abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_165379288
klik op de TT voor vorige delen *O*

Foto's:

Zie hier de foto's van Memmel en Johan.
Zie hier de foto's van iamredleader en Tinuviel.
Zie hier de foto's van cloarie.
Zie hier de foto's van leonieke en Phille.
Zie hier de foto's van TARAraboemdijee en freecell.
Zie hier de foto's van ranzige_pad. (scroll door het topic voor alle foto's!)
Zie hier en hierde foto's van Diaan73 en Peaceman. (scroll door het topic voor alle foto's!)
Zie hier de foto's van Pluisje en Rickmans.
Zie hier de foto's van Sjimz.
Zie hier en hier de foto's van Fannetje.
Zie hier de foto's van Levitation.
Zie hier de foto's van Patries86 & Kixass.
Zie hier de foto's van J-Net.
Zie hier de foto's van Pure-Poison.
Zie hier de foto's van Rekkie.
Zie hier de foto's van Tessie.
Zie hierde foto's van Hi_flyer.
Zie hier en hier en hier de foto's van bigbird.
Zie hier de foto's van Rewimo.
Zie hier de foto's van nelisb.
Zie hier de foto's van macrony.
Zie hier de foto's van IJzercookie.
Zie hier de foto's van Mickeys.
Zie hier de foto's van teamlead en droomvrouwtje
Zie hier de foto's van gothic-blackie
Zie hier de foto's van avotar
Zie hier en hier de foto's van Motorbloempje
Zie hier de foto's van Maggiorana
Zie hier de foto's van Tha_Flash
Zie hier de foto's van Mr_Moon
Zie hier de foto's van Vlindur
Zie hier de foto's van ivetje en ThaDuck
Zie hier de foto's van progje
Zie hier de foto's van soohr
Zie hier de foto's van JufMariska
Zie hier de foto's van Chanty en Dirty harry
Zie hier de foto's van Suuzs
Zie hier de foto's van speknek
Zie hier de foto's van Jentin
Zie hier de foto's van MissBliss en Re
Zie hier de foto's van Becky27
Zie hier de foto's van Martine1984
Zie hier de foto's van Lienzz
Zie hier de foto van DanseMacabre
Zie hier en hier de foto's van gewoonmezelf87
Zie hier en hier de foto's van Stormqueen en bleiblei
Zie hier en hier de foto's van ClintOosthout
Zie hier de foto's van vrouwtje-theelepel

^) Data in 2016
SV-tje - 1 oktober 2016

^) Data in 2017
Symphonic en Doedezemaar - voorjaar 2017
MohMi en SSS - 17 april 2016
Sarabi - mei
VenusFlyTrap - 11 mei 2017
Loj - 10 juni 2017
Thinkk-Pinkk - 16 juni 2017
Moira. & Monopoly - 10 juli 2017
Tink89 - 29 september 2017

Trouw linkjes:

Kleding
9lover.com
anastasi.nl
atelierdiagonal.es
blacktie.nl
bruidsmode-marieke.nl (tweedehands bruidsmode)
chameleonbride.co.uk
china-eshop.net
idoido.nl
kennethpool.com
kleinfeldbridal.com
linearaffaelli.be
lindsayfleming.com (Celtic & Medieval Bridal Designers)
littleflowers.nl voor bruidskinderen
pronovias.com
manuelmota.es
newstyling.nl
peterlangner.it
rembo-styling.com
sanpatrick.com
sinceritybridal.com
whiteone.es

Taarten
backstage-bakery.nl
taartjetaart.com
caribbeansoulfood.nl
http://www.irenes-suikercreaties.nl/

Fotografen:
Grotografie
Sara Letschert
Mon et Mine
2 Rings
www.dedagvanjullieleven.nl
www.fotonijkamp.nl
www.debruiloften.nl
www.arnohoogwerf.nl
www.mercarra.nl
www.remcovandesanden.nl
www.yourweddingphotos.eu
www.timcorbeel.com
www.bjornfrins.nl
www.jordyhuijbregts.com
www.lerafotografie.nl

Weddingplanners
conamore.it (voor als je een weddingplanner in Italië nodig hebt)

Van alles op 1 site
designyourwedding.nl
perfectetrouwdag.nl
theperfectwedding.nl
theknot.com
trouweninderegio.nl
weddingstylemagazine.com

Ringen
gabre.nl
ihr-trauring-juwelier.de (betaalbare trouwringen)
trendjuwelier.nl
specialetrouwringen.nl
atlantistrouwringen.nl
artobject.nl

Bedankjes
hetoriginelekado.nl
kleinkadootje.nl
bedankjes.nl

Locaties
rederijthor.nl

Kaartjes
trouwpost.nl
kaartje2go.nl
trouwkaarten.nl

Vergeet Wiki. Gebruik de reeksenknop onderaan het topic voor een nieuw deel in deze reeks.

Post hier je verhalen, foto's, vragen en meer!
I solemnly swear i'm up to no good
pi_165379344
Fipo
pi_165385325
13 maart 2016 is bij mij de grote dag!
pi_165385620
Voor diegene die al getrouwd zijn, hoe duur is bruidslingerie? Geen idee wat ik daar voor in ons budget moet zetten.
pi_165390419
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 17:32 schreef Sarabi het volgende:
Voor diegene die al getrouwd zijn, hoe duur is bruidslingerie? Geen idee wat ik daar voor in ons budget moet zetten.
Kostte bij mij niks, ik heb gewoon een setje aangetrokken wat ik al had met strapless bh (want strapless jurk). Ze wilden me in de bruidsjurken winkel nog een torselet aansmeren, maar dat vond ik te duur en geen toegevoegde waarde hebben :+.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_165390454
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 17:32 schreef Sarabi het volgende:
Voor diegene die al getrouwd zijn, hoe duur is bruidslingerie? Geen idee wat ik daar voor in ons budget moet zetten.
Mn torselet kreeg ik bij mn jurk en de slip was 10 euro oid...
S. 2014
J. 2016
  zaterdag 17 september 2016 @ 21:59:15 #7
327807 Mariposas
יה&#14
pi_165390763
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 17:32 schreef Sarabi het volgende:
Voor diegene die al getrouwd zijn, hoe duur is bruidslingerie? Geen idee wat ik daar voor in ons budget moet zetten.
Reken op een torselet qua kosten tussen de ¤70,- en ¤170,-.
Ik droeg een strapless bh van H&M. En waarschijnlijk een willekeurige slip uit m'n lade. :+ Torselet niet nodig gehad, hoefde niets te corrigeren en had geen jurk met hele lage rug.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_165397655
Eh. about bruidslingerie: je kan toch ook een witte slip / string en beha aan? Ik heb geleerd dat als er "bruids" voor staat het gelijk 10x zo duur is. Alhoewel ik wel van plan ben iets speciaals te kopen. Wordt-ie helemaal gek.
Ik hoop een deal te sluiten met de winkel waar ik m'n jurk koop, door een budget af te spreken inclusief lingerie en evt accessoires.
pi_165397738
Bruidslingerie... Daar had ik nog niet aan gedacht :') Hij staat niet eens op de planning van m'n weddingplanner ;)

Bruidstaart gaan we niet doen, omdat vriendje alleen maar houdt van slagroomtaart en appeltaart.
Dus ik denk dat t maison kelder taarten worden :D

Oh, nog maar 2 weken voor sv'tje :D

Ik heb een opzetje voor onze "neppe" ceremonie :)

-binnenkomst vriendje met m'n jongens, bruidsmeisjes, binnenkomst van mij (3 min)
-intro ceremoniemeester (2 min)
-toespraakje over ons, beste vriend vriendje (doet aan stand-upcomedian) (5min)
- liedje (3 min)
- iets van/door de kids (+/- 10 kinderen en 10 jaar samen...) (5 min)
- ja woord (hopelijk door m'n opa, maar back up nodig) + geloften (10 min)
- iets met getuigen (schrijven in gastenboek?) (2 min)
- dankwoord ons + proost (uitzoeken, mag de prosecco ook op de ceremonielocatie ipv terras anders dankwoord+prosecco op t terras) (5 min)
pi_165398468
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 06:46 schreef VenusFlyTrap het volgende:
Eh. about bruidslingerie: je kan toch ook een witte slip / string en beha aan? Ik heb geleerd dat als er "bruids" voor staat het gelijk 10x zo duur is. Alhoewel ik wel van plan ben iets speciaals te kopen. Wordt-ie helemaal gek.
Ik hoop een deal te sluiten met de winkel waar ik m'n jurk koop, door een budget af te spreken inclusief lingerie en evt accessoires
Denk niet dat dat voldoende is bij alle jurken.
Gaat ook niet om de mooi maar functioneel.
pi_165398992
Strapless boys werken voor mij echt niet :@
I solemnly swear i'm up to no good
pi_165399128
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 10:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Strapless boys werken voor mij echt niet :@
ik heb er altijd ruzie mee. Grote kans dat ik voor een plakbh ga
pi_165399250
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2016 11:02 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

ik heb er altijd ruzie mee. Grote kans dat ik voor een plakbh ga
Ik vraag mij af in hoeverre dat nog een beetje ondersteunt
I solemnly swear i'm up to no good
pi_165411752
Ik heb bewust een torselet omdat dat nog wat meer ondersteunt dan alleen een strapless bh. Kost 120 euro. Maar m'n moeder was aan het kijken voor een normale body en die kosten ook rond de 80 euro bij bv hunkemoller.
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
pi_165501843
Ik heb een Chinese kennis die volgend jaar gaat trouwen met zijn verloofde. Het wordt een klassiek Chinees huwelijk met in de avond 500-600 gasten die komen dineren.

Weet iemand een aantal mooie locaties in Nederland waar dit kan? Een aantal die hij (en ik) al kent zijn Shanghai Hotel in Delft en van der valk in Zwolle. Niet slecht, maar ze willen iets anders omdat vrienden van hun daar al hun avond hebben gevierd.

Iemand die nog mooie locaties weet die dit 'aan kunnen'?
  vrijdag 23 september 2016 @ 09:16:39 #16
319308 Tink89
To live is to dance
pi_165508550
http://www.qshoreca.nl/catering/locaties/

En kijk hier ook eens tussen: http://www.locaties.nl/uitgebreid-zoeken.150.lynkx en bij deze https://www.inspirerendelocaties.nl/uitgebreid-zoeken.79.lynkx

Kun je selecteren op capaciteit, komen hele mooie dingen uit! :)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_165582048
Soms zijn oplossing dichter bij huis en kijk je er zo overheen. Een vriend van mijn vriend doet enorm veel met fotografie en videografie. en heeft al vaker huwelijken gefilmd. Hij gaat nu ons huwelijk filmen. Ik ben echt opgelucht dat we dat gevonden hebben.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_165584340
Onlangs is een vriend van me getrouwd. Hij trouwde met zijn leuke vriendin in Friesland op een hele zonnige dag. We gingen ook bootje varen in de middag. Een unieke dag mag ik wel zeggen. Kleinschalig en romantisch. Wellicht leuk ook om de film hier te delen want die is ook heel erg mooi geworden. Die gasten kunnen er wat van. Doe je inspiratie op zou ik zeggen :)

  Moderator woensdag 28 september 2016 @ 08:18:02 #19
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_165618557
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 20:12 schreef matigeuser het volgende:
Onlangs is een vriend van me getrouwd. Hij trouwde met zijn leuke vriendin in Friesland op een hele zonnige dag. We gingen ook bootje varen in de middag. Een unieke dag mag ik wel zeggen. Kleinschalig en romantisch. Wellicht leuk ook om de film hier te delen want die is ook heel erg mooi geworden. Die gasten kunnen er wat van. Doe je inspiratie op zou ik zeggen :)

Ziet er fantastisch uit! Ik dacht alleen ik zie niet echt input van de gasten maar je bedoelt denk ik het bruidspaar zelf :D verwarrende woordkeuze ;)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_165618773
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2016 08:18 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ziet er fantastisch uit! Ik dacht alleen ik zie niet echt input van de gasten maar je bedoelt denk ik het bruidspaar zelf :D verwarrende woordkeuze ;)
Ik denk dat hij de videograaf bedoelt eigenlijk :P
S. 2014
J. 2016
pi_165622452
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2016 08:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Ik denk dat hij de videograaf bedoelt eigenlijk :P
Haha jep. Matig verwoord inderdaad.
pi_165647990
Ik zag dit topic voorbijkomen (ik lees al langere tijd in sommige subfora mee) en heb daarvoor speciaal een account aangemaakt. :')

Ik ga ook trouwen! Op 17 maart a.s. is onze grote dag. :D
Er is al heel veel geregeld: jurk en alles daarbij uitgezocht, getuigen en ceremoniemeester gevraagd (onze ceremoniemeester maakt ook onze taart, daar is ze geweldig goed in :D), locaties allemaal geregeld, fotograaf en DJ vastgelegd, vervoer (onze eigen auto die we gaan pimpen).

Daarnaast hebben we de aankomende twee/drie weken weer flink wat kleinere dingen op de planning staan: doorspreken van bloemen, uitzoeken van ringen, een nieuwe sessie met onze ceremoniemeester om alle vorderingen door te spreken. Het is nu over pakweg 5,5 maand zover en ik kan echt niet wachten. :D
pi_165648052
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 15:44 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Ik zag dit topic voorbijkomen (ik lees al langere tijd in sommige subfora mee) en heb daarvoor speciaal een account aangemaakt. :')

Ik ga ook trouwen! Op 17 maart a.s. is onze grote dag. :D
Er is al heel veel geregeld: jurk en alles daarbij uitgezocht, getuigen en ceremoniemeester gevraagd (onze ceremoniemeester maakt ook onze taart, daar is ze geweldig goed in :D), locaties allemaal geregeld, fotograaf en DJ vastgelegd, vervoer (onze eigen auto die we gaan pimpen).

Daarnaast hebben we de aankomende twee/drie weken weer flink wat kleinere dingen op de planning staan: doorspreken van bloemen, uitzoeken van ringen, een nieuwe sessie met onze ceremoniemeester om alle vorderingen door te spreken. Het is nu over pakweg 5,5 maand zover en ik kan echt niet wachten. :D
Gefeliciteerd! Jullie zijn al lekker ver.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_165648117
Bedankt! Dat hebben we eigenlijk een beetje expres zo gepland: 4 november krijgen we de sleutel van ons nieuwe huisje en daar willen we ook wel een aantal weken voor uit trekken, om het naar onze smaak te maken. En ja, dan wil ik eigenlijk alle 'belangrijke' dingen van de bruiloft al wel geregeld hebben. :p
Dan hoeven we in januari/februari alleen maar nog een keer alles af te gaan om de definitieve dingen door te spreken.

M'n jurk wordt wel een moeilijk ding; ik heb hem op meer dan een uur rijden van m'n woonplaats gekocht (in mei al) en hij zou in oktober/november in mijn maat binnen komen. Dan moet ik echter alweer minstens twee keer daar naartoe om door te passen en te kijken of hij goed zit. Met een beetje pech wordt dat drie of vier keer. :') Maargoed, komt goed, denk ik.
pi_165657733
Ik moet ook een uur rijden voor mijn jurk, heb 'm vandaag uitgezocht ( ik was er voor de tweede keer, vorige keer viel ik bijna flauw) en kan 'm over een paar weken ophalen, de lengte moest iets aangepast en bij de schouders een klein extra naadje, verder zat hij meteen helemaal geweldig *O*
  Moderator donderdag 29 september 2016 @ 23:55:18 #26
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_165661834
Zo, wij hebben vandaag een reservering gemaakt voor een locatie. Wij trouwen heel klein, met alleen onze directe familie, gaan daar vervolgens mee eten. Wij willen graag een mooie huwelijksreis doen.

Zaterdag gaan we op de locatie kijken, en dan zou de datum 26 augustus 2017 worden. We hebben verschillende reizen bekeken, incl cruises door de Bahama's (al dan niet icm Florida), Las Vegas + Hawaii, en nog veel meer. Er is zo veel keuze :P :P

Ik weet dat mijn vriendin al weet welke jurk het gaat worden, maar voor de rest is eigenlijk de locatie het 2e wat als het goed is a.s. zaterdag definitief gaat worden. Voor de rest ligt nog alles open, maar, het is ook nog een hele tijd weg.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_165661956
quote:
17s.gif Op donderdag 29 september 2016 23:55 schreef CoolGuy het volgende:
Zo, wij hebben vandaag een reservering gemaakt voor een locatie. Wij trouwen heel klein, met alleen onze directe familie, gaan daar vervolgens mee eten. Wij willen graag een mooie huwelijksreis doen.

