abonnement Unibet Coolblue
pi_165416335
Oke 1 pagina terug gelezen en ga maar niet verder :')
Echt bizar dat je dingen zo negatief wil draaien maar fok kennende zal het niet 1 persoon zijn
  zondag 18 september 2016 @ 22:01:30 #77
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_165416598
Bij BNW is er vast nog een plaatsje voor je Njosnavelin :W . Wat een onzin lul jij allemaal.
Wat doe ik hier?
pi_165416861
Punt is dat er mensen zijn die voor geld ziektes faken. Wil niet zeggen dat deze man dat heeft gedaan maar om te ontkennen dat het fenomeen "ziekte faken voor geld (en/of aandacht)" bestaat is naïef.
pi_165416892
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 22:09 schreef potjecreme het volgende:
Punt is dat er mensen zijn die voor geld ziektes faken. Wil niet zeggen dat deze man dat heeft gedaan maar om te ontkennen dat het fenomeen "ziekte faken voor geld (en/of aandacht)" bestaat is naïef.
een verlamming van 15 jaar en deelnemen aan de paralympische spelen? En zijn vrouw en kinderen zou niks opvallen?
Gaat echt ver hoor

Faken die ook niet eerder ondefinieerbare en moeilijk vast te stellen dingen
  zondag 18 september 2016 @ 22:24:33 #80
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_165417476
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2016 19:45 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

45 minuten verzameld uit een jaar tijd.. na 15 jaar incomplete dwarslaesie. Opvallend, imo.

Misschien had hij een conversiestoornis en is de verandering van omgeving en structuur en trigger geweest naar herstel, dat zou waarschijnlijk minder wonderbaarlijk zijn dan fysiologisch functieherstel.
Ik dacht ook aan een conversiestoornis. Ik moest ook denken aan het verhaal van Monique van der Vorst
Even voor alle duidelijkheid. Iemand met een conversiestoornis faket niet, dus dat wil ik zeker niet stellen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_165417558
Tijdens de uitzending kreeg ik al een beetje het idee dat hij niet (meer) volledig verlamd was. Bijvoorbeeld omdat hij in een bepaalde houding op de bank zat ofzo. Achteraf blijkt zijn herstel dus ook al eerder te zijn begonnen.

Ik was trouwens ook wel nieuwsgierig naar hoe hij kon autorijden in het begin (toen hij wegreed in dat busje). Aangepaste auto? Als zijn vrouw dan wil autorijden, moet zij dat dan ook op de aangepaste manier doen?
pi_165417742
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2016 22:11 schreef Allures het volgende:

[..]

een verlamming van 15 jaar en deelnemen aan de paralympische spelen? En zijn vrouw en kinderen zou niks opvallen?
Gaat echt ver hoor

Faken die ook niet eerder ondefinieerbare en moeilijk vast te stellen dingen
Zoals een incomplete dwarslaesie bijvoorbeeld?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_165417866
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 22:26 schreef Physsic het volgende:
Tijdens de uitzending kreeg ik al een beetje het idee dat hij niet (meer) volledig verlamd was. Bijvoorbeeld omdat hij in een bepaalde houding op de bank zat ofzo. Achteraf blijkt zijn herstel dus ook al eerder te zijn begonnen.

Ik was trouwens ook wel nieuwsgierig naar hoe hij kon autorijden in het begin (toen hij wegreed in dat busje). Aangepaste auto? Als zijn vrouw dan wil autorijden, moet zij dat dan ook op de aangepaste manier doen?
Een auto kan een dubbele bediening hebben. Dan kun je zowel met de hand als met je voeten gas geven en remmen. Een lesauto heeft ook dubbele bediening, dus het is niet zo heel raar.
pi_165418183
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 22:31 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Zoals een incomplete dwarslaesie bijvoorbeeld?
ja gevoel in benen is echt heel lastig te checken :')
pi_165421468
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2016 22:43 schreef Allures het volgende:

[..]

ja gevoel in benen is echt heel lastig te checken :')
Heb je überhaupt enig idee wat een conversiestoornis is? En een incomplete dwarslaesie?

[ Bericht 2% gewijzigd door Njosnavelin op 19-09-2016 07:17:00 ]
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_165421577
Nope maar ik ga dingen die jij er bij verzint ook niet serieus nemen
Hij gaf duidelijk aan geen gevoel in zijn benen te hebben (verhaal met de pan op schoot)
Waarom zou er ook maar iets van gewicht hangen aan jouw beweringen
pi_165421975
Vooruitblik naar donderdag maar weer, ziet er veelbelovend uit *O*

Campinkje spelen op het Tsjechische platteland. In het café bij een biertje fantaseren studievriendinnen Floor van Donselaar (30) en Gerrieke Grootemarsink (28) over het runnen van hun eigen camping. Op een dag voegen zij de daad bij het woord.

Alles en iedereen in stomme verbazing achterlatend, vertrekken de vriendinnen naar Bukovina u Čisté waar ze voor 1100 euro per maand een vervallen arbeiderscamping overnemen.

Lars, de vaste verkering van Gerrieke ziet het hele Tsjechië avontuur niet zo zitten en blijft in Nederland achter. De meiden trekken alles uit de kast om de boel te verbouwen en hun nieuwe onderkomen weer glans te geven.

