abonnement Unibet Coolblue
pi_165446266


Julia is inmiddels bijna 8 maanden. Tandjes komen al door sinds ze 4.5 maanden was, nu toe aan haar zevende tandje dat doorkomt. Voor een maand te vroeg geboren baby doet ze het heel goed. Gelukkig buiten een paar verkoudheidjes geen gezondheidsklachten

Morgen weer een controle bij het consultatiebureau, de enige keren dat ze ook gewogen wordt.
pi_165446518
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2016 10:36 schreef Molo het volgende:

[..]

Als je vandaag of morgen bij Farmaline bestelt (veel goedkoper dan die van de AH) krijg je gratis verzending vanaf ¤15- met code HGL16
Ik kreeg toevallig vandaag code inijn mailbox.
Ik vind ze ideaal, gaan altijd mee in de tas als we op pad gaan en voor de nacht.

In de auto bewaren zou ik niet doen ivm temperatuur die erg kan oplopen

Gefeliciteerd Jagär, een eenjarige T, leuk!
Ik kan ze daar niet vinden :? En als ik ze niet in de auto kan laten liggen, wordt het al minder aantrekkelijk. Ik ben niet zo goed met luiertas en voorbereidingen. Ik heb standaard wat luiers in de auto liggen en zou dus ook graag standaard voeding in de auto hebben liggen.
  dinsdag 20 september 2016 @ 11:28:12 #128
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_165447016
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 10:59 schreef groofskendezoveelste het volgende:

[..]

Ik kan ze daar niet vinden :? En als ik ze niet in de auto kan laten liggen, wordt het al minder aantrekkelijk. Ik ben niet zo goed met luiertas en voorbereidingen. Ik heb standaard wat luiers in de auto liggen en zou dus ook graag standaard voeding in de auto hebben liggen.
https://www.farmaline.nl/(...)trilon-1-stand-fles/

Voor de kwaliteit is het voor zowel kant en klaar als poedermelk in poedervorm niet goed om het in de auto te leggen.
Ik heb een tas waar ik alles in mik, verschoningsmatje etc, daar doe ik de flesjes ook in om mee te nemen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 20 september 2016 @ 11:43:18 #129
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_165447359
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 10:46 schreef Ericr het volgende:
Julia is inmiddels bijna 8 maanden. Tandjes komen al door sinds ze 4.5 maanden was, nu toe aan haar zevende tandje dat doorkomt. Voor een maand te vroeg geboren baby doet ze het heel goed. Gelukkig buiten een paar verkoudheidjes geen gezondheidsklachten

Morgen weer een controle bij het consultatiebureau, de enige keren dat ze ook gewogen wordt.
Wat een mooi meisje O+

Ik weeg ook buiten het cb niet, mijn bollie groeit met de dag :')
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  dinsdag 20 september 2016 @ 11:44:00 #130
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_165447377
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2016 11:28 schreef Molo het volgende:

[..]

https://www.farmaline.nl/(...)trilon-1-stand-fles/

Voor de kwaliteit is het voor zowel kant en klaar als poedermelk in poedervorm niet goed om het in de auto te leggen.
Ik heb een tas waar ik alles in mik, verschoningsmatje etc, daar doe ik de flesjes ook in om mee te nemen
Bijzonder, zowel jouw als mijn link doet het niet....
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_165447598
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 september 2016 11:44 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Bijzonder, zowel jouw als mijn link doet het niet....
Nee, precies.

Anyways, ik dwing mezelf wel te wennen aan het meeslepen van een tas.
  dinsdag 20 september 2016 @ 12:08:04 #132
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_165447939
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 11:52 schreef groofskendezoveelste het volgende:

[..]

Nee, precies.

Anyways, ik dwing mezelf wel te wennen aan het meeslepen van een tas.
Ik heb overigens gewoon gezocht op 'Nutrilon' op die site en kwam het op de eerste pagina tegen... Maar goed, als je het niet in de auto kan laten liggen heb je er eigenlijk niets aan (zoals jij het wilde gebruiken dan...) :)
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  dinsdag 20 september 2016 @ 12:27:51 #133
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_165448297
Jagär gefeliciteerd met je dreumes! :o *O*

LeSage wat ontzettend snel! Gefeliciteerd *O*

Hier was het een vrij beroerde nacht :') madam wilde eerst niet slapen, toen ze sliep, ben ik weggesneakt om te douchen. Vervolgens wilden ik haar in haar cosleeper leggen en werd ze weer wakker. Dus voor we sliepen was het 00:30 uur. Om 3 uur had mevrouw weer dorst (heb haar niet terug in de cosleeper durven leggen) en om half 4 kwam Lucas die pas om 04.45 weer sliep (bij mij in bed) en toen begon mevrouw weer te morrelen dus werd ik telkens wakker. Vervolgens lag ik ingeklemd tussen twee kinderen die beiden tegen me aan wilden liggen :') O+ En toen ging de wekker om 7.30 uur -O-

Wennen ging goed, niet anders verwacht. Alleen wil ze de fles niet pakken. We hebben nu nuk geprobeerd en twee soorten aventspenen. Iemand ervaring met flessen die flesweigeraars wel blieven?