Zaterdag gaan we op de locatie kijken, en dan zou de datum 26 augustus 2017 worden. We hebben verschillende reizen bekeken, incl cruises door de Bahama's (al dan niet icm Florida), Las Vegas + Hawaii, en nog veel meer. Er is zo veel keuze :P :P

Ik weet dat mijn vriendin al weet welke jurk het gaat worden, maar voor de rest is eigenlijk de locatie het 2e wat als het goed is a.s. zaterdag definitief gaat worden. Voor de rest ligt nog alles open, maar, het is ook nog een hele tijd weg.
Fotograaf enzo is ook wel iets om op tijd vast te leggen :)
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator vrijdag 30 september 2016 @ 00:03:40 #28
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_165662016
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2016 00:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Fotograaf enzo is ook wel iets om op tijd vast te leggen :)
Jawel, maar daar zijn er hier tig van. Incl familie, dus ik denk niet dat we daar een issue gaan hebben ;)
Breitling - Instruments for Professionals
pi_165700083
We hebben een vriendin als ceremoniemeester gevraagd. En die heeft gelukkig ja gezegd. Heel veel zal ze niet hoeven doen. Behalve dat de dag blijft lopen.
I solemnly swear i'm up to no good
  zondag 2 oktober 2016 @ 08:57:07 #30
319308 Tink89
To live is to dance
pi_165701727
Wij gaan proberen om onze trouwdag vijf maanden naar voren te halen... Gisteren onze locatie gemaild en families vast ingelicht dat we het aan het proberen zijn. Fingers crossed dat het gaat lukken!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_165702784
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 08:57 schreef Tink89 het volgende:
Wij gaan proberen om onze trouwdag vijf maanden naar voren te halen... Gisteren onze locatie gemaild en families vast ingelicht dat we het aan het proberen zijn. Fingers crossed dat het gaat lukken!
Speciale reden daarvoor? Of vinden jullie April leuker?
S. 2014
J. 2016
  zondag 2 oktober 2016 @ 16:26:26 #32
319308 Tink89
To live is to dance
pi_165710467
quote:
1s.gif Op zondag 2 oktober 2016 10:00 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Speciale reden daarvoor? Of vinden jullie April leuker?
We hebben eigenlijk bijna alles al geregeld, zijn ongeduldig (ook al ruim een half jaar verloofd) en we konden zelf niet meer bedenken waarom we zo lang gingen wachten...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_165723845
Heb een aanvraag voor boeking gedaan voor een band voor op ons feest.

Hopelijk kunnen ze die datum :D
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 3 oktober 2016 @ 10:13:25 #34
319308 Tink89
To live is to dance
pi_165723893
Hebben jullie ervaring met bruiloften zonder band of dj? Ik vind een spotifylijst eigenlijk ook wel prima... maar weet niet of dat raar is.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_165724291
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 10:13 schreef Tink89 het volgende:
Hebben jullie ervaring met bruiloften zonder band of dj? Ik vind een spotifylijst eigenlijk ook wel prima... maar weet niet of dat raar is.
Vrienden van ons hadden idd ook gewoon een Spotify lijst draaien.
Het is ook maar net wat je wil. Wil.je dat er gedanst wordt en gedaan zou ik eerder een dj of band nemen want die zoeken toch wat meer de interactie met de mensen op en krijgen de dansvloer vaak wel in beweging.

Vrienden van ons hadden ook iets als Spotify draaien. Echt gedanst werd er niet ofzo. Maar als dat niet echt van je hoeft voldoet het natuurlijk meer dan prima. Of je kan natuurlijk zelf ook de boel een beetje trekken door te gaan dansen enzo. Misschien helpt dat.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_165724373
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 10:13 schreef Tink89 het volgende:
Hebben jullie ervaring met bruiloften zonder band of dj? Ik vind een spotifylijst eigenlijk ook wel prima... maar weet niet of dat raar is.
Dat gaan wij ook doen. Maar wij hebben ook geen feest alleen nog even borrelen na het eten.
  maandag 3 oktober 2016 @ 11:05:03 #37
319308 Tink89
To live is to dance
pi_165724716
Ik krijg trouwens net het verzoek om een gastenlijst voor m'n vrijgezellenfeest in te leveren. Lastig hoor...wie wel en wie niet.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_165724820
Band heeft de boeking bevestigd. Jeej weer iets om van het lijstje te strepen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_165793805
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 11:05 schreef Tink89 het volgende:
Ik krijg trouwens net het verzoek om een gastenlijst voor m'n vrijgezellenfeest in te leveren. Lastig hoor...wie wel en wie niet.
Ja ik zit ook al daarover te denken. Zelfde geldt voor mn bruidsmeisjes en/of bloemenmeisjes...Iedereen roept al: mag ik? Mag ik? pff
~ Bonito La Risa ~
pi_165806309
Wij nodigen alleen de kindjes van mijn zusje uit dus gelukkig hoeven wij daar geen lastige keuzes in te maken :)

Ik heb een jurk! O+ Hij is ongeveer wat ik in gedachten had maar dan nog mooier ;) vorige week vrijdag geweest; het was de derde jurk w/

Volgende week in ondertrouw en voor de auto kijken. Deze week Save the date kaartjes voor de daggasten verstuurd. Van mij mag het wel mei zijn :P

Een spotify list zou voor ons feest niet werken. We willen een dansvloer en het stampuurtje (vanwege een deel van de gasten maar niet de hele avond :D ) is ook niks zonder DJ.
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 08:34:44 #41
319308 Tink89
To live is to dance
pi_165806491
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 08:12 schreef Serinde het volgende:
Wij nodigen alleen de kindjes van mijn zusje uit dus gelukkig hoeven wij daar geen lastige keuzes in te maken :)

Ik heb een jurk! O+ Hij is ongeveer wat ik in gedachten had maar dan nog mooier ;) vorige week vrijdag geweest; het was de derde jurk w/

Volgende week in ondertrouw en voor de auto kijken. Deze week Save the date kaartjes voor de daggasten verstuurd. Van mij mag het wel mei zijn :P

Een spotify list zou voor ons feest niet werken. We willen een dansvloer en het stampuurtje (vanwege een deel van de gasten maar niet de hele avond :D ) is ook niks zonder DJ.
Wat moet ik me voorstellen bij een stampuurtje?

En jeej voor je jurk!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_165813549
Oldschool O+
Onze favoriete feestjes: http://www.oldschoolgangsters.nl
pi_165846310
Hier ook een spotify lijst :)
Maar wij hebben natuurlijk geen avondfeest alleen een middag borrel :)

Jeej coor de jurk Serinde supertof! Ik heb over 2,5 uur de eerste jurken afspraak :D

Wij hadden 14 kinderen (buiten mijn eigen jongens natuurlijk ;) ) die in aanmerking zouden komen voor de rol van bruidsmeisje/bruidsjonker. Uiteindelijk gekozen voor de 5 oudste meiden (van 5 t/m 9 jaar) die toevallig ook van onze echte zussen zijn.
Maar de hoofdrol ligt natuurlijk bij mijn eigen twee jongens O+
pi_165846852
Wij doen geen bruidsmeisjes /jonkers.

De kindjes bij ons in de familie zijn nog niet zo oud. De oudste bijna 2.

en wij hebben er niet zoveel mee. Met eigen kinderen lijkt me dat dan weer wel heel tof. Maargoed die hebben we ook niet haha.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_165847176
Bij ons komen er geen kinderen op de bruiloft, op misschien de (pleeg)pubers van mijn zusje na, maar grote kans dat die niks aan zo'n feestje vinden en elders gaan logeren.
  zondag 9 oktober 2016 @ 13:37:37 #46
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_165850563
Herkenbaar Tink! Wij waren eerst van plan rond deze tijd of begin volgend jaar te beginnen voor een kleine. Door het trouwen wachten we tot na de bruiloft. Met het passen maakte de moeders (mijne + schoonma) nog een opmerking dat ik maar niet zwanger moet worden voor de bruiloft. Ik heb het maar weggewuifd dat ze niet al over kleinkinderen moeten zeuren 😜.

Gisteren heb ik voor een jurk geshopt en ik ben goed geslaagd. In een keer had ze de mooiste gevonden en hierna nog een paar jurken gepast maar die waren lang niet zo mooi als de eerste.
De "Benta" van het merk Affezione
En ik ben ook nog eens op budget gebleven!
Onder de jurk had ik een torselet aan.

Ik heb thuis meteen de schoenen besteld die ik op de trouwdag wil dragen: kanten Toms. Ik heb twee paar besteld voor 't geval dat en toevallig waren ze ook nog in de aanbieding.
pi_165855382
Nou, dat was me wat O+
Wij dus naar de zaak. Werd heel mooi en fijn geholpen, maar t was het gewoon net niet. De verkoopster bleef een beetje bij hetzelfde hangen wat ik ook wel mooi vond, maar net niet helemaal.

Dus ik ging toch niet echt helemaal happy weg daar... dus besloten we nog ff langs de bruidswinkeloutlet te lopen. Wij daar wat jurken uitgezocht om passen. Dus die verkoopster ziet mijn stijl en vraagt of ze mij eerst iets mag laten passen net out of the box.
En ze had helemaal gelijk! Echt liefde op het eerste gezicht! Niet alleen bij mij, maar ook bij m'n moeder, zus en vriendinnetjes.

Maar.... outlet....
Dus wel ¤500,- goedkoper dan bij de echte zaak, maar dan wel meteen kopen. :D
De jurk hangt dus nu al bij m'n ma en in april terug voor het vermaken (eigenlijk alleen de jurk wat korter maken).

Ik heb dus een jurk :D O+
  zondag 9 oktober 2016 @ 18:17:06 #48
319308 Tink89
To live is to dance
pi_165855858
Ah tof! Gefeliciteerd!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_165856902
Oh zo gaaf!!!

Soms moet je er maar net tegen aan lopen O+
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 13 oktober 2016 @ 15:13:00 #50
319308 Tink89
To live is to dance
pi_165931387
Onze ceremoniemeester is afgehaakt door de datumwissel... Daar waren we al bang voor. Nu dus even bedenken hoe we dat gaan oplossen.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_165931514
Ik ben aan het twijfelen of ik toch niet een sluier moet nemen. Ik heb het gevoel dat het geheel met een sluier wat meer in balans zou kunnen zijn, terwijl ik eerst zei dat zo'n ding me maar onhandig leek. Over 2 weken maar eens wat sluiers proberen als ik mijn jurk ga ophalen.
pi_165931735
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 15:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben aan het twijfelen of ik toch niet een sluier moet nemen. Ik heb het gevoel dat het geheel met een sluier wat meer in balans zou kunnen zijn, terwijl ik eerst zei dat zo'n ding me maar onhandig leek. Over 2 weken maar eens wat sluiers proberen als ik mijn jurk ga ophalen.
Denk dat proberen inderdaad het beste is. Zie je meteen of het wat is.
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 13 oktober 2016 @ 16:07:59 #53
319308 Tink89
To live is to dance
pi_165932577
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 15:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Denk dat proberen inderdaad het beste is. Zie je meteen of het wat is.
Precies. Ik was ervan overtuigd dat ik een sluier wilde, maar het staat me gewoon echt niet. Dan liever een prachtig kapsel met sieraden en/of bloemen dan een sluier.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_166001669
Je kan idd hele andere keuzes maken dan je had bedacht :)
Zo zei ik: niet strapless of een sluier en nu heb ik beiden ;)

Hebben jullie nog een thema of themakleur eigenlijk?
pi_166002095
Twee keer *O* voor de jurken van VenusFlyTrap en Loj! Gaaf!!

Mijn jurk is juist wel wat ik in gedachten had. Ik was gisteren bij een vriendinnetje en nu ik afgevallen ben, hebben we dezelfde cupmaat. Ik ben ongeveer 4 kilo kwijt en meteen 2 cupmaten ;( maar goed, zij is twee jaar geleden getrouwd en heeft alleen die dag een korset aangehad. Ik heb hem meegekregen en hij past goed O+ Ik hoef onder de jurk niks aan maar als ik het wil kan het wel, ik neem hem dus mee naar de pas :)

Verder hebben we deze week de auto gereserveerd. Zoveel al snel en zonder discussie geregeld, nu kan ik bijna niet meer wachten :') :D

wij hebben geen thema. Overwegen wel rood als accentkleur: mooi, liefde, Utrecht

Heb of overweeg jij een thema Loj?
  Moderator maandag 17 oktober 2016 @ 11:44:26 #56
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_166009007
Zo. Wij zijn vorige week maandag naar een trouwlocatie geweest en hebben daar ook het een en ander besproken, hoe we het willen invullen.

Wij gaan trouwen in een kasteel, op het terras bij de slotgracht (of binnen, indien regen). :) Wij blijven daar ook slapen in de bruidssuite. We moesten wat keuzes maken. Het kasteel heeft binnen een mooie grote wenteltrap die boven uitkomt bij een balkon.

We hebben het er over gehad of we een auto wilden huren, of dat zij daar boven aan die trap verschijnt, waar ik haar dus voor het eerst zal zien die dag. Dat betekent wel dat zij daar al vroeg moet zijn, en zich daar klaar moet maken etc, dus een auto huren heeft dan weinig zin. Immers, in die auto zou ik alleen van huis naar het kasteel gaan, want zij is al daar.

Weinig nuttig, dus dat laten we achterwege. Verder trouwen wij in een klein gezelschap, maar hebben wel een 6 gangen diner. Ik heb begrepen dat mijn vriendin al weet wat voor trouwjurk ze wil, maar andere dingen, zoals de ringen, daar hebben we nog niet over nagedacht.

Ik overweeg om naast de ringen ook 2 horloges te kopen en die (ook) te laten graveren, daar ik horloges mooi vind en mijn vriendin dat langzaamaan ook erg leuk begint te vinden. :)
Breitling - Instruments for Professionals
pi_166018090
Iemand ervaring met Ann en John in Eindhoven?
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 18 oktober 2016 @ 09:28:09 #58
319308 Tink89
To live is to dance
pi_166030773
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 18:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Iemand ervaring met Ann en John in Eindhoven?
Alleen met ze gemaild. Ze gaven aan weinig tijd te hebben in het weekend en daarom mocht ik mijn huidige jurk (waar ik vreselijk over twijfelde) niet ter plekke passen om te vergelijken. Toen ben ik niet gegaan.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_166031283
Nee dat zou ik ook niet doen dan...
Ik heb nu dus hele goede ervaringen met de bruidsoutlet in Rotterdam. Maar dat is misschien wat te ver weg ;)

Nou, ik zit dus een beetje te twijfelen over een thema. Eerst wou ik altijd in Afrika trouwen, dat werd het natuurlijk niet. Onze save the date bestond uit een slinger met hartjes uit een atlas, dus reisthema zou ook wel echt bij ons passen.
Maar ik twijfel... en we moeten volgende week doorgeven in welke kleur we de (rode) loper willen hebben. Alle kleuren zijn mogelijk... dus gaan we dan toch voor een kleur....
Ik weet t niet ;) :')
pi_166031381
Rotterdam is uit de buurt idd.

Wij willen sowieso doordeweeks gaan. Want dan zal het wel rustiger zijn dan in het weekend.

Naar die outlet van ze ga ik sowieso niet want daar schijnt het altijd ontzettend druk te zijn.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_166039447
deurne zit ook een grote zaak. Geen ervaring reed er toevallig langs vorige week.
pi_166039638
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 17:07 schreef ekmef321 het volgende:
deurne zit ook een grote zaak. Geen ervaring reed er toevallig langs vorige week.
Daar woon ik praktisch naast. Maar is me door mensen hier in de omgeving sterk afgeraden.
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 19 oktober 2016 @ 13:49:34 #63
149959 SQ
snelle trees
pi_166056678
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 17:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Daar woon ik praktisch naast. Maar is me door mensen hier in de omgeving sterk afgeraden.
hoezo dat dan? Ik heb juist goede ervaringen met koonings en hoor juist negatieve verhalen over a&j :D
disclaimer
  Moderator woensdag 19 oktober 2016 @ 14:35:38 #64
447051 crew  Peejtur
pi_166057464
Hier nog ervaringen met outlets of goede winkels voor pakken?

Ik wil een pak die ik later ook nog kan dragen apart. Dus broek met andere bovenkant of bovenkant met een andere broek. Iemand tips voor mij?
pi_166057547
quote:
1s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 13:49 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

hoezo dat dan? Ik heb juist goede ervaringen met koonings en hoor juist negatieve verhalen over a&j :D
Haha lol.

Wat is er met a&j dan?

Weinig tijd voor je, opdringerig, dat soort dingen is wat ik hier hoor. maarja ik geloof natuurlijk ook maar wat mensen mij vertellen hé.
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 19 oktober 2016 @ 14:48:18 #66
149959 SQ
snelle trees
pi_166057706
quote:
1s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 14:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Haha lol.

Wat is er met a&j dan?

Weinig tijd voor je, opdringerig, dat soort dingen is wat ik hier hoor. maarja ik geloof natuurlijk ook maar wat mensen mij vertellen hé.

weinig tijd dus :D
Bij ķoonings had ik dat gevoel niet. Maar ik was wel doordeweeks en ik werd op de eerste jurk verliefd dus dat zal zeker meespelen. Als je er twintig wil passen zullen ze ongetwijfeld minder tijd nemen gevoelsmatig ;)
disclaimer
pi_166057748
quote:
1s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 14:48 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

weinig tijd dus :D
Bij ķoonings had ik dat gevoel niet. Maar ik was wel doordeweeks en ik werd op de eerste jurk verliefd dus dat zal zeker meespelen. Als je er twintig wil passen zullen ze ongetwijfeld minder tijd nemen gevoelsmatig ;)
Ik ga ook doordeweeks. Bewust haha.

Maar wil wel meerdere jurken passen. Gewoon om het zeker te weten.
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 19 oktober 2016 @ 14:53:35 #68
149959 SQ
snelle trees
pi_166057801
quote:
1s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 14:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik ga ook doordeweeks. Bewust haha.