Echter de winters zijn koud, de taal is moeilijk en de missie om voor Floor een aantrekkelijke Tsjech te vinden kansloos. Vinden beide dames hun toekomst in Tsjechië of wordt het slechts één leuk seizoen campinkje spelen?


pi_165422018
Huurgenot, de boel opknappen voor een ander :')

De rest lijkt me ook een recept voor mislukking.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_165424152
Hopelijk is er een kijker die Floor wil komen daten.
Opzich ook een interessante doelgroep voor een camping.
pi_165424894
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 10:43 schreef WammesWaggel het volgende:
Hopelijk is er een kijker die Floor wil komen daten.
Opzich ook een interessante doelgroep voor een camping.
Biodanza doelgroep?
pi_165463293
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2016 19:45 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

45 minuten verzameld uit een jaar tijd.. na 15 jaar incomplete dwarslaesie. Opvallend, imo.

Misschien had hij een conversiestoornis en is de verandering van omgeving en structuur en trigger geweest naar herstel, dat zou waarschijnlijk minder wonderbaarlijk zijn dan fysiologisch functieherstel.
Hier in Nederland lullen ze je eerder in een rolstoel dan eruit. Das de pamper mentaliteit van hier.
Begint al op het Consultatie Bureau.

Toen hij zo aan het hakken was in de vloer, in zijn rolstoel, wist ik genoeg.
In Nederland doe je dat niet want want onverantwoord.
Hij zat daar in zijn droom en ging er vol voor.

Mensen moeten gewoon beter naar hun gevoel luisteren.
pi_165464840
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 08:45 schreef Snoopyfrl het volgende:
Vooruitblik naar donderdag maar weer, ziet er veelbelovend uit *O*

Campinkje spelen op het Tsjechische platteland. In het café bij een biertje fantaseren studievriendinnen Floor van Donselaar (30) en Gerrieke Grootemarsink (28) over het runnen van hun eigen camping. Op een dag voegen zij de daad bij het woord.

Alles en iedereen in stomme verbazing achterlatend, vertrekken de vriendinnen naar Bukovina u Čisté waar ze voor 1100 euro per maand een vervallen arbeiderscamping overnemen.

Lars, de vaste verkering van Gerrieke ziet het hele Tsjechië avontuur niet zo zitten en blijft in Nederland achter. De meiden trekken alles uit de kast om de boel te verbouwen en hun nieuwe onderkomen weer glans te geven.

Echter de winters zijn koud, de taal is moeilijk en de missie om voor Floor een aantrekkelijke Tsjech te vinden kansloos. Vinden beide dames hun toekomst in Tsjechië of wordt het slechts één leuk seizoen campinkje spelen?

[ afbeelding ]

Ik weet natuurlijk niet wat de staat is van de camping of hoe groot het is, maar is 1100euro per maand niet eens beetje duur? Voor Tsjechische begrippen dan. De tekst heeft het al over een "vervallen arbeiderscamping" en ze gaan verbouwen, dus het zal niet in top staat zijn.
pi_165465271
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 september 2016 23:26 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Hier in Nederland lullen ze je eerder in een rolstoel dan eruit. Das de pamper mentaliteit van hier.
Begint al op het Consultatie Bureau.

Toen hij zo aan het hakken was in de vloer, in zijn rolstoel, wist ik genoeg.
In Nederland doe je dat niet want want onverantwoord.
Hij zat daar in zijn droom en ging er vol voor.

Mensen moeten gewoon beter naar hun gevoel luisteren.
Ik denk ook dat je dat hier niet doet omdat de buren met hun zure bek zonder enige kennis van zaken gaan lopen roepen dat je toch echt niet gehandicapt bent. De reacties op internet zeggen wel weer genoeg over de bemoeizucht van de Nederlander in het algemeen.
pi_165465897
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2016 01:16 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ik weet natuurlijk niet wat de staat is van de camping of hoe groot het is, maar is 1100euro per maand niet eens beetje duur? Voor Tsjechische begrippen dan. De tekst heeft het al over een "vervallen arbeiderscamping" en ze gaan verbouwen, dus het zal niet in top staat zijn.
Tja, voor Nederlandse begrippen een koopje.

Daar kijken verhuurders voornamelijk naar het uiterlijk van de huurders, een Tjech had het ws voor de helft kunnen huren.
pi_165465941
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 07:25 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik denk ook dat je dat hier niet doet omdat de buren met hun zure bek zonder enige kennis van zaken gaan lopen roepen dat je toch echt niet gehandicapt bent. De reacties op internet zeggen wel weer genoeg over de bemoeizucht van de Nederlander in het algemeen.
inderdaad
pi_165498878
quote:
7s.gif Op woensdag 21 september 2016 08:58 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Tja, voor Nederlandse begrippen een koopje.

Daar kijken verhuurders voornamelijk naar het uiterlijk van de huurders, een Tjech had het ws voor de helft kunnen huren.
Misschien is het wel gewoon een soort afbetalingsregeling. :P
pi_165499647
Das toch gewoon het type echtpaar dat volledig wereldvreemd zonder contacten hun leven leiden?

Misschien hadden ze in plaats van binnen het budget te blijven ook een % of 10, 15 er over heen kunnen gaan en gewoon eerder open kunnen gaan :')
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 22 september 2016 @ 21:23:51 #98
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_165501910
Zit weer klaar voor deze show. :s)
pi_165501940
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 21:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Zit weer klaar voor deze show. :s)
Ik ook :)
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_165501972
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 21:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Zit weer klaar voor deze show. :s)
Zeker! Helaas zonder koekjes ;(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')