Ik heb die twee uur benut om te shoppen trouwens :9 aangezien ik nog altijd veel kleding niet pas en binnenkort moet werken, vond ik dat dat we mocht.

En nu ga ik bijlezen.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_165448572
Die kant en klare Nutrilon, giet je die dan over in de fles, of draai je er een speen op of wat? Lijkt me superhandig voor onderweg!

Hier weer een dag zonder enig ritme. En ik wil heus wel baby's behoeftes volgen, maar het zou fijn zijn als ik eens iets kon plannen en dan niet hoef te schrikken van een kind dat opeens wil eten of spontaan in slaap valt net als ik de deur uit wil.
  dinsdag 20 september 2016 @ 12:46:51 #135
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_165448653
Oeh groofs voor C. Ook al tijd om te gaan wennen. Wat gaat het snel hé! Volgende week om deze tijd zit ik op mijn werk ;(
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_165448859
Wow, Chanty. Voor mijn gevoel ben je echt net bevallen. En dan moet je alweer bijna werken. Gaat ook weer zo snel met jullie allemaal.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  dinsdag 20 september 2016 @ 12:59:11 #137
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_165448933
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 12:27 schreef Chanty het volgende:
Jagär gefeliciteerd met je dreumes! :o *O*

LeSage wat ontzettend snel! Gefeliciteerd *O*

Hier was het een vrij beroerde nacht :') madam wilde eerst niet slapen, toen ze sliep, ben ik weggesneakt om te douchen. Vervolgens wilden ik haar in haar cosleeper leggen en werd ze weer wakker. Dus voor we sliepen was het 00:30 uur. Om 3 uur had mevrouw weer dorst (heb haar niet terug in de cosleeper durven leggen) en om half 4 kwam Lucas die pas om 04.45 weer sliep (bij mij in bed) en toen begon mevrouw weer te morrelen dus werd ik telkens wakker. Vervolgens lag ik ingeklemd tussen twee kinderen die beiden tegen me aan wilden liggen :') O+ En toen ging de wekker om 7.30 uur -O-

Wennen ging goed, niet anders verwacht. Alleen wil ze de fles niet pakken. We hebben nu nuk geprobeerd en twee soorten aventspenen. Iemand ervaring met flessen die flesweigeraars wel blieven?

Ik heb die twee uur benut om te shoppen trouwens :9 aangezien ik nog altijd veel kleding niet pas en binnenkort moet werken, vond ik dat dat we mocht.

En nu ga ik bijlezen.
De Dr. Brownsfles :Y
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  dinsdag 20 september 2016 @ 13:04:21 #138
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_165449027
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2016 12:59 schreef MissBliss het volgende:

[..]

De Dr. Brownsfles :Y
Die meende ik idd vaker gehoord te hebben. Dan ga ik die in ieder geval proberen ^O^
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_165449200
Jagar gefelicitaart!

Wow Lesage wat een goed nieuws! Blik naar de toekomst dus voor jullie. Fijn hoor!

Hier inmiddels dag 3 alweer. Wat gaat het snel! Ik moet mezelf er wel ontzettend aan herinneren om foto's te maken want in de hectiek van alles schiet dat er nog wel eens bij in. En daar ga ik later spijt van hebben. Sjuul doet het super! Ze lijkt qua karakter heel erg op grote zus Djenna vind ik. Je hoeft haar echt niet wakker te maken voor een voeding om de 3 uur, want dan drinkt ze dus 0,0 niks. Uit zichzelf komt ze nu om de 3,5 / 4 uur en tuttert dan rustig weg wat ze krijgt aangeboden. Ze zit nu op 30cc per flesje. Slaapt veel, poept en plast goed.
pi_165449323
Klinkt goed twinkle. En wat vindt Bozilla er allemaal van?
  dinsdag 20 september 2016 @ 13:30:03 #141
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_165449453
Klinkt goed Twinkle!

Hier heeft meneer weer eens 95cc leeggedronken :o Stiekem toch gewogen en hij tikt de 4400g aan. Logopediste belde nog even (één van de ontiegelijk lieve leuke, bij Max betrokken mensen om ons heen trouwens!). Ik geloof dat we de stijgende lijn te pakken hebben, hoezee.

Dr.Brown's is hier ook de bom! Al hebben we geen flesweigeraar. Geen idee of dat daar ook voor werkt. Maar die lucht die wordt weggefilterd zorgt ervoor dat er zeer rustig zonder morsen wordt gedronken.
pi_165449632
Hier ook dr brown :Y .. die hadden we bij D en B ook. Vanuit het zkh hadden we een fles van medela maar dat werd 1 grote knoeiboel.