Maar wil wel meerdere jurken passen. Gewoon om het zeker te weten.
ja, 4 is gemiddeld he. Zoveel heb ik ook gepast. 20 was even een extreem voorbeeld ;)
disclaimer
pi_166057862
quote:
1s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 14:53 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ja, 4 is gemiddeld he. Zoveel heb ik ook gepast. 20 was even een extreem voorbeeld ;)
Oh man moet er niet aan denken 20 jurken passen
I solemnly swear i'm up to no good
pi_166057972
Naja mocht het kut zijn bij a&j kan ik altijd verder kijken natuurlijk. Naja niet te lang want over 8 maanden trouwen we.
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 19 oktober 2016 @ 15:04:03 #71
149959 SQ
snelle trees
pi_166058008
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 15:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Naja mocht het kut zijn bij a&j kan ik altijd verder kijken natuurlijk. Naja niet te lang want over 8 maanden trouwen we.
das nog ruim zat! Wanneer ga je?
disclaimer
pi_166058034
quote:
1s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 15:04 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

das nog ruim zat! Wanneer ga je?
3 november. Schoonmoeder moet zo nodig eerst op vakantie ;)
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 19 oktober 2016 @ 15:26:31 #73
319308 Tink89
To live is to dance
pi_166058416
Ik heb wel twintig jurken gepast. In de eerste winkel maar 3 en toen ging ik twijfelen. In de tweede winkel alles wat binnen mijn budget lag. Heerlijk!

90% kon meteen weer uit, maar de rest mocht op een rekje (maximaal drie) en die heb ik opnieuw gepast.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_166060754
Hoe hebben jullie dat geregeld met haar en make-up eigenlijk? Gewoon bij een kapper naar binnen gelopen?
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 19 oktober 2016 @ 17:41:35 #75
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_166061807
Ik ga trouwen in de jurk van mijn moeder. Maar pas over 4 jaar :D
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  woensdag 19 oktober 2016 @ 19:23:17 #76
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_166064155
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 16:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoe hebben jullie dat geregeld met haar en make-up eigenlijk? Gewoon bij een kapper naar binnen gelopen?
Mijn vaste kapper. Een keer proef.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 19 oktober 2016 @ 20:03:51 #77
149959 SQ
snelle trees
pi_166065555
Make-up zelf. Kapper was makkelijk, mijn (relatief korte) haar zit maar op 1 manier tof :')
disclaimer
pi_166065717
Ben niet zo goed met make-up haha. En ik wil mijn haar opgestoken hebben en daar ben ik ook niet bepaald goed in. En dat is zachtjes uitgedrukt :+

Zal hier eens bij een paar kappers navraag doen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_166065742
Ik heb iemand benaderd die aangeraden werd door onze locatie. Leuk pakket voor make-up en kapsel incl proef en allerlei handige dingen: poeder die gebruikt is krijg je plus de lippenstift en nog een reisset van de reiniging die ze gebruikt. En ze komt bij me thuis. Ook een harde eis. Ik hoop dat ze goed is ;)
pi_166065777
Sowieso moeten ze thuis komen. Ga daar niet naartoe die dag. En misschien een touch up voor het feest ofzo.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_166066073
Ik heb het geluk dat mijn zusje Hair- en Make-up Artist is en mijn haar en make-up wel wilde doen, evenals helpen met het aantrekken van de jurk! Heel fijn om zo'n zussenmoment gehad te hebben op de dag zelf! O+
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_166066629
quote:
17s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 20:19 schreef SilverSjoiis het volgende:
Ik heb het geluk dat mijn zusje Hair- en Make-up Artist is en mijn haar en make-up wel wilde doen, evenals helpen met het aantrekken van de jurk! Heel fijn om zo'n zussenmoment gehad te hebben op de dag zelf! O+
Dat is leuk!!!! O+
pi_166068061
Oh ja dat is wel kei leuk ja O+

Ik heb wel een jonger broertje die een van mijn getuigen gaat zijn. Maar die mag niet in de buurt van mijn make-up komen
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator woensdag 19 oktober 2016 @ 22:24:36 #84
447051 crew  Peejtur
pi_166071007
Er zijn overduidelijk meer vrouwen hier :D

Niemand ervaring met pakken. :')
pi_166071094
quote:
1s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 22:24 schreef Peejtur het volgende:
Er zijn overduidelijk meer vrouwen hier :D

Niemand ervaring met pakken. :')
Zag net op Facebook dat ze in Boxmeer 50% korting hebben op de 2016 collectie.

Mijn vriend moet nog op jacht die ging naar een zaak in Mierlo geloof ik. Maar weet er ook niet alles van.

Koonings in Deurne heeft ook een mannen afdeling.
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 19 oktober 2016 @ 22:33:56 #86
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_166071363
quote:
1s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 22:24 schreef Peejtur het volgende:
Er zijn overduidelijk meer vrouwen hier :D

Niemand ervaring met pakken. :')
Volgens mij heeft mijn man hem bij suit supply gekocht.
Een blauw pak en hij draagt regelmatig losse onderdelen er van naar werk. Idem voor de witte schoenen trouwens.
Dat was ook wel het idee. Het blauwe maakte het apart voor die dag maar het is ook nu nog goed bruikbaar. Maakt het de uitgave extra waard ;)
Ik heb je lief mijn hele leven
  Moderator woensdag 19 oktober 2016 @ 22:46:11 #87
447051 crew  Peejtur
pi_166071712
Wil eigenlijk beetje in het oosten van het land blijven.

Thanks :)
pi_166071876
Gents in Groningen heeft erg mooie pakken. En de mannen vonden de tijd die er voor genomen werd en de verdere afhandeling helemaal top.
'Juist door het verschil kan je onderscheid maken. Iedereen is anders, wat ons gelijk maakt is dat we mensen zijn met respect naar elkaar, toch . . .�
  donderdag 20 oktober 2016 @ 08:31:58 #89
319308 Tink89
To live is to dance
pi_166075522
Ik ga tegelijk met moeder en zusje naar de kapper. Mijn vaste kapster doet mijn haar, m'n zusje en moeder worden tegelijk gekapt door andere kapsters. En zij hebben ook een visagiste :)

En mijn vriend gaat in januari in de solden in antwerpen voor een pak shoppen.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_166076611
Ik heb twee vriendinnen die mijn haar en make up doen. Die doen het ook altijd voor optredens bij mij dus moet voor deze dag ook wel goed komen.
pi_166141943
Het zusje van een vriendin doet m'n make up
Een vriendin van m'n zusje doet m'n haar
:P

Tenminste moet ze nog wel ff vragen :)
Gisteren de laatste dingetje in de offerte laten veranderen en afgesproken dat we een maand voor de bruiloft met onze weddingplanner langskomen voor de laatste details. Dat is pas over een half jaar :O

En nu? Wachten, wachten, wachten ;)
pi_166142399
Ik heb iemand een mailtje gestuurd. Ben benieuwd.

Mijn vriend is voor een auto bezig.

Langzaam vallen alle puzzelstukjes in elkaar..

Alleen die kaart blijft een probleem.
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator zondag 23 oktober 2016 @ 13:52:57 #93
447051 crew  Peejtur
pi_166145721
Gisteren een erg mooi pak gevonden en ook gekocht. Wordt nu vermaakt en haal ik 5 november op. *O*
pi_166147819
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 13:52 schreef Peejtur het volgende:
Gisteren een erg mooi pak gevonden en ook gekocht. Wordt nu vermaakt en haal ik 5 november op. *O*
en dan willen we uiteraard een foto zien
pi_166162668
Zo alle getuigen en een ceremoniemeester(es) zijn gevraagd.. Kunnen we weer iets af checken
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator maandag 24 oktober 2016 @ 07:03:54 #96
447051 crew  Peejtur
pi_166165575
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 15:42 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

en dan willen we uiteraard een foto zien
Na 13 maart want mijn aanstaande kijkt hier ook wel eens :D
pi_166166522
quote:
1s.gif Op maandag 24 oktober 2016 07:03 schreef Peejtur het volgende:

[..]

Na 13 maart want mijn aanstaande kijkt hier ook wel eens :D
ook prima uiteraard
pi_166167587
Vandaag komt de babs op bezoek :D
pi_166168049
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 11:13 schreef Sarabi het volgende:
Vandaag komt de babs op bezoek :D
Leuk!!!

Onze babs is mijn aanstaande schoonmoeder. Ben benieuwd wanneer we daarmee op gesprek moeten :+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_166168360
quote:
1s.gif Op maandag 24 oktober 2016 11:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Leuk!!!

Onze babs is mijn aanstaande schoonmoeder. Ben benieuwd wanneer we daarmee op gesprek moeten :+
Schoonmoeder, dat is wel bijzonder :)

Hopelijk klikt het met die van ons dan hoeven we niet verder te zoeken.
pi_166168404
quote:
1s.gif Op maandag 24 oktober 2016 11:49 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Schoonmoeder, dat is wel bijzonder :)

Hopelijk klikt het met die van ons dan hoeven we niet verder te zoeken.
Ben benieuwd hoe zoiets gaat. Veel plezier in ieder geval :)
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 24 oktober 2016 @ 11:55:11 #102
319308 Tink89
To live is to dance
pi_166168498
Die van ons is de moeder van de getuige van mijn verloofde. Die is al ABS en gaat alleen voor één keertje naar een andere gemeente.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  Moderator maandag 24 oktober 2016 @ 12:18:48 #103
447051 crew  Peejtur
pi_166168943
Wat is een babs?
  maandag 24 oktober 2016 @ 12:20:20 #104
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_166168968
Buitengewoon ambtenaar burgerlijke stand.
The love you take is equal to the love you make.
  zaterdag 29 oktober 2016 @ 21:50:29 #105
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_166290090
Wij zijn weer terug van huwelijksreis. Ga zsm een aantal foto's met jullie delen. Eerste wat ik over onze trouwdag kan zeggen is dat het super was. Ik zat helemaal in een flow en details was ik dus ook echt kwijt, nu we foto's te zien krijgen is het echt van ooh ja en zie je de big smile op onze gezichten de hele dag :)

Wat betreft bruidsjurken passen, ik ben op dezelfde dag bij A&J en Koonings geweest (door de week) en bij A&J werd echt de tijd genomen mocht ik ook zelf mee langs de rekken lopen. Bij Koonings werden we ergens in een hoekje gestopt, 3 jurken passen en klaar.
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
pi_166290278
Huh...
Ik ontdek dit topic nu pas!
4 maanden te laat :')
pi_166290446
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 21:50 schreef SV-tje het volgende:
Wij zijn weer terug van huwelijksreis. Ga zsm een aantal foto's met jullie delen. Eerste wat ik over onze trouwdag kan zeggen is dat het super was. Ik zat helemaal in een flow en details was ik dus ook echt kwijt, nu we foto's te zien krijgen is het echt van ooh ja en zie je de big smile op onze gezichten de hele dag :)

Wat betreft bruidsjurken passen, ik ben op dezelfde dag bij A&J en Koonings geweest (door de week) en bij A&J werd echt de tijd genomen mocht ik ook zelf mee langs de rekken lopen. Bij Koonings werden we ergens in een hoekje gestopt, 3 jurken passen en klaar.
Wat fijn dat jullie zo'n toffe dag hebben gehad O+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_166290463
Donderdag jurken passen heb er zo'n afgrijselijke zin in
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator zondag 30 oktober 2016 @ 00:16:23 #109
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_166293480
Fotograaf geregeld, locatie is definitief, het gaat allemaal goed. Schijnbaar gaat met de jurk ook alles goed. Duurt alleen nog lang, maar goed, dat hoort erbij denk ik dan :D
Breitling - Instruments for Professionals
  zondag 30 oktober 2016 @ 09:37:09 #110
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_166296809
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 00:16 schreef CoolGuy het volgende:
Fotograaf geregeld, locatie is definitief, het gaat allemaal goed. Schijnbaar gaat met de jurk ook alles goed. Duurt alleen nog lang, maar goed, dat hoort erbij denk ik dan :D
:7 Ik moet nog steeds gevraagd worden ;(
Goed bezig lees ik al!
Toch niet zo een feest met 2 drankjes pp :')
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  Moderator zondag 30 oktober 2016 @ 09:44:14 #111
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_166296869
quote:
1s.gif Op zondag 30 oktober 2016 09:37 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

:7 Ik moet nog steeds gevraagd worden ;(
Goed bezig lees ik al!
Toch niet zo een feest met 2 drankjes pp :')
Ja maar dat gaat vast gebeuren. Nee joh, wij trouwen in een kasteel, en wij hebben voor onze gasten een meer-gangen-diner. We flipperen echter op en neer tussen hoeveel gangen. :P

2 drankjes p.p. :')
Breitling - Instruments for Professionals
  zondag 30 oktober 2016 @ 22:59:38 #112
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_166317042
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 09:44 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja maar dat gaat vast gebeuren. Nee joh, wij trouwen in een kasteel, en wij hebben voor onze gasten een meer-gangen-diner. We flipperen echter op en neer tussen hoeveel gangen. :P

2 drankjes p.p. :')
Drankjeslimiet is sws :') :') :') :')

Kasteel O+

Je vrouwtje heeft het maar getroffen met je :o
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  Moderator zondag 30 oktober 2016 @ 23:16:48 #113
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_166317463
quote:
1s.gif Op zondag 30 oktober 2016 22:59 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Drankjeslimiet is sws :') :') :') :')

Kasteel O+

Je vrouwtje heeft het maar getroffen met je :o
Ehhhh... WIJ betalen he, niet IK ;) bestaat dat dan? Een drankjeslimiet? Nog nooit gehoord, maar het kan I guess. Nou ja, de drank is wat het snel duurder maakt dus ik kanme voorstellen dat mensen met een kleine(re) portomonnee daar een beperking aan stellen.

Maar ik heb wel wat verrassingen voor dr in petto die dag, weet zij niks van ;)
Breitling - Instruments for Professionals
  zondag 30 oktober 2016 @ 23:43:22 #114
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_166317904
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 23:16 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ehhhh... WIJ betalen he, niet IK ;) bestaat dat dan? Een drankjeslimiet? Nog nooit gehoord, maar het kan I guess. Nou ja, de drank is wat het snel duurder maakt dus ik kanme voorstellen dat mensen met een kleine(re) portomonnee daar een beperking aan stellen.

Maar ik heb wel wat verrassingen voor dr in petto die dag, weet zij niks van ;)
Dm me de verrassing, ik ben benieuwd haha.
Ja ik ken het wel die limiet.
Bij mijnb ouders heb ik flink de drankrekening verhoogd lol
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  Moderator zondag 30 oktober 2016 @ 23:47:09 #115
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_166317953
quote:
1s.gif Op zondag 30 oktober 2016 23:43 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Dm me de verrassing, ik ben benieuwd haha.
Ja ik ken het wel die limiet.
Bij mijnb ouders heb ik flink de drankrekening verhoogd lol
Morgen, ik ben kapot dus ik kruip tegen mn vrouwtje aan :9
Breitling - Instruments for Professionals
pi_166321090
Ben weleens op een huwelijk geweest waar op het welkomstdrankje de rest van de drank voor eigen rekening was. Het kan maar niet mijn ding.
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 31 oktober 2016 @ 09:36:11 #117
319308 Tink89
To live is to dance
pi_166321187
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 09:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ben weleens op een huwelijk geweest waar op het welkomstdrankje de rest van de drank voor eigen rekening was. Het kan maar niet mijn ding.
Eens. Al is het in veel andere landen heel normaal.

Wij hebben wel een limiet aan de soorten drank. Bier, fris, vier huiswijnen, koffie en thee en kriek max. De nazit met de daggasten doen we een rondje whiskey en 43.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_166322227
Er staat een open bar gepland. Maar ik ga ook eens navragen hoe het zit als we gewoon bier, wijn en fris doen en die paar sterk die dan besteld worden gewoon geturft worden en we die los er bij afrekenen. Want zoveel zal er niet sterk gedronken worden.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_166322337
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 22:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Donderdag jurken passen heb er zo'n afgrijselijke zin in
Ik 'moet' de twaalfde. Heb er juist helemaal nog gene zin in, hopelijk komt dat nog :D
pi_166322356
Bij ons hebben ze keuze uit (speciaal) biertjes, huiswijnen en fris/sap, koffie & thee.
Maar is echt een grote kostenpost dus snap wel als mensen een dranklimiet hebben.
pi_166322430
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2016 10:50 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik 'moet' de twaalfde. Heb er juist helemaal nog gene zin in, hopelijk komt dat nog :D
Zit je ergens tegenop?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_166322485
Ik heb wel echt iets waar ik enorm mee zit.

Mijn moeder heeft afgelopen mei een hersenbloeding gehad.
Sindsdien is er van een korte termijn geheugen geen sprake meer. Het wordt niet meer opgeslagen naar het lange termijn. De kans is dus ontzettend groot dat ze zich straks van ons huwelijk praktisch niks kan herinneren.

En ik vind dat echt zo enorm kut.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_166322545
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 10:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb wel echt iets waar ik enorm mee zit.

