abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 20 september 2016 @ 11:43:20 #276
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_165447363


Wij gingen zo naar huis. Onder de deken zat ook nog een omslagdoek zie ik. En dus romper, pakje, vestje, en het was 25+ graden.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  dinsdag 20 september 2016 @ 12:09:51 #277
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_165447970
Die foto's O+
Hier ook een warm vestje maat 56 gehaald. Mochten er meer nodig zijn dan hebben we die zo bijgehaald.
pi_165447973
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2016 08:59 schreef Stormqueen het volgende:
Fijn gogo! Was dit je termijnecho?
Ja. Eigenlijk zou ik volgende week termijnecho met npm hebben, en keek ze vandaag alleen even omdat er zoveel gebeurd in die eerste weken. Maar ze kon hem zo mooi opmeten nu.. Dus nieuw formulier meegekregen voor volgende week met daarop alleen npm aangevinkt.
pi_165448512
Even iets anders trouwens, hoe kies je in vredesnaam een kraamzorgorganisatie? Ik ken hier in de stad niet veel moeders, dus kan geen navraag doen bij anderen. Misschien hier iemand ervaring met kraamzorg in Den Bosch? Het zal elkaar vast niet veel ontlopen, maar ik vind het toch best lastig. Ben hierdoor geneigd om gewoon voor de grootste te kiezen.
  dinsdag 20 september 2016 @ 12:44:53 #280
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_165448624
Ik vond t ook lastig gogo. Ik had twee keuzes en heb die naast elkaar gehouden. Wat de doorslaggevend was bij ons is dat we nu (bij kraamzus) de hele kraamperiode dezelfde kraamverzorgster houden. Dat kon de groene kruis niet garanderen.
  dinsdag 20 september 2016 @ 12:49:35 #281
206877 Queens
Hero Savior Psycho Slayer
pi_165448716
Ik heb me met mijn domme kop bij 2 kraamzorgorganisaties aangemeld :')
Nog steeds geen idee hoe ik dat voor elkaar heb gekregen maar afmelden kost mooi ¤90 terwijl ik nog geen intake heb gehad. De organisatie die ik juist liever had gewild rekent geen annulering, nu zit ik dus opgescheept met een organisatie die ik nu al stom vind ;(

Ach, eigen schuld.

Nog de felicitaties aan alle verse mama's *O*
Blood for breakfast, blood for lunch
  dinsdag 20 september 2016 @ 12:55:40 #282
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_165448854
Ik heb ook geen foto van ingepakte baby. En eigenlijk ook geen idee meer wat ik dr allemaal aan heb gedaan qua jasje of deken :@ we hadden dan ook geen fototoestel bij ons want ik zou thuis bevallen O-)

Maar voor baby heb ik wel een eerste pakje *O* het is een grijs/wit tuniekje van noppies geworden met een zachtroze broekje. Romper en bijpassend mutsje heb ik denk ik nog wel.
En in ziekenhuistas gaat denk ik pakje in de tas wat ik ook voor O. Had. Of het eerste pakje wat ik heb gekocht toen ik wist dat ik zwanger was.
  dinsdag 20 september 2016 @ 12:57:54 #283
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_165448902
Wauw queens dat vind ik echt schandalig dat ze zoveel geld rekenen voor annulering :o

Qua kraamzorg heb ik op websites gekeken welke me het meest aansprak en nu weer zelfde bureau gekozen (de waarden)
  dinsdag 20 september 2016 @ 13:14:52 #284
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_165449199
Wij hadden vorige keer keuze uit één, en dit keer ben ik voor dezelfde organisatie gegaan :P.

Ik heb wel eens gehoord dat je het beste voor een Gereformeerde of Reformatorische organisatie kunt kiezen, daar zitten de dergelijke kraamverzorgsters die je ramen lappen en appeltaart bakken :7.
KuikenGuppy
pi_165449238
Misschien moet ik me ook maar gaan aanmelden. Zou het wel leuk vinden om weer dezelfde kraam te hebben als bij F. Ik weet alleen haar voornaam, bij de organisatie kunnen ze dat toch nog wel opzoeken?

