dit moment ligt het vol met duplo, puzzels, tasjes, boekjes, etc. (Net als de rest van de woonkamer overigens :P )
pi_170686577
Whaaa Blauw is ook wel mooi.

De woonkamer is al roze met petrol dus wil sowieso geen petrol In S dr kamer. Miss maar eens wat staaltjes halen en dat in het kamertje hangen. Bedankt voor de input iig :).

Hier ook altijd een bende hoor, zowel in woonkamer als in slaapkamers (Uhm de rest van t huis :X ) ik ruim het geloof ik 2/3 keer per week goed op en de rest laat ik de boel met al dat speelgoed, blijf aan de gang :W
♥ J & S
  donderdag 4 mei 2017 @ 18:08:37 #177
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_170686740
Weet niet of ie pinterestwaardig is ;) :P maar een tip: onze kinderen hebben allebei de gele ballonlamp van Ikea (drömminge), en die is zo sfeervol O+ Geeft supermooi licht en past bij heel veel.

Ik vind hem in het echt veel mooier dan de redelijk fletse catalogusfoto's, hij geeft heel warm licht.

pi_170686849
Ik zal de kamers van de jongens hier maar niet plaatsen
Absoluut niet Pinterest waardig, ontploft en ik moet voor Jan nog een andere kledingkast kopen hij gebruikt nu een deel van onze kast wat niet ideaal is
Ik wil het veranderen knusser maken maar weet het gewoon ff niet
pi_170687520
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 18:08 schreef Spees_Eend het volgende:
Weet niet of ie pinterestwaardig is ;) :P maar een tip: onze kinderen hebben allebei de gele ballonlamp van Ikea (drömminge), en die is zo sfeervol O+ Geeft supermooi licht en past bij heel veel.

Ik vind hem in het echt veel mooier dan de redelijk fletse catalogusfoto's, hij geeft heel warm licht.

[ afbeelding ]
Tof! Die Wilik ook. Bedankt voor de tip
♥ J & S
pi_170687932
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 17:03 schreef Stormqueen het volgende:
Maar even he, voor de moeders die zich schamen omdat hun speelhoeken en kinderkamers niet pinterestwaardig zijn. Een speelhoek is toch ook om te spelen? Niet om mooi te zijn op een foto? Ik zou me er niet om verontschuldigen iig ;)
Mijn hele huis is niet Pinterest waardig, gelukkig maar :D
Maar ik zou de slaapkamer van B wel wat sfeervoller willen....het is juist te kaal. Anders zou de sfeer bepaald worden door rondslingerend speelgoed, maar ja....die luxe van de speelkamer.

Ik zal binnenkort wat foto's plaatsen, jullie hebben vast wel tips!
  donderdag 4 mei 2017 @ 19:42:26 #181
149959 SQ
snelle trees
pi_170688728
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 18:14 schreef Goitske het volgende:
Ik zal de kamers van de jongens hier maar niet plaatsen
Absoluut niet Pinterest waardig, ontploft en ik moet voor Jan nog een andere kledingkast kopen hij gebruikt nu een deel van onze kast wat niet ideaal is
Ik wil het veranderen knusser maken maar weet het gewoon ff niet
had jij ze niet in juli nog gedaan? Als ik zo teruglees... :D

Toffe ballonlamp!
disclaimer
  donderdag 4 mei 2017 @ 19:44:17 #182
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_170688765
Ik snap wel wat je bedoelt hoor exode, de kamer van mijn zoon is een hele tijd prima en netjes, maar wel wat saai en kaal geweest. We zijn 2 jaar geleden verhuisd en zijn kamer kwam er maar niet echt van. Maar met een aantal aanpassingen en toevoegingen is het veel meer een gezellig en sfeervol plekje geworden. S. zegt regelmatig als ik hem in bed leg dat hij zo blij is nu met zijn kamer O+, dus goed dat we het gedaan hebben.
pi_170689956
Spees heb je een actiefoto van de ballon?
pi_170690445
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 16:57 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Huh! Niet, die zijn super leuk toch?! Of heb je het veranderd sinds ik er was?
Nee hoor, die zijn niet veranderd! En ik ben er ook nog steeds heel blij mee O+ Ik zie nu dat dat een beetje verwarrend was ja. Ik wilde alleen zeggen dat ze niet zo netjes zijn als de foto's die ik voorbij zie komen. Maar ze zijn wel af en naar mijn smaak ja! Ik zou alleen eerst heel erg moeten opruimen wil ik een foto kunnen maken die ik zelf postwaardig vind, en het niet zomaar een willekeurige kinderkamer is met vooral veel knuffels, kleding overal en een plank vol met frutsels en oh ja toevallig een leuk behangetje of mooi bed of zo.

Maar dat ligt aan mij hoor, want ik juich zelf elke foto toe. Ik vind het juist heel leuk om alle kamers te zien, rommelig of strak. Ik ga alleen niet een foto posten van m'n eigen rommel, zo ijdel ben ik wel :+
pi_170690565
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 19:44 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik snap wel wat je bedoelt hoor exode, de kamer van mijn zoon is een hele tijd prima en netjes, maar wel wat saai en kaal geweest. We zijn 2 jaar geleden verhuisd en zijn kamer kwam er maar niet echt van. Maar met een aantal aanpassingen en toevoegingen is het veel meer een gezellig en sfeervol plekje geworden. S. zegt regelmatig als ik hem in bed leg dat hij zo blij is nu met zijn kamer O+, dus goed dat we het gedaan hebben.
Ja dit vraagt om foto's he :) wat heb je toegevoegd? Wat lief trouwens van S, ik hoor het m al verzuchten O+
  donderdag 4 mei 2017 @ 20:47:25 #186
327807 Mariposas
יה&#14
pi_170690834
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 13:02 schreef klaprooss het volgende:
Ik heb hulp nodig! We hebben voor S een flamingo behang. Erg aanwezig maar wij vinden hem fantastisch. Nu heb ik alleen hulp nodig met wat nu verder?! Het kamertje is niet heel groot en op pinterest kom je heel snel op goud, zwart, wit, roze en ik vind dat niet leuk :').

Ik dacht aan een gele muur aan de overkant o.i.d, de commode mag ik niet verven van mn vent anders kreeg die een kleurtje. De vloer is wit en verder hebben we een vintage ogende commode staan en een vintage bedje.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag wat hulp wat ik nog meer zou kunnen doen qua kleur, we zijn normaal niet erg van het meisje meisje gebeuren qua inrichting en het moet niet te Amerikaans worden :+ . Ik zit in een tunnel en ik kom er niet meer uit.. HELP!
Wow, wat geweldig, deze basis! _O_ O+
Ik zou echt geen muur in een andere kleur verven. Ik zou het combineren met een blauwtint, grijs of zeegroen, maar in de vorm van accessoires: posters, dekentje, kussens. En een of meer (eiken)houten plankjes.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  donderdag 4 mei 2017 @ 20:57:00 #187
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_170691136
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:38 schreef Mineola het volgende:

[..]

Ja dit vraagt om foto's he :) wat heb je toegevoegd? Wat lief trouwens van S, ik hoor het m al verzuchten O+
Ja ik heb geen foto's geloof ik :D probeer er binnenkort aan te denken!

Hij heeft een nieuwe kast in de vorm van een huisje waarin zn boeken, dino's en auto's uitgestald staan, met daarnaast het zelfgemaakte schilderij (als je dat nog weet) van mangostine, een superleuke mobile van (ik geloof) vilac boven zijn bed, op de groene muur naast zijn bed twee beesten, een ijsbeer van de Action :7 en een vos van Sissy Boy, de ballonlamp van Ikea die ik hierboven noemde. Oh en nog een alfabetschilderij (leuker dan het klinkt) Op de andere muur een prikbord van D&K in de vorm van een egel, waarop de legendarische foto van ons vieren in de boomstam in Legoland prijkt _O- en het ruimte-dekbedovertrek dat Lidl een paar maanden geleden te koop had.

Dit is worthless without pics :') maar dan heb ik je vraag alvast beantwoord :+

[ Bericht 1% gewijzigd door Spees_Eend op 04-05-2017 21:02:42 ]
  donderdag 4 mei 2017 @ 20:58:05 #188
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_170691168
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:20 schreef L-E het volgende:
Spees heb je een actiefoto van de ballon?
Die heb ik geloof ik wel, al lijkt het licht op mijn telefoonfotos wel een stuk feller dan het in het echt is. Ik zal even zoeken!

Edit: ik was al de media in 30 apps aan het terug zoeken want aan wie had ik het nou verstuurd :') en toen bedacht ik pas dat naar boven lopen en een foto maken een stuk sneller is, aangezien ze toch allebei met de lamp aan in slaap vallen.

Deze komen wel in de buurt van hoe het er in het echt uitziet. Het houdt een beetje het midden tussen dit:



En dit



Het geeft meer licht dan op de eerste foto, maar minder dan op de tweede. Het licht is sowieso meer gelijkmatig verspreid maar dat snapt mijn telefoon niet.

Deze vond ik nog op mijn telefoon, die is ook wel redelijk waarheidsgetrouw:




[ Bericht 52% gewijzigd door Spees_Eend op 04-05-2017 21:22:15 ]
pi_170691399
Oh, en ik mag ook aan de slag met moodboards want komende week gaat ons huis de verkoop in, hoppakee *O*

Ik liet Oudste voor zijn nieuwe kamer kleurstaaltjes uitkiezen bij de Gamma. Kwam hij terug met de lelijkste kleuren met titels als April, Chocolade, Kauwgom en Granaatappel. 'Ja mam in plaats van de mooiste kleuren heb ik voor de leukste woorden gekozen' :') O+
pi_170691571
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 19:42 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

had jij ze niet in juli nog gedaan? Als ik zo teruglees... :D

Toffe ballonlamp!
ja maar in de verhuizing is de kledingkast naar de maan gegaan en ik ben nog niet tegen gekomen wat ik zoek.... In het najaar heeft hij een 1 persoonsbed gekregen die je kunt uitschuiven naar een 2 persoons handig voor als vriendinnetje of nichtje etc komt logeren.
Ik zoek nog gordijnen maar kan niet vinden wat ik zoek en moet spock nog motiveren om te helpen met andere rolgordijnen ophangen.

Daarnaast is hij nu meer aan het spelen op z'n kamer en weet er echt een enorme bende van te maken...
Dus alles wat ik leuk neerzet is binnen 2 dagen een grote bende

Dus moet het warmer naar ook rustiger hebben maar toch voldoende te doen voor hem ...

En eigenlijk wil ik het toch anders zetten dat het minder hol klinkt.... Hij heeft een vrij grote slaapkamer die nu eigenlijk te kaal is. Denk dat normale gordijnen al groot verschil maken
  donderdag 4 mei 2017 @ 21:13:56 #191
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_170691676
Nou ok, omdat jullie er zo op aandringen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak
pi_170691701
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 21:13 schreef kwakz0r het volgende:
Nou ok, omdat jullie er zo op aandringen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
Keukenkasjes hangen nog wel recht
pi_170691734
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 21:13 schreef kwakz0r het volgende:
Nou ok, omdat jullie er zo op aandringen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, daar klinkt het zeker niet hol O+ .
  donderdag 4 mei 2017 @ 21:16:43 #194
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_170691753
heb trws nog een matras ter overname, zo goed als nieuw!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak
pi_170691886
Ik merk met het inrichten van de kinderkamers hier dat ik heel erg projecteer op de mijn kinderen wat ik zelf vroeger fijn vond. Dus hebben ze hier allebei een grote stoel om in te lezen, veel boeken en knuffels. En heeft onze hele bovenverdieping vloerbedekking omdat ik me niet voor kan stellen dat het fijn is om 's morgens met je blote voetjes op een laminaathoutofanderegladdevloer te moeten lopen :') . Wat het 'het klinkt hol' probleem trouwens automagisch wegneemt :7 .
pi_170692003
Ik vind vloerbedekking doodeng. Een goede kotsbui en je slaapkamer ruikt voorgoed naar maagzuur ;(
  donderdag 4 mei 2017 @ 21:25:38 #197
149959 SQ
snelle trees
pi_170692064
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 21:24 schreef L-E het volgende:
Ik vind vloerbedekking doodeng. Een goede kotsbui en je slaapkamer ruikt voorgoed naar maagzuur ;(
bierkots met friet oorlog op een crèmekleurige vloerbedekking gaat er nooit meer uit kan ik je zeggen.
disclaimer
  donderdag 4 mei 2017 @ 21:25:57 #198
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_170692078
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 21:05 schreef L-E het volgende:
Oh, en ik mag ook aan de slag met moodboards want komende week gaat ons huis de verkoop in, hoppakee *O*

Ik liet Oudste voor zijn nieuwe kamer kleurstaaltjes uitkiezen bij de Gamma. Kwam hij terug met de lelijkste kleuren met titels als April, Chocolade, Kauwgom en Granaatappel. 'Ja mam in plaats van de mooiste kleuren heb ik voor de leukste woorden gekozen' :') O+
Dus nu is zn kamer in de kleur van bubblegum O+
  donderdag 4 mei 2017 @ 21:26:39 #199
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_170692108
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 21:25 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

bierkots met friet oorlog op een crèmekleurige vloerbedekking gaat er nooit meer uit kan ik je zeggen.
Crèmekleurige vloerbedekking. Dan ben je echt een stoere badass, als je dat durft :7
pi_170692135
Ja wij houden wel van lekkere zure luchtjes. Als de kat op onze kamer kotst laten we het ook expres een paar dagen liggen met het raam dicht, dan krijg je zo'n lekker intens aroma.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')