Mijn moeder heeft afgelopen mei een hersenbloeding gehad.
Sindsdien is er van een korte termijn geheugen geen sprake meer. Het wordt niet meer opgeslagen naar het lange termijn. De kans is dus ontzettend groot dat ze zich straks van ons huwelijk praktisch niks kan herinneren.

En ik vind dat echt zo enorm kut.
:*
  Moderator maandag 31 oktober 2016 @ 11:09:27 #124
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_166322627
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 10:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb wel echt iets waar ik enorm mee zit.

Mijn moeder heeft afgelopen mei een hersenbloeding gehad.
Sindsdien is er van een korte termijn geheugen geen sprake meer. Het wordt niet meer opgeslagen naar het lange termijn. De kans is dus ontzettend groot dat ze zich straks van ons huwelijk praktisch niks kan herinneren.

En ik vind dat echt zo enorm kut.
Maar, als je het dan op video opneemt? Dan kun je dat elke keer opnieuw aan je moeder laten zien en is ze elke keer opnieuw gelukkig dat haar dochter getrouwd is? :)
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator maandag 31 oktober 2016 @ 11:11:59 #125
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_166322671
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 10:52 schreef Sarabi het volgende:
Bij ons hebben ze keuze uit (speciaal) biertjes, huiswijnen en fris/sap, koffie & thee.
Maar is echt een grote kostenpost dus snap wel als mensen een dranklimiet hebben.
Wij hebben geen grenzen gesteld aan het soort drank. Er is niemand die ineens cocktails zal gaan bestellen en voor de rest, tja, wij betalen per glas gewoon. Ik heb overwogen om een all-in prijs te doen, maar aangezien wij geen feest geven en het dus een diner wordt zal daar niet buitensporig veel drank over de tafel gaan, en ik wil niet dat onze gasten iets tekort komen.

Als je all-in doet zijn zij (= mensen van de toko waar je het houdt) degenen die gaan rekenen want die willen natuurlijk zoveel mogelijk winst maken dus elk glas dat niét geschonken wordt gaat ook niet van dat vaste bedrag af, en ik heb er geen zin in dat er maar mondjesmaat wordt bijgevuld.
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 31 oktober 2016 @ 11:17:25 #126
149959 SQ
snelle trees
pi_166322770
Afkopen is over het algemeen alleen lonend als je weet dat er voornamelijk grootverbruikers komen. Wij hadden ongeveer 40% grootverbruikers op ons feest niet hebben zo'n 1000 euro bespaard door de drank niet af te kopen :')
disclaimer
pi_166322809
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 10:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb wel echt iets waar ik enorm mee zit.

Mijn moeder heeft afgelopen mei een hersenbloeding gehad.
Sindsdien is er van een korte termijn geheugen geen sprake meer. Het wordt niet meer opgeslagen naar het lange termijn. De kans is dus ontzettend groot dat ze zich straks van ons huwelijk praktisch niks kan herinneren.

En ik vind dat echt zo enorm kut.
:* dat is ook echt gewoon kut

en ik weet niet waar ik tegen op zie....waarschijnlijk het niet weten wat ik kan verwachten, kan ik slecht tegen
pi_166322835
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 11:11 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

en ik heb er geen zin in dat er maar mondjesmaat wordt bijgevuld.
Daar moet je gewoon goede afspraken over maken.
Wij hebben ook geen feest maar voor 5,50 pp pu kiezen we wel voor afkopen. Er zitten nogal wat mensen bij die veel drinken.
En altijd fijn om van te voren te weten wat de rekening gaat worden.
  Moderator maandag 31 oktober 2016 @ 11:24:17 #129
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_166322898
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 11:20 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Daar moet je gewoon goede afspraken over maken.
Wij hebben ook geen feest maar voor 5,50 pp pu kiezen we wel voor afkopen. Er zitten nogal wat mensen bij die veel drinken.
En altijd fijn om van te voren te weten wat de rekening gaat worden.
Nou, het verschil is dus dat wij geen feest geven. Wij hebben dan wel een 6 gangen diner (gisteren besloten), maar het is nou niet direct een locatie + restaurant + gasten waar je verwacht dat mensen echt ordinair gaan tanken ;)
Breitling - Instruments for Professionals
pi_166322937
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 11:24 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nou, het verschil is dus dat wij geen feest geven. Wij hebben dan wel een 6 gangen diner (gisteren besloten), maar het is nou niet direct een locatie + restaurant + gasten waar je verwacht dat mensen echt ordinair gaan tanken ;)
Mwah twee drankjes per uur vind ik niet ordinair tanken ;) kunnen ook twee cola light zijn.
  Moderator maandag 31 oktober 2016 @ 11:31:13 #131
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_166323026
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 11:26 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Mwah twee drankjes per uur vind ik niet ordinair tanken ;) kunnen ook twee cola light zijn.
Dat klopt wel, dat is geen ordinair tanken, maar dat laat het ons dan...zeg even, een euro of 600 meer kosten. Op een dag dat je gaat trouwen waarop alles al geld kost. Dan vallen die 600 euro een beetje in het niet (in ons geval) dus ik vind dat geen bedrag waar ik van zeg, nou, laten we dat afkopen. :)

Maar, het is geen kritiek he, iedereen moet dat gewoon op zijn eigen manier invullen, en als de dag mooi is, is de dag mooi. De rest doet er niet toe, in het minst wat andere mensen doen ;)
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 31 oktober 2016 @ 11:34:07 #132
319308 Tink89
To live is to dance
pi_166323088
Wij houden vooral ook rekening met mensen die niet al te lang blijven (komen van ver) en die blijven dus geen vijf uur. Toch tellen die bij afkoop als een 'hele' gast, terwijl ze na twee uur weer naar huis gaan.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  maandag 31 oktober 2016 @ 11:38:42 #133
149959 SQ
snelle trees
pi_166323169
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 11:26 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Mwah twee drankjes per uur vind ik niet ordinair tanken ;) kunnen ook twee cola light zijn.
het ligt er ook wel aan hoe lang je feest duurt denk ik. Kijk, in twee uur vier cola is misschien niet zo veel. Maar stel het duurt 6-7 uur. Ik ken weinig mensen die 15+ glazen cola wegtikken. Dat zijn doorgaans alleen de mensen die aan de alcohol gaan. Dus afhankelijk van de aard en duur van je feest + je gasten moet je voor jezelf een berekening maken of het wel of niet lonend is, dat is overal anders dus :Y

quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 11:34 schreef Tink89 het volgende:
Wij houden vooral ook rekening met mensen die niet al te lang blijven (komen van ver) en die blijven dus geen vijf uur. Toch tellen die bij afkoop als een 'hele' gast, terwijl ze na twee uur weer naar huis gaan.
En dit ook :Y
disclaimer
pi_166323377
Dat is ook zo, er zijn zoveel verschillen per dag/feest.

Onze dag duurt sowieso maar erg kort dus ga er niet vanuit dat mensen eerder weg gaan. Verwacht wel dat er mensen juist langer blijven hangen :D maar dat is voor eigen rekening.
pi_166323585
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2016 11:17 schreef Stormqueen het volgende:
Afkopen is over het algemeen alleen lonend als je weet dat er voornamelijk grootverbruikers komen. Wij hadden ongeveer 40% grootverbruikers op ons feest niet hebben zo'n 1000 euro bespaard door de drank niet af te kopen :')
Ja daar twijfelen wij nu dus ook over. Voor ¤25,- p.p kopen we alles af. Dat is zo'n 10 drankjes p.p Maar komen de meeste daar überhaupt aan.
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 31 oktober 2016 @ 12:06:47 #136
327807 Mariposas
יה&#14
pi_166323772
Wij hadden wel afgekocht, maar achteraf gezien hadden we dat niet moeten doen. Bijna niemand was er de volledige afkoopperiode (en onze dag duurde ook vrij kort). En er waren ook wat mensen die dingen wilde die niet in het arrangement vielen (verse muntthee bijvoorbeeld of mixdrankjes of speciaalbier).
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_166323831
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 12:06 schreef Mariposas het volgende: En er waren ook wat mensen die dingen wilde die niet in het arrangement vielen (verse muntthee bijvoorbeeld of mixdrankjes of speciaalbier).
Hoe hebben jullie dat opgelost?
pi_166323873
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 12:09 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hoe hebben jullie dat opgelost?
Rekening nagestuurd.
  Moderator maandag 31 oktober 2016 @ 12:17:46 #139
447051 crew  Peejtur
pi_166323971
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 10:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb wel echt iets waar ik enorm mee zit.

Mijn moeder heeft afgelopen mei een hersenbloeding gehad.
Sindsdien is er van een korte termijn geheugen geen sprake meer. Het wordt niet meer opgeslagen naar het lange termijn. De kans is dus ontzettend groot dat ze zich straks van ons huwelijk praktisch niks kan herinneren.

En ik vind dat echt zo enorm kut.
Idd op video opnemen. :)
pi_166324178
Ons huwelijk wordt idd opgenomen :) speciaal voor ons mam eigenlijk.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_166324274
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 11:19 schreef Sarabi het volgende:

[..]

:* dat is ook echt gewoon kut

en ik weet niet waar ik tegen op zie....waarschijnlijk het niet weten wat ik kan verwachten, kan ik slecht tegen
Ik heb ook geen idee haha. Heb je al wat plaatjes verzameld van wat je mooi vind?
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 31 oktober 2016 @ 13:18:38 #142
327807 Mariposas
יה&#14
pi_166324991
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 12:09 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hoe hebben jullie dat opgelost?
Werd in rekening gebracht, naast de nacalculatie. Werd wel aan ons gevraagd of we het ok vonden of dat ze gasten gewoon een "nee" moesten verkopen. Dat laatste vond ik echter een beetje te schraal, zo lang ze niet allemaal cocktails dronken.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_166325286
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2016 12:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik heb ook geen idee haha. Heb je al wat plaatjes verzameld van wat je mooi vind?
Ja dat wel :) van de week nog even overleggen wat mijn vriend er van vind
pi_166325403
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2016 11:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja daar twijfelen wij nu dus ook over. Voor ¤25,- p.p kopen we alles af. Dat is zo'n 10 drankjes p.p Maar komen de meeste daar überhaupt aan.
Op onze locatie heb je voor 2,50 geen drankje.... op weinig locaties zou ik verwachten?

quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2016 13:18 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Werd in rekening gebracht, naast de nacalculatie. Werd wel aan ons gevraagd of we het ok vonden of dat ze gasten gewoon een "nee" moesten verkopen. Dat laatste vond ik echter een beetje te schraal, zo lang ze niet allemaal cocktails dronken.
Wij laten wel nee verkopen.
Er is bier, huiswijn, rosé, vers sap en fris.
Plus rum, vodka en misschien nog 1 andere fles die we zelf mogen meebrengen.
Daar moeten de gasten hun keuze maar uit maken!
  maandag 31 oktober 2016 @ 13:50:35 #145
319308 Tink89
To live is to dance
pi_166325474
quote:
7s.gif Op maandag 31 oktober 2016 13:46 schreef Serinde het volgende:

[..]

Op onze locatie heb je voor 2,50 geen drankje.... op weinig locaties zou ik verwachten?

[..]

Wij laten wel nee verkopen.
Er is bier, huiswijn, rosé, vers sap en fris.
Plus rum, vodka en misschien nog 1 andere fles die we zelf mogen meebrengen.
Daar moeten de gasten hun keuze maar uit maken!
Fris en bier is hier ¤ 2,00 - 2,20. Wijn ¤ 3,75. Koffie is ¤ 1,75 geloof ik. Voor de prosecco tijdens de toost betalen we ¤ 4,50.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  Moderator maandag 31 oktober 2016 @ 15:50:24 #146
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_166327734
Wij hadden fris en bier en binnenlands gedestilleerd. Achteraf vraag ik me af of afkopen wel slim was want veel gasten bleven maar een paar uur. Aan de andere kant zijn de vrienden van mijn man wel echte zuiperds dus het zal wel redelijk kloppen :')
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_166328120
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 15:50 schreef MaJo het volgende:
Wij hadden fris en bier en binnenlands gedestilleerd. Achteraf vraag ik me af of afkopen wel slim was want veel gasten bleven maar een paar uur. Aan de andere kant zijn de vrienden van mijn man wel echte zuiperds dus het zal wel redelijk kloppen :')
Die laatste zin, daar zitten wij ook mee :') :D
Ik vind het vooral ook fijn om vooraf te weten waar we aan toe zijn
  Moderator maandag 31 oktober 2016 @ 16:21:17 #148
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_166328287
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2016 16:12 schreef Serinde het volgende:

[..]

Die laatste zin, daar zitten wij ook mee :') :D
Ik vind het vooral ook fijn om vooraf te weten waar we aan toe zijn
Nou ja, je kunt natuurlijk een hoog bedrag schatten waar ze in ieder geval niet overheen gaan, en dat keer het aantal gasten, dan weet je wat je maximaal kwijt bent. Dan is alles wat daar onder zit een meevaller :P
Breitling - Instruments for Professionals
pi_166328490
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 10:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb wel echt iets waar ik enorm mee zit.

Mijn moeder heeft afgelopen mei een hersenbloeding gehad.
Sindsdien is er van een korte termijn geheugen geen sprake meer. Het wordt niet meer opgeslagen naar het lange termijn. De kans is dus ontzettend groot dat ze zich straks van ons huwelijk praktisch niks kan herinneren.

En ik vind dat echt zo enorm kut.
Ik breek ff in. De vader van een vriendin had ook een (of twee) hersenbloedingen gehad en 0,0 korte termijn geheugen toen z'n dochter trouwde. Hij was de hele dag superblij en ontroerd, en door een grote trouwfoto naast z'n bed te zetten en vaak het erover te hebben weet hij het nu wel. Zelfs de namen van de kleinkinderen weet hij nu als hij ze ziet, dmv lijstjes met namen erbij in z'n kamer is dat er toch in geslopen.

Het kan dus zomaar dat ze het wel 'leert' na verloop van tijd.

Maar het blijft ruk :* :*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_166328697
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2016 16:32 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ik breek ff in. De vader van een vriendin had ook een (of twee) hersenbloedingen gehad en 0,0 korte termijn geheugen toen z'n dochter trouwde. Hij was de hele dag superblij en ontroerd, en door een grote trouwfoto naast z'n bed te zetten en vaak het erover te hebben weet hij het nu wel. Zelfs de namen van de kleinkinderen weet hij nu als hij ze ziet, dmv lijstjes met namen erbij in z'n kamer is dat er toch in geslopen.

Het kan dus zomaar dat ze het wel 'leert' na verloop van tijd.

Maar het blijft ruk :* :*
Wij doen nu ook iets voor de datum idd en ze heeft het steeds vaker goed.

Wat fijn dat hij zo van de dag heeft genoten.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_166336739
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 16:21 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nou ja, je kunt natuurlijk een hoog bedrag schatten waar ze in ieder geval niet overheen gaan, en dat keer het aantal gasten, dan weet je wat je maximaal kwijt bent. Dan is alles wat daar onder zit een meevaller :P
Wij hebben een prijs P.p. voor de avond incl hapjes. Ik vind het goed :)
pi_166336774
Oh ja die 25,- p.p is bij ons ook inclusief de hapjes dat is waar ook.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_166341327
Hoe zit dat eigenlijk met kleine dikke bruidjes.. Hebben ze daar überhaupt jurken voor :')

En in dit geval ben ik het kleine dikke bruidje trouwens dus bedoel er verder niks mee
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 1 november 2016 @ 09:17:49 #154
319308 Tink89
To live is to dance
pi_166341388
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 09:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met kleine dikke bruidjes.. Hebben ze daar überhaupt jurken voor :')

En in dit geval ben ik het kleine dikke bruidje trouwens dus bedoel er verder niks mee
Tuurlijk wel :) In de winkel waar ik was hadden ze jurken voor alle modellen mensen.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_166341583
Alleen als je gaat passen hebben ze alleen de standaard maten? Lijkt me raar passen....
  dinsdag 1 november 2016 @ 10:05:39 #156
149959 SQ
snelle trees
pi_166342003
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 09:36 schreef Sarabi het volgende:
Alleen als je gaat passen hebben ze alleen de standaard maten? Lijkt me raar passen....
nee, dat kunnen ze best goed bijstellen hoor. Ze hebben meestal maat 36/38 en 44/46 hangen. Als je maat 42 hebt krijg je de 44/46 aan met eventueel wasknijpers. Met maat 50 staat de jurk gewoon open van achter. Maar je merkt er weinig van.
disclaimer
pi_166342066
Ik ging naar een outlet, daar zoek je gewoon bij je eigen maat (die bij de meeste merken veel groter bleek te zijn dan mijn confectiemaat). Sommige jurken daar hadden ze in meerdere maten, het gros niet. Deze week dan toch mijn jurk ophalen en sluiers proberen, vorige week de afspraak moeten afzeggen omdat ik ziek was.
  dinsdag 1 november 2016 @ 13:10:27 #158
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_166344968
Vorige week ben ik naar 2 locaties geweest :-). Eentje hartje 't Gooi en een bij ons in de buurt.
De eerste warmer betaald parkeren en niet zo opa-en-oma-vriendelijk. De tweede ligt wat meer afgelegen maar is in een hele mooie omgeving. We hebben een offerte gekregen en besloten hier onze receptie en familie etentje te geven.