Ik had een jonge meid die uit het leger kwam en meerdere missies had gedaan als verpleegkundige. Ze was iig goed gedrild daar :7 het huis zag er puik uit en ik werd heerlijk in de watten gelegd O+
  dinsdag 20 september 2016 @ 13:18:30 #286
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_165449267
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 september 2016 13:16 schreef Fazzoletti het volgende:
Misschien moet ik me ook maar gaan aanmelden. Zou het wel leuk vinden om weer dezelfde kraam te hebben als bij F. Ik weet alleen haar voornaam, bij de organisatie kunnen ze dat toch nog wel opzoeken?
Ja hoor, staat gewoon in je dossier daar :).
KuikenGuppy
pi_165449274
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2016 13:18 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ja hoor, staat gewoon in je dossier daar :).
ah mooi, dat hoopte ik al :)
  dinsdag 20 september 2016 @ 13:25:42 #288
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_165449380
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 12:38 schreef Gogo83 het volgende:
Even iets anders trouwens, hoe kies je in vredesnaam een kraamzorgorganisatie? Ik ken hier in de stad niet veel moeders, dus kan geen navraag doen bij anderen. Misschien hier iemand ervaring met kraamzorg in Den Bosch? Het zal elkaar vast niet veel ontlopen, maar ik vind het toch best lastig. Ben hierdoor geneigd om gewoon voor de grootste te kiezen.
Ik ben eerst fanatiek bezig geweest met zelfstandige kraamhulpen. Alleen die zaten allemaal zo vol, dat ik uiteindelijk maar voor de grootste kraamzorginstantie ben gegaan. Dan was het maar afgevinkt ;) Vanwege drukte en vakantietijd hebben we 3 hele lieve vrouwen over de vloer gehad, maar gezien de opstartproblemen van onze mini vonden we dat erg onrustig. Dat zou ik een volgende keer (als die er komt) echt willen uitsluiten: 1 kraam!

Fijn trouwens, van je termijnecho! Kleine combi van jullie in de maak w/
pi_165449773
Ai, wat een hoop onzekerheden voor veel dames nu. Het is allemaal al zo spannend, daar kan je geen kramp, bloed of kleine waardes bij gebruiken. Hopelijk trekt het bij jullie alle 3 snel weer recht :*

Ik las nog een goede echo voor Gogo, wat fijn!
Vorige keer heb ik de verschillende websites bekeken van kraambureaus in de buurt en uiteindelijk gekozen voor eentje die me het meest aansprak. Ik beviel alleen midden in de zomervakantie en heb daardoor ook 2 verschillende kraamhulpen gehad (3 eigenlijk, maar die in de nacht was er maar heel even). En hoewel het hele aardige dames waren hoef ik ze niet perse nog een keer deze ronde. Daarom nu gekozen voor een kleinschalig kraambureau dat nauw contact heeft met de verloskundige. Ze geven aan dat ze na de intake kijken wie er bij je past en die krijg je dan ook echt. Dat is voor mij wel een plus, ik zou het fijn vinden om nu maar 1 kraamverzorgster te hebben.

En ik las ook nog gezinsuitbreiding bij Saraah! Van harte gefeliciteerd! Wat een mooi jochie O+

Ik heb pas over 2 weken weer een afspraak bij de verloskundige. Ik overweeg om te vragen of ik tussendoor nog mag komen om even hartje te luisteren, maar ik twijfel. Ik heb niet een 'omg! Het is vast niet meer goed!'-gevoel, maar ik voel me zo in niemandsland .. En 2 weken duren nog zo lang!
Ik had al gekeken of je een angelsound ook kan huren, maar kwa kosten kan je 'm beter kopen en dat wil ik ook niet voor die paar weken.
pi_165449847
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 13:48 schreef Savvy. het volgende:
Ai, wat een hoop onzekerheden voor veel dames nu. Het is allemaal al zo spannend, daar kan je geen kramp, bloed of kleine waardes bij gebruiken. Hopelijk trekt het bij jullie alle 3 snel weer recht :*

Ik las nog een goede echo voor Gogo, wat fijn!
Vorige keer heb ik de verschillende websites bekeken van kraambureaus in de buurt en uiteindelijk gekozen voor eentje die me het meest aansprak. Ik beviel alleen midden in de zomervakantie en heb daardoor ook 2 verschillende kraamhulpen gehad (3 eigenlijk, maar die in de nacht was er maar heel even). En hoewel het hele aardige dames waren hoef ik ze niet perse nog een keer deze ronde. Daarom nu gekozen voor een kleinschalig kraambureau dat nauw contact heeft met de verloskundige. Ze geven aan dat ze na de intake kijken wie er bij je past en die krijg je dan ook echt. Dat is voor mij wel een plus, ik zou het fijn vinden om nu maar 1 kraamverzorgster te hebben.

