abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † vrijdag 16 september 2016 @ 13:43:06 #1
460494 naoomx
pi_165364568
Ik ben een eerstejaarsstudent culturele antropologie aan de UU en ik moet zeggen dat ik eigenlijk op dit moment wel interesse heb om bestuurslid te worden bij bijvoorbeeld mijn studievereniging (Djembé) in mijn tweede of derde jaar.
Op de middelbare ben ik delegatie geweest bij vier Model United Nations, heb een uitwisselingsprogramma gedaan en ben ik in de zesde klas klassenvertegenwoordiger geweest. Nu zit ik bij de goede-doelencommissie van Djembé en zit ik eraan te denken om er nog een commissie bij te doen. Ik ben echter bang dat dat niet genoeg ervaring is.
Tijd heb ik wel genoeg. Ik woon voorlopig nog thuis, ga met m'n nieuwe baantje meestal alleen in het weekend en/of een vrije dag een uur of 8 werken en heb op dat en de commissie na niet echt extra dingen. Mijn studie is ook niet echt lastig ofzo en ik heb talent voor de vaardigheden die je daarvoor moet hebben (schrijven, onderzoeken etc.).
Ik wil dus de volgende vragen stellen:
1) Welke commissies/andere activiteiten kan je het beste doen om kans te maken op een plek in het bestuur?
2) Maak je meer kans op een plek in het bestuur als je dichtbij de universiteit woont en/of op kamers woont?
3) Wat zijn jullie ervaringen van in het bestuur zitten van een studievereniging of andere soort vereniging?
4) Zou ik op basis van wat ik hier gezegd heb een kans maken (evt. als ik hiernaast nog wat anders gedaan heb)?
  vrijdag 16 september 2016 @ 13:52:06 #2
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_165364742
Ik zou eerst kijken hoe het commissiewerk en de studie die je nu doet bevalt.
Je bent net twee weken onderweg, voor hetzelfde geldt valt dat allemaal nog wel tegen.