Voor de bruiden met een laag budget:
Hoe doen jullie dat met de kaartjes? Vrienden die net niet te hechte vrienden zijn en je wel bij de receptie wil maar niet bij het etentje. Hoe stuur je ze weg en hoe zet je het op de uitnodiging.. Hoe vermeld je dat ze niet welkom zijn bij het etentje...

Zo gaan we het ongeveer doen:
Totaal 50-60 man bij het stadhuis
Gasten gaat naar de locatie
Man & ik hebben een fotoshoot en wij komen naar de locatie
Toasten met bubbels (iedereen?)
Etentje voor de familie (+/- 35 man)
Taart

Verder ben ik er nog niet helemaal over uit waar ik ga slapen. Eerst wilde ik vanuit mijn ouderlijk huis trouwen. Mijn moeder is heel blij en heel enthousiast maar wel iets té. Hoe gaan jullie dit doen, aanstaande bruidjes?
Ik denk er serieus over na om lekker thuis te slapen en dan 's ochtends naar mijn moeder te gaan en dan hier ga make-uppen enzo.
  dinsdag 1 november 2016 @ 13:18:00 #159
149959 SQ
snelle trees
pi_166345121
VFT, je ziet het verkeerd denk ik. Het gaat er niet om dat mensen "niet welkom zijn" ;)
Wij hebben ook niet iedereen laten mee-eten, alleen hadden wij het andersom (dus eerst eten en daarna feest). Ik zou gewoon zoiets aangeven:

- Tijdstip ceremonie (mits voor iedereen)
- Tijdstip aanvang receptie en tijdstip einde receptie.

"Wij willen jullie graag uitnodigen om onze huwelijksvoltrekking bij te wonen om <tijdstip> te <locatie>
Aansluitend aan de ceremonie vindt de receptie plaats van <tijdstip> tot <tijdstip> te <locatie>.
Je hoeft nergens te benoemen dat je buiten die tijden nog andere dingen op de planning hebt staan toch?
disclaimer
  Moderator dinsdag 1 november 2016 @ 13:23:00 #160
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_166345200
Mensen die ik niet 'goed genoeg' acht om bij het eten te laten zijn nodig ik zowiezo niet uit. Als ik ze blijkbaar niet belangrijk genoeg vindt om mee te laten eten hoef ik ze ook niet erbij te hebben.

Ik lees dat de meeste mensen een feest geven. Wij doen dat dan bijvoorbeeld weer niet. Daardoor duurt de avond natuurlijk ook wat minder lang, en alle gasten die wij uitnodigen om bij het trouwen aanwezig te zijn zijn ook bij het diner aanwezig.

Wij hebben gerekend met 120 euro per persoon, maar dat is dus inclusief alles, dus incl eten + drinken + toast na de huwelijksvoltrekking etc.
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 1 november 2016 @ 13:28:29 #161
149959 SQ
snelle trees
pi_166345314
Maar waarom een waardeoordeel hangen aan het wel of niet mee-eten? Dat is toch maar net wat je zelf belangrijk vindt? En niet iedereen heeft zulke bergen geld om er tegenaan te smijten als jij, CoolGuy :P ;)

Het is iig geen schande om mensen niet mee te laten eten in onze cultuur. Het wordt ethisch vind ik wél lastig als je mensen bijvoorbeeld wel tussen 12 en 3 er bij wil hebben en tussen 8 en 12, maar ze zichzelf in de tussentijd moeten voeden / vermaken. Maar ook dat is volgens mij niet voor iedereen een probleem.
disclaimer
pi_166345392
Wij laten iedereen wel mee eten maar dat is vooral omdat we geen feest doen. Dan hou je ook wel budget over :) verder is het in Nederland volgens mij vrij normaal dat een deel van de mensen niet bij het diner zijn.

De nacht voor de bruiloft slapen we gewoon samen in ons huis O+
  Moderator dinsdag 1 november 2016 @ 13:34:55 #163
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_166345467
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
Maar waarom een waardeoordeel hangen aan het wel of niet mee-eten? Dat is toch maar net wat je zelf belangrijk vindt? En niet iedereen heeft zulke bergen geld om er tegenaan te smijten als jij, CoolGuy :P ;)

Het is iig geen schande om mensen niet mee te laten eten in onze cultuur. Het wordt ethisch vind ik wél lastig als je mensen bijvoorbeeld wel tussen 12 en 3 er bij wil hebben en tussen 8 en 12, maar ze zichzelf in de tussentijd moeten voeden / vermaken. Maar ook dat is volgens mij niet voor iedereen een probleem.
Oh nee, dat is gewoon onze invulling, en onze invulling is niet meer dan dat, EEN invulling, zoals er nog duizenden zijn. No worries :)

Wij hebben wel overwogen een feest te doen, maar wij dachten uiteindelijk, waar trek je dan de grens? Welke mensen nog wel, en welke niet meer? Dus toen hebben we dat feest geschrapt, want iemand die ik zo nauwelijks spreek/zie, waarom zouden we die dan ineens wél op de belangrijjkste dag erbij willen hebben? Op niet belangrijke dagen vinden we ze ook niet interessant.

Dat was eigenlijk een beetje de achterliggende gedachte. Dus toen zijn we gaan schrappen, want alleen de mensen waar we echt contact mee hebben, die nodigen we uit. Dat zijn dan dus minder mensen, avond is ook minder lang, dus daar kun je dan een beetje mee rekenen. Daarmee omzeil je ook hoe je de uitnodigingen moet insteken ;)

Wij blijven dan 's avonds in dat kasteel slapen (wij, niet de gasten :P ) en that's it. Wij besparen ook ontzettend veel op de fotograaf, want dat begint groftweg ook bij zo'n 1500 euro, maar aangezien dat iemand is die dichtbij staat kost ons dat niets (al betalen we haar wel, alleen weet zij dat nog niet, maar geen 1500 euro in ieder geval ;) )
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator dinsdag 1 november 2016 @ 13:39:50 #164
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_166345561
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 13:31 schreef Sarabi het volgende:
Wij laten iedereen wel mee eten maar dat is vooral omdat we geen feest doen. Dan hou je ook wel budget over :) verder is het in Nederland volgens mij vrij normaal dat een deel van de mensen niet bij het diner zijn.

De nacht voor de bruiloft slapen we gewoon samen in ons huis O+
Ah, nog iemand zonder feest :) Ja, slapen jullie samen? Dat doen wij dan weer niet. Daarvan vind ik dan wél weer dat je die nacht apart 'moet' slapen. En als ik dat niet al zo zag dan nog zag mijn aanstaande dat zo, dus samen slapen is er niet bij. ;( :P

Maar het leuke is dan wel dat ik haar de dag erna dan voor het eerst weer zie in het kasteel, in haar jurk etc O+
Breitling - Instruments for Professionals
pi_166345635
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 13:39 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ah, nog iemand zonder feest :) Ja, slapen jullie samen? Dat doen wij dan weer niet. Daarvan vind ik dan wél weer dat je die nacht apart 'moet' slapen. En als ik dat niet al zo zag dan nog zag mijn aanstaande dat zo, dus samen slapen is er niet bij. ;( :P

Maar het leuke is dan wel dat ik haar de dag erna dan voor het eerst weer zie in het kasteel, in haar jurk etc O+
De afgelopen vijf jaar hebben we nog geen tien nachten niet samen geslapen. En we gaan ook altijd tegelijkertijd naar bed dus we zouden dat echt te veel missen. Geen goed begin van zo'n dag voor ons :)

De reden dat wij geen feest hebben is omdat we dat beide echt niets aan vinden :D daarom na het eten nog een uurtje borrelen en dan naar huis.
  Moderator dinsdag 1 november 2016 @ 13:45:32 #166
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_166345665
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2016 13:43 schreef Sarabi het volgende:

[..]

De afgelopen vijf jaar hebben we nog geen tien nachten niet samen geslapen. En we gaan ook altijd tegelijkertijd naar bed dus we zouden dat echt te veel missen. Geen goed begin van zo'n dag voor ons :)

De reden dat wij geen feest hebben is omdat we dat beide echt niets aan vinden :D daarom na het eten nog een uurtje borrelen en dan naar huis.
Nou ja, dat bedoel ik, er zijn 1001 manieren om die dag in te vullen, er is geen goede of foute manier :) Nou ja, ik ben op een paar van die feesten geweest, en het is op zich best gezellig maar voor mij hoeft dat ook niet. Mijn vriendin zag dat anders, maar mijn vriendin weet sommige dingen niet die ik weer wel weet, dus die gaat nog veel blijer zijn dan ze nu al is :P
Breitling - Instruments for Professionals
pi_166345810
Bij ons komt er gewoon op te staan dat ze welkom zijn op de voltrekking van het huwelijk en dat het feest om 20:00 begint. Wij doen geen receptie. En de dag gasten krijgen een kaartje erbij met wat meer informatie over het eten enzo :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_166345818
Hoe zit dat eigenlijk als je klein bent. Die jurken zijn dan toch allemaal veel te lang :@ :+
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 1 november 2016 @ 13:56:01 #169
149959 SQ
snelle trees
pi_166345862
Dan mag je op een krukje staan ;)
disclaimer
  Moderator dinsdag 1 november 2016 @ 13:56:12 #170
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_166345866
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 13:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk als je klein bent. Die jurken zijn dan toch allemaal veel te lang :@ :+
...denk jij dat kleine vrouwen naakt moeten trouwen of wat? Die jurk wordt dan toch gewoon ingekort?
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 1 november 2016 @ 13:57:06 #171
149959 SQ
snelle trees
pi_166345889
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 13:56 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

...denk jij dat kleine vrouwen naakt moeten trouwen of wat? Die jurk wordt dan toch gewoon ingekort?
ja maar met passen oogt dat best raar en krijg je geen goed beeld van hoe de jurk valt. Vandaar het krukje :Y
disclaimer
pi_166345907
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 13:56 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

...denk jij dat kleine vrouwen naakt moeten trouwen of wat? Die jurk wordt dan toch gewoon ingekort?
Heb het over de pas jurken hé. Niet over de uiteindelijke jurk.
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator dinsdag 1 november 2016 @ 13:58:00 #173
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_166345912
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2016 13:57 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ja maar met passen oogt dat best raar en krijg je geen goed beeld van hoe de jurk valt. Vandaar het krukje :Y
Maar valt die jurk dan niet alsnog anders op het moment dat je dus niet meer op dat krukje staat en de jurk dan dus korter is? Ik kan me voorstellen dat op een gegeven moment een bepaald design qua jurk niet meer kan omdat vrouwtje te kort?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_166345917
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2016 13:56 schreef Stormqueen het volgende:
Dan mag je op een krukje staan ;)
Ah ja dat klinkt logisch. Lijk ik ineens heel lang enzo Awesome 😂
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator dinsdag 1 november 2016 @ 13:58:37 #175
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_166345927
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2016 13:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Heb het over de pas jurken hé. Niet over de uiteindelijke jurk.
Oh! Dat had ik even niet door :P Ik moet me met die hele jurkentoestand als vent zijnde ook helemaal niet bemoeien :+
Breitling - Instruments for Professionals
pi_166345983
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2016 13:56 schreef Stormqueen het volgende:
Dan mag je op een krukje staan ;)
Ow nu zie ik mezelf weer van het krukje donderen, en bedankt :P
  dinsdag 1 november 2016 @ 14:04:58 #177
149959 SQ
snelle trees
pi_166346059
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 13:58 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Maar valt die jurk dan niet alsnog anders op het moment dat je dus niet meer op dat krukje staat en de jurk dan dus korter is? Ik kan me voorstellen dat op een gegeven moment een bepaald design qua jurk niet meer kan omdat vrouwtje te kort?
ja maar dat kan de consulente meestal wel inschatten. Zo'n jurk laat ze je dan niet passen.
disclaimer
pi_166346154
Ik verwacht geen problemen daarmee want alle jurken die ik tot op heden mooi vind zijn allemaal A-lijn. En anders weten ze mij dat vanzelf wel te vertellen in de winkel :)

Maar ik zat me dat echt allemaal af te vragen :@
I solemnly swear i'm up to no good
pi_166346231
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2016 14:01 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ow nu zie ik mezelf weer van het krukje donderen, en bedankt :P
jij hebt er al net zo veel zin in als ik een paar weken geleden. Ik voorzag ook allerlei gedoe, en ik vind de meeste jurken niks voor mij. Mijn schoonmoeder en beste vriendin hadden er heel veel zin in, ik vind het nog steeds maar een verkleedpartijtje ofzo. Als het aan hen had gelegen waren we nog wel een paar keer naar bruidsmodezaken gegaan. Terwijl ik nu een mooie jurk heb uitgezocht die me erg goed staat, maar op de een of andere manier komt het allemaal niet helemaal binnen. En ja, ik wilde wel een echte trouwjurk, ik trouw maar 1 keer en dat doe ik niet in een mantelpakje ofzo, brrr. De dame van de bruidsoutlet was wel heel erg lief, dat hielp wel. Ik kon me er gewoon geen voorstelling van maken, denk ik.
  dinsdag 1 november 2016 @ 14:27:36 #180
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_166346461
Bedankt voor de reacties! Stof tot nadenken.

Ik ben zelf ook klein en mijn jurk is veels te lang. Geen krukje gezien en ik kon ermee rondlopen, moest hem wel eventjes optillen haha. Als een prinsesje <3
pi_166346546
Soms wou ik dat ik 10 cm langer was haha. Scheelt misschien ook weer legitimeren bij de gall
I solemnly swear i'm up to no good
pi_166348854
Wij hebben alleen daggasten die ook blijven eten en mensen die we alleen voor het feest uitnodigen. Misschien zijn er mensen uit de tweede categorie die ook de ceremonie bij willen wonen maar daarvoor hebben we een ontmoedigingsbeleid :)

Qua jurken passen: een goede verkoopster regelt dat allemaal. Je hebt bij het maken van de afspraak je maten doorgeven denk ik? (Bij mij confectiemaat, lengte, gewicht). Komt vast goed :Y

Hoe kort ben je eigenlijk TP?
pi_166348918
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2016 16:35 schreef Serinde het volgende:
Wij hebben alleen daggasten die ook blijven eten en mensen die we alleen voor het feest uitnodigen. Misschien zijn er mensen uit de tweede categorie die ook de ceremonie bij willen wonen maar daarvoor hebben we een ontmoedigingsbeleid :)

Qua jurken passen: een goede verkoopster regelt dat allemaal. Je hebt bij het maken van de afspraak je maten doorgeven denk ik? (Bij mij confectiemaat, lengte, gewicht). Komt vast goed :Y

Hoe kort ben je eigenlijk TP?
Bij de winkel waar ik ga stond op de site dat ze niet aan afspraken doen.

Ik hé. 1,57 :)
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 1 november 2016 @ 17:08:34 #184
319308 Tink89
To live is to dance
pi_166349506
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2016 16:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Bij de winkel waar ik ga stond op de site dat ze niet aan afspraken doen.

Ik hé. 1,57 :)
Oh, echt? Geen afspraak? Dan hoop ik dat ze wel gewoon hulp en tijd voor je hebben. Ik ben in mijn eerste winkel amper geholpen en heb dat echt als heel rot ervaren. Hoop voor jou dat dat bij jou beter is.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_166349528
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 17:08 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Oh, echt? Geen afspraak? Dan hoop ik dat ze wel gewoon hulp en tijd voor je hebben. Ik ben in mijn eerste winkel amper geholpen en heb dat echt als heel rot ervaren. Hoop voor jou dat dat bij jou beter is.
Ik hoop dat het helpt dat het donderdag middag is. Als ze geen tijd hebben hoop ik dat ze mij netjes behandelen zo niet ben ik weg en koop ik daar niks ;)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_166349584
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2016 16:35 schreef Serinde het volgende:

Qua jurken passen: een goede verkoopster regelt dat allemaal. Je hebt bij het maken van de afspraak je maten doorgeven denk ik? (Bij mij confectiemaat, lengte, gewicht). Komt vast goed :Y

Dat vroegen ze bij mij niet....vond ik wel vreemd
pi_166349672
Geen afspraak? Dan hoop ik inderdaad dat ze voldoende tijd hebben (al heb je met een goede verkoopster helemaal niet zoveel tijd nodig soms!)