Bozilla vindt het allemaal wel okay. Wil de baby 1 seconde aaien.. kijkt af en toe in het wiegje maar verder vindt ie zijn auto's intrressanter. Wil niet zeggen dat we niet op moeten letten met hem. Hij is erg creatief met het verzinnen van allerlei avonturen. Dus het zou me niet verbazen als ie Sjuul een keer op een onbewaakt ogenblik ergens uit trekt. :X

Djenna is een heerlijk moederke wat overal bij wil helpen. Waar mogelijk mag ze dat ook :Y

Gisteren was wat hectisch maar je merkt dat het vandaag al een stuk rustiger is. De kindjes ook :Y
  dinsdag 20 september 2016 @ 13:46:01 #143
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_165449739
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 12:41 schreef Amsel het volgende:
Die kant en klare Nutrilon, giet je die dan over in de fles, of draai je er een speen op of wat? Lijkt me superhandig voor onderweg!

Hier weer een dag zonder enig ritme. En ik wil heus wel baby's behoeftes volgen, maar het zou fijn zijn als ik eens iets kon plannen en dan niet hoef te schrikken van een kind dat opeens wil eten of spontaan in slaap valt net als ik de deur uit wil.
Overgieten, kan gewoon zo zonder opwarmen.

En is inderdaad echt superhandig :Y
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_165450483
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 12:27 schreef Chanty het volgende:
Jagär gefeliciteerd met je dreumes! :o *O*

LeSage wat ontzettend snel! Gefeliciteerd *O*

Hier was het een vrij beroerde nacht :') madam wilde eerst niet slapen, toen ze sliep, ben ik weggesneakt om te douchen. Vervolgens wilden ik haar in haar cosleeper leggen en werd ze weer wakker. Dus voor we sliepen was het 00:30 uur. Om 3 uur had mevrouw weer dorst (heb haar niet terug in de cosleeper durven leggen) en om half 4 kwam Lucas die pas om 04.45 weer sliep (bij mij in bed) en toen begon mevrouw weer te morrelen dus werd ik telkens wakker. Vervolgens lag ik ingeklemd tussen twee kinderen die beiden tegen me aan wilden liggen :') O+ En toen ging de wekker om 7.30 uur -O-

Wennen ging goed, niet anders verwacht. Alleen wil ze de fles niet pakken. We hebben nu nuk geprobeerd en twee soorten aventspenen. Iemand ervaring met flessen die flesweigeraars wel blieven?

Ik heb die twee uur benut om te shoppen trouwens :9 aangezien ik nog altijd veel kleding niet pas en binnenkort moet werken, vond ik dat dat we mocht.

En nu ga ik bijlezen.
Dentalspeen? En evt fopspeen (meer) gebruiken?

Ook interessant misschien

http://www.ad.nl/dossier-(...)-fles-niet~a5602874/
pi_165450594
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2016 13:46 schreef Molo het volgende:

[..]

Overgieten, kan gewoon zo zonder opwarmen.

En is inderdaad echt superhandig :Y
Thanks, heb besteld - met jouw kortingscode :)
  dinsdag 20 september 2016 @ 17:09:14 #146
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_165453648
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2016 14:28 schreef Sull het volgende:

[..]

Dentalspeen? En evt fopspeen (meer) gebruiken?

Ook interessant misschien

http://www.ad.nl/dossier-(...)-fles-niet~a5602874/
Nuk hebben we de dentalspeen van. En fopspeen wil ze vrijwel nooit. Proberen we haar al drie maanden te geven :') ze tuft hem meestal uit.

Ga dat stuk zo lezen :)

Edit: We zijn vanaf vijf a zes weken met de fles begonnen en tot twee weken terug was dat geen probleem dus wat er in dat artikel staat lijkt me niet van toepassing.

[ Bericht 3% gewijzigd door Chanty op 20-09-2016 18:11:44 ]
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_165454188
Chanty, weet niet of je graag een fopspeen zou willen, maar hier was de truc om over te stappen op een andere speen. Meneer bliefde geen difrax, maar de bibi ineens wel. En ik vind het met inslapen wel handig.
Dr Browns hier ook. Was een verademing na de avent (ging veel te snel).
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  dinsdag 20 september 2016 @ 18:11:13 #148
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_165454867
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 17:34 schreef LeSage het volgende:
Chanty, weet niet of je graag een fopspeen zou willen, maar hier was de truc om over te stappen op een andere speen. Meneer bliefde geen difrax, maar de bibi ineens wel. En ik vind het met inslapen wel handig.
Dr Browns hier ook. Was een verademing na de avent (ging veel te snel).
Dat zou ik wel prefereren boven duimen wat ze volgens mij gaat doen zodra ze haar duim heeft gevonden. Maar bibi en difrax wil ze beide niet.

Net dr Brown gehaald. Dus morgen testen op hoop van Zege
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  dinsdag 20 september 2016 @ 18:23:25 #149
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_165455133
Wij kunnen inmiddels een flessen- en spenenwinkel beginnen. Dus als iemand iets nodig heeft, informeer gerust. Behalve dan Dr. Brown's, die gebruiken we zelf :s)

Vanavond ga ik wandelen naar de hardloopclub (op 1 km) om vriend op te halen. En natuurlijk socializen :)
pi_165455321
:W
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')