En ik las ook nog gezinsuitbreiding bij Saraah! Van harte gefeliciteerd! Wat een mooi jochie O+

Ik heb pas over 2 weken weer een afspraak bij de verloskundige. Ik overweeg om te vragen of ik tussendoor nog mag komen om even hartje te luisteren, maar ik twijfel. Ik heb niet een 'omg! Het is vast niet meer goed!'-gevoel, maar ik voel me zo in niemandsland .. En 2 weken duren nog zo lang!
Ik had al gekeken of je een angelsound ook kan huren, maar kwa kosten kan je 'm beter kopen en dat wil ik ook niet voor die paar weken.
Je woon vast niet in de buurt van Gouda?
S. 2014
J. 2016
pi_165449950
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2016 13:52 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Je woon vast niet in de buurt van Gouda?
Nou, wel redelijk, maar dan is de VK toch iets dichterbij :+

Wel lief!
pi_165450060
Net wel even de VK gebeld voor de uitslag van de combinatietest, die is goed *O*

Morgen ga ik op mijn werk vertellen dat ik zwanger ben. Directe collega's weten het al wel (ook ivm bepaalde werkzaamheden die ik zwanger beter niet kan doen), maar de rest van het bedrijf en mijn werkgever weten het nog niet.

Dan is echt iedereen op de hoogte geloof ik. Wordt het wel ineens heel echt van :D
  dinsdag 20 september 2016 @ 14:10:21 #293
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_165450122
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2016 14:06 schreef Savvy. het volgende:
Net wel even de VK gebeld voor de uitslag van de combinatietest, die is goed *O*

Morgen ga ik op mijn werk vertellen dat ik zwanger ben. Directe collega's weten het al wel (ook ivm bepaalde werkzaamheden die ik zwanger beter niet kan doen), maar de rest van het bedrijf en mijn werkgever weten het nog niet.

Dan is echt iedereen op de hoogte geloof ik. Wordt het wel ineens heel echt van :D
Kom je dan ook 'uit de kast'? /ikbenzonieuwsgierigwiejebent :+

Fijn van de goede uitslag!
pi_165451288
Ik had de eerste keer een super leuke kraam, de tweede keer was het echt een teleurstelling (en ik durfde dat niet aan te geven waardoor ik de hele kraamperiode er aan vast zat :() nu zag ik dat de eerste kraamhulp zelfstandig is geworden en heb haar gewoon ingehuurd, helemaal blij. Mocht ze toch een overlap hebben met het gezin voor me dan krijg ik een ander die ik ook al uitgezocht heb, ik wou dat ik eerder naar een zelfstandige kraamhulp had gekeken.
pi_165451813
Mijn kraamhulp was op zich prima, maar ik werd er toch niet echt gelukkig van. We woonden toen heel klein, als ze niets te doen had zat ze vrij dicht bij mij in de woonkamer en dat werkte op mijn zenuwen. Ik had het gevoel dat ze zich wel verveelde, alles ging best goed en ze ging ook niet meer schoonmaken of zo :@ Ik hoop de volgende keer op iemand die iets proactiever is, kan het niet zo goed uitleggen, ze was aardig maar toch liever een ander...
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 20 september 2016 @ 15:40:12 #296
269689 crew  Viv
pi_165452064
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 12:55 schreef snoenk het volgende:
Maar voor baby heb ik wel een eerste pakje *O* het is een grijs/wit tuniekje van noppies geworden met een zachtroze broekje. Romper en bijpassend mutsje heb ik denk ik nog wel.
En in ziekenhuistas gaat denk ik pakje in de tas wat ik ook voor O. Had. Of het eerste pakje wat ik heb gekocht toen ik wist dat ik zwanger was.
Huh, maar Het Eerste Pakje is toch wat baby als eerste draagt? Dat is dan toch datgene wat je in de ziekenhuistas hebt zitten? :?
  dinsdag 20 september 2016 @ 15:41:26 #297
149959 SQ
snelle trees
pi_165452091
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2016 15:40 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Huh, maar Het Eerste Pakje is toch wat baby als eerste draagt? Dat is dan toch datgene wat je in de ziekenhuistas hebt zitten? :?
niet als je in eerste instantie thuis wil bevallen waarschijnlijk ;)
disclaimer
pi_165452356
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 14:10 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Kom je dan ook 'uit de kast'? /ikbenzonieuwsgierigwiejebent :+

Fijn van de goede uitslag!
Ja, maar het gaat zo'n anticlimax zijn :')


Ik wil het volgende topic wel in de OP :Y
pi_165452403
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 15:41 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

niet als je in eerste instantie thuis wil bevallen waarschijnlijk ;)
Ik zou denk ik het eerste pakje dan alsnog in de ziekenhuistas doen.
Mijn man heeft de ziekenhuistas gewoon aan de vk gegeven toen ik per ongeluk thuis beviel en zij heeft daar het pakje uitgehaald :)
pi_165452424
Zal ik 'm maar gewoon dicht gooien?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')