Bij mij vroeg ze van alles aan de telefoon :D heb geloof ik ook drie keer mijn budget doorgegeven :') wel fijn want ze willen echt niet het risico lopen dat je verliefd wordt op een te dure jurk.
pi_166349842
Staat echt op de site dat ze niet aan afspraken doen. Dat is ook de reden dat we doordeweeks gaan.
I solemnly swear i'm up to no good
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 1 november 2016 @ 18:06:23 #189
269689 crew  Viv
pi_166350468
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 13:10 schreef VenusFlyTrap het volgende:
Hoe doen jullie dat met de kaartjes? Vrienden die net niet te hechte vrienden zijn en je wel bij de receptie wil maar niet bij het etentje. Hoe stuur je ze weg en hoe zet je het op de uitnodiging.. Hoe vermeld je dat ze niet welkom zijn bij het etentje...
Heel simpel, wij hadden 2 varianten gemaakt van de uitnodiging:

14.00 Ceremonie
15.00 Thee

14.00 Ceremonie
15.00 Thee
19.00 Diner

Het diner was op een andere locatie dan de high tea, dus van wegsturen was geen sprake. En we hadden geen feest, dus we hebben mensen niet met een gat in de dag opgescheept. :Y)
  dinsdag 1 november 2016 @ 22:22:00 #190
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_166357962
Wij hadden ook geen feest maar een diner (duurde uiteindelijk tot 2 uur 's nachts :Y) )

Wij hadden 3 varianten:
- ceremonie, taart, borrel
- borrel (en wanneer men wilde ceremonie (vooral mensen uit onze buurt die tussendoor naar huis konden hebben dit gedaan))
- first look, ceremonie, taart, borrel, diner

Verder hebben we lekker samen geslapen, ben ik thuis gebleven en is haar en make-up daar gedaan en is m'n man naar z'n moeder gegaan om zich daar aan te kleden
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
pi_166392580
I said yes to the dress O+
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 3 november 2016 @ 16:06:20 #192
319308 Tink89
To live is to dance
pi_166392922
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 15:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
I said yes to the dress O+
POIDH! :D
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_166393104
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 15:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
I said yes to the dress O+
yeah *O*
Ik heb mijn jurk vandaag opgehaald, heb er een mooi ragfijn sluiertje bij gekocht en mijn sieraden stonden er ook goed bij. Binnenkort de ringen ophalen en dan vraag ik of de juwelier het hangertje van mijn sieradensetje weer mooi aan het kettinkje kan maken.
pi_166393116
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 16:06 schreef Tink89 het volgende:

[..]

POIDH! :D
Over 7,5 maand ;)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_166393154
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2016 16:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Over 7,5 maand ;)


Zo eentje toch?

Maar tof *O* Lang gezocht of was het gelijk liefde? :)
pi_166393203
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 16:19 schreef Puala het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zo eentje toch?

Maar tof *O* Lang gezocht of was het gelijk liefde? :)
Verdomme dat is mijn jurk!!

Ik heb er 6 gepast maar het is de eerste geworden :+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_166411456
Ik heb even een sluier op gehad. Maar ik vond het meteen al irritant haha. Denk dat ik maar iets leuks voor in mij haar ga ofzo. Want ken mezelf een beetje :')

Iemand ervaring met strapless prima donna bh's trouwens? Is mij aangeraden omdat zo'n bustier mijn lichaam niet mooier maakt maar vetjes juist op drukt.

[ Bericht 24% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 04-11-2016 13:03:18 ]
I solemnly swear i'm up to no good
pi_166412293
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 12:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb even een sluier op gehad. Maar ik vond het meteen al irritant haha. Denk dat ik maar iets leuks voor in mij haar ga ofzo. Want ken mezelf een beetje :')

Iemand ervaring met strapless prima donna bh's trouwens? Is mij aangeraden omdat zo'n bustier mijn lichaam niet mooier maakt maar vetjes juist op drukt.
geen idee, ik heb altijd ruzie met strapless bh's, dus die heb ik afgeschaft. In mijn jurk heb ik geen bh nodig, da's best fijn. Heb 'm met plakbh gepast, maar zelfs die is in principe niet nodig.
pi_166412457
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 13:17 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

geen idee, ik heb altijd ruzie met strapless bh's, dus die heb ik afgeschaft. In mijn jurk heb ik geen bh nodig, da's best fijn. Heb 'm met plakbh gepast, maar zelfs die is in principe niet nodig.
Mja strapless en ik gaan niet echt samen. In mijn jurk zit ook een bh achtig iets maar vind het wel fijn als ik iets aan heb.
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator vrijdag 4 november 2016 @ 13:36:53 #200
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_166412670
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 13:17 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

geen idee, ik heb altijd ruzie met strapless bh's, dus die heb ik afgeschaft. In mijn jurk heb ik geen bh nodig, da's best fijn. Heb 'm met plakbh gepast, maar zelfs die is in principe niet nodig.
Wat is...wat is een 'plak BH' ? #durftevragen #mannenstellenaltijddebielevragen :P
Breitling - Instruments for Professionals
pi_166413133
quote:
5s.gif Op vrijdag 4 november 2016 13:36 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Wat is...wat is een 'plak BH' ? #durftevragen #mannenstellenaltijddebielevragen :P
https://www.zalando.nl/ma(...)_ZX_NL.855947_873596..&opc=2211
pi_166413168
quote:
Op het plaatje te zien heeft het niet heel veel nut (behalve tepelbedekking)

Ik ben ook niet goed met strapless bh's. Hadden jullie een gewone bh aan tijdens het passen?
pi_166413243
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 14:03 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Op het plaatje te zien heeft het niet heel veel nut (behalve tepelbedekking)

Ik ben ook niet goed met strapless bh's. Hadden jullie een gewone bh aan tijdens het passen?
oh jawel, als je 'm goed plakt trek je met de sluiting de twee pads naar elkaar toe. Bij het passen kreeg ik van de winkel een torselet aan, wat een drama was dat. De verkoopster had ook al snel door dat zo'n ding niks toevoegt aan het type jurk wat ik uitkoos en dat ik het echt benauwd kreeg in dat ding en toen heb ik m'n plakbh ingezet.
pi_166413310
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 14:03 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Op het plaatje te zien heeft het niet heel veel nut (behalve tepelbedekking)

Ik ben ook niet goed met strapless bh's. Hadden jullie een gewone bh aan tijdens het passen?
Ik kreeg zo'n lijfje aan. Bustier ofzo of iets wat er op leek iig. Maar dat pakte bij mij niet goed uit haha.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_166413329
Maarja strapless en ik moet wel echt iets aan. Zo'n plak bh gaat bij mij nooit genoeg steun geven.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_166413341
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 14:06 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

oh jawel, als je 'm goed plakt trek je met de sluiting de twee pads naar elkaar toe. Bij het passen kreeg ik van de winkel een torselet aan, wat een drama was dat. De verkoopster had ook al snel door dat zo'n ding niks toevoegt aan het type jurk wat ik uitkoos en dat ik het echt benauwd kreeg in dat ding en toen heb ik m'n plakbh ingezet.
Ow dus het is meer om zo'n streepje tussen je borsten te creëren en niet echt steun te bieden?

Ben zo benieuwd hoe het passen zal gaan....maar dan hoef ik in ieder geval niet al een strapless bh te kopen alleen voor het passen
pi_166413353
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 14:12 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ow dus het is meer om zo'n streepje tussen je borsten te creëren en niet echt steun te bieden?

Ben zo benieuwd hoe het passen zal gaan....maar dan hoef ik in ieder geval niet al een strapless bh te kopen alleen voor het passen
Nee hoor nergens voor nodig om al iets te kopen :)

Wanneer ga je eigenlijk?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_166413414
De 12e :) kreeg net afspraakbevestiging in de mail
  vrijdag 4 november 2016 @ 14:28:13 #209
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_166413553
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 14:03 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Op het plaatje te zien heeft het niet heel veel nut (behalve tepelbedekking)

Ik ben ook niet goed met strapless bh's. Hadden jullie een gewone bh aan tijdens het passen?
Ik had er zo eentje onder mijn jurk. Biedt net zoveel ondersteuning als een bh met bandjes.
Plak bh vind ik geen ondersteuning.
http://farfallina.nl/freya-deco-voorgevormde-strapless-bh-zwart
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_166413586
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 14:16 schreef Sarabi het volgende:
De 12e :) kreeg net afspraakbevestiging in de mail
Oeh bijna ❤
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator vrijdag 4 november 2016 @ 14:35:41 #211
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_166413655
quote:
Ah. Dat lijkt me niet echt heel nuttig. Maar, ik ben geen vrouw, dus geen idee.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_166417575
Ik had een korset van de winkel aan bij het passen. Heb er zelf ook eentje maar weet nog niet of ik die ga dragen. Ze naaien cups in mijn jurk dus ik hoef er niks onder aan als ik daar geen zin in heb :)
  Moderator maandag 7 november 2016 @ 11:02:39 #213
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_166472023
Ik heb begrepen dat het jurkje voor onze 'renewal of vows' op 't strand (of Las Vegas) ook gekocht is :)
Breitling - Instruments for Professionals
pi_166476118
Ik vond zaterdag bij de kringloop een paar vintage satijnen handschoenen van het merk Neyret die erg mooi bij mijn jurk passen, ik ben er erg blij mee
  maandag 7 november 2016 @ 14:31:11 #215
319308 Tink89
To live is to dance
pi_166476202
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2016 14:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vond zaterdag bij de kringloop een paar vintage satijnen handschoenen van het merk Neyret die erg mooi bij mijn jurk passen, ik ben er erg blij mee
Ah tof :)

Ik doe geen handschoenen, vind ze niet lekker zitten. Ik twijfel nog over sieraden. Ik ga sowieso voor oorknopjes en bloemen of sieraden in m'n haar, maar vind het verder eigenlijk wel genoeg.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_166476860
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 14:31 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ah tof :)

Ik doe geen handschoenen, vind ze niet lekker zitten. Ik twijfel nog over sieraden. Ik ga sowieso voor oorknopjes en bloemen of sieraden in m'n haar, maar vind het verder eigenlijk wel genoeg.
ik heb ze waarschijnlijk ook alleen voor de fotosessie aan, maar voor ¤1,25 kon ik ze echt niet laten liggen, ze zijn zo mooi.
Ik draag een sieradensetje van mijn overleden moeder: armband, oorknopjes en kettinkje met een klein hangertje, zilver met smaragdgroene steen. Parels zijn niks voor mij, ik had een parelketting van mijn oudtante liggen en mijn schoonmoeder bood ook een parelketting en parelarmband aan, maar ik vond het niet mooi bij mij en mijn jurk staan.
Nu nog op zoek naar vintage zakdoekjes en een tasje (ik heb eventueel wel een back-up qua tasje).
pi_166477109
Mja mijn schoonmoeder zeurt ook dat ik een parel ketting aan moet doen. Staat mooi bij de jurk hoor. Maar ik ben niet echt een parel typetje. Ik heb nog wel een mooie hanger liggen wat ik ooit van mijn broertje heb gehad. Dus dacht aan gewoon een zilveren ketting met die hanger eraan. Knopjes in mijn oren en dan voor de rest iets tofs in mijn haar.
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 7 november 2016 @ 15:25:22 #218
319308 Tink89
To live is to dance
pi_166477336
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2016 15:02 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

ik heb ze waarschijnlijk ook alleen voor de fotosessie aan, maar voor ¤1,25 kon ik ze echt niet laten liggen, ze zijn zo mooi.
Ik draag een sieradensetje van mijn overleden moeder: armband, oorknopjes en kettinkje met een klein hangertje, zilver met smaragdgroene steen. Parels zijn niks voor mij, ik had een parelketting van mijn oudtante liggen en mijn schoonmoeder bood ook een parelketting en parelarmband aan, maar ik vond het niet mooi bij mij en mijn jurk staan.
Nu nog op zoek naar vintage zakdoekjes en een tasje (ik heb eventueel wel een back-up qua tasje).
Jij neemt een tas mee naar je eigen bruiloft?

En ik heb een jurk met behoorlijk wat bling, dus wil geen sieraden, behalve in m'n haar. Zeker geen ketting, dat vind ik zonde van m'n strapless jurk... en een armband blijft wrs in m'n tule hangen, mij kennende.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_166477533
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 15:25 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Jij neemt een tas mee naar je eigen bruiloft?

En ik heb een jurk met behoorlijk wat bling, dus wil geen sieraden, behalve in m'n haar. Zeker geen ketting, dat vind ik zonde van m'n strapless jurk... en een armband blijft wrs in m'n tule hangen, mij kennende.
een klein tasje voor m'n zakdoekjes, lipstick, oogdruppels etc. Mijn tas met reservekousen etc leg ik wel ergens achter de bar ofzo.
  maandag 7 november 2016 @ 16:02:24 #220
319308 Tink89
To live is to dance
pi_166478122
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2016 15:36 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

een klein tasje voor m'n zakdoekjes, lipstick, oogdruppels etc. Mijn tas met reservekousen etc leg ik wel ergens achter de bar ofzo.
Bij mij is die de verantwoordelijkheid van mijn bruidsmeisje. Ik ga echt niet met een tasje sjouwen. Superonhandig...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_166557940
Even een vraagje. Wat is het bedrag waar je gemiddeld op moet rekenen voor de dj op het feest. Hebben een prijsopgave gekregen van ¤ 800,-. Is dat een beetje een normale prijs? De dj waar we ter vergelijking geïnformeerd hebben reageert nergens op.
pi_166563643
Wij betalen 300 meer, voor max 5 uren. Dat is inclusief hazers en extra lichtunits voor in de ruimte (zaal & gang naar toiletten).
Ik vind 800 niet duur. Tijdens het zoeken kwamen we vaak een basisprijs rond 1.000 tegen.
pi_166577041
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2016 17:07 schreef Serinde het volgende:
Wij betalen 300 meer, voor max 5 uren. Dat is inclusief hazers en extra lichtunits voor in de ruimte (zaal & gang naar toiletten).
Ik vind 800 niet duur. Tijdens het zoeken kwamen we vaak een basisprijs rond 1.000 tegen.
Mooi, goed om te weten. Bedankt.
pi_166604801
Ik heb mijn jurk gevonden O+
pi_166604808
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 13:59 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb mijn jurk gevonden O+
Fijn O+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_166605028
En er ook meteen een superfijne torselet bij gekocht
pi_166607558
Wij zijn vandaag naar trouwringen wezen kijken. Wat een verschil in prijzen zeg maar.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_166648792
Hullo,

Wat voor schoenen droegen jullie/gaan jullie dragen?

Vind niks mooi :'(
pi_166649080
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 13:59 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb mijn jurk gevonden O+
vertel... Hoe was het passen? Veel gepast? Viel het mee?
  maandag 14 november 2016 @ 21:29:20 #230
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_166658209
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 14:19 schreef Negentiendertig het volgende:
Hullo,

Wat voor schoenen droegen jullie/gaan jullie dragen?

Vind niks mooi :'(
Witte Nike air force Mid.
Custom met naaminitialen van mij en mijn vriend O+
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_166659188
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 14:19 schreef Negentiendertig het volgende:
Hullo,

Wat voor schoenen droegen jullie/gaan jullie dragen?

Vind niks mooi :'(
Ik heb uiteindelijk toch maar pumps besteld van rainbow club. Gewoon ivoor satijn. Laat ze na het huwelijk verven.
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 15 november 2016 @ 04:42:55 #232
319308 Tink89
To live is to dance
pi_166663489
Donkerblauwe enkellaarsjes van Gabor :) ik haat pumps.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_166664864
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 14:19 schreef Negentiendertig het volgende:
Hullo,

Wat voor schoenen droegen jullie/gaan jullie dragen?

Vind niks mooi :'(
satijnen pumps van Katrina Katz en een reservepaar van Rainbow. Je ziet ze nauwelijks onder mijn jurk en ze zitten prima.
pi_166664968
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 14:35 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

vertel... Hoe was het passen? Veel gepast? Viel het mee?
Was echt heel fijn O+ had mijn moeder, tante, nichtje en twee vriendinnen meegenomen. Dus best grote groep maar dat ging echt goed.

De verkoopster was echt superhandig. Ik heb een stuk of vijf jurken gepast (ook een rode) maar het is toch de allereerste jurk geworden. Zelfs in het rek viel ie ons al op O+

Verder meteen sluier, torselet en hoepelrok gekocht.
Samen met dit alles wat ik maar een paar tientjes boven budget dus erg netjes :D
  Moderator dinsdag 15 november 2016 @ 11:52:01 #235
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_166667466
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 21:29 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Witte Nike air force Mid.
Custom met naaminitialen van mij en mijn vriend O+
Heb ik iets gemist? Ga jij ook trouwen??? :D
Breitling - Instruments for Professionals
pi_166667538
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 14:19 schreef Negentiendertig het volgende:
Hullo,

Wat voor schoenen droegen jullie/gaan jullie dragen?

Vind niks mooi :'(
Ik moet op zoek naar iets met sleehakken of blokhakken. We trouwen buiten dus met dunne hakjes zou ik de hele tijd in het gras weg zakken.

Ik zit nu vooral op TopVintage te kijken, daar zie ik wel veel leuke schoenen. Of Cristofoli schoenen.
pi_166667797
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 11:55 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik moet op zoek naar iets met sleehakken of blokhakken. We trouwen buiten dus met dunne hakjes zou ik de hele tijd in het gras weg zakken.

Ik zit nu vooral op TopVintage te kijken, daar zie ik wel veel leuke schoenen. Of Cristofoli schoenen.
Toen ik schoenen ging kijken hadden ze ook sleehakken staan. Zal wel iets van rainbow club of een van die bekendere merken zijn.

Ik wilde eerst ook heel graag cristofoli maar een keer trouwschoenen gehad en die zitten wel zoveel beter. :@
I solemnly swear i'm up to no good
pi_166667857
Jaaa Ik mag weer O+ Hallo! :W
pi_166667875
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 november 2016 12:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Toen ik schoenen ging kijken hadden ze ook sleehakken staan. Zal wel iets van rainbow club of een van die bekendere merken zijn.

Ik wilde eerst ook heel graag cristofoli maar een keer trouwschoenen gehad en die zitten wel zoveel beter. :@
Ik ben nog geen trouwschoenen tegen gekomen die ik niet tuttig vond (en die je niet daarna moet laten verven). Hoor verder veel goede verhalen over het comfort van Cristofoli dus hoop dat dat waar is.
Van de schoenen van TopVintage weet ik dat ze oke zitten, maar niet heel geweldig.
pi_166667994
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 12:09 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik ben nog geen trouwschoenen tegen gekomen die ik niet tuttig vond (en die je niet daarna moet laten verven). Hoor verder veel goede verhalen over het comfort van Cristofoli dus hoop dat dat waar is.
Van de schoenen van TopVintage weet ik dat ze oke zitten, maar niet heel geweldig.
Ik heb enkele paren van cristofoli. En het zijn zeker hele prettige schoenen. Maar ze halen het niet bij de met kussentjes uitgevoerde schoenen. Maargoed ik ben gewoon bang dat ik straks hele pijnlijke voeten heb en er dan spijt van krijg enzo. Ik vind de schoenen van cristofoli namelijk ook vele malen leuker dan die satijnen schoenen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_166668035
De trouwschoenen die ik aan kreeg om te passen zaten wel heerlijk :Y dus ik begrijp je wel
  Moderator dinsdag 15 november 2016 @ 12:52:01 #242
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_166668681
Zo, gisteravond besloten een hele groep mensen meer uit te nodigen, die ook, net als de rest, allemaal blijven eten.

Ga ik toch maar even afstemmen met het restaurant dan :')
Breitling - Instruments for Professionals
pi_166670141
Bedankt allen :)

Die typische trouwschoenen/-pumps zijn niet echt mijn smaak, maar ik draag dan ook geen witte trouwjurk oid. Lastig, lastig.
pi_166755346
Mijn vriend is vandaag voor zijn pak wezen kijken. Hij is helemaal blij haha
I solemnly swear i'm up to no good
pi_166759124
Ik heb uiteindelijk toch gekozen voor "echte" trouwschoenen. Kreeg ze vandaag binnen en ze zijn het O+ De Angela's van RainbowClub.

Als je geen traditionele en/of witte jurk hebt, zou ik ook niet kiezen voor zulke schoenen. Maar de kussentjes erin zijn wel érg fijn. Al zijn er vast meer schoenen die dat hebben. Ik heb drie paar laarzen van no Stress en die hebben ook zo'n ontzettend fijn voetbed O+
pi_166763710
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2016 17:41 schreef Serinde het volgende:
Ik heb uiteindelijk toch gekozen voor "echte" trouwschoenen. Kreeg ze vandaag binnen en ze zijn het O+ De Angela's van RainbowClub.

Als je geen traditionele en/of witte jurk hebt, zou ik ook niet kiezen voor zulke schoenen. Maar de kussentjes erin zijn wel érg fijn. Al zijn er vast meer schoenen die dat hebben. Ik heb drie paar laarzen van no Stress en die hebben ook zo'n ontzettend fijn voetbed O+
Wat fijn dat ze binnen zijn. Niet vergeten in te lopen! No stress schoenen zitten inderdaad lekker :Y

Hier ook de schoenen besteld, hopelijk zitten ze lekker :P

Nu lopen we tegen het volgende "probleem" aan. We trouwen klein, heel klein, met enkel onze ouders aanwezig. Nu twijfelen we of we de rest van de familie en vrienden achteraf nog een kaartje zullen opsturen ('we eloped!', in de USA heel normaal) om ze te informeren, of dat we het maar moeten laten. Gelukkig hebben we nog een krap half jaartje om te beslissen.

Respect voor iedereen hier die meer moet regelen dan een afspraak bij het stadhuis, ik vind er geen fuck aan :')
  Moderator zaterdag 19 november 2016 @ 22:31:32 #247
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_166765954
Ik heb begrepen dat de jurk is besteld, inclusief alle toebehoren, maar nog geen lingerie, zo heb ik begrepen :P Ik mag er niets van weten natuurlijk, maar ik weet wel van d'r dat het een schouderloze jurk is, dus haar armen en schouders zijn volledig bloot, geen bandjes of niks :9 :9 :9 .

Daarnaast is ook het 2e jurkje besteld, maar dat is voor de 'renewal of vows' die wij gaan doen op het strand op onze huwelijksreis, hetzij ergens in het Caribisch gebied, hetzij op Hawaii, dat weten we nog niet.

Mijn vriendin wil dat heel graag, dus dat gaan we doen. Daarnaast hebben we de uitnodigingen gemaakt. Die hebben we nog niet besteld, maar dat gaat wel gebeuren.
Breitling - Instruments for Professionals
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 19 november 2016 @ 22:39:33 #248
269689 crew  Viv
pi_166766272
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2016 22:31 schreef CoolGuy het volgende:
de 'renewal of vows' die wij gaan doen op het strand op onze huwelijksreis
Dat is wel apart, zo kort na de trouwdag uitspreken dat je nog steeds voor elkaar kiest. :D
pi_166766332
Natuurlijk mag je niks van de jurk weten ;) mijn aanstaande weet alleen dat hij ivoor is en lang (daarover had hij veto uitgesproken), meer mag ie ook niet weten 8-)

Gaan jullie de renewal meteen na het huwelijk op jullie huwelijksreis al doen? Dat vind ik een beetje gek eigenlijk :@ Waarom wil ze dat graag? Het opnieuw uitspreken van je gelofte doe je over het algemeen om te vieren dat je het al x jaar met elkaar uithoudt ... op je huwelijksreis is al heel gauw?
  Moderator zaterdag 19 november 2016 @ 23:33:43 #250
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_166767756
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2016 22:39 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Dat is wel apart, zo kort na de trouwdag uitspreken dat je nog steeds voor elkaar kiest. :D
Ja, dat is apart. Nou, wat zij altijd voor zich heeft gezien is dat we zouden trouwen op een strand ergens. Dat had gekund, maar niet met familie erbij. Uiteindelijk wilde ze toch liever haar familie erbij dus werd het een kasteel.

Ik ben me zeer bewust van het feit dat je dat niet direct na je trouwen doet. Maar dat is de enige keuze, want je kunt niet nog een keer trouwen, want je bent immers al getrouwd. Het gaat haar dan ook niet om het trouwen of die vows, maar om het idee van toch op het strand staan in een ver land en daar 'trouwen'.

Ik heb 't met haar over gehad dat dat op zich wat apart is, maar dat idee bleef ze zo vaak op terug komen dat we dat gaan doen. Het heeft 0 officiële waarde, maar het is puur emotionele waarde voor haar.

We gaan 3 weken na ons trouwen op huwelijksreis. Dat is dus het verhaal achter die renewal of vows. :) :) Voor haar is dan het dan het beeld van het sprookje compleet. Dus trouwen in een kasteel, maar ook op 't strand. Wie ben ik dan om te zeggen 'dat gaan we dus even niet doen juffie'.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_166774820
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2016 22:41 schreef Serinde het volgende:
Natuurlijk mag je niks van de jurk weten ;)
Ik heb mijn verloofde meteen de foto's laten zien :D
pi_166778813
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2016 13:00 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik heb mijn verloofde meteen de foto's laten zien :D
Symph heeft een deel van een foto gezien: de afgespelde onderkant van de jurk. Meer krijgt hij echt niet te zien en mijn jurk hangt hier gewoon op zolder.
pi_166779401
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2016 15:21 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Symph heeft een deel van een foto gezien: de afgespelde onderkant van de jurk. Meer krijgt hij echt niet te zien en mijn jurk hangt hier gewoon op zolder.
Mijn verloofde wilde het graag zien en ik had er geen probleem mee.
Sowieso wel erg leuk om er nu samen over te kunnen praten.
pi_166779735
Mijn vriend mag niks zien haha behalve de kleur ivm zijn overhemd.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_166781526
Proefdruk van het kaartje is besteld, weer wat van het lijstje afgevinkt
  Moderator zondag 20 november 2016 @ 17:43:36 #256
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_166782398
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2016 17:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Proefdruk van het kaartje is besteld, weer wat van het lijstje afgevinkt
Wij hebben gisteren ook het kaartje gemaakt. Wij hebben een heel minimalistisch kaartje. De namen zijn fictief (allemaal standaard voorbeelden van de betreffende website, maar ik heb wel even het lettertype aangepast naar wat wij hebben):





Voor ons gevoel past het kaartje + het lettertype bij de 'luxe' van de trouwlocatie, dus dit gaat 'm worden. Het is dus een vouwkaart, op de achterkant van de voorkant komt wellicht nog een foto van ons, maar dan moeten we die foto nog laten maken, maar misschien laten we de foto ook weg.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_166782459
Oja de uitnodigingen.... Wordt tijd dat we ze laten ontwerpen
pi_166783172
Ik ging er even vanuit dat iedereen de jurk wel stil zou houden voor de aanstaande, geen idee waarom ik even alleen vanuit mezelf dacht :@

Over de kaart heb ik nog wel een vraag. Wij maken kaarten voor daggasten (die hebben ook al een save the date kaartje gehad) en avondgasten met verschillende teksten. Op de kaart voor de avondgasten wil ik het tijdstip van ons huwelijk weglaten, ze worden immers toch niet verwacht. Is dat gek? Ik zie op de kaart van Coolguy wel de tijd staan (die kaart is ook voor de avondgasten volgens mij?)
Mooie kaart trouwens, ik hou wel van weinig poespas :)
pi_166783332
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2016 18:17 schreef Serinde het volgende:
Ik ging er even vanuit dat iedereen de jurk wel stil zou houden voor de aanstaande, geen idee waarom ik even alleen vanuit mezelf dacht :@

Ik gok dat 99,99% het ook zo doet dus niet vreemd dat je daar van uit ging.
Wij zagen er alleen geen toegevoegde waarde voor ons in.
  Moderator zondag 20 november 2016 @ 18:23:20 #260
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_166783335
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2016 18:17 schreef Serinde het volgende:
Ik ging er even vanuit dat iedereen de jurk wel stil zou houden voor de aanstaande, geen idee waarom ik even alleen vanuit mezelf dacht :@

Over de kaart heb ik nog wel een vraag. Wij maken kaarten voor daggasten (die hebben ook al een save the date kaartje gehad) en avondgasten met verschillende teksten. Op de kaart voor de avondgasten wil ik het tijdstip van ons huwelijk weglaten, ze worden immers toch niet verwacht. Is dat gek? Ik zie op de kaart van Coolguy wel de tijd staan (die kaart is ook voor de avondgasten volgens mij?)
Mooie kaart trouwens, ik hou wel van weinig poespas :)
Voor de duidelijkheid; de informatie op die kaart is standaard op het voorbeeld. Ik heb alleen het lettertype verandert om te laten zien hoe onze kaart er uit ziet. Voor de rest is alle informatie niet van ons.

Onze kaart heeft wel de tijd inderdaad, maar, wij hebben geen aparte kaarten voor avond en daggasten of whatever het is, want al onze gasten zijn uitgenodigd voor de hele dag. Nou ja, wat heet gehele dag.

Wij trouwen op 25 augustus 2017, om 15u is de plechtigheid, dat duurt ongeveer 45 min, dan is het dus kwart voor 4 zeg maar even, en om half 6 is het diner wat een paar uur zal duren, en wij hebben geen feest.

Dus alle gasten die worden uitgenodigd zijn ook uitgenodigd voor het diner, dat staat ook op onze uitnodigingen. :)
Breitling - Instruments for Professionals
pi_166783404
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 18:23 schreef CoolGuy het volgende:

[..]


Wij trouwen op 25 augustus 2017, om 15u is de plechtigheid, dat duurt ongeveer 45 min, dan is het dus kwart voor 4 zeg maar even, en om half 6 is het diner wat een paar uur zal duren, en wij hebben geen feest.


Precies ons schema :D
  zondag 20 november 2016 @ 18:26:12 #262
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_166783414
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 18:23 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Voor de duidelijkheid; de informatie op die kaart is standaard op het voorbeeld. Ik heb alleen het lettertype verandert om te laten zien hoe onze kaart er uit ziet. Voor de rest is alle informatie niet van ons.

Onze kaart heeft wel de tijd inderdaad, maar, wij hebben geen aparte kaarten voor avond en daggasten of whatever het is, want al onze gasten zijn uitgenodigd voor de hele dag. Nou ja, wat heet gehele dag.

Wij trouwen op 25 augustus 2017, om 15u is de plechtigheid, dat duurt ongeveer 45 min, dan is het dus kwart voor 4 zeg maar even, en om half 6 is het diner wat een paar uur zal duren, en wij hebben geen feest.

Dus alle gasten die worden uitgenodigd zijn ook uitgenodigd voor het diner, dat staat ook op onze uitnodigingen. :)
Ik heb nu echt een beeld van jou in mn hoofd. Als ik nu een foto van je zou zien omg, dat is altijd vet anders _O-
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  Moderator zondag 20 november 2016 @ 18:29:04 #263
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_166783490
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2016 18:26 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Ik heb nu echt een beeld van jou in mn hoofd. Als ik nu een foto van je zou zien omg, dat is altijd vet anders _O-
Ehhh....wat? :P Hoezo, 'nu echt een beeld van jou in mn hoofd'. Wat moet ik me daar bij voorstellen? :P
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator zondag 20 november 2016 @ 18:29:14 #264
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_166783500
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2016 18:25 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Precies ons schema :D
:D
Breitling - Instruments for Professionals
  zondag 20 november 2016 @ 18:35:01 #265
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_166783647
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 18:29 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ehhh....wat? :P Hoezo, 'nu echt een beeld van jou in mn hoofd'. Wat moet ik me daar bij voorstellen? :P
Nou door allea wat je hier op fok zegt krijg ik gewoon een beeld van je.
Heb jij dat niet dan als je aan mij denkt haha.
Zie je dan niet een baywatch babe met gshock horloge voor je? _O- _O- _O-
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  Moderator zondag 20 november 2016 @ 18:37:20 #266
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_166783705
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2016 18:35 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Nou door allea wat je hier op fok zegt krijg ik gewoon een beeld van je.
Heb jij dat niet dan als je aan mij denkt haha.
Zie je dan niet een baywatch babe met gshock horloge voor je? _O- _O- _O-
Nou, ik was dus benieuwd wat voor beeld je dan hebt, maar dat mag ook in DM/PM want dat hoeft dan weer niet in dit topic :P

Een baywatch babe met een gshock. Ik kan die gshock herleiden, want daar heb ik je over zien posten. Maar baywatch babe kan ik niet herleiden. Ik heb daar geen posts van gezien, hoewel dat niet wil zeggen dat je geen baywatch babe bent .Als dat zo is kun je m'n vriendin een hand geven, want dat is er ook zo een :P
Breitling - Instruments for Professionals
pi_166786036
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 18:23 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Voor de duidelijkheid; de informatie op die kaart is standaard op het voorbeeld. Ik heb alleen het lettertype verandert om te laten zien hoe onze kaart er uit ziet. Voor de rest is alle informatie niet van ons.

Onze kaart heeft wel de tijd inderdaad, maar, wij hebben geen aparte kaarten voor avond en daggasten of whatever het is, want al onze gasten zijn uitgenodigd voor de hele dag. Nou ja, wat heet gehele dag.

Wij trouwen op 25 augustus 2017, om 15u is de plechtigheid, dat duurt ongeveer 45 min, dan is het dus kwart voor 4 zeg maar even, en om half 6 is het diner wat een paar uur zal duren, en wij hebben geen feest.

Dus alle gasten die worden uitgenodigd zijn ook uitgenodigd voor het diner, dat staat ook op onze uitnodigingen. :)
Haha ik dacht dat je de namen had veranderd maar dat de rest wel jullie tekst was :') gaat weer lekker met mij.

Wij hebben 25 daggasten die ook blijven eten en we zouden het fijn vinden als er overdag mensen niet spontaan bij de plechtigheid komen. We houden het niet voor niks klein :)
  Moderator zondag 20 november 2016 @ 20:10:55 #268
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_166786506
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2016 19:55 schreef Serinde het volgende:

[..]

Haha ik dacht dat je de namen had veranderd maar dat de rest wel jullie tekst was :') gaat weer lekker met mij.

Wij hebben 25 daggasten die ook blijven eten en we zouden het fijn vinden als er overdag mensen niet spontaan bij de plechtigheid komen. We houden het niet voor niks klein :)
Nee nee, de tekst is wat op elke kaart staat als voorbeeld tekst als je op die website rond kijkt. Alleen het lettertype heb ik verandert naar wat wij hebben gekozen. :)

Wij zijn in totaal met 26 mensen, maar dat is inclusief mijn aanstaande en mezelf, dus 24 gasten zeg maar. Ik heb me enorm op zitten winden over die tekst trouwens want onderaan staat dan dus R.S.V.P. alstublieft vóór 1 december 2015 of welke datum dan ook.

RSVP staat voor répondez s'il vous plaît maar erachter zetten ze er dan alstublieft, dus staat er 'alstublieft alstublieft'. Dat is raar :P Als je het woord 'alstublieft' weg laat dan is het nogal gebiedengd zo van 'reageer voor datum X'. Dat vind ik ook niet echt netjes.

Dan zou je het dus nog voluit kunnen schrijven, maar dan is het weer raar dat dat eerste deel in het Frans is, en de rest dan in het Nederlands, dus dat kan ook niet. We zouden het ook weg kunnen laten, maar dat wil ik niet, want stiekem hou ik wel van etiquette, en ik vind het passen bij de hele setting van ons huwelijk en de locatie, dus ik wil het er in houden.

Moeilijk moeilijk allemaal :P
Breitling - Instruments for Professionals
pi_166906869
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 20:10 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee nee, de tekst is wat op elke kaart staat als voorbeeld tekst als je op die website rond kijkt. Alleen het lettertype heb ik verandert naar wat wij hebben gekozen. :)

Wij zijn in totaal met 26 mensen, maar dat is inclusief mijn aanstaande en mezelf, dus 24 gasten zeg maar. Ik heb me enorm op zitten winden over die tekst trouwens want onderaan staat dan dus R.S.V.P. alstublieft vóór 1 december 2015 of welke datum dan ook.

RSVP staat voor répondez s'il vous plaît maar erachter zetten ze er dan alstublieft, dus staat er 'alstublieft alstublieft'. Dat is raar :P Als je het woord 'alstublieft' weg laat dan is het nogal gebiedengd zo van 'reageer voor datum X'. Dat vind ik ook niet echt netjes.

Dan zou je het dus nog voluit kunnen schrijven, maar dan is het weer raar dat dat eerste deel in het Frans is, en de rest dan in het Nederlands, dus dat kan ook niet. We zouden het ook weg kunnen laten, maar dat wil ik niet, want stiekem hou ik wel van etiquette, en ik vind het passen bij de hele setting van ons huwelijk en de locatie, dus ik wil het er in houden.

Moeilijk moeilijk allemaal :P
Gedoe allemaal, doe gewoon deze, ga naar Hawaii, trouw daar, en geef een feest aan iedereen of een diner voor de mensen waar je het meeste om geeft.



Alleen klikken als je de keiharde waarheid wilt weten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fingerspitzgefühl
pi_166906991
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 10:47 schreef ForumGek het volgende:

[..]


Alleen klikken als je de keiharde waarheid wilt weten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oja kijk dat snappen wij allemaal niet
  Moderator zaterdag 26 november 2016 @ 13:00:10 #271
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_166909139
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 10:47 schreef ForumGek het volgende:

[..]

Gedoe allemaal, doe gewoon deze, ga naar Hawaii, trouw daar, en geef een feest aan iedereen of een diner voor de mensen waar je het meeste om geeft.

[ afbeelding ]

Alleen klikken als je de keiharde waarheid wilt weten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja, nee, oke, dan vertel ik wel gewoon dat we naar de camping in België gaan op huwelijksreis, alleen maar omdat anderen er anders niet mee om kunnen gaan.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_166926343
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 12:08 schreef Bloesem. het volgende:
Jaaa Ik mag weer O+ Hallo! :W
Beetje druk hier maar..... Jeej!!! Vertel wat is jullie plan :D

Mooi kaartje zag ik :)

En hier gaat de ceremonietijd wel op de uitnodiging. Maar daarna volgt ook meteen het feest/de borrel. Op de uitnodiging staat dan als eindtijd 6 uur en dan gaan wij nog met 35 man bbq'en :)

Verder niet zo goed meegelezen hier. Er is momenteel niet zoveel te melden hier.
We zijn even goed aan het uitzoeken of we in gemeenschap van goederen veilig kunnen trouwen, (vriendje heeft een eigen bedrijf).
En ik heb op black friday prima schoentjes besteld met 70% korting :) Hopelijk zitten ze goed :)

In januari moeten we met de fotograaf aan de slag.
  zondag 27 november 2016 @ 09:54:09 #273
319308 Tink89
To live is to dance
pi_166926419
Wij hebben ook een bedrijf (tenminste, mijn verloofde) en ik heb een huis. Wij trouwen dus met huwelijkse voorwaarden. We willen niet dat mijn huis in gevaar komt als zijn eenmanszaakje in de shit zou komen.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_166940503
En mijn vriendje (onee verloofde ;) ) is net begonnen met een eigen bedrijfje met iemand anders. Er zit nog bijna geen geld in, maarja hoe is dat over een paar jaar.

Goed dus om ff uit te zoeken. Wij hebben ook samen al een huis. :)
pi_166940949
Wij hebben samen een huis. Zou dat wat uitmaken?
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator zondag 27 november 2016 @ 20:36:21 #276
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_166941614
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 09:54 schreef Tink89 het volgende:
Wij hebben ook een bedrijf (tenminste, mijn verloofde) en ik heb een huis. Wij trouwen dus met huwelijkse voorwaarden. We willen niet dat mijn huis in gevaar komt als zijn eenmanszaakje in de shit zou komen.
Volgens mij is het zo dat vanaf 1 januari 2017 'gemeenschap van goederen' niet meer de standaard is. Dan is het zoals het bv in Duitsland is, wat van jou was blijft van jou, en wat van hem was blijft van hem.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_166941713
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 20:36 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Volgens mij is het zo dat vanaf 1 januari 2017 'gemeenschap van goederen' niet meer de standaard is. Dan is het zoals het bv in Duitsland is, wat van jou was blijft van jou, en wat van hem was blijft van hem.
Oké dus dat maakt verder geen probleem dan. Dat huis staat op twee namen en daar hoeft verder niks aan te gebeuren?
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator zondag 27 november 2016 @ 20:41:52 #278
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_166941869
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2016 20:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Oké dus dat maakt verder geen probleem dan. Dat huis staat op twee namen en daar hoeft verder niks aan te gebeuren?
Dat heet volgens mij beperkte gemeenschap van goederen, wat zoveel betekent als dat er in een huwelijk 3 vermogens zijn. Het gemeenschappelijke vermogen, opgebouwd vanaf de trouwdatum, jouw privé vermogen, en zijn privé vermogen.

Ik zou dat bij een notaris navragen. Sterker nog, dat ga ik ook doen. In een lokaal krantje stond een artikel, wellicht 2 a 3 weken geleden, waarin het stond geschreven alsof het een feit was dat dat vanaf 1 jan 2017 zo is.

Alles wat ik op internet vindt is van vóór die datum, en daar wordt gesproken van 'wellicht' icm die datum. Oftewel, het stuk was ik las was geschreven door een notaris, dus ik ga er zo maar van uit dat die wel weten hoe en wat.

De realiteit is dat ik het gewoon ga navragen. Je moet dan wel elk jaar 'met elkaar afrekenen', dat dan wel.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_166942023
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2016 09:43 schreef Loj het volgende:

[..]

Beetje druk hier maar..... Jeej!!! Vertel wat is jullie plan :D
Jaa wat gaan er veel mensen trouwen O+ Leuk!

Afgelopen jaar zijn we gehandvast voor een jaar en een dag. Superfijne dag gehad met een klein gezelschap. Dit jaar gaan we verlengen voor het leven O+ We geven een groot feest (met een klein budget) Zoooveel zin in! 'Echt' trouwen doen we ergens tussendoor, is dat ook maar gedaan ;)
pi_166942669
Gehandvast? Handvasten? Wasda?

Edit: even gegoogled, maar je bent dus een heks? Of into die wiccadingen/hekserij?
pi_166943046
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 20:41 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat heet volgens mij beperkte gemeenschap van goederen, wat zoveel betekent als dat er in een huwelijk 3 vermogens zijn. Het gemeenschappelijke vermogen, opgebouwd vanaf de trouwdatum, jouw privé vermogen, en zijn privé vermogen.

Ik zou dat bij een notaris navragen. Sterker nog, dat ga ik ook doen. In een lokaal krantje stond een artikel, wellicht 2 a 3 weken geleden, waarin het stond geschreven alsof het een feit was dat dat vanaf 1 jan 2017 zo is.

Alles wat ik op internet vindt is van vóór die datum, en daar wordt gesproken van 'wellicht' icm die datum. Oftewel, het stuk was ik las was geschreven door een notaris, dus ik ga er zo maar van uit dat die wel weten hoe en wat.

De realiteit is dat ik het gewoon ga navragen. Je moet dan wel elk jaar 'met elkaar afrekenen', dat dan wel.
Zal van de week onze notaris eens bellen. Wij willen eigenlijk gewoon in gemeenschap van goederen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_166943327
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 21:00 schreef Negentiendertig het volgende:
Gehandvast? Handvasten? Wasda?

Edit: even gegoogled, maar je bent dus een heks? Of into die wiccadingen/hekserij?
Het is een oud Keltisch ritueel, maar je hebt al gegoogled ;) Nee, ik ben geen heks. Toen we onze bruiloft gingen plannen merkten we dat we niet zoveel hebben met de gebruikelijke trouwceremonie, dus zijn we op zoek gegaan naar een alternatief. Dit sloot perfect aan bij onze wensen O+
pi_166943565
Ah, wat fijn dat jullie een ritueel hebben gevonden dat zo mooi aansloot bij jullie ideeën en wensen :) Dat hekserij kwam misschien een beetje lomp over, maar daar ging het over op de eerste website die ik aanklikte :P

Huwelijkse voorwaarden hier, in januari een eerste gesprek met de notaris. Ben benieuwd.
pi_166943847
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2016 21:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Zal van de week onze notaris eens bellen. Wij willen eigenlijk gewoon in gemeenschap van goederen.
Dan ben ik wel benieuwd naar zijn antwoord. Wij willen ook in gemeenschap van goederen.
  Moderator zondag 27 november 2016 @ 21:38:41 #285
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_166944272
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2016 21:28 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dan ben ik wel benieuwd naar zijn antwoord. Wij willen ook in gemeenschap van goederen.
Dat kan gewoon, moet je dan bij de notaris beleggen. :)
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator zondag 27 november 2016 @ 21:40:48 #286
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_166944350
Update: ringen gekocht trouwens! Nou ja, gekocht.... Besloten welke het moeten worden. Dat moet nagevraagd worden of dat gemaakt kon worden etc etc, maar in principe is dat ook geregeld :)
Breitling - Instruments for Professionals
pi_166945480
quote:
10s.gif Op zondag 27 november 2016 21:40 schreef CoolGuy het volgende:
Update: ringen gekocht trouwens! Nou ja, gekocht.... Besloten welke het moeten worden. Dat moet nagevraagd worden of dat gemaakt kon worden etc etc, maar in principe is dat ook geregeld :)
Same!

Hebben ook ringen uitgezocht maar wij willen ze in net witgoud hebben. Dus nu zijn ze aan het uitzoeken of dat kan.
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator zondag 27 november 2016 @ 22:20:09 #288
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_166945643
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2016 22:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Same!

Hebben ook ringen uitgezocht maar wij willen ze in net witgoud hebben. Dus nu zijn ze aan het uitzoeken of dat kan.
Wij hebben ook witgoud...maarrrrr...er zit een groef in. Die groef is mat witgoud. Mijn vriendin echter, wil die groef rosé goud hebben. Dat kan wel, of in ieder geval, 99,9% zeker, maar omdat hij het niet met zekerheid kan zeggen, moest hij het navragen dus hebben we geen ringen gekocht, maar 'in principe' ringen gekocht :)
Breitling - Instruments for Professionals
pi_166945904
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 22:20 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Wij hebben ook witgoud...maarrrrr...er zit een groef in. Die groef is mat witgoud. Mijn vriendin echter, wil die groef rosé goud hebben. Dat kan wel, of in ieder geval, 99,9% zeker, maar omdat hij het niet met zekerheid kan zeggen, moest hij het navragen dus hebben we geen ringen gekocht, maar 'in principe' ringen gekocht :)
Oh ja heb ook zoiets om gehad. Ook erg mooi.
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 28 november 2016 @ 11:47:18 #290
319308 Tink89
To live is to dance
pi_166951967
Wij gaan voor titanium, wrs van Titan Factory. Gaan binnenkort maar eens serieus shoppen!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_166952689
Wij twijfelen nog heel erg. In ieder geval geen gewoon goud.
pi_166956250
Wij hebben gekozen voor een juwelier met eigen atelier zodat alle aanpassingen die mogelijk zijn, ook kunnen en zonder tussenschakel. Erg fijn :)
  maandag 28 november 2016 @ 16:29:17 #293
319308 Tink89
To live is to dance
pi_166957017
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 15:40 schreef Serinde het volgende:
Wij hebben gekozen voor een juwelier met eigen atelier zodat alle aanpassingen die mogelijk zijn, ook kunnen en zonder tussenschakel. Erg fijn :)
Titanium is sowieso niet zomaar aan te passen. En titan factory vind ik gewoon fantastisch. Dus wij hebben bewust gekozen voor budgettair iets verantwoorder.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_166957816
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 16:29 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Titanium is sowieso niet zomaar aan te passen. En titan factory vind ik gewoon fantastisch. Dus wij hebben bewust gekozen voor budgettair iets verantwoorder.
Wij hebben ook iets "verantwoords" hoor ... ;) wij hebben ringen die we in de loop van de tijd gaan "uitbouwen" tot wat we écht graag willen. Daar hebben we nu het geld niet voor over. We stoppen het nu liever in de mooie locatie O+

Ik maakte de opmerking vanwege "navragen of het mogelijk is" hierboven. Met een eigen atelier is dat makkelijker. (Overigens is het een misverstand dat zo'n juwelier per definitie duurder is)
pi_166964938
Platinum ringen hier. Ik wist zelf al jaren welke ring(en) ik ooit zou willen, vriendlief vind alles prima :+
  Moderator maandag 28 november 2016 @ 22:00:24 #296
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_166965156
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 17:13 schreef Serinde het volgende:

[..]

Wij hebben ook iets "verantwoords" hoor ... ;) wij hebben ringen die we in de loop van de tijd gaan "uitbouwen" tot wat we écht graag willen. Daar hebben we nu het geld niet voor over. We stoppen het nu liever in de mooie locatie O+

Ik maakte de opmerking vanwege "navragen of het mogelijk is" hierboven. Met een eigen atelier is dat makkelijker. (Overigens is het een misverstand dat zo'n juwelier per definitie duurder is)
Dat was mijn opmerking denk ik. :) Het punt daar is dat mijn vriendin dunne vingers heeft, en de ringen die wij zagen 6mm breed is. Dat moet dus terug gebracht worden naar 3,5mm voor haar (4mm voor mij).

Alles wordt dus in verhouding smaller, óók die groef. Als die groef dan alsnog rosé goud moet worden, is dat alleen zinnig als je de groef alsnog zo 'breed' is dat je ziet dat het rosé goud is. Als dat niet zo is, dan heeft het geen zin om dat rosé goud te hebben.

Dat is dus waarom er nu een proefring gemaakt wordt, op basis waarvan we kunnen kijken of het gaat wat we (mijn vriendin dus eigenlijk) voor ogen hebben. :)
Breitling - Instruments for Professionals
pi_167332188
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2016 20:45 schreef Bloesem. het volgende:

[..]

Jaa wat gaan er veel mensen trouwen O+ Leuk!

Afgelopen jaar zijn we gehandvast voor een jaar en een dag. Superfijne dag gehad met een klein gezelschap. Dit jaar gaan we verlengen voor het leven O+ We geven een groot feest (met een klein budget) Zoooveel zin in! 'Echt' trouwen doen we ergens tussendoor, is dat ook maar gedaan ;)
Leukleuk! Ik heb de handvastfoto's gezien O+ zo mooi O+
Leuk dat nu nog een groot feest komt! Al een datum geprikt? Wij doen het trouwen ook ff snel tussendoor :)

Ringen! Wat klinken ze mooi!
Wij wilden onze partnerringen gewoon gebruiken, maar ik zie zoveel mooie (via al die advertenties op fok ;) :') )...
pi_167578084
Hoe verlopen de voorbereidingen bij iedereen? Hier werden de kaarten zojuist bezorgd, we kunnen rustig aan beginnen met het adresseren. Verder nog steeds op zoek naar een betaalbare fotograaf.
pi_167579440
Hier best goed. Nog steeds geen ring gevonden. Uitnodigingen nu nog keuze tussen 2 maken.

Vriend weet wat hij als pak wil en moet in februari terug komen.

Trouwauto zou mijn vriend uitzoeken heeft hij nog steeds niet gedaan dus denk dat we straks met onze eigen auto rijden ;) Maar ik heb besloten er niks meer over te zeggen.

Zijn nu voor de taart bezig enzo. Kent iemand toevallig cake world uit Deurne?

[ Bericht 0% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 24-12-2016 17:16:32 ]
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator zaterdag 24 december 2016 @ 17:25:08 #300
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_167579898
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 15:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Verder nog steeds op zoek naar een betaalbare fotograaf.
Welke regio zoek je een fotograaf ? :)
pi_167580565
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 17:25 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Welke regio zoek je een fotograaf ? :)
Noord-Holland. Symphonic kan zelf prima foto's maken, maar ja, niet op zijn eigen bruiloft
  Moderator zaterdag 24 december 2016 @ 18:09:14 #302
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_167580699
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 18:00 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Noord-Holland. Symphonic kan zelf prima foto's maken, maar ja, niet op zijn eigen bruiloft
Ai, dan houd het op; de fotografe die wij hebben gehad op onze bruiloft komt uit het oostelijke puntje van Nederland nabij Hengelo. Denk niet dat zei zo ver reist :)

www.jolamulder.